Tuchel poprowadzi dzisiejszy trening? [AKTUALIZACJA]

Autor: Marcin Niemczyk Dodano: 25.01.2021 10:57 / Ostatnia aktualizacja: 26.01.2021 19:16

Według angielskich, francuskich i włoskich mediów, następcą Franka Lamparda na stanowisku pierwszego szkoleniowca Chelsea, zostanie Thomas Tuchel. 

 

Aktualizacja (25.01, 11:48)

 

Według Mohameda Bouhafsiego z "RMC Sport", Thomas Tuchel podpisze na Stamford Bridge 3,5-letni kontrakt z opcją przedłużenia o kolejny rok.

 

Aktualizacja (25.01, 14:11)

 

Tuchel przebywa obecnie w Niemczech gdzie oczekuje negatywnego wyniku na obecność koronawirusa w jego organizmie, informuje David Ornstein z "The Athletic". Jeżeli taki wynik otrzyma, to powinien pojawić się w Londynie w ciągu najbliższych 48 godzin. Chelsea pracuje nad tym, by Niemiec nie musiał przechodził kwarantanny. Prezentacja nowego szkoleniowca najprawdopodobniej nastąpi jutro.

 

Aktualizacja (25.01, 14:52)

 

Według Christiana Falka z z redakcji "Bild", Thomas Tuchel przebywa już w Londynie i po dzisiejszej sesji treningowej zostanie zaprezentowany jako nowy szkoleniowiec The Blues.

 

Pozostaje nam nic innego jak czekać, która z powyższych wersji okaże się prawdziwa. 

 

Aktualizacja (25.01, 15:33)

 

Chelsea osiągnęła pełne porozumienie ws. angażu Thomasa Tuchela na stanowsko szkoleniowca pierwszej drużyny, informuje Fabrizio Romano z włoskiego Sky. Oficjalne ogłoszenie nastąpi wkrótce.

 

Aktualizacja (26.01, 10:40)

 

Według Maksa Bielefelda z niemieckiego Sky, Thomas Tuchel przyleci dzisiaj do Londynu, by sfinalizować swoje przenosiny na Stamford Bridge. Niemiecki szkoleniowiec zasiądzie na ławce trenerskiej podczas jutrzejszego spotkania przeciwko Wolverhampton.

 

Potwierdzałoby to wczorajszą wersję Matta Lawa z "The Telegraph", który informował, że Tuchel dostał zielone światło na rozpoczęcie pracy w Cobham tak szybko, jak jest to możliwe.

 

Aktualizacja (26.01, 11:35)

 

Thomas Tuchel ma przylecieć do Londynu w porze lunchu – przewiduje się, że poprowadzi popołudniowy trening w Cobham, podaje David Ornstein z "The Athletic". Niemiec zabierze ze sobą trzech członków sztabu.

 

47-latek podpisał 18-miesięczny kontrakt z klauzulą przedłużenia o kolejny rok, którą może aktywować każda ze stron.

Źródło: The Telegraph, The Athletic, Sky Italia

Aby móc dodać komentarz musisz się zalogować lub zarejestrować, jeśli wciąż nie posiadasz u nas konta.

Wolnomyśliciel
komentarzy: 789
26.01.2021 19:13

BVB grała dobrą piłkę i miała świetne wyniki za jego kadencji. W PSG też miał dobre momenty. Na pewno dużo się nauczył pracując w Paryżu. Trzeba dać mu szansę.

yarexq V2
komentarzy: 1791
26.01.2021 13:34

Może Tuchelowi da radę się załatwić kontrakt miesięczny z możliwością o kolejne przedłużenie na miesiąc (tak na oko jakieś 12 klauzul). Jak efekt nowej miotły się skończy, to zerwać z nim kontrakt, wziąć następnego z dwunastoma klauzulami i tak dalej i tak dalej? :P

world92
komentarzy: 116
26.01.2021 18:18

Heh, patrząc na kulisy odejścia Franka i zachowanie naszych niektórych grajków, to w Chelsea chyba jedyna metoda osiągnięcia sukcesu...

thesabr3
komentarzy: 2049
26.01.2021 09:08

Tylko nie ten pajac

FanTheBlues
komentarzy: 3041
26.01.2021 11:28

Też uważam że to pajac i słaby trener.Chelsea zasługuje na lepszego szkoleniowca.Ale w końcu musieli kogoś zatrudnić,nie mogliśmy być bez trenera.Co zrobić takie poje.bane czasy nastały na SB.Jednak to już nie pierwszy raz jeśli chodzi o trenerkę.W tym to już nasz klub ma czarny pas.

thesabr3
komentarzy: 2049
26.01.2021 12:32

Został wybrany bo jest wolny i jest Niemcem wiec nasz zarząd liczy na to że wyciśnie co się da z naszych 2 letnich nabytków, w PSG stracił robotę bo nie dogadywał się z Leonardo i myślę że u nas będzie tak samo bo z Mariną też się nie dogada

Rzędzian
komentarzy: 236
26.01.2021 12:51

kto wie może jak to już bywało ze zmianą trenera w trakcie sezonu, coś zaskoczy chociaż na chwilę i wpadnie jakiś puchar ;)

Chelsea til i die.
komentarzy: 22
25.01.2021 20:22

Nieuniknione było zwolnienie Franka (chyba ,że zadowala nas 7-10 miejsce na koniec sezonu). Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, Tuchel jest bardziej doświadczony w końcu ma na swoim koncie finał z PSG w LM. Dla mnie najlepszy wybór z możliwych. Liczę na odblokowanie Niemców :)

chelsefan
komentarzy: 2501
25.01.2021 19:46

Tak czytam wasze komentarze i jestem bardzo zdziwiony jak płaczecie po Franku. Należy mu sie szacunek za lata dobrej gry ale nie za trenera. To bardzo dobra decyzja ROMANA. Lepiej wcześniej niż jakbmiało byc za pożno do odrabiania strat do czołowki i przed grą w LM. TUCHEL ma pojęcie o tej robocie jestem pozytywnie nastawiaony.

ChelseaGol
komentarzy: 4221
25.01.2021 19:31

Czy nasza gra ruszy pod wodzą Tuchela to nie można teraz jednoznacznie powiedzieć,wiadomo tylko że nie będzie miał żadnego momentu na możliwość jakiejkolwiek próby gry taką a nie inną formacją.
Uważam że presja w drużynie dalej będzie,nie ma możliwości od tak pokonać i wyeliminować wszystkie błędy..
Teraz po zwolnieniu Lamparda bardzo duża ilość problemów namnozyla się że aż nie chce się wierzyć że od środka nasza drużyna tak słabo wyglądała.
Coś musiało być na rzeczy..

grzybeek
komentarzy: 537
25.01.2021 18:38

no tuchel jedziesz wierze w niego psg do finału LM doprowadził bardzo dobry jest nie ma co pierdo...

chelsefan
komentarzy: 2501
25.01.2021 18:05

Przynajmniej te 250 baniek zacznie grac

komentarzy:
25.01.2021 16:11

A ja jestem pozytywnie nastawiony do Tuchela. W ostatnim sezonie z Psg doszedł do finału LM i grali w finale na równi z Bayernem. Ktoś powie, że w lidze francuskiej nie miał z kim przegrać ale w Borussi szło mu dobrze i ma kilkunastoletnie doświadczenie jako trener. Na pewno będzie miał pomysł na Wernera i Havertza i myśle, że to był jeden z głównych czynników zwolnienia Lamparda. Tak naprawdę nie wiemy co się działo w szatni. Przecież każdy był sfrustrowany na tej stronie graniem Wernerem na skrzydle i Havertzem gdzieś z tylu pomocy. Jeżeli ktoś pisze, że Arteta dostał szanse to zobaczycie, że nic nie ugra z Arsenalem. Już odpadł w weekend z Pucharu Anglii. Pirlo tez mega inteligentny zawodnik a w lidze włoskiej Juventus jest chyba czwarty. Doświadczenia trenerskiego się nie oszuka. Nie da się od razu zdobywać trofea na początku kariery trenerskiej.

araya990
komentarzy: 123
25.01.2021 16:05

Szkoda lamparda i szkoda ze to tuchel bedzie nowym trenerem. Ale moze jako niemiec dogada sie jakos z havertzem i wernerem. Odbuduje ich. Z niemcow tak mysle lepszy bylby nagelsman,ma wizje chlop. Szkoda ze nie da sie wyciagnac rogersa,majac takich pilkarzy w leixcester osiagatakie wyniki,to co by osiagnal majac dwa razylepszych zawodnikow

yarexq V2
komentarzy: 1791
25.01.2021 15:29

Czuć pustkę po zwolnieniu Lamparda. Bardzo, ale to bardzo przykry dzień dla mnie mimo tych słabych wyników.

Mungo28
komentarzy: 108
25.01.2021 16:15

Też jestem przybity. Z jednej strony nie było nadzieji dla Franka i chciałem jego zwolienia, bo nic nie zmieniało się w grze. Te same ustawienie, brak stylu, eksperymentowania. A z drugiej jakoś tak przykro, że tak to się ułożyło, bo chyba każdy na początku liczył, że wreszcie się ustatkujemy na lata. Oby tylko nowy trener odblokował nasze nowe transfery i stawiał na młodzież nawet jeszcze bardziej niż Frank, bo patrząc na akademię to mamy świetną ekipę.

yarexq V2
komentarzy: 1791
25.01.2021 17:12

Tuchel może dać pozytywny impuls, bo jest tej samej narodowości co Havertz, Werner, o Ruedigerze który skarżył się na Franka nawet nie wspomnę bo szkoda na niego czasu, dodatkowo za jego panowania w BVB zadebiutował Pulisic. Tuchel akurat na młodzież lubi stawiać.

Mungo28
komentarzy: 108
25.01.2021 18:24

Oby tak było. Wierzę w to, bo teraz nic innego nam nie pozostaje. Jeśli trener jest już zaklepany, to teraz tylko czekać trzymać kciuki, bo raczej żadnej kibic nie chce, by drużyna grała jeszcze gorzej, tylko po to by zwolnić trenera.

Mungo28
komentarzy: 108
25.01.2021 15:24

Dzięki Frank za to wszystko, ale to było nieuniknione. Już walić to kto będzie trenerem (nie wierzę w sukces Tuchela w Chelsea) to boje się o to jak będzie to wyglądać. Czy gracze pokroju Gilmoura przepradną na ławce, czy może będą dostawać więcej szans. Czy pozbędziemy się tego starego szrotu pokroju Alonso, czy Jorginho, czy też będą oni dostawać szanse kosztem młodych. Przy niemieckim trenerze boję się też powrotu do podstawowego składu Rüdigera, bo jest on dla mnie lepszy jedynie od Christensena (może nie popełnia takich gaf jak Duńczyk, ale lobi szarpać za koszulkę, faulować w polu karnym itd.). Oby pozostało tak jak jest, ale efekty były z tego lepsze, a zespołowi chciało się grać.

Monacco1
komentarzy: 130
25.01.2021 15:11

Ekhm „ Thomas Tuchel is the new Chelsea manager after Lampard sack, confirmed. Announcement expected soon. The agreement reached has been reached and here-we-go.”

~ FR

komentarzy:
25.01.2021 14:13

Jestem pozytywnie nastawiony do tej zmiany. Dzięki Frank za wszystko i powodzenia w dalszej karierze trenerskiej !

Monacco1
komentarzy: 130
25.01.2021 12:53

S.Phillips ćwierka o 18 mc dla Tuchela - rozważniej.

Wojtas
komentarzy: 3159
25.01.2021 12:51

nie bede na początku żle nastawiony na Tuchela , nie był moim wymazonym nastepca Lamparda ( bo ja chialem by dokonczyl ten sezon a potem by padla dezyzja czy zostaje czy odchodzi) . Poczekam cierpliwie z nastepcą a potem to zobaczymy jak mu bedzie szło, bo bedzie mial bardzo trudne zadanie: powrócić do życia Wernera i Havertza , próbować sił w rozgrywkach ligowych , krajowych pucharach oraz w LM. Ciekawi mnie gdzie teraz Lampard pójdzie , będe trzymał kciuki, a potem niech za parę lat wraca

Monacco1
komentarzy: 130
25.01.2021 12:48

Te długoterminowe umowy dla trenerów brzmią jak wyrok, za który płacimy sowite kary za ich wypowiedzenia.

redtrid
komentarzy: 492
25.01.2021 12:48

Dawno nie pisałem, bo byłem mega rozczarowany wynikami Chelsea, ale teraz muszę. Graliśmy często tragicznie, Lampard nie zmieniał taktyki, nie potrafił wykrzesać potencjału kilku drogich zawodników, nie potrafił ich zmotywować czy opierdolić, a nawet odpowiednio ustawić, ale i tak moim zdaniem zasługiwał na prowadzenie Chelsea aż do wygaśnięcia kontraktu. Trafił w fatalnym okresie, z banem transferowym i covidem, wszedł do LM w pierwszym sezonie prowadzenia drużyny i to był spektakularny sukces. Największym błędem Lamparda było wypożyczenie Barkleya i RLC, bo z nimi w składzie, mógłby chociaż spróbować wystawić typowe angielskie 4:4:2 (z Giroud i Wernerem, bez typowych skrzydeł) i murować środek pola. To przez środek pola przegrywamy mecze, bo mamy tam olbrzymie dziury. Większe, jak gra Jorginho.

Ja byłem i jestem zwolennikiem Pochettino, Hasenhüttla i Rodgersa, ale są niestety w innych klubach. Tuchela z Francji wyrzuciły gwiazdki, nie ma co się oszukiwać. My takich grajków na szczęście nie mamy, więc może sobie poradzi. Za N. Schira podaję, że kontrakt ma podpisać do końca sezonu 2022 (półtora sezonu). PSG miało okresy bardzo dobrej gry, podobnie wcześniej Borussia i Mainz. Trzymam kciuki za niego.

FanTheBlues
komentarzy: 3041
25.01.2021 12:19

Szczerze,to wolałbym poczekać i spróbować zatrudnić,Rodgersa który z lisami gra zaje.bistą piłkę.

komentarzy:
25.01.2021 12:22

Tu nie ma na co czekać. Priorytetem dla klubu jest miejsce w pierwszej 4 [ kasa, robaczku, kasa...]. Z Lampardem skończylibyśmy na miejscu 8-10.....

ChelseaGol
komentarzy: 4221
25.01.2021 12:27

Właśnie kolego,jakby były jakieś postępy w naszej grze nawet tracąc przy tym punkty to nie byłoby mowy o zwolnieniu Lamparda, a tak jest jak jest,zarząd wezwie Lamparda i co, Frank jakie argumenty przedstawi zarządowi,nie ma takich aby zarząd klubu dalej wierzył w niego lub jego projekt.

grzybeek
komentarzy: 537
25.01.2021 18:35

to samo myślałem rodgers albo trener atalanty też wyniki kręci

grzybeek
komentarzy: 537
25.01.2021 18:36

i z bocznym problem ilić dałby radę myślę

komentarzy:
25.01.2021 12:10

Ciekawe czy teraz , jak w przypadku Sarriego i Jorghinio, pojawią się krzyki aby Lampard zabierał ze sobą synka Mounta? Może wczoraj Frank wiedział, że wyleci i wystawił go jako kapitana?

ChelseaGol
komentarzy: 4221
25.01.2021 12:13

Wiesz że o tym pomyślałem, przeszła mi taka myśl przez głowę,nie wierzę że w tak dużym klubie Frank nie brał ani przez chwilę że może zostać zwolniony, bądźmy poważni tym bardziej nic na swoją obronę nie ma..

yarexq V2
komentarzy: 1791
25.01.2021 12:15

Mount to najlepszy póki co zawodnik nasz tego sezonu.

komentarzy:
25.01.2021 12:19

Żadne pocieszenie. Grał zawsze i wszędzie [ zresztą, wg mnie dużo biegał, ale niekoniecznie efektywnie]. Co jest bardzo dziwne biorąc pod uwagę to, że Lampard ciągle powtarzał o konieczności racjonalego wykorzystania siły piłkarzy w związku z napiętym kalendarzem.

CFCrules
komentarzy: 705
25.01.2021 12:21

Tylko że Sarri wystawiał Jorginho w każdym meczu mimo że ten grał piach, a Mount trzyma stale wysoką formę i jest jednym z zawodników do którego nie można mieć pretensji niemal w każdym meczu. Więc nie bardzo wiem kto i po co ma coś takiego krzyczeć.

komentarzy:
25.01.2021 12:25

Ja mam zastrzeżenia do gry Mounta. Uważam, że budowanie 11 wokół niego było naiwnym błędem. Casus jorghinio i Mounta jest bardzo podobny. Obaj byli faworyzowani przez swoich trenerów. Obaj trenerzy widzieli w nich liderów. Obaj się mylili.

CFCrules
komentarzy: 705
25.01.2021 13:52

Wiem że masz zastrzeżenia do gry Mounta bo ostatnio wywiązała się tu dyskusja na ten temat. Jednak jest to tylko Twoja opinia nie podparta żadnymi statystykami ani argumentami. Kilku użytkowników odpowiedziało Ci ukazując statystyki które jasno świadczyły o tym że Mount wcale tak bezproduktywnie jak uważasz nie biega a za to daje dużo drużynie. Dlatego stwierdzenie że casus Jorginho i Mounta jest podobny nie jest prawdą.

Owen_krk
komentarzy: 124
25.01.2021 14:13

Pwoeim szczerze, najbardziej chciałbym, żeby Lampard został w Chelasea jako asystent trenera. NA pewno znaleźliby mu jakś fuchę. Czasem, żeby zrobić krok do przodu, trzeba się najpierw cofnać dwa kroki i myślę, ze to byłby dobry pomysł. Niech podpatruje jakiegoś bardziej doświadczonego trenera, przez rok, dwa, może trzy. Potem niech znów poszuka drużyny którą mógłby poprowadzić samodzielnie. I tak za 8-10 lat moglibyśmy ieć powrót Lamparda do roli managera. Z większym doswiadczeniem, lepszym warsztatem itp.

Jeśli jednak Lampard odejdzie do innego klubu, to z pewnością będzie szukał możliwości sprowadzenia Mounta. To jest casus jak Ancelotti z Jamesem Rodriguezem - to idealny zawodnik dla konkretnego managera, który dokładnie wie czego oczekiwać od zawodnika, a zawodnik doskonale rozumie myśl trenera i to co ten chce by osiągnął. Czy jednak do takiego transferu by doszło, to już zupełnie inna kwestia.

komentarzy:
25.01.2021 14:21

W tamtej dyskusji na początku zarzucono mi, że podpieranie się danymi statystycznymi nic nie znaczy więc ten, tego...."Jakość" Mounta wynika z tego, ze pojawiał się w każdym meczu. Mimo to jego liczby nie powalają, a co ważniejsze nie mają żadnego wymiernego wpływu na grę drużyny, która w dalszym ciągu była fatalna. Mój zarzut jest taki, że nie uważam Mounta za zawodnika,wokół którego powinno budować się drużynę. To tak jak z Lampardem, może kiedyś. Z naciskiem na może. Mount i Jorghinio wywierali określony wpływ na drużynę. Włoch miał być trybikiem w maszynie Sarriego, która okazywała się monotonna. Anglik stał się ulubieńcem Lamparda i miał być głównym bodźcem dla nowego systemu gry. Jak sie to skończyło? Chyba wszyscy wiemy - nudą, przewidywalnością, brakiem kreatywności i agresywności. Chelsea zarządzana przez Sarriego rozpatrujemy przez pryzmat Jorghinio. Tak samo sprawa ma się z Lampardem i Mountem. Oba przypadki nie wypaliły, ponieważ były za mało skuteczne i efektywne.

CFCrules
komentarzy: 705
25.01.2021 14:43

Nie stwierdziłbym że drużyna była budowana wokół Mounta. To że ktoś gra w każdym meczu, nie znaczy że ma sam ciągnąć zespół. Grał, bo Lampard chciał go rozwinąć a sam Mount trzymał zawsze solidną formę i był wartościowym piłkarzem w środku pola. Poza tym mając do wyboru Kovacica czy Jorginho tym bardziej nie powinno dziwić stawianie na Mounta. Dam zbliżony przykład Wijnalduma w Liverpoolu, który gra na tej samej pozycji, gra w każdym meczu a statystyki goli i asyst ma gorsze od Anglika. Mimo to Klopp wystawia go w każdym meczu i ten pełni ważną funkcję w jego zespole a jednak nie powiemy że Klopp zbudował wokół niego drużynę.

komentarzy:
25.01.2021 15:07

Czy to nie dziwne, że Lampard ciągle powtarzał, że trzeba świadomie gospodarować siłami piłkarzy po czym....eksploatuje maksymalnie młodego Mounta? To po pierwsze. Po drugie, Mount nie grał w każdym meczy dobrze. Zdarzały sie takie, w których grał fatalnie. Wszystkie jego mecze natomiast polegają na bieganiu. Jadnak nie idą za tym konkretne liczby, biorąc pod uwagę ilość występów, które zaliczył. Są to liczby wręcz przeciętne.

Liverpool to zupełnie inna drużyna, a Holender jest tam wpasowany w dobrze funkcjonująca całość. To trochę tak jak z porównaniami Lamparda do Kloppa. Zupełnie bezcelowe. U nas Mount jest [ był..] na sile kreowany na lidera drużyny, a ostatni nawet...kapitana, kiedy na boisku znajdował się jednocześnie Zouma [!]. Lampard ufał Mountowi, widział w nim ważnego zawodnika. Ale czy właśnie to nie jest jednym z powodów, przez który za bardzo przywiązywał się do jednego systemu gry, jednego ustawienia? Czy ten upór i naiwna konsekwencja nie doprowadziły go do jego zwolnienia?

Może Mount jest zupełnie przeciętnym zawodnikiem, podobnie jak Frank jest obecnie przeciętnym trenem? Może za bardzo ufamy i opieramy się na tym, że jest to wychowanek klubu? Staram się być obiektywny i trzeźwo patrzeć na to co sie dzieje w Chelsea. Dlatego właśnie byłem przekonany o tym, że Lampard nie jest w stanie poprowadzić tego klubu na wyższy poziom. Tak jak Mount nie jest zawodnikiem, który jest w stanie odgrywać istotna rolę w grze drużyny. To wszystko było zbyt czytelne, zbyt wysilone i statyczne. Może gdyby młody Anglik nie była aż tak faworyzowany odbierałbym go inaczej? Wystawianie go w każdym meczu powoduje, że masz prawo myśleć, że od niego Lampard zaczynał układanie składu wyjściowego.

Wolnomyśliciel
komentarzy: 789
25.01.2021 12:10

Zwolnienie to naturalna reakcja zarządu po tak fatalnej grze i wynikach. Jak pisałem już wcześniej, taryfa ulgowa dla Franka skończyła się wraz z końcem ubiegłego sezonu. Ale co do Tuchela to sam nie wiem czy to dobry wybór.
Ja bym dał mu umowę na rok albo nawet na dokończenie tego sezonu z opcją przedłużenia. Facet nic specjalnego nie osiągnął.

CFCrules
komentarzy: 705
25.01.2021 12:08

W ogóle ściąganie na siłę niemieckiego trenera tylko dlatego że kupiliśmy dwóch Niemców jest bez sensu. Może od razu przenieśmy się do Bundesligi tam na pewno będzie łatwiej Timo i Kaiowi.

yarexq V2
komentarzy: 1791
25.01.2021 12:10

Akurat większego wyboru nie ma. Zatrudniamy Tuchela żeby nas jakoś wspomógł i podbił z nami Premier League. Jego narodowość to dodatek. Nie licząc Niemców jedynym dobrym trenerem jest Allegri, który woli Real.

komentarzy:
25.01.2021 12:14

Zapewne zarząd klubu zatrudniając nowego trenera brał pod uwagę przede wszytkim jego narodowość. Na pewno....W ogóle nie miały tutaj znaczenia tragiczne wyniki Lamprda.

CFCrules
komentarzy: 705
25.01.2021 12:19

Nie napisałem nic o zwolnieniu Lamparda tylko o tym kogo bierzemy w jego miejsce. Jeżeli zarząd chciał np. Nagelsmanna to trzeba było na niego poczekać a nie brać pierwszego lepszego z brzegu trenera bo przed chwilą został wyjebany z innego klubu.

CFCrules
komentarzy: 705
25.01.2021 12:06

Teraz żałuję że PSG zwolniło Tuchela... Zwolnili go bo nie radził sobie z PSG w lidze francuskiej więc my go bierzemy żeby podbił Premier League. Logiczne.

Macieslav
komentarzy: 32
25.01.2021 12:10

Dokładnie mam takie samo odczucie jeżeli chodzi o Tuchela. Z gwiazdami formatu Mbappe, Neymar sobie nie poradził...

Owen_krk
komentarzy: 124
25.01.2021 14:01

Panowie, Tuchela nie zwolniono z PSG w takich okolicznościach jak Lamparda. W chwili gdy stracił pracę, PSG było na 3 miejscu w tabeli, ale tylko 1 PUNKT za liderującym zespołem. NA początku tego sezonu przydażyło im się kilka przegranych, bo np w 4 kolejnych meczach Tuchel nie mógł skorzystać z 7 graczy pierwszego zespołu po zarażaniu koronawirusem. Wszystko wskazuje na to, że był to efekty raczej tarć z właścicielem klubu niż realnie "złych wyników" drużyny.

Wygrał swoją, mocniejszą niż nasza, grupę w Lidze Mistrzów. Pod jego wodzą PSG zagrało jak równy z równym z Bayernem w finale poprzedniej edycji [przypomnę, że my w dwumeczu przegraliśmy 7:1 z niemieckim mistrzem, Barcelona dostała 8:2, a finał zakończył się tylko 1:0 dla Bawarczyków]. Neymar i Mbappe byli zaskoczeni zwonieniem Tuchela.

Mam do niego trochę dystansu, ale jeśli zostanie ogłoszony oficjalnie trenerem - nie będę lamentował i dam mu kredyt zaufania.

komentarzy:
25.01.2021 12:05

Mimo wszystko mam piekielną nadzieję, że Frank Lampard szybko znajdzie pracę i zacznie zdobywać cenne doświadczenie, aby po latach wrócić tu i dokończyć swoje dzieło.

yarexq V2
komentarzy: 1791
25.01.2021 12:03

The Athletic | Kepa was one of a number of senior players who felt that Lampard did not provide him with clear tactical instructions or offer sufficient support as his confidence disintegrated last season.

ChelseaGol
komentarzy: 4221
25.01.2021 12:12

Dodam że masę jest teraz w momencie gdy za chwilę Lampard zostanie zwolniony,informacji tego typu,lub ponoć zawodnicy przed meczem nie mieli momentami jasnych założeń taktycznych co i w jaki sposób mają grać.
Dziwne ponieważ no trener od tego jest, przecież coś na treningach trenują, ale to zaznaczam są informacje w necie i można przeczytać ale też mogą być plotką..

Chelsea ?
komentarzy: 1621
25.01.2021 11:58

Czy tylko ja się dziwnie czuję czytając że lampard ma być zwolniony

komentarzy:
25.01.2021 12:03

Zwolnienie Lamparda było nieuniknione. Nie wiem dlaczego może to wzbudzać jakiekolwiek zdziwienie. Juz po meczu z Arsenalem dochodziły głosy , że zarząd szuka następcy dla Lamparda. Najwidoczniej nie tylko dla mnie był to moment zwrotny. Po prostu ten mecz przelał czarę goryczy na niekorzyść Franka.

ChelseaGol
komentarzy: 4221
25.01.2021 12:04

Nie no uważam że każdy z nas ma takie odczucie,legenda klubu, obecnie trener klubu i zarząd zwalnia dziś Lamparda. Brzmi jak brzmi, każdy inaczej to odbiera.
Ja osobiście mówiłem to już i powtórzę, to jest biznes,nikt nie miał zamiaru Lamparda głaskac po głowie w nieskończoność.
Żaden trener nie jest większy niż klub!

Macieslav
komentarzy: 32
25.01.2021 11:49

Tuchel Boże masakra... Kolejny kredyt zaufania i kolejne sezon stracony na budowanie zespołu. Obym się mylił. Frank good luck!! I do zobaczenia!

komentarzy:
25.01.2021 11:48

Jako konsekwentny i radykalny pesymista dotyczący pracy Lamparda w Chelsea odczuwam satysfakcję z tej decyzji. Sytuacja robiła się powoli toksyczna, a zespół nie rokował na przyszłość. Oczywiście szkoda, że projekt pt. " Frank Lampard trenerem Chelsea na lata" się nie powiódł, ale rozstanie było nieuniknione. Czy Tuchel to dobra opcja? Mam mieszanie uczucia, ale daję mu szansę.

ChelseaGol
komentarzy: 4221
25.01.2021 11:56

Byłem i jestem murem za Lampardem,13 meczy we wszystkich rozgrywkach bez porażki to było wow...brałem pod uwagę że przyjdzie porażka w którymś z meczów,była z Evertonem, od tamtego momentu były takie momenty w naszej grze jak w meczu z Arsenalem później z City i na koniec z Lisami że przecierałem oczy co my gramy.
Oczywiście że każda jedna drużyna może mieć kryzys ale trzeba robić WSZYSTKO aby wyjść z niego,nie mówię tu że Lampard tego nie robił,ale widocznie robił to w zły sposób lub skończyły mu się pomysły.

Co mecz były propozycje co do zmiany formacji przez nas,przed każdym meczem drżeliśmy o wynik, o to czy coś zagramy..
Jest jak jest,z tyłu głowy miałem przeczucia że zwolnią Lamparda i teraz mimo wszystko lepiej z tym czuje się..

yarexq V2
komentarzy: 1791
25.01.2021 11:42

Thomas Tuchel is set to become the new Chelsea manager, confirmed. Frank Lampard will be officially sacked today - Tuchel has accepted the #CFC job and is expected to sign in the coming hours.

RB Lepzig won’t let Nagelsmann go now + Allegri is considering other options/clubs. ~Fabrizio Romano

ChelseaGol
komentarzy: 4221
25.01.2021 11:46

Czyli poranne plotki w większym lub mniejszym stopniu odnośnie Tuchela zapowiadały się prawdziwe.
Jak Romano podaje coś takiego to ja biorę to na poważnie.

Wojtas
komentarzy: 3159
25.01.2021 11:38

Tydzień temu Brzęczek i moja mina to szok teraz Lampard też szok. Bedę dalej czekał na więcej informacji bo na razie to nie jest oficialne. Tuchel ma być nastepcą ... tak średnio uważam , mówię poczekam aż będzie potwierdzenie to wtedy napisze co sądze o tym i ewentualnym następcy. Szczerze jestem w szoku bo ostatnio wygrali ( doprawdy nie z wymagającym rywalem ) ale Lampard zmienił ustawienie i formacje i to pomogło a kto wie czy to by nie pomogło też na inne mecze ligowe czy pucharowe

ChelseaGol
komentarzy: 4221
25.01.2021 11:44

Zgodzę się z Tobą kolego, Frank zmienił taktykę ale dopiero wczoraj przed meczem FA CUP a od meczu z Evertonem graliśmy momentami tragicznie.
Nie jesteśmy w stanie wiedzieć czy już od tamtej pory został przez zarząd klubu poszukiwany następca Lamparda?..
Szkoda to nie wygoda,na obronę jak już mówimy o zwolnieniu Lamparda sam Lampard nie miał nic, jakie są argumenty na jego postawę?
Co mecz można wnioskować że Lampard z drużyną sprawdzał cierpliwość zarządu.

komentarzy:
25.01.2021 11:37

Smutny dzień dla każdego fana Chelsea
Powodzenia Frank cała Chelsea cały czas cię wspiera

Wojtas
komentarzy: 3159
25.01.2021 11:44

Dokładnie, będę trzymał bardzo kciuki za Lamparda obojętnie czy w Akademi Chelsea czy w innym klubie to zawsze będzie w moim serduszku. to co zrobil rok temu to bylo piękne a teraz to niestety na nim się obrywa. Szczerze mam nadzieje ( jezeli naprawde ten news to prawda) że Lampard jako trener wróci do nas z większym doświadczeniem i z takim samym podejściem gdy do nas przychodził po raz pierwszy . See you again ;)

Arexx
komentarzy: 336
25.01.2021 11:37

Szkoda. Miałem nadzieje ze Frank z nami zostanie bo trenerem jest dobrym ale niestety doszła presja wyniku która musiała być po takich transferach i tego trenera z naszego pierwszego sezonu czy z Derby już nie przypomniał. Mimo wszystko myślałem ze dotrwa do końca sezonu i albo wyniki się poprawia i zostanie albo po sezonie Nagelsman. A tak... niestety Tuchel...obym się mylił co do niego

yarexq V2
komentarzy: 1791
25.01.2021 11:38

Rangnick jest wolny. Allegri też, ale betonowa taktyka trochę

Arexx
komentarzy: 336
25.01.2021 11:41

Wszyscy piszą o Tuchelu w tym F.Romano wiec to już raczej pewne, chyba ze coś się wysypie na ostatniej prostując w to wątpię.

Kosa
komentarzy: 125
25.01.2021 11:28

Skoro Fabrizio podaje takie informacje, to śmiało można przyjmować już to do wiadomości. Miał być trener na lata, miały być cuda na kiju, miód i mleko miały lać się przez następne kilka sezonów, a tutaj udało się wytrzymać 19 kolejek. Obyśmy tylko się wszyscy mylili co do Tuchela...

ChelseaGol
komentarzy: 4221
25.01.2021 11:30

No raczej nie pomylimy się,Tuchel na 90% jest naszym trenerem,czyli od meczu np. z City mógłby być rozmowy z innymi trenerami.
Uważam że żaden trener nie jest większy niż klub!

Kosa
komentarzy: 125
25.01.2021 11:39

Chodziło mi raczej o nasze obawy co do warsztatu i klasy Tuchela oraz szukania w nim zbawiciela tej drużyny. No ale zobaczymy jak to będzie. Oby jak najlepiej.

yarexq V2
komentarzy: 1791
25.01.2021 11:41

Na dobrą sprawę to pociągnął PSG do finału LM, może trochę na farcie, bodajże z Atalantą się prześlizgneli. Trzymać kciuki za fiasko i Rangnicka.

yarexq V2
komentarzy: 1791
25.01.2021 11:27

Alternatywą dla Tuchela Rangnick. Tuchel popsuj to.

ChelseaGol
komentarzy: 4221
25.01.2021 11:33

Ranginck ponoć dobry wariat jest w pozytywnym znaczeniu co do taktyki,dużo czasu poświęca temu..

yarexq V2
komentarzy: 1791
25.01.2021 11:37

Dla Lipska takim Kazimierzem Wielkim jest ponoć :P Właśnie dlatego go chcę. Poukładałby to trochę.

yarexq V2
komentarzy: 1791
25.01.2021 11:22

Zajebiście. Coraz to poważniejsze źródła mówią o Tuchelu. Zamroźcie mnie za sezon dwa jak wyrzucą Tuchela i wezmą następnego partacza.

ChelseaGol
komentarzy: 4221
25.01.2021 11:28

Myślałem nad Allegrim przyznam ale, pytanie brzmi kolego takie?
Tuchel czy Allegri,będą z.. miejsca.. wznieść drużynę na poziom wyżej?
Wystarczy popatrzeć na naszą ekipę,na nasz skład na papierze to uważam wygląda to naprawdę solidnie ALE już w praktyce gra nasza jest słaba mówiąc delikatnie..

yarexq V2
komentarzy: 1791
25.01.2021 11:31

Generalnie dla mnie niemiecki trener to był mus. Naprawiłby Wernera i Havertza. Chciałem pójść o krok dalej i wziąć menadżera, który miał styczność z którymś z niemieckich piłkarzy. Był Nagelsmann (mogę poczekać do końca sezonu na niego, nie ma problemu), był Hasenhuettl który zrobił z Soton drużynę. Nawet Rangnick który coś pobudował w Lipsku. Kogo bierzemy? Tuchela. Może Tuchel to nie jest zła opcja, ale najgorsza z możliwych.

ChelseaGol
komentarzy: 4221
25.01.2021 11:16

Thomas Tuchel zostanie nowym menedżerem Chelsea – informują dziennikarze niemieckiego Sky...to zaczynamy plotki.

yarexq V2
komentarzy: 1791
25.01.2021 11:20

Oby cholera nie. Dzwonić po Rangnicka jełopy, po co nam Tuchel?! Następne lata stracone najprawdopodobniej..

Monacco1
komentarzy: 130
25.01.2021 11:24

FR potwierdza sacka Franka i Tuchela jako faworyta hah

FanTheBlues
komentarzy: 3041
25.01.2021 11:34

Tuchel,śmiechu warte.A niech robią co chcą.Niech nawet naszego Srejlauła zatrudnią,albo Brzęczek jest wolny

FanTheBlues
komentarzy: 3041
25.01.2021 11:08

Brak słów,ale póki co żadne poważne źródło tego nie podaje .To są tylko wymysły marnych dziennikarzy i ich brukowców.

ChelseaGol
komentarzy: 4221
25.01.2021 11:13

Tak masz rację ale rano około 7 h pijąc kawę zauważyłem na insagramie że jest nagle z minuty na minutę masę informacji tego typu, Frank dziś będzie zwolniony, Lampard pożegna się z funkcją trenera Chelsea.
Niby to plotki ale coś jest na rzeczy..

marvino_cfc
komentarzy: 120
25.01.2021 11:14

Wyżej wymienione przeze mnie redakcje to same poważne źródła.

Monacco1
komentarzy: 130
25.01.2021 11:21

Racja, Simon Phillips ładuje tweeta o tym, ze Frank zostanie zwolniony w ciągu 24h po meczu w pucharze Anglii. Jest grubo

yarexq V2
komentarzy: 1791
25.01.2021 11:04

Niestety. Lampard nadawał się do zwolnienia, był słabym menadżerem ale cholernie mi go szkoda. Wiązałem z nim ogromne nadzieje po tych transferach, a tu bach, zwolnienie. Mam nadzieję, że wróci tu z doświadczeniem. Słodko-gorzki początek dnia.

ChelseaGol
komentarzy: 4221
25.01.2021 11:11

Jeszcze nie został oficjalnie zwolniony ale wszystko na to wskazuje,po meczu z City miałem przekonania że właśnie to nastąpi,taki jest los trenera i tu nie ważne że jest Frank legendą klubu,być może największym ciężarem dla Lampard przy słabej dyspozycji była kwota wydana na transfery.
Bez wzmocnień mimo słabej gry byłby z pewnością do końca sezonu.

ChelseaGol
komentarzy: 4221
25.01.2021 11:01

Właśnie na taki news czekałem tu,nie to że będzie zwolniony tylko mocno od rana są informacje z całego wręcz świata że Lampard zostanie zwolniony.

Pytanie to kto w takim razie za niego?

Chelsea ?
komentarzy: 1621
25.01.2021 11:01

¯\_(ツ)_/¯

Nasza strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

close