Fot. Getty Images

[AKTUALIZACJA, 15:25] Transfer Lukaku na ostatniej prostej! Belg będzie kosztował 115 milionów euro

Autor: Jakub Karpiński Dodano: 04.08.2021 02:14 / Ostatnia aktualizacja: 08.08.2021 01:40

Czołowe włoskie media są zgodne – Romelu Lukaku jednak ma swoją cenę i jednak jest gotów wrócić na Stamford Bridge by podjąć swoją drugą misję w barwach Chelsea. Jak zgodnie podają tej nocy włoskie Sky i "La Gazzetta dello Sport", jeśli The Blues zgodnie z oczekiwaniami zaoferują Interowi Mediolan 130 milionów euro, Belg przeniesie się do Londynu.

 

Nacisk Chelsea sprawił, że Romelu Lukaku zmienił nastawienie względem potencjalnego powrotu do Londynu. Jeszcze w zeszłym tygodniu miał grzecznie dziękować za zainteresowanie i ofertę hojnego wynagrodzenia, a dziś możemy przeczytać, że jest otwarty na transfer do Chelsea.

 

Ugiął się też Inter Mediolan, który do dziś uważał Belga za nietykalnego, za niemającego swojej ceny. Okazuje się jednak, że poważna sytuacja finansowa mistrzów Włoch zmusiła ich do wyceny swojej największej gwiazdy. Po odrzuceniu przez zarząd Interu oferty Chelsea opiewającej na 90 milionów funtów (w przeliczeniu: około 105 milionów euro) plus karta zawodnicza Marcosa Alonso, oczekuje się że jeśli nowa oferta The Blues – która może nadejść już dzisiaj – przekroczy granicę 130 milionów euro, to transfer dojdzie do skutku i to szybko, być może jeszcze przed weekendem.

 

Głównym kryterium Interu jest gotówka jaką zaproponuje Chelsea. Mimo tego, że Włosi potrzebują przede wszystkim pieniędzy, włączenie w transakcję Marcosa Alonso lub innego piłkarza nie jest wykluczone. Inter jest gotów rozmawiać o innych piłkarzach jako części transakcji, ale tylko jeśli całkowita wartość oferty przekroczy wycenę. Jak wspomina "La Gazzetta", na temat lewego obrońcy The Blues oba kluby rozmawiały przy okazji badania przez londyńczyków sytuacji Achrafa Hakimiego, zanim ten dołączył do Paris Saint-Germain.

 

Oba źródła są też zgodne odnośnie potencjalnych zarobków Belga na Stamford Bridge. Kontrakt Lukaku w Chelsea byłby warty 12-13 milionów euro netto plus bonusy zależne od osiągnięć sportowych, dzięki którym płaca mogłaby ostatecznie osiągnąć 15 milionów euro.

 

Inter zapewnia że nigdy nie chciał sprzedać Lukaku. Do klubu nie wpływają jednak zadowalające oferty za Lautaro Martíneza, a nerazzurrim ciężko idzie pozbywanie się ciężkich kontraktów (Alexis Sánchez, Arturo Vidal, czy Ivan Perišić raczej nie znajdą do końca okna transferowego nowych klubów). Jak wspominał jeszcze przedwczoraj nad ranem serwis The Athletic, Inter musi odciążyć rachunek płac o 15 procent.

 

Sam Lukaku też nie chciał odchodzić. Wiązał przyszłość z Interem, wrócił dzień wcześniej z wakacji by poznać się z nowym trenerem Simone Inzaghim. W ostatnich miesiącach pytał o niego Manchester City, ale Belg z góry odmówił, bo nie chce znów mieszkać w Manchesterze.

 

28-latkowi jest jednak ciężko odmówić tak zdeterminowanej Chelsea. Powrót na Stamford Bridge to dla niego na swój sposób zamknięcie kręgu. Czując się dobrze w Interze, jedynymi klubami do których byłby gotów odejść były właśnie Chelsea i Real Madryt.

 

Inter dwa lata temu zapłacił Manchesterowi United za Lukaku 65 milionów euro, po czym ze względu na osiągnięcia sportowe Belga dopłacili 5 mln euro bonusów. Przy ewentualnej sprzedaży napastnika do Chelsea, Czerwone Diabły otrzymają też procent od zarobku. Jednakże, ze względu na amortyzację kosztów, Lukaku jak dotąd kosztował Inter 39 milionów euro. To o tę sumę należy pomniejszyć cenę jaką potencjalnie zapłacą za Lukaku londyńczycy, by otrzymać zysk, jaki odnotują Włosi na sprzedaży swojej gwiazdy.

 

AKTUALIZACJA [środa, 19:50]: Sky Italia: Romelu Lukaku zakomunikował zarządowi Interu, że chce przyjąć ofertę Chelsea i wrócić na Stamford Bridge. Sportowa ambicja Belga każe mu wrócić do Londynu i dołączyć do atrakcyjnego sportowo projektu. Odejście Lukaku z Interu jest już w tej chwili niemal pewne i jedyną niewiadomą pozostaje cena, jaką zapłaci za niego Chelsea. Trwają negocjacje pomiędzy dwoma klubami. Inter chce zarobić jak największe pieniądze i w ten sposób skończyć ze sprzedażami tego lata.

 

AKTUALIZACJA [środa, 20:08]: Alfredo Pedullà (Sportitalia, "La Gazzetta dello Sport"): Chelsea szykuje nową ofertę za Lukaku, będzie to sama gotówka. Inter z kolei poprosił Federico Pastorello (agenta Romelu) o zajęcie oficjalnego stanowiska o odejściu z Interu. Pastorello ma pełne porozumienie z Chelsea odnośnie kontraktu.

 

AKTUALIZACJA [czwartek, 1:15]: "La Gazzetta dello Sport": Marina Granowskaja pracuje nad strukturą oferty za Romelu Lukaku, która zostanie zaakceptowana przez Inter, jeśli osiągnie wartość 120-130 milionów euro. Chelsea chce zamknąć transfer w najbliższych 48 godzinach, by Belg był do dyspozycji Thomasa Tuchela na Superpuchar Europy.

Dyrektor generalny Interu Giuseppe Marotta i dyrektor sportowy Piero Ausilio byli przekonani że dopięcie klubowego budżetu jest możliwe bez sprzedaży Lukaku. Chińczycy z firmy Suning, która jest właścicielem klubu, chcą jednak ujrzeć pieniądze w kasie niezwłocznie i to oni podjęli decyzję, że napastnik ostatecznie zostanie sprzedany. Trener Simone Inzaghi jest bardzo rozczarowany.

 

AKTUALIZACJA [czwartek, 15:30]: "La Gazzetta dello Sport": Presja ze strony dyrektorów Ausilio i Marotty, a także protesty kibiców dotarły do Nankinu, gdzie przebywa prezes Interu Steven Zhang. Zhang wczoraj kazał zarządowi dobić targu z Chelsea i sprzedać Lukaku, ale teraz postanowił na chwilę się zatrzymać i zastanowić nad następnym krokiem.

Argumenty przeciwko sprzedaży Lukaku są liczne; byłaby to sportowa i wizerunkową katastrofa, a Ausilio i Marotta mogliby przeznaczyć na następcę tylko 1/3 ceny za Belga. Co więcej, klub ryzykowałby konsekwencje w postaci wypadnięcia z Ligi Mistrzów, efektu domino i odejścia kolejnych piłkarzy, a także masowych protestów kibiców, którzy muszą po rozpoczęciu sezonu wypełniać stadion by zapewnić klubowi dochody z dnia meczowego.

Zhang się zastanawia i analizuje plan Marotty i Ausilio który zakłada załatanie 80-milionowej dziury budżetowej i obcięcie rachunku płac o 10-15% do czerwca bez poświęcenia Lukaku. Dyrektorzy Interu liczą na kilka sprzedaży w styczniu a także transfery piłkarzy Primavery (drużyny młodzieżowej).

 

AKTUALIZACJA [czwartek, 23:50]: „La Gazzetta dello Sport”: Jutro bezpośrednie spotkanie Mariny Granowskajej z zarządem Interu. Chelsea ma zaoferować 120 milionów euro i pozwolić Interowi wybrać sobie zawodnika (oczywiście jednego z tych na liście „na sprzedaż”), którego nerazzurri chcieliby dołączyć do transakcji.

Podobne informacje podaje Sky Italia: Chelsea wierzy że jest szansa na zbicie wyceny Romelu Lukaku, zamiast płacenia z góry żądanych przez Inter 130 milionów euro. The Blues przygotowują nową ofertę, chcą by zawierała zawodnika (być może innego niż Alonso) i by jej wartość nie przekroczyła 120 milionów euro. Inter chce samą gotówkę, bo zakontraktowanie zawodnika który poszedłby w drugą stronę oznaczałoby koszty.

Na jutrzejszym spotkaniu przedstawiciele Chelsea i przedstawiciele Lukaku postarają się przekonać Inter do zaakceptowania nowej oferty. Po stanowczych odmowach Interu na początku negocjacji Chelsea czuje się coraz pewniej. Zarząd ma ambicję szybko przyćmić transfer Jacka Grealisha do Manchesteru City, który jest nowym rekordem Premier League (100 milionów funtów).

Calciomercato: Steven Zhang dał zarządowi zielone światło na wysłuchanie nowej oferty Chelsea, nie zamknął się na sprzedaż Lukaku, tak jak sugerowały doniesienia z czwartkowego popołudnia.

 

AKTUALIZACJA [piątek, 1:45]: "Daily Mail": Chelsea chce zamknąć transfer Romelu Lukaku już dziś. The Blues zaoferują Interowi 95 mln funtów (ok. 110 mln euro) plus bonusy. Płaca Belga może wynieść nawet 350 tys. funtów tygodniowo (ponad 18,2 mln funtów rocznie). Jeśli warunki kontraktu sugerowane przez angielski dziennik się sprawdzą, to Lukaku zostanie trzecim najlepiej opłacanym piłkarzem Premier League po Kevinie De Bruyne (20,02 mln £) i Jacku Grealishu (19,1 mln £). Inter zaznaczył, że negocjacje muszą zakończyć się do niedzieli, obojętnie jakim skutkiem.

 

AKTUALIZACJA [piątek, 14:00]: "La Gazzetta dello Sport": Romelu Lukaku najprawdopodobniej nie zagra w niedzielnym, wyjazdowym sparingu Interu z Parmą. Jeśli Belg do wtedy nie dołączy do Chelsea a negocjacje pomiędzy klubami wciąż będą trwać, to Włosi nie będą ryzykować kontuzji napastnika i upadku transferu.

 

AKTUALIZACJA [piątek, 14:50]: "La Gazzetta dello Sport": W porannych rozmowach z Interem Chelsea potwierdziła gotowość zapłacenia 120 milionów euro za Romelu Lukaku, ale obie strony wciąż nie uzgodniły jaka będzie struktura płatności i w jaki sposób osiągnąć rzeczoną sumę. The Blues naciskają na dołączenie do transakcji piłkarza. Inter chce samej gotówki i definitywnie odrzucił Marcosa Alonso, ale po południu obie strony będą jeszcze rozmawiały nt. Emersona Palmieriego i Davide Zappacosty. Zawodnik czeka na rozwój negocjacji, a Chelsea się spieszy. Celem pozostaje występ Belga w środowym Superpucharze Europy przeciwko Villarrealowi.

 

AKTUALIZACJA [piątek, 17:50]: The Athletic: Trwają rozmowy pomiędzy Chelsea a Interem, wciąż jest dystans pomiędzy wyceną zawodnika przez obie strony. The Blues nie chcą wydać więcej niż 100 milionów funtów (około 118 milionów euro), wycena Nerazzurrich jest jednak znacznie wyższa. Chelsea stara się obniżyć kwotę dołączając do transferu zawodnika, ale Inter chce by transakcja była czysto gotówkowa.

 

AKTUALIZACJA [piątek, 19:40]: Sky Italia: Chelsea w najbliższych godzinach prześle Interowi nową ofertę za Romelu Lukaku. Będzie ona następująca: 110-115 milionów euro gotówki bądź 105 milionów euro plus karta zawodnicza Davide Zappacosty, który dołączyłby do nerazzurrich jako część transakcji. Zarząd mediolańczyków ma odrzucić ofertę zawierającą włoskiego prawego obrońcę bo chce jeszcze pomyśleć nad następcą Achrafa Hakimiego. Jeśli oferta gotówkowa osiągnie 115 milionów euro, możliwe że zostanie zaakceptowana.

 

AKTUALIZACJA [piątek, 20:30]: „La Gazzetta dello Sport”: Inter nie chciał rozmawiać na temat oferty 110 milionów euro + Davide Zappacosta, ale rozmowy trwają. Chelsea obecnie jest gotowa zaoferować 115 milionów euro, a Inter nalega, by zapłacić 120 milionów euro. Dystans pomiędzy dwoma punktami może zostać zniwelowany zawarciem bonusów w umowie sprzedaży. Negocjacje przyspieszyły, są już w zaawansowanej fazie. Negocjacje pomiędzy Giuseppe Marottą a Mariną Granowskają trwają nieprzerwanie od dzisiejszego poranka. Rosyjska dyrektor generalna Chelsea jest w pełni skoncentrowana na transferze Romelu Lukaku, pomimo sugestii hiszpańskich mediów, że zarząd The Blues zajmuje się też sytuacją Lionela Messiego. Gdy obie strony się dogadają, trzeba będzie poczekać na ostatnie słowo Stevena Zhanga, który będzie musiał zatwierdzić sprzedaż.

 

AKTUALIZACJA [piątek, 23:10]: Sky Italia potwierdza, że Inter z góry odrzucił hipotezę obniżenia ceny Lukaku poprzez dołączenie do transakcji innych piłkarzy, ponieważ z zarobionych pieniędzy nerazzurri muszą zrobić dwa transfery. Mistrz Włoch będzie musiał zainwestować 1/3 zarobionej kwoty w następcę belgijskiego napastnika, a także w prawego wahadłowego, który zastąpi Achrafa Hakimiego. Zarobek na Lukaku może pozwolić Interowi sięgnąć po jego główne cele transferowe: Duvána Zapatę i Denzela Dumfriesa.

 

AKTUALIZACJA [sobota, 12:00]: "La Gazzetta dello Sport": Chelsea kontynuuje dziś rozmowy z Interem. Kluby muszą zniwelować różnicę 5 milionów euro, jaka dzieli pozycje obu stron. Wczorajsze ośmiogodzinne negocjacje skończyły się ofertą Chelsea wartą 110 milionów euro, Inter utrzymuje że 115 milionów euro to absolutne minimum. Będą jeszcze rozmowy o bonusach, a transfer będzie płatny w 3-4 ratach.

W piątek rano do przerwy na obiad Marina Granowskaja proponowała Giuseppe Marotcie kolejnych piłkarzy, ale ten od razu odmawiał. Przełom w negocjacjach nastąpił, gdy po południu rosyjska dyrektor zaproponowała 110 milionów euro. Od wtedy rozmowy dotyczą już tylko gotówki.

Kontakt Romelu Lukaku z Chelsea ma być czteroletni. Zawodnik cierpliwie czeka na dokończenie negocjacji. Jeśli ma zdążyć na Superpuchar Europy z Villarrealem, musi do jutra polecieć do Londynu i dołączyć do drużyny Thomasa Tuchela.

 

AKTUALIZACJA [sobota, 15:25]: Sky Italia: Transfer Romelu Lukaku na ostatniej prostej! Chelsea i Inter Mediolan rozmawiają już o ostatnich szczegółach, kwota transakcji to 115 milionów euro, co potwierdza również "Corriere dello Sport"!

Jak twierdzi Sportitalia, kluby nie ustaliły żadnych bonusów zależnych od wyników sportowych. Kwota transferu ma nie przekroczyć 115 milionów euro (97-98 milionów funtów). Dziś do wieczora kluby mają wymienić się kompletem dokumentów dotyczących transferu. Gdy to się stanie, Romelu będzie mógł polecieć do Londynu.

Author: jkarpinski

Źródło: "La Gazzetta dello Sport", Sky Italia, The Athletic

Aby móc dodać komentarz musisz się zalogować lub zarejestrować, jeśli wciąż nie posiadasz u nas konta.

komentarzy:
08.08.2021 00:42

Co jest z wami!!!nie pamiętacie jak się zarzekał ze nigdy nie zagra dla Chelsea!!!Jak przechodził do Mu !!! A ten co go skreślił w Chelsea to ten co go chciał W M U..Jak mówiłem Ze Chelsea to klub który jest najgorszy na świecie !!!!Co jest z Wami

komentarzy:
08.08.2021 00:42

Co jest z wami!!!nie pamiętacie jak się zarzekał ze nigdy nie zagra dla Chelsea!!!Jak przechodził do Mu !!! A ten co go skreślił w Chelsea to ten co go chciał W M U..Jak mówiłem Ze Chelsea to klub który jest najgorszy na świecie !!!!Co jest z Wami

komentarzy:
08.08.2021 00:42

Co jest z wami!!!nie pamiętacie jak się zarzekał ze nigdy nie zagra dla Chelsea!!!Jak przechodził do Mu !!! A ten co go skreślił w Chelsea to ten co go chciał W M U..Jak mówiłem Ze Chelsea to klub który jest najgorszy na świecie !!!!Co jest z Wami

Cfc4Ever
komentarzy: 484
07.08.2021 22:58

BREAKING: Lukaku to do Chelsea medical in Belgium on Sunday & travel to London that night or Monday Morning to seal €115m move.

Kame House
komentarzy: 115
07.08.2021 22:54

Mega ciekawy transfer, w końcu będzie miał kto wykańczać te wszystkie akcje,których tworzymy sporo. Jestem ciekawy jak Tuchel to poukłada i oby wycisnął maks z tej drużyny. Kadra jest mocna,a na ławce mamy prawdziwych fachowców. Nie mogę się już doczekać pierwszych meczów o punkty,jest ekscytacja.

Krolec
komentarzy: 136
07.08.2021 22:28

Romelu ma do wykonania tutaj robotę, jestem przekonany że będziemy wszyscy zadowoleni :)

Obsess
komentarzy: 5
07.08.2021 22:06

Moim zdaniem świetny transfer. Lukaku to zawodnik ograny w Anglii, Włoszech i lider kadry narodowej. Jest w najlepszym wieku dla napastnika i w przepotężnej formie (64 bramki w 95 meczach w Interze). Da nową opcję w ataku. Osobiście bardzo lubię Wernera, doceniam czarną robotę, którą wykonuje ale jednak środkowy napastnik ma mieć liczby, a tych brakuje. Mam nadzieję, że Tuchel znajdzie miejsce dla Lukaku i jednocześnie dla Wernera na skrzydle. Chciałbym, aby z tej dwójki został wyciśnięty max. umiejętność.

Wojtas
komentarzy: 3348
07.08.2021 20:10

I cyk Man City przegrywa

Monacco1
komentarzy: 130
07.08.2021 17:57

No i "Here we go!" Pozdrawiam!

Wolnomyśliciel
komentarzy: 858
07.08.2021 17:40

115 mln to sporo. Myślę, że jest wart 90 mln. Czyli jakieś 25 przepłacamy. Więc nie ma co dramatyzować i lamentować. Ja też chcę aby klub był w dobrej formie finansowej ale z drugiej strony na biednego nie trafiło ;)

Trzeba się cieszyć bo dostajemy zawodnika ze światowego topu, gwiazdę, prawdziwy czołg do rozbijania przeciwników :) I trener dostaje tego kogo chciał a to ważne.

W tym przypadku myślę, że Romek i zarząd nie byli wielkimi fanami ściągania Romelu tylko było to raczej na życzenie TT. A Tomek zasłużył w poprzednim sezonie na to aby teraz zarząd spełnił jego życzenia.

Bryan
komentarzy: 1288
07.08.2021 18:05

Oby to była prawda, że Tuchel faktycznie chciał Lukaku...

ChelseaGol
komentarzy: 4498
07.08.2021 17:34

Wow..cóż mogę powiedzieć,Tuchel chciał..9..i ja w końcu dostanie:)

Rooooomeeeluuu LUUUKAAAAKUU!:)
Np.nasz skład może wyglądać tak?
3-5-2.
Mendy-Kounde-Silva-Rudiger-James-Kovacic-Kante-Mount-Chilwell-Lukaku-Havetz/Werner:)
Lub formacja 3-4-2-1.
Mendy-Azpi-Silva-Rudiger-James-Kante-Kovacic-Chilwell-Havertz-Werner-Lukaku:)
Coś niesamowitego:)

Wojtas
komentarzy: 3348
07.08.2021 18:09

+1

Wolnomyśliciel
komentarzy: 858
07.08.2021 21:12

Fajnie skład napisałeś ale o jednym zapomniałeś. O Mouncie. To jest zdecydowanie zawodnik pierwszej 11 i on musi mieć miejsce na najważniejsze mecze. Na pewno ma silniejszą pozycję niż Havertz.

Arexx
komentarzy: 336
07.08.2021 17:16

I jest słynne „Here we go”

DejwCFC
komentarzy: 653
07.08.2021 17:12

Witamy z powrotem

Cfc4Ever
komentarzy: 484
07.08.2021 16:15

Done deal!

Kalim89
komentarzy: 215
07.08.2021 15:16

Gdyby rzeczywiście tak bardzo go chcieli to te 5 mln nie robiłoby żadnego problemu...

FanTheBlues
komentarzy: 3402
07.08.2021 11:53

To prawda,ale to nie znaczy że jest nie do wyciągnięcia.Każdy ma swoją cenę ;)

Cfc4Ever
komentarzy: 484
07.08.2021 10:26

Podobno Inter i Chelsea dzeli 5mln euro. Inter chce 115, Chelsea oferuje 110.

Cfc4Ever
komentarzy: 484
07.08.2021 10:42

dzieli*

ChelseaGol
komentarzy: 4498
07.08.2021 11:24

To ja dodam od siebie coś takiego,podobno Lukaku jest już nasz,tylko Inter nie chce ogłoszenia na chwilę obecną tego ponieważ chcą pozyskać jak najszybciej zmiennika za Lukaku..

Cfc4Ever
komentarzy: 484
07.08.2021 11:28

w sumie bardzo prawdopodobne że tak jest.

FanTheBlues
komentarzy: 3402
07.08.2021 12:33

ChelseaGol,Haaland parę dni temu już też podobno był nasz,tylko pisali że nie ogłaszają tego do póki BVB nie znajdzie jego zastępcy w ataku :D

FanTheBlues
komentarzy: 3402
07.08.2021 12:35

Dopóki ***

yarexq V2
komentarzy: 1791
07.08.2021 15:03

Nie był nasz. Nie ujawniano oferty Chelsea, bo BVB rzekomo bała się, że PSV podwyższy cenę za Malena. I tak zresztą to podał jakiś bajkopisarz na instagramie, o którego doniesieniach wypowiedział się Romano i je zdementował, pisząc że to fake. Tutaj mamy do czynienia z dziennikami pokroju LGdS czy Di Marzio z włoskiego Sky. Jak powołujesz się na przykłady, to chociaż na adekwatne.

FanTheBlues
komentarzy: 3402
07.08.2021 15:39

Ok,ale dziennikarze ESPN też mówili że transfer Haalanda jest bliski do Chelsea

ChelseaGol
komentarzy: 4498
07.08.2021 08:37

Tak może nie ma temat ale wrzucam.

Sprzedaż Chelsea tego lata -

Tomori (26,3 mln funtów)
Guehi (21 mln funtów)
Moses (4,5 mln funtów)
Giroud (0,9 mln funtów)
Ekwah-Elimby (1,3 mln funtów)
Bate (1,6 mln funtów)
Livramento (5,31 mln funtów)
Peart-Harris (1,35 mln funtów) )
Dynel Simeu (1,6 mln GBP)

Łącznie: około 64 mln GBP

Dane z transfermarkt.com (potencjalne dodatki NIE są wliczone)

64 mln GBP = 75 mln EUR

Tammy Abraham 40 mln EUR (potencjalnie)

Całkowity przychód ze sprzedaży graczy - 115 mln EUR

Lukaku tf opłata = 115 mln € (maks.) znowu genialny biznes.

Midnite
komentarzy: 1131
07.08.2021 09:41

Już to gdzieś pisałem - u nas w zarządzie umieją w matematykę. Zawsze jak dokonujemy transferów, to ostatecznie płacimy mniej, niż wcześniej zakładano. Zupełne przeciwieństwo innych klubów.

blue1
komentarzy: 935
07.08.2021 16:22

Ciekawe ilu jeszcze graczy sprzedamy i jaką kwotę łącznie zarobimy.

blue1
komentarzy: 935
07.08.2021 16:57

Ze sprzedaży Abrahama, Bakayoko, Zoumy, Zappacosty, Kenedy'ego możemy wyciągnąć 100 mln euro, a przecież jest jeszcze kilku innych z których też uzbiera się niezła sumka. Pytanie czy zdążymy wszystkich spieniężyć i znajdą się chętni.

Nufrevi
komentarzy: 183
07.08.2021 03:42

Nie wiem jak Chelsea stoi z FFP, ale powinnismy zrobic wszystko zeby sciagnac Haalanda, nie wazne jaka kwota, koles jest mlody, za jakies 5 lat jak bedzie chcial odejsc, mozna bedzie go sprzedac za podobna kwote... a Lukaku ? przeciez 30 sie zbliza...

Cfc4Ever
komentarzy: 484
07.08.2021 06:36

Haaland jest nie do wyjęcia w to lato.

FanTheBlues
komentarzy: 3402
07.08.2021 11:11

Cfc4Ever,przecież BVB mówili wyraźnie,sprzedadzą go ale za 175 mln.A jak Chelsea naciskałaby tak jak na tego całego Lukaku,to udałoby się pewnie coś utargować i zeszliby tak samo jak teraz Inter schodzi,bo o ile pamiętam chcieli nawet za niego 150 mln.Ale jak Chelsea odpuściła genialnego Haalanda bez walki,to logiczne że jest nie do wyciągnięcia.

Cfc4Ever
komentarzy: 484
07.08.2021 11:27

Z Borrusią są bardzo ciężkie negocjacje. Uparli się że Haaland ma zostać i robią wszystko żeby tak się stało. To normalne że szukamy tańszych zamienników i moim zdaniem lepiej kupić Lukaku niż zostać z Wernerem na napadzie.

FanTheBlues
komentarzy: 3402
07.08.2021 11:59

To prawda,ale to nie znaczy że jest nie do wyciągnięcia.Każdy ma swoją cenę ;).Jednak ja wlałbym jeszcze ten jeden sezon pograć Wernerem,Havertzem w ataku,niż przyglądać się jak za rok inni nasi rywale będą kupować Haalanda za bezcen,a my nic już nie będziemy mogli zrobić,bo zostaniemy z Lukaku.Teraz kupimy Belga za fortunę,a wkrótce sprzedamy go za tak zwane grosze,tak jak Girka,a młodego Haalanda byśmy więcej zapłacili teraz,ale nikt już w przyszłym okienku go nie odebrał i mielibyśmy go na lata.A nawet jak chciałby odejść,to i tak byśmy mogli zbić na nim fortunę

Nufrevi
komentarzy: 183
07.08.2021 03:42

Nie wiem jak Chelsea stoi z FFP, ale powinnismy zrobic wszystko zeby sciagnac Haalanda, nie wazne jaka kwota, koles jest mlody, za jakies 5 lat jak bedzie chcial odejsc, mozna bedzie go sprzedac za podobna kwote... a Lukaku ? przeciez 30 sie zbliza...

Lagon
komentarzy: 68
06.08.2021 23:13

Szczerze? Nigdy nie byłem bardziej obojętny jakiemuś transferowi do nas. Przyjdzie? Ok klasowa 9 jest nam potrzebna. Nie przyjdzie? Też super 120mln więcej w kieszeni nie ma co kupować kogoś na siłę

FanTheBlues
komentarzy: 3402
07.08.2021 01:15

Dokładnie żadna strata,będziemy mieli kasę w kieszeni na kolejne okienko,kiedy będzie więcej genialnych grajków do wyciągnięcia za bezcen.A teraz jak się uda wyciągnąć Lukaku za taką fortunę,to w przyszłym okienku będziemy mogli już tylko się przyglądać jak inne drużyny pozyskują to co najlepsze.

Cfc4Ever
komentarzy: 484
06.08.2021 23:06

Chelsea are close to signing Lukaku (around €115M + bonus)[@angelomangiante] #CFC

Monacco1
komentarzy: 130
06.08.2021 23:03

Mamy to! Lukaku is coming home. Jutro oficjalka @Younes #like

Wojtas
komentarzy: 3348
06.08.2021 23:06

SERIO ?! , Nie rób pryma aprilis xd

Monacco1
komentarzy: 130
07.08.2021 09:17

ale, że co ? Nie wierzysz, że Lukaku wraca czy o co chodzi ? Piszę co udało mi wykopać i co ćwierkają ludzie blisko tematu. RL is coming to Chelsea Football Club - powtórzyć ? ;) kwestia chwili Kochani!

ChelseaGol
komentarzy: 4498
06.08.2021 22:38

!Angelo Mangiante!
@angelomangiante
·..
#PSG są bliskie podpisania kontraktu z Leo Messim (do 2023 r., około 35 mln euro na sezon). #Chelsea są bliskie podpisania Lukaku (około 115 mln € + premia).
Co za wspaniały rynek transferowy!

@SkySport

Znalazłem to na twitterze:)przetłumaczone przez tłumacza google.

Wojtas
komentarzy: 3348
06.08.2021 22:30

Panowie dzisiaj chyba nie zasnę xd

ChelseaGol
komentarzy: 4498
06.08.2021 21:39

Ja wchodząc tutaj patrzę ile jest komentarzy i co chwilę jest większą ilość:)
Jeszcze dobijemy do 24 h do 200 komentarzy:)!
Ja informacje patrzę na Twitterze a także na instagramie.

Coś czuje że robi się atmosfera wręcz ...CISZA PRZED BURZĄ..:)!
Będą grzmoty,pozytywne grzmoty,za chwilę?Nie wiem.
Za godz?Nie wiem.
O 24?Nie wiem.
Jutro rano?Możliwe,wiem jedno,przebudze się nocy to hooop na tel.i sprawdzę najnowsze informacje:)!

PIOHabriel
komentarzy: 14
06.08.2021 22:12

Nie no, to już na 90% pewne :)

Wojtas
komentarzy: 3348
06.08.2021 21:10

+1

Chelsea ?
komentarzy: 1758
06.08.2021 21:02

Wchodzę tu co 30 minut i cały czas czekam aż będzie oficjalka

Bryan
komentarzy: 1288
06.08.2021 21:06

Pewnie wielu z nas nie zaśnie dzisiaj z tego powodu, tylko będzie systematyczne sprawdzanie internetów :D

Wojtas
komentarzy: 3348
06.08.2021 21:10

+1

Cfc4Ever
komentarzy: 484
06.08.2021 21:24

ja od wczoraj wałkuję Twittera, instagrama, polskie i zagraniczne media haha

Cfc4Ever
komentarzy: 484
06.08.2021 18:21

coś długo to trwa. Mam nadzieję że nie zepsujemy tego i sfinalizujemy ten transfer.

ChelseaGol
komentarzy: 4498
06.08.2021 19:39

Tego typu negocjacje dla nas są łatwe z boku,z telefonem w ręku:)
Można pomyśleć że w takich negocjacjach siedzi przy stole w pokoju,gdzieś w Mediolanie jakimś apartamencie,osoby z zarządu Interu i Chelsea,rozmawiają,być może jest na stole jakiś trunek wysoki procentowy i zarazem drogi:)
Oczywiście umowa taka ma stron xxxx i Inter jest w pozycji atakującego aby kwota była jak najwyższa:)
Dla naszego zarządu kwota 100 miln.lub 120 miln.jest do zaakceptowania ALE...
Po co płacić tyle jak można zawsze próbować zwiejszyc:)
Sam czekam na pozytywny finisz tych negocjacji!

Wojtas
komentarzy: 3348
06.08.2021 20:04

Chciałbym żeby udało się zmniejszyć do chociaż tych 100 mln . Oferta zarządu już poszła więc wystarczy czekać cierpliwie na odpowiedź Interu.

FanTheBlues
komentarzy: 3402
06.08.2021 18:01

https://twitter.com/AS_Sanchidrian/status/1423654991697518594 dawać tego Messiasza :D

FanTheBlues
komentarzy: 3402
06.08.2021 18:03

https://twitter.com/AS_Sanchidrian/status/1423644082421764096

lampard08
komentarzy: 263
06.08.2021 16:44

"AS" informuje, że Abramovicz zagiął parol na Messiego :D reaguje na to śmiechem, ale media muszą dodać dramaturgii, po tym jak City ogłosiło, że nie są zainteresowane argentyjczykiem.

DarwinMonster
komentarzy: 152
06.08.2021 16:10

Mam nadzieje, ze transfer Lukaku odpadnie, styknie Havertz na 9 i ogólnie przestawiłbym go na ŚN, nie potrzebny nam Lukaku za 120 milionów, chcecie to minusujcie, ale taka jest prawda.

Midnite
komentarzy: 1131
06.08.2021 16:16

Jak chcesz oglądać Chelsea męczącą bułe o każdy punkt, to faktycznie dam minusa ;)

DarwinMonster
komentarzy: 152
06.08.2021 16:51

Bo Lukaku za 120 baniek to gwarancja bramki co mecz,? Szczerze wątpię, to że postrzelał teraz 2 lata w ogórkowej seria A, to nie znaczy, że w PL będzie chociaż w połowie tak skuteczny jak w Interze.

Midnite
komentarzy: 1131
06.08.2021 18:32

Jest gwarantem większej liczby bramek niż Havertz czy Werner i to mi wystarczy.

FanTheBlues
komentarzy: 3402
06.08.2021 15:48

blue1,z tym jego agentem poje.bem akurat się zgodzę,bo to frajer który tylko na kasę leci.Ale że młody jest Haaland to akurat w niczym nie przeszkadza jak dla mnie.Jak miał przyjść Havertz młody to też gadali,oj młody a tyle Niemcy za niego kasy chcą,dajmy sobie z nim spokój bo presji nie udźwignie i walczmy o,Rice bo ograny w angielskiej lidze i takie tam.A teraz wszyscy widzą że młody Niemieć jest jednym z najlepszych w ekipie The Blues ;)

ChelseaGol
komentarzy: 4498
06.08.2021 15:07

FanTheBlues:jest młodszy tylko pamiętaj że Raiola chciał zawrzeć w umowie kwotę odstępnego,czyli powiedzmy Halaand przechodzi do nas i strzela w sezonie 25 bramek,zdobywamy Premier League a w następnym sezonie strzela tylko 10 bramek.
Wtedy Raiola wkracza do akcji jak to on,i robi zamieszanie i chciałbym nagle aby Halaand zmienił zdanie..

FanTheBlues
komentarzy: 3402
06.08.2021 15:37

Racja ale nie możemy z góry zakładać najgorszego ;)

The_Blue
komentarzy: 11
06.08.2021 13:26

Podcast i w głównej roli Matt Law. Anglika rzekł:

-Lukaku zawsze był opcją i jak Haaland stał się zbyt ciężkim celem do zrealizowania, Belg stał się priorytetem. Romelu jest otwarty na transfer i się raczej wydarzy.

-Kounde również bardzo realny, ale jeden obrońca będzie musiał odejść. Zouma wygląda na ten moment, że będzie tym, który odejdzie. Ma ofertę z WHU i Francuz osobiście chciałby zostać w Anglii.

-Abraham rozważa swoje opcje. Być może czeka na jakiś klub z PL. Arsenal go ponoć wcześniej chciał, ale po zakupie White teraz muszą sprzedać, żeby mieć pieniądze na zakup Abrahama. Po sprowadzeniu Lukaku, Chelsea nie sprowadzi drugiego snajpera. Lukaku/Havertz/Werner to będzie wystarczające.

-Broja(oferta z Anderlechtu), Chalohah udadzą się na wypożyczenie.

-Tuchel chciałby jeszcze jednego pomocnika, ale póki co cisza w eterze. Anjorin może być tym, który zajmie miejsce Gilmour'a.

-Jeśli transfer Lukaku upadnie to Chelsea będzie grała Havertzem na "9". Werner/Pulisic/Havertz wszyscy trzej mogą zagrać jako fałszywa dziewiątka.

-Zapowiada się Sporo transferów Out/Loan. W ostatni tydzień okienka będzie gorąco, bo wtedy kluby mogą być zdesperowane.

Podsumowując możemy się spodziewać dwóch transferów. Lukaku oraz Kounde. Osobiście mówiąc byłbym zadowolony.

lampard08
komentarzy: 263
06.08.2021 13:32

Tęskni się za czasami Drogby, kiedy to mieliśmy prawdziwego napastnika na szpicy, a nie te fałszywe 9... To jest takie frustrujące. Kibic chce mieć w swoim zespole bramkostrzelnego napastnika z krwi i kości! Także Lukaku przybywaj.

Pocholere
komentarzy: 943
06.08.2021 14:38

Nie zapominajmy o Diego. Psychol, ale co strzelił to jego i nasze.

Kris1978
komentarzy: 896
06.08.2021 15:09

Dawać tego kocura:)

Midnite
komentarzy: 1131
06.08.2021 16:07

lampard08
W międzyczasie był Diego. 2 mistrzostwa w 3 sezony. Tym moglibyśmy być z bramkostrzelnym napastnikiem.

FanTheBlues
komentarzy: 3402
06.08.2021 12:16

350 tys. funtów tygodniowo,niech się w głowę pukną.Niech Inter odrzuci ofertę i będzie spokój

Cfc4Ever
komentarzy: 484
06.08.2021 12:56

twoje stanowisko w sprawie Lukaku już znamy XD

ChelseaGol
komentarzy: 4498
06.08.2021 13:21

To powiedz mi ile miałby u nas zarabiać Halaand?
Za 200 tys.by nie przyszedł,dodając jeszcze jego agenta który jest ..Raiola..

300/350 tys.też by musiał mieć Haaland.

FanTheBlues
komentarzy: 3402
06.08.2021 14:00

Zgadzam się,tylko że Haaland jest o wiele młodszy i ma całą karierę przed sobą.Poza tym jak dla mnie ma o wiele więcej plusów,szybszy,lepiej wyszkolony technicznie,zwinniejszy.A przede wszystkim bardziej waleczny.Lukaku ostatnio jak u nas był,to tylko strzelał ogórkom,a jak już był lepszy rywal,to stawał się duchem,o to kibice mieli do niego najwięcej pretensji.Tak samo było w MU jak dobrze pamiętamy,dlatego go sprzedali.Ale to jest tylko moje zdanie.Wy macie inne zdanie,ok szanuje to i nie ma co teraz się spierać kto ma racje.Każdemu nie dogodzisz tym samym ;)

chelsefan
komentarzy: 2786
06.08.2021 15:04

Chlopie co ty wypisujesz. "Ostatnio jak u nas byl" kiedy 10 lat temu i rozegral 400 minut to co ty porownojesz tamtego lukaku do obecnego.

chelsefan
komentarzy: 2786
06.08.2021 15:06

10 lat temu to halland w piaskownicy sie bawil to tez slabo. Po co nam taki gowniarz.

blue1
komentarzy: 935
06.08.2021 15:23

FanTheBlues ja po namyśle wolę dać taki kontrakt doświadczonemu Lukaku niż Norwegowi, który niewykluczone byłby najmłodszy w 1. składzie i to powodowałoby niesmak reszty drużyny. Dodatkowo ten pazerny agent niech trzyma się z dala od naszej kasiory :)

FanTheBlues
komentarzy: 3402
06.08.2021 15:49

blue1,z tym jego agentem poje.bem akurat się zgodzę,bo to frajer który tylko na kasę leci.Ale że młody jest Haaland to akurat w niczym nie przeszkadza jak dla mnie.Jak miał przyjść Havertz młody to też gadali,oj młody a tyle Niemcy za niego kasy chcą,dajmy sobie z nim spokój bo presji nie udźwignie i walczmy o,Rice bo ograny w angielskiej lidze i takie tam.A teraz wszyscy widzą że młody Niemieć jest jednym z najlepszych w ekipie The Blues ;)

Midnite
komentarzy: 1131
06.08.2021 16:10

Akurat perspektywy w drużynie to już mamy. My potrzebujemy kogoś w szczycie swojej formy, kto przyjdzie i zrobi nam robotę od pierwszej kolejki. Belg jest pewniejszym wyjściem.

lampard08
komentarzy: 263
06.08.2021 10:48

Nie rozumiem ludzi, którzy "płaczą", że Lukaku ok, tylko nie za tyle pieniędzy... A co to wasze pieniądze ? Chelsea jest bogatym klubem i ją na to stać.

Wojtas
komentarzy: 3348
05.08.2021 23:51

Witamy w rodzinie Niebieskich, ładne logo masz 8/10.

lampard08
komentarzy: 263
06.08.2021 08:41

prowadzę klub w footballteam i taki sobie herb stworzylem :) gra ktoś z was w ft ?

lampard08
komentarzy: 263
05.08.2021 22:25

Witam Was niebiescy koledzy. Jako kilkunastoletni fan Chelsea, dotarłem i na ten portal. Także witam, kłaniam się i pozdrawiam. C'mone The Blues !

ChelseaGol
komentarzy: 4498
06.08.2021 05:05

Witamy Cię na niebieskim pokładzie:)
Życzę ci samych super komentarzy i miłej atmosfery..

thesabr3
komentarzy: 2235
06.08.2021 08:21

Witamy

Bryan
komentarzy: 1288
05.08.2021 21:32

Śmiesznie by było, gdyby ostatecznie ten transfer Lukaku nie wypalił. No i trochę wstyd, ale to inna sprawa. Z drugiej strony to nie takie już rzeczy widzieliśmy.

Niemniej jednak nawet wtedy bym się nie załamywał, bo nasza kadra i tak jest bardzo mocna. Fakt, ze strzelaniem bramek jest problem, ale to nie jest tak, że tylko Werner czy Abraham partaczyli setki. Pomocnicy też mają ich wiele na sumieniu. Jeśli cały skład nad tym popracuje, to będziemy mieć efekty.

Nie jestem zwolennikiem gry bez klasycznej dziewiątki, ale jeśli sytuacja nas do tego zmusi, to nie będziemy stać na straconej pozycji. Wiele drużyn wygrywało w ten sposób trofea i my też już to zrobiliśmy.

thesabr3
komentarzy: 2235
06.08.2021 08:21

Jeżeli nie uda się z Lukaku to faktycznie lepiej przeczekać rok niż kupować jakieś paści na siłę

FanTheBlues
komentarzy: 3402
05.08.2021 21:29

Grealish oficjalnie w MC,a podobno nie był na sprzedaż :D

Bryan
komentarzy: 1288
05.08.2021 21:34

I to za niezłą kasę przy okazji. Ciekawe, czy Kane'a też upolują.

thesabr3
komentarzy: 2235
06.08.2021 08:18

Wątpię żeby wyciągnęli go z totków

Kamillo3333
komentarzy: 87
05.08.2021 20:29

No to co panowie, jak nie Lukaku to Messi ? ;D

FanTheBlues
komentarzy: 3402
05.08.2021 20:30

Chciałem to pisać,właśnie opuszcza farsalonkę.Brać go ;)

Wojtas
komentarzy: 3348
05.08.2021 20:39

HEHEHEHE teraz wszyscy chcą Messiego xd . Ja szczerze nie wiem co napisać .

Kamillo3333
komentarzy: 87
05.08.2021 20:41

Może ma już swój wiek ale dalej jest dobry i przydałby się nam, ale coś mi mówi że wybierze City i ponowną współprace z Gurdiola

FanTheBlues
komentarzy: 3402
05.08.2021 20:41

Wotas,co za freee byś nie brał ? :D

blue1
komentarzy: 935
05.08.2021 20:48

Taa za free ;) 100 mln pensji rocznie i za sam podpis pewnie tyle siana by chciał, że głowa boli. Pójdzie do City albo do swojego kolegi nurka Neymara

thesabr3
komentarzy: 2235
06.08.2021 08:19

Niech idzie do PSG

Pocholere
komentarzy: 943
06.08.2021 09:20

On nie mówi po angielsku, jemu trzeba tłumaczyć taktykę. To jest opcja albo dla Guardioli albo dla PSG.

FanTheBlues
komentarzy: 3402
05.08.2021 17:54

Czyli jest jeszcze nadzieja że do nas jednak nie trafi ;)

Cfc4Ever
komentarzy: 484
05.08.2021 17:58

oby trafił

FanTheBlues
komentarzy: 3402
05.08.2021 18:03

Ale nie za tyle pieniędzy.Nie jest tyle wart.Tyle to bym wolał na Kane wydać

thesabr3
komentarzy: 2235
05.08.2021 18:15

Że swoich płacisz że tak cie to boli :) ?

FanTheBlues
komentarzy: 3402
05.08.2021 18:19

Nie,ale zależy mi żeby mieć lepszego zawodnika w naszym ataku za tak duże pieniądze

thesabr3
komentarzy: 2235
05.08.2021 18:23

Nie będziesz miał lepszego bo nikt Ci takiego nie sprzeda.

FanTheBlues
komentarzy: 3402
05.08.2021 18:35

Jak Marina nie składa nikomu innemu oferty,to wiadomo że nie sprzedadzą

Wolnomyśliciel
komentarzy: 858
05.08.2021 14:14

Lukaku to nie będzie moja wymarzona opcja. Gość ma swoje wady:
1. jest dość drewniany i nie do końca nadaje się do gry pozycyjnej, kombinacyjnej
2. średnia technika
3. to najemnik, skoczek nie identyfikujący się z klubem

Ale ma też swoje plusy i trzeba przyznać że w ostatnich latach należy do światowego topu.
Wydaje mi się, że to decyzja Tuchela, że to on go chciał najbardziej. A do Tomka mam w tych sprawach zaufanie.

Chociaż z drugiej strony wg mnie Lukaku najlepiej sprawdza się w grze z kontry a my za Tuchela raczej dążymy do dominacji, posiadania piłki i klepania. W takiej sytuacji Lukaku moim zdaniem może średnio się sprawdzać.
Ale zobaczymy... Jak przyjdzie to na pewno trzeba dać mu szansę i nie marudzić od początku.

Midnite
komentarzy: 1131
05.08.2021 16:30

Punkt 3 bez sensu. Znajdź teraz piłkarza, któremu nie można przykuć podobnej łatki. Nasz Abraham po sezonie niepowodzenia zawija manatki do Serie A. Tam zagra dobry sezon i może wróci do Anglii do takiego Arsenalu. Kto wie... Lukaku po zakończeniu projektu sportowego Antonio Conte wcale nie musi chcieć zostawać we Włoszech.

Co do walorów taktycznych itp...niech po prostu trafia piłką w bramkę i strzela gole. Takiego napastnika potrzebujemy. Takiego od techniki, klepania itp. już mamy i nieszczególnie jesteśmy zadowoleni.

yarexq V2
komentarzy: 1791
05.08.2021 03:22

Zobaczyłem kiedyś porównanie niektórych kibiców Chelsea do bezdomnego, gdy się mu daje pieniądze, a on mówi "nie chcę płatności gotówką, przyjmuję tylko kartą" (żeby nie było, do nikogo nic nie mam, nikogo nie nazywam bezdomnym czy czymś w takim stylu xd mówię o trafnym porównaniu, gdy się ma jakiś problem, a gdy przychodzi możliwość rozwiązania go, to się ją odrzuca wybrzydzając). Nie oszukujmy się, czy jest ktokolwiek lepszy na rynku od Lukaku? Mogę zapewnić, że Haaland by u nas kariery nie skończył, pewnie by się zawinął po kilku latach a Raiola zrobił syf (coś, o czym pisałem już wcześniej).

Argumentu o tym, że sobie nie poradził w PL nie uznaję. Przez jego chude lata w United ludzie wyrobili sobie o nim złą opinię, a to Manchester go zniszczył (ładnie im to ostatnimi laty wychodzi). W Evertonie w 166 meczach wykręcił 87 goli i 29 asyst (116 G/A w 166 meczach, a w United mu też nie szło źle jeśli mówimy o statystyki, bo w 98 meczach 41 goli i 18 asyst, czyli 59 G/A). Belg mógł do nas dołączyć już w 2017, ale na przeszkodzie stanął agent Norwega, który jest tak bardzo tutaj chciany.

yarexq V2
komentarzy: 1791
05.08.2021 03:23

https://twitter.com/matissearmani/status/1422733583416975360


tutaj porównanie

DejwCFC
komentarzy: 653
05.08.2021 11:09

No argumenty ludzi z tym United to śmiech na sali XD kiedy to było.. Teraz jest innym piłkarzem do tego będzie chcial coś tu udowodnić plus pod wodzą Tuchela może odpalić w PL. Mam wrażenie że niektorzy tutaj by woleli Ingsa albo coś tego typu a potem by narzekali. Pamiętajcie teraz narzekacie na Lukaku ale jak będzie strzelal to wielce zachwyceni będziecie ALE prawda jest taka że WY zamiast mu kibicować to bedziecie wyczekiwać na jego słabe mecze i mu je wytykać bez względu czy wcześniej będzie grał dobre. Takie mam przeczucia co do niektórych osób tutaj ale to tylko moje zdanie. Już się nie wypowiadam bo nie chce wojny. Pozdrawiam mimo wszystko każdego kibica naszej kochanej drużyny.

Krzytu
komentarzy: 76
04.08.2021 23:23

Ja osobiście jestem mega rozczarowany... Liczyłem na młodego, perspektywicznego Halaanda, a dostaniemy 28 letniego Lukaku i to za takie gigantyczne pieniądze... Zmienię zdanie jak strzeli 20+ bramek w sezonie ;)

yarexq V2
komentarzy: 1791
05.08.2021 03:11

Przecież 28 lat to prime piłkarza. 5-6 lat gry przed nim.

Krzytu
komentarzy: 76
05.08.2021 05:30

Przy 21 latach Halaanda to trochę sporo. Patrząc na przyszłość to ten Lukaku tylko będzie mocno tracił na wartości, a taki Halaand trzymałby swoją wartość albo zyskiwał. Każdy może mieć swoje zdanie na ten temat. Moje jest takie że 120-130 to zdecydowanie za dużo.

luku
komentarzy: 388
04.08.2021 22:56

Jakby tego tematy nie ugryzc to i "tak zle i tak niedobrze".. Podpisuje sie pod wszystkimi glosami ze za Lukaku ponad 100+ mln to cyrk. Nie sprawdzil sie jako w ManU + 28 lat.. Pozatym jak pomysle ze byl on naszym zawodnikiem, potem odszedl (jak inne dzisiejsze gwiazdy - wiadomo o kogo chodzi) a my go chcemy za te kosmiczne pieniadze z powrtem to glowa boli. Z drugiej jednak strony Keane, Haaland to co za darmo albo 50% mniej sa do kupienia? Nawet Grealish i jego cena powala z nog. A co ten Graelish ugral poki co w pilce? Nic. Swiat zwariowal. Szczerze wiec nie wiem.. co nie zmienia faktu ze ktos z przodu kto strzeli te nascie bramek + by sie przydal.. Co sie stalo z Lukaku ze raptem zmienil zdanie? :)

FanTheBlues
komentarzy: 3402
04.08.2021 22:00

https://www.youtube.com/watch?v=gsLQEbEFl0g nowy link do meczu,bo tamten chamy wykosili

FanTheBlues
komentarzy: 3402
04.08.2021 21:55

Pięknie Ziyech 2 bramki na koncie.Mam nadzieje że teraz zapomną o,Ziyech do Milanu !

Kalim89
komentarzy: 215
04.08.2021 20:43

Dawać Lukaku i Kounde, pora odebrać koronę City!

FanTheBlues
komentarzy: 3402
04.08.2021 20:31

Link do meczu, https://www.youtube.com/watch?v=Ta5jx_2ajNw

ChelseaGol
komentarzy: 4498
04.08.2021 20:38

Dzięki:)plus leci do Ciebie!

Bryan
komentarzy: 1288
04.08.2021 21:08

Również dziękuję pięknie:)

ChelseaGol
komentarzy: 4498
04.08.2021 20:02

Oj Luuukakuu jesteś sprawcą zamieszania:)!
Co to będzie co to będzie,uważam że już jest dla kibiców MU wrogiem numer 1:)!..

Cfc4Ever
komentarzy: 484
04.08.2021 19:39

Fabrizio na twitchu mówił że wszystko się rozstrzygnie w tym tyg

Chelsea ?
komentarzy: 1758
04.08.2021 19:38

Dla mnie ok N umie się pszepchać dobrze gra głową co jest ważne jak nasi tyle wrzucają zawodnicy bedą go pilnować i dzięki temu inni mogą strzelać dla mnie może być

chelsefan
komentarzy: 2786
04.08.2021 19:10

Smiech co ty piszesz icardi rozkapryszony duzy dzieciak z ta swoja wanda co chwila jakis skandal to nie ta bajka. A ten calvert-lewin to nie jest raczej lepszy od naszego abrahama.

komentarzy:
04.08.2021 19:40

a może jakieś konstruktywne argumenty? a nie typu za młody/dzieciak odpada itp.
12 i 16 goli w United to dla Ciebie szał? Bo w taktycznej i wolnej Serie A Icardi też ładował tyle bramek co Lukaku.

Wg Ciebie Abraham = Calvert Lewin??? ten drugi ma więcej bramek w PL i przede wszystkim gra na większej skuteczności... Abraham wiecznie łapie się za głowę po nieudanych próbach. Owszem w Championshipie grał na dobrych liczbach, ale to przeskok poziomów razy 5 jeśli chodzi o ligę...
jeszcze raz proszę o jakieś konkretne argumenty ;)

chelsefan
komentarzy: 2786
05.08.2021 10:29

Prosze bardzo lukaku lepszy jest od icardiego w szybkosci,sila,wspolpraca z innymi, podania,wytrzymalosc i pewnie wiele innych atrybutow ktore mi teraz nie przychodza do glowy. A co do pozostalych twoich kandydatow do gry u nas to raczej nie ma co porownywac do lukaku.

chelsefan
komentarzy: 2786
05.08.2021 11:57

Jeszcze przytocze statystyki z poprzedniego sezonu lukaku 30br+10asyst. Icardi 13br+6asyst.

komentarzy:
04.08.2021 18:50

Lukaku w Chelsea - NIE! to nie jest zawodnik na "duży klub z presją"
Haaland w Chelsea - NIE! Ruletka - może wypali, może nie... w tym oknie, nie będzie wart ceny. Za rok Mino zarobi krocie a bitwa o niego będzie bardzo ciekawa. Dla mnie nie jest oczywiste gdzie trafi przy tej klauzuli.

Gwarancją goli i marzeniem Harry Kane - ale nie ma szans by zagrał w innym klubie z Londynu.
Życie to nie football manager, ale lepiej jakby zarząd skupił się na DWÓCH "transferach" za pieniądze za Lukaku...

1.Icardi - PSG chce się go pozbyć... pod Tuchelem grał, staty w pierwszym sezonie 34 mecze 20 goli - przyzwoicie
2. Calvert Lewin - perspektywiczny, zna warunki PL, początek zeszłego sezonu super, drobna kontuzja i zgasł jak cały Everton. Z lepszymi asystentami i kreacją gry u Nas może być naprawde skuteczny, ma "to coś" - dla mnie MUST HAVE
3. Anthony Martial - Diabły chcą się go pozbyć, nie taki stary, niespełniony, ma coś do udowodnienia, może grać też na skrzydle w rotacji
4. Pedro Neto - młody z ciągiem na brame, do ulepienia, ale dobry w rotacji

Dwóch powyższych + Borja + Werner i Havertz do rotacji - w zależności od przyjętej taktyki na mecz.

Co o tym myślicie?

DejwCFC
komentarzy: 653
04.08.2021 19:11

Lukaku zjada ta 3 co wymieniles XD

chelsefan
komentarzy: 2786
04.08.2021 19:12

Pedro neto to nie sr napastnik

komentarzy:
04.08.2021 19:42

Neto tak samo jak Werner i Havertz nie jest typowym napastnikiem. Natomiast napisałem do ROTACJI.

komentarzy:
04.08.2021 19:44

@DejwCFC

zjada czym? w czym?

DejwCFC
komentarzy: 653
04.08.2021 19:56

Zjada ich piłkarsko. Po prostu jest lepszy.

yarexq V2
komentarzy: 1791
04.08.2021 22:40

człowieku wymieniłeś szrot (Martial), zawodnika który strzela bo taktyka jest pod niego (Calvert-Lewin) i zawodnika grającego w lidze jednego zespołu (Icardi) i takiego, który nawet nie jest napastnikiem (Neto). Albo trollujesz, albo starasz się na siłę być kontrowersyjny.

yarexq V2
komentarzy: 1791
04.08.2021 22:46

Dodatkowo to co wymieniłeś, to też nie są typowi napastnicy, typowe 9, których potrzebujemy. Martial to gra na pozycji klauna, Calvert-Lewin by się u nas nie odnalazł z powodu taktyki, Icardiego nam PSG nie sprzeda, a dodatkowo pewnie by w PL nie odpalił, a Neto to jest LS.

blue1
komentarzy: 935
04.08.2021 17:55

Byłem pewny, że ten transfer jest trudny do zrealizowania i zarząd go odpuści, ale tradycyjnie wkracza gotówka i wszystko się zmienia o 180 stopni.

Po przemyśleniu sprawy jestem na tak. Lukaku to piłkarz ukształtowany, który we Włoszech jest niekwestionowaną gwiazdą i dojrzał jako piłkarz. Jest w świetnej formie i daje bardzo dużo jakości z przodu. Jest brakującym elementem naszego zespołu, bo wiadomo jak jest z naszą skutecznością i w polu karnym powalczyć nie ma komu. Wzrost, siła, skuteczność, dobra forma jak najbardziej przemawiają za tym transferem.

Cena jest wygórowana, ale niestety jest pełno czynników, które sprawiają, że i tak żeby kupić napastnika światowej klasy musimy tego lata rozbić bank. 28 lat? Drogba miał dwa lata mniej jak przychodził, a został jedną z największych legend CFC. Jak Lukaku będzie się dobrze prowadził i trzymał formę to też może jeszcze parę lat pograć na topowym poziomie.

Pozostaje wierzyć, że jak zakup dojdzie do skutku, to Romelu tak jak innych, nie przytłoczy gotówka na niego wydana.

Kamillo3333
komentarzy: 87
04.08.2021 18:41

Ale czy Tuchel będzie miał na niego pomysł jak Conte ? Nie ma co ukrywać ze Conte ubiegał o niego już od paru dobrych lat bo miał najwidoczniej świetny pomysł na niego w swojej układance i wykrzesał potencjał z niego w 100%, ciekawe czy teraz sprawdzi się znowu u nas w lidze angielskiej, man utd bywało z nim różnie. Ale mniejsza już z tym może odpali nie wiadomo, tylko ta cena... O wiele za dużo chcą

blue1
komentarzy: 935
04.08.2021 19:47

Jeśli Tuchel faktycznie go chce, jeśli jest na szczycie jego listy życzeń i charakterystyka Belga pasuje do koncepcji składu i taktyki to jestem spokojny o wpasowanie się Lukaku do naszego składu. Tuchel dał nowe życie graczom bez formy, którzy nie do końca odnajdowali się w Chelsea Lamparda, a tu może dostać napastnika w świetnej dyspozycji. Mam tylko nadzieję, tak jak każdy, że Tuchel rzeczywiście jest za i naciska na ten transfer.

Bryan
komentarzy: 1288
04.08.2021 17:14

Ależ emocje w związku z naszym byłym zawodnikiem:) Widzę, że zabawa trwa, więc też dorzucę do ogniska...

1. Lukaku najlepszym napastnikiem świata na pewno nie jest, ale nazywanie go drewnianym też nie do końca jest na miejscu. Gość ma na pewno swoje plusy i minusy, choć osobiście wolałbym nieco inny typ napastnika.

2. W Interze strzela super, na Euro też śmigał, ale w Man United różnie z tym bywało. Zresztą nie chodzi nawet o sprawy czysto piłkarskie. Mnie osobiście bardziej denerwuje jego mentalność. Jak mu idzie to wszystko okay, ale jak straci formę i ktoś raz go skrytykuje to wielka obraza majestatu i chęć odejścia. Coś takiego właśnie działo się na Old Trafford. Jego postawa wobec propozycji z Chelsea (o ile wszystko było tak jak podają media) też daje do myślenia. Najpierw: nie, nie odchodzę z Interu, tu mi dobrze, tu mnie kochają itp. a po dwóch dniach nagle zainteresowany powrotem, bo tygodniówka x2.

3. Lukaku oddany drużynie? Nie żartujcie:) te filmiki sprzed ponad dekady, gdy był na Stamford Bridge i mówił jak to bardzo chce tu grać można sobie między bajki włożyć:) Gdyby tak bardzo tego chciał, to wróciłby w 2017. Od tamtych pięknych chwil pokochał już pewnie co najmniej dwa kluby po drodze:)

4. Martwić może kwestia ceny. Obawiam się, że będzie tak jak to ktoś niżej już zauważył - Inter wie, że potrzebujemy napastnika, więc będzie z nas zdzierał jak najwięcej hasju.Tak samo było 4 lata wcześniej, gdy Perez zrobił niezły interes na bądź co bądź rezerwowym Moracie. Włączenie w tę transakcje zbędnych zawodników byłoby pocieszeniem, ale czy to się uda?

FanTheBlues
komentarzy: 3402
04.08.2021 18:37

Bardzo fajny komentarz 10/10

Bryan
komentarzy: 1288
04.08.2021 18:45

Dzięki, pozdrawiam:)

FanTheBlues
komentarzy: 3402
04.08.2021 19:31

Pozdrawiam

Kosa
komentarzy: 125
04.08.2021 15:52

Klasyczny scenariusz dla tego klubu: opcja zapasowa, przepłacony i zakontraktowany na ostatnią chwilę, żeby miał chłopak jak najmniej czasu na aklimatyzację i wdrażał się dopiero w trakcie sezonu. Już dwa epizody w PL Romelu miał i chyba dobrze ich nie wspomina, ale mimo wszystko wydaje się, że swoje powinien zrobić, w kadrze i w Interze poczyna sobie wszak doskonale, więc źle być nie powinno. Dość bezpieczna opcja, oby radził sobie jak najlepiej.

ChelseaGol
komentarzy: 4498
04.08.2021 15:39

Dzięki Panowie za info odnośnie meczu gdzie mogę oglądać:)

Lecą plusy dla was!!!!:)

Cfc4Ever
komentarzy: 484
04.08.2021 15:51

możesz też zajrzeć na hesgoal gdyby na strimsworld nie zadziałało

chelsefan
komentarzy: 2786
04.08.2021 15:24

A co do hallanda to dzieciak jeszcze nie gotowy by grac w takim klubie jak nasz.

chelsefan
komentarzy: 2786
04.08.2021 15:18

Super dawac go.

ChelseaGol
komentarzy: 4498
04.08.2021 15:00

Dzisiejszy mecz na SB z Totkami można gdzieś zobaczyć?Jakaś strona czy stream?

Jest szansa że ktoś wrzuci mecz na YT bo tak ostatnio oglądałem od 10 min.mecz Arsenalem:)

DejwCFC
komentarzy: 653
04.08.2021 15:03

Strims world. Dużo reklam się włącza podczas klikania tam ale normalnie działa mecz

yarexq V2
komentarzy: 1791
04.08.2021 15:32

vipleague.cc, strims.world, drhtv, trochę tego jest

blue1
komentarzy: 935
04.08.2021 15:41

Ja cały mecz z Arsenalem obejrzałem na youtube, wpisałem Chelsea-Arsenal i wyskoczyło parę pozycji z zakładką na żywo. Mam nadzieję, że dzisiaj też się uda.

Cfc4Ever
komentarzy: 484
04.08.2021 14:24

Chelsea are preparing their new bid for Romelu Lukaku to be submitted this week. No official proposals for Erling Haaland ?


Fabrizio Romano

ChelseaGol
komentarzy: 4498
04.08.2021 14:55

Widziałem to,jak Lukaku przyjdzie do nas za blisko 120/130 miln.to będę miał mieszane uczucie bo ..nie jest tyle wart...

Gdyby nasz zarząd z Panią Marina na czele uzgodnia kwotę 100 miln.to jednak będę zadowolony:)
Zastanowia mnie teraz co Lukaku na w głowie,myśli czy jednak zostać w Interze tam kontynuować karierę czy jednak wybrać ponownie Chelsea,100 % większe zarobki,lepszy skład mamy my niż Inter i większe możliwości:)

chelsefan
komentarzy: 2786
04.08.2021 19:21

Za kepe 80 zaplacilismy i nikt trego jakos nie wspomina.

CFCrules
komentarzy: 767
04.08.2021 13:02

https://youtu.be/bG6hTmjIBF8

Polecam obejrzeć skrót meczu Norwich. Widać kilka fajnych zagrań Gilmoura a oprócz tego show Cantwella wraz z cudowną asystą i kilka pięknych goli :)

komentarzy:
04.08.2021 12:53

Dawać nam tego dzika. Mam nadzieję że przyjdzie i rozjebie ligę. ????

FanTheBlues
komentarzy: 3402
04.08.2021 11:20

HA HA na stronie Interu piszą że Marotta zażąda od Chelsea 150 mln.Śmiechu warte,ale co tam Frajerzy mają kupę kasy to kupią.Nie ma co się martwić,chociaż dzięki Romkowi Inter nie utonie w długach.Sponsor musi być

DejwCFC
komentarzy: 653
04.08.2021 11:25

Bez przesasady nie wierz we wszystko co przeczytasz..

FanTheBlues
komentarzy: 3402
04.08.2021 11:36

W to akurat wierze,Inter jest grubo pod kreską.A wiadomo że tonący brzytwy się chwyta.Wiedzą że mamy kupę forsy,to myślisz że nie będą chcieli wyciągnąć jak najwięcej ?.Ja rozumiem że on jest ograny w angielskiej lidze,kupiłbym go ale nie aż za taką fortunę.80-90 mln to max jak za 28 latka.Nawet jakby dali to 130,to i tak będzie gruba przesada.

DejwCFC
komentarzy: 653
04.08.2021 11:48

Przypominam że wrzucales tweety jakiś losowych ludzi ze Haaland na pewno do nas dołączyć i w nie pewnie wierzyłes też. Mamy kasę wiadomo ale nie damy za niego 150 ewentualnie te 120/130 i może jakiś zawodnik lub mniej i jakiś zawodnik. Zbastuj trochę byku i zaufaj Tuchelowi bo na pewno ma plan na Lukaku

FanTheBlues
komentarzy: 3402
04.08.2021 12:09

Tak dziennikarze z ESPN to są nieznane tweety według ciebie ?.I jak pisałem,dla mnie 150,czy 130 to bez różnicy,nadal to jest mnóstwo kasy jak za takiego zawodnika.Tyle to można byłoby dać jak nie za Haalada,to np za,Mbappe i to wtedy by się nam na pewno o wiele bardzie opłacało,bo byśmy mieli młodego,genialnego napastnika na długie lata.

DejwCFC
komentarzy: 653
04.08.2021 12:14

Ale Haaland jest nie do wyciagniecia teraz rozumiesz? A Mbappe to już w ogóle. Lukaku to dobry wybór jeśli reszta jest poza zasięgiem. Wolę go niż jakiegoś Ingsa czy innych wymysłów

FanTheBlues
komentarzy: 3402
04.08.2021 12:32

Ja tylko dałem przykład za jakich graczy można dać aż tak dużo pieniędzy.Zresztą Marina nawet nie złożyła oferty,to co się dziwić.Dziennikarze z ESPN pisali że BVB zgodziliby się na sprzedaż Norwega gdyby Chelsea zgodziłaby się wyłożyć odpowiednią sumę.A za rok będziemy płakać że Haaland odchodzi za śmieszne pieniądze np.do takiego MU żeby grać z swoim kolegą,Sancho

DejwCFC
komentarzy: 653
04.08.2021 12:48

Obejrzyj sobie najnowszy filmik Fabrizio na yt tam nowi o sytuacji Haalanda. Borussia zacznie podkreslam zacznie rozmowy od 170/175 mln nawet nie powiedziane że by go za tyle sprzedali

FanTheBlues
komentarzy: 3402
04.08.2021 13:08

Dobra olać już to i tak nic tego nie zmieni.Niech kupują kogo tam chcą.Ja tylko dodam że poszedłbym ścieżką RM.W tym okienku nikogo nie kupować,skoro nie da się nikogo sensownego wyciągnąć i poczekać do przyszłego okienka kiedy takim zawodnikom jak Haaland,czy Kylian pokończą się kontrakty.I wtedy powalczyć o nich z innymi drużynami jak będą warci połowę dzisiejszej swojej wartości.A w tym sezonie zostać z tym co mamy.Jedynie dokupić kogoś jak ktoś sensowny się znajdzie za odpowiednią ilość pieniędzy,żeby dodać trochę świeżości w zespole.

yarexq V2
komentarzy: 1791
04.08.2021 14:17

Oferta będzie opiewała na 120 mln. Czytaj poważnych dziennikarze, a nie płacze na stronie Interu.

chelsefan
komentarzy: 2786
04.08.2021 15:21

Widac ze nie wszyscy potrafia ocenic potencjal pilkarza jakim jest lukaku.

thesabr3
komentarzy: 2235
04.08.2021 10:55

Super ja jestem jak najbardziej za we Włoszech lukaku zmienił się w prawdziwego tura.

DejwCFC
komentarzy: 653
04.08.2021 10:53

Super czekam na dalszy rozwój sytuacji. Zapraszamy!

Cfc4Ever
komentarzy: 484
04.08.2021 10:16

ja jestem za. Lukaku jest obeznany w Premier League więc raczej nie będzie takiej wtopy jak z Wernerem.

Cfc4Ever
komentarzy: 484
04.08.2021 11:48

przeciwnicy Lukaku minusują hahaha

The_Blue
komentarzy: 11
04.08.2021 10:11

Bardzo dobre wzmocnienie, a jeśli ktoś twierdzi inaczej to po prostu nie zna się na futbolu. Belg to gwarancja bramek i cieszę się, że w końcu będziemy mieć napastnika z najwyższej półki. Ps. Widzę, że prym wiodą tu userzy oderwani od rzeczywistości. To nie FIFA czy PES. Haaland był widocznie dla nas nieosiągalny, trzeba się z tym pogodzić. Widzę tą wrogość w stosunku do Lukaku i kompletnie jej nie rozumiem. Odkąd gra w Interze wymiata i statystyki to pokazują. 95/64 bramek, jeśli Belg to drewno/kłoda to kim jest Abraham/Werner? Zdecydowanie upgrade, jeśli chodzi o nasz skład.

Wojtas
komentarzy: 3348
04.08.2021 10:02

Dzisiaj ostatni mecz towarzyski i ostatnia szansa by Tuchel mógł przetestować piłkarzy bo potem już tylko Superpuchar Europy. Mam wrażenie że Drinkwater gra całkiem dobre i jakby dzisiaj by też dobrze zagrał to może Tuchel postanowi że to on zastąpi Gilmoura . Z Loctusem i Barkleyem nie wiem jak postąpi i mimo że chciałbym żeby Loctus Check został to może się skończyć na kolejnym wypożyczeniu. Jakby Abraham dzisiaj znów będzie marnował sytuacje to pewnie Tuchel da znać zarządowi że muszę się pośpieszyć jeżeli chodzi o transfer napastnika. BVB jak nie będą chcieli nam dać Hallanda to ja bym brał Lukaku bo lepiej mieć już coś niż nic. Nie można krytykować Lukaku za to że nie poradził sobie w Man Utd i od razu mówić że u nas nie da rady. Evertonie miał kosmiczne liczby a u nas po prostu nie dostawał szansy . Uważam że 130 mln za Lukaku to dużo ale i tak uważam że nie ważne kto by do nas dołączył np: Halland, Kane to i tak byłby pod presją a my byśmy byli niepewni czy sobie poradzi. Za parę tygodni koniec okienka ( jak się nie mylę to za 4 tygodnie) i prawdopodobny debiut Lukaku to byłby mecz Superpucharu Europy lub któryś mecz Premier league. Ja czekam cierpliwie i trzymam kciuki by nasz zarząd dopiął transfer napastnika i może to być Lukaku. Jak Tuchel go chce to jestem spokojny , ufam Tomasowi ;)

Kalim89
komentarzy: 215
04.08.2021 08:11

Jeśli BVB nie chce oddać Haalanda to brać Lukaku jak najszybciej! Takiego silnego napadziora nam potrzeba!

yarexq V2
komentarzy: 1791
04.08.2021 03:59

Brawo. Fenomenalny zawodnik. Zdecydowanie oddany klubowi, za młodziaka chciał tu grać (zresztą wystarczy odpalić nagrania, co mówił jak pierwszy raz był na Stamford Bridge).

Zdecydowanie wolę Belga od Haalanda, który pewnie za parę lat będzie chciał spieprzyć do Realu + ma tego grubasa Raiolę za agenta, który robi już syf w United, tego nam tu nie potrzeba. Dzięki temu zawodnikowi może na pewno Werner się odblokować, który grając w duecie napastników, obok klasycznej 9, jaką jest Rom, będzie miał możliwość grania jako boczny napastnik (jako ktoś, kto grał w Lipsku, tylko, że tam zamiast Lukaku był Poulsen). Conte zdecydowanie naprawił Roma, a ludzie na podstawie beznadziejnych sezonów w United, gdzie musiał grać za Solskjaera raz jako skrzydłowy (co samo w sobie mówi o kunszcie wesołego Norwega). W Evertonie już pokazał, jak się gra. Zawodnik z niesamowitą siłą fizyczną, instynktem napastnika, no i to co już podkreślałem wcześniej - oddany klubowi. Jeśli transfer zostanie dopięty, liczę, że w 37. kolejce walnie gola United na 2-1 w 97. minucie i zapewni nam mistrzostwo, cokolwiek, byle dopiec Ole, za to jak go potraktował.

Uwielbiam tego zawodnika. Zobaczenie go w barwach londyńskiej Chelsea będzie świetnym przeżyciem. Dołóżmy do Big Roma Kounde i Tchouameniego, a zawalczymy z City o ligę angielską, bo raczej się nie wzmocnią. Tottenham nie jest przygotowany na odejście i życie po Kane'ie, a Grealish gra w klubie swojego dzieciństwa, na Villa Park zakończy karierę. Takie mam przynajmniej odczucia. Kończąc - kończymy sytuację, wysyłamy 120 mln i temat skutecznej 9 na SB, miejmy nadzieję, na jakieś 5-6 lat zakończony, bo zdecydowanie tyle lat Lukaku może grać na poziomie.

FanTheBlues
komentarzy: 3402
04.08.2021 03:06

130 mln za drewnianą kłodę,Brawo zarząd.A mówią że dwa razy nie wchodzi się do tej samej rzeki.Inter zrobi na nas świetny interes,już mogą zacierać ręce.Za 130 mln będą mogli kupić dwóch takich Lukaku.Tylko na Chelsea można zarobić taką fortunę.Drugich takich głupich nie ma.Ta Marina jak dopnie ten transfer,to powinna wylecieć z klubu na zbity pysk.

FanTheBlues
komentarzy: 3402
04.08.2021 03:18

Ps.najgorzej wkurza to że tak gadali o transferze Haalanda,jaki jest ważny dla Chelsea,nr.1,że za parę dni złożymy ogromną ofertę 150 mln.A teraz się okazuje że nawet tej oferty nie będzie i zrezygnujemy z świetnego,młodego Norwega bez walki,kupując tylko o 20 mln mniej starego Luczaku.

yarexq V2
komentarzy: 1791
04.08.2021 04:03

A ja jestem zachwycony, że bierzemy Lukaku. Po chłopinie widać, że to jest jeden z nas i kibicuje Chelsea. Haaland by był tu tylko zawodnikiem, za parę lat by chciał odejść do Realu, Raiola by robił syf, czego nam w tej chwili nie potrzeba (wystarczy spojrzeć, jaki kocioł jest i był z Pogbą w United, który też jest klientem potulnego grubaska). Dodatkowo Lukaku udowodnił swoją przydatność w lidze, jak ładował gola za golem w Evertonie, niestety United go zniszczyło (co za nowość...) i przez to ludzie mają skłamaną opinię na jego temat. Conte go odbudował w Interze, on znowu jest wielki i jest gotowy na powrót do Chelsea. Świetny transfer w mojej opinii i mogę go przywieźć rowerem z Mediolanu do Londynu, jeśli dostanę sygnał.

Cfc4Ever
komentarzy: 484
04.08.2021 10:15

co ty taki źle nastawiony do tego Lukaku XD. Wolisz żeby on grał na napadzie czy Werner? Myślę że odpowiedź jest prosta.

FanTheBlues
komentarzy: 3402
04.08.2021 10:49

Taki jeden z nas że parę sezonów temu temu wybrał MU bo powiedział że nie chce do nas wracać.Tak samo teraz zarzekał się że w Interze tak mu dobrze,że nigdzie nie będzie się ruszał,chce grać dla Wloskiej drużyny.A wystarczyło że Romek pomachał mu forsą,potroił mu zarobki to zaraz z swoim agentem zmienili zdanie i zdecydowali się na transfer.Nawet kibice Interu piszą że to zdrajca jest,leci tam gdzie jest więcej mamony.A na kluby ma wyje.bane

yarexq V2
komentarzy: 1791
04.08.2021 14:16

Przecież parę lat temu Romelu by do nas dołączył, deal pokrzyżował Raiola (agent piłkarza, którego tak bardzo chcesz). A Lukaku powiedział, że zostanie, bo twoim zdaniem co miał powiedzieć? Nie, nie zostanę w Interze, odejdę do Chelsea jak nadazy się pierwsza lepsza okazja, a potem jednak Chelsea nie zgłasza się po Belga i robi się syf. Przed Lukaku 5-6 lat gier na intensywnym poziomie, tego czasu na pewno by nie przesiedział u nas Haaland, po max dwóch, trzech by jego agencik robił syf z transferem do Realu. Tego nam tu nie potrzeba. Tu potrzeba stabilizacji.

didier_cfc
komentarzy: 50
04.08.2021 14:34

"A mówią że dwa razy nie wchodzi się do tej samej rzeki." - A rozumiesz prawidłowe znaczenie tego stwierdzenia?

Nasza strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

close