Fot. PA

OFICJALNIE: Zaczynamy nową erę! Sprzedaż Chelsea FC sfinalizowana!

Autor: Jakub Karpiński Dodano: 30.05.2022 17:07 / Ostatnia aktualizacja: 30.05.2022 17:55

Sprzedaż Chelsea FC grupie Todda Boehly'ego i Clearlake Capital przez Romana Abramowicza została sfinalizowana, oficjalnie ogłoszono w stanowisku nowego zarządu klubu, powołanego tuż przed skutkiem transakcji. Chwilę później w oddzielnym komunikacie konsorcjum nowych właścicieli przywitało się z kibicami The Blues i podziękowało wszystkim zaangażowanym w transakcję za udział w niej.

 

30 maja 2022 roku przejdzie do historii jako jedna z najważniejszych dat w historii Chelsea Football Club. Po blisko 19 latach klub zmienia właściciela po tym, jak ukończono proces przejęcia go przez konsorcjum nowych inwestorów z rąk Romana Abramowicza.

 

W pierwszej kolejności światło dzienne ujrzało stanowisko nowopowołanego zarządu klubu. Potwierdzono w nim, że ukończono proces przekazywania z rąk Romana Abramowicza Chelsea FC a także powiązanych z klubem spółek w ręce grupy inwestorów z Toddem Boehlym i funduszem Clearlake Capital na czele.

 

Dalsza część stanowiska to dokładny opis transakcji z podziałem na kolejne części: sankcje, proces, preferowany oferent, struktura transakcji, akcjonariusze i zgody i wreszcie podziękowania wszystkim podmiotom zaangażowanym w transakcję bezpośrednio, a także nadzorującym ją i doradzającym przy niej. Warto nadmienić, że specjalne podziękowania "za cierpliwość i wsparcie w procesie" skierowano do Thomasa Tuchela i Emmy Hayes.

 

Parę minut później klub opublikował kolejne stanowisko. Jest to swego rodzaju list nowych właścicieli do wszystkich związanych z klubem, w którym przedstawiają oni grupę inwestycyjną i wyrażają swoje poświęcenie "na rzecz wzrostu i budowy na fundamencie tradycji i niezrównanej piłkarskiej doskonałości".

 

Oto przedstawieni w stanowisku członkowie konsorcjum właścicielskiego:

  • Todd Boehlyprezes spółki Eldridge, współwłaściciel Los Angeles Dodgers, Los Angeles Lakers i Los Angeles Sparks
  • Clearlake Capital LP, reprezentowane przez Behdada Eghbaliego i José E. Feliciano, współzałożycieli Clearlake Capital i partnerów zarządzających w nowym zarządzie
  • Hansjörg Wyss, założyciel Wyss Foundation
  • Mark Walter, współzałożyciel i prezes Guggenheim Capital, współwłaściciel Los Angeles Dodgers, Los Angeles Lakers i Los Angeles Sparks

 

"W myśl warunków umowy, Boehly i Clearlake będą wspólnie sprawowali kontrolę i mieli równą władzę nad klubem. Boehly będzie pełnił funkcję prezesa spółki właścicielskiej", czytamy w oświadczeniu.

 

– To zaszczyt być nowymi opiekunami Chelsea FC. Wchodzimy w to na 100%, w każdą minutę każdego meczu. Nasza wizja jako właścicieli jest jasna: chcemy sprawić, by kibice byli dumni. Wraz z naszym zobowiązaniem do rozwoju młodego składu i pozyskiwania największych talentów, nasz plan działania zakłada inwestowanie w długoterminową przyszłość klubu i budowanie na wyjątkowo bogatej historii sukcesów. Chciałbym osobiście podziękować ministrom i oficjelom w brytyjskim rządzie i zarządowi Premier League za ich zaangażowanie w umożliwienie tego wszystkiego – powiedział Todd Boehly.

 

– Jesteśmy podekscytowani by poświęcić zasoby na kontynuację wiodącej roli Chelsea w angielskim i światowym futbolu, a także roli silnika w rozwoju piłkarskich talentów. Chcemy również podziękować władzom za całą ich pracę w procesie przejęcia klubu. Jako pionierzy sportu i inwestorzy w mediach, jesteśmy podekscytowani być partnerami Todda i reszty konsorcjum, by zapewnić klubowi wzrost jako platforma globalna. Razem zwiększymy inwestycję klubu w infrastruktuję, technologię i nauki sportowe, by wesprzeć wspaniałe zespoły piłkarskie i biznesowe w Chelsea; a wszystko po to, by wesprzeć ten wzrost i napędzić jeszcze więcej sukcesów na boisku – dodali Behdad Eghbali i José Feliciano reprezentujący Clearlake Capital.

 

Co istotne, poseł Nigel Huddleston z rządowego Departament ds. Kultury, Mediów i Sportu potwierdził, że w wyniku sprzedaży Chelsea nie obowiązują już nałożone na Romana Abramowicza sankcje. Klub wraca do pełnej operacyjności.

Źródło: Chelsea FC

Aby móc dodać komentarz musisz się zalogować lub zarejestrować, jeśli wciąż nie posiadasz u nas konta.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
21.06.2022 21:56

Arsenal kolejnego zawodnika sprowadził mało tego,u nich dyrektor sportowy Edu przekazał kibicom że dalej prowadzą rozmowy z zawodnikami którzy mogą ich wzmocnić.
Powiedział że ma dobre wieści dla kibiców klubu.
A u nas,kto coś może przekazać jak nawet nie ma kto za negocjacje porządnie się zabrać.

FanTheBlues
komentarzy: 3041
21.06.2022 20:33

Ciekawe kiedy złożymy kolejną ofertę za Sterlinga ?

blue1
komentarzy: 830
21.06.2022 21:42

Mam nadzieję, że jak najszybciej i będziemy konkretni. Niewypał już jedną nogą w Interze, także można skupić się na transferze do ofensywy. Oby udało się doprowadzić to do skutku, podoba mi się motywacja samego zawodnika do częstszej gry i występu na mundialu, więc będzie walczył o utrzymanie jak najwyższej formy w klubie. Czytałem gdzieś plotki, że City nawet nie skreślają Sterlinga i mogą przedłużyć z nim kontrakt, ale ile w tym prawdy nie wiadomo. Na pewno w porównaniu z sezonem wcześniej miał o wiele mniej minut na boisku, a o to mu chodzi. Jeśli pojawi się kolejna oferta z naszej strony to oby była ostatnią i zaakceptowaną.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
21.06.2022 21:53

Ciężko będzie zabrać go z City do nas,City będą chcieli dużej kwoty za niego mimo że ma tylko rok kontraktu.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
21.06.2022 19:33

Lukaku blisko powrotu do Interu,8 miln.plus bonusy bez opcji wykupu.
Cała finalizacja jest blisko końca.

chelsefan
komentarzy: 2501
21.06.2022 18:52

Panowie. Myślę że to co robi TODD to są słuszne decyzje . Co do zwolnienia Mariny i Bucka. Todd będąc właścicielem sam bierze się do roboty , inwestowania swojej kasy w kupno i sprzedaż zawodników. Zapewne z Tomkiem wyszukują tych których Tomek by widział u nas. A Todd będzie prowadził negocjacje. Także trochę cierpliwości i zacznie się prawdziwe okienko dla nas.

chelsefan
komentarzy: 2501
21.06.2022 19:09

Nie oszukujmy się za ROMKA to było wszystko bez kontroli i szastanie wielką kasą.

CFCF
komentarzy: 123
21.06.2022 20:56

Słuszne decyzje czy nie, mógł poczekać z tym do zakończenia okna, a nie robić burdel teraz jak klub pilnie potrzebuje wzmocnień. Do tego on ma negocjować, typ co nie zna się na futbolu i nie ma żadnych kontaktów w Europie jeśli chodzi o transfery... Zaraz będzie jakiś Ake zamiast Kounde i na tym się skończy.

CFCF
komentarzy: 123
21.06.2022 16:52

Ed Woodward is said to seriously interested in replacing Marina Granovskaia at @ChelseaFC .The former @ManUtd
CEO is reportedly keen on working with Todd Boehly and co.

SkySports

Nie no, jest coraz lepiej ogólnie! A na dodatek reprezentanci Kounde są sfrustrowani brakiem kontaktu ze strony Chelsea. Wpadliśmy w niezłe bagno z tym amerykańskim typem.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
21.06.2022 16:04

Co sądzicie o Sterling plus o Dybali?
Inter wyklucza pozyskanie jednocześnie Lukaku i Dybali.
Fizycznie Sterling świetny jest ale czy Dybala dałby radę sobie w Premier League.
Ciekawi mnie to..

chelsefan
komentarzy: 2501
21.06.2022 18:58

Dybala jakoś go nie widzę u nas . nie wiadomo na jakiej on gra pozycji -trudno to opisać.

chelsefan
komentarzy: 2501
21.06.2022 19:21

Ja bym widział u nas na ŚN -V.Osimhena lub Lautaro M.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
21.06.2022 11:27

Po odejściu Mariny Granowskiej część obowiązków związanych z transferami mogą przejąć dyrektor ds. piłki nożnej David Barnard i doradca zarządu Petr Čech.

Nizaar Kinsella, Goal
Czyli jednak jest szansa że Cech zostanie.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
21.06.2022 10:49

Marina Granowska może opuścić Chelsea już dzisiaj. Niechybnie powinno nadejść oficjalne oświadczenie ze strony klubu.

Nizaar Kinsella/Fabrizio Romano..
Zmiany nadchodzą bardzo duże,w pewnym momencie nie jestem nawet gotowy na to że w tak krótkim czasie to wszytko się dzieje.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
21.06.2022 09:01

Matt Law donosi informacje które pokazują że żadnej pewności Petr Cech nie ma że zostanie w klubie i będzie współpracować z nowymi właścicielami.
Może okazać się że też pożegna się z klubem.

Nowi właściciele idą za ciosem,oczywiście jak wspominałem sam gdzieś z tyłu głowy miałem myśli że zmiany będą w zarządzie ale nie brałem wogóle pod uwagę że to już teraz w trakcie okienka transferowego będą zmiany.

Po zamknięciu rynku transferowego liczyłem że nastąpią zmiany.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
21.06.2022 07:34

Andrea Berta dyrektor sportowy Atletico Madryt jest brany pod uwagę wtedy gdy Marina oficjalnie odejdzie z naszego klubu.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
20.06.2022 22:54

Chelsea finalizuje proces rozstania się z Mariną Granowską. Wraz ze zwolnieniem przez nią i Bruce'a Bucka posad odpowiednio dyrektor generalnej i prezesa Chelsea, ich obowiązki przejmie Todd Boehly.

David Ornstein, The Athletic.
Szczerze przyznam brałem pod uwagę odejście Mariny ALE przed rozpoczęciem sezonu po zamknięciu rynku transferowego,a tu proszę takie informacje.
Zmiany jeszcze raz zmiany..

ChelseaGol
komentarzy: 4222
20.06.2022 22:51

Marina Granowska odejdzie w Chelsea już w tym tygodniu.

David Ornstein, The Athletic.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
20.06.2022 21:33

Inter Milan have made a new bid for Romelu Lukaku, worth €7m. Chelsea want the loan fee to be €10m. Talks ongoing.
Source: @FabrizioRomano.
Może najlepiej oddać Lukaku za darmo Interowi i do tego płacić jego tygodniówke?:)
Śmieszne to jest,jak tak mamy negocjować umowy czy kontrakty to nam zabraknie z pewnością okienka transferowego.
Co najlepsze że co drugim zawodnikiem wręcz się interesujemy ale złoży zarząd ofertę danemu zawodnikowi jak rozwiążą finalnie sytuację Lukaku.
W czym problem negocjować umowę z Kounde np..?
Oj chyba i obym się mylił ale czekają nas wzloty i upadki,od transferów po skład i nowym sezon.
Nie tak wyobrażałem sobie początek okienka transferowego.

chelsefan
komentarzy: 2501
20.06.2022 21:38

Ktos tu zawodzi w tym okienku. Bawia sie z lukaku co to za kaprys ze chce do interu. Jasno powiedziec albo odchodzisz gdzie kolwiek za dobra kase albo grasz w rezerwach. Nie widze innego rozwiazania.

eden1905
komentarzy: 1494
21.06.2022 00:58

Widocznie dla klubu liczy się nawet te 15 mln które zaoszczędzą na pensji i te 10 mln za wypożyczenie. Zamiast dawać go do rezerw i płacenie za totalne nic, wybieramy hajs. 25 baniek na ulicy nie leży.

Ogólnie nie wiem jak kontrakty wyglądają od strony prawnej, ale nawet jak Chelsea by zrobiła deal powiedzmy z PSG które dało 50mln, to sam Lukaku może powiedzieć NIE i odmówić transferu. Ma ważną umowę i tyle. Chyba, że jest inaczej to wyprowadźcie mnie z błędu.

FanTheBlues
komentarzy: 3041
21.06.2022 01:55

Właśnie pisałem poniżej w artykule,że te żydzi nawet nam 10 baniek za tego śmiecia żałują.Oni nam w twarz jawnie plują i się śmieją.Powiedzieć im stanowczo NIE i koniec,Nie za takie śmieszne pieniądze.I czekać na ofertę od innego klubu za poważne pieniądze.Albo wypier..do rezerw.Przecież te barany z naszego zarządu w ogóle interesów nie potrafią robić,każdy roluje ich jak chce.Inter jakoś potrafił od nas wyłudzić w tamtym sezonu za tego leszcza 115 baniek,a my jak głupki potulnie się zgodziliśmy.Zobaczmy jakie Citki stawiają nam ciężkie warunki żeby sprzedać Sterlinga i musimy wyłożyć taką kwotę jaką oni zażądają.A te Włoskie ścierwa by chcieli wszystko za free najlepiej

chelsefan
komentarzy: 2501
20.06.2022 21:25

Ale jak mowilem ze broja to nie zawodnik na nasz klub to mnie minusowali. Nawet tomek to wie ze to przecietny grajek.

chelsefan
komentarzy: 2501
20.06.2022 21:27

A 30 baniek to piechota nie chodzi.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
20.06.2022 19:55

Gianluca Di Marzio @DiMarzio Armando Broja,ChelseaFC
striker, is now first target for
@WestHam
. ⚒️? #CFC #WHUFC

Negotiation ongoing over a £25/30milliom fee. ?
Details here ?
Nie pojmuję tego..

ChelseaGol
komentarzy: 4222
20.06.2022 19:52

Mam na insta informacje o rzekomo ofercie WHU za Broje,tak Broje którego Tuchel miał sprawdzić w okresie przygotowawczym a tu jest oferta między 25/30 miln.i oba klubu negocjują?
Zaraz zaraz sprzedać go do rywala za między i patrzeć jak nasz wychowanek strzela bramkę za bramką?
Nie rozumie tego ruchu o ile to stanie się prawdą..

CFCF
komentarzy: 123
20.06.2022 20:17

Boehly nie zna się na futbolu, Boehly widzi tylko sumkę jaką dostanie. To, że WHU się wzmocni go nie obchodzi, bo jego jedynym celem jest kasa, kasa i jeszcze raz kasa. Osiągnięcia boiskowe nie mają znaczenia.

DejwCFC
komentarzy: 648
20.06.2022 20:18

Ładnie Cie odkleja xd

ChelseaGol
komentarzy: 4222
20.06.2022 18:53

Zhang właściciel Interu nie wyraża zgody na wypożyczenie Lukaku.
10 miln.plud 100% płacenie przez Inter jego zarobków to za dużo dla Interu.

Nieeeee ja zaraz nie wytrzymam,nie chcą żadnego zawodnika włączyć w wypożyczenie Lukaku,chcieliśmy Skriniara nie,był plan o Bastonim,niee było coś na rzeczy o Dumfrisie nieee....
Chłopaki,kibice Chelsea czy ja jestem głupi czy Inter nie negocjuje z nami w rzeczywiście tylko w fifie.
Co oni wogóle myślą sobie..
Ech ten Lukaku,to że chce odejść po roku i ten wywiad jakiego udzieli to wstyd.
Ale że po roku bez walki,bez postawionego celu że w następnym sezonie pokaże wszystkim że w Chelsea będę strzelał bramki tak ooo ucieka do Interu to nie umiem tego delikatnie normalnie powiedzieć czy nazwać to.
Nieee umiem..

CFCF
komentarzy: 123
20.06.2022 18:18

Ten typ już zaczyna mnie irytować. Dopiero co kupił klub, a już jesteśmy daleko z tyłu za rywalami w okienku transferowym. Nie robimy NIC. Zaraz zacznie się okres przygotowawczy, a my nadal zostaniemy z tym śmiesznym składem jaki obecnie mamy, bo jaśnie pan Boehly nie potrafi nawet ZŁOŻYĆ OFERTY za Kounde przez ten cały czas. Za chwilę wszystkie nasze rzekome cele pójdą sobie do innych klubów, a my znowu zostaniemy z jakimiś Djilobodjimi i Miazgami... Obecny skład to co najwyżej gwarancja top 8. Jak Boehly tego nie widzi, to jesteśmy w niezłym bagnie.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
20.06.2022 18:44

Trzeba brać pod uwagę każde wydarzenie odnośnie transferów i nowych właścicieli.

A kto powiedział że będą transfery?
Oczywiście 2 tygodnie temu były informacje że Tuchel dostanie pełną zgodę od właścicieli kogo chce i kogo mamy kupić,miał mieć 200 miln.na transfery.

ALE kolego to było 2 tygodnie temu,dziś jest 20 czerwca,dużo mogło zmienić się w myśleniu nowych właścicieli,dziś od razu w południe ukazała światło dzienne informacja że Buck kończy z byciem prezesem w naszym klubie.
Niespełna dwie godziny po tej informacji było że Marina też odejdzie z klubu,jutro może być że Cech odchodzi.
Tak to jest jak przychodzi nowy właściciel,my mieliśmy sankcje na klub dobre kilka tygodni jak nie kilkanaście tygodni,martwiliśmy się kto kupi nasz klub i kiedy,a w tym samym czasie inne zespołu miały lub szykowali sobie cele transferowe.

Nie trzeba być żadnym ekspertem aby widzieć że zmiany wraz z nowymi właścicielami nadają szybciej niż się spodziewamy i tak to jest obecnie w naszym klubie.
Teraz co z transferami jak jakieś będą?
Kto będzie negocjowal umowy jak za chwilę Mariny może nie być z nami?

Będzie tak że zamiast wzmocnień w drużynie będzie zarząd nowy szukał dyrektor i skupiał się na tym.
A czas otwartego okienko płynie bardzo szybko.
Niby rozumiem to ale z drugiej strony bez wzmocnień już na starcie będzie ciężko nam wywalczyć top4.

CFCF
komentarzy: 123
20.06.2022 19:44

Idąc tak dalej staniemy się ligowym średniakiem. Jeśli to jest cel Boehly'ego, to tylko pogratulować wyboru właściciela. Typ najpierw obiecuje aktywność na rynku, 200 mln na transfery i wsparcie dla Tuchela, a chwilę potem nie potrafi nawet złożyć oferty za zawodnika, który jest nam krytycznie potrzebny, bo środek obrony w naszym klubie obecnie prawie że nie istnieje. Z obecnym składem to my nie mamy najmniejszych szans na top 4, no ale Boehly pewnie liczy tylko jaką kasę wyciągnie z klubu, a nie co osiągniemy na boisku.

mj1991
komentarzy: 515
20.06.2022 15:16

https://www.90min.com/posts/jules-kounde-representatives-growing-frustrated-chelsea-negotiations

Podobno narasta frustracja wśród agentów Kounde'a w kwestii Chelsea. No tak, co się dziwić, to Marina negocjowała. Wincyj skrzydłowych, wincyj, a mniej obrońców i napastników.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
20.06.2022 15:32

Może coś ruszy się do przodu z Kounde ale też nie zdziwię się jak ten transfer upadnie,za długo to trwa..
Fabrico Romano dał krótki news że nasz klub negocjuje kilka transferów jak to napisał..za kulisami..bez medialnej otoczki.
No zgadzam się ale chyba każda drużyna negocjuje pozyskanie zawodnika po cichu..

mj1991
komentarzy: 515
20.06.2022 17:03

Marina znała to całe środowisko, z Boehlym mogą sobie pogrywać na początku, bo wszedł jednak do nowej dziedziny sportu, która rządzi się swoimi prawami. Dobrze by było, jakby za transferami stał ktoś doświadczony w tej dziedzinie, dlatego mi osobiście Mariny pod tym względem żal.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
20.06.2022 13:18

Na pozycję doradcy zarządu Petr Čech został zatrudniony przed Marinę Granowską. Nowi właściciele Chelsea poprosili Czecha, by dalej pełnił swoją rolę, ale ten musi teraz zdecydować, czy chce pracować bez obecności Rosjanki w zarządzie.
..Matt Law.

mj1991
komentarzy: 515
20.06.2022 13:05

Po Bucku odchodzi też Marina. Potwierdzone info przez Matta Lawa.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
20.06.2022 13:20

Dokładnie tak,będziemy mieć nowego dyrektora być może,ponieważ obecny właściciel ma zająć się transferami min.jak Marina odejdzie oficjalnie.
Teraz sytuacja staje się jaśniejsza odnośnie Cecha?
Może zostać on na obecny stanowisku tylko czy będzie chciał pracować bez Mariny?..

mj1991
komentarzy: 515
20.06.2022 13:43

Sytuacja nie jest taka prosta, bo przez lata Marina zdołała wypracować sobie masę znajomości i kontaktów na rynku. Nowy dyrektor ds. transferów będzie miał pod górkę, o ile nie będzie to ktoś z wyrobionym nazwiskiem.

FanTheBlues
komentarzy: 3041
20.06.2022 12:40

https://twitter.com/ChelseaFC/status/1538823941892055040?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet%7Ctwtr%5Etrue Dziś urodziny obchodzi nasza żywa legenda.100 lat Lampsik.Wielu sukcesów !

ChelseaGol
komentarzy: 4222
19.06.2022 22:19

Jest oferta wysłana do Lazio za Sergeja Milinkovica Savic,60 miln.plus Emerson i negocjacje trwają..
Tylko to podaje rzekomo Corriere dello Sport tylko oni o tym piszą.
DiMazio nic nie podaje ani Fabrico Romano.
Ale Tuchel chce SMS w naszym zespole to coś na rzeczy jest.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
19.06.2022 21:50

Manchester City odrzucił pierwszą ofertę Chelsea za Raheema Sterlinga, opiewającą na 25 mln euro + bonusy. Chelsea wkrótce wróci z nową propozycją.

? Anglik to cel priorytetowy The Blues tego lata. The Citizens wyceniają go na 55-60 mln euro.

Fabrizio Romano, Sky Italia

ChelseaGol
komentarzy: 4222
19.06.2022 20:54

Steven Zhang dał zarządowi Interu Mediolan zgodę na zapłacenie 10 mln euro + bonusy za wypożyczenie Romelu Lukaku. Warunki kontraktu z zawodnikiem nerazzurri mają ustalone już od dawna. Ostateczne porozumienie być może jeszcze dziś.

La Gazzetta dello Sport..
No to zaczynamy to na co czekamy od blisko tygodnia..!

ChelseaGol
komentarzy: 4222
19.06.2022 20:51

Chelsea are in advanced talks to sign Raheem #Sterling. Offered €40M to #ManchesterCity. No surprise here since the last March 27, when Sterling decided not to extend his contract with #MCFC (expires in 2023) and #CFC opened talks...

ChelseaGol
komentarzy: 4222
19.06.2022 16:48

NIE OFICJALNIE Sterling podobno w City zarabia 300 tyś.tygodniowo.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
19.06.2022 16:28

Jedno ze źródeł w Chelsea twierdzi że jedyną przeszkodą w transferze Raheema Sterlinga byłaby wysokość kwoty odstępnego.

Simon Johnson, The Athletic

ChelseaGol
komentarzy: 4222
19.06.2022 12:10

Raheem Sterling znajduje się wysoko na liście życzeń Chelsea. Wraz z odejściem Romelu Lukaku, The Blues są gotowi przekuć zainteresowanie w czyny i podjąć próbę sprowadzenia Anglika na Stamford Bridge.

Nathan Gissing, Sky Italia

Wojtas
komentarzy: 3159
19.06.2022 14:12

Hudson odoi poszedł by na roczne wypożyczenie, pozbyliśmy by się Pulisica i Lukaku lub kogoś jeszcze ( chociaż ja bym Zyiecha i Wernera zostawił bo rozegrali lepszy sezon niż poprzedni) i nasz atak wyglądał by tak : Sterling,Mount, Havertz, Broja. Ja już szczerze wolałbym Sterlinga niż Dembele.

PiterSAW
komentarzy: 1140
19.06.2022 14:46

Ja rowniez jestem zdecydowanie za transferem Sterlinga zamiast Dembele. On zna PL i sprawdzil sie tu, a Dembele zapewne zaraz zlapal by kontuzje, albo nie pasowala by mu liga

ChelseaGol
komentarzy: 4222
19.06.2022 12:09

Nowym nazwiskiem na liście życzeń Tuchela jest Nathan Aké. Niemiec jest dużym fanem umiejętności 27-latka.

Nathan Gissing, Sky Italia.

Wojtas
komentarzy: 3159
19.06.2022 14:08

Ake może grać też na lewej obronie więc jest to uniwersalny obrońca. W naszej formacji byłbym dobrym wzmocnieniem np Chilwell na lewym wahadle a za nim Ake-Silva-Kounde i na prawym wahadle James. Mam niestety takie wrażenie że Ake nie radzi sobie dobrze w defensywie. Z drugiej strony taki obrońca lewonożny by nam się przydał.

Kamsu112
komentarzy: 1564
19.06.2022 12:02

tutaj jeszcze propo Sterlinga:
https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1538277914789265408

ChelseaGol
komentarzy: 4222
19.06.2022 12:07

Sterling lepszy jest od Dembele,Dembele podobno chce przejść do nas ale zastrzega sobie że nie chce siedzieć na ławce rezerwowej.
To mnie śmieszy mocno..
Ciekawe za ile City by puścilo Sterlinga i czy do nas go sprzedadzą.

Kamsu112
komentarzy: 1564
19.06.2022 12:00

https://twitter.com/Route1futbol/status/1538454326024470529
on będzie nasz

MateuszCH
komentarzy: 126
19.06.2022 00:27

Nie napalajcie się bo z tego nic nie będzie. Nikt ważny do nas nie przyjdzie
Nie wiem na co wy liczycie. Lukaku out nawet za darmo. Obrona będzie Łatana.

Niech każdy zauważy że Chelsea jest na straconej pozycji jeśli chodzi o rynek

ChelseaGol
komentarzy: 4222
19.06.2022 09:28

Spokojnie kolego,każdy kibic swojej drużyny liczy na transfery,każdy chce zawodników nowych w drużynie,tylko nowi zawodnicy za kwoty rzędu 100 miln.nie dają gwarancji żadnej że będą wchodziły do zespołu z przytupem.
Tak jest tylko u Guardioli i Kloppa którzy pozyskują zawodników pod taktykę.
U nas Lukaku był widać nie kupiony przez Tuchela tylko przez Marine,po niespełna roku pobytu u nas Lukaku chce odejść do Interu ponownie bo zorientował się że dalej kocha Inter.
Takiej klasy zawodnik powinien uparcie walczyć o wyjściowy skład nie zważając na nic.
Ile to zawodników klasy światowej mieli problem z otrzymaniem formy czy strzelaniem bramek.
Lukaku po słabszych tygodniach po kontuzji zrobił rzecz nie bywała,nie skupiła się nad powrotem z formą tylko udzielił wywiadu który nie powinien mieć miejsca wogóle..
Znasz klub dużo straci na tym transferze ale trzeba wziąść to na klatę..
Nauczka na przyszłość.

chelsefan
komentarzy: 2501
19.06.2022 10:38

MateuszCH. Na straconej pozycji? wytłumacz to . Masz kasę to rządzisz. Kwestia jest inna czy dany zawodnik chce współpracować z danym trenerem i w jego taktyce.

eden1905
komentarzy: 1494
18.06.2022 16:14

- Czy zostaję w Barcelonie? Tak - przyznał Dembele, który później został zapytany o doniesienia na temat tego, że może przenieść się do Chelsea.

- To plotki. Czuję się dobrze w Barcelonie - dodał Francuz.

Ja przestaje już odpalać te newsy już o transferach

DejwCFC
komentarzy: 648
18.06.2022 16:35

A gdzie wypowiedział te słowa? Bo tak mówił,że chce zostać ale to juz długi czas temu a z tych nowszych informacji było,że tej oferty Barcy nie przyjmie a Barca lepszej nie złoży. Tez juz nie wiem co myśleć czy w ogóle były te rozmowy z nami czy nie ciężko stwierdzić nikt z dobrych dziennikarzy nie dawal konkretów tylko jakieś losowe plotki od różnych źródeł

DejwCFC
komentarzy: 648
18.06.2022 16:45

Dobra są na stronie Barcy te słowa,beka

ChelseaGol
komentarzy: 4222
18.06.2022 08:23

Romelu #Luakaku is one step away to return to #Inter from #Chelsea on loan for €10M. Last details and closing in the next days. #transfers #CFC

@NicoSchira.
Po Lukaku kto następny?Barkley,Loftus Cheek?Ziyech?
Wierzę że zamknięcie przejście Lukaku do Interu spowoduje u nas zakupy.

Chelsea ?
komentarzy: 1622
18.06.2022 07:02

To jest niesamowite ale Inter w tej sytuacji jest totalnie wygrany sprzedają zawodnika za dużą kasa do nas który gra jak drewno i robi tylko zamęt w klubie i nic nie daje a teraz sobie go odkupią za nawet pewnie nie połowę ceny i za pewne te drewno będzie miało 20 goli w sezonie ja tylko liczę że dadzą nam zawodnika

ChelseaGol
komentarzy: 4222
18.06.2022 00:15

Todd Boehly pracuje już nad kontrofertą dla Interu ws. Romelu Lukaku. Sygnały z Los Angeles są pozytywne, wygląda na to że warunki Chelsea mogą być akceptowalne dla nerazzurrich.

Gianluca Di Marzio, Sky Italia..
Zróbmy porządek i zakończymy tą sytuację z Lukaku.
Chyba musimy uwzględnić że stracimy na tym i tak czy będzie wypożyczony i po sezonie wykupiony przez Inter czy nie.
Szansę są w opcji takiej że kogoś z Interu możemy pozyskać w ramkach rej przeprowadzki Lukaku.
Mam na myśli zawodnika wartościowego dla nas

ChelseaGol
komentarzy: 4222
17.06.2022 22:58

#Inter - #Chelsea, trattativa a carte scoperte per #Lukaku: comunicato il tetto massimo, si attende una risposta da Londra..
Wrzucam tylko to ale w podobny newsie na instagramie Calcio Mercato podaje że Inter informuje nasz klub że za wypożyczenie Lukaku mogą zaoferować maksymalnie 8 miln.jak się nie mylę my chcieliśmy 10 miln.porozumienie dwóch klubów jest bardzo bliskie uważam.

chelsefan
komentarzy: 2501
17.06.2022 21:18

Bissoumy mozemy zazdroscic tottenhamowi. I jeszcze ta kwota 29 ml. Rice przy nim to dziewica we mgle juz nie wspomne o jorginho.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
17.06.2022 21:32

Może Rice aż tak słaby nie jest przy nim jak mówisz.

Z Ricem może być większy problem,on WHU jest kapitanem,jest wręcz nie tykalny tam,wiadomo na jakimi poziomie jest WHU a na jakim drużyny pokoju nas,przecież jak my go kupimy to on nie ma szans aby był u nas kapitanem.
Co wtedy,jaka będzie jego reakcja,widząc go na boisku pod czas meczu czy śledząc go w mediach społecznościowych to zauważam że on ma duże ego jak na swój wiek.
Jego transfer może nieść duże ryzyko,wolałbym chyba Nevesa a i za niego cena będzie zdecywanie niższa jak za Rice.

eden1905
komentarzy: 1494
17.06.2022 22:07

Mi się Bissouma podobał w meczach z nami. Było widać, że to poziom wyżej niż koledzy, a czasem nawet i nasi ŚP. Ja za Ricem nie jestem, szczególnie za jakieś pojebane 100 mln.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
17.06.2022 17:13

W wypadku tradycyjnego wypożyczenia Lukaku, opłata Interu powinna wynieść 12-15 mln euro. Negocjacje są skomplikowane, bo w grę w chodzi wiele zmiennych: typ transferu, wpływ Todda Boehly'ego, czy relacja Lukaku-Tuchel.

Ben Jacobs, CBS Sports..
Co mają relacje Tuchela do Lukaku,Lukaku nie chce grać u nas od momentu wywiadu które sam udzielił świadomie bez zgody klubu.

chelsefan
komentarzy: 2501
17.06.2022 18:20

Panowie nie ma co się łamać. Tomek buduje drużynę od podstaw. Na początek wszystkich zaskoczy i zatrudni 2 bramkarzy. Nikt takich zaskakujących ruchów by się nie spodziewał. BRAWO

ChelseaGol
komentarzy: 4222
17.06.2022 17:03

Bissouma w Spurs,tak się robi transfery,pod daną taktykę i zawodnika jakiego chce trener.
Mane w Bayernie,Haaland w City,Nunez w Liverpoolu,Vierinha w Arsenalu a u nas mamy problem z zawodnikiem Lukaku.
Niesamowite to co jest wokół naszego klubu..

ChelseaGol
komentarzy: 4222
17.06.2022 15:28

Zastanawiam się co Lukaku powie po przejściu ponowny do Interu?
Jaki będzie miał przekaz do naszych kibiców a co będzie miał do powiedzenia kibicom Interu.

DejwCFC
komentarzy: 648
17.06.2022 15:48

Myślałem o tym i czekam z niecierpliwością jakich głupot nagada

Kamsu112
komentarzy: 1564
17.06.2022 13:07

podobno Tuchel chce Lewego

DejwCFC
komentarzy: 648
17.06.2022 13:38

"Nizaar Kinsella (Goal): Po odejściu Romelu Lukaku Chelsea wcale nie musi sprowadzić na jego miejsce innej typowej dziewiątki. Londyńczycy stawiają bowiem za priorytet angaż ofensywnych zawodników, oferujących wysoką intensywność w pressingu. Wygląda na to, że w związku z tym The Blues odpuszczą starania o Roberta Lewandowskiego, którym interesują się od dłuższego czasu. ?"

chelsefan
komentarzy: 2501
17.06.2022 18:01

Ale Lewy nie chce Tuchela.

yarexq V2
komentarzy: 1791
17.06.2022 11:22

Ten klub to niesamowity żart. Rok negocjacje z Sevillą o Koundé, teraz wchodzi do gry Barcelona i pewnie go nam podbiorą. Szkoda, że Boehly się wyrobił, tak to by klub upadł i ci nieudacznicy z zarządu nie pracowaliby tu już

ChelseaGol
komentarzy: 4222
17.06.2022 08:31

Dzisiejszy dzień moze będzie kluczowy w porozumieniu się obu klubów w kontekście odejścia Lukaku do Interu.
Ciekawi mnie jak podejdziemy co do pozycji numer 9..
Czy będziemy szukać 9 czy zostajemy z Havertzem,Broją i Wernerem.

Rzędzian
komentarzy: 236
17.06.2022 09:36

ja osobiście liczę na Broję. Transfery napastników i transfery za duże sumy ostatnio Chelsea nie wychodzą, natomiast jak stawiamy na młodych z ,,rezerw" to raczej nie zawodzą.

mj1991
komentarzy: 515
17.06.2022 12:43

Z takim myśleniem to my powalczymy za rok, ale o Ligę Europy. Musimy stawiać sobie ambitniejsze cele.

Kamsu112
komentarzy: 1564
16.06.2022 21:31

https://twitter.com/Blue_Footy/status/1537389612213075968

mj1991
komentarzy: 515
16.06.2022 22:14

Będzie nasz, mówię to od dawna, choć za długo to już trwa.

Chelsea ?
komentarzy: 1622
16.06.2022 21:11

Ja wiem że jest jeszcze czas ale na razie to się bardziej słyszy o odejściu naszych graczy niż kupnie kogo kolwieh ja nie twierdzę że my będziemy mieć słabe okienko ale tu potrzeba nie tylko obrońcy ale też inne pozycje a jak na razie mówi się najgłośniej o rezerwowym bramkarzu xD a tu potrzeba 2 stoperów skrzydłowego i jak ma drewno iść to na napad kogoś trzeba też a o pomocnika też się prosi ale to wiadomo że my tylu nie kupimy ale od dłuższego czasu oprócz bramkarza i nie udanego perisicia nie ma nawet konkretów mam nadzieję że to się naprawi bo za chwilę to zamiast walczyć o cele to będziemy o top 4 się bać

thesabr3
komentarzy: 2049
16.06.2022 19:37

Dopóki temat z Lukaku nie zostanie zakończony nie liczyłbym na transfery.

mj1991
komentarzy: 515
16.06.2022 19:41

Marne pocieszenie i marne profity, bo pracy jest do wykonania mnóstwo i chyba będziemy ostro za****dalać do końca okienka, żeby jakoś wyjść na prostą. Głównie z obroną i atakiem.

mj1991
komentarzy: 515
16.06.2022 19:29

Ucieszyłem się, że Tomek chce zatrzymać Azpiego. On musi zostać jeszcze na rok. Nie możemy sobie pozwalać na jakieś śmieszne profity z piłkarzy, którzy są legendami. Tacy goście powinni odchodzić tylko na zasadzie wolnego transferu i z honorami. Alonso można sobie sprzedawać, ale Azpiego trzeba pożegnać w świetny sposób. I nie w tym roku! Jest jeszcze potrzebny.

DejwCFC
komentarzy: 648
16.06.2022 19:28

Ale wy przeżywacie z tym oknem a zdaliscie sobie sprawę,że te wszystkie kluby prowadzily rozmowy już dawno gdy my mieliśmy sankcje i możemy od 2 tygodni dopiero? Myślicie,że to tak hop siup transfery ogarnąć? Zastanówcie się co wy piszecie bo nawet Tuchel mówił,że jesteśmy bardzo w tył i trzeba dużo pracy a wy stekacie tylko

mj1991
komentarzy: 515
16.06.2022 19:30

Nikt nie stęka, tylko dobrze by było mieć już przynajmniej obrońcę klepniętego, bo za 3 tygodnie okres przygotowawczy, a my bez obrony, Kounde po operacji. Kogo chcesz na tej obronie wystawiać. Chalobaha czy Sarra w pierwszym składzie? :)

DejwCFC
komentarzy: 648
16.06.2022 19:33

Stekacie i marudzicie całe dnie tutaj zatrudnij się i rób transfery jak taki szybki jesteś a o tych sankcjach nawet pewnie nie pomyślałeś,że to wszystko teraz opóźniło w okienku

DejwCFC
komentarzy: 648
16.06.2022 19:37

I nie nie chce Sarra chce transfery i czekam ale rozumiem sytuację która się wydarzyła i nas opóźniła

mj1991
komentarzy: 515
16.06.2022 19:40

No okej, ale Kounde negocjujemy od roku :) To już powinno być w 90% zrobione, a nie jest.

Kris1978
komentarzy: 890
16.06.2022 19:43

Ale kto tu stęka? Kounde już rok temu był dogadany teraz trzeba tylko wpłacić pieniądze i w czym tu widzisz problem ? Sankcji już nie ma 3 tygodnie jeżeli piłkarz jest już dogadany to trzeba zapłacić a nie czekać i czekać i końca nie widać

DejwCFC
komentarzy: 648
16.06.2022 19:44

O Kounde jestem spokojny ta kontuzja mnie wkurzyła ale nie musimy się spieszyc bo i tak grać jeszcze nie może ale lepiej dopiąć już teraz

DejwCFC
komentarzy: 648
16.06.2022 19:46

Łatwo pisać sprzed kompa lub telefonu wpłacić pieniądze i tyle zresztą myslxie i piszcie co chcecie to moje zdanie na ten temat

mj1991
komentarzy: 515
16.06.2022 19:50

Nie nie, to nie jest kwestia tego, że łatwo pisać sprzed kompa, to jest obligatoryjna rzecz do załatwienia. Ochodzi Rudiger i Christensen, dwóch obrońców, a temat Kounde się opóźnia, teraz przez kontuzję, ale nic nie jest gotowe, bo jeszcze mogą być akcje, że ktoś go przechwyci znając naszą opieszałość. Skończyć temat Lukaku jak najszybciej i dopiąć Kounde do końca miesiąca IMO - tak to powinno wyglądać, bo wszystkim się wydaje, że jest dużo czasu, a wcale nie jest.

mj1991
komentarzy: 515
16.06.2022 19:27

Liverpool podobno już skończył okno, City zaraz skończy, bo weźmie Phillipsa na rezerwę, Cucurellę/Rauma na lewą obronę plus sprzeda Jesusa i Bazunu, żeby im sie zwróciło. 15 milionów funtów podobno Święci płacą za ich bramkarza, więc fajny profit, też bym chciał. O Totkach nie mówię, bo tam sprawnie to idzie. No i właśnie Arsenal, jakiś szczaw z Portugalii za dobre siano, ale podobno dobry. Czemu my się nie rozglądamy w ogóle po lidze portugalskiej? Tam jest masa dobrych piłkarzy!!! United negocjuje De Jonga, ale znająć życie zrobią to szybciej niż my Konde.

A my w tym roku zimowy sen. Pierwszy, jak dobrze pójdzie, to będzie Kounde, którego saga transferowa mnie już wpienia. Negocjować rok piłkarza?! Przecież to jest niepojęte. Początek ligi za 7 tygodni i znowu będą nerwy, ech...

eden1905
komentarzy: 1494
16.06.2022 18:39

To już przesada! Nawet Arsenal kupił jakiegoś Fábio Vieira z Porto. 35mln + bonusy za jak sprawdzałem najlepszego młodego pomocnika w portugalskiej. 14 asyst i 6 goli.

Kris1978
komentarzy: 890
16.06.2022 18:31

Ja co roku jesteśmy w czarnej dupie na tym etapie okienka wszczyscy się zbroja a my ciągle nic a trzeba nie zapomnieć że na gwałt potrzebni obrońcy wachadlowy i napastnik a tu narazie cisza dziwny jest ten zarząd oby nie było tak jak z Kępa że na ostatnią chwilę kupili bramkarza gówno wartego za taką kwotę bo za alissona nie chcieli dać dużo a później się okazało że nie mamy bramkarza i za kępę trzeba było dać więcej niż za tego alissona coś czuję że znowu na ostatnią chwilę zaczną się nerwowe transfery nie chcę źle wróżyć ale ta opieszałość zarządu to kryminał zamiast brać tego Sterlinga Jesusa kounde to my nadal nic z tym nie robimy gówno nie zarząd

Kamsu112
komentarzy: 1564
16.06.2022 11:07

Bissouma w tottenhamie, Nunez w liverpoolu Halland w city a my?

chelsefan
komentarzy: 2501
16.06.2022 11:25

U nas broja wrocil. i wystarczy. Hee

chelsefan
komentarzy: 2501
16.06.2022 10:43

Widze ze najwazniejszy jest transfer lukaku. Ale juz zostalo tylko 50 dni do nowego sezonu. A tomek w czarnej d.... . Jeszcze nikogo nie kupil a co mowiac o sprzedaży niepotrzebnych graczy.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
16.06.2022 09:06

Lukaku dostał u nas 15 miln.za sezon,odszedł z Interu mówiąc że nie dostał podwyżki,teraz chce odejść z powrotem do Interu w którym jest w stanie zejść z wymaganej tygodniówki i ma zarabiać 7 miln.za sezon w Interze.

Panowie ja albo śnie albo czegoś nie rozumie,jak ten Lukaku sobie wyobrażał u nas grę to ja nie umiem sobie wyobrazić,nieeee umieeem..
To jest chyba jakiś sen:)

Już są spekulacje że Lukaku będzie najgorszy transferem w historii Premier League.
Biorąc pod uwagę za jaką kwotę go kupiliśmy,po roku wraca do Interu i to ile stracimy na nim!
Ja tak zastanawiam się czy Inter z Lukaku się nie dogadali?
Brzmi to słabo ALE czy oni sami nie wypychali Lukaku z klubu wiedząc że mamy pieniądze,że jesteśmy w stanie zapłacić 115 miln.powiedzieli mu że po roku jak coś wrócisz do nas z powrotem,a co jeszcze jest w tym najgorsze to że Lukaku będzie tylko wypożyczony do Interu.
Jak będą mieli wpisaną klauzulę wykupu to kwota nie będzie duża.

Za x lat ktoś zrobi z tego film,film dokumentalny.
Zobaczycie..

eden1905
komentarzy: 1494
16.06.2022 17:17

Lukaku wraz z Interem zrobili z nas debili i nie ma co tego ukrywać. W rok zarobili sobie na Nas tyle siana, że chuj. Transfer tego zera to był największy błąd w historii tego klubu.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
16.06.2022 07:31

Wypożyczyć Lukaku i zamknąć ten temat,skupiamy się na rzeczach które nie powinny mieć miejsca,taka jest prawda.
Teraz nagle mamy problem dalej z pozycją 9.
Zostaniemy z Wernerem,Havertzem i młodym Broją?
Pozyskać napastnika w momencie gdzie potrzebujemy na już dwóch SO a na to trzeba spokojnie przeznaczyć 100 miln..
Lewa strona do wzmocnienia,za chwilę Alonso odejdzie,już trzeba szykować na tą pozycję zawodnika nowego plus mieć 50 miln..
Ofensywa też będzie do przebudowy,zaraz się okaże że 200 miln.to będzie za mało.
Jak Tuchel to wszytko po układa mając na uwadze cel,realnie włączyć o mistrzostwo Premier League.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
15.06.2022 23:52

Chelsea are demanding €15M from Inter Milan for a one-year loan for Lukaku.

A middle ground could be found at €10M.


..@dimarzio@..
Ale wypożyczenie opcją wykupu za kwotę minimum 50 miln..na takie coś się zgadzam.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
15.06.2022 22:32

Kalidou Koulibaly has put contract talks on hold with Napoli because he is waiting for an approach from Barcelona.

The Italian club have offered the defender €4m-a-year to stay.
A my mu dajemy 10 miln.i nie chce przyjść..

ChelseaGol
komentarzy: 4222
15.06.2022 21:34

Kogo chcecie z Interu widzieć w naszym zespole włączonego w transfer lub wypożyczenie Lukaku?
Ja zdecywanie Skriniara chciałby..

Wojtas
komentarzy: 3159
15.06.2022 22:14

Ja również.

mj1991
komentarzy: 515
15.06.2022 20:09

https://twitter.com/Squawka/status/1537102884650688520/photo/1 Co do Schicka spójrzcie na to.

mj1991
komentarzy: 515
15.06.2022 19:26

Matteo Moretto, czyli najlepszy transferowy insajder obok Romano i Ornsteina pisze w sprawie Kounde:

" The club met twice with his agent in recent weeks. Xavi loves him, but the economic issue makes the operation difficult.

The Premier option is the most advanced. Chelsea, in contact with its environment."

Nie mówiłem?

chelsefan
komentarzy: 2501
15.06.2022 19:42

jesteś najlepszy. taki polski Romano

mj1991
komentarzy: 515
15.06.2022 19:49

A Romano to tapin, on sporo przepisuje od lokalnych dziennikarzy. Dla mnie najlepszy jest Ornstein. Pierwszy z Tchouamenim w Realu, pierwszy z Nunezem.

mj1991
komentarzy: 515
15.06.2022 19:06

Jestem zdania, że Lukaku część pieniędzy za transfer do Chelsea powinien oddać z własnej kieszeni. To jest niedopuszczalne i to powinno być prawnie zabronione, że gościowi po roku się odwidziało i chce powrotu do Chelsea. On nie rozumie, że Inter nie jest w lepszej sytuacji finansowej, a to my straciliśmy na niego pieniądze. Niech oddaje choć część pieniędzy, bo jesteśmy mega stratni i na straconej pozycji w kwestii kupienia "9".

Człowiek mądry po szkodzie. Było go nie brać rok temu i walczyć z City o Haalanda.

mj1991
komentarzy: 515
15.06.2022 19:06

Chce powrotu do Interu ofkors ;)

ASAP Kuba
komentarzy: 154
15.06.2022 20:06

Bez sensu z tym oddawaniem kasy przez Lukaku. Na jakiej podstawie? Jesli ma jakis zapis w kontrakcie uwzgledniajacy kary finansowe za takie zachowanie to spoko, ale raczej go nie ma. Nie mozna go ukarac inaczej niz wysylajac do rezerw, co w tej chwili nie jest jakims super pomyslem
Chelsea niestety nie miala wiekszych szans w walce o Haalanda. Sam zawodnik jakis czas temu mowil, ze dorastal w Manchesterze, chodzil na mecze City i zwyczajnie w jakims stopniu sympatyzuje z tym klubem. Plus gral tam jego ojciec

Kamsu112
komentarzy: 1564
15.06.2022 18:47

Slonina podobno po niedzielnym meczu przejdzie testy medyczne

Wojtas
komentarzy: 3159
15.06.2022 22:18

Co do Sloniny to będzie to bramkarz na lata. Od razu jak do nas dołączy i może zagra może parę meczy towarzyskich pójdzie na wypożyczenie na cały sezon. Kepa uważam zostanie i moim zdaniem przez te mecze gdy występował w bramce wyglądał dobrze. Ciężko będzie znaleść na rynku piłkarza który będzie dobrym zmiennikiem w bramce.

mj1991
komentarzy: 515
15.06.2022 18:15

https://twitter.com/OptaJose/status/1537103453159309313 Super statystyki Opty w kwestii Kounde. Doskonały gracz pod naszą taktykę. Jaram się jego połączeniem z Reesem! :) Już niedługo, kwestia czasu IMO :)

chelsefan
komentarzy: 2501
15.06.2022 18:24

A wiesz kto by go najchętniej widział w CFC ?

ChelseaGol
komentarzy: 4222
15.06.2022 17:00

Chelsea zażąda około 20 mln funtów za wypożyczenie Romelu Lukaku, podczas gdy Inter na chwilę obecną jest gotów zaoferować maksymalnie 7-9 mln funtów.

Tom Roddy, The Times.
Inter nie dość że zarobił na sprzedaży Lukaku to jeszcze warunki nam stawiają.
Dobre żarty no ale w takiej sytuacji jak sam zawodnika nie chce grać u nas,kocha Inter to piłeczka jest po stronie Interu.
Przecież siłą nie zatrzymamy Lukaku,ale mamy sytuację.
Nie sądziłem że w przeciągu roku nasz klub zostanie sprzedany,będzie miał nowego właściciela i do tego saga związana z Lukaku.

mj1991
komentarzy: 515
15.06.2022 17:03

15 minimum i obowiązek 40-45 to jest minimum, jakie możemy zaproponować. Jak nie, to czekać na ofertę kogoś innego, ale widzę, że RL się uparł i to jaśnie Pan stawia warunki...

Zacząłbym rozglądać się za permanentną sprzedażą Broji z opcją odkupu, bo przydałoby się zgromadzić trochę funduszy.

thesabr3
komentarzy: 2049
15.06.2022 18:31

Jak się Belgowi nie podoba u nas a Inter nie potrafi nam dać godnych pieniędzy to sprzedać gdziekolwiek. A jak nie to zapraszam do drużyny rezerw. Za długo się już z tym gościem męczymy

mj1991
komentarzy: 515
15.06.2022 18:49

Ja też mam go dość, ale musimy odzyskać część pieniędzy, a Inter nie ułatwia nic a nic. To chyba jednak musi skończyć się wymianą, bo innej możliwości nie widzę. Ja nie mam przekonania do Broji i osobiście wolałbym jednak sprzedać kogoś z ofensywy, spróbować z tym Dembele za free, sprzedać z opcją odkupu Broję i jednak poszukać jakiejś sensownej "9" na rynku, która nie będzie marudzić, ale poświęci się dla zespołu. Poczekajmy z Lewandowskim jeszcze, bo może się okazać, że Barcy nie stać, a nam uda się go podpisać na 3 lata. Marne szanse, ale jakby pojawiła się opcja, to dlaczego nie? Pozostałe opcje gdzieś wymieniłem poniżej. Nie możemy kolejny sezon iść bez napastnika...

ChelseaGol
komentarzy: 4222
15.06.2022 16:39

Kounde mocno interesuje się Barcelona ale i......Newcastle.
Zarząd Newcastle jest w stanie aktywować klauzulę nawet bez negocjacji kwoty na jaką Sevilla wycenia zawodnika.
No to ciekawie się zapowiadają nasze transfery.

mj1991
komentarzy: 515
15.06.2022 16:50

Bzdury. Newcastle poluje na Botmana, Barcelony NIE STAĆ. Ludzie. skąd mają wciąć na obrońcę 60+?

Będzie nasz.

chelsefan
komentarzy: 2501
15.06.2022 16:52

i zapomniałeś dodać że sam KOUNDE woli grać dla BARCY niż dla nas.

mj1991
komentarzy: 515
15.06.2022 16:58

Będzie nasz. Niech oni lepiej skupią się na swoich długach i swojej sytuacji finansowej. To oczywiście plotki Mundo Deportivo, którzy muszą wymyślać cokolwiek, byleby mieć klikalność.

Qszu
komentarzy: 508
15.06.2022 13:40

Dajcie newsa co się dzieje np z Benem Chilwellem bo widzę, że zniknął z listy kontuzjowanych, a nie ciągle ploteczki tranferowe i raporty z reprezentacji

eden1905
komentarzy: 1494
15.06.2022 14:50

No a co ma się z nim dziać? Wszedł na chwilę w ostatniej kolejce więc znaczy, że wyleczył uraz. Teraz pewnie dochodzi do optymalnej formy fizycznej.

mj1991
komentarzy: 515
15.06.2022 15:34

Wiele będzie zależeć od okresu przygotowawczego. Jak będzie dobrze wyglądał, to świetnie dla nas, ale mimo wszystko musimy mieć solidny back-up. Emerson mnie nie przekonuje.

Qszu
komentarzy: 508
15.06.2022 13:40

Dajcie newsa co się dzieje np z Benem Chilwellem bo widzę, że zniknął z listy kontuzjowanych, a nie ciągle ploteczki tranferowe i raporty z reprezentacji

mj1991
komentarzy: 515
15.06.2022 13:44

To mamy okienko transferowe czy nie mamy? :)

mj1991
komentarzy: 515
15.06.2022 13:07

Ucichł temat Gvardiola, ale może jeszcze się pojawi. Niemniej ja widziałbym przy dobrych wiatrach obronę Kounde-Thiago-Koulibaly i rotacyjnie Azpi/Chalobah/Sarr. Przy naszym systemie musimy mieć 5/6 stoperów. Azpilicueta jako leganda klubu to uważam, że nie powinien odchodzić za jakąś słabą kasę do Barcy, ale wypełnić kontrakt do 2023 roku i odejść za free. 2 obrońców to mus, przykro mi. Słonina przychodzi za Kepę rozumiem, czy to jest taki deal, że idzie na wypożyczenie do Chicago i ewentualnie myślimy nad nim w kontekście numeru dwa za rok? Wyjaśnienie kontraktów z Kante (priorytet, mimo że połowę meczów przesiedzi u lekarza) oraz Jorginho to mus. Jorginho obniżył loty, ale mimo wszystko uważam, że powinien zostać. Kovacić PRIORYTET przedłużenia umowy tak samo do 2026 jak dla mnie, bo lepszego na rynku nie znajdziemy. Jako czwarty do brydża rotacyjnie RLC (zostawiłbym mimo wszystko) i pewnie Gilmour. Możliwe, że kogoś trzeba będzie sprowadzić, ale jak ma to wyglądać jak z Saulem, to podziękuję. Mount z Gallagherem rywalizują na ofensywnym pomocniku. Mimo wszystko Masonowi przyda się konkurencja, a uważam że dla Gallaghera na pewno znajdzie się miejsce w zespole. Boki obrony - pewniaki James i Chillwell, jak Tomek chce testować Sterlinga, a pisaliście, że być może nie zrobimy transferu na wahadło i Emerson zostanie z nami to ok, choć ja bym puścił Alonso i Emersona i kupił porządny back-up na lewe wahadło, bo Ben nie wiemy jak będzie wyglądał. No i został nieszczęsny atak: Lukaku, Werner, Havertz, Pulisić, Ziyech i CHO. Masakra. Tutaj trzeba będzie rzeźbić najwięcej, bo nie może być tak, że atak kompletnie nie działa od jakiegoś stycznia. Trzeba ulepić z tego możliwie jak najbardziej efektywną formację, bo zaniedbania są straszne i to też idzie na konto Tomka, bo jak defensywnie i taktycznie radzi sobie ok, tak pomysł na atak jak dla mnie jest już strasznie jednowymiarowy i powoli mało zaskakujący. Tutaj trzeba magika, żeby to naprawił i w tym okienku transferowym trzeba pewne rzeczy wyjaśnić. Więcej kreacji i więcej skuteczności, tego sobie życzę i chyba każdy fan Chelsea tego chce.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
15.06.2022 09:32

Schick i David najgorzej na papierze mieliby z Premier League,Jezus i Richalison najbardziej realne opcje,Osimhen z racji prezesa Napoli ciężko będzie go pozyskać jak już co.
Chociaż za Richalisona Everton krzyczy 60 miln..

DejwCFC
komentarzy: 648
15.06.2022 13:40

Co wy z tym Richarlisonem? On jest słaby do tego wiecznie niezadowolony na tym boisku,macha tymi lapskami i tęge miny robi. Nie nie i jeszcze raz nie.

mj1991
komentarzy: 515
15.06.2022 09:22

Gabriel Jesus, Schick, Osimhen, Richarlison, Jonathan David. Kto najlepiej by pasował do nas waszym zdaniem? IMO jeśli poszlibyśmy po 9, to te 5 nazwisk moim zdaniem pewnie by wchodziłby w grę... Tomek chyba nie chce Tammy'ego, a odkup jest za setkę, więc mija się to raczej z celem...

ChelseaGol
komentarzy: 4222
15.06.2022 01:20

55 miln.za Lukaku z opcją wykupu a za wypożyczenie na rok chciałbym 15 miln.i 80% pensji pokrywa Inter.
I tak czy inaczej stracimy na Lukaku,niestety,facet zachował się nie fer wobec wszystkich w klubie udzielając w trakcie sezonu wywiadu który dużo nas kosztował w momencie rozgrywania meczy.
Nie wierzę że to nie odbiło się w szatni na innych zawodnikach..

mj1991
komentarzy: 515
15.06.2022 06:43

Łącznie 70 baniek. Tracimy na tym 40%, bo przyszedł do Chelsea za 115 melonów. Jest to do zaakceptowania.

thesabr3
komentarzy: 2049
15.06.2022 08:34

Pisałem o tym już wcześniej jeśli Interu nie stać na Lukaku to powinniśmy zrobić jakąś wymianę z nimi plus kasa z ich strony

mj1991
komentarzy: 515
15.06.2022 09:21

Można próbować zrobić wymianę, ale jeśli 15 milionów od Interu + kasa za sprzedaż np. Ziyecha plus Dembele za free wygenerowałyby podstawę do kupienia napastnika, to zastanowiłbym się jeszcze nad wymianą. Sprzedałbym Broję z opcją wykupu przez nas przy okazji. Uważam, że mielibyśmy wtedy wystarczające środki, żeby kupić napastnika.

mj1991
komentarzy: 515
15.06.2022 00:02

Na okładce "Mundo Deportivo" Kounde, parę dni temu był Bernardo Silva. Przecież wiadomo, że Barca nikogo nie kupi. Finalizujmy tego Kounde jak najszybciej, oby nasi lekarze mu pomogli...

ChelseaGol
komentarzy: 4222
14.06.2022 23:23


@FabrizioRomano
Inter are pushing to sign Romelu Lukaku this summer. The Belgian striker is now insisting with Chelsea to leave the club, he only wants Inter move. ? #Inter

Talks ongoing on the potential loan fee between the two clubs, while Lukaku would be ready to reduce his salary. .
Ciekawie,ciekawie się sytuacja rozwija..

mj1991
komentarzy: 515
14.06.2022 23:55

Nie możemy zgodzić się na nic innego niż sprzedaż lub wypożyczenie z obowiązkiem. Za dużo hajsu na niego poszło, żeby teraz iść mu na rękę. On chce odejść, ale klub będzie istniał wieki, a jego kariera zaraz się skończy. My musimy na jego odejściu odzyskać jak najwięcej ile się da.

Wojtas
komentarzy: 3159
14.06.2022 22:39

Werner dublet ;)

ChelseaGol
komentarzy: 4222
14.06.2022 22:41

Dokładnie dwie brameczki ale Anglia 4 dostać bramki i to u siebie z Węgrami..
Chyba tą całą LN mocniejsze drużyny nie traktują poważnie,to jest takie przetarcie przed MŚ..

mj1991
komentarzy: 515
15.06.2022 00:00

Jak ma wywalone to mu wychodzi, ale u nas ci wszyscy atakujący, gdy na nich ciąży presja wygrywania, to jest dramat...

ChelseaGol
komentarzy: 4222
14.06.2022 20:10

Darvin Nunez w Liverpoolu oficjalnie,szczerze to za bardzo wiele o tym napastniku nie wiem,ma statystyki ale dużo razy w akcji go nie widziałem.

mj1991
komentarzy: 515
15.06.2022 00:05

Z potencjałem. Znając życie u nas by się zmarnował, bo my w ostatnich 10-15 latach mieliśmy tylko Diego Costę i Didiera, a reszta to... Nie będę komentował naszych dziewiątek...

mj1991
komentarzy: 515
14.06.2022 19:26

Jakie macie zdanie o Marinie? Tak szczerze. Dla mnie to fantastyczna negocjatorka, jedna z najlepszych na rynku plus nieźle sprzedaje, ALE sprawy kontraktowe idą na jej konto. Spadliśmy teraz na łeb na szyję z rowerku, bo Rudiger i Christensen odeszli za FREE, a widmo odejścia Jorginho i Kante za free w 2023 jest bardzo duże. Tak być nie może i jest to moim zdaniem poważny zarzut. Moim zdanie Boehly powinien postawić jej ultimatum: albo sprawy kontraktowe zostaną wyjaśnione albo inna funkcja w klubie, bo jednak uważam, że Granovskaia zrobiła za dużo dla Chelsea, żeby ją tracić. Takie moje zdanie.

Wojtas
komentarzy: 3159
14.06.2022 20:30

Również uważam że Marina zakpiła sytuacje z kontraktami. Zamiast dać kontakt Rudigerowi to dwóch obrońców odeszło za FREE ! i nie mamy nic . Teraz sytuacja z Kounde się przedłuża i mimo że mam cierpliwość do tej sytuacji to irytuje mnie że inne drużyny działają bardziej aktywniej na rynku transferowym niż my . Nowy właściciel możliwe że będzie chciał zmienić zarząd i podejmie decyzję że Marina opuści SB . Przez ostatnie okienka nasz klub wydawał wiele na transfery i teraz mimo że nowy właściciel przeznaczy ileś milionów na transfery to problem będzie z zawodnikami którzy powinni odejść z klubu np : Lukaku, Pulisic itp.

ASAP Kuba
komentarzy: 154
15.06.2022 01:36

Byl juz chyba artykul o tym, ze po obecnym okienku transferowym Marina odchodzi z klubu. TB ma pod soba 3 inne wielkie kluby, na pewno wie jakiego dyrektora zatrudnic na jej miejsce

mj1991
komentarzy: 515
14.06.2022 18:35

Już czytam, że Man City zainteresowane Davidem Raumem z Hoffenheim. A my śpimy z back-upem dla Chillwella. Dramat.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
14.06.2022 18:49

My teraz pracujemy nad lista zawodników którzy mogą przyjść do nas a przeciwnicy już kupują zawodników.
My mieliśmy sankcje a przeciwnicy wtedy skupiali się nad listą transferową przed nowym sezonem.
Taka to jest różnica..
Nunez w Liverpoolu,Halland w City a my mamy Lukaku który kocha Inter.
Ech i do rozpoczęcia sezonu jest dużo czasu a mam wrażenie że już jesteśmy w tyle za rywalami w lidze.

mj1991
komentarzy: 515
14.06.2022 18:56

Tak, dlatego musimy pracować 2 razy więcej, żeby nadgonić, a kibice nalegają transferów, więc dobrze byłoby dopiąć przynamniej jedną dużą rzecz do końca miesiąca.

mj1991
komentarzy: 515
14.06.2022 18:57

nalegają na transfery*

ASAP Kuba
komentarzy: 154
15.06.2022 01:45

Simon Johnson z The Athletic mowil, ze Chelsea nie bedzie sciagac nikogo na lewe wahadlo, bo Tuchel chce, zeby zmiennikiem Chilwell'a byl Emerson

ChelseaGol
komentarzy: 4222
14.06.2022 17:00

Milan Škriniar jest na sprzedaż. PSG złożyło pierwszą ofertę (ok. 49 mln euro) i powinno wrócić z kolejną. Paryżanie są gotowi zapłacić do 64 mln euro.

? Zainteresowane są również Chelsea i Tottenham, póki co bez ofert.

Ben Jacobs, CBS Sports.
To na co czekamy,trzeba negocjować z Koulibalym i Skriniarem,ofertę złożyć w wysokości 50 miln.i plus pożyczyć im Loftus Cheeka bo interesują się nim.
Ewentualnie 50 miln.plus bonusy 15 miln..

mj1991
komentarzy: 515
14.06.2022 17:10

Uważam, że temat Kounde powinien być zrealizowany do końca czerwca. Bardzo niedobrze, że ma kontuzję wykluczającą go z gry na 4-6 tygodni. Możliwe zatem, że nie będzie dostępny od początku sezonu. Bardzo, bardzo niedobrze.
Koulibaly - na razie to spekulacje, a ile w tym prawdy? Napoli to twardzi negocjatorzy i postawią nam zaporowe warunki. Może ocieplić relacje z Broją?
Co do ataku to jest jeden wielki burdel i trzeba tutaj magika, żeby to ponaprawiać przed startem sezonu...

eden1905
komentarzy: 1494
14.06.2022 16:48

Było sypnąć Rudigerowi hajsem i by nie było teraz tylu problemów. Nie dość, że pewnie przepłacimy, bo stoimy pod ścianą i kluby to wiedzą, to za pół darmo nikt też nie będzie grać. Dochodzi ryzyko niewypału itp. Mamy światowej klasy emeryta Silve i niezłego młodego Chalobaha. Jak zamierzamy dalej grać w formacji z 3 ŚO to czekają nas duże wydatki.

Jeśli chodzi o atak to mamy taki problem, że zanim kogoś kupimy, to trzeba kogoś się pozbyć. Wymienić w składzie Pulisicia na Sterlinga, Lukaku na Jesusa czy Wernera na Dembele nie będzie łatwo żeby na tym nie stracić. To nie FIFA niestety. Tu milion w te czy w te robi różnice. Niestety skończy się chyba w paru przypadkach na "KUPIE DROGO, TANIO SPRZEDAM" .... albo wypożyczę.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
14.06.2022 16:56

Jest jak jest,z Rudiger inaczej byłoby jakby nie sankcje nałożone na klub,może inaczej by sytuacja wyglądała.
Na rynku transferowym wyglądamy obecnie na dzień 14 czerwca słabo bo też nie wiemy jak wygląda sytuacja w zarządzie.
Nie mamy pojęcia kto negocjuje umowy kupna i sprzedaży zawodnika,niby jest Marina ale czy ona jest zaangażowana w to?
Pewnie tak ale pewności nie mamy żadnej,oczywiście kupić zawodników których chce Tuchel to nie problem bo klub ma pieniądze z nowymi właścicielami tylko że tych zawodników też chcą inne kluby.

mj1991
komentarzy: 515
14.06.2022 17:05

Najbardziej mnie bawi, że Kounde i Koulibaly są na celowniku Barcy :))) Ciekawe, czym zapłacą. Za De Jonga dostaną IMO max 75-80 plus dodatki, a oni mają długów po uszy. U nas problemem jest niepewność organizacyjna na ten moment, bo nie wiadomo, czy Granovskaia i Buck zostana z nami, a może przyjdą nowi dyrektorzy. Niemniej Kounde i Koulibaly to byłyby silne statement transfery dla nas.

mj1991
komentarzy: 515
14.06.2022 17:11

Komu sprzedasz Pulisicia? Nie dostaniesz od nikogo 40 baniek za niego, a dajmy sobie spokój z wypożyczeniami z opcjami czy obowiązkami, z Wernerem żadna konkretna sprzedaż też nie jest do zrobienia, jedyny hajs możemy dostać IMO za Ziyecha, bo myślę, że ktoś sypnałby 30 milionami. Ja już mam dość tych wypożyczeń, bo musimy zarabiać.

Kris1978
komentarzy: 890
14.06.2022 18:24

Prędzej zyijecha niż Wernera

ChelseaGol
komentarzy: 4222
14.06.2022 15:36

redtrid-Richalison będzie kosztował w granicach 60 miln.a Lukaku dalej jest z nami w zespole,poniżej kolega pisze,skupiamy uwagę cała odnośnie Lukaku czy Dembele a obrony tak naprawdę nie mamy.
Jest Silva,Chalobah i Sarr,z Kounde saga z przejściem trawa i trwa a teraz na domiar złego doznał kontuzji i to tylko utrudnić może pozyskanie go.
Zainteresowani jesteśmy Koulibalym,dajemy mu za sezon 10 miln.i będzie kosztował 40 miln.tylko że jego chce wiele klubów i sam zawodnik nie deklaruje że chce u nas grać..

mj1991
komentarzy: 515
14.06.2022 16:30

Kto z trójki Werner, Krystek i Ziyech jest najprostszy do sprzedania? Dla mnie Marokańczyk. Pulisicia łatwo za hajs nie sprzedamy, Wernera też nie. Ja Richarlisona bym jednak nie chciał. Każdy deal związany z napastnikiem jest powiązany z tym, jak rozwiążemy sprawę Lukaku. Jeśli Inter da 20/25 za sezon wypożyczenia plus 40/45 obowiązku wykupu po sezonie, to można działać. Przez Lukaku mamy trochę związane ręce. Kasa z Lukaku+sprzedaż Ziyecha przy darmowym transferze Dembele daje nam szansę podziałać w temacie napastnika. Kasa od Todda musi iść prawie w całości na wzmocnienie obrony IMO, bo potrzebujemy 3/4 grajków za dość spore sumy.

mj1991
komentarzy: 515
14.06.2022 16:33

Ja podsumowałem nazwisko Jonathana Davida w kontekście ataku, ale widziałbym też Osimhema. Pytanie, czy jest to do zrobienia, czyli sprzedaż Ziyecha (powiedzmy 30), sprzedaż Broji (20-25), wypożyczenie z opcją Lukaku (20/25+40/45) i robi się możliwość zapłacenia Napoli za Osimhena, bo z młodych "9" nie ma nikogo lepszego na rynku. Poczekałbym jeszcze w kwestii Lewandowskiego, tylko czy jesteśmy w stanie dać RL9 zarobki, których oczekuje? Hmmmmmmmmmm. Bayern może go przytrzymać jeszcze rok. I pytanie czy on chce do Chelsea????

ChelseaGol
komentarzy: 4222
14.06.2022 13:11

mj1991-za Nevesa dałbym 50 miln.plus w bonusach 10 czy 15 miln.wart jest takiej kwoty,sprawdzony w Premier League,co do Rice były 2 dni temu informacje że szykujemy za niego pierwszą ofertę w wysokości 75 miln..?
Na dzień dzisiejszy jest cicho o tej ofercie,ale np.od kilku dni Spurs chcą Richalisona a on chce zmienić klub,tylko że Everton chce za niego 70 miln..

Zarząd Spurs chcą wzmocnić skład dla Conte a wiadomo że jak mu transferów nie zrobią to każdy z nas wie na co go stać:)..

redtrid
komentarzy: 492
14.06.2022 13:34

Richarilsona to ja bym chętnie zobaczył na SB

mj1991
komentarzy: 515
14.06.2022 15:31

Od kiedy handlowaliśmy z Gestifute? Chyba Diego Costa był ostatni, a Wolves chce za Nevesa spokojnie 60-70 milionów funtów. Zostałem tu zminusowany, bo tutaj chyba ktoś naprawdę liczy, że ni z gruchy czy pietruchy wyłożymy 100 na Rice'a albo 70 na Nevesa. Nie stanie się to, na obronę trzeba wydać 120-140 milionów funtów, a Chelsea w dwóch ostatnich okienkach transferowych wydawała bardzo dużo. Pisałem, że obrona i przemodelowanie ataku to priorytet, a my poruszamy temat pomocników. Neves nie jest upgradem wobec Kante, Kovacicia czy Jorginho.

mj1991
komentarzy: 515
14.06.2022 15:34

Kounde 60, drugi stoper 40-50, wahadłowy 30-40, to już się robi zawrotna suma. A tutaj padają nazwiska pokroju Rice'a czy Nkunku, ktorzy kosztują 100. Nie wydamy takich sum IMO. Przepaliliśmy sporo siana w ostatnich oknach, więc pora cokolwiek odzyskać.

mj1991
komentarzy: 515
14.06.2022 10:21

Tottki podobno biorą Bissoume za 25 milionów funtów, pewnie dzisiaj polecą inne newsy w kwestii innych klubów. Pobudka Chelsea, nie śpimy!

ChelseaGol
komentarzy: 4222
14.06.2022 11:28

Teraz sprawdzam newsy i podają że Bissoume Spurs kupują za 25/26 mil.
Ech szkoda że my odpuścilismy jego starania,liczyłem na niego,Nevesa lub Rice ale dwaj ostatni to trzeba dużo za nich zapłacić.
Pomocnik też by nam się przydał i odświeżyl skład.

mj1991
komentarzy: 515
14.06.2022 11:40

Neves to klient Mendesa, za którego trzeba zapłacić 60-70 milionów funtów. Rice kosztuje 100 milionów funtów. Nie kupimy pomocnika za taką cenę, bo mamy inne priorytety, a wielu tutaj wierzy, że będziemy wydawać non stop. Nie będziemy. Rice czy Nkunku to są transfery nierealne na tę chwilę.

Maki
komentarzy: 1
14.06.2022 01:10

dla waszej wiadomości Chelsea specjalnie czekała do końca zgrupowania aby kupić kounde a on złapał kontuzję i przejdzie operacje, więc nie mówcie że nie działamy na rynku transferowym bo rozmowy prowadzimy

ChelseaGol
komentarzy: 4222
14.06.2022 01:19

Dokładnie tak z tą jego kontuzją tylko że chce dodać powołując się na media że ten uraz jest z przed kilku miesięcy a że teraz ten stan się pogorszył w momencie negocjacji na lini Sevilla-Chelsea to zbieg okoliczności.
Dodam że obecnie będzie po transferze do nas,nie ma co liczyć na to,nie kupimy zawodnika bez testów?..
Nie wyobrażam sobie to..

mj1991
komentarzy: 515
14.06.2022 09:27

Dlatego trzeba to przemyśleć 100 razy. W ostatnich latach było za dużo nieodpowiedzialnego wydawania pieniędzy, by wspomnieć Kepę, Pulisicia, Wernera czy Lukaku. Ogromne pieniądze na zawodników, którzy się po prostu nie zwrócili. To mnie irytuje najbardziej. Można wygrać LM raz na 10 lat, a nie będzie stabilizacji, jeśli wydajemy na piłkarzy, którzy się nie zwracają!

ChelseaGol
komentarzy: 4222
13.06.2022 21:30

Rayan Aït-Nouri podobno interesujemy się wobec odejścia Alonso.
Miałby walczyć o skład z Chilwellem..
Na instagramie chodzą informacje że dajemy za sezon nie 8 miln.Kolibalyemu tylko 10 miln..
No ale kosztuje 40 miln.wobec naszych wzmocnień ilości wzmocnień jestem na tak..

mj1991
komentarzy: 515
13.06.2022 21:47

Aït-Nouri widzę na transfermarkt, że Gestifute, a z Mendesem od dawna nie robiliśmy deali, więc powątpiewam w ten transfer :) Raczej celowałbym w zagraniczny kierunek.

Koulibaly ma 31 lat lat i ja ze względu na wiek jestem jednak trochę na nie. Generalnie jako właściciel nie kupowałbym piłkarzy po 30, ale z drugiej strony K2 to niewątpliwa klasa i wciąż bardzo wysoki poziom, ale z drugiej strony trzeba zadać sobie pytanie, ile lat na topie jest w stanie grać, to 2 lata zawodnik starszy od Rudigera, zawsze jest wiele znaków zapytania.

chelsefan
komentarzy: 2501
13.06.2022 21:13

Ogladam teraz francja-chorwacja . kilkoma pilkarzami z tego meczu interesujemy sie. Gra Kounde ale deschamps na sile ustawia go na prawej obronie po 20min jak narazie dal sie minac jak dzieciak ale to nie jego pozycja wiec nie ma co gadac. Deschamps to głupek.

mj1991
komentarzy: 515
13.06.2022 21:49

Nie wydamy na Nkunku w tym oknie. 100 milionów to za dużo, a mamy masę innych pozycji do załatania. Można pomyśleć o nim za rok, ale obrona pochłonie ogromne inwestycje...

mj1991
komentarzy: 515
13.06.2022 19:09

Zakładając, ze interesujemy się zastępstwem za Alonso, czyli jakościowym back-upem dla Chillwella, to z kolei kto będzie w przyszłym sezonie back-upem dla Jamesa, jeśli Azpi być może odejdzie? Kounde, RLC, CHO? Jakieś inne propozycje? :)

ChelseaGol
komentarzy: 4222
13.06.2022 20:11

Jamesa Konude ale kto wtedy w obronie zagra za Kounde?
Jak będą niestety kontuzje,z Chilwellem różnie może być po takiej poważnej kontuzji,oczywiście trzeba liczyć że z formą wróci z przed kontuzji.
Alonso odchodzi,Azpi też może nagle chcieć odejść?
To co,za chwilę będziemy potrzebować bocznych dwóch wahadlowych plus dwóch SO.
Dodają tą nieszczęsna sytuację z Lukaku,co się szykują zmiany w kadrze to nawet nie mogę sobie wyobrazić..

redtrid
komentarzy: 492
13.06.2022 20:42

Tuchel jeszcze w trakcie sezonu powiedział, że będzie chciał dać szansę przynajmniej w okresie przygotowawczym Dujonowi Sterlingowi

mj1991
komentarzy: 515
13.06.2022 20:44

Co do Lukaku to jesteśmy w bardzo niezręcznej sytuacji.

1. Nikt nie jest większy od klubu, a "kłapanie dziobem" Romelu w niczym mu nie pomaga. Inna sprawa, że zbyt łatwo się poddał w Chelsea. Wiadomo, że u nas jest presja, zawsze była i będzie, a jak sobie z tym nie radzi, to dlaczego przychodził? Rozumiem, że ten ruch miał pomóc finansowo Interowi, a my szukaliśmy napastnika...
2. Klub popełnił błąd ściągając Lukaku. Chcieliśmy statement transferu po wygraniu LM i wisienki na torcie, bo LM wygraliśmy praktycznie bez goleadora, ale położyliśmy kompletnie sprawę, czy RL będzie pasował do taktyki itp.
3. Przepraszam, ale my tutaj mamy o wiele silniejszą pozycję negocjacyjną. Lukaku może żądać odejścia, ale w interesie klubu jest zrobienie tego na możliwie jak najlepszych warunkach, czyli odzyskaniu jak największej kasy. W grę moim zdaniem musi wchodzić tylko wypożyczenie z obowiązkiem wykupu. Nie z opcją, ale obowiązkiem. Inter nie położy teraz kwitu pokroju 60-70m€, bo go po prostu nie ma. 25 milionów za wypożyczenie plus 40-50 milionów wykupu jest jeszcze akceptowalne. I tak tracimy, ale nie aż tyle.
4. Jeżeli chcemy zaatakować z sukcesem pozycję środkowego napastnika w tym okienku transferowym, niezależnie od tego, czy będzie to Gabriel Jesus, Osimhen, Lewandowski czy ktokolwiek inny, to musimy mieć po prostu worek siana po raz kolejny. Nie możemy sobie pozwolić na to, żeby Inter wplątał w nas jakieś słabe akcje. Dlatego musimy mieć gwarancję wykupu po sezonie, żebyśmy mogli za tę dziewiątkę zapłacić.
5. Broja to melodia przyszłości. Na ten moment nie jest to zawodnik pierwszego składu. Musimy być na rynku aktywni w kontekście szukania napastnika, ale nie możemy iść z Interem na wszelkie kompromisy.

Załatwienie tej sprawy, sprzedaż jednego z trójki Werner/Ziyech/Pulisić oraz zbudowanie linii obrony to największe wyzwania tego okienka. Jest do zrobienia naprawdę mnóstwo i mam lekkie obawy, czy uda się ogarnać wszystko.

mj1991
komentarzy: 515
13.06.2022 21:01

Dlatego jednak większym priorytetem byłaby sprzedaż Emersona i Alonso i wygenerowanie gotówki na kogoś z dwójki Borna Sosa i Raum. Miałbym awaryjnie na uwadze też tego Desta, bo Barcelona potrzebuje gotówki, a zdaje się, że on obskoczy obie pozycje. Bardzo fajnym wyborem byłby też Malo Gusto z Lyonu. To prawy obrońca, ale bardzo perspektywiczny i może dałby radę. Przyjrzałbym się też lidze holenderskiej, Malacia i Wijndal to ciekawi piłkarze. Dumfries moim zdaniem nie wchodzi w grę, bo jednak musiałby siedzieć na ławce albo nauczyć się gry na lewym wahadle. Dlatego dla mnie mnie Kounde jako back-up jest akceptowalny, gdyby linia obrony byłaby Koulibaly-Chalobah- Thiago powiedzmy, gdyby Jamesowi coś się stało. Co do back-upu Chillwella nie wiem, czy Raum zgodziłby się na back-up, bo jest spore zainteresowanie nim po sezonie w Hoffe, prędzej Chorwat Sosa. Dest jest ciekawą opcją na obskoczenie obu wahadeł. Z problemami finansowymi Barcy zakładam, że byłby do wyciągnięcia. Plus jego agentem jest Jonathan Barnett, z którymi kręciliśmy mnóstwo deali.

Kamsu112
komentarzy: 1564
13.06.2022 18:29

FabrizioRomano:
Marcos Alonso has confirmed again to Chelsea his plan to leave the club this summer. Barcelona have already reached an agreement on personal terms with Marcos. ?? #CFC

Barça are waiting for final price tag - while Azpilicueta has still Barcelona two-year deal bid available.

mj1991
komentarzy: 515
13.06.2022 18:56

Plattenberg ze Sky Sports donosi, że negocjacje w kwestii Kounte się...toczą :) Czyli od roku nic nowego. Mam nadzieję, że to wyjaśni się w ciągu najbliższych tygodniu, bo niemożliwie długo już to trwa. Czasem zazdroszczę innym drużynom, jak np. Liverpoolowi, że potrafią dopiąć duży transfer, np. Nuneza, w ciągu niecałego tygodnia, a my w kwestii priorytetu, jakim powinno być kupno stopera (a powinno ich przyjść minimum 2), męczymy się od roku ;)

mj1991
komentarzy: 515
13.06.2022 18:57

Kounde* pardon

mj1991
komentarzy: 515
13.06.2022 17:11

Czas brać się do pracy. Inne zespoły już działają. Nie możemy przespać tego okna, bo mogą być zaraz problemy z top4. Kounde negocjujemy już rok, przydałoby się wygenerować jakąś kasę ze sprzedaży. Do roboty! :)

ChelseaGol
komentarzy: 4222
13.06.2022 17:24

Trochę zwlekamy z tymi negocjacjami,wiadomo że spokój tylko może nas w tej sytuacji uratować:)..
Nie mniej jednak potrzebujemy wzmocnień od zaraz,przed cały sezon było wiadomo gdzie mamy słabe punkty w zespole,a doszły jeszcze inne prócz tego pozycję do wzmocnienia.
Zarząd być może pracuje za kulisami nad transferami i to będzie taka CISZA przed burzą..:)?
Oby oby...

mj1991
komentarzy: 515
13.06.2022 17:46

Oczywiście, trzeba przede wszystkim wyjaśnić srodek obrony, a następnie zrobić coś w ataku. Pomoc to w tym momencie najmniejsze zmartwienie, a założę się, że zaraz będziemy chcieli kupić 5 pomocników ;)

mj1991
komentarzy: 515
13.06.2022 17:52

Mam nadzieję, że w tym tygodniu coś ruszy i dwóch stoperów będzie już przed okresem przygotowawczym. Jeżeli będzie dwóch z trójki Kounde/Koulibaly/Gvardiol, to potem już będzie z górki. Trzeba trochę ten atak przemodelować i kupić jeszcze wahadłowego.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
13.06.2022 11:41

Halland w City,Nunez w Liverpoolu chociaż mało wiem o Nunezie bo mało go widziałem w akcji,a u nas?
U nas to mamy problem z Lukaku,Inter to by go wypożyczył na swoich jak najlepszych warunkach a wtedy my najbardziej stracimy.
Chociaż i tak wizerunkowo stracimy w jakimś stopniu przez to zamieszanie.
Na domiar złego,my zamiast na już wzmacniać obronę bo aż dwóch SO potrzebujemy to skupiamy się na pozyskaniu Dembele i napastnika,takie krążą informacje że jesteśmy zainteresowani G Jezusem?
To pominę bez komentarza obecnie.

Taką przebudowę jaka nas czeka chyba nikt się z nas nie spodziewał.
Są przesłanki że dajemy za Koulibalego 40 miln.plus 160 tyś.tygodniowo obecnie ma 100 tys.w Napoli,na chwilę obecną nie ma informacji co na to sam zawodnik.
To nie są informacje z pierwszej ręki np.od F Romano,narazie są jakieś spekulacje.
Jesteśmy zainteresowani dalej Skriniarem ale Inter nie chce słyszeć o sprzedaży,PSG mocno przygląda mu się,zobaczymy,jestem spokojny o transfery,ale z drugiej strony martwię się że wszytko stoi w miejscu.
A jeszcze trzeba dodać że musimy pozbyć się nie potrzebnych zawodników.

ASAP Kuba
komentarzy: 154
13.06.2022 13:07

Wiadomo, ze Inter chce ustalic jak najlepsze warunki dla siebie. Przeciez nie zaproponuja za zawodnika, ktory otwarcie mowi, ze chce wrocic do Mediolanu 100 mln. Poza tym Inter musi teraz zarobic 50 mln, a nie bawic sie w wydawanie kosmicznych kwot za pilkarzy
To, ze w obronie sa dziury nie znaczy, ze nie mozna szukac wzmocnien na innych pozycjach. Jesli Chelsea najpierw skupi sie tylko na transferach do defensywy to ,np wymienieni przez Ciebie Dembele i Jesus, beda juz dawno zaprezentowani w nowych klubach.
Sevilla powiedziala, ze nie spieszy sie ze sprzedaza Kounde, chca najpierw znalezc nastepce Francuza

mj1991
komentarzy: 515
13.06.2022 17:15

Borna Sosa za Alonso jest dostępny na rynku za 30 baniek, powalczyłbym o Rauma tak samo. Obaj nie mieliby problemów z dostosowaniem się do szatni, bo mamy Chorwata i Niemców. Powalczmy o tego Kounde i Koulbaly'ego, to byłyby statement signings do obrony. Dembele i napastnik, ale pod warunkiem, że ktoś z ofensywy odejdzie. Mam wrażenie, że poza Kounde nie bardzo wiemy, kogo chcemy kupić tak naprawdę i to zaczyna trochę martwić.

Kamsu112
komentarzy: 1564
12.06.2022 15:35

Fabrizio Romano potwierdził Nuneza w liverpoolu:
https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1535958665768869889

ChelseaGol
komentarzy: 4222
12.06.2022 14:40

Co sądzicie o Koulibalim?
Podobno dajemy mu 8 czy 8,5 miln.za sezon,on plus Kounde i do tego Dembele i wygląda to zacnie:)
ALE ALE są informacje że chcemy Rice i Chelsea szykuje się przedstawic pierwszą WHU ofertę 75 miln. za niego.
To wtedy z pomocy żegnamy Jorginho plus Loftusa Cheeka..

Kamsu112
komentarzy: 1564
12.06.2022 15:36

tylko żeby z Ricem nie było jak z Lukaku...

chelsefan
komentarzy: 2501
12.06.2022 17:22

Rice jak dla mnie nie jest wart nawet 75 ml. już nie mówiąc o150 ml. A o Koulibalyego będzie bardzo trudno jego chcą wszyscy.

chelsefan
komentarzy: 2501
12.06.2022 17:29

ostatnio Kimmich powiedział że chętnie by spróbował innych wyzwań. Za niego można dać 150 ml. Dla mnie to najlepsza 6 na świecie na tą chwilę .

eden1905
komentarzy: 1494
11.06.2022 22:43

https://twitter.com/ManCityClown/status/1535713492694704129

Takie akcje James - Sterling możemy oglądać już niedługo w Chelsea :DD

Kamsu112
komentarzy: 1564
12.06.2022 11:05

oby

mj1991
komentarzy: 515
12.06.2022 12:22

Za to z Dembele w ogóle nie będziemy oglądać, bo będzie w tym czasie siedział w gabinecie lekarskim albo grał w Fortnite'a ;)

eden1905
komentarzy: 1494
11.06.2022 20:29

Tomori i Abraham w pierwszym składzie Anglii na Włochy ;o

eGzid
komentarzy: 800
09.06.2022 22:19

Hej miśki, pytanie nie cierpiące zwłoki. Pokazywali może koszulki na przyszły sezon? Jakoś nie mogę skojarzyć, a szukam czegoś do treningu.

ASAP Kuba
komentarzy: 154
09.06.2022 23:18

https://www.thesun.co.uk/sport/18819831/chelsea-home-kit-nike-fans-horrendous/amp/

eden1905
komentarzy: 1494
09.06.2022 23:24

Oficjalnie nie były prezentowane przez klub jeszcze.

W necie tylko takie krążą home i away:
https://www.instagram.com/p/CaRxgc7shIM/

mj1991
komentarzy: 515
09.06.2022 11:43

Wdepnęliśmy w niezłe szambo z tym dealem z Lukaku. Nie wiem, ile €€€ na tym stracimy, ale liczyłbym już w dziesiątkach. Dramat. Do sprzedaży ktoś z trójki Ziyech/Pulicić/Werner, żeby wygenerować kasę na kogoś do obrony plus Dembele za free, choć i w jego przypadku mam poważne wątpliwości, bo 1) w tym systemie klasyczni skrzydłowi sobie nie radzą 2) gość zaczął grać w FCB, gdy miał obok siebie napastnika. Spore wątpliwości. Co do Gabriela Jesusa to dobry piłkarz, ale to nie jest goleadador, a drugiego Wernera lepiej nie powielać. Z przodu nietykalni są tylko Havertz i Mount na tę chwilę.
Pisałem w innym wątku, że moim zdaniem przyjdzie tutaj Jonathan David ze względu na amerykańskiego właściciela, Pulicić ze względu na Boehly'ego zostanie, więc do odstrzału będzie ktoś z dwójki Werner/Ziyech. I będzie to Ziyech ze względu na dużo mniejsze zarobki od Wernera, co przyciągnie potencjalnych chętnych. Jeżeli uda się dostać 25-30M£ to będzie ok.
Osobiście stawiam na Kounde za Christensena (60m£), Koulibaly'ego za Rudigera (35-40m£), Dembele za Ziyecha (0M£), Jonathana Davida za Lukaku (35-40M£) i Borne Sosę za Marcosa Alonso (25-30M£). Fajnie byłoby zamknąć net spent max w - 100m£, ale nie wiem, czy to możliwe.

DejwCFC
komentarzy: 648
09.06.2022 13:12

Ale to Tuchel ma wolną rękę do transferów i nie będzie tak,że Boehly to Amerykanin i będzie ściagal Amerykanow... Co do reszty ok

mj1991
komentarzy: 515
09.06.2022 17:29

Nie wiadomo. Jak będzie nacisk, żeby jednak jakiś Jankes tu grał, to tak będzie, a David by pasował do strategii klubu.

DejwCFC
komentarzy: 648
09.06.2022 17:49

Nie po to były te wszystkie informacje o tym,że Tuchel ma być najważniejszy z wolna ręką i kasa około 200 mln żeby potem szrot mu jakiś wciskać xd

mj1991
komentarzy: 515
09.06.2022 18:05

Oby tak się stało. Ale czytałem jakieś publikacje, że niechętnie zapatrują się na sprzedaż Pulisicia. Zobaczymy.

DejwCFC
komentarzy: 648
09.06.2022 18:17

Coś było na grupie,że Chelsea zgodzi się tylko na odejście jednego z dwójki Ziyech/Pulisic no ale zobaczymy

mj1991
komentarzy: 515
09.06.2022 19:09

Co do Pulisicia pisałem w innym wątku, że widzę sens jego sprzedaży, ale obawiam się, że nikt nie da nam minimum 40-45m£ za niego i go zostawimy. Zresztą jednak Amerykańscy właściciele moim zdaniem go zostawią, bo on robi nam sprzedaż koszulek w Stanach :)
Co do Ziyecha zgodziłbym się na sprzedaż, ale nie na wypożyczenie. Ma już 29 lat i nie wiem, czy będzie lepszy. 30M£ byłoby do zaakceptowania, bo pokryłoby transfer wahadłowego lub znaczną część stopera.
Za kogoś z dwójki Pulisić/Ziyech przyszedłby Dembele, ale jeśli ma to wyglądać jak w FCB, czyli siedzenie w gabinetach lekarskich, to mam mieszane uczucia. Ogólnie jest sporo za i przeciw w kwestii Francuza. Trochę nie wiem, czy dobrze robimy, a trochę dałby nam różnorodność w ataku. Jest to ryzykowne, ale może warto?

eden1905
komentarzy: 1494
08.06.2022 22:38

Ale Nas rozjebali....

PiterSAW
komentarzy: 1140
08.06.2022 22:46

W kuponie dalem wygrana belgii , 8 roznych i i 3 ŻK (tylko kartki mi nie weszly, bo Goralski nie gral). Wygrana belgii przewidziana po wczesniejszej porazce

Wojtas
komentarzy: 3159
08.06.2022 23:23

Z nieba do piekła.

PiterSAW
komentarzy: 1140
08.06.2022 22:10

Mam pytanie Batshuai dalej ma z nami kontrakt?

eden1905
komentarzy: 1494
08.06.2022 22:29

Tak. Do 2023.

PiterSAW
komentarzy: 1140
08.06.2022 22:43

Dzieki za info. Pytalem, bo dzis gral Za Klockaku w skladzie belgii.

PiterSAW
komentarzy: 1140
08.06.2022 19:52

jestem na tak jesli chodzi o G. Jezusa. Lepszy on niz Ziyech, albo Pulisic tak slabo grajacy (bardzo rzadkie przeblyski). Niby Dembele jest wolnym zawodnikiem, ale nie wiadomo jakie wynagrodzenie zawola, premie za podpis oraz jak sprawdzi sie w PL.( + jego czeste kontuzje). Jezus w PL juz troche gra wiec mozna powiedziec, ze da rade. Jak nie na srodku ataku to na skrzydle zagra

PiterSAW
komentarzy: 1140
08.06.2022 19:54

To byla odpowiedz na komentarz ChelseaGol :)

mj1991
komentarzy: 515
09.06.2022 19:16

Jesus jest OK. Walczak, dobry w pressingu, ale to nie jest gość, który da nam 15-20 goli w sezonie. Ja bym go jednak odpuścił i poszedł po Davida z Lille. Lautaro tutaj chyba jednak nie przyjdzie, z kolei Lewandowski zbyt napalił się na Barcelonę, ale mimo wszystko Chelsea powinna go monitorować.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
07.06.2022 15:40

Aurélien Tchouaméni w Realu podaje informacje Romano,a u nas cisza odnośnie pomocnika ale jak możemy myśleć o pomocniku jak zamieszkanie jest z Lukaku.
Ech..
Są informacje ale na instagramie chociaż ciężko wierzyć ale są że od 3 godz.zwiekszylo się zainteresowanie G Jezusem przez nasz klub?
Czyżby to było związane z sytuacją z Lukaku?
Co sądzicie,Jezus plus Broja na pozycji 9?..

Wojtas
komentarzy: 3159
07.06.2022 16:13

Dla mnie Aurélien Tchouaméni nie jest absolutnie wart tych 100 mln a na początku w Realu będzie na pewno na ławce bo wątpię żeby Ancelotti zrezygnował z Krossa, Casemiro czy Modrica. Będzie jak z Cavamingą czyli będzie puszczany z ławki a czy będzie tak dobrze wyglądał jak Cavaminga to się okaże ( podoba mi się gra Cavamingi jak oglądałem jego mecze) .Co do Lukaku to trzeba się go POZBYĆ więc nie dziwię się że jest tak wiele wiadomości na ten temat. A tak po za tym to jeszcze się okno transferowe nie zaczęło się jeszcze więc nie ma co dramatyzować. Jesteśmy blisko dopięcia transferu Kounde i Dembele więc jest dobrze. Pamiętam jak kiedyś w parę dni udało nam się pozyskać : Sarra, Tiago Silvę i Chilwella więc nasz zarząd stać na szybką reakcje. Jeżeli chodzi o napastnika do Broja musi dostać szansę gry a jeżeli chodzi o G.Jezusa to uważam jest to dobry napastnik tylko wyglądał przyzwoicie w City a u nas to jest wielka nie wiadoma jeżeli chodzi o napastników . Ostatnim udanym transferem jeżeli chodzi o napastnika jest Diego Costa . Na razie najważniejsze pozycie do wzmocnienia to na pewno środek obrony , potem ewentualnie wahadła, pomoc ( następca Jorginho i szasnę muszą dostać Gilmour i Gallagher) i potem właśnie Dembele lub inny skrzydłowy. Bez dobrego skrzydłowego napastnik wiele nie zdziała. Nie można tylko liczyć na Havertza i Mounta . Potrzeba skrzydłowego który odważy się na pojedynek 1 vs 1 i wziąć ciężar gry na siebie. Ja będę czekał cierpliwie na rozwój wydarzeń. Klub w końcu nie jest już objęty sankcjami więc może normalnie funkcjonować.

thesabr3
komentarzy: 2049
07.06.2022 16:46

Mam nadzieję że z tym Jezusem to jakiś dobry żart

chelsefan
komentarzy: 2501
07.06.2022 20:42

G.Jesus to klasowy zawodnik zawsze sie poswieca dla druzyny i moze zagrac na srodku jak i na skrzydle. Zjada pulisica/ziyecha/wernera/lukaku.
Jestem na tak.

chelsefan
komentarzy: 2501
07.06.2022 20:56

G.jesus mocno niedoceniany w city . nie wahal bym sie wymienic nawet kosztem 2 naszych z tych 4 co wczesniej wymienilem za G.Jezusa. I tak graja piach.

FanTheBlues
komentarzy: 3041
07.06.2022 12:46

G Jezus z City jest wolny i Chelsea nim się interesuje.Już o 100 razy wolałbym jego niż tą szklankę tuczącą Dembela

ChelseaGol
komentarzy: 4222
07.06.2022 13:14

G Jezus??
Jest Broja,mamy peeecha do napastników,uważam że Lukaku jest jedną nogą po za klubem,liczę na jego sprzedaż ale jaki klub dziś może oferować chociaż 80 miln.za niego jak on jest bez formy.
Zobaczymy,co do Dembele to jemu kończy się kontrakt,niby nic za niego nie zapłacimy ale jego agent i on sam za podpis dostanie pieniądze,taka kolej rzeczy,ciekawi jakie to będą sumy?
Dembele pewnie z 200 tyś.tygodniowo dostanie bo nie wyobrażam sobie że dostanie 250/300 tys.bo to już będzie wielkim błędem.
Podobno Sterling może odejść z City,kończy mu się kontrakt za rok ale City będzie chciało za niego 50/60 miln..

Trunek
komentarzy: 572
07.06.2022 07:54

Już tydzień mija od okienka transferowego a my nikogo nie sprowadziliśmy (nie ma oficjalnego potwierdzenia). Niech zarząd coś z tym ruszy, bo jak tak dalej pójdzie, to będziemy grali starym składem i brak jakichkolwiek rezerw. Nie mamy zawodników. Halo Chelsea!!! Zacznijcie w końcu działać!!! A nie tylko mówić, obiecywać i spekulować!!!

ChelseaGol
komentarzy: 4222
07.06.2022 10:05

Do spekulacji podchodzę na spokojnie ale jak już są to aż na naszej liście jest chyba aż 50 zawodników co się nimi interesujemy.

Jeszcze pozyskać zawodnika można w każdej chwili bo okienko otwiera się 10 czerwca tylko co do zawodników którzy grali mało a mają podejść to trzeba szybko działać.
Od razu taki zawodnik idzie do sprzedania,wtedy jest z tego fundusz na transfery,tu chciałbym jak najszybszej reakcji zarządu.

ChelseaTheGoat
komentarzy: 67
07.06.2022 13:08

Okno transferowe zaczyna sie w piątek

ChelseaGol
komentarzy: 4222
06.06.2022 20:48

Gianluca Di Marzio: "Thomas Tuchel wie, czego klub potrzebuje, ale wszystko zależy od tego, kto będzie negocjował: Marina, czy inny dyrektor sportowy. Chelsea musi szybko rozwiązać ten problem."

[wettfreunde]...
To jak to,jeszcze nie wiemy kto ma negocjować umowy a kto nie?
Nie rozumiem tego ani trochę,miała Marina do końca okienka transferowego zostać z nami..

Kamsu112
komentarzy: 1564
05.06.2022 10:26

jak tak teraz myśle to może o Dybale powalczyć jeżeli nie był nigdzie jeszcze potwierdzony

ChelseaGol
komentarzy: 4222
05.06.2022 12:18

No można ale mamy być blisko pozyskania Dembele,też podają media że Liverpool po odejściu Mane chcą pozyskać Pulisica?
Co sądzicie o tym,ja liczę na szybkie podpięcie transferu Kounde a po trzeba szukać pomocnika..

chelsefan
komentarzy: 2501
05.06.2022 13:28

Mysle ze najpierw powinnismy pozbyc sie szrotu. Czyli pilkarzy ktorym za rok koncza sie kontrakty i slabo sie prezentowali w ostatnich sezonach. Czyli jorginho.barkley + w ktorych nie widac nadzieji ze cos sie poprawi. Czyli loftus-cheek.pulisic. lukaku.

chelsefan
komentarzy: 2501
05.06.2022 13:47

I wazne jest podpisac z kante i gilmourem nowy kontrakt. A z alonso i batshuai pomyslec czy sa potrzebni na nastepny sezon jak nie to out.

thesabr3
komentarzy: 2049
05.06.2022 15:58

No Dybala spoko bo to wolny transfer gdyby się nie sprawdził w PL to sprzedajemy po roku bez żalu :)

chelsefan
komentarzy: 2501
06.06.2022 21:46

Dybala ten cienias 350 tys/tyg chce wiec nie jest tani. Nie warty zachodu. No i za podpis nie malo pewnie.

chelsefan
komentarzy: 2501
04.06.2022 19:32

oglądam węgry-anglia . ale ten RICE to drewno.

tomek0794
komentarzy: 177
05.06.2022 18:43

I to podobno za 150 mln :)

chelsefan
komentarzy: 2501
03.06.2022 18:17

Coś wiadomo co z Azpim zostaje na 100% ?

Kamsu112
komentarzy: 1564
05.06.2022 10:21

ja słyszałem że w kontrakcie ma że jeszcze na rok zostaje

ChelseaGol
komentarzy: 4222
03.06.2022 17:01

Coś ciacho jest z Konude,oczywiście pośpiech nie jest wskazany ale nam potrzebnych jest dwóch SO do obrony a tu cisza..
Co do Dembele,jak dostanie maks 180 tyś do 200 tyś.tygodniowo i to transfer za darmo to uważam że będzie dobre rozwiązanie do ofensywy.

chelsefan
komentarzy: 2501
03.06.2022 18:20

Lada dzień Kounde jest nasz.

chelsefan
komentarzy: 2501
03.06.2022 18:21

I lada dzień podpisze z Barcą CHRISTENSEN.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
03.06.2022 16:28

Jeszcze z Dembele nic nie wiadomo ponieważ owszem kontaktował się zarząd z jego agentem ale on ma też z innych klubów oferty..

eden1905
komentarzy: 1494
02.06.2022 23:59

The PFA Players’ Player of the Year nominees:
▪️ Kevin De Bruyne
▪️ Mo Salah
▪️ Virgil van Dijk
▪️ Cristiano Ronaldo
▪️ Sadio Mané
▪️ Harry Kane

Brak Sona za kogoś z dolnej trójki to żart w chuj.

PiterSAW
komentarzy: 1140
08.06.2022 19:39

Ronaldo gowno gral, ale jego gwiazdorzenie wystarczylo glosujacym

chelsefan
komentarzy: 2501
02.06.2022 18:41

Panowie to kto pierwszy do odstrzału. Stawiam że będą chętni na Pulisica.

thesabr3
komentarzy: 2049
03.06.2022 07:45

Dla mnie Pulisic i Ziyech

ChelseaTheGoat
komentarzy: 67
02.06.2022 17:34

Podobno dembele jest dogadany z chelsea
Jak myślicie prawda to ?
I jak go tutaj widzicie

DejwCFC
komentarzy: 648
02.06.2022 17:50

A gdzie info to zaraz ocenimy ale coś na pewno jest na rzeczy jakieś rozmowy

chelsefan
komentarzy: 2501
02.06.2022 17:51

Z tego co wiem to bliżej jest PSG.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
02.06.2022 18:27

Od godziny na instagramie podają że Dembele porozumiał się z naszą drużyną..

ChelseaTheGoat
komentarzy: 67
02.06.2022 18:34

https://twitter.com/es_grimes/status/1532299313480613888

chelsefan
komentarzy: 2501
02.06.2022 18:37

To dobry piłkarz. Jestem na tak. I jeszcze za free.

DejwCFC
komentarzy: 648
02.06.2022 19:06

Ciekawe ale raczej Fabrizio czy ktoś by to potwierdził a cisza

eden1905
komentarzy: 1494
02.06.2022 23:57

Myślę, że wpierdala wszystkich naszych pseudo skrzydłowych. Jedyne co może martwić to kontuzje i siano w głowie. Może w Anglii dorośnie.

thesabr3
komentarzy: 2049
03.06.2022 07:44

Gorzej jak nie dorośnie

chelsefan
komentarzy: 2501
02.06.2022 15:49

To bedzie bardzo trudne i drogie okienko transferowe. Tchouameni juz praktycznie w realu.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
02.06.2022 16:19

Przed zmianą właścicieli było wiadomo że czeka nas dużo zmian.
Marina ma odejść z zarządu i to ma jej ostatnie okienko transferowe,zastanawiam się czy to dobre rozwiązanie,czy Marina odda 100 % zaangażowania w pozyskiwanie zawodników jak i ich sprzedaż.

chelsefan
komentarzy: 2501
02.06.2022 15:43

Co myslicie o Sergino Dest z barcelony. Mocno chelsea zabiega o niego. Ja go nie widze u nas.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
02.06.2022 15:49

Nie widziałem go zq często w akcji aby się wypowiedzieć o nim..

eden1905
komentarzy: 1494
03.06.2022 00:05

Gość miał w ostatnim sezonie 5x kontuzję. Łącznie ponad 3 miesiące i opuszczone 20 meczy. Poza tym raczej jest przeciętny. Już ten Clauss z Ligue 1 lepszy i ze wszystkich opcji na zmiennika Jamesa to stawiam na niego.

FanTheBlues
komentarzy: 3041
01.06.2022 16:31

Maryna podobno na wylocie z Chelsea, https://twitter.com/siphillipssport/status/1531924081397964800?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1531924081397964800%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.meczyki.pl%2Fnewsy%2Fprawa-reka-abramowicza-na-wylocie-z-chelsea-klub-ma-juz-gotowego-nastepce%2F189392-n .W sumie i bardzo dobrze,już za dużo drewna sprowadziła do naszego klubu za bardzo duże pieniądze.Oby jej następca był rozsądniejszy i robił udane transfery

Kamsu112
komentarzy: 1564
01.06.2022 10:52

zobaczcie to:
https://twitter.com/SkySportsPL/status/1531681918684581888

DejwCFC
komentarzy: 648
01.06.2022 13:37

Dam se rękę uciąć,że nie ma na to szans tak samo z Kantr oni nie mną o czym pisać to będa rzucac losowymi płotkami zaraz będzie,że Jamesa chcą albo Chilwela lub inne wymysły jak z Barca zawsze sto nazwisk na okienko xd

FanTheBlues
komentarzy: 3041
01.06.2022 16:34

Ha ha czytam też te bzdury od rana.Już to widzę jak synek Lamparda odchodzi do jednego z bardziej znienawidzonego rywala.Który w dodatku nie zagra nawet w LM :D

Kamsu112
komentarzy: 1564
02.06.2022 16:21

za co 9minusów?

ChelseaGol
komentarzy: 4222
01.06.2022 09:06

Tchouameni blisko Realu za 80 miln.plus 20 miln.maja uzgodnione w bonusach.
Kolejny dobry zapowiadający pomocnik nas ominie..

chelsefan
komentarzy: 2501
31.05.2022 21:01

Panowie mam przeczucie ze bedziemy walczyc o transfer lewandowskiego.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
31.05.2022 23:56

Lewandowski?Sam nie wiem,u nas pozycja nr.9 mocno kluje kilka dobrych lat od odejścia Drogby i Costy,już wolę nie szukać napastnika a zostawiać Broje i jemu dać szansę.

chelsefan
komentarzy: 2501
31.05.2022 19:50

Perisic w tottkah. Antonio wybawco.

ChelseaGol
komentarzy: 4222
31.05.2022 17:08

Podaje wam przykład?Lukaku odchodzi to co,nie pozyskujemy napastnika czy zostajemy z Wernerem,Havertzem plus jest też młody Broja?..
Co waszym zdaniem jest najlepsze rozwiązanie?

Moim to jak plotki są prawdziwe że Lukaku tak bardzo chce iść do Interu to proszę bardzo droga wolna jest..

Wojtas
komentarzy: 3159
31.05.2022 18:58

Uważam że lepiej zostać przy Wernerze, Havertzie i Broji który wróci z wypożyczenia niż kupować na siłę nowego napastnika bo skończy się na drugim Lukaku a Chelsea ostatnio nie ma szczęścia do transferów jeżeli chodzi o napastnika np Lukaku, Morata i Higuain. Nunez z Benfiki będzie też drogo kosztował a my potrzebujemy innych pozycji do wzmocnienia niż N. Broji dałbym szansę , Mount i James i Chalobah dostali i widać to była bardzo dobra decyzja więc dlaczego z Broją ma tak nie być.

thesabr3
komentarzy: 2049
31.05.2022 19:31

Powinniśmy zainwestować w klasowych skrzydłowych bo bez tego to żaden napastnik u nas strzelać nie będzie

ASAP Kuba
komentarzy: 154
31.05.2022 21:33

thesabr3 ma racje. Lukaku moze sie pakowac po tym co mowil
Broja powinien zostac i dostac szanse. Imo nalezy pozbyc sie kogos z 3 CHO, Pulisic, Ziyech i kupic porzadnego skrzydlowego. Bayern nie chce robic problemow Gnabry'emu i chca puscic go za 40 mln, tak przynajmniej podaja media zwiazane z tym klubem. A taka cena to promocja
Jestem mega fanem Nuneza. Odpalam czasem mecze Benfici. On byl tez wystawiany na skrzydle. Dostawal nawet na nim lepsze noty niz gdy gral jako typowa 9.

Arexx
komentarzy: 336
31.05.2022 23:55

ASAP Kuba tylko Gnabry który był w 4senalu raczej do nas nie będzie chciał przyjść. Nuneza tez bym chętnie zobaczył tylko jest trochę strach czy da radę w PL

ASAP Kuba
komentarzy: 154
01.06.2022 15:39

Gnabry nie zrobil jakies wielkiej kariery w Arsenalu. Zagral w 10 spotkaniach, raczej w tej sytuacji jakies przywiazanie do barw klubowych nie bedzie mialo znaczenia. Mysle, ze nawet spora czesc kibicow Arsenalu nie pamieta, zeby SG u nich wystepowal

Cfc4Ever
komentarzy: 484
30.05.2022 23:42

Jakiego obrońcę byście chcieli zobaczyć u nas? Ja na pewno Kounde i właśnie się zastanawiam kto jeszcze by do nas pasował.

ASAP Kuba
komentarzy: 154
31.05.2022 00:58

Imo Gvardiol. Swietny obronca. Jakby udalo sie go wyciagnac to Chelsea ma spokoj na lata. Szkoda, ze chce zostac w Lipsku

thesabr3
komentarzy: 2049
31.05.2022 08:46

Milan Škriniar

ChelseaGol
komentarzy: 4222
31.05.2022 09:27

Kounde owszem jestem za,po za nim to Skriniara lub Romagnoli,chociaż obaj ciężko będzie pozyskać ale nie oznacza to że to jest nie realne.
W mediach pojawiają się informacje o Lukaku że on chce wrócić do nich,ciekawe to jest i Inter podobno będzie skłonny go wypożyczyć?

Wiadomo co Lukaku zrobił wywiadem,za to my mamy inne pozycje do wzmocnienia a nie myśleć o wzmocnieniu 9..
Teraz sytuacja jest zastanawiająca,ponieważ trzymać Lukaku na siłę to też wielki błąd.
Zresztą TUCHEL musi każdemu uważam powiedzieć w twarz?..
Kto chce zostać i grać w Chelsea i u mnie to niech rękę podniesie.
Nie mam siły myśleć że w nowym sezonie ktoś z zawodników będzie robił takie sceny jak Lukaku.

chelsefan
komentarzy: 2501
31.05.2022 15:44

Koulibaly z napoli i Bremer z torino.

CFCF
komentarzy: 123
31.05.2022 16:58

Poza Kounde, który jest raczej pewniakiem już, zdecydowanie Koulibaly. Ma 31 lat (teoretycznie 30, ale w czerwcu ma urodziny), a dla ŚO to nie jest jeszcze kres kariery, spokojnie da radę pograć 4-5 albo nawet więcej lat na wysokim poziomie. Musimy mieć jakiegoś doświadczonego (ale też nie za starego) ŚO, bo Silva nie wiadomo ile jeszcze da radę pociągnąć, a na samych młodych nie da się budować środka obrony, to zbyt odpowiedzialna pozycja. Koulibaly jako następca Rudigera i Kounde jako następca i mocne ulepszenie w porównaniu do Christensena będą optymalni.

Wolnomyśliciel
komentarzy: 789
30.05.2022 22:48

Ten Wyss to jakiś dziwny i podejrzany gość sporo jest najbardziej znany z prowadzenia fundacji. Chyba aniołki mu te pieniądze przyniosły ... :D Oni wszyscy dorabiają się miliardów na fundacjach. Dobrodzieje... :D

Cfc4Ever
komentarzy: 484
30.05.2022 21:28

Wreszcie. Teraz czas na wzmocnienia :D

eden1905
komentarzy: 1494
30.05.2022 19:48

Żeby nam nazwy nie zmienili na Los Angeles Chelsea :D

Kris1978
komentarzy: 890
30.05.2022 21:41

Hehehe dobre :)+1

tomek0794
komentarzy: 177
31.05.2022 17:55

Zmiana nazwy to nic. A jak nam będą chcieli stadion przenieść do Los Angeles? :)

FanTheBlues
komentarzy: 3041
30.05.2022 19:24

Długo trzeba było czekać,ale cierpliwość nam to wynagrodziła i teraz już możemy się tylko Cieszyć ;)

FanTheBlues
komentarzy: 3041
30.05.2022 19:24

Długo trzeba było czekać,ale cierpliwość nam to wynagrodziła i teraz już możemy się tylko Cieszyć ;)

Kris1978
komentarzy: 890
30.05.2022 18:24

Witamy nowych właścicieli oby to była udana nowa era klubu do boju the blues

DejwCFC
komentarzy: 648
30.05.2022 18:06

To teraz czas na transfery

thesabr3
komentarzy: 2049
30.05.2022 17:47

No i bajka

Wojtas
komentarzy: 3159
30.05.2022 17:11

Welcome Toddy!

Nasza strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

close