
OFICJALNIE: Thomas Tuchel zwolniony z Chelsea!
Dodano: 07.09.2022 11:17 / Ostatnia aktualizacja: 07.09.2022 13:51Chelsea poinformowała dzisiaj za pośrednictwem oficjalnej strony klubowej, że klub rozwiązał umowę z Thomasem Tuchelem.
W imieniu wszystkich członków Chelsea FC, klub pragnie wyrazić swoją wdzięczność Thomasowi i jego pracownikom za wysiłek włożony w pracę w klubie. Thomas zapisał się w historii Chelsea wygrywając z zespołem Ligę Mistrzów, Superpuchar Europy oraz Klubowe Mistrzostwa Świata.
Minęło 100 dni od przejęcia klubu przez nową grupę właścicielską i uznała ona, że nadszedł czas, aby dokonać tej zmiany.
Sztab szkoleniowy Chelsea zajmie się treningami i przygotowaniami do nadchodzących meczów. Klub postara się jak najszybciej podjąć decyzję o zatrudnieniu nowego trenera.
Klub nie wygłosi komentarzy do czasu wyznaczenia nowego trenera głównego.
- Źródło: Chelsea FC
Najnowsze atykuły

Kolekcja Minimalizm Silver: zapisy przedłużone!
24.04.2025 20:47
Enzo: Musimy utrzymać dobrą dynamikę
24.04.2025 19:31
Cucurella: Zwycięstwo z Fulham pomoże nam w ostatnich meczach sezonu
24.04.2025 19:18
Moja droga do Chelsea: Benoît Badiashile
24.04.2025 08:35
BBC: Abramowicz opowie o kulisach sprzedaży Chelsea w książce!
23.04.2025 13:15
OFICJALNIE: Ted Curd przedłużył kontrakt z Chelsea
22.04.2025 18:57
GiveMeSport: Mychajło Mudryk przeszedł test ,,wykrywaczem kłamstw"
22.04.2025 15:49
Aby móc dodać komentarz musisz się zalogować lub zarejestrować, jeśli wciąż nie posiadasz u nas konta.
Tuchel sie wypalił. Zbajerowal jankesa na początku i jankes za namową szkopa dal sie naciągnąc na zaplacenie ogromnych pieniędzy za tego karypla nic nie wznoszącego do gry Cucurelle. Cucurela to nie James, tylko pilkarz klasy (potrzyma pilke odda ją bezpiecznie, bez ryzyka aby nie spartolić)
Jak wyglądał Tuchel ostatnimi czasy. Furia w meczu z tottenhamem. Czesto gapil sie w jeden punkt. Ludzie nie siedzicie w srodku szatni. Mialem wrazenie ze tam relacke sie kompletnie popsuly, ze tuchel zaczac wrecz swirować i musial zostac zwolniony. Pilkarze zaliczyli pod jego wplywem regres w rozwoju. Duzo by pisac. Uguem jestem zadowolony z decyzji.
Jestem w takim szoku, że komentarz do tego napiszę dopiero jutro :)
Czuje wielki szok i smutek ;
:( *
Najwyższa pora! To był ostatni dzwonek aby uratować jeszcze ten sezon i przyszłość zespołu. W końcu ktoś przejrzał na oczy i podziękował za współpracę Tuchelowi . I zrozumiał, że problem nie tkwi w zawodnikach, tylko w trenerze, który nie umie zarządzać drużyną, który ma przeciwko sobie całą skłóconą szatnię. Bo taki ma charakter i się nie zmieni. Jest apodyktycznym zamordystą , nie liczącym się ze zdaniem, nie szanującym nikogo. Z przykrością stwierdzam, że zarządzający CFC wykazali zbyt dużą dozę cierpliwości do poczynań Tuchela, jego zachowań i wyników. Powinni tą decyzję podjąć po zakończeniu ubiegłego sezonu. Pisałem o tym wcześnie. Pozwolę sobie zacytować treść moich przemyśleń publikowanych na tej stronie w miesiącu maju br.
„Pierwszą decyzję jaką powinien podjąć Todd Boehly, to podziękować panu Tuchelowi za współpracę. Powód jest prosty i oczywisty. Za chwilę z taką grą, wypadniemy z Top 4 i przyszłych rozgrywek Champions League. A za tym dziesiątki milionów euro przejdą nam koło nosa. W tej chwili, której drużynie się nie wiedzie w PL i chce się przełamać, cel swój osiągnie jak zagra z Chelsea. Piszę to z goryczą, ale taka jest rzeczywistość. Leją nas wszyscy: ci wielcy i ci maluczcy. Jesteśmy w tej chwili dostarczycielami punktów, zwłaszcza grając na Stamford Brigde. Nie widzę, też powodu do hurra optymizmu wielu piszących tutaj, że zmiana właściciela będzie remedium na wszystko. Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki nagle znikną wszystkie kłopoty. Postawię tutaj tezę, za którą zostanę totalnie zhejtowany, ale nie boje się. Tuchel w swojej karierze trenerskiej zarówno z PSG (na arenie międzynarodowej) i Chelsea niczego nie osiągnął i nie osiągnie. Wiem, wiem wytoczycie tutaj potężne działa w postaci zwycięstwa w Champions League, Superpucharu Europy, czy wygrania Klubowych Mistrzostw Świata. Po kolei: Dwa pierwsze sukcesy osiągnięte w roku ubiegłym, gdzie Tuchel przejął zespół poukładany od Lamparda i siłą rozpędu zdobył te trofea. A od nowego sezonu zjazd po równi pochyłej i coraz gorsze wyniki, przerwane zdobyciem Klubowych Mistrzostw Świata. Tylko w jakim stylu i z jakimi przeciwnikami. W historii tych rozgrywek drużyny europejskie większości zdobywały to trofeum. Tuchel jest człowiekiem apodyktycznym i konfliktowym, swymi decyzjami doprowadził do rozłamu w drużynie. Tak jak w PSG i Borusii Dortmund skłócił cały zespół, dlatego się jego pozbyli. Wina za wyniki nie tkwi w naszych zawodnikach, tylko w złym zarządzaniu zespołem.”
Po tej publikacji, zostałem przez was totalnie skrytykowany, jednym z najłagodniejszych określeń jakie o sobie usłyszałem, że kompletnie nie znam się na footballu, nie oglądam meczów Chelsea i czego szukam na tej stronie. Nie będę uogólniał, ale niektórzy z Was nieomal nosili Tuchela na rękach i chwalili, że jest cudotwórcą i mężem opatrznościowym zespołu. Przypominam to był miesiąc maj, koniec ubiegłego sezonu. Popatrzmy co się zmieniło. Moim zdaniem nic. Ciągle te same problemy. Czy nie dostrzegaliście, że jest rozłam w zespole. W jakiej atmosferze odchodzili z zespołu Lukaku, Werner, Christensen, Alonso, Hudson-Odoi. Dlaczego chciał odejść Azpi, Chalobah ? Wiem co za chwilę napiszecie, że Drewniaku-Lukaku itd. Czy was nie zastanawiało, dlaczego do nas nie chciał przyjść Kounde, Raphinia, czy de Jong ? Moim zdaniem problem tkwił w osobowości , postępowaniu i metodach treningowych Tuchela. Jednego czego żałuję, że zbyt szybko pozbyto się naszej legendy: Franka Lamparda, nie dano mu możliwości kontynuowania budowania zespołu. Z czego skrzętnie po swoim przybyciu skorzystał Tuchel, przejął zespół zgrany, stanowiący monolit. Dzięki pracy Lamparda, zespołem tym zdobył Ligę Mistrzów. Co był dalej po tym – wiemy. Dzisiaj jest podsumowanie, zbieramy tego efekty.
Jestem w stanie się zgodzić, że Tuchel jest ciężką osobowością i jego metody treningowe nie pasują każdemu, ale z tym "przejęciem poukładanego zespołu po Lampardzie" to żeś tak grubo pojechał, że twój poważny wpis rozmienił się na drobne.
Chelsea od Franka w obronie grała katastrofalnie, byliśmy skazani na pożarcie w starciu z Atletico, nie można mu odmówić nosa do wprowadzenia młodych grajków jak Mount czy James, ale te kompromitacje z Arsenalem, Man City, brak pomysłu na drużynę doprowadziły do słusznej decyzji o zwolnieniu anglika.
Wygląda na to, że w Chelsea szatnia zawsze będzie ponad szkoleniowcem, Tuchela prawdopodobnie zwolnił Jorginho, Ziyech i reszta śmietanki, ale sam Frank z Terrym również maczali palce w trenerskich roszadach ;]
Nie wiem kto był odpowiedzialny za obecne okienko, czy Cucurelle i Sterliingi to był pomysł Thomasa czy kolejny wymysł zarządu, ale jeśli to Niemiec wybierał zawodników do swojego projektu to kamyczek do ogródka dla jednych i drugich. Klub zwalnia trenera odpowiedzialnego za transfery i również widzimy zerowy progres drużyny i fatalną grę w każdym aspekcie boiskowego rzemiosła. Wierzyłem w Tomka i zasmuciła mnie trochę ta wiadomość, ale piłka to biznes i tu liczą się wyniki i nic nie zwiastowało poprawy. Jeśli przyszły szkoleniowiec zdobędzie w tym sezonie jakieś trofeum to nikt się nie będzie rozwodził nad słusznością decyzji podjętej dnia 7 wrzesień 2022.
Jeśli zagramy przyzwoity mecz z Fulham to będzie wiadome, że Thomas skłócił ze sobą szatnie. Co zrobic.
Mogliśmy mieć Cristiano, a mamy Aube... bo tak chciał Tuchel, żeby zostać zwolnionym po jednym jego meczu.
Tuchel i tak zapisał się w historii klubu. Liga Mistrzów, Superpuchar (po 24 latach, pierwszy i ostatni w erze Romka), KMŚ (pierwsze w historii klubu). Dwa sezony kończyliśmy w Top4 a w poprzednim dwukrotnie dotarliśmy do finału krajowych pucharów. Z jego osiągnięciami w Chelsea może równać chyba tylko Mourinho. Jak dla mnie gość jest i tak legendą. Mam nadzieję że ta zmiana nie wyjdzie nam na gorsze.
A ja pisalem wczoraj ze krzeslo na ktorym siedzi zaczyna sie kolysac i moze po meczu z Fulham.. a tutaj juz. Szkoda. Lubilem Tomka ale jednak cos tutaj nie zagralo... Dzieki Tomek i powodzenia !!!!
Ja pieprzę. Kilka dni temu pisałem że się pożegnamy z trenerem. Ale to błąd, pochopna i impulsywna decyzja. Dopiero co się okienko zakończyło i trzeba było dać czas Tuchelowi, to był trener, z którym spokojnie można było realizować długofalowe plany, a tu ot tak został wywalony. Wtf.
O kurwa, widze dzień się zaczął z grubej rury...
100meczy rozegrał i poszedł szkoda
Jestem smutny bo liczyłem że Tuchel będzie trenerem na lata . To co zrobił z drużyną dwa sezony temu należy się olbrzymi szacunek. Kibice będą mu bardzo wdzięczni za wszystko co zrobił dla klubu. Ostatnie mecze były słabiutkie ale liczyłem że dostaje jeszcze kredyt zaufania. Widać że nowy właściciel nie pęka i już reaguje . Mam nadzieję że zwolnienie Tuchela nie odbije się czkawką na nas . Powodzenia Thomas w nowym klubie, będę pamiętał co zrobiłeś i jestem bardzo wdzięczny za to .
Nooo tego się dziś akurat nie spodziewałem
W powietrzu było to czuć
Niewiadomo czy podpierdolenie nie nastąpiło przez Pulisica I Zieycha dwóch nieudaczników udających pilkatzy i zarabiających kokosy tzw.płaczkow.Podzialy w szatni było od zawsze tym razem też to nastąpiło i został wyrzucony Tuchel który ostatnio strasznie się pogubił z wystawianiem podstawowej jedynastki i jeszcze te zmiany w ciągu meczów.Czycslusznie został zwolniony nie mnie to oceniać???Czy będzie gorzej czy lepiej szacun dla Tomka za LM.
Bardzo dobra decyzja zarządu. Już nie można było patrzyć na taki futbol. Od dłuższego czasu Tomek nie mógł znaleźć sposobu na poprawę gry. Tym bardziej że niektórzy zawodnicy nie grali na swoich pozycjach.
Co do trenera to oby to nie był Pochetino który rozdupczył PSG.
Potter to idealna decyzja.
Przyzwyczaj się bo nawet jak poprawimy jakoś grę to na pewno nie wyniki. Moim zdaniem latami nic nie podniesiemy.
Decyzja całkowice bez sensu, co to za brednie że zarząd to planował od jakiegoś czasu... to dlatego trzymali go przez cały okres przygotowawczy? Jak dla mnie powinien dostać czas żeby wprowadzić nowych graczy do zespołu. Ok, dostał piłkarzy ale kiedy? w trakcie sezonu? i w zimie pewnie kolejne 200 baniek pęknie bo nowy trener będzie miał swoje preferencje. Inna sprawa że moim zdaniem na rynku nie ma trenera który może go godnie zastąpić. Jedyna opcja to Zidane, który napewno nie przyjdzie.
Jeszcze widze na innej stronie informację o Luis Enrique, to by było ciekawe. Może zobaczylibyśmy inną twarz Chelsea?
Jestem tu zarejestrowany od kilku miesięcy ale piszę dziś pierwszy raz bo jestem tak wk..., że muszę coś napisać, choćby krótko bo nie mam czasu. Ten klub już od jakiegoś czasu się kończy, a dziś już się skończył doszczętnie. Już przemilczę tą skandaliczną kradzież klubu z rąk Romka wykonaną zupełnie poza prawem (Nie popieram Putina oczywiście, ale jak ktoś będzie chciał wiedzieć co mam na myśli to odpowiem), ale to skandalicznie beznadziejne okienko i dzisiejsza decyzja to już jest totalne dno. Ten wielki Amerykanin najpierw powywalał wszystkich jak leci, potem przejął wszystkie funkcje, przez 2 miesiące okienka kompromitował klub przegrywaniem wszystkiego i na koniec naściągał szrotu drugie tyle co już wcześniej było w tym klubie. Wydaliśmy 280 baniek kupując w zasadzie tylko Sterlinga i nie byliśmy w stanie bez rozwiązywania kontraktu prawie nikogo opchnąć do innego klubu. Na koniec zamienimy trenera, który potrafi zdobyć jakieś trofea na jakichś Pocettinów czy innych Rodgersów co są w stanie każdą skórkę od banana wykorzystać, żeby się na niej rozwalić. Tuchel był ostatnim trenerem ze ścisłej czołówki, który mógł u nas pracować, nikt taki już do nas nie przyjdzie, bo albo już byli albo nigdy nie będą. Czas okopać się na miejscach 8-5 i oglądać jak inni zbierają trofea. Nic mnie tak nie wyprowadziło z równowagi chyba od pierwszego zwolnienia Jose.
Mieliśmy się skończyć po pierwszym odejściu Mourinho, a jakoś cały czas liczymy się w walce.
Pocholere, wiesz na czym polega subtelna różnica pomiędzy Chelsea z której odchodził wtedy Jose a obecną? Tam mieliśmy liderów i prawie każdy z naszej kadry bez problemu mógłby grać w każdym innym klubie z topu. Teraz kogo mamy? Kante będąc w formie, James i Sterling to są piłkarze którzy prawie wszędzie by mogli grać choć nawet i Sterling się w City w hierarchii obsówał. Natomiast reszta? Moim zdaniem poza wymienionymi to jeszcze Mount i gdyby nie był tak stary to Thiago Silva mogliby się znaleźć w kadrze meczowej w City czy Liverpoolu. Mało tego. Gdybyśmy próbowali z tego składu wcisnąć kogoś do naszego składu z przed 15 lat to też tylko James i Kante mogliby próbować. Reszta to zupełne przeciętniaki co mogliby równie dobrze grać w Leeds czy innym Crystal Palace, a 15 lat temu robiliby w Chelsea kariery pokroju van Ginkela czy Piazona zwiedzając po 15 klubów. Niech mi też ktoś powie (bo to też wina poprzedniej ekipy) co w takim klubie jak nasz robią tacy piłkarze jak Ziyech, Pulisic, co tu robił Barkley, co tu robił Werner i jeszcze paru innych. Piłkarze tacy jak oni ani przez 5 minut kariery nie byli na poziomie klubu z topu PL. Idziemy dokładnie drogą Arsenalu i później United. Zamieniamy piłkarzy świetnych na 2 klasy gorszych i oni jeszcze mają pretensje, że nie grają.
Ciekawe czy doczekamy kiedyś czasów ze zwalniani będę również piłkarze. Zero zaangazowania z ich strony, a to co robią od kilku spotkań to jawny sabotaż. Kozłem ofiarnym jak zwykle został trener.
Znowu żaden z piłkarzy nie jest w super formie. Mount gra totalną padakę, Havertzowi się udało z WHU, ale głównie nic nie pokazuje, środek jest zardzewiały i podatny na kontuzję. Jedynie można chwalić Jamesa i ogólnie boki obrony, ale poza tym wygląda to źle, na czele z obrażonym Senegalczykiem, który chce chorych pieniędzy na nowym kontrakcie.
Myślę, że zimą część zostanie wyjebana...
Fajnie, że Tadek próbuje wdrożyć model amerykański, a więc długoletnie kontrakty, projekty itp., ale to jest takie proste, że z dnia na dzień znajdzie faceta, który z miejsca będzie robił wynik i liderował projektowi. Na to trzeba czasu, a my od razu wielkie zakupy zawodników, którzy mniej lub bardziej pasowali pod taktykę Tomkowi i co teraz, gość ma przyjść i robić wynik z częścią piłkarzy, która mu nie pasuje, dlatego zwolnienie Tomka w przypadku, gdy umówmy się nie masz zajebistych opcji na rynku jest jednak bardzo, ale to bardzo ryzykowne. Mógł być kwas w szatni, ale mimo wszystko to wszystko jest obarczone ogromnym ryzykiem.
Wiesz na czym polega model amerykański w piłce? Długie kontrakty, długoletnie przemyślane projekty, finansowe zyski i totalny brak wyników. Przy wszystkich Amerykanach się to powtarza.
Natomiast w odniesieniu do innego twojego komentarza - jak się ma obrażonych grajków to się ich trzeba pozbyć a nie trenera zmieniać. Arteta tak zrobił w Arsenalu i trochę poprawił wyniki. My natomiast idziemy drogą United. Słuchamy przereklamowanych, sfochowanych przeciętniaków i ogon macha psem. W dodatku skupujemy obrażone odrzuty z Arsenalu właśnie.
A jestem tego zdania, że nasi piłkarze solidnie pracowali na zwolnienie Tuchela ( nie licząc meczu z Tottenhamem). Gra była naprawdę żenująca a jednak w spotkaniu z Totkami potrafili zagrać dobrą piłkę i co nagle po meczu z nimi zapomnieli jak się gra?? Moim zdaniem to wszystko było zaplanowane przez graczy i wymierzone przeciwko Tuchelowi.
Ciekawe kto teraz do nas przyjdzie za trener ?
Mamy w składzie ananasów typu Ziyech, którzy chcieli odejść z klubu i opowiadali o tym mediom, podobnie ojciec Pulisicia się wypowiadał, że jego syn zasługuje na więcej itp. Mogli pracować na zwolnienie Tomka, to jasne, ale prawda jest też taka, że szatnia nie jest też zjednoczona i część grajków jest obrażonych.
Ryba psuje się od głowy, bo Mendy jest bez formy, więc gra Kepa, Mendy siedzi niezadowolony i chce kontraktu na bardzo wysokim poziomie. Problem jest większy niż tylko Tuchel, bo niestety widzę, że są podziały w szatni, jest grono obrażonych i niezadowolonych, co zresztą widać po mimice twarzy Mendy'ego, Ziyecha, Pulisicia, a nawet Havertza.
Teraz by się u nas przydał Ancelotti, bo to jest gość, który robi robotę na doświadczeniu, Pepy, Kloppy, nawet Pochettino w Anglii swój sukces zawdzieczali mozolnemu budowaniu druzyny przez lata, tymczasem Tadek pewnie zakłada, ze my mamy gotową pakę i trzeba przede wszystkim kogoś, kto nie przeszkadza. No właśnie ja się nie zgadzam, bo nie mamy regularnych snajperów plus moim zdaniem dział kreatywny Chelsea leży. Boki obrony nie wystarczą, gdy jedyna rasowa 10 w składzie, czyli Mount, jest w beznadziejnej formie.
Dobrze by było zobaczyć nas w końcu grających porządnie czwórką obrońców. Tuchel wyuczył drużynę jednego systemu, a kiedy improwizował i przechodził na 1-4-3-3 albo 1-4-2-3-1, to już nie było tak super.
Już piszą że Potter był widziany z Londynie mamy nowego trenera :)
W sensie Harry Potter? :)
Potter na ten moment najlepszy wybór, tutaj się zgadzam, jednak nie mam pewności, czy tak łatwo go z Brighton wyciągniemy. Musiałby mieć jakąś klauzulę wykupu czy coś w tym stylu. Ja nie mam przekonania co do Pochettino, osobiście ten wybór mnie nie przekonuje, ale myślę, że on do nas trafi. Na Zizou nie liczę, bo wielokrotnie mówił, że nie chce iść do Anglii.
Zdecydowanie za wcześnie, straciliśmy fundament obrony- Rudigera na którym głównie opierała się gra wahadłami i 3 obrońcami z tyłu. Nie łatwo przestawić 2 nowych obrońców na taki styl gry. Jedyny faktyczny minus to pozbycie się Wernera, który odbudował forme. Świetnie sobie radził na skrzydle i jako napastnik też zaczął ładnie grać. I zamiast postawić na niego to Tuchel dalej próbował havertzem i lukaku, przez co chłopaczyna się zraził i chciał odejść ;/
Niedawno dopiero zamknęło się okno transferowe, powinni dac Tuchelowi 3-4 mecze jeszcze by zobaczyć czy cos z tym zrobi. Bo faktycznie zmiana właścicieli źle wpływała na grę co widać było w końcówce sezonu i meczach przedsezonowych gdzie dopiero nabywaliśmy nowych graczy.
Dzięki za wygranie LM
Za sprawienie, że Realowi na ich terenie się zapaliła murawa pod nogami w zeszłym sezonie.
Byłem ciekaw co z tego wyjdzie w dłuższym terminie, no ale trudno...
Moje zyczenie sie spelnilo. Tadek szacun dla ciebie za meska i sluszna decyzje. Widac ze na pilce sie znasz.
Totalny szok
Oby teraz wykupili jakoś Pottera z Brighton, który z gorszymi piłkarzami, gra naprawde fajny futbol.
Mam nadzieje że to nie będzie Pochettino, który ma łatke frajera, co przegrywa trofea i ważne mecze.
"Mamy trenera na lata" - mówili... nie w tym klubie. Mam nadzieję, że nowy trener przeora dokumentnie Cobham tymi piłkarzami za ten brak zaangażowania, fochy za zdrzwiami czy rozkład na twarzy a'la Ziyech czy Havertz.
Dzięki Tomek za wszystkie wspaniałe chwile!
Panowie i Panie,
Gra Chelsea wygląda słabo od połowy ubiegłego sezonu, po prostu. Stabilizacja?
- owszem ważna, ale nie kosztem 6 miejsca w lidze....
Coś się zacięło i Tuchel od dłuższego czasu nie mógł znaleźć na to recepty.
Na pewno wszyscy kibice są wdzięczni za zdobycie LM, zawsze będzie miło wspominany na SB.
Powodzenia trenerze!
Chcieliście to macie! Co teraz myśli Obamejang? Chłop wdepnął w niezłe gówno, bo miał grać u trenera kolegi, zostawił leżenie pod palmami i liczenie hajsu za grzanie ławki w Barcy. Ost. dekada w Anglii pokazała, że mozolne budowanie drużyny z trenerem jak w City i Live daje sukcesy i stabilność. Reszta nie ma nic do gadania. Jak Tuchel nie był godny to kto będzie? Jesteśmy w dupie teraz i długoterminowo, bo zaczynamy od nowa.
Anthony Barry będzie tymczasowym trenerem,ale są informacje w necie że to nie wczorajsza porażka przekreślia Tuchela i został zwolniony,zarządowi od pewnego czasu nie podobało się to jak prowadzi drużynę Tuchel.
Dziękuję Tomek za te puchary które z nami wygrałeś ja cie będę miło wspominał.
Co do samego zwolnienia to uważam to za błędny ruch Tuchel dopiero co uzbierał swój własny skład który chciał uzbierać i dostał z nim szanse zagrania 3-4 meczy wydaje mi się, że Romek Abramovic cały czas ma coś do powiedzenia w kwestii klubu hahaha
Jestem ciekawy kto w takim razie przyjdzie na zastępstwo.
Dzięki Tomek za wszystko fajnie było
Kto nas będzie chciał objąć ten musi wejść do drużyny tak jak Tuchel wszedł po Lampardzie..
Innej opcji nie ma.
Klub mem. Z jednej strony mozna zrozumiec Boehly'ego, bo wczorajszy cyrk ogladal na zywo. Ale z drugiej dopiero co bylo mowione o zaufaniu do trenera, zeby dac Tuchelowi czas, jak Kloppowi w Liverpoolu czy Guardioli w City. Mial dostac dlugoterminowa umowe i budowac zespol na lata. A tymczasem zostal zwolniony po tym jak klub wydal 300 mln na transfery robione pod szkoleniowca. Tydzien po zamknieciu okna transferowego
Jak ktos tesknil za Abramowiczem to ma jego namiastke
Beda zalowali tej decyzji
Rzeczowy komentarz to i minusów dużo...
Zgadzam się, piłkarze nie powinni mieć za dużo do gadania i powinni mieć jasno powiedziane, że albo się dopasowują i dają z siebie wszystko albo zostaną wymienieni.
Jak dla mnie to ofensywni piłkarze ewidentnie grali gorzej, wolniej, częściej grali niedokładnie, gorzej 1 na 1.
Jeśli któremuś z nich nie pasuje trener i on przez to zaczyna biegać wolniej i podawać mniej dokładnie... to miejsce takiego zawodnika nie jest w Chelsea.
Zawsze są plusy i minusy, jeśli trener ma autorytet to można skończyć jak Arsenal Wengera, ale można też zbudować coś jak City Guardioli czy Liverpool Kloppa (o Manchesterze Sir Alexa Fergusona nie wspominając, bo to było coś niesamowitego).
Jak dla mnie błędna decyzja. Zresztą jak przyjdzie nowy trener i niektórzy piłkarze zaczną nagle grać to o czym to będzie świadczyć?!
Jeśli tak będzie to lepiej ich było wysłać do psychologa, może by im pomógł odkryć jak ich dzieciństwo sprawiło, że teraz nie są w stanie się zmotywować do celnego podawania...
Trochę bez sensu, bo niby kim go chcą zastąpić? Jedyna opcja to Pochettino.
Dzieci się obraziły na stwierdzenie faktów XD
Brać doświadczonego Zizu
Ja bardzo bym chciał Pottera... Marzenie ściętej głowy tak jak Zidane....
Możesz uzasadnić?
Potter ma spokojny projekt który idzie do góry, pełne zaufanie zarządu, przepracował okres przygotowawczy co daje mu pogląd na sprawę i formę. U nas to by była wielka niewiadoma... A Zizu to chyba sam rozumiesz że nie przyjdzie to takiego klubu jak Chelsea bo on nie musi nikomu nic udowodnić. Czeka zresztą na posadę selekcjonera po MŚ
Godzinę temu pisałem że Mouricio jest wolny i czy zarząd coś z tym zrobi a tu taki szok .
Chyba za dużo było tych złych emocji . Już w meczu było widać że jest obrażony , tylko siadał i krzyczał do asystentów machając rekoma i nie wspierał drużyny .
No to teraz kto w jego miejsce ? Mauricio ?
Oby nie, poległ w PSG jak tomek więc nie sądzę by tu było lepiej
Czyli teraz pewnie Pochettino . Szkoda kolejny raz to samo ma być trener na lata i dupa z tego ....
I teraz się zacznie tenelowela, kto na nowego trenera.
Pochettincho,Zidan to są w moim odczuciu dwa nazwiska,trzeci chwilowo na 2/3 mecze będzie Terry brany pod uwagę..
Nie można przyglądać się od tak,to co było wokół klubu,sami wiecie kto mecze nasze oglądał,Tuchel grał tym samym ustawieniem i wystawiał nazwiska które nie prezentowały się za dobrze..
Moim zdaniem stracił szatnie. Tam gdzieś tkwi rak albo i niejeden. Ten brak zaangażowania na meczach nie wziął się ot tak. Jedynym usprawiedliwieniem dla nich byłoby to, że Tomek się odkleił bo jak nie to i tak jesteśmy w czarnej.
Szkoda tylko, że każdy kolejny trener traci u Nas szatnie... U Nas non stop jest z tym problem, że po jakimś czasie nasi kopacze tracą motywację i zamiast z nimi zrobić porządek to wywalamy trenera...
Dopiero co napisałem komentarz że Tomuś poleci z Chelsea razem z swoim zamaskowanym Aubkiem szybciej niż się każdy spodziewał,a tu już oficjalka zwolnienia.To się chłop doigrał.Widać że nasz nowy właściciel się nie patyczkuje,tak samo jak wujek Romek.Ciekawe tylko kto nowy teraz zawita na naszą blue ławkę
Domenico Tedesco zwolniony z RB Lipsk to już wiem gdzie pójdzie Tuchel xdddd
Modły wysłuchane
Wow co za info,tzn.po meczu z Fulham czułem że może zostać zwolniony przy utracie punktów bardziej niż po meczu z Dynamem,a tu proszę..
Powodzenia szafie i dzięki za wszystko!
Następca? Graham Potter?
Było by pomóc to pięknie
Było by pięknie*
A nie dawno było gadanie ze zaraz będzie przedłużanie umowy