Kompromitacja na Emirates. Arsenal 5:0 Chelsea

Autor: Hubert Anuszkiewicz Dodano: 23.04.2024 23:03 / Ostatnia aktualizacja: 23.04.2024 23:06

Nie idzie tego określić inaczej, jak totalna kompromitacja w wykonaniu drużyny ze Stamford Bridge. Nie udało się udowodnić, że „nie jesteśmy Palmer FC”, zamiast tego Chelsea przegrało aż 5:0 z Arsenalem na Emirates Stadium


Rozpoczęcie rodem z filmów Alfreda Hitchcocka, bo już w połowie pierwszej minuty mogliśmy stracić bramkę, po tym jak Badiashille zgubił krycie na Kaiu Havertzie. Chwilę później w nieprzepisowy sposób starał się go zatrzymać przed polem karnym, co mogło się zakończyć faulem, ale na całe szczęście sędzia odgwizdał spalony.


Napięcie oraz nerwowość w szeregach naszej drużyny nie odpuszczały. W 4 minucie spotkania cały blok defensywny The Blues był skupiony na centralnej części boiska, od której akcję rozpoczynał Arsenal. Tyczyło się to również Gilchrista, który kompletnie zamotał się przy kryciu Trossarda.

 

Po przeniesieniu piłki na lewe skrzydło Anglik nie miał już czasu, by naprawić swój błąd, ponieważ musiał się skupić na Declanu Ricie, który zabrał go na przysłowiową karuzelę, następnie odegrał piłkę do nieupilnowanego Belga i w taki sposób otworzył nam się wynik spotkania. Przy strzale również nie popisał się Petrović, odsłaniając krótki słupek.


Upływający czas pierwszej połowy zamienił się w festiwal fauli i podań do nikogo ze strony Niebieskich. W 10 minucie Benoit za lekko odegrał piłkę do Gallaghera i gdyby nie późniejsze wybicie Caicedo, to wyjmowali byśmy drugi raz piłkę z siatki. Zasadniczo dopiero po tej sytuacji byliśmy pierwszy raz dłużej przy piłce, starając się wyprowadzić akcję z ataku pozycyjnego. Zaczęliśmy wyprowadzać kilka kontr oraz wrzutek, ale za każdym razem brakowało, by ktoś dołożył nogę do futbolówki.


Im dalej w las, tym częściej traciliśmy piłkę w środku pola, ze względu na zbyt długie zastanawianie się nad tym, gdzie podać piłkę. Przyjezdni z Cobham, jednak się nie poddawali i z całych sił starali się bronić jak mogą. Szczególnie mocno wyróżniał się Cucurella. Mimo tego, że był dość elektryczny (co ostatecznie skończyło się dla niego żółtą kartką), to starał się jak mógł przeszkodzić Sace. Oprócz tego swoje grzechy starał się odkupić Petrović, notując kilka dobrych interwencji opartych na refleksie.


Od 30 minuty tendencja zaczęła się lekko przechylać na naszą stronę. Najbardziej klarowna akcja miała miejsce w 41 minucie, kiedy to Gallagher posłał perfekcyjną wrzutkę na głowę Jacksona. Ten jednak miał inne plany i postanowił uderzyć sobie piłką w rękę. Na tym można by poprzestać opisywanie spotkania, bo zmieniło się to w spektakl jednego aktora, a mówiąc dokładniej- jednej drużyny.


Kanonierzy weszli w drugą połowę absolutnie nie pozostawiając złudzeń naszej drużynie. 3 minuty po gwizdku mocno zaczęli naciskać na zawodników ze Stamford Bridge. Rice`owi udało się przejąć piłkę od bezradnego Gallaghera, doprowadzając do sytuacji dwóch na trzech, ale po raz kolejny sytuację uratował Petro.

 

Ta sztuka udała mu się ponownie, chwilę później broniąc strzał pomiędzy nogami, po kapitalnej wrzutce Martina Odegaarda. Niestety ale chwilę, bo już później nasz blok defensywny był bezradny, kiedy to po rykoszecie od Conora dopadł Ben White i rozpoczynając kanonadę Armatek.


Inaczej tego określić się nie da, ponieważ już w 56 minucie Norweg postanowił postanowił jeszcze raz uraczyć naszą obronę bezbłędną wrzutką Kaia Havertza, który tym razem się nie pomylił i skarcił swój był zespół po raz trzeci. W 60 minucie nastąpił drobny zryw. Madueke zdołał odebrać Tomisayiu piłkę i wyprowadzić na pozycję Nicolasa Jacksona, który spartaczył sytuację na tyle na ile mógł i uderzył w boczna siatkę


Potem wszystko wróciło do normy tego spotkania. Prostym zwodem Saka zszedł do środka boiska, wystawiając piłkę po raz kolejny wychowankowi Bayeru Leverkusen, który strzałem w długi słupek strzelił swojego drugiego gola, a czwartego w spotkaniu. Na dokładkę dołożyli akcję na zasadzie kopiuj-wklej. Mianowicie rozpoczęcie akcji z prawego skrzydła od Saki, odegranie do środka boiska do Odegaarda, wrzutka i dublet White`a po strzale lobem, oddanym jakby od niechcenia.


Tempo spotkania po tej bramce w końcu zwolniło. Wprowadzeni zawodnicy przez Mauricio Pochettino skupili się na uniknięciu kompletnej kompromitacji, tym samym skupiając się na „obronie wyniku”. Ostatni kwadrans pomimo dalszej, wyraźnej przewagi Arsenalu nie przełożył się na nasze szczęście na kolejne stracone bramki. Opis dość lakoniczny, niemniej wynika mówi sam za siebie.


Arsenal 5:0 Chelsea, Bramki: Leandro Trossard 4', Ben White 52', 70', Kai Havertz 57', 65'

 

Arsenal: David Raya; Takehiro Tomiyasu (Łoleksandr Zinczenko 72'), Gabriel, William Saliba, Ben White; Declan Rice, Thomas Partey (Jorginho 72'), Martin Ødegaard; Leandro Trossard (Gabriel Martinelli 72'), Kai Havertz (Gabriel Jesus 72'), Bukayo Saka (Fabio Vieira 82').

 

Chelsea: Đorđe Petrović; Alfie Gilchrist (Thiago Silva 78'), Axel Disasi, Benoît Badiashile, Marc Cucurella; Moisés Caicedo, Enzo Fernández (Trevoh Chalobah 67'), Noni Madueke (Cesare Casadei 79'), Conor Gallagher, Mychajło Mudryk (Raheem Sterling 66'), Nicolas Jackson

Hubson
Author: Hubson

Hubert Anuszkiewicz

Niebieskim kibicuję od 2012 roku, głównie przez występy na Euro Fernando Torresa. Na krajowym podwórku wspieram Zagłębie Lubin.

Poza piłką uwielbiam historię, głównie byłej Jugosławii. KTBFFH


Źródło: własne

Aby móc dodać komentarz musisz się zalogować lub zarejestrować, jeśli wciąż nie posiadasz u nas konta.

Czapson
komentarzy: 200
26.04.2024 12:12

Czasem mnie bawi to co tu piszecie. Nawet nie chodzi o to co konkretnie i czy to się zgadza z moim poglądem czy nie. Ciekawy jest aspekt choćby tego mitu młodości wykreowanego przez właściciela i dziennikarzy.
Piszecie o Jacksonie, że "młody", że "dzieciak", że Vini miał słabe początki w Realu, a Lewandowski nie strzelał w BVB.
Pragnę was uświadomić, że nasz dzidziuś, nasz bobasek, żeby nie powiedzieć osesek za 2 miesiące kończy 23 lata. A wiecie ile ma Vinicius? Nie uwierzycie... 23 lata. I fakt początki w Realu miał jak Jackson tylko to było 4 lata temu. Od tego czasu Vinicius kończy 3 sezon z bardzo dobrymi liczbami.
Lewandowski z bliska faktycznie do tego momentu jest bardzo podobnym przykładem (tyle że meczów dużo więcej zagrał w seniorskiej karierze do tego momentu, wiem że w Lechu ale jednak). Z daleka natomiast jest 2 zasadnicze różnice. Pierwsza jest taka, że Dortmund to nie Chelsea - oni mogli nic nie zdobyć bez konsekwencji a poza tym resztę drużyny mieli dużo bardziej ułożoną i jeden nieskuteczny nie dezorganizował całej reszty. Druga jest taka, że u nich w klubie był jeszcze Lucas Barrios czyli jak chcieli grać kimś skutecznym to grali, a my nie mamy wyboru.

My nie mamy młodych piłkarzy w ofensywie. Młody jest Palmer ale to jest ostatni sezon młodości. W przyszłym już nie będzie. Na piłkarzy takich jak Jackson czy Mudryk to w ekstraklasie kręcili by nosem, że nie udało się ich jeszcze sprzedać i ciężko będzie wziąć duże pieniądze bo już nie są aż tak młodzi.

Na LKE ja bym z kolei nosem nie kręcił bo moim zdaniem to by była dla nas jedyna droga do LE bo przez ligę prędko nie wejdziemy, a jak Emery by wygrał w tym roku to towarzystwo z Romą, WHU i Aston Villą wśród zwycięzców nie byłoby takie czereśniackie. Poza tym to może być jedyna możliwość za Boehly'ego żeby coś zdobyć, a w fazie grupowej może grać nawet U21 i spokojnie da sobie radę z dwoma z trzech rywali w grupie jak nie ze wszystkimi - zależy od losowania.

DomiMate
komentarzy: 248
26.04.2024 12:45

Zastanawiam się czy właśnie odpowiedziałeś na własne pytanie, przy okazji przecząc samemu sobie, czy o co ty chodzi?

Czapson
komentarzy: 200
26.04.2024 13:00

DomiMate
Nie zrozumiałem twojego komentarza. Na jakie pytanie odpowiedziałem sobie skoro żadnego nie postawiłem w swoim wpisie i gdzie sobie zaprzeczyłem? Możesz jaśniej?

ChelseaGol
komentarzy: 4500
26.04.2024 13:24

Zapomnij LKE,kolego nie chce tego,nie mam zamiaru żeby nasz zespół grał w czwartki i miał mecze w Premier League w niedzielę,nie chce i tyle.
Sezon zakończyć bez niczego.

Co do Jacksona i to co piszesz, zobaczysz co będzie jak po sezonie żaden inny napastnika nie będzie chciał przyjść do nas tylko będziemy mieć do dyspozycji tylko takich zawodników jak Jakson?

Przecież taki Osimenha będzie kosztował np.120 miłn.pomija czy będzie nas stać na niego czy nie,ale wiem że będzie miał wiele ofert z lepszych klubów, wtedy nie mamy szans kupić takiego zawodnika.

GrzybekMocny
komentarzy: 280
26.04.2024 13:58

Tak btw to ten Osimenha to wcale nie jest dobry pomysł, ma zaledwie 3 bramki więcej od Jacksona w lidze, a jednak to mierna seria A.
A do tego cena, wydaje się mocno przereklamowana opcja

Grawpolo
komentarzy: 1481
26.04.2024 16:06

Nie ma szansy, żeby Osimhen do nas przyszedł. To się nie wydarzy. Najprawdopodobniej pójdzie do PSG i tam jest grać z najlepszymi w Lidze Mistrzów, a nie z drugoligowcami w CarabaoCup. Nam pozostaje szukać piętro niżej. Już podawałem przykłady graczy do 25 lat, którzy strzelili 15+ bramek w swoich ligach. Zobaczymy, kogo wybiorą. Potrzebujemy kogoś, kto da nam 25+ bramek. Wtedy paralityk usiądzie na ławie do rotacji, albo nawet pójdzie na lewą stronę za Mudryka.

W przyszłym sezonie będziemy mieli dostępne atomowe trio: Sterling/Lukaku/Ziyech. To dopiero były by jaja jakby trafili do podstawy. No zobaczymy. Może przyjdzie nowy trener i ich wskrzesi?

Raczi
komentarzy: 366
26.04.2024 16:19

Prawdę mówiąc to ja się wyleczyłem już z Osimhena, zresztą jak tylko pojawiły się plotki o PSG to założyłem, że nie jest dla nas.

Grawpolo
komentarzy: 1481
26.04.2024 17:42

Może i dobrze. Mam wątpliwości czy poradziłby sobie w PL. Wielu na Wyspach wymiękło.

Raczi
komentarzy: 366
26.04.2024 18:35

Moja szklana kulą mówi, że byłby flopem :P

chelsefan
komentarzy: 2786
26.04.2024 19:38

Widac że niektórzy słabo się znają na piłce mówiąc że osimhen czy serie a jest słaby/ słaba.

Grawpolo
komentarzy: 1481
27.04.2024 06:35

Pamiętam znawcę, którzy przed sezonem zachwycał się Jacksonem, za najważniejszy nasz transfer uważał Caicedo, a w podstawie widział Santosa.

Osimhen nie jest słaby, ale może nie sprawdzić się lidze angielskiej. My drugiego flopa na szpicy już nie potrzebujemy.

DomiMate
komentarzy: 248
26.04.2024 11:38

https://www.facebook.com/share/r/tjt4b3jjfRyFPqnf/

Po tym jak nasz neymar założył ręce na biodra i zaczął spacerować powinien być przyspawany do ławki do końca sezonu

ChelseaForever
komentarzy: 191
26.04.2024 09:38

Klopp odejdzie z Liverpoolu ciekawe jak to by było gdyby do nas przeszedl

Raczi
komentarzy: 366
26.04.2024 10:48

To już stary news. Jeśli gdybasz co by było jakby wybrał nas, a nie LFC to jestem pewny, że wygrałby więcej. Na Guardiole i Kloppa nie było szans, bo każdy wiedział, że Romek jest w gorącej wodzie kąpany i nie ma co sobie psuć CV.

ChelseaForever
komentarzy: 191
26.04.2024 19:52

Znaczy wiesz po prostu ciekawie mogłoby być ale na to szans raczej nie ma. Potrzebujemy trenera z silną łapą żeby poustawiał te pizdeczki

DomiMate
komentarzy: 248
26.04.2024 08:48

,,gramy i tak o nic" Gramy o ligę konferencji by właśnie tam w przyszłym sezonie ogrywać tych ogórków

Przez cały sezon stękacie że zakotwiczyliśmy na 10 miejscu są realne szanse o 6 miejsce, a teraz piszecie jakieś brednie że gramy o nic :D

Chibs
komentarzy: 244
26.04.2024 09:12

Z jednej strony bym powiedział, że Liga Europy jest jeszcze ok, ale konferencji to zbędne obciążenie i brak gry w Europie można przełożyć na ligę tak jak to zrobiliśmy za Conte.
Z drugiej strony my (przynajmniej z tym trenerem) w lidze o wiele grać nie będziemy, więc niech się chłopaki ogrywają.

ChelseaGol
komentarzy: 4500
26.04.2024 10:02

To co pokazaliśmy we wtorek na boisku, mając 57 bramek straconych,o 6 miejscu można zapomnieć.
Chyba że...... wyżej drużyny przestaną grać, gubić punkty,to moooozeee wtedy szansę będą większe.

DomiMate
komentarzy: 248
26.04.2024 11:34

Zarówno NC jak MU potrafią w łatwy sposób stracić punkty. Nasze gwiazdy jak dobrze wejdą w mecz mogą ugrać 3pkt z każdym, ewentualnie gdy potracimy pkt z Villa i totkami wtedy to już można zacząć grać młodzieżą.

ChelseaGol
komentarzy: 4500
26.04.2024 08:46

Dlaczego przegrywamy 5:0 z Arsenalem a dzień później drużyna na dzień wolny,po co to komu?
Dzień wolny to powinna dostać drużyna jak Arsenal za taki mecz przeciwko nam?

Co to są za ustalenia Pochettinho i sztabu?:)
Nie rozumiem tego.

GrzybekMocny
komentarzy: 280
26.04.2024 07:06

Niech w końcu dostanie szansę Washington, gramy i tak o nic, meczy do końca sezonu zostało niewiele, więc to najlepszy czas na eksperymentowanie. Casadei nie wiem po co był ściągany, teraz dostanie ogony jak Enzo wypadła? Casadei jest za słaby narazie na tą ligę.

ChelseaGol
komentarzy: 4500
26.04.2024 08:44

Pisałem wczoraj o tym, Pochettinho niech robi zmiany, niech grają ci co potrzebują minut na boisku.
Baaa dodam że zagrajmy nawet 3-4-3 nie zaszkodzi nic, przecież AV jest lepszym zespołem od nas, walczą o LM,my za to gramy każdy mecz o honor,o nic więcej.

Hajsmaster
komentarzy: 346
25.04.2024 22:31

Widzę Jackson ogolił głowę, chyba w celu oczyszczenia się i odcięcia od niepowodzeń. Ja w gościa wierzę, bo on przynajmniej chce i mega dużo biega w porównaniu chociażby do Ukraińca, a to u nas już bardzo dużo. Chciałbym aby chłop w sobotę w końcu się przełamał.

Midnite
komentarzy: 1131
25.04.2024 22:54

Jest młody. Musi się uczyć na błędach. Niefortunnie się to dla niego ułożyło, że z miejsca stał się główną strzelbą Chelsea. Trochę za wysokie progi póki co. Ale może być lepszy.

DomiMate
komentarzy: 248
26.04.2024 00:01

To jeszcze dzieciak, najważniejsze że dochodzi do sytuacji strzeleckich popracuje nad wykończeniem i może będzie z niego grajek. Dla porównania taki Vini i jego początki w realu niejeden kibic chciał go sprzedać i zapomnieć, a obecnie jeden z lepszych skrzydłowych

chelsefan
komentarzy: 2786
25.04.2024 20:56

Panowie trzymamy kciuki za city w walce o mistrza. Bo jak arsenal to wygra to bedzie kolejna nie miła rzecz w tym sezonie .

Chelsea ?
komentarzy: 1758
25.04.2024 15:10

Nareszcie dobra informacja Enzo wypada do końca sezonu super

Raczi
komentarzy: 366
25.04.2024 16:02

Świetna informacja, weź się ogarnij xd

CFCrules
komentarzy: 767
25.04.2024 17:57

Wcale to nie musi być zła informacja. I nie chodzi mi o to że Enzo gra źle i jego brak nas wspomoże, ale uwolni to Pochettino od trójki Enzo-Caicedo-Conor. Może zagramy jak z Evertonem czyli Caicedo i Conor z tyłu a z przodu mamy dzięki temu więcej możliwości. Cały czas marzy mi się Chukwu w podstawie i wtedy Palmer na prawej a na lewej Sterling/Mudryk. Obstawiam że nasza gra będzie wyglądała lepiej.

Chelsea ?
komentarzy: 1758
25.04.2024 18:14

CFCrules dokładnie to samo uważam dlatego się nawet cieszę

ChelseaGol
komentarzy: 4500
25.04.2024 14:59

Każdy chyba zgodzić się ze mną, przekroczymy 60 bramkę stracony w sezonie,mamy do rozegrania jeszcze aż 6 meczy.

FanTheBlues
komentarzy: 3402
25.04.2024 14:59

Enzo dziś w końcu przejdzie operację.I bardzo dobrze niech wróci do dawnej formy.Bo teraz tylko kaleczył siebie i całą drużynę na murawie.

ChelseaGol
komentarzy: 4500
25.04.2024 13:14

GoldenBoy-bylo gdzieś w necie,tabela Premier League dotyczące naszego zespołu,i była bez goli i asyst Palmera:)
Byliśmy w strefie spadkowej..:)

Pocholere
komentarzy: 943
25.04.2024 12:15

Na luzaczku. Kwestia co zmieni się w wakacje, kto przyjdzie, kto odejdzie.

Teraz nie ma sensu się denerwować. I tak ten i przyszły sezon do kosza.

ChelseaGol
komentarzy: 4500
25.04.2024 12:19

Zależy od spotkań między Pochettinho i zarządem?boooo jak mamy grać dalej w 80% młodzieżą to Pochettinho będzie się stawiał Todowi, tutaj może być wersja jak z Tuchelem,tylko po takim spotkaniu przed sezonem zwolnią go.

Druga rzecz, taką realna i najlepsza,to zmiana myślenia zarządu pod kątem młodzieży, zmiana w sztabie medycznym, wtedy jak po części wezmą winę za sezon zarząd i po części Pochettinho to zostanie z nami na przyszły sezon.

GoldenBoy
komentarzy: 90
25.04.2024 12:45

Z obecną kadrą to z żadnym trenerem miodu nie będzie. Tuchel czy Conte, mogliby nas troche dźwignąć charakterem gdzieś w okolice miejsc 5-6 ale to jest nic więcej. Mudryk-Jackson-Madueke. To jest siła rażenia porównywalna do Nottingham Forest. Gdyby Palmer, nie przebił oczekiwań o 300% to dopiero byście zobaczyli uwidoczniony poziom reszty tych ananasów. Wszystkie klapki by spadły, jak we wtorek.

Pocholere
komentarzy: 943
25.04.2024 21:42

No właśnie klapki we wtorek spadły i to z hukiem. Oni się bili o karnego z Evertonem, a jak przyszło do zagrania z topką to wszyscy się obsrali bez Palmera.

Tuchel jest teraz w dołku i nic by nam nie dał, ale taki Conte w przyszłym sezonie to dla mnie marzenie. Pochettino jaki by nie był, on pewnego poziomu nigdy nie osiągnie. Zawsze będzie drugi.

Midnite
komentarzy: 1131
25.04.2024 22:52

Conte byłby super... marzenie.

ChelseaGol
komentarzy: 4500
25.04.2024 11:23

Grawpolo -to poooo coo zarząd mu przerwał wypożyczenie z Leicester a tam powoli rozkręcał się?
Jak taki słaby to co robi na ławce rezerwowej?

Dziś media podają że Enzo podda się operacji przepukliny, czyli ma już sezon zakończony.

DomiMate
komentarzy: 248
25.04.2024 12:28

ugo-coś tam i Carney to połamańce a głośno było o tym że Connor odejdzie w styczniu więc ściągnęli młodego do rotacji, niestety Cassadei jest ofiarą złego zarządzania i tyle.

DomiMate
komentarzy: 248
25.04.2024 12:29

aaa i Lavia kurwa aż zapomniałem o jego istnieniu XD

Grawpolo
komentarzy: 1481
25.04.2024 13:06

Dokładnie, przyszedł, żeby na ławie pusto nie było, ale zawodnik z niego jeszcze żaden. Czasami wchodzi na końcówki, nic wielkiego dotychczas nie pokazał. W meczu z Arsenalem wszedł około 78 minuty za Madueke. Obejrzyj sobie powtórkę od tej minuty, nr 31, gra na prawej, od strony kamery, to go dobrze widać. 86 minuta z sekundami jest szczególnie znacząca.

Zebrał doświadczenie w drugiej lidze, a teraz zbiera doświadczenie jako rezerwowy. Dalszy jego pobyt w Championship był bezcelowy, tylko nabrałby drugoligowego sznytu. U nas jest również w kadrze U21, ale nie widziałem żeby tam grał tak jak gra Washington. Zobaczymy jaką rolę zarząd przygotuje mu na następny sezon?

ChelseaGol
komentarzy: 4500
25.04.2024 07:47

6 meczy do końca sezonu,18 pkt do zdobycia, patrząc na terminarz,i naszą formę,2 mecze najbliższe możemy śmiało przegrać, nawet wysoko, dlaczego myślę negatywnie?

Widzę i spodziewałem się że po odpadnięciu z FA CUP,nasza drużyna padnie mentalnie, psychicznie tym bardziej.

Dlatego już dziś apeluje do Pochettinho...(Wystawiaj co mecz minimum po 2 zawodników co mało grali, nawet jak przegramy z AV 3:0 mając takich zawodników to będzie inaczej porażka smakować.
Dajmy spokój Enzo,ma uraz, niech już podda się zabiegowi odnośnie pachwiny,i tak będziemy grać co mecz o honor, żeby nie było takiego wstydu jak z Arsenalem.

Grawpolo
komentarzy: 1481
25.04.2024 09:07

Tylko nie Casadei. To łamaga, która na dzisiaj nie ma papierów na PL.

Grawpolo
komentarzy: 1481
25.04.2024 09:07

Tylko nie Casadei. To łamaga, która na dzisiaj nie ma papierów na PL.

CFCrules
komentarzy: 767
25.04.2024 02:44

Nie zgodzę się, że Potter przejmował klub w dużo gorszych okolicznościach niż Pochettino. Co prawda nie miał okresu przygotowawczego, ale przejmował klub z kadrą, która dopiero co wygrywała LM. Z tego co pamiętam Tuchel po 6-ciu kolejkach uzbierał 10/18 punktów. Jak na ówczesne standardy był to rozczarowujący wynik, ale teraz o takiej średniej punktów możemy pomarzyć. W każdym razie do czołówki nie mieliśmy daleko, ale Potter szybko sprowadził nas na środek tabeli.
Pochettino przejmował już ekipę z 10 miejsca w tabeli w dodatku po rewolucji kadrowej. W większości dostał do gry grupę dzieciaków, którzy z poważną piłką jeszcze nie mieli za wiele wspólnego. Zawodnicy którzy mieli stanowić o sile tej kadry praktycznie cały sezon byli poza grą z powodu kontuzji (James, Chilwell, Nkunku). Jest kilka aspektów, które usprawiedliwiają Pochettino, natomiast jasnym jest, że można było w tym sezonie ugrać więcej. Z głębszą analizą wstrzymam się jeszcze do końca sezonu, chociaż wiadomo już że w podsumowaniu Poch wypadnie blado. Pottera jednak też niewiele broniło i przede wszystkim był to dla mnie gość bez charyzmy, który wprowadzał mentalność średniaków do drużyny. Mam wrażenie że on cały czas nie mógł uwierzyć że dostał ofertę od takiego klubu jak Chelsea i po prostu nie był gotowy na to wyzwanie. Prawda jest jednak taka, że nasi nowi właściciele nie ułatwili mu sprawy, tak samo jak Maurycemu i to oni głównie ponoszą odpowiedzialność za sytuację w klubie oraz tabeli.

DomiMate
komentarzy: 248
24.04.2024 23:08

Taki mały plus że Palmer akurat się rozchorował na Arsenal gdzie i tak szanse na 3 pkt były najmniejsze spośród tych meczy które nam zostały

DomiMate
komentarzy: 248
24.04.2024 23:05

My ostanio Everton lekko 6-0 a dziś Everton ojebał Liverpool z walki o majstra ;D

Raczi
komentarzy: 366
24.04.2024 23:24

Jeszcze tylko Arsenal się wypierdoli mocniej niż do tej pory i nic nie wygrają xD

Chelsea ?
komentarzy: 1758
24.04.2024 22:54

No i united zrobiło to czego my nie umiemy w tym sezonie przepchnęło kolejny mecz ten hag może i jest krytykowany ale przynajmniej nie zdejmuje swojej największej gwiazdy gdy mecz nie jest rozstrzygnięty pochentino wolał sobie na Ostatnie 20 minut zdjąć palmera z sheffield co poskutkowało stratą punktów united już ma kolejne punkty przewagi a patrząc na nasz terminarz to już po lidze Europy żeby nie było to i tak w nią nie wierzyłem

Raczi
komentarzy: 366
24.04.2024 23:01

Tylko Palmer zszedł jak było 2:1 dla nas, więc nie trzyma się kupy ten argument.

Raczi
komentarzy: 366
24.04.2024 23:01

Poza tym to, że by został nie musiałoby nic zmienić - to nie jego wina, że reszta wylewu dostała xD

Chelsea ?
komentarzy: 1758
25.04.2024 07:48

Przeczytaj jeszcze raz napisałem że kiedy mecz jest nie rozstrzygnięty no chyba że dla ciebie 2 1 to oznacza że 3 punkty już pewne ten hag mając 3 2 i tak nie zdjął Bruno bo wie jaki to sezon i że może zaraz być 3 3 pochentino wolał sobie zdjąć palmera gdzie wie jaki mamy sezon na 20 minut przez końcem i zamiast ich dobić wolał bronić i to poskutkowało stratą punktów

Raczi
komentarzy: 366
24.04.2024 22:22

Warto dodać, że Jackson powinien dostać czerwo ;)

DomiMate
komentarzy: 248
24.04.2024 22:17

Widzę że sheffield i CP chcą nam trochę pomóc :D oby taki wynik się utrzymał

Raczi
komentarzy: 366
24.04.2024 22:48

United się uratowało już chyba.. za to Newcastle leży xD

DomiMate
komentarzy: 248
24.04.2024 23:07

Niestety, ale i tak większe prawdopodobieństwo na wyłożenie się MU niż NC w najbliższych meczach wiec git

Hajsmaster
komentarzy: 346
24.04.2024 18:42

Wiem że to się nigdy nie wydarzy. Natomiast jedyny ratunek jaki widzę aby uratować nas to na kolanach przeprosić Tuchela i dać mu wolną rękę co do składu i przyszłych transferów. Każda inna opcja to cierpienie przez kolejne lata.

Chelsea ?
komentarzy: 1758
24.04.2024 19:28

Nie ma szans ego naszego właściciela nie pozwoli na to

Stary Alfer
komentarzy: 556
24.04.2024 20:54

Na te chwile to Tomkowi blisko do United jeśli wierzyć angielskim i niemieckim źródłom. Zresztą nikt z charakterem tu nie przyjdzie bo będzie chciał mieć wpływ na transfery a nasi wodogłowi mają swój projekt i plan którego nie porzucą.

Midnite
komentarzy: 1131
24.04.2024 22:39

Z nowymi właścicielami to dogadać się może Conte, który odszedł w burzliwych okolicznościach jeszcze przy starym zarządzie. Na Tuchela nie ma szans.

Anyway...tak czy inaczej to za mocni charakterem trenerzy, żeby ich tutaj chciano.

Pocholere
komentarzy: 943
25.04.2024 12:17

Czy na pewno Tuchel byłby dla nas ratunkiem? Ten jego Bayern nie poraża, LM wygraliśmy totalnym fartem, to co u nas działo się po finale było właściwie nieco lepszą kopią tego sezonu.

Co Tuchel mógłby nam teraz zaoferować?

Grawpolo
komentarzy: 1481
24.04.2024 17:27

Spokojnie z gwałtownymi ruchami, bo możemy skończyć na dnie, jak Leicester czy Leeds. Naprawdę może być gorzej. Jeszcze gramy i mamy o co walczyć. Małe to, ale zawsze jakiś cel.

Czystka to już była rok temu. Wywaliliśmy zawodników, którzy teraz strzelają nam gole, którzy teraz grają w Lidze Mistrzów, którzy teraz biją się o mistrzostwo. Pamiętam tę radość jak się ich pozbywaliśmy, a jeszcze większą jak kupowaliśmy Jacksona, Caicedo czy Lavię. Jaka tu była euforia, jaki zachwyt, że utarliśmy nosa LFC. Co nam z tego nam przyszło?

Przegraliśmy finał i półfinał pucharów krajowych, w rozgrywkach europejskich nie zaistnieliśmy. W lidze jesteśmy mniej więcej w tym samym miejscu co w zeszłym roku, ale gramy jeszcze o 6 miejsce. Może się uda. To wszystko po wielkiej rewolucji personalnej w składzie, która miała uwolnić nas od piłkarzy, którym nic się nie chce, a sprowadzić nowych, którzy samą swoją nowością mieli stanowić jakość. Mamy to co mamy.

Na dzisiaj kolejnej czystki finanse klubu nie wytrzymają. Dogramy ligę z Maurycym lub z Frankiem. W lato sprzedamy kilku piłkarzy żeby podratować FFP. Konieczne zakupy to topór, klasowy napastnik i bramkarz - piszę o tym od sierpnia. Bez wzmocnienia na tych pozycjach nie ruszymy do przodu. Z tym składem personalnym co teraz wiele nie ugramy.

Jackson jest słabą opcją na szpicy, ale ma zbyt duży potencjał, aby w tej chwili z niego rezygnować. W przyszłym sezonie może być przynajmniej zmiennikiem, jako opcja rotacyjna z innym napastnikiem, a nawet na lewym skrzydle, gdzie jakoś radzi sobie w tym sezonie.

M&Ms - easy riders. Mając dobrego egzekutora na szpicy, będą mogli odegrać większą rolę niż w tym sezonie.

Palmer - wiadomo.

Nkunku - nie wiadomo.

Sterling - tak łatwo nie uda się sprzedać. W PL nikt chyba go nie zechce, a na 325tys fula tyodniówki stać niewiele klubów z kontynentu. Pozostają Saudowie, ale czy Sterling na to się zgodzi? U nas ma prawie 17mln fula rocznie przez kolejne 3 lata, czyli 50mln fula i wygodne życie w duży, cywilizowanym mieście, gdzie łatwo o rozrywki i rodzina pod bokiem, a tam co? Nawet pieniądze nie takie pewne.


Na środkowego obrońcę klasy Araujo, de Ligt'a czy Rubena Diasa to nas nie stać, możemy kupić kogoś pokroju Kiwiora, tylko pytanie po co nam kolejny frędzel, skoro mamy 7 nominalnych środkowych obrońców. Pozostałe pozycje tylko na zasadzie wymiany 1:1 (sprzedajemy Cucu - kupujemy Cucu bis, sprzedajemy Badię - kupujemy Kiwiora) .

Do sprzedaży, jak będą chętni: DD Fofana, Armando, Gallagher, Maatsen, Hall, Chalobah (trochę go szkoda, bo zaczął grać i wcale taki zły nie jest, a może też grać na boku obrony)
Do upchnięcia: Kepa, Lukaku, Ziyech, Sarr, Sterling (szczerze wątpię, żeby ktoś ich chciał kupić, może chociaż wypożyczenie z dzieloną tygodniówką?)

Casadei, Ugo, Santos, Gilchrist i inni to nasze przyszłe rozwiązania na problemów z FFP. Nie wiem czy sami zawodnicy mają tego świadomość, ale niewielu z nich trafi na stałe do podstaw. Może nawet żaden. Taki jest football.

I tyle w skrócie.

Pozostaje jeszcze wybór nowego trenera.

KTBFFH

chelsefan
komentarzy: 2786
24.04.2024 19:08

Araujo klasowy? To zobacz co odjebał ostatnio z psg. Ja osobiście jestem za nowym trenerem. Najtaniej będzie to zrealizować. I oczywiście koniecznie pozbycie się Kepa, Lukaku, Ziyech, Sarr,Sanchez,cucu,Madueke,Broja.

ChelseaGol
komentarzy: 4500
24.04.2024 19:25

Jakie 6 miejsce, drużyna jest rozbita mentalnie, City po dogrywce z Realem była w sobotę bez sił,a my i tak z nimi przegraliśmy.
Mecz sobotni był najważniejszy w sezonie, dawał promocje do finału FA CUP, jedyne jakieś szansę na trofeum, skończyło się tak że finał jest nie dla nas,i miałem obawy od soboty że ten sezon jest już stracony.
Drużyna z Pochettinho na czele wczoraj pokazali mi jak na dłoni,mecz derbowy,z odwiecznym rywalem, Arsenal walczy o mistrzostwo, można było im urwać punkty,ale nieeestety Pochettinho etny raz nie wyciąga wniosków,gra no stop tymi samymi zawodnikami,a mógł zagrać z Czukwumeka i Casadeim, inaczej może to by wyglądało, mógł zmienić cokolwiek,nie oddać tak za darmo meczu jak to się stało!
Jak tak można,w meczu derbowym przegrać 5:0 do tego ok oddając 1 celny strzał.

Ostrzegam sezon się nie skończył,w sobotni wieczór gramy z nieobliczalna Aston Villa która może osiągnąć historyczny sukcesu zapewniając sobie przepustek do LM, już Emery dobrze nastawi swoją drużynę.

Brak wyników to najgorszy scenariusz dla trenera, dodając jeszcze takie podejście asekuracyjne Pochettinho do drużyny to tym bardziej.

Czapson
komentarzy: 200
24.04.2024 19:26

Nie zgodzę się tym razem z tobą. Moim zdaniem czystka jest niezbędna bo nie można trwać w przeciętności czy też urządzać się w dupie. To jest droga Manchesteru United, który przez dekadę próbował tymi samymi piłkarzami bez charakteru i umiejętności wrócić na szczyt i nie słuchał swoich trenerów, którzy mówili że nic z tego nie będzie. United dlatego dalej nic nie gra, że tam dalej rządzi grupa zblazowanych przeciętniaków która wprowadziła do szatni kulturę, olewania, niesubordynacji, nieobowiązkowości, której wiecznie coś przeszkadza i cechuje się wybitnie kruchą psychiką bo nie można im nic powiedzieć.
Póki tam się dalej będą bawić Rashford, Martial, Shaw, Lindelof itd. to nic z tego nie będzie bo oni reprezentują sobą dokładnie odwrotne cechy niż te z których słyneli Rooney, Keane, Scholes, Neville, Vidic czy Ferdinand.
My nie możemy do tego dopuścić. To poprzednia czystka w takim stopniu była błędem bo nie robi się tak zostawiając spaloną ziemię.

Jackson moim zdaniem to żaden materiał na czołowego napastnika. On nie ma mózgu jeszcze bardziej niż Darwin. Nie ma zimnej krwi jeszcze bardziej niż Morata czy Werner, do tego jest impulsywny, podatny na wykluczenia, a gdy ustawi się go na skrzydle to wygląda jak Adama Traore bez mięśni. Jednym słowem Nottingham Forest czeka, ale bardziej na ławę bo Awonyji i Wood to lepsi piłkarze. M&M niech idą do Bundesligi bo nawet Burnley ma lepszych skrzydłowych.

A co do finansów to bądźmy poważni. My nie będziemy grać w żadnych pucharach a mamy koło 40 piłkarzy licząc wypożyczonych. Z tego wynika, że lekką ręką można oddać nawet 15-20 piłkarzy, więc za te pieniądze można spokojnie wysupłać pieniądze na 3-4 lepszych zawodników. Nie każdy dobry piłkarz kosztuje ponad 100 baniek. Wystarczy kupować starszych i będzie dużo taniej. Są też piłkarze z klauzulą odstępnego. To nie jest tak że nic nie można zrobić. Wierząc w tych co są za rok będziemy na 15 miejscu. Inni idą do przodu i spokojnie jestem w stanie znaleźć 5 drużyn, które mogą nas minimalnie przeskoczyć jak nikt ich nie rozkupi.

#Boehly out

Grawpolo
komentarzy: 1481
24.04.2024 21:45

Kogo masz na myśli pisząc o 20 zawodnikach do sprzedaży.
W zeszłym roku, w roku totalnej wyprzedaży, sprzedaliśmy 9 zawodników, a 5 odeszło bez odstępnego. Wszyscy byli to piłkarze ze znanymi nazwiskami (może za wyjątkiem Bakayoko i Baba), którzy CHCIELI odejść i trafili do znanych klubów.

Dziś już takich piłkarzy nie mamy. Dzisiaj mamy albo dojrzałych piłkarzy z wysokimi tygodniówkami, którzy chcą u nas dociągnąć do końca kontraktu na grubej wypłacie, albo przepłaconych młodzików, na których może by i znaleźli się chętni, ale nie za pieniądze, za które my ich kupiliśmy.


Realnie, na sprzedaż za gotówkę mamy: DD Fofana, Maatsena, Broję, Gallaghera, Halla i Chalobaha., może jeszcze jakiegoś młodziaka z U21. Zobaczymy kogo i za ile uda się finalnie wytransferować.

Ewentualne transfery Cucu, Badi, Sancheza i innych to pewna strata i pogłębianie problemów z finansami.

I to tyle. Nawet Sarr'a nie ma jak i komu sprzedać. Pewnie wytrzyma z nami do końca kontraktu. Podobnie Kepa, Ziyech, Lukaku. Dobrze jak uda się ich wypożyczyć z podziałem tygodniówki.

KTBFFH

Midnite
komentarzy: 1131
24.04.2024 22:41

Z odejścia Havertza to ja się dalej cieszę. Niektórzy zapominają, jaka to łamaga. Nasi stoperzy z wczoraj są jeszcze gorsi, ale to nie zmienia faktu, że to był dobry ruch w ostatnim momencie, gdzie jeszcze można coś było za niego dostać.

Wolnomyśliciel
komentarzy: 859
24.04.2024 16:42

Trzeba grać tak jak z Evertonem. W środku duet Caicedo - Gallagher. A Enzo na ławę.

Stary Alfer
komentarzy: 556
24.04.2024 17:07

Dokładnie. Niech idzie już pod skalpel sezon u tak skończony. Teraz ogrywać tych co nie grali zbyt duzo co mamy do stracenia

Wolnomyśliciel
komentarzy: 859
24.04.2024 16:40

Duża kompromitacja i wstyd.

Po meczu takie wnioski:
1. Duża wina piłkarzy, mniejsza Pocha. (gapiostwo, brak doskoku, brak agresji, złe ustawianie się, niedokładne zagrania i inne błędy piłkarzy)
2. Badia, Cucu - raczej trzeba sprzedać. Tragiczny poziom prezentują.
3. Enzo - duże rozczarowanie. Obecnie on się nadaje co najwyżej na ławę. Nie na pierwszy skład. Z taką grą jak w ostatnim meczu to jemu brakuje wszystkiego.
4. Mudryk - gość nie jest gotowy na grę na tym poziomie. Niestety. Chyba musi iść na rok na wypożyczenie.

Na koniec, nie rozumiem decyzji Pocha co do środka obrony. Chalobah - Silva grali ostatnio spoko a tu na tak trudny mecz zmiana. Obecnie Chalobah to nasz najsolidniejszy obrońca środkowy. Po nim Disasi, który ostatnio niestety trochę obniżył poziom.

Czapson
komentarzy: 200
24.04.2024 14:17

Macie jeszcze jakiekolwiek wątpliwości co do tego niby to ukrytego talentu tych naszych gierojów? Od początku tu pisałem, że Boehly sprowadza do klubu sam szrot, gwiazdki jednej rundy z 8 - 12 ligi świata (w zasadzie nie wiem czemu nie Velde z Lecha albo Muci, bo CV w porównaniu z niektórymi dość podobne) i z nikogo nic nie będzie (pomyliłem się tylko co do Palmera i Gusto bo nie wyjąłem ich z tego worka). Żaden z pozostałych piłkarzy nie dał mi żadnego argumentu w żadnym meczu, że jestem w błędzie, bo jednak jeśli ktoś ma jakiś talent to przynajmniej w pojedynczym meczu powinien go być w stanie pokazać. Jakoś w innych klubach w tym czasie potrafią się poszczególni piłkarze wybić na jakiś super mecz. Choćby w takim Brighton w tym samym okresie w którym wszystkie nasze transfery już tu grają to ja już widziałem mecze życia Enciso, Fergusona, Buonanotte, nawet Hinshelwooda, w których decydowali o wyniku. Natomiast ciągle nie widziałem meczu Mudryka, Caicedo, Enzo, Madueke, Jacksona czy stoperów, które można by ocenić wyżej niż 5/10. Gdzie ten talent. Mudryk i Madueke są jeszcze fatalni charakterologicznie i wkurwiają mnie na sam widok. Madueke z tym swoim olewaniem, tumiwisizmem i zerową sportową złością po meczu idealnie pasowałby do United bo to ten sam tym co Rashford, Martial, Pogba itd. Z dala od takich piłkarzy. Mudrykowi klub powinien powiedzieć, że jak Ukraina wezwie to nie będą mu robić problemów i może wtedy zacząłby się starać przynajmniej ze strachu.
Prawda jest taka że mamy 1 piłkarza z prawdziwym potencjałem na gwiazdę i jednego, który ma potencjał na solidnego bocznego obrońcę. Nie mamy nikogo natomiast co miałby doświadczenie w wygrywaniu, co cokolwiek podniósł i wie jak to się robi. To jest skandal, żeby w naszej 11 podstawowej na mecz z Arsenalem nie było słownie nikogo co wygrał którąkolwiek z lig top 5, LM, LE, nawet LKE czy jakiś krajowy puchar. Przypomnijmy sobie jak się nazywamy. Widzieliście, żeby jakikolwiek klub z top 10 na świecie wyszedł czymś takim na mecz? Nie możemy konstruować składu w ten sposób. A to kupowanie do pewnego wieku to już jest skrajny kretynizm. Szczególnie, że piłkarze trzymają się coraz dłużej. Silva przychodził w jakim wieku? I krótko pograł u nas na bardzo dobrym poziomie? Moim zdaniem bardzo długo (wczoraj chłopaki zaprzeczyli swoją postawą, że Silva się starzeje). Kupując piłkarza w wieku 28 lat masz chłopa na 8 - 10 lat i taki prędzej się do klubu przywiąże i będzie mu zależało bo nie będzie już niczego szukał. Kto teraz w piłce całą karierę gra w jednym klubie? Tylko wyjątki niestety. Ci młodzi w tym układzie nie będą grać dłużej niż Ci koło 30-tki, ale za to przyjdą za 4-krotnie więcej niż pójdą, bo teraz płaci się za wiek, a nie za jakość.
Coraz bardziej przekonuje się do tego, że ktoś z trójki nerwusów Tuchel, Jose, Conte jest tu potrzebny i wcale nie po to by wygrywać (bo z tym co jest się nie da). Ja bym zatrudnił, któregoś z nich, z góry zapowiedziałbym, że kolejny sezon ma być ostatnim sezonem kompromitowania się i z miejscem w środku tabeli, żeby media nowego trenera nie rozliczały z wyników za bardzo i zadanie byłoby proste - czystka. Trener miałby ocenić kto z tych młodych naprawdę ma talent, a kto udaje, i kto z nich ma mental do grania w tak wielkim klubie, a kto nigdy nie będzie go miał. Do tego miałby za zadanie znaleźć 3-4 piłkarzy bez ograniczeń wiekowych, którzy już coś wygrali, którzy byliby w stanie wziąć odpowiedzialność za wynik i stworzyć jakiś szkielet zespołu. W międzyczasie gorszego wyniku i tak by nie wykręcili. Warunek tylko jest taki, że trener miałby wolną rękę, a nie rozkazy typu ten musi grać, albo go nie sprzedamy bo był drogi. Nerwowy trener wprowadziłby jeszcze element reakcji, którego u nas nie ma zupełnie. Drużyna notorycznie się kompromituje, a widział ktoś kiedyś wędkę lub dwie od trenera lub jakąś inną reakcję? Widział ktoś jakąś reakcję właściciela? Cokolwiek co by uświadomiło chłopakom jakie są wymagania i ogólnie powagę sytuacji? Tu się nic nie dzieje, przegrywamy i jest ok. Jak ktoś mi chce powiedzieć, że przyzwolenie na ciągłe porażki wspomaga jakkolwiek rozwój to w życiu się z tym nie zgodzę. Taki mecz jak wczorajszy zmniejsza u mnie poczucie, że te ekstraklasowe pogadanki u kibiców to duża patologia. Nam w Chelsea jest potrzebne to samo, ale nie względem piłkarzy bo oni nic nie umieją. Jak kiedyś Boehly odważy się wpaść na mecz to jego bym zatrzymał na miejscu kibiców i zażądał oddania marynarki wzorem naszego ligowego oddawania koszulek. Jakby się obraził i poszedł z klubu to żadna strata, niczym nie ryzykujemy. Poza tym pod dachem na przeciwko trybuny, na której on siedzi proponuję jeszcze napisać cytat z Mourinho o tym kiedy wielkie kluby przestają być wielkimi klubami, tak dla świadomości. Tu trzeba działać szybko zanim wpływ drużyny na Palmera przerośnie wpływ Palmera na drużynę bo szkoda by go było zmarnować.

Jak już od jakiegoś czasu wspominam:
#Boehly out

ChelseaGol
komentarzy: 4500
24.04.2024 16:08

Ja dodam lub zadam ci pytanie lub do wszelkich jest to pytanie?
Więc tak,po co lub co sobie Pochettinho myślał obejmując nasz zespół?
Musiał wiedzieć o planach zarządu, musiał spodziewać się że będzie miał do dyspozycji 85% składu bez doświadczenia,a przecież negocjacje objęcia naszego klubu były prowadzone już pod koniec poprzednie sezonu?

Uważam że Pochettinho źle ocenił możliwości drużyny,że takimi zawodnikami niczego nie zbuduję.
Dla niego obrona względem zarządu i spotkań po sezonie będzie tylko ilość kontuzji, chociaż to też z czegoś się bierze?..

Mówi o zawodnikach bez doświadczenia,a Pochettinho względem kilku zawodników wspólnie nie wypracowali nic, jest wielu utalentowanych zawodników a Pochettinho nie wykonał pracy od siebie jako trener,na tyle żeby taki zawodnik poprawił się....np.?
Badiashile, talent, miał wiele ofert,się finalnie przeszedł do nas,i od kontuzji, grając tyle czasu ile dostawał, zaliczał bardzo zle mecze,i Pochettinho dalej na niego stawiał,a on sobie kompletnie nie radził.
Drugi przykład?
Mudryk,w styczniu była oferta wypożyczenia do Bayernu,klub to odrzuciły,od stycznia do dnia dzisiejszego Mudryk nie poprawił się w żadnym detalu,nic nie gra.
Przypominam że Mudryk chciał Arteta,tak samo Caicedo, Caicedo był jedną nogą w Liverpoolu.....

To dlaczego u nas są cieniem zawodnika, wychodzą na boisko jakby na siłę.
Po porażce z City pisałem że sezon dla nas się skończył,ale niespodziewalem się że tak zespół z Pochettinho zlekceważą mecz derbowy z Arsenalem.

Czapson
komentarzy: 200
24.04.2024 18:58

Moim zdaniem faktycznie Pochettino nie oszacował właściwie możliwości tej kadry i myślał, że nie będzie tak źle. Podobnie zresztą jak klub, który też nie wiedzieć czemu uznał, że to są dobrzy piłkarze. Ja twierdzę, że na podstawie gry tych gości w ich dotychczasowych klubach nie dało się jednoznacznie stwierdzić, że ich talent jest faktycznie tak duży. Tacy jak Mudryk, Madueke czy Enzo to byli piłkarze, którzy nie dość że w dotychczasowych klubach grali krótko to jeszcze były to kluby z lig, których pół tabeli jest słabsze od drużyn z czołówki ekstraklasy więc co na takiej podstawie można określić?
Dodatkowo Poch chciał tu pracować bo to klub z Londynu czyli tam gdzie mieszka. Po prostu wygoda.
Natomiast to, że niektórych naszych piłkarzy chciały inne kluby to nic nie znaczy. To nie jest tak, że inni się nie mylą. Liverpool chciał Caicedo? Przypomnę, że ten sam Liverpool wcześniej na tą samą pozycję kupił Naby'ego Keitę i Thiago, którzy kompletnie nic nie grali.
Różnica natomiast tkwi w tym, że Liverpool i inne kluby nie pozbywały się wszystkich swoich czołowych piłkarzy i trenera przed przestrzeleniem niektórych transferów i taki Liverpool mógł sobie pozwolić na pomyłkę z Minamino czy Carvalho bo cały czas ma kilku piłkarzy, którzy gwarantują wyniki nie wykraczające poniżej minimum przyzwoitości. My z kolei wyrzuciliśmy wszystkich i zrobiliśmy eksperymentalny skład z samych żółtodziobów i dziwimy się, że nikt nie jest w stanie zagwarantować stabilności w tej drużynie. Gdyby treningi z młodymi piłkarzami wystarczały do tworzenia mocnych drużyn to światową piłką trząsłby Lipsk, Ajax i zespoły z Portugalii, a w rzeczywistości jest dość daleko od czegoś takiego. Każdy zespół musi mieć doświadczonych liderów, którzy wiedzą jak wygrać mecz nawet jak są bez formy lub są dużo słabsi od przeciwnika tak jak zrobiły to w LM Bayern i Real.

lampard08
komentarzy: 263
24.04.2024 14:16

Na meczykach ukazał się artykuł o wczorajszym występie Enzo i ogólnie o całym sezonie. Ale beke z niego kręcą. Emotki clowna nawet redakcja przyznała :D dobrze że po jadą po tym pajacu.

Chelsea ?
komentarzy: 1758
24.04.2024 14:22

Bo taka prawda nie widziałem gorszego pomocnika od dawna jaki tu grał dzięki Enzo doceniłem Saula który i tak był tragiczny

lampard08
komentarzy: 263
24.04.2024 14:36

Ja mam dylemat, czy Enzo, czy jednak Caicedo jest bardziej tragiczny. Ciężki wybór, chyba remis. Jeden i drugi gra jak patałach. Tylko NoGoals Jackson prezentuje się od nich jeszcze fatalniej.

Grawpolo
komentarzy: 1481
24.04.2024 14:54

Enzo i Caicedo to zawodnicy o różym profilu. Niestety nie mogą grać równocześnie obok siebie, bo brakuje wtedy dominacji na przedpolu. Gdyby dodać tam dominatora przestrzeni w stylu Rodriego sytuacja by się poprawiła, ale wtedy jeden z nich trafiłby na ławę. Bez piłkarza o tym profilu i topowej dziewiątki nie ruszymy do przodu.

ChelseaGol
komentarzy: 4500
24.04.2024 15:58

Enzo jest blisko operacji przepukliny, dlaczego więc zarząd i Pochettinho czekają na to?
Nie mam pojęcia, dodam że prócz Enzo i Caicedo mamy Czukwumeke i Caicedo, więc dlaczego Pochettinho wiedząc że Arsenal jest rozpędzony, Arsenal mentalnie minimum jest o poziom wyżej, wiedział że Arsenal ruszy na nas od pierwszych minut, dlaczego więc nie zrobił czegoś w składzie co by zaskoczyło po części Arsenal?
Dlaczego przerwali wypożyczenie Casadeii z Leicester które walczy o awans do PL,a chłopak nie dostaje minut od momentu przyjścia do nas?
Jak jest Casedii taki słaby że Pochettinho nie stawia na niego to PO CO przerwali jego wypożyczenie?

Grawpolo
komentarzy: 1481
24.04.2024 17:39

Upierasz się z tym Casadei, a on jest cieniutki jak dupa węża. Wczoraj potykał się o własne nogi, aż żal było patrzeć,

Stary Alfer
komentarzy: 556
24.04.2024 13:29

Tomasz Ćwiąkalski popełnił film o wczorajszym meczu warto zerknąć ;)

Chibs
komentarzy: 244
24.04.2024 12:30

Pochettino dzisiaj udowodnił że bardziej jest klaunem, niż trenerem. Żadnemu trenerowi nie życzyłem zwolnienia tak mocno jak jemu. Potter, który przejmował klub w dużo gorszych okolicznościach i też miał obiecany długoterminowy projekt może mieć żal do właścicieli, że dostał tak mało czasu, podczas gdy ten pajac nadal jest naszym trenerem.
Przegrywamy 5:0, gramy już o nic i zamiast dać pograć jakiemuś Chukwuemece, Washingtonowi, którzy mniej grali , ten klaun wpuszcza dwóch ŚO i ŚPD (w tym 39 letniego Thiago Silve). Chyba widmo dwucyfrowego wyniku zajrzało w oczy naszemu "trenerowi".

Ale idąc od początku: Mecz przegrany już na wyborze etapu składu. To ile w pierwszych minutach miał miejsca Arsenal w środku/na bokach boiska to nie porozumienie. Nie rozumiem jak to możliwe, że po raz kolejny stawiamy na 3 ŚP tymczasem już w 4 minucie Rice lekkim sprintem holuje piłkę dobre 30m i nikt mu nie przeszkadza (polecam zobaczyć jak "intensywnie" biegł za nim Madueke i Enzo, a przypomnę była 4 minuta meczu xD).
Kolejne nie porozumienie to co robi Gilhrist w tej akcji - Rice nawet nie musiał specjalnie markować zejścia do środka by Gilhrist tam pobiegł i zdublował pozycje Disasiego (pytanie po co?) - w rezultacie Trossard miał autostradę do bramki. Nie chce się pastwić nad naszym młodym zawodnikiem, ale jeśli jest on najlepszym z naszych młodych to ten mecz pokazał dlaczego inni nie dostają szans.
Arsenal miał pełno akcji takich jak powyższa, gdzie z łatwością przechodził nasz środek pola, a potem znajdywał wolnych zawodników. Nasz środek pola kompletnie nie działał. Nie pierwszy raz - wiele razy tutaj pisałem, że mam wrażenie, że grając na 2ŚP wyglądamy lepiej niż na 3ŚP.Chcąc sprawdzić swoją subiektywną opinie sprawdziłem oceny zawodników środka pola w tym sezonie. Okazuje się, że lepsze dostają gdy gramy na dwóch ŚP (najlepiej wychodzi duet Caicedo+Gallagher).
Jasne nie jest to do końca miarodajne, bo sporo zależy od wyniku, na który pracuje cała drużyna, ale też nie trzeba być wybitnym znawcą by zauważyć, że gdy gramy trójką w środku to Conor biega wszędzie (często dubluje pozycje Jacksona czy skrzydłowego), Enzo też zapuszcza się wysoko, w rezultacie Caicedo jest osamotniony w defensywie i nie daje rady, a Ci dwaj i tak nic nie dają w ofensywie. O ile próbowanie Gallaghera wyżej jestem w stanie zrozumieć to nie mam pojęcia czemu próbujemy grać wyżej Enzo, przecież ten gość nie ma przyspieszenia, nie ma dryblingu, nie ma strzału z dystansu ani też specjalnie nie wyróżnia się w szybkiej grze na małej przestrzeni. Trochę tak jakbyśmy próbowali Jorginho czy Fabregasem grać wyżej. Generalnie mam wrażenie, że Enzo to nasz największy flop transferowy - nie wyróżnia się w żadnym aspekcie piłkarskim, nie jest żadną wartością dodatnią do drużyny, a mimo to i tak Pochettino chce znaleźć mu miejsce i praktycznie stawia na niego w każdym meczu.

Kolejny idiotyzm - rozgrywanie od bramki. To aż śmieszne było jak po 2-3 podaniach ktoś był stawiany w trudniej sytuacji i musiał walić piłke w aut, albo jak najdalej w stronę bramki Arsenalu. Masz Badiashilla, który ma problem z celnym podaniem na 15-20 metrów i każesz rozgrywać od bramkarza xD.
Już więcej pożytku byłoby z grania długiej piłki na Jacksona przez bramkarza.

Ktoś niżej pisał o Cucureli, że trzymał poziom - nie zgadzam. Cucurela ma jedną rzecz, którą robi dobrze - doskok do zawodnika, który chce przyjąć piłkę. Cucu potrafi mu to utrudnić, wypychać go, przeszkadzać. I to tyle jeśli chodzi o jego zalety. Natomiast gość jest fatalny w kryciu w polu karnym, zwłaszcza gry rywal przyśpieszy to on gubi krycie (2 bramka Arsenalu) oraz w ustawianiu się/pilnowaniu zawodnika - bardzo łatwo uciec mu na wolne pole (3 bramka Arsenalu). Widzę duże podobieństwo między nim, a niestety Gilchristem - niby fajnie powalczy, doskoczy, zaatakuje rywala, ale jak przychodzi bronić to wychodzi to kiepsko.

Kolejny zawodnik, o którym dużo się mówi to Mudryk - dla mnie ten gość powinien udać się do psychologa czy na wypożyczenie do jakiegoś Vitense by się ograć i zbudować pewność siebie, bo oglądając go to mam wrażenie, że on unika gry w myśl: " jak nie dostanę piłki to przynajmniej nic nie zepsuje". Takie przeciwieństwo Madueke, bo ten domaga się piłki i często próbuje jakiś chaotycznych rzeczy nie przejmując się tym, że zazwyczaj nie wychodzi, przez to czasami mówi się, że ten drugi jest lepszy. Ja uważam, że czysto piłkarsko, a na pewno w kwestii takiej inteligencji boiskowej Mudryk jest wyżej niż Madueke - choćby zagranie do Gallaghera, gdzie będąc tyłem ustawionym do bramki potrafił dostrzec wybiegającego Gallaghera i wypuścić go zagraniem z pierwszej piłki na wolne pole. Madueke bym w życiu o takie coś nie podejrzewał, Mudryk już miał kilka takich wysokopoziomowych zagrań/dobrych momentów w sezonie, jednak jak gość się w głowie nie ogarnie to koniec końców taki Madueke będzie wyżej od niego, a on zostanie zapamiętany jak np. Torres czyli gość, któremu też zarzucano, że głowa nie daje rady, miał dobre momenty, ale nigdy nie złapał regularności i został zapamiętany jako rozczarowujący.

Taka ciekawostka: Torres debiutował u nas w ciężkim okresie w meczu z LFC i miał setkę, po której mogliśmy wyjść na prowadzenie, ale ją spektakularnie zmarnował. Po upływnie czasu zastanawiano się czy gdyby wtedy strzelił, a Chelsea wygrała w hicie to czy nie zbudował by tym pewności siebie i jego kariera na SB potoczyłaby się całkiem inaczej.
Mudryk też debiutował z LFC, też mieliśmy ciężki okres i też miał dobra akcję, która mogła dać prowadzenie/wygraną i zrobić z niego bohatera :D


A tak ogólnie to ten mecz pokazał nam, że nasze miejsce w tabeli nie jest przypadkiem. Arsenal nas wypunktował i pokazał nasze słabości. Teraz pytanie co z tym zrobić?
Mamy masę słabych punktów, a Pochettino chyba nie ma pojęcia jak się ich pozbyć wykorzystując obecną kadrę, bo kolejnego miliarda nie możemy wydać na kolejną przebudowę. To, że powinniśmy się pozbyć Pochettino dla mnie jest jasne - 0 progresu względem poprzedniego sezonu i 0 progresu wciągu tego. Poch i tak miał farta, że w tym wydanym miliardzie trafił się Palmer i Gusto, bo jak pokazał wczorajszy mecz można śmiało przypuszczać, że bez nich byłoby znacznie gorzej.

Patrząc na kadrę jaką mamy i z jakim problemami się męczymy to już teraz/w przyszłym sezonie postawiłbym na 343 (czy tam 523 jak ktoś woli), mimo że nie jestem fanem gry na 3 obrońców to jednak:
- nasi ŚO są słabi. Tuchel w takim przypadku postawił na trójkę obrońców i dobrze na tym wyszedł. Dodatkowo Colwill, Chalobah i Fofana już grali w tej formacji. Potrzeba dokupić tylko centralnego ŚO, który poprowadzi defensywę w przypadku odejścia Thiago.
- W przypadku zdrowego Jamesa i Gusto, ten pierwszy może grać jako LŚO, a Gusto na wahadle
- Mamy bocznych obrońców, którzy potrafią atakować, więc damy im więcej swobody.
- ŚP w tej formacji muszą być wybiegani, a nie koniecznie uzdolnieni w ofensywie - my takich mamy.
- nasi skrzydłowi nie chcą, ani nie potrafią pracować w defensywie - w tej formacji jest mniejszy nacisk na to.
- Formacja skrojona pod ofensywnych graczy takich jak Palmer czy Nkunku, którzy potrafią dryblować, grać na małej przestrzeni - powinniśmy na nich liczyć, a nie typowych skrzydłowych jak MMsy, Sterling, którzy potrzebują autostradę do bramki by móc wykorzystać szybkość

Patrząc na aktualną kadrę i zakładając trenera, który potrafi wyciągnąć z nich przynajmniej top forme, którą do tej pory zaprezentowali to w przyszłym sezonie bym coś takiego widział (nierealistycznie zakładając wszystkich zawodników zdrowych):
Petrovic
James - Disasi - Colwill
Gusto - Caicedo - Gallagher - Chilwell
Palmer - Nkunku
Jackson

Najsłabsza pozycja to centralny ŚO i N oraz zmiennik lewego wahadła, bo Cucurela jest słaby. Na resztę pozycji znajdą się w miarę przyzwoici zmiennicy.
No i wiadomo jak 3-4-3 to tylko Antonio Conte na ławce trenerskiej.

Grawpolo
komentarzy: 1481
24.04.2024 11:50

Mecz jaki był każdy widział. DEMOLKA, MIZAGA, JATKA.

Nie ma co rozwodzić się nad postawą poszczególnych zawodników. Wszyscy zawiedli, bez wyjątku. Zawiódł też trener, a pisanie, że zmiana jednego piłkarza na drugiego coś by dała, to głupota. Ani Casadei, ani Chukwu, ani Washington nie mają jeszcze jakości żeby zmienić obraz gry z takim przeciwnikiem jak Arsenal. Może gdyby był Palmer?

Nic tym razem nie napiszę o Jacksonie, M&Msach, Caicedo, Enzo czy Gallagherze. Arsenal boleśnie obnażył ich prawdziwą piłkarską wartość. Jeden celny strzał w 97 minut mówi wszystko.

Zespół musi szybko się pozbierać, bo pomimo wysokiej porażki, w tabeli nic się nie zmieniło. Dalej mamy realną szansę na 6 miejsce, do którego brakuje tylko 3 oczka. Trzeba walczyć.

KTBFFH

Loloekk
komentarzy: 48
24.04.2024 10:58

Wczoraj nie chciałem pisać bo byłem wk***wiony... więc teraz tak na chłodno.

Czara goryczy się przelała.... POCH OUT!!! On nie potrafi myśleć... Zawodnicy to najemnicy bez tożsamości.... Tutaj trzeba zatrudnić Mou... nie ma wyjścia.. i nie po to żeby zaraz zdobył trofea.. bo na pewno tak nie będzie... ale żeby nauczył tych grajków CHARAKTERU... Żeby klub odzyskał swoją tożsamość.... mentalność zwycięzców... żeby piłkarze gryźli trawę a jak nie TO WON na ławę...... a nie kurde przyjaciel do poklepywania po ramieniu...... I nie interesuje mnie to, że oooo dać Pochowi czas... nowy sezon.. zgranie itd... gówno.... oni przez rok się nie zgrali... i nie widać progresu nigdzie.... tylko indywidualności nas jakoś trzymają w środku tabeli...

Midnite
komentarzy: 1131
24.04.2024 11:42

Piłkarze szybko zwolnią Mourinho. Teraz to już tak nie wygląda, że trener łapie kogoś za ryj i ten zaczyna grać.

Midnite
komentarzy: 1131
24.04.2024 11:43

Ale Pocket jest do natychmiastowego wywalenia. Tutaj nie ma nad czym myśleć. Co on za skład wystawił?!

lololo
komentarzy: 459
24.04.2024 08:34

Przykro mi z powodu tego meczu ale cóż sezon się skończył i zarząd musi się zastanowić co dalej .
Może ja jestem jakiś inny ale np Cucu dla mnie dziś był jedynym obrońcą co trzymał jakiś poziom , wyprzedzał i ratował nam dupę blokując wiele strzałów u niego problemem było to że grał sam na lewej stronie bo Mudryk to nie chciał grać w tym meczu . Czepiacie się Enzo ale z kim miał grać ? Chłop biegnie 25 metrów z piłka i nadal nie ma komu podać nikt nie tworzy tak zwanych trójkątów do małej gry . Jacskon był najlepszym naszym ofensywnym zawodnikiem żadne to pocieszenie ale potrafił się cofnąć , szarpnać i oczywiście zmarnować 100 ale był najlepszy . Disasi chociaż pokazywał reakcje po stracie bramki tak jak Conor .
Tu największe zastrzeżeniem mam do trenera . W przerwie powinien ściągnąć Mudryka i albo miał wejść Sterling lub Washinton i Jacson na bok w ostateczności Chuku na 10 , zmienić Badi i wpuścic Trevoha nawet na PO a młodego na środek przesunąć .
Brak zmian przy tak strasznej grze jest nie pojęty .
Badi najgorszy zjazd w drużynie , Mudryk nie wiem co musi się stać by zaczął się starać .

Qszu
komentarzy: 553
24.04.2024 09:18

Odnośnie Mudryka to jakby go wywieźli na front to może by mu się coś przestawiło, ale on przecież stamtąd uciekł zarabiać kokosy za samo przebywanie tutaj bez względu na wyniki i style jaki sobą reprezentuje. A Jacksonowi to jeszcze tylko mikrofonu brakuje żeby mógł zagrać koncert taki jaki sobie przeciwnik zażyczy

ChelseaGol
komentarzy: 4500
24.04.2024 11:13

Dobrze piszesz o Pochettinho,brak reakcji w dużej mierze to jego bolączką w tym sezonie, przed meczem liczyłem na Czukwumeke wyżej grającego a nie Gallaghera, zresztą nie wiem czy Chukwumeka jest w pełni sił czy nie, Pochettinho mało co na niego stawia.
Nie wspomnę o Casadeii,w 75 min.wpuszcza go na boisko przy wyniku 5:0?

A gdzie Pochettinho był jak zespół w drugiej połowie nie wyszedł na boisko?
I za chwilę było 2:0…tutaj już prosił się o nagle zmiany.
Otoczka wokół klubu, sytuacja idzie na niekorzyść dla Pochettinho, kontuzje kontuzjami,ale tak oddać mecz bez walki, oddać 1 strzał na bramkę, czarne humory od dawna są nad Pochettinho.

Majkel905
komentarzy: 424
24.04.2024 08:21

Jedyny pozytyw jest taki, że nie przebilismy 6-0 w tysięcznym meczu Wengera. Poza tym to mega żenada w naszym wykonaniu. był to pierwszy mecz od baaaardzo dawna ktory wyłączyłem 20 minut przed końcem. Po pierwszej połowie juz nie wierzyłem ze coś dobrego się tu dla nas wydarzy. Jeśli latem nic z tym nie zrobimy to tez nie chce mi się wierzyć ze nagle ci sami goście zrobią jakiś mega progres i zaczną walczyć o mistrza. Szkoda mi takiego Gusto czy Palmera ze muszą z takim szrotem się rozwijać. Jacksona nawet nie komentuje bo to co on odpierdala w kluczowych momentach to jest kryminał. Zawsze po jego zmarnowanej setce mija chwila i przeciwnik laduje nam kolejnego gola. Tak się dalej nie da, przykro mi, ten klub nie zasługuje na to co go spotkało.

DomiMate
komentarzy: 248
24.04.2024 07:59

Gdy grasz ze spadkowiczem to taki Baddia i Alfie grzeją ławkę, po czym przeciwko Arsenalowi co walczy o mistrza wystawisz ich od 1 minuty ... Pewnie ich pewność siebie wzrosła po tym meczu

Tuchel widząc co reprezentuje taki Mudryk to podejrzewam, że nawet do składu meczowego by się chłop nie załapał. Niestety Burgersy mają inną wizję klubu

Chibbs napisał coś w stylu że Poch jest niewolnikiem drogich niewypałów i w sumie tak to wygląda taki enzo i caicedo lepiej wyglądają przy connorze, Caicedo to już w ogóle jak jest zestawiony z enzo to jakiś zagubiony ( mecz z evertonem całkiem inny grajek) czyli wychodzi że mamy zmiennika za 120 baniek. Mudryk to już w ogóle nadaje się na jakieś wypożyczenie, chociaż by po to aby opanował podstawy, ale przecież za takie pieniądze to nie wypada.

Wracając do Jankesów za czasów Pottera często było ich widać na stadionie, jakoś od Poche ich nie widziałem chyba że po prostu kamery, aż tak się na tym nie skupiają

Chelsea ?
komentarzy: 1758
24.04.2024 07:52

Najlepsza jest to że defensywa zagrała dobry mecz przeciwko city to nagle musimy zmienić ją całą bo tak dajmy na prawą obronę Gilchrista co z tego że nie grał nigdy w lidze od pierwszej minuty na pewno poradzi sobie z drużyną walczącą o tytuł Badia to jaki zjazd zaliczył ten piłkarz jest już niemożliwy przecież co mecz to jest gol podarowany z jego strony i to dosłownie nadal nie potrafię zrozumieć jak on tak zjechał bo grał naprawdę dobrze o Enzo już się wypowiadać nawet nie chce pisze co mecz że to jest najgorszy pomocnik w tym klubie od dobrych kilku lat dzięki niemu nawet zacząłem doceniać Saula który był tragiczny ale nie aż tak żaden piłkarz mnie nie wkurza jak Enzo który sobie stoi patrzy i to nie żadna wina kontuzji bo on w tym sezonie może miał z 3 dobre mecze co do pochentino widziałem co powiedział trochę to brzmiało tak jak by obwiniał zarząd że ma takich słabych piłkarzy i co do tego się zgodzę ale nie możesz jako trener gdzie masz fartownie 1 0 do przerwy możesz uratować ten mecz to w drugiej połowie zamiast wyglądać lepiej to wygląda to dramatycznie broniłem go ale jak tak ma wyglądać Chelsea gdzie przez cały sezon się nic nie zmienia to ja mu podziękuję

GrzybekMocny
komentarzy: 280
24.04.2024 06:21

Pochetinio sam dołożył kamyk a wręcz kamlot do tego wyniku. Po 45 min nie wyciągnął wniosków, nie wprowadził zmian, więc stało się jak się stało.

ChelseaGol
komentarzy: 4500
24.04.2024 06:48

Dokładnie tak, Tuchel przy słabej pierwszej połowie potrafił zrobić 2,3 zmiany, Pochettinho nie umiejętnie ustala skład.

Po meczu zaczyna mówić że bez energii po poruszali się po boisku,lub że jego zespół nie tak dawno grał mecz z City w pucharze.
Zmęczony zespół to właśnie może być, City czy Arsenal, przed chwilą grali w LM, City grało dogrywkę z Realem i w sobotę źle fizycznie nie wyglądali na tle naszego zespołu.

Ma w zespole Pochettinho innych zawodników,jest Casadeii, Czukwumeka a gra ENZO który musi poddać się operacji, przecież widać że taki Casadeii, młody chłopak, przerwali mu wypożyczenie w Leicester jest mu źle bo nie gra, trener nie stawia na niego.
Z takimi zawodnikami przegrać derby 5:0 wygląda inaczej,a stastyki pokazują że Pochettinho nie podjął walki z Arsenalem, mało tego wyjście na drugą połowę i już po 2;0 powinny być zmiany, ratować cokolwiek,a Pochettinho tego nie zrobił, zaliczyliśmy wstydliwą porażkę,po City i po Arsenalu,po dwóch porażkach nasz zespół mentalnie klęczy na kolanach.

Grawpolo
komentarzy: 1481
24.04.2024 10:27

Casadei nie ma jeszcze papierów na grę w seniorskiej piłce. Nie ma co się łudzić, że jego wcześniejsze wpuszczenie cokolwiek by zmieniło w obrazie. Zagrał 17 minut i potykał się o własne nogi. Niestety wyglądał bardzo źle.
Podobnie zresztą Gilchrist. Wszyscy pamiętamy jego radość e strzelonej bramki, ale sorry, to nie jest piłkarz do wyjścia w podstawie. Już w pierwszej akcji został ośmieszony i straciliśmy bramkę.

blue1
komentarzy: 935
24.04.2024 04:56

Co oni wszyscy zrobili i nadal robią z naszą Chelsea...

Midnite
komentarzy: 1131
24.04.2024 01:41

57 straconych goli w samej lidze w 32 meczach. Tutaj trzeba murarza zatrudnić... albo dwóch.

Prem
komentarzy: 87
24.04.2024 01:08

Poch musi zostać -:)

GoldenBoy
komentarzy: 90
23.04.2024 23:55

Polityka tego klubu przez ostatnie 2 lata. To największa parodia w dziejach futbolu.

Wywal 1,2 mld funtów. Kadra liczy z 40 piłkarzy łącznie z wypożeniami. A nie ma komu grać. Petrović i słupek uchronili przed blamażem 8:0.

Kto tu powinien zostać. Palmer i Gusto? Reszta won. Disasi i Badiashile obaj mają mniejsze IQ od marchewki. Enzo i Caicedo to zostali gejami po tym meczu. Jak pan piłkarz Rice ich wyru**ał.

Qszu
komentarzy: 553
23.04.2024 23:27

Odpowiedni wymiar kary, ale pewnie i tak te patałachy wracały busem

Qszu
komentarzy: 553
23.04.2024 23:21

Generalnie Co wszyscy zagrali jak dupki ale Cucurydza to niech biegnie wyrywać wszystkie chwasty na pole, a nie na murawę. Co za drewno obronne z tego chłopa przez cały sezon ligowy kompletne dno. A myślałem, że nikt po Alonso nie będzie gorszy. Jedyne do czego to coś się nadaje to chyba tylko do stania w miejscu i udawania stracha na wróble czy inne Cucły. Tfuuu

Z drugiej strony może to i dobrze, że dajemy punkty sąsiadom, którzy mogą zabrać tytuł MC czego im życzę.

bubus88
komentarzy: 112
23.04.2024 23:18

Wpierdol na maxa i to od pierdolonego Arsenalu.
Havertz dwie szmaty przeciwko nam, reszta dojebała.
Jak ktos tu napisze pozytywy pod nazwiskiem Jackson, Madueke, Mudryk,
Kurwa prowadzą 5-0 a blokują wszystko... zero zaskoczenia.
Kurwa, oficjalnie... Chelsea umarła...

bubus88
komentarzy: 112
23.04.2024 23:56

Kibicuje tej drużynie 23lata. Czuję zło, czuję wkurw. Czuję że nie długo będziemy śpiewać jak na Old Trafford, aby wyjebać właściciela...

BLUE BERRY
komentarzy: 49
23.04.2024 23:17

Po ponad 10 letniej przygodzie jako kibic to chyba najbardziej zenujacy epizod . Przecież tu nic nie gra! . Chce już głowy tego amatora z Argentyny, niech wraca ratować Southampton albo Tottenham. Zostawić go to najgorsze co możemy zrobić. Jak ktos ma jakieś wątpliwości niech sobie przypomni co robił Abramovic z trenerami . Wkurzała częsta zmiana ale działało? Działało!

Grawpolo
komentarzy: 1481
23.04.2024 23:16

Od jutra czekam na Franka.

ChelseaGol
komentarzy: 4500
23.04.2024 23:14

Pisałem wam przed meczem, powtórzę to, Arsenal walczy o mistrzostwo PL, spodziewałem się ataków z ich strony, miałem obawy,ale powtórzę coś jeszcze?
Po przegranej z City pisałem,dla nas to jest koniec sezonu, koniec my tak naprawdę gramy o honor,i dziś też tak mecz miał wyglądać w moim odczuciu, liczyłem na urawanie punktów im, może inaczej.
Chciałem reakcji u Pochettinho względem zespołu po przegranej z City, że może co Pochettinho wymyśli, coś czego do tej pory nie widziałem w zespole ale to coś pomoże nam stawić opór Arsenalowi,nieeeeeestetyyyy.... bardzo się myliłem.
W przerwie napisałem:)?
Oby nasz zespół wyszedł na drugą połowę z szatni, coś w tym stylu napisałem, niestety zespół nie wyszedł.....
Arteta przy 5:0 w 70 min.robi zmiany bo ma w myślach kolejne derby w weekend ale z Tottenhamem.

Pochettinho na usprawiedliwienie za dzisiejszy mecz nie ma żadnego,w weekend gramy AV, oni walczą o awans do LM, uczulam że to nie będzie jakiś spacerek,a ja dziś już podpowiem Pochettinho -
Postaw na zawodników co najmniej grali w sezonie,od bramkarza po atak, niech w kilku meczach chociaż poczują murawę, poczują że wogole w zespole.

Raczi
komentarzy: 366
23.04.2024 23:13

Ale pograli chłopaki, duma rozpiera xD

Ps. Badiashile zjechał z formą na samo dno.

Hubson
komentarzy: 72
23.04.2024 23:16

Biada imo dość mocno wyróżniał się na minus, ale z drugiej strony coś przynajmniej próbował przejmować. Za to Disasi w tym meczu kompletnie zniknął. Nie wiem skąd się wziął pomysł by zacząć takim duo w głowie Pocha, po naprawdę dobrym występie Thiago i Chalobaha

Wojtas
komentarzy: 3348
23.04.2024 23:40

HUBSON +1

DomiMate
komentarzy: 248
23.04.2024 23:12

Transferowe niewypały za grube melony już są teraz tylko czekać aż zaczniemy kręcić dźwigniami niczym barcelona :D

Alturiack89
komentarzy: 70
23.04.2024 23:10

Jeśli kiedyś wydasz kupę kasy na pierdoły, to pomyśl, że jakiś Todd B. wydał ponad MILIARD EURO na piłkarzy (Palmera, Gusto i Petrovica nie wliczam).

Maki321
komentarzy: 404
23.04.2024 23:09

Dla mnie po 1 kurwa ja nie wiem kogo bym w klubie zostawił na pewno Gusto i palmeta na prawej widzę bo oni mają potencjał caicedo i ENZO bo z nich coś może będzie reszta no chuja nie wiem

FanTheBlues
komentarzy: 3402
23.04.2024 23:09

Brawo Chelsea.Chyba Najlepszy mecz w tym sezonie.Pokazaliśmy że Palmer jest nam zupełnie niepotrzebny .Wystarczą nam tylko Dzeksonik i Miódryk w ataku.Obrona bez Silvy też sobie poradzi z BabaShitami itp.gwiazdami.

Chelsea ?
komentarzy: 1758
23.04.2024 23:07

Panowie myślę że każdy z nas powinien podziękować naszym zawodnikom za tak wspaniały mecz widać było że chłopaki się starali biegali ile się da a Enzo zagrał chyba najlepszy mecz w historii piłki nożnej brawa panowie teraz trudny mecz z Aston Villą ale jak widzę jak my gramy to trzy punkty już są nasze

Maki321
komentarzy: 404
23.04.2024 23:08

Ja też nie rozumiem ENZO gra z kontuzją nie podda się operacji a pochetino stawia na niego

Maki321
komentarzy: 404
23.04.2024 23:07

Panowie kurwa,po 1 KTO KURWA WYSTAWIAŁ SKLAD W OBRONIE POWIEDZCIE MI BO DLA MNIE TK JUZ JEST KRYMINAL

Hubson
komentarzy: 72
23.04.2024 23:06

Dobranoc, zmarnowane okazje Jacksona na noc

Chelsea1905
komentarzy: 464
23.04.2024 23:06

Szkoda ryja strzepic.Ten klub upadł i tyle w temacie.Zle transfery, źle zarządzanie klubem przez właścicieli i itd i i tdl temat rzeka!!!!!

Wojtas
komentarzy: 3348
23.04.2024 23:06

Oni powinni z buta wracać na SB po tym spotkaniu. Daleko nie mają nie zaszkodzi im

Kamsu112
komentarzy: 1636
23.04.2024 23:05

Dali czadu chłopaki nie ma co w mojej opinii dodatkowy obiadek się należy

Picior
komentarzy: 1024
23.04.2024 23:05

Jedyny plus tego meczu i tego wyniku jest taki że nic to nie zmieniło w tabeli jeśli chodzi o nasza pozycje innych plusów brak.

Spokojnej nocy

Nasza strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

close