Fot. Chelsea FC

Ze Srokami tym razem na remis! Chelsea 1:1 Newcastle

Autor: Mateusz Kluba Dodano: 27.07.2023 04:19 / Ostatnia aktualizacja: 27.07.2023 04:19

Chelsea dalej niepokonana w presezonowych spotkaniach podczas tournée po Stanach Zjednoczonych. W starciu z Newcastle nie padło tak wiele bramek, jak we wcześniejszych meczach, ale momentami było wiele emocji. Ostatecznie pojedynek zakończył się remisem 1:1 po bramkach Jacksona i Almirona.


Spotkanie rozpoczęło się od wymiany ciosów na wysokim tempie. Widać było jednak sporo niedokładności, ale też zaangażowania i chęci do szybkiego objęcia prowadzenia. Udało się to Chelsea, już w 12. minucie. Atak rozpoczął Cesare Casadei, który wprowadził do akcji Iana Maatsena. Holender idealnie wymierzonym podaniem prostopadłym uruchomił Nickolasa Jacksona. Nowy napastnik The Blues wykorzystał swoją szybkość, dopadł do piłki i płaskim strzałem z około szesnastu metrów pokonał Martina Dubravkę!


Drugi kwadrans upłynął pod znakiem walki w środku pola. Zespół Mauricio Pochettino lekko się wycofywał i czekał na przejęcie piłki, by jednym zagraniem uruchomić bardzo szybkich graczy ofensywnych. Obrońcy Newcastle mieli sporo problemów z szybkością Mudryka, Jacksona, Nkunku czy Maatsena.


Sroki cierpliwie czekały na swoją szanse. Po licznych problemach w defensywie wyszły z atakiem, a Gordon zagrał do Almirona. Ten przyjęciem oszukał Cucurellę i plasowanym strzałem, podobnym do Jacksona, pokonał Kepę. Chwilę później arbiter zakończył pierwszą część spotkania.


Druga połowa zaczęła się zdecydowanie spokojniej. The Blues długo utrzymywali się przy piłce, a Nkunku, przesunięty na pozycję napastnika, naprzemiennie zastawiał się i czekał za kolegami lub ruszał z dryblingiem na bramkę Pope’a. Z dobrej strony pokazywał się także Gallagher, który agresywnie podchodził do odbioru, a także oddawał strzały.


Po dokonaniu wielu zmian tempo starcia znacznie spadło. Gra straciła na płynności i dynamice, emocji również było znacznie mniej. W końcowych minutach do kilku interwencji został zmuszony Pope, ale poradził sobie na tyle, że mecz zakończył się remisem.


Chelsea 1:1 Newcastle (1:1). Bramki: Jackson 12’ – Almiron 45+4’


Chelsea: Kepa; James © (Gusto 64’), Chalobah, Humphreys, Cucurella (Chilwell 64’); Casadei (Burstow 78’), Fernandez (Santos 64’); Mudryk (Sterling 46’), Nkunku (Moreira 78’), Maatsen (Chukwuemeka 64’); Jackson (Gallagher 46’)


Newcastle: Dubravka (Pope 46’) ; Trippier © (Ashby 85’), Schar (Murphy 34’), Botman, Burn; Tonali, Miley, Joelinton (Turner-Cooke 85’); Almiron (Parkinson 77’), Isak, Gordon

klubson
Author: klubson

Mateusz Kluba

 

Kibic Chelsea od 2012 roku. Jako dziecko skakałem przed TV, gdy Fernando Torres wprowadzał The Blues do finału Ligi Mistrzów w 2012 roku.


W ChelseaPoland.com od listopada 2021 r. a od września 2024 r. redaktor naczelny.


Poza piłką nożną - żużel oraz lekka atletyka, w której jestem sędzią.


Źródło: własne

Aby móc dodać komentarz musisz się zalogować lub zarejestrować, jeśli wciąż nie posiadasz u nas konta.

FanTheBlues
komentarzy: 3397
30.07.2023 22:47

2 połowa można powiedzieć prawie czysto amatorska,więc nic dziwnego że wiało nudą.

Wojtas
komentarzy: 3345
30.07.2023 22:41

Jackson w drugiej połowie najlepiej się prezentował z tych co weszli. Cieszy dobry mecz Nkunku i Chukwumeki . Podoba mi się podejście Pochetino do tego turne bo widać zdecydowanie lepsze zaangażowanie niż rok temu.

chelsefan
komentarzy: 2785
30.07.2023 21:48

O nie kudłaty wchodzi.

FanTheBlues
komentarzy: 3397
30.07.2023 21:36

Dominacja jest,wygrywamy,ale i tak powinniśmy mieć więcej strzałów na bramkę wywali.A Enzo za tyle kasy co kosztował,to takie sytuacje co miał gdy asystował mu NK to powinien z palcem w upie zamieniać na bramkę.

Pan Magiczny
komentarzy: 658
30.07.2023 21:28

Nkunku

Pan Magiczny
komentarzy: 658
30.07.2023 21:28

I git!

Pan Magiczny
komentarzy: 658
30.07.2023 21:24

Kurde powinno być 2:0...

chelsefan
komentarzy: 2785
30.07.2023 21:14

Przyglądam się w ostatnich meczach enzo. Nie zachwyca. Wyglada jakby mu się nie chciało.

eden1905
komentarzy: 1496
30.07.2023 21:41

Myślę, że problem Enzo jest taki, że on nie ma żadnej konkurencji. Co się będzie w sparingach przeciągał. Ze wszystkich co grali na ŚP chyba wygląda najbardziej bezpłodnie do tej pory na tym tourne. Widać, że ma klepnięte pewne miejsce w pierwszym składzie.

Picior
komentarzy: 1024
30.07.2023 21:49

Nie zachwyca, ale gra na przyzwoitym poziomie, już nie przesadzajmy

Midnite
komentarzy: 1130
30.07.2023 22:35

On nie ma 18 lat, żeby się w sparingach zajeżdżać. On może co najwyżej nabierać rytmu meczowego i budować kondycję na sezon, w którym w porównaniu do młodych będzie grał.

Reece w sumie to samo.

Lakaka
komentarzy: 329
30.07.2023 22:41

??

Wojtas
komentarzy: 3345
30.07.2023 21:07

Ładna bramka , lecimy po drugą.

GoldenBoy
komentarzy: 90
30.07.2023 18:53

EXCLUSIVE: Chelsea have reached an agreement in principle with AS Monaco to sign defender Axel Disasi. #CFC set to pay #ASMonaco ~€45m for 25yo France int’l. Right centre-back option. Fofana out for considerable period due to knee injury
@TheAthleticFC

Co to jest za gość wzięty na łapu-capu przez kontuzje Fofany? Gdyby był takim talentem to wyleciałby w wieku Tchouameniego czy Badiashila a nie kisił sie do 25- roku życia w Monaco. Dobrze to nie wygląda na pierwszy rzut oka.

Picior
komentarzy: 1024
30.07.2023 19:08

Disasi jest akurat zajebistym zawodnikiem, bardzo dobrze, że się na niego zdecydowaliśmy

thesabr3
komentarzy: 2232
30.07.2023 19:40

Lepszy ten Disasi niż Fofana który był mega przepłacony

Chelsea ?
komentarzy: 1757
30.07.2023 19:44

Disasi no nie wiem jeszcze za tą cenę sam gości od francuskiej piłki na Twitterze który też jest kibicem Chelsea odradza stanowczo tego transferu zresztą sam oglądałem kilka meczy monaco w tym sezonie i nie grał wybitnie

Midnite
komentarzy: 1130
30.07.2023 20:02

Disasi to taki stoper bardziej archaiczny niż Fofana - silny, wysoki, nie bawiący się z piłką. Dla mnie dobra opcja. Manchester United również miał go na oku, ale zrezygnował na rzecz zakupu Onany.

Grawpolo
komentarzy: 1469
30.07.2023 21:58

Dobry piłkarz, może nie wybitny, ale spokojnie może grać w obok Thiago, a w razie jego niedyspozycji pokierować całą defensywą. Ma prezencję, doświadczenie, siłę i szybkość. Nareszcie ktoś do pierwszego składu.

Stary Alfer
komentarzy: 556
30.07.2023 18:40

Axel Disasi w chelsea a więc Chalobah będzie wypychany- pewnie pójdzie za jakieś drobne na raty do Interu XD

FanTheBlues
komentarzy: 3397
30.07.2023 13:28

Niebiescy,jak gracie w FIFA23,to macie już odświeżone składy z nowymi zawodnikami ?

mpetc
komentarzy: 46
30.07.2023 18:35

W sensie?

mpetc
komentarzy: 46
30.07.2023 18:35

Chodzi ci o te okienko transferowe?

mpetc
komentarzy: 46
30.07.2023 18:35

Chodzi ci o te okienko transferowe?

thesabr3
komentarzy: 2232
30.07.2023 19:41

Nie o te w przyszłym roku ...

redtrid
komentarzy: 492
30.07.2023 12:20

Sporo prasy ogórkowej rozpisuje się dzisiaj, że powalczymy o Valverde. Co sądzicie?

Dla mnie marzenie, ale transfer z kategorii niemal nierealnych.

chelsefan
komentarzy: 2785
30.07.2023 12:30

Dobry ale nie do wyciągnięcia z realu.

FanTheBlues
komentarzy: 3397
30.07.2023 13:31

Valverde,byłby jeszcze lepszy niż Caicedo

chelsefan
komentarzy: 2785
30.07.2023 14:32

Tutaj to pozycja caicedo czy valverde inna. W życiu go nie kupią.

DomiMate
komentarzy: 248
30.07.2023 09:54

Wypchnąć Kante i Kove nie zapewniając sobie wcześniej zamienników?

chelsefan
komentarzy: 2785
30.07.2023 12:31

Oni ostatnimi czasy za wiele nie dawali. Wiec wiele nie straciliśmy.

eGzid
komentarzy: 899
30.07.2023 16:09

Ja w dalszym ciągu uważam, że pozbycie się Kante to spory błąd. Teraz jesteśmy w sytuacji, gdzie nie mamy następcy a na rynku nie ma nikogo dostępnego do gry na najwyższym poziomie. Jest młody Caicedo, z jednym sezonem w Anglii, za którego wołają 116 mln ojro. Jest też Lavia, 19 latek za 50 baniek. Nikogo z doświadczeniem i przynajmniej kilkoma sezonami na topie.

Midnite
komentarzy: 1130
30.07.2023 16:32

Kante na siłę też wypchnięty przecież nie został. Zdawał sobie sprawę ze swojej kondycji zdrowotnej i tego, że drugiego takiego kontraktu może już nie dostać, więc postanowił odejść. W ramach zasług klub też nie robił mu przy tym problemów.

Chibs
komentarzy: 244
30.07.2023 17:20

@eGzid Nie zgadzam się z tym, że nie było wiele opcji na ŚP. Akurat na tą pozycje było wiele opcji, o które można było powalczyć , ale nasz zarząd wolał przez 2 miesiące prosić Brighton, żeby puścili Caicedo za 80mln.

Do samej Arabii poszli Neves, SMS, Brozovic. O ile Neves był klepnięty dużo wcześniej to pozostałą dwójkę można było spokojnie przechwycić.
De Jong też miał swoje problemy z Barcelonie, ale nawet nie spróbowaliśmy tego wykorzystać.
Nie dawno w niemieckiej prasie pisali, że Kimmich nie ma statusu "nie na sprzedaż" i przy odpowiedniej ofercie była by szansa by Bayern go puścił.
Podobnie było z Barella na początku okienka - przy odpowiedniej ofercie mówiło się, że Inter go puści.
Amrabat jest podobno dostępny i mówi się o transferze do MU, które na razie zwleka- dlaczego nie próbujemy go przechwycić skoro mamy problemy na tej pozycji? Nie oglądałem go zbyt często ale na MŚ był niezłym kozakiem.
Dalej jest też E.Alvarez do wzięcia.

Generalnie trochę tych opcji jest/było ale nas zarząd woli płakać i prosić Brighton by puściło Caicedo za 80 baniek. Skończy się tak, że kupimy go ostatniego dnia okienka za 100 baniek. Wydamy taką kasę za gościa co zagrał 1 sezon w PL i w dodatku kupimy go tak by ominął go cały okres przygotowawczy z drużyną :)
Za Mariny pewnie za takie pieniądze sprowadzilibyśmy gościa pokroju Kimmicha

Midnite
komentarzy: 1130
30.07.2023 20:14

A to z Kimmicha taki DM pokroju Kante? Ja zawsze myślałem, że szukamy kogoś do pary z Enzo. Duet Enzo-Kimmich to byłaby autostrada A1 dla rywali w środku pola. Barella to ta sama melodia i do tego z Interu, który robił dymy o zbyt wysoką wycenę z Lakakę. Ambrabat to bardziej alternatywa za Caicedo niż sensowna opcja. Ten jeden sezon w Brighton robi na mnie większe wrażenie, niż typ z Serie A - ligi, w której niedługo nasz Ruben będzie supergwiazdą.

Chibs
komentarzy: 244
30.07.2023 20:57

No skoro chcemy grać na 2 SP to potrzebujemy kompletnego zawodnika na tą pozycje, a nie murzynka, który będzie umiał tylko szybko biegać i dobrze dobrać piłkę, a jak sam ma piłkę to jego jedyną opcją jest zagranie do najbliższego.
Mieliśmy duet Kante-Jorginho, w teorii powinni się świetnie uzupełniać a w praktyce były momenty, że nawet ktoś taki jak Kante nie był w stanie pokryć całego środką, bo Jorginho był tragiczny w defensywie. A w ofensywie mieliśmy jednego zawodnika, który miał pomysł na grę - gdzieś na yt widziałem analizę, w której ten powód był podawany dlaczego Chelsea lepiej sobie radzi grając 5tka z tyłu - chodziło o to, że 3 ŚO zapewnia więcej bezpieczeństwa w defensywie w środku z czym mieliśmy problem, a wahadłowi dają nowe opcje w ataku, których nam brakowało. Dlatego też każdy kolejny trener tutaj przechodził na 5tke z tyłu.
Już dużo bardziej mi się podobał środek Fabregas+Matić, bo ten pierwszy mimo, że mistrzem defensywy nie był to i tak wyżej niż Jorginho, a Matić w swoim prime mimo drewnianych ruchów potrafił coś pokiwać czy rozegrać.
Na pewno atuty defensywne/ofensywne tej dwójki były bardziej zbalansowane niż u Jorginho i Kante.

Dlatego uważam, że jeśli chcemy grać na 2ŚP to powinniśmy szukać kompletnego (idealnie jeśli byłby on dobry fizycznie) ŚP i od Enzo wymagać, żeby też takim był. Jeśli Enzo ma być klonem Jorginho, a caicedo klonem Kante to skończymy grając 5tką z tyłu tak jak robili to kolejni trenerzy w Chelsea :)

Co do Kimmicha to coś Ci się pomyliło, bo defensywnie jest on bardzo dobrym zawodnikiem i jego statystyki to potwierdzają, w dodatku potrafi świetny w rozegraniu - przecież to jest zawodnik kompletny i topka na świecie na swojej pozycji. Mając środek Kimmich-Enzo to jedyny minus to warunki fizyczne. Na pewno nie to, że Kimmich nie potrafi bronić. A od Enzo musimy wymagać, że nauczy się bronić skoro mamy grać na 2 ŚP.

Z tą serie A to też niezła ignorancja. Z każdym zespołem z top8 poprzedniego sezonu mielibyśmy aktualnie problemy, a liga sama w sobie jest coraz bardziej konkurencyjna i wyrównana co czyni ją mocniejsza z roku na rok. To że nie potrafi się sprzedać i nie ma tam takich pieniędzy jak w PL nie znaczy, że liga jest słaba i grają w niej słabi zawodnicy.

ChelseaGol
komentarzy: 4493
30.07.2023 07:53

Dharmesh Sheth z Sky Sports podaje, że między klubami nie ma aktywnych rozmów. Obecnie w biurach Chelsea trwa burza mózgów, czy złożyć kolejną ofertę za Caicedo, czy może przejść do innego celu.

Na koniec głos zabrał Tom Roddy piszący dla The Times. Według niego Brighton podejdzie do rozmów w kwestii Caicedo bardziej przychylnie, jeśli Chelsea zgodzi się sprzedać im Leviego Colwilla.

To jest wycięte z innej strony odnośnie informacji o Caicedo,i właśnie wrzucam to tutaj po to aby zakończyć starania o Caicedo.

Midnite
komentarzy: 1130
30.07.2023 16:33

Nie wiem co o tym myśleć. Z jednej strony piłkarz idealny dla Chelsea, z drugiej cena kosmiczna, a z trzeciej te 15-20 mln różnicy to już zostały przepuszczone kilka razy na jakiś nonameów z Brazylii...

Chibs
komentarzy: 244
30.07.2023 04:11

Dwa mecze z City w styczniu pokazały jaka jest różnica między doświadczonymi zawodnikami a tymi co dopiero łapią minuty w PL, dlatego totalnie nie rozumiem dlaczego sypiemy kolejne 20mln za jakiegoś juniora na wypożyczenie zamiast kupić kogoś doświadczonego do srodka pola i może obrony.
Przecież aktualnie jesli Thiago Silva wypadnie ( a co jest możliwe) to my na SO wychodzimy z Chalobahem i Colwillem. Zestawiając ich z jakimś juniorem na SP to jesteśmy na straconej pozycji już na starcie. Sparingi dobrze pokazuja ze mamy problem z środkiem pola, a jesli srodek nie działa to i z automatu naszym ofensywnym grajkom bedzie ciężej, ani tez nie wykorzystamy ofensywnych autów naszych bocznych obrońców. Mecze beda wygladac jak ten z Brighton na SB gdzie nie mogliśmy wyprowadzic piłki z własnej połowy bo nasz srodek nie istniał.
To jak ważny jest srodek pola pokazało chociażby ile nam dało przyjście Fabregasa do nas, czy cały czas pokazuje Real, któremu może wypaść każdy ze składu ale dopóki jest w nim Modric z Krosem to nic złego im się nie stanie.

Dlatego totalnie nie rozumiem braku działań zarządu w tej kwestii. Już dawno powinni olać tego Caicedo. Niech Brighton zostanie z zawodnikiem któremu obiecali transfer to w styczniu go kupimy za 50-60mln, bo 100baniek na pewno nie jest wart.

Mam wrażenie, ze zarząd uparł się na tego Caicedo i liczy ze Brighton im go puści troche taniej niż 100mln żeby nie wyszli na frajerów.

Z drugiej strony mam tez wrażenie ze jesteśmy takimi frajerami na rynku, którzy boja sie podjąć jakieś odważniejsze ruchy i myślą ze zostało im tylko skupowanie juniorów.
Z jednej strony jesteśmy w słabej sytuacji, ale z drugiej to był tylko jeden słabszy sezon, dalej jesteśmy jednym z największych klubów. Pare lat temu po jeszcze gorszym sezonie ściągnęliśmy do siebie Kante o którego cała PL sie biła, Luiza z PSG czy Michiego o którego po Euro tez sie kilka klubów biło.
Mam wrazenie, ze jeśli dalej mielibyśmy Marine odpowiedzialna za transfery to właśnie próbowalibyśmy przechwycić gvardiola, któremu cos transfer do City nie może się sfinalizować, sondowali możliwość ściągnięcia jakiegoś Barelli/Kimmicha, a Caicedo albo byłby u nas za jakieś 50-60baniek albo negocjacje od miesiąca zakończone.
Tymczasem z ta banda nieudaczników możemy kupować kolejnego juniorka co zagrał pare dobrych meczy w L1.

ChelseaGol
komentarzy: 4493
30.07.2023 09:02

Niestety muszę powiedzieć ci kolego tak?
Masz rację co piszesz,w momencie wyprzedaży zawodników z naszego zespołu,chyba każdy z nas liczył na dobre wzmocnienia,mam na myśli doświadczonych zawodników,po upływie lipca a mamy blisko koniec lipca drużyna NIE MA środka pola.

Nikt nie spodziewał się że Tood i jego właściciele zdecydują że zarobione pieniądze że sprzedaży zawodników nie zainwestują w zawodników,a w młodzież niedoświadczoną.

Uważam że podieli ogromne ryzyko i jak tak dalej będzie to sam Pochettino nie będzie krył się że nie ma drużyny,lub inaczej,nie ma zawodników doświadczonych.
Ja w takiej sytuacji będę murem za Pochettino.

FanTheBlues
komentarzy: 3397
29.07.2023 22:58

Polacy mają złoto na żużlu.Chociaż na motorach nie zawodzą ,tak jak w piłce ;)

Lakaka
komentarzy: 329
29.07.2023 22:05

Boże ale płaczecie, przecież kupuja młodzież żeby wysyłać do klubu którego zainwestowali, młodziki którzy będą się nadawać do chelsea będą brani do 1 składu, a ci którzy nie na sprzedaż, cierpliwosci, i więcej zabawy z oglądania:)

eden1905
komentarzy: 1496
29.07.2023 20:17

Obejrzałem jakiś skrót zagrań tego Uhochukwu i gość to totalnie nie mój typ ŚPD. Rusza się jak mucha w smole. Jakby na szczudłach biegał. W dodatku problem jest taki, że Rennes gra 3ką pomocników i on tam grał na typowym ŚPD. My gramy 2ką ŚP i jakoś nie widzę takiej kłody obok Enzo. Swoją drogą Palhinha który ma tyle samo wzrostu jest dużo bardziej mobilny. No nic. Welcome to Strasbourg.

ChelseaGol
komentarzy: 4493
29.07.2023 21:25

Śmiać mi się chcę,Caicedo nie umieją kupić przez miesiąc czasu ale talenty już umieją kupić i to po 20 miln.lub ponad 20 miln..gdzie przy kupnie takiego zawodnika jest 50%50 że coś z niego będzie.

Jak widać wszytko idzie w złym kierunku,tutaj głównej kadry nie ogarniaja ale młodzież na HOP kupują i to za duże pieniądze.

Lakaka
komentarzy: 329
29.07.2023 22:07

Za granicą co innego mowia, ale w Polsce tylko płacz i narzekanie XDDD

Picior
komentarzy: 1024
29.07.2023 22:11

@Lakaka dobrze powiedziane, na Twitterze większość kibiców Chelsea się cieszy z tego transferu.

FanTheBlues
komentarzy: 3397
29.07.2023 23:00

ChelseaGol,też mnie z tym denerwują.My potrzebujemy solidną kadrę na teraz.A nie na wypożyczenia z młodzikami do ogrania

eden1905
komentarzy: 1496
29.07.2023 23:46

Tu chodzi bardziej o to, że żydujemy od miesiąca na tym Caicedo podbijając co tydzień ofertę o 5 mln, a tutaj rzucamy od tak prawie 30 mln za jakiegoś Ugochukwu co patrząc na minuty na boisku to zagrał pół sezonu w Rennes wcale nie zbierając jakiś super ocen. Trochę jest to chore. Bo jak ten typ jest wart 30 mln to sorry, ale Caicedo jest wart 100 mln, bo zagrał cały sezon w PL i zbierał świetne noty. I to samo sobie mogą pomyśleć w Brighton.

Stary Alfer
komentarzy: 556
29.07.2023 14:57

Kolejny młody jedno nogą w Chelsea: Lesley Ugochukwu i pewnie odrazu wypożyczonko :|

eden1905
komentarzy: 1496
29.07.2023 19:49

Jakie wypożyczenie, to nasza alternatywa za Caicedo :]
W końcu mamy tego upragnionego ŚPD!
Walcie się tam w Brighton!
27mln, a nie zasrane 100 które wołacie!

A tak na serio, to Boehly chyba bardzo musi wierzyć, że jak pokupuje od groma młodych zawodników po 15-30 mln to oni przyniosą zysk w przyszłości. Bo inaczej nie da się tego wytłumaczyć, że sprzedał wszystkich których się dało i zastąpił ich takimi powiedzmy talentami.

Szewa007
komentarzy: 27
29.07.2023 08:45

Mówiłem żeby poczekać do końca okienka i wtedy będzie wiadomo co czeka Chelsea ale jest już końcówka i można być zaniepokojonym. Wygląda na to, że nic dobrego, wygląda na to, że już nie kupimy nikogo powyżej 22 roku życia, a bez ukształtowanych zawodników można zapomnieć o trofeach, obawiam się, że jednak będziemy "hodować" piłkarzy dla innych klubów, bo ta drużyna może być bardzo dobra ale za 4, 5 lat, na tę chwilę to jest drużyna na 6-10 miejsce w lidze i nie bądźmy naiwni że za 5 lat ci piłkarze, zakładając że się rozwiną, dalej beda w Chelsea, nie, zostaną sprzedani z zyskiem do klubu który zapłaci im więcej, w którym będą mogli zdobywać trofea, a w ich miejsce znowu kupimy graczy poniżej 22 lat.

Grawpolo
komentarzy: 1469
29.07.2023 09:41

@Szewa007
No niestety, ale tak dokładnie to wygląda. Z tym zastrzeżeniem, że jak zespoły z dołu tabeli przestaną bać się Chelsea i wyjdą odważniej nastawieni, to może nas czekać walka o utrzymanie. 10 miejsce to około 50 bramek strzelonych. Czy my mamy chociaż na to potencjał?

eden1905
komentarzy: 1496
29.07.2023 12:16

Mamy najniższą średnią wieku w całej lidze. Na ten moment jest to zaledwie 23,3. Drugi zespół w takim rankingu ma średnią 24,7. Takie City ma 26,7. Może i będą mecze gdzie zapał młodych i dobra taktyka Pochettino wystarczą do wygranej, ale będą i takie gdzie po prostu inne zespoły zjedzą Nas doświadczeniem czy zgraniem i nic na to nie poradzimy.

Sprawdziłem średnią w innych ligach. Jesteśmy najmłodsi ze wszystkich top 5 lig. Tylko Touluse z Francji ma średnią 23,0 ale jakby u Nas nie liczyć Lukaku i Zyiecha to im dorównamy pewnie :]

Grawpolo
komentarzy: 1469
29.07.2023 13:51

Tak, tylko 3 zawodników powyżej 28 lat (bez Lukaku i Ziyecha). Sam zapał i chęć do biegania to trochę za mało jak na wymogi PL, W listopadzie mogą dojść kontuzje wynikające z obciążenia młodego organizmu (już liczymy do składu dwóch panów B, a przecież oni tak naprawdę jeszcze nie wrócili z kontuzji). Młodzieżowcami ligi nie zawojujemy.
Może Perisić by się przydał. Czytałem, że Totki dają mu wolną ręką. Gość może grać na kilku pozycjach, szybko się adaptuje, grał w kilku klubach. Najemnik, ale swoje rzemiosło zna. Byłby niezłym pogłębieniem składu.

Picior
komentarzy: 1024
29.07.2023 14:33

Gosc mówił żeby poczekać do końca okienka i wtedy będzie wiadomo co czeka Chelsea.
W tej samej wiadomości twierdzi, że Chelsea nie podpisze nikogo powyżej 22 lat.
To jak w końcu? Mamy czekać do końca okienka? czy w jego połowie już zakładać durne stwierdzenie, że nikogo ciekawego nie podpiszemy?

Szewa007
komentarzy: 27
29.07.2023 15:06

@Picior Czytaj ze zrozumieniem, a nie wybieraj fragmentów wypowiedzi, na razie to są tylko moje obawy po tym co się dzieje do tej pory, jest jeszcze trochę czasu ale nie widać na horyzoncie żebyśmy się nagle mieli rzucić na bardziej doświadczonych zawodników. Widzę, że jesteś pozytywnie nastawiony, zobaczymy.

redtrid
komentarzy: 492
29.07.2023 15:30

Panowie, jest jeszcze miesiąc, zobaczymy. Oczywiście też bym chciał mieć już skompletowaną kadrę.

ChelseaGol
komentarzy: 4493
29.07.2023 07:21

16 dni do rozpoczęcia sezonu,tourne w pełni,został mecz niedzielny z Fulham i mecz z BVB a nasz zarząd nic nie robi?

Jak kolega poniżej napisał,Tood ma inną wizję na klub,uważam jak wizja ma być taka że mamy grać w Premier League młodzieżą to nie może Tood i spółka w zarządzie stawiać cele przed Pochettino.
Cały czas myślę co mysli Pochettino,kupują mu pomocnika miesiąc i nie mogą kupić,sytuacja zabawna zaczyna się robić moich oczach na sytuację nie do śmiechu.
Staram się myśleć pozytywnie ale mając w myślach 12 miejsce z poprzedniego sezonu,w nowym sezonie z tak niedoświadczoną kadrą może być różnie?
Ci młodzi zawodnicy pod względem fizycznym po kilku kolejkach mogą nie mieć siły i świeżość,a Premier League jest bardzo wymagająca ligą.

Nasz zarząd widzę nie wyciąga wniosków i nie uczy się na błędach,nie może być tak że kadra przechodzi rewolucję,odchodzą zawodnicy jedni z większym potencjałem i drudzy z mniejszym potencjałem a zarząd zaczyna kupować Pochettino odzież.

I sam w zaistniałej sytuacji Caicedo nic za wiele nie pomoże.
Jest jeden pozytyw,Pochettino może i liczę że przygotuje zespół zdecydwanie lepiej pod względem fizycznym a tego bardzo brakowało w ostatnim fatalnym sezonie.

ChelseaGol
komentarzy: 4493
28.07.2023 20:28

chelseafan-nie przyjdzie 4 aż zawodników i to nowych,Caicedo plus może ktoś pokroju dużego potencjału ale z doswidczonych zawodników nikogo nie kupimy.
Ooo Caicedo i Kudus.
A tym czasem MU są blisko kupienia napastnika z Atalanty.
Można?Można,czyli nie liczy się ilość kupionych zawodników tylko nowy zawodników=jakość.

Zwodnik musi pasować do formacji która chce grać trener.

chelsefan
komentarzy: 2785
28.07.2023 20:31

napadziora mamy jacksona a ten hojlund to mu może buty czyścić.

chelsefan
komentarzy: 2785
28.07.2023 20:33

stać nas na tych 4 graczy tylko Tadeusz ma inną wizję.

chelsefan
komentarzy: 2785
28.07.2023 20:40

najbardziej można żałować że do nas nie trafili. Barnes new-44M Maddison tott -46M. Solomon -tott-0,0M

Picior
komentarzy: 1024
28.07.2023 22:53

Że niby Hojlund jest jakościowy? Modliłem się żeby przypadkiem Chelsea nie miała na niego ochoty...Jackson go zjada pod każdym mozliwym względem

eden1905
komentarzy: 1496
28.07.2023 23:46

chelsefan - Ostatnio jak pisałem, że chciałbym Eze ponad Olise to gadałeś, że na chuj mi kolejny lewo skrzydłowy. Teraz żałujesz, że nie trafił do nas Barnes który gra totalnie na LS. To ci dopiero....

eden1905
komentarzy: 1496
28.07.2023 23:53

Hojlund raptem 9 goli strzelił w tej Atalancie, a zapłacą za niego ponad 70 mln pewnie. Gruba przesada. Jeszcze może wcześnie na takie wnioski, ale raczej zrobiliśmy lepszy biznes kupując Jacksona za 37 mln.

eden1905
komentarzy: 1496
29.07.2023 00:01

A te 30 mln co daliśmy mniej za Jacksona możemy wydać na takiego Elye Wahi który strzelił w Montpellier 19 goli. Rok wcześniej strzelił 10 goli. Więc jest jakaś powtarzalność. Hojlund to póki co jeden średni sezon zagrał we Włoszech. Nie ogarniam tego hypu na niego.

chelsefan
komentarzy: 2785
29.07.2023 07:21

Eden@. Barnes jak chcesz wiedzieć to na 10 może też.

chelsefan
komentarzy: 2785
29.07.2023 07:48

A po drugie olise to nie rzaden skrzydlowy tylko pomocnik.

redtrid
komentarzy: 492
29.07.2023 13:37

Olise na skrzydle też gra często, nawet częściej niż w pomocy.

chelsefan
komentarzy: 2785
29.07.2023 15:03

Sorry chodziło mi o eze że to bardziej lewy pomocnik niż skrzydłowy.

Pan Magiczny
komentarzy: 658
28.07.2023 20:04

Kukuryku by nie zasnął to byłoby na 0 z tyłu ;)

chelsefan
komentarzy: 2785
28.07.2023 20:09

ale sama gra nie porywała.

Pan Magiczny
komentarzy: 658
29.07.2023 09:00

To tez prawda...

chelsefan
komentarzy: 2785
28.07.2023 20:01

@Grawpolo. Tak widzę kadrę na sezon 23/24.

BR- kepa/slonina/bettinelli
OŚ-silva,badishile/colwill/humphreys/(najlepiej NOWY lub chalobah)
OP-james/gusto/
OL-chilwell/hall/
PŚ-enzo/CAICEDO/santos/chukwuemeka/najlepiej NOWY lub gallagher
SL-sterling/maatsen
10-nkunku/NOWY
SP-NOWY/angelo
9-jackson/broja/

Tylko jeszcze 4 nowych piłkarzy proszę. Oczywiście dobrych.

chelsefan
komentarzy: 2785
28.07.2023 20:02

Tych co są obecnie w kadrze a nie wymieniłem sprzedać bo to jest wielkie nieporozumienie.

Grawpolo
komentarzy: 1469
28.07.2023 22:17

Wg mnie za dużo młodzieży w ofensywie. Linia obrony prawie taka jak moja. Humphreys chyba idzie do Leeds. Dylemat Cucu czy Hall. Z bólem stawiam na Cucu. Hall jest bardzo młody, zaraz złapie kontuzję mięśniową jak Fofana, Badiashile. To nieuniknione, a w tym wieku taka kontuzja często prowadzi do seryjnych urazów.

Do grania obok Enzo tak naprawdę to nie mamy nikogo. Gallagher za słaby w defensywie, Caicedo to jeszcze znak zapytania, Chukwu to może raczej być rezerwowa 10, , Santos/Casadei - straszne szczypiorki, już widzę jak się zderzają z Haalandem. Pewnie zostanie jeden z nich, stawiam na Casadei, bo wydaje się być silniejszy fizycznie, może wytrwa bez kontuzji do okienka styczniowego.

SL i SP - tu mamy więcej opcji, może nie najwyższych lotów, ale jest chociaż jakiś wybór. Dodatkowo doszedł Maatsen. Widać, że Poch go testuje i radzi sobie jako odwrócony skrzydłowy. Zgadzam się, że powinien zostać tylko czy wytrzyma cały sezon? Angelo jeszcze nie grał w PL i wydaje mi się, że to dla niego za wcześnie.

Na 10 Nkunku to kandydat oczywisty, ale w meczu z Newcastle nie porwał. Na początku grał za wysoko i przeszkadzał Jacksonowi. Poch musiał go instruować w przerwie nawadniającej. Zgadzam się, że rezerwowego na dzisiaj jeszcze nie mamy. Może być Chukwu albo Gallagher, ale to nie ten poziom.

Na 9 mamy tylko dwóch zawodników. Testowany był też Mason Burstow z U21.

Arexx
komentarzy: 336
28.07.2023 22:53

Chcesz sprzedac Madueke?

chelsefan
komentarzy: 2785
29.07.2023 07:18

Madueke wypożyczył bym go.

ChelseaGol
komentarzy: 4493
28.07.2023 12:55

2 lata temu zarząd nasz odrzucił ofertę za Calluma 70 miln.bo tyle Bayern dawał,dziś po 2 latach Fulham negocjuje umowę i nie chcą dać 10 miln.za niego..:)
Na marginesie,Brighton kupiło Caicedo za uwaga-4,5 miln..
Chcą za niego 100 miln..

mpetc
komentarzy: 46
28.07.2023 13:50

2 lata temu? Jak to w 2019 roku było chyba

redtrid
komentarzy: 492
28.07.2023 17:41

Oczywiście, że 2019 ;)

Pan Magiczny
komentarzy: 658
28.07.2023 20:04

2019...

Midnite
komentarzy: 1130
29.07.2023 10:50

Pytanie czy gdyby wtedy tam poszedł to dzisiaj nie mówiono by o nim w podobnym kontekście, jak o De Bruyne czy Salahu. Z drugiej strony coś czuję, że gdyby Ci dwaj wtedy zostali w Chelsea to po czasie by byli warci tyle, co dzisiaj CHO. Takie przemyślenia...

FanTheBlues
komentarzy: 3397
28.07.2023 01:30

Mewy sobie jaja robią z nas.Taką wielką kasę to my możemy wydać,ale za porządnego napastnika 9.A nie kolejnego grajka do pomocy.

Picior
komentarzy: 1024
28.07.2023 06:14

W obecnej sytuacji nie mamy pomocy tak tylko przypomnę, a napastnik za 100mln nam potrzebny nie jest

ChelseaGol
komentarzy: 4493
28.07.2023 07:31

Od początku negocjacje z Brighton o Caicedo mi się nie podobały,teraz po kilku tygodniach starań o Caicedo my tak naprawdę nic nie wiemy?
Nie są przerwane negocjacje,są w toku,ale 2 dni temu już pytaliśmy o Kudusa z Ajaksu,są inne opcje tańsze i porównywalne do Caicedo.

Ale ten transfer za dużo nam nie pomoże,bo City,Arsenal,MU,Liverpool,Newcastle,
Tottenham kadrowo są przed nami o jeden sezon,i tutaj ja nie wyolbrzymiam,takie są fakty.

Mystakorsarz
komentarzy: 712
28.07.2023 09:50

Mewy to chcą nas orżnąć na kasę i Colwilla!

Brać Lavię i pozamiatane!

ChelseaGol nie zgadzam się, że Totenham ma lepszą kadrę. Właśnie zaraz stracą jedynego napadziora, na samym Sonie nie pociągną.
Co do Newcastle liczę, że przejadą się na grze w LM a dokładniej liczę, że skoro my nie gramy w Europie to ostro zawalczymy o TOP4.

A pro po powyższego celu, niepojęte do czego doszło, że jako kibic marzy mi się Top4 i może puchar FA, tak bardzo się śmiałem z Arsenalu i ich oczekiwań.... ach życie!

Czapson
komentarzy: 200
28.07.2023 11:59

@Mystakorsarz
Nie wiem po czym wnosisz, że Spurs nie mają lepszej kadry. Mają gwiazdę Sona, który na pewno będzie miał dużo lepszy sezon, solidny środek pola bo Hojbierg zawsze gra solidnie, Bentancur się wyleczy a doszedł Maddison który moim zdaniem jest piłkarzem bardzo dobrym, na pewno nie gorszym od Nkunku, ale za to ogranym w PL i z tego względu w pierwszym sezonie może dać więcej Tottenhamowi niż nam Nkunku. Jak tylko nie będzie się leczył za często to jest to spore wzmocnienie. A co do Kane'a to ja tam taki przekonany nie jestem czy ten transfer się odbędzie. Spodziewam się, że jak co roku zobaczę Kane'a w pierwszej kolejce w koszulce Tottenhamu, a na koniec sezonu zobaczę w klasyfikacji strzelców 20+ bramek na jego koncie. Z kolei jak jednak pójdzie to pewnie kupią kogoś typu Kolo Muani lub coś takiego i będą mieć podobny transfer do naszego Jacksona. Muszą sobie tylko tyły poprawić bo tam jak co roku dramat, ale u nas znowu nie jest ekskluzywnie.

Dla jasności - Tottenham w tym składzie nawet z Kane'em i tak wyżej 5-6 miejsca i kolejnego zawodu nie podskoczy pewnie ale nie zmienia to faktu, że od nas są silniejsi kadrowo.

Co do Arsenalu to ja się nie śmiałem bo każdy klub w europie wygrywa falowo, ma swoje okresy przez kilka lat, a potem przez kilka nic nie może ugrać (z niezbyt częstymi wyjątkami gdy ktoś którąś serię przeciągnie do wyniku dwucyfrowego). Mało tego jak następowała zmiana z Romana na amerykanów to od razu wam pisałem, że się osuniemy, więc nawet zaskoczony nie jestem. Natomiast nie mam w sobie takiego optymizmu jak Ty i nie rozglądam się za top4 i FA Cup. Oczekuję top 10 i ćwierćfinału pucharu ligi lub pucharu Anglii chyba, że będziemy mieć jakieś ultrafuksiarskie losowania a inni wybiją się nawzajem. To taki cel realny. Z marzeń - 6 miejsce, ale potrzebujemy żeby ktoś z grona Tottenham, Newcastle, MU zaliczył fatalny sezon bo City i Liverpool takiego nie zaliczą, a Arsenal na fali entuzjazmu jeszcze się przed tym uchroni w tym sezonie raczej, a do tego trzeba żeby AV, Brightony, WHU i inne takie nie zaliczyły wybitnego.

ChelseaGol
komentarzy: 4493
27.07.2023 23:13

Redtrid-masz na instagramie pełno,jeszcze zacznijmy interesować się Lavią który jest jedną nogą już w Liverpoolu.

Ja muszę przyznać że ostatnia oferta odrzucona dziś lub wczoraj to jest chyba 4 oferta odrzucona,sądzę że to jest zawstydzajace dla naszego zarządu,a może oni nie byli świadomi że Brighton nie będzie mimo wszytko żadać 100 miln.za Caicedo,po kilku tygodniach okazuje się prawdą..:)
A tutaj 2 tygodnie do rozpoczęcia sezonu.

redtrid
komentarzy: 492
28.07.2023 10:19

Serio uważasz, że te na insta to wiarygodne źródła? :D

ChelseaGol
komentarzy: 4493
27.07.2023 22:03

Grawpolo-Jakson to jedno a kto za niego?
Jest Broja ale jak widać po kontuzji potrzebuje czasu a dwa,jak będzie zdrowy to nikt nie wie w jakiej dyspozycji będzie?

Media podają odnośnie Caicedo że negocjacje nie upadły ALE prezydent Brighton nie ma zamiaru go sprzedawac za mniej niż 100 miln.odrzucili 4 chyba ofertę i kilka chwil temu wiedze informacje że zarząd zaczyna szukać alternatywny za Caicedo.

redtrid
komentarzy: 492
27.07.2023 22:30

Gdzie masz info, że zaczynamy się rozglądać za alternatywą? Jakieś źródła pls?

Grawpolo
komentarzy: 1469
27.07.2023 22:33

Nie mamy za dużego wyboru na pozycji 9 (Lukaku nie liczę). Cały czas optowałem za zakupem klasowego napastnika zamiast Caicedo (chciałbym Kane, Osimeha w ostateczności Vlaho), ale dzisiaj wydaje mi się, że nic z tego nie będzie. Na dzisiaj, z nominalnych napastników, mamy Jacksona (dla mnie największe zaskoczenie na plus) i Broja (na razie nic wielkiego piłkarsko u nas nie pokazał, raptem 1 strzelona bramka). Jak zawsze w przypadku takich piłkarzy powtarzamy mantrę - poczekajmy, może odpalą. Wydaje mi się, że nie, ale chciałbym się mylić.
Mieliśmy już wielu środkowych napastników, dobrych tylko dwóch: DD i DC. Największe rozczarowanie - Alvaro Morata. Największe wydymanie - Lukaku, gość, który oszukał nas już 2 razy i teraz próbuje oszukać po raz trzeci.
Odnośnie Caicedo napisaliśmy tu już tysiące słów, jedni są gorącymi orędownikami tego transferu, inni przeciwni, rzeczywistość jest taka, że czas ucieka, a rynek jest coraz bardziej wykupiony. Za chwilę nie będzie kogo kupić, no chyba, że zdecyduje się Grzegorz Krychowiak;). Może?

GoldenBoy
komentarzy: 90
27.07.2023 19:16

EXCLUSIVE: Chelsea have submitted new bid for Moisés Caicedo in the last 24 hours. #CFC
Understand Chelsea new proposal was £80m and it was immediately rejected by Brighton. #BHAFC
Negotiations remain ongoing but no agreement at this stage.

Fabrizio Romano.

Jak mówiłem tydzień temu. Zapłacimy 90-100 melonów albo sajonara. Brighton jest na nas cięte za Pottera
i Colwilla i żadnej ulgi nie będzie.
Liga za 2 tygodnie z Liverpoolem a środek pola dalej w lesie...

ChelseaGol
komentarzy: 4493
27.07.2023 20:28

Ha ha wiedziałem że odrzucą kolejna ofertę i to aż 80 miln...:)
Jesteśmy w lesie,tak?
Kto każe zarządowi negocjować cały lipiec z Brighton o Caicedo?

Normalne jest to,raczej nie,tym bardziej po tylu sprzedanych zawodników w zamian musiał ktoś być w ich miejsce pozyskany?
Owszem mamy pomoc ale jaką,NIEDOŚWIADCZONĄ,a Premier League jest mega wymagająca ligą,nie nadrabisz pewnych elementów w grze poprzez tydzień,dwa tygodnie czy miesiąc.
Nie jednego kozaka Premier League zweryfikowała.

Sytuację w pomocy czy w kadrze mamy jaką mamy,nikt z po za zarządem nam takiej sytuacji nie stworzył.
Sam sobie jesteśmy winni.
Nawet jakby Caicedo został kupiony to może mu brakować zgrania z naszym zespole,po to są tourne,po to jest otwarty rynek wcześniej żeby każda drużyna mogła przed tourne mieć zespół kampletny.

Grawpolo
komentarzy: 1469
27.07.2023 21:04

Jeszcze raz skład systemie 4-2-3-1, tym razem z Caicedo:

Bramkarze:Kepa/Bettinelli/Slonina
PO James/Gusto
ŚO Silva/Badiashile/Colwill/Chalobah
LO Chilwell/Cucu
PD -Fernandez/Caicedo/Casadei/Gallagher/
LeweS - Mudryk/Maatsen
10 - Nkunku/Kudus?
PraweS - Sterling/Madueke
9 - Jackson/Broja

Trzeba przyznać, że blado to wygląda. Cała nadzieja, że Poch coś wymyśli, i że odpali Jackson.

redtrid
komentarzy: 492
27.07.2023 21:16

Najbardziej zjebaliśmy odpuszczając Ugarte. Wtedy mewy chuja by mogły.

chelsefan
komentarzy: 2785
27.07.2023 21:36

Po tych ostatnich meczach co grali casadei i conor to nie mamy za bardzo wyjscia z podbijaniem ceny za caicedo. Także płacić 100 i jest nasz na lata.

Grawpolo
komentarzy: 1469
27.07.2023 21:50

Od początku był za duży hype na ten tranfer. Pozycja defensywnego pomocnika jest istotna jak każda inna w drużynie, ale nie ona wygrywa mecze. Ugarte byłby doskonałym uzupełnieniem pierwszego składu do gry obok Enzo. Stosunek cena do jakości 2 razy lepszy, ogranie dużo większe, w tym występy w LM i LE. Nie wiadomo tylko czy chciałby do nas przyjść. Nie spróbowaliśmy i już się nie dowiemy.

redtrid
komentarzy: 492
27.07.2023 22:29

Grawpolo - Fabrizio podawał, że Ugarte miał uzgodnione warunki kontraktu z nami. Rozeszło się o cenę, PSG zaproponowało więcej. Jakbyśmy mieli drugiego śpd, to mewy by nie były takie rzutkie.

Grawpolo
komentarzy: 1469
27.07.2023 23:33

@redtrid
tak masz rację, sprawa upadła na początku czerwca, podobno z powodu tygodniówki. Szkoda, bo 60mln jurków to nie 100mln fula. Sporo by zostało na przykład na napastnika, bo tam mamy bidę. Jak Jackson nie wypali, to może być naprawdę słabo, włącznie z widmem walki o utrzymanie.

Escaflon
komentarzy: 85
27.07.2023 18:40

Niech njuz wyp....la tego Domagale i tencale viaplay z naszego rynku. Do huja co oni sie podniecali srokami to glowa mala. A na koniec almiron i wywiad z Tripierem. Noz kurwa mac.

Garden
komentarzy: 699
27.07.2023 20:06

Tak jest! Niech ich wypierdol Om! I będziesz oglądał to co canal + ci powie ze masz oglądać, albo wypad streamowac na gówno stronach! Brawo za pomyslunek

Pan Magiczny
komentarzy: 658
28.07.2023 20:05

Pełna zgoda...

redtrid
komentarzy: 492
27.07.2023 17:38

@Grawpolo, a Ty wiesz, co dokładnie oznacza reguła 25, w tym 8 homegrown? Bo wypisujesz takie farmazony, że głowa mała. Może tylko Cię oświecę, że zawodnicy u21 i z akademii nie liczą się do liczby 25. Policz sobie, ilu jest to zawodników z podanej przez Ciebie listy...

Grawpolo
komentarzy: 1469
27.07.2023 17:45

Oczywiście, że się nie liczą, kto pisze, że się liczą. Tu masz wyjaśnione wszystkie zasady, jak krowie na rowie.
https://sqaf.club/premier-league-squad-rules/

redtrid
komentarzy: 492
27.07.2023 17:51

To po kiego wymieniasz w 25 zawodników, którzy mogą wejść tylnymi drzwiami do kadry i się prujesz na chelseafana, który wymienia zawodników, którzy nie liczą się do 25? Ja zasady znam, linka nie potrzebuję ;)

Grawpolo
komentarzy: 1469
27.07.2023 18:20

Jak znasz zasady to ok, link niepotrzebny. Prawie połowa naszego składu nie liczy się do 25. Mamy tylko 3 zawodników powyżej 28 lat (nie licząc 2 platfusów do odstrzelenia).

redtrid
komentarzy: 492
27.07.2023 18:43

Od razu inna dyskusja ;) nasi sztabowcy muszą jeszcze pamiętać o 3 sezonach gry w Anglii lub Walii ;) Ale taka jest prawda, że np. pozbycie się Mendy'ego, dorzucenie Maatsena czy wcześniej zakup Madueke, dają nam dużo większą elastyczność w ustalaniu 25.

Moim zdaniem powinniśmy mieć większą liczbę bardziej doświadczonych zawodników, ale nie jest to regułą, więc tutaj trzeba zaufać Poche.

mpetc
komentarzy: 46
27.07.2023 17:16

Ja po tym meczu mam opinie że cucu nie nadaję się na tą pozycję, mu brakuje orientacji która jest niezwykle ważna na Po/Lo/CLS/CPS gdzie głownie w fazie obronnej biega się za skrzydłowymi którzy biegają tam i tu co szczególnie widać przy tej straconej bramce on próbował zablokować podanie więc podszedł do piłki a niezorientował się że zanim był almiron a nie obok. Ja bym go z Chelsea nie skreślał dopóki nie sprawdzimy go na mniej ryzykownych pozycji z tego co pamiętam on miał w przeszłości występy na skrzydle. warto go sprawdzić

CFCrules
komentarzy: 767
27.07.2023 17:39

A po co nam Cucu na skrzydle jak on ma zero dryblingu, słaby strzał, a i wrzutka może wejdzie mu jedna na pięć.

redtrid
komentarzy: 492
27.07.2023 17:47

Kukurydza jest do sprzedaży jak najszybciej, bo jego wartość będzie tylko spadać. Ziyech, Lakaka, Odoi podobnie. Co do Sterlinga, to nie jestem pewny, może odpali. Zasługuje na szansę, bo wykręcał w City dobre liczby. Hall jest absolutnie do wypożyczenia. Jeden z dwójki Santos / Casadei podobnie. Moreira i Angelo do wypożyczenia.

Gallaghera za 50 mln funtów bym puścił, ale tylko pod warunkiem dogadania Caicedo i jeszcze jednego śp. Chukwuemekę bym zostawił jako piątego śp/ew. śpo, bo imo powinien grać znacznie wyżej niż śp.

Grawpolo
komentarzy: 1469
27.07.2023 15:27

W tej chwili w pierwszej drużynie mamy 34 zawodników. Może zostać 25.
Bramkarze: mamy 3 i trzej zostają, chyba, że coś kupimy
PO James/Gusto
ŚO Silva/Badiashile/Colwill/Chalobah
LO Chilwell/Cucu
PD -Fernandez/Casadei/Gallagher/jeszcze jeden do dokupienia
LeweS - Mudryk/Maatsen
10 - Nkunku/Kudus?
PraweS - Sterling/Madueke
9 - Jackson/Broja
Pozostaje jeszcze miejsce dla dwóch zawodników.

chelsefan
komentarzy: 2785
27.07.2023 16:48

Dobry jesteś jak ty uwzględniasz casadei i cucu a santosa , chukwuemeki i halla nie. Hee

Grawpolo
komentarzy: 1469
27.07.2023 17:28

To mój skład, rozpisz swój, pamiętaj tylko: 25 zawodników, minimum 8 "rodzimych"., taki wymóg PL.
U mnie w składzie zostawiłem miejsce dla dwóch graczy. Santos na pewno nie, bo to dzieciak, Chukwu raczej nie, za słaby. Może Hall na rezerwę, bo może grać na dwóch pozycjach, ale to 19latek, pogra do połowy września, a potem kontuzja. Do pierwszego składu na pewno nie.

eden1905
komentarzy: 1496
27.07.2023 15:22

Nie wiem czy widziałem wolniejszego obrońcą na boku niż Cucurella. Przecież typa jest tak łatwo ojebać, że głowa mała. Przebiera tymi krótkimi girami i dogonić nikogo nie może. To aż śmiesznie wygląda. Jak jamnik jakiś kurwa. Ostatnie miejsce w hierarchii na LO. Podobno Newcastle było nim zainteresowane, ale po tym meczu chyba im przeszło. Gość ma niby jakieś tam dobre momenty. Czasem fajnie powalczy. Nieźle poda do przodu. No ale w obronie to jest gorzej od Alonso i do tego w ataku nic nie daje, bo nie potrafi strzelać, czy wrzucić.

ChelseaGol
komentarzy: 4493
27.07.2023 17:15

Dobrze mówisz ale też mam duże zastrzeżenie do Mudryka za brak gry w obronie,mało kiedy się wracał też to nie zmienia słabej dyspozycji Cucurelli.
Dodam ze Edi Howe widział to przed meczem ale w trakcie meczu tym bardziej że Cucu nie radzi sobie,kres słabej gry bała stracona bramka przez niego,jak Cucu podszedł do Almirona?
Na raz,tak podobnie grał Alonso u nas na lewej stronie,balansem ciała można zgubić.

Chce przeciwko Fulham zobaczyć Halla na lewej stronie.

chelsefan
komentarzy: 2785
27.07.2023 14:41

Po tych sparingach już widać gołym okiem że powinni zostać w pierwszej drużynie : Humphreys,Gusto,Colwill,Maatsen,Hall,Santos,Angelo,. Najbardziej na plus Maatsen zjada mudryka i madueke. Do wyautowania z hukiem Cucu, mamy kim grać na lewej stronie. poz tym jeszcze ,sarr,,odoi, zyiech,lukaku. Na wypożyczenie Moreira,madueke,mudryk,casadei.

Picior
komentarzy: 1024
27.07.2023 14:50

Madueke i Mudryk na wypożyczenie?
Nie wierzę w to co czytam xddd

chelsefan
komentarzy: 2785
27.07.2023 14:59

To uwierzysz po sezonie jak zostaną.(:

Picior
komentarzy: 1024
27.07.2023 15:13

No tak zostaną u nas w Klubie i bardzo dobrze

Raczi
komentarzy: 364
27.07.2023 16:02

Akurat z wypożyczeniem Mudryka i Madueke Cie niezle poniosło xD

mpetc
komentarzy: 46
27.07.2023 17:34

Popatrz na prawe skrzydło po wypożyczeniu madueke tam nikogo prawie nie ma bo jest tam ziyech, Sterling(eventualnie) i angelo oraz może maatsen
Ziyech już na wylocie, właściwie już 2 razy nieudanie wywalony do psg i al nassr. Czy serio myślisz że Sterling jest przyszłością Chelsea w następnym sezonie? podobnie z mudrykiem

Hajsmaster
komentarzy: 346
27.07.2023 13:25

Udało mi się obejrzeć cały mecz na żywo i mam kilka wniosków.
Cucurella powinien odejść kosztem Maatsena i Halla. Jest tragiczny, lata jak poparzony, bramka zawalona przez niego, nic szczególnego w pozytywach nie wnosi do zespołu.
Widać ze środek pola kuleje, potrzeba 1/2 środkowych pomocników światowej klasy na wczoraj, z dwójki santos/Casadei jednego zostawiłbym a drugi na wypożyczenie albo gra dla u21.
Teraz już wiem, ze nie bez powodu w City Sterling już był spalony, gość oprócz szybkiego biegania to tak bardzo średnio jak na tą tygodniówkę, jakby była oferta z Arabii to pchalbym w ciemno, Noni jest na tym samym poziomie.
Mudryk coraz bardziej się rozkręca ale jeśli chodzi o defensywę to jest 3/10, bardzo zagubiony.
Gallaghera za cholery nie sprzedawalbym, wczoraj zagrał bardzo dobre spotkanie, do szerokiego składu przyda się.
Malo Gusto to tez dobry zakup, za wiele nikt od niego nie wymagał po przyjściu ale o prawą stronę jestem dość spokojny.
Mam nadzieje ze Broja przy Jacksonie również odpali, fajnie byłoby widzieć jak walczą o pierwsza 11. Jackson fajny zakup.
Humphreys bardzo dobre zawody.

Grawpolo
komentarzy: 1469
27.07.2023 14:42

Humphreys idzie chyba do Leeds?
W drużynie seniorskiej możemy zgłosić max 25 zawodników, w tym 8 musi być "rodzimych". Trzeba usiąść z długopisem, odjąć 3 bramkarzy i spróbować przypisać 20 zawodników (podstawowy, rezerwowy) do formację 4-2-3-1, na końcu dodać dwóch wg potrzeb.

FanTheBlues
komentarzy: 3397
27.07.2023 10:56

Szkoda że tylko remis.Nadal nie potrafimy grać na 0 z tyłu.Jedynie pociecha że atak się poprawił.

Grawpolo
komentarzy: 1469
27.07.2023 09:52

Po trzech meczach można już wyciągnąć pierwsze wnioski:
1. Gramy ulubionym przez Pocha 4-2-3-1 i na to mamy jakiś tam potencjał ludzki
2. Absolutny brak głębi składu, grają juniorzy, którzy powinni grać w DSquad albo być na wypożyczeniu
3. Jackson na duży plus, szybkość, pewność, drybling, podanie, wykończenie. Oby się tylko nie zatracił w "budowaniu siły".
4. Maatsen na plus, gra "odwróconego skrzydłowego", dwa razy z lewej, raz na prawej. Strzela bramki, asystuje, warto mu dać jeszcze szansę.
5. Fernandez na plus. Widać go, jest cały czas pod grą, powoli dorasta do roli dyrygenta.
5. Na cito potrzebny silny defensywny pomocnik - ktoś w stylu Matića, do ostrej gry obok Enzo.
6. Gallagher może grać tylko jako joker. Przy dobrej ofercie można go puścić
7.Cucu, Sterling - niestety chyba zostaną. Na Sterlinga jeszcze trochę liczę, na Cucu już nie.
8. Nkunku - więcej sobie obiecywałem, na razie bez wyrazu.
9. Casadei - powinien zostać jako zmiennik Enzo i do gry w pucharach krajowych. Na wypożyczce może usiąść na ławie i się z niej nie podnosić. Niezły w wyprowadzeniu, słabszy w defensywie. Trzeba o niego zadbać u siebie w domu.
10. Defensywa - w systemie 4-2-3-1 na boisku mamy 6 piłkarzy defensywnych. Środek obrony to prawdziwe pieczenie w d..... Trevor wyrósł na podstawowego środkowego!!! Nic do niego nie mam, ale jak ma grać to chyba bardziej sprawdzi się jako prawy boczny w systemie z 3 środkowymi (a może jako topór???). James wraca, nie powinien już chodzić na siłownię. Chilwell - dojrzałość, swoboda operowania piłką, szybkość. Najlepszy nasz asset w kompleksie defensywnym. Gusto, Humphreys - jeszcze nie ten poziom. o Cucu już pisałem i więcej nie będę, bo dostaję ciśnienia.

chelsefan
komentarzy: 2785
27.07.2023 09:44

Mam nadzieje że Poch. zagrał ostatni raz cuku i mudrykiem. Z nich nie będzie pożytku. Casadei też tragedia.

CFCrules
komentarzy: 767
27.07.2023 10:12

Mudryk i Casadei będą świetni.

chelsefan
komentarzy: 2785
27.07.2023 10:30

Powiem tak cucu out nawet po dużych kosztach mamy kim grać na lewej obronie, więcej napsuje niż to warte. Mudryk jeżdziec bez głowy wiele rozegrał meczy nic nie potrafi oprócz szybkości na wypożyczenie go. Casadei młody niech się ogrywa w słabszej lidze wypożyczyć .

Kalim89
komentarzy: 214
27.07.2023 14:48

No no... I grajmy tym Twoim wielkim Sterlingiem... Gość jest tak słaby, że kuwa głowa mała :o City zrobiło niesamowity interes wciskając Nam ta podróbkę piłkarza xd

Garden
komentarzy: 699
27.07.2023 07:55

Pierwsza połowa przyjemna dla oka, druga już mnie. Moim zdaniem, cucu i sterling są do sprzedania, obaj tragedia, a to padolino w wykonaniu sterlinga to już cyrk.

Pan Magiczny
komentarzy: 658
28.07.2023 20:19

Sterling straszną padakę gra ostatnio.

Arexx
komentarzy: 336
27.07.2023 07:23

A co się dzieje z Madueke?

Grawpolo
komentarzy: 1469
27.07.2023 08:26

Wg Pocha - naciągnięte ścięgno podkolanowe.

ChelseaGol
komentarzy: 4493
27.07.2023 07:15

Mecz na plus,Cucu chyba najgorszy na boisku,ciekawi mnie kto zostanie z Santos,Casadeii przy przyjściu pomocnika?
Lub obaj zostaną,a odejdzie Gallagher?

Obaj mają duże możliwości,brakuje im pewności siebie,to z czasem przyjdzie.
Druga połowa zdecydwanie gorsza,mimo tylu zmian mieliśmy 2 okazuje na bramkę ale zabrakło szczęścia.

Uważam że Cucu do sprzedania,bez żadnego ale,dużo błędów popełnia.
A co sądzicie o?....UWAGA.
W niedzielę zagrać z Jamsem na SPD obok np.Enzo a na prawej stronie Melo?

Ciekawe jakby to wyglądało..

GrzybekMocny
komentarzy: 279
27.07.2023 09:08

Melo? Kto to taki, wychamuj bo zaraz ja ci nadam ksywe
James na SPD traci swoje walory.

blue1
komentarzy: 934
27.07.2023 04:26

Na plus to, że potrafimy wymienić kilka szybkich podań i od razu jest akcja bramkowa, a nie jak ostatnio mieliśmy to w zwyczaju - 50 podań, jesteśmy w pobliżu pola karnego rywali i strata piłki. Z obroną jest odwrotnie, jedno zgubienie krycia, niepotrzebne pójście na raz i tracimy głupio gola, co można było spokojnie uniknąć.

Picior
komentarzy: 1024
27.07.2023 04:23

Widać, że chce się naszym grać w Piłkę, szkoda straconej bramki Kudłaty znowu daje się ogrywać jak dziecko ktoś go w końcu musi nauczyć jak powinien reagować boczny obrońca, oprócz Cucu większych zastrzeżeń do meczu nie mam podoba mi się to jak Chelsea Pochettino chce grać oby tak dalej

mpetc
komentarzy: 46
27.07.2023 17:42

Wg mnie on powinien spróbować na mniej ryzykownych pozycjach np skrzydłowy, Potrzebuje świeżości Maatsen na skrzydło i od razu pokazuje umiejętności których na PO by nigdy nie pokazał. Na pewno nie powinien być ostatnią linią obrony

Nasza strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

close