Fot. własne

Koszmar trwa. Kolejny mecz i kolejna porażka. Chelsea 0:1 Southampton

Autor: Mateusz Ługowski Dodano: 18.02.2023 18:04 / Ostatnia aktualizacja: 18.02.2023 18:04

Chelsea nie udało się przerwać trwającej już ponad miesiąc serii bez zwycięstwa. W meczu 24. kolejki Premier League The Blues przegrali na Stamford Bridge z Southampton 0:1 po pięknej bramce Jamesa Warda-Prowse'a z rzutu wolnego.


Chelsea nerwowo weszła w to spotkanie. W pierwszych akcjach popełniała sporo technicznych błędów, a jeden z nich przytrafił się Benoît Badiashile'owi. Francuz przegrał walkę o pozycję we własnym polu karnym, ale Kepa znakomicie obronił strzał napastnika Świętych. Z kolei dobitkę zatrzymał Kalidou Koulibaly.


Ciężko oglądało się grę The Blues. Co prawda trudno było odmówić im zaangażowania, jednak byli bardzo chaotyczni, popełniali sporo błędów i nie byli w stanie dłużej utrzymać się przy piłce. Pojedyncze indywidualne ataki przeprowadzali David Fofana i Noni Madueke, ale niewiele z nich wynikało.


Przez większość czasu gra toczyła się w środkowej strefie boiska. Enzo Fernández ambitnie pracował w odbiorze, ale nie zawsze mógł liczyć na wsparcie ze strony zawodników z formacji ofensywnej. Właśnie dlatego Niebiescy rzadko atakowali bramkę Świętych, a gdy już to czynili, nie stwarzali większego zagrożenia.


Gdy wydawało się, że pierwsza połowa zakończy się bezbramkowym remisem, kapitalny strzał z rzutu wolnego oddał James Ward-Prowse. Anglik wyprowadził swoją drużynę na prowadzenie. Niedługo później sędzia zakończył pierwszą część zmagań.


Po przerwie Chelsea ambitnie ruszyła do ataku. Sporo ożywienia w formacji ofensywnej wniósł wprowadzony na boisko Raheem Sterling. Anglik w odstępie kilku minut kilka razy stworzył zagrożenie w polu karnym Świętych. Po jednym z jego dośrodkowań bliski strzelenia bramki był Mason Mount, jednak nie zdołał on sięgnąć piłki.


W kolejnych minutach Chelsea nadal napierała na bramkę rywali. Bardzo ładną akcję przeprowadził Raheem Sterling. Anglik rozegrał piłkę z Kaiem Havertzem, ale jego strzał znakomicie zatrzymał Maitland-Niles. Kilka minut później były zawodnik Manchesteru City ponownie był o krok od zdobycia bramki. Kai Havertz przejął piłkę w pobliżu pola karnego Świętych, dośrodkował do Sterlinga, ten uderzył głową, ale piłkę w zasadzie z linii bramkowej wybił Romain Perraud.


Po jednej z nielicznych akcji Southamtpn groźnie wyglądającego urazu doznał César Azpilicueta. Hiszpan został kopnięty przez rywala w twarz i przez kilka minut była mu udzielana pomoc medyczna. Kapitan The Blues został zniesiony z boiska na noszach.


Po tej wymuszonej przerwie zawodnicy Chlelsea wrócili do walki o wyrównującą bramkę. Raz po raz pojawiali się z piłką w polu karnym Świętych. Swoich sił na przemian próbowali Mychajło Mudryk, Kai Havertz i Raheem Sterling. Niestety, kolejne akcje kończyły się niepowodzeniem. Niebieskim nie udało się zmienić wyniku i mecz zakończył się zwycięstwem Świętych 1:0.


Chelsea 0:1 Southampton (0:1). Bramki: Ward-Prowse 45'


Chelsea: Kepa; Azpilicueta (c) (Chalobah 84'), Koulibaly (W. Fofana 46'), Badiashile, Chilwell (Gallagher 84'); Enzo; Kovačić; Madueke (Mudryk 64'), João Félix, Mount (Havertz 64'); D. Fofana (Sterling 46')


Southampton: Bazunu; Armstrong (Walcott 59'), Maitland-Niles; Bednarek, Bella-Kotchap, Perraud; Ward-Prowse (c), Lavia (Diallo 88'), Elyounoussi (Alcaraz 87'); Sulemana (Armstrong 59'); Onuachu (Mara 59')

Źródło: własne

Aby móc dodać komentarz musisz się zalogować lub zarejestrować, jeśli wciąż nie posiadasz u nas konta.

ChelseaGol
komentarzy: 4281
24.02.2023 08:03

MU wczoraj udowodnili że wszytko jest możliwie w krótkim czasie,przecież nie grają piłki jakieś super itd tylko ich trener jest konsekwentny w tym co robi,piszę tu o nich bo trzeba umieć docenić przeciwnika.

Barcelona wczoraj wyszła na prowadzenie ale MU nic sobie z tego nie robili.
W drugiej połowie pokazali że zawsze można odmienić losy meczu.
Potter musi zacząć sam rozwijać się i być konsekwentnym.

Dziś w piątek dwa dni przed meczem derbowym wiemy jedno,czy wygramy czy przegranym Potter będzie dalej naszym trenerem,to chyba w tygodniu zostało przedstawione przez media że właściciele stoją murem za Potterem.
Też będę stał murem jak zobaczę wyniki,tak wyniki,samo nic się nie zrobi,jak chcemy coś ugrać z Tottenhamem w niedzielę nie możemy chować głowy w piasek,przegrywając nie możemy czuć się jakby to był koniec meczu,jedna akcja,dwie składne akcję i można zamienić na gole.

Liczę jednak na indywidualności,ktoś lub 2,3 zawodników muszą wziąść ciężar gry.

Wolnomyśliciel
komentarzy: 793
23.02.2023 11:51

Zachodnie korporacje często robią tak, że wykupują jakieś przedsiębiorstwa tylko po to, żeby doprowadzić je do upadku i bankructwa, bo to jest w ich interesie. Może Tadek tak samo zrobił z Chelsea ? ;)

Jak tak dalej pójdzie, to zniknie cała mentalność i aura zwycięzcy wokół klubu, którą Roman skutecznie zbudował przez te 20 lat.

ChelseaGol
komentarzy: 4281
23.02.2023 11:53

Nic nie wiadomo jak to będzie,czas tylko może nam pokazać to.

Konto zablokowane
komentarzy: 451
23.02.2023 15:07

Ja tam mentalności zwycięzców nie widzę od ostatniego mistrzowskiego sezonu z Conte. Później już się robił coraz większy kabaret i klub mem. I to fakt że za czasów Romka każdy się z nami liczył. Wiadomo że każdy z sentymentem spogląda na czasy kiedy na każdej pozycji mieliśmy lidera. Mówię tu o czasach Cecha, JT26, Lampsa i Drogby. Tak, tak wygraliśmy ligę mistrzów i chwała za to Tuchelowi ale pod jego okiem graliśmy trochę jak Polska Michniewicza. Byle nie stracić a z przodu jakoś to będzie. Nigdy jakiegoś ciągu na bramkę, zawsze byle na 1:0 i klepanina od boku do boku.

Konto zablokowane
komentarzy: 451
23.02.2023 15:12

P.S.
Rozstanie z Conte to był gwóźdź do trumy. Tęsknię za tym wariatem.

Mystakorsarz
komentarzy: 551
23.02.2023 15:43

Jeśli chodzi o ciąg na bramkę to największy był za czasów Ancellotiego.
Ładowaliśmy po 5, 8 goli.

Nigdy wcześnie ani nigdy później takiej determinacji, żeby strzelić kolejnego gola w naszym klubie nie widziałem.

Zresztą Ancellottiego Roman zwolnił zupełnie niesłusznie i bez sensu (po przegranej z Interem Mou).

Fajnie jakby odpuściłby sobie Real i do nas wrócił na końcówkę kariery.

Conte to inna sprawa, totalna waleczność i agresywny styl.

Jednak jak mu nie kupiono preferowanych zawodników + przeciwnicy rozgryźli taktykę to niestety wszystko się posypało.

Jego również bym widział jako naszego trenera, jednak przez jego konfliktowy charakter, pewnie nigdy nie będzie brany pod uwagę...

eden1905
komentarzy: 1494
23.02.2023 18:44

Kondi2130, zobaczysz się z Conte już w niedzielę o 14:30. Trenerem z pasją i miłością do piłki. Żyjącego meczem i przeżywającego go razem z piłkarzami. Będzie niestety siedział na złej ławce. Na tej dla Chelsea spotkasz wujka Grahama. Człowieka który ciągle ma wyraz twarzy jakby zastanawiał się czy wyłączył gaz w kuchence i co by tu zrobić żeby spierdolić z meczu i to sprawdzić.

Swoją drogą nigdy nie zapomnę początków Conte i jego gry 3/5 z tyłu. Cała Premier League stanęła na głowie nie wiedząc jak grać przeciwko temu jakby Antonio odkrył jakąś Amerykę tą formacją i ona nigdy wcześniej nie istniała :DD No i ten Moses na prawym wahadle, Costa w ataku, Hazard z Fabregasem.... Piękne czasy

Mystakorsarz
komentarzy: 551
23.02.2023 19:30

To prawda, grali jak z nut!

Danson88
komentarzy: 129
23.02.2023 23:06

A w kolejnym sezonie nuty zgubili.
Pierwszy sezon Conte był swietny ale też było dużo szczęścia w obronie. W kolejnym sezonie wszystko co mogło wpaść do naszej bramki poprostu wpadalo

araya990
komentarzy: 123
23.02.2023 06:59

15 kolejek do końca. 11 pkt przewagi na strefa spadkowa. Czy mamy powody do paniki??

ChelseaGol
komentarzy: 4281
23.02.2023 11:52

Uważam że mamy,może nie do paniki ale do nie pokoju to już tak,chcą wygrać w końcu jakiś mecz czy derbowym w niedzielę to nie wierzę w zespół,że cała 11-stka wyjdzie i zacznie od tak grać,jakby tak miało być to dawno byłby zalążek naszej lepszej gry.
A żeby wygrać z Totkami to liczę na indywidualności,ktoś z czegoś coś zrobi,uda się jakoś strzał na bramkę zamienić na gola i to mooozee dowieziemy do końca meczu,może i dwa strzały zamienimy na bramkę,będzie lepiej dla nas,ale też trzeba podejść z pokorą do Tottenhamu,mają trenera z charyzmą i on już postara się przygotować ich na nasz mecz.

Lucjan
komentarzy: 111
23.02.2023 13:19

Jest to pewien dysonans poznawczy dla przezwyczajonych do górnej części tabeli, mianowicie na górze 11 punktów to 4 mecze, a na dole tabeli to 1/3 sezonu :)

chelsefan
komentarzy: 2515
22.02.2023 13:06

Płaczecie panowie jak baby. Ja mysle ze z tott. To jest dobry moment na przelamanie.

Chelsea ?
komentarzy: 1655
22.02.2023 13:28

Ty tak co kolejkę xD i za każdym razem nie wygrywamy

chelsefan
komentarzy: 2515
22.02.2023 15:18

Nie tym razem.

ChelseaGol
komentarzy: 4281
22.02.2023 16:36

Podaj mi argumenty że z Totkami tym razem wygramy?Słucham?

chelsefan
komentarzy: 2515
22.02.2023 17:37

Wybacz ale argumenty które przemawiają za CFC . Zostawię dla siebie. Pogadamy po meczu.

ChelseaGol
komentarzy: 4281
22.02.2023 10:35

Real meczem w LM wczoraj na ziemi Angielskiej strzelił 5 bramek,nasza drużyna od początku 2023 r.strzelila 4 bramki:)
To jest płacz przez łzy,kolega poniżej dobrze napisał,leci plus dla niego,każdy powinien tu mu dać plusa!:)
Trzeba spuścić głowę w dół i skierować na buty,taka nasza jest dyspozycja.

ChelseaGol
komentarzy: 4281
22.02.2023 07:08

Nie wolno się śmiać z Liverpoolu,bolesną lekcję piłki dostali od Realu,ja przypomina że my jesteśmy w dyspozycji bardzo podobnej do Liverpoolu tylko oni próbują wyjść z tej niemocy niewygrywania.
Mamy mecz derbowym w niedzielę i tu też może być niestety nie za ciekawy mecz dla nas.

Przypominam,Conte i spółką zrobią wszytko żeby wygrać z nami i nas upokorzyć,wiele drużyn już to zrobiło.

Konto zablokowane
komentarzy: 451
22.02.2023 08:00

Nie mamy argumentów żeby się śmiać z Liverpoolu. W ogóle jak z nas się śmieją to jedyne co można zrobić to spuścić wzrok na buty. To jest stracony sezon. Trzeba się z tym pogodzić. Liczę na porządny okres przygotowawczy, może jeszcze ze dwa głośne nazwiska i wtedy coś ruszy. Przede wszystkim potrzeba chłopów z jajami a nie gwiazdeczki co sobie tańczą ai se tu pegio na instagramie. Jednym z takich grajków było Abraham. Angielski odpowiednik Tymoteusza Puchacza zafascynowany rapem OG. Wielkie szczęście że odszedł do Romy.

Mystakorsarz
komentarzy: 551
22.02.2023 10:30

Popieram kolegów, jednak dla mnie potrzebny jest w pierwszej kolejności trener nie tylko z warsztatem i nowoczesnym spojrzeniem ale w pierwszej kolejności z jajami!

Nic nie da głaskanie po głowach piłkarzy, którzy mają farta w życiu i zarabiają miliony za kopanie piłki.

Tutaj trzeba żelaznej dyscypliny i wielkiego charakteru, który zmobilizuje bardzo dobrych zawodników do wzięcia odpowiedzialności za grę

FanTheBlues
komentarzy: 3066
21.02.2023 23:01

Czyli możemy podać sobie z Klopsami rękę.Jesteśmy obecnie na podobnym poziomie dna

Mystakorsarz
komentarzy: 551
21.02.2023 23:11

W sumie nie do końca, oni przecież zdobywają gole a my nie

thesabr3
komentarzy: 2058
21.02.2023 23:27

Do tego oni jednak przegrali z RM a nie BVB czy Southampton

Czapson
komentarzy: 152
22.02.2023 12:28

No niestety my jesteśmy głębiej. Liverpool wczoraj bardzo dobrze zaczął, a z sytuacji to mógł nawet lepiej, tylko że zrobili sobie autodestrukcję w kluczowych momentach. Dostali gola gdy byli w gazie i nic na to nie wskazywało, po paru minutach dobił ich Alison i jeszcze zasnęli zaraz po przerwie, a że psychika u piłkarzy po tylu porażkach nie ta sama co dawniej to nie było żadnej reakcji. Ten mecz dla Liverpoolu był nawet do wygrania (wiem, że odważnie) tylko że niestety jest Joe Gomez. Ten gość to dla mnie zagadka XXI w. co on tam robi w składzie. Znacznie większa niż u nas Cucurella. Ile on bramek zawalił w tym sezonie już 17? 20? Wczoraj moim zdaniem 3 spokojnie mu można przyznać. Nawet Van Dijk ma w parze z nim najgorsze statystyki. Nie wiem co Klopp w nim widzi bo to obecnie prezent dla rywali.

Chelsea ?
komentarzy: 1655
21.02.2023 23:00

Nawet jak jakimś cudem awansujemy to i tak nie mamy czego szukać w lidze mistrzów

Konto zablokowane
komentarzy: 451
22.02.2023 08:02

Zawsze możemy liczyć na farta tak jak poprzednim razem gdy zgarnęliśmy to trofeum. Bo nie ma co ukrywać łatwą drogę wtedy mieliśmy do finału a później to już tylko obrona Częstochowy i kontrataki.

FanTheBlues
komentarzy: 3066
21.02.2023 21:53

Ładny kabaret odwalili teraz bramkarze podczas meczu LM,Redsy-RM he he.Ale ogólnie bdb mecz.Żeby nas w końcu tak zaczęli grać.

CFCrules
komentarzy: 713
21.02.2023 20:52

Ogląda ktoś może i ma link z polskim lub angielskim komentarzem do meczu Liverpool - Real?

ChelseaGol
komentarzy: 4281
21.02.2023 16:13

Na Kanale Sportowy dziś 2 h temu rozmawiali w studio o meczach ostatnich w PL,oglądać proszę o naszej drużynie dużo jest iiiiii...
Mamy 11 pkt.przewagi nad strefą spadkową,brzmi to komicznie,śmiesznie ale przez łzy,Panowie w studiu mówią że jak Potter nie obudzi się,nie poprawi gry zespołu drużyna może walczyć o utrzymanie w PL.

eden1905
komentarzy: 1494
21.02.2023 17:12

Zrobiłem sobie bilans Pottera w PL.

17 meczy
5 wygranych, 6 remisów, 6 porażek
Bilans goli 15-14
Punkty 21/51

Generalnie z początku wygrał 3 mecze i to ratuje trochę te statystyki. Od tamtego czasu regres. I właściwie to fakt. Ocieramy się o strefę spadkową powoli.

Ktoś wierzy, że ten gość może Nas wprowadzić do TOP4 w przyszłym sezonie? Jesteśmy tam gdzie było Brighton gdy je przejmował. I według mnie ten gość, może z Nami osiągnąć maksymalnie to co z Nimi. Środek tabeli. Może lekko wyżej, ale nie miejsca w pucharach. To jest jego max według mnie.

Zwolnić go i dać nowemu trenerowi czas na zapoznanie się z drużyną do końca sezonu i okres przygotowawczy.

Lucjan
komentarzy: 111
21.02.2023 17:18

"Panowie w studiu mówią że jak Potter nie obudzi się,nie poprawi gry zespołu drużyna może walczyć o utrzymanie w PL."

Wystarczy powtórzyć wyniki z ostatnich 6 kolejek w następnych 6, żeby uzyskać ilość punktów, z którą nikt w ostatnich 5 sezonach nie spadł xD

Mystakorsarz
komentarzy: 551
21.02.2023 15:42

Podobno Poch odmówił prowadzenia w tym momencie Chelsea...

Jeśli to prawda to szkoda ale wychodzi na to, że nie każdy ma takie jaja jak Tuchel

Picior
komentarzy: 877
21.02.2023 14:55

Kante wrócił do pełnych treningów z drużyną!

ChelseaGol
komentarzy: 4281
21.02.2023 16:16

Dobrze że wrócił tylko Kante będzie do pełni sprawności dochodził kilka tygodni,może za miesiąc dopiero dostawać szansę gry.

ChelseaGol
komentarzy: 4281
21.02.2023 11:40

Jej wysokość Premier League,kto nie oglądał to POLECAM,jest o naszej drużynie i formie,można zobaczyć odcinek na YT jest dostępny.
Eksperci w studiu mają 100 % racja co do naszej drużyny i Pottera.

Chelsea ?
komentarzy: 1655
21.02.2023 10:37

Haha właśnie przeczytałem że tuchel może wrócić do PSG które go tak samo wyje**** jak my mówiłem wam że tu wyrzucenie nie gra roli jak da się dobry kontrakt to nawet pamiętać nie będzie

CFCrules
komentarzy: 713
21.02.2023 11:45

Tak, tylko że w PSG już nie ma Leonardo, a to przez kłótnie z nim odszedł z klubu. U nas to jest świeża sprawa i wątpliwe by obie strony chciały znów pracować razem.

ChelseaGol
komentarzy: 4281
20.02.2023 21:33

Dobrze że gramy w niedzielę dopiero,przed nami inne drużyny grające w LM i LE,będziemy mogli mieć okazję zobaczyć drużyny na innym poziomie niż nasz obecnie..:)

DomiMate
komentarzy: 196
20.02.2023 17:25

Widziałem gdzieś filmik. Azpi leży, gracze obu drużyn i sztab medyczny wokół niego, a Mudryk i Felix klepią sobie piłeczkę gdzieś tam na boku, wygląda to co najmniej słabo. Jak mamy cokolwiek wygrać skoro nie mamy drużyny tylko zlepek przypadkowych piłkarzy...

eden1905
komentarzy: 1494
20.02.2023 18:18

Widziałem to, ale oni dopiero po jakimś czasie zaczęli sobie klepać. Może już wtedy było info, że z Azpim wszystko ok. Chcieli być rozgrzani po prostu. Ja tam nie widzę tutaj nic złego. Nawet jako pesymista. Nie ma co się doszukiwać na siłę takich rzeczy.

DomiMate
komentarzy: 196
20.02.2023 18:31

Może, może nie. Fakty są takie że, twój kapitan leży na ziemi, nie wiadomo w jakim stanie, a ci się rozgrzewają SŁABO to wygląda.

Konto zablokowane
komentarzy: 451
21.02.2023 05:55

U mnie w szkole zawsze była zasada grasz czy srasz? Jak się komuś włączyło aktorstwo i nadmierne stękanie to po prostu miał wybór. Albo wraca do gry albo spada za linie i nie psuje innym gierki. Jak dla mnie bardzo profesjonalne podejście Felixa i Mudryka pomimo że tego drugiego nie trawię póki co.

thesabr3
komentarzy: 2058
20.02.2023 17:20

BVB Prawdopodobnie bez Adeyemiego na mecz rewanżowy

eden1905
komentarzy: 1494
20.02.2023 18:26

W dalszym ciągu musimy strzelić 2 gole. Ostatni raz taki WYCZYN udał się Nam z Bournemouth 27 grudnia. A jeszcze wcześniej 2 listopada z Dinamem.......................

Garden
komentarzy: 622
21.02.2023 14:53

E tam.. Wcale nie musimy, wystarczy 1 (^_-)

FanTheBlues
komentarzy: 3066
20.02.2023 15:50

After investing so heavily into this project and seeing the work behind the scenes, thr ownership want Potter to have at least 1 pre season and see no worth in parachuting a random coach in with 3 months left.

ChelseaGol
komentarzy: 4281
20.02.2023 15:59

Podobny news czytałem,cóż nie będzie zwolnienia Pottera,w niedzielę w derbach zobaczymy ponownie jak Spurs odwieczny przeciwnik nas biję na głowę.

Konto zablokowane
komentarzy: 451
20.02.2023 16:01

Zamienił stryjek siekierkę na kijek. W miejsce fatalnego Wernera przybył bezmyślny Mudryk.

Konto zablokowane
komentarzy: 451
20.02.2023 14:42

Mudryk - kolejny transfer potrzebny jak psu na bude. Tak to jest jak się kupuje zawodników na podstawie filmików z YouTube. Szybki jest. Przekładanki robi. Minie jednego, dwóch rywali. Ale co z tego skoro taktycznie jest w średniowieczu. Nie potrafi się wystawić. Chowa się za przeciwnikami. Nie pokazuje się na pozycji. Podania często bezmyślne byle by tylko efektowne. W ten oto sposób mamy anemicznego ale inteligentnego boiskowo Havertza i dynamicznego ale głupiego Mudryka. Razem mogli by mieć wszystko ale no cóż..

CFCrules
komentarzy: 713
20.02.2023 16:20

Spokojnie, Mudryka nie można skreślać raptem po czterech meczach. Tak jak napisałeś gość ma potencjał, jest mega szybki, ma drybling i ciężko nad sobą pracuje. A to że jest nieogarnięty taktycznie, to tu wchodzi rola trenera, który ma go nauczyć, rozwinąć i zrobić lepszym piłkarzem. Pytanie czy Potter jest w stanie to zrobić skoro on na razie nie potrafi wymyślić taktyki na jeden mecz a co dopiero mówić o rozwijaniu pojedynczych zawodników.

Chelsea ?
komentarzy: 1655
20.02.2023 13:06

Pisałem wam przed mundialem że Potter powinien wylecieć to tu od was minusy dostawałem chłop może trenować takie Brighton ale nie taki wielki klub jak Chelsea

Czapson
komentarzy: 152
20.02.2023 13:00

Nie piszę tu często, bo nie mam czasu, ale niestety na ten moment sprawdza mi się wszystko co tu napisałem.
Pisałem, że Boehly sprowadzi ten klub na manowce - proces jest w toku i całkiem nieźle się rozwija, pisałem że tylko Tuchel odkąd był trzymał nas na jakimś ponadprzeciętnym poziomie i zamiana Tuchela na Pottera to zamiana trenera elitarnego na przypadkowego gościa co raz w życiu skończył sezon w górnej części tabeli - na ten moment wyniki potwierdzają tę tezę. Pisałem, że Potter to człowiek nijaki, bez charyzmy i bez osiągnięć które mogłyby jakkolwiek zaimponować zawodnikom i uwiarygodnić jego pomysł - to też się potwierdza, a zespół na boisku to jego dokładne odbicie. Pisałem, że mamy beznadziejną kadrę już w lecie i zdania nie zmieniam. W międzyczasie skompromitowaliśmy się w letnim oknie, gdzie przegrywaliśmy na rynku każdy pierwszy wybór, a potem wydaliśmy miliardy na kilku no name'ów. A lista poważnych piłkarzy w tym zespole do walki o top 4 czy jakieś trofea nic się nie zmieniła, dalej obejmuje tylko Thiago SIlvę, Jamesa, Chilwella, (możecie się ze mną nie zgodzić, ale mimo wszystko) Sterlinga i jeśli się wyleczy i wróci do formy Kante. Na tym jest koniec. Z nowych nabytków na ten poziom kandydata na razie nie widzę. Enzo wyrośnie na kogoś ok i nic wiele ponad to, może coś będzie z Badiashilla, coś w sobie ma ten Fofana może za 5 lat będzie dobry na solidne miejsce rezerwowego napastnika. Reszta nie robi na mnie żadnego wrażenia na ten moment. Dalej nie ma napastnika, na skrzydłach przedszkole... bądźmy poważni. Do tego Potter co mecz to zupełnie inny skład - na pewno w ten sposób się rozkręcą. Po takim czasie obserwacji to już dawno powinna być określona główna 11, dostać kilka spotkań pod rząd, dostać jakieś konkretne założenia i szlifować tą grę. A tak na boisku ten sam chaos co w składzie.
O naszej żenadzie świadczy to, że przyszedł Dyche do marnego Evertonu i w 3 kolejki zrobił tyle pkt co my od 1 stycznia mając kalendarz śmierci, trudniejszy od naszego (Arsenal, derby Liverpoolu i sixpointer z Leeds). Już w jego debiucie bardziej było widać jak chciał grać Everton niż jak my chcemy grać po kilku miesiącach.

Tak grając to ja się nie obawiam o jakieś wyprzedaże, że wszyscy będą chcieli odejść, szczególnie że nie mamy zawodników, którzy mogliby być rozchwytywani i nikt też ani za nich, ani im tyle nie zapłaci. Gorsza sprawa to to, że ciężko będzie nakłonić jakąś poważną 9 do przyjścia tu, bo sam przy tej pozycji w lidze i tym trenerze wybrałbym United, czy Newcastle. A najgorsze jest to, że nie ma kogo wziąć na trenera. O Tuchelu niestety można zapomnieć bo amerykański kretyn nie zniesie takiego upokorzenia, żeby teraz do niego dzwonić, a to jedyny dobry i poważny kandydat. Maurycy wyląduje w Totkach znowu (choć to nie jest trener moich marzeń bo nie ma wyników), Conte nie przyjdzie w połowie sezonu i pewnie będzie wolał wrócić do Włoch, Enrique (szanujmy się) to żaden kandydat, Rodgers gra otwarty na oścież - nigdy nic nie wygra, Zidane nigdy nie przyjdzie do Anglii bo to zbyt skomplikowana robota, wszyscy inni są zatrudnieni. Zostaje jeszcze Simeone, ale on też nie przyszedłby w tym momencie - z tego grona poza Tuchelem to i tak bym najbardziej jego chciał, szczególnie że zawsze byłem fanem wyników, a nie efektów wizualnych. Trenerzy tymczasowi też są bezsensu bo jedyna korzyść z tego to brak widoku Pottera na ławce, ale tylko po to nie warto.

Katastrofa.

chelsefan
komentarzy: 2515
20.02.2023 16:01

A skladales cv do chelsea. Bo wszystko wiesz super. TT naj. A pilkarze bee.

CFCrules
komentarzy: 713
20.02.2023 16:34

A Ty potrafisz coś konstruktywnego napisać, czy tylko to że Tuchel jest zły, a Potter cudowny?

chelsefan
komentarzy: 2515
20.02.2023 18:06

Ja nie potrafię. Ale ty zapewne tak.

ChelseaForever
komentarzy: 190
21.02.2023 18:30

Masz rację. Obstawiam ze za 6 miesiecy Todek bedzie dzwonil do Tuchela i mowil no stary glupia sprawa.

marek
komentarzy: 405
20.02.2023 12:33

To Boli .. i nie jest to tylko fonetyczna parafraza z nazwiska właściciela Chelsea.
To boli kiedy z nas śmieją się kibice 19 klubów PL.
To boli kiedy przychodzi nam "niebieskim kibicom" obawiać się o ChL.
Oj to bardzo boli....

ChelseaGol
komentarzy: 4281
20.02.2023 11:44

Nasz klub nie wygrał meczu wyjazdowego od 25 października,nooo statystki jakie nie rzucą się w oczy są dla nas brutalne!

Trunek
komentarzy: 572
20.02.2023 11:20

Ja ten Pajac jeszcze będzie trenował Niebieskich, to połowa składu może zażądać odejście z drużyny, dlatego że nie grają w LM.
Wtedy będzie prawdziwa tragedia.
Dlatego Boehly z miejsca powinien wydupczyć magika. Bo wyniki mówią same za siebie. Im szybciej tym lepiej dla drużyny

ChelseaGol
komentarzy: 4281
20.02.2023 11:51

Mówiłem że zwolnienie Pottera wiąże się z wielomilionową odprawą,to jak widać nie jest proste.
I teraz w niedzielę gramy derbowy ze Spurs,w jaki sposób mamy mieć nadzieję na lepszą grę,no w jaki sposób?
Jak przed sobotnim meczem z Southampton liczymy na przełamanie,JAK NIE Z KIM JAK Z TAKĄ DRUŻYNĄ..osoby tu pisali nawet wyniki,że wygramy 3:1..
Przychodzi mecz,pierwszy gwizdek i już w 40 sekundzie meczu po błędzie Badiashile Southampton mogli prowadzić:)

I drugi mecz z rzędu po BVB gdzie NAGLE zaczynamy starać się grać w drugiej połowie.
Jak możemy pokonać Tottenham jak my nie mieliśmy szans z Southampton.

bubus88
komentarzy: 94
20.02.2023 11:04

Wpadamy w gówno jakie ostatnio przechodził Arsenal i United. Tylko ciekawe na jak długo. Potter wydaje się bezpłciowy, a drużyna dokładnie to samo odzwierciedla swoją grą.

marek
komentarzy: 405
20.02.2023 10:37

Chłopaki .. nie jest żle ...mamy 11 pkt przewagi nad GRUPĄ SPADKOWĄ.
Powiadam nie jest żle.

marek
komentarzy: 405
20.02.2023 10:37

Chłopaki .. nie jest żle ...mamy 11 pkt przewagi nad GRUPĄ SPADKOWĄ.
Powiadam nie jest żle.

Pocholere
komentarzy: 849
20.02.2023 09:53

Poniedziałek.
Wchodzę.
Czytam.

On nadal nie jest zwolniony.

ChelseaGol
komentarzy: 4281
20.02.2023 10:40

Spokojnie może być że wiele dzieje się za kulisami,liczę na to,nie wierzę że po tylu słabych meczach dostają zawodnicy dzień wolnego a nawet dwa dni bo i dzisejszym..

ChelseaGol
komentarzy: 4281
20.02.2023 08:15

Zawodnicy dostali wolną niedzielę ale media podają że mają wolny i Poniedziałek,z niewiadomych przyczyn?
Może coś się dziś zadzieje na lini zarząd-Potter.

Na zdrowy rozsądek kto daje 2 dni wolnego po tak wstydliwej porażce jaką doznaliśmy z Southampton,raczej trener daję owszem wolne po meczu w innych okolicznościach,po np.wygranych derbach,a tu takie absurdalne decyzje są podejmowane.

Zwolnić Pottera to nie problem,problemem staję się jego odprawa ogromna,tu jest kość niezgody.
A kolega zadał pytanie,kto za Pottera jak zostanie zwolniony?
Znany trener nie będzie chciał nas objąć od tak w środku sezonu,bardziej widzę kogoś kto dogra sezon do końca,widzę tu Jonha Terrego ale no nie wiem czy on sam będzie chciał wziąść tak rozbitą drużynę i prowadzić ją do końca sezonu.

Sytuacja jest komiczna,śmieszna i nie jeden kibic postronny bije brawo Potterowi żeby jak najdłużej nas prowadził.

Mystakorsarz
komentarzy: 551
20.02.2023 09:29

Oby to była prawda.

Poch albo Terry.

W powrót Tuchela nie wierzę.

Myślę, że on nie byłby zainteresowany.

Na pewno siedzi w nim złość na nowych właścicieli.

Choć nie ukrywam, że Tuchel mi najbardziej by pasował, jeśli Zidan nie chce do ligi angielskiej.

ChelseaTheGoat
komentarzy: 68
19.02.2023 22:37

Kogo byście widzieli w roli nowego trenera ? Jeśli przegrają z tottenhamem i leeds to uważam że na 80% poleci pomimo ze teraz są za Potterem to podobno również mocno słuchają opinii fanów (nie zdziwił bym się gdyby nawet jutro obudzili się z taka informacją) trochę mi go szkoda bo na pewno nie jest złym człowiekiem i ma dobre podejście do piłkarzy ale po przegranej z Southampton zwątpiłem że jest gotowy na taki klub ale z drugiej strony dostanie sporo siana wiec może pieniądze jakoś zrekompensują mu to co się odwaliło.

tomek0794
komentarzy: 178
20.02.2023 00:17

Ja bym cały czas optował za powrotem Tuchela. Wiem, że się "dwa razy nie wchodzi do tej samej rzeki" oraz, że Tuchelowi nie było po drodze z właścicielami, ale Tuchel po prostu idealnie pasował do Chelsea. Idealnie! Potrafił z marnej drużyny po Lampardzie zrobić zwycięzcę Ligi Mistrzów oraz finalistę innych pucharów. Trochę mu nie szło pod koniec, ale złożyło się na to wiele czynników. Z obecna kadrą miałby po prostu "raj". Więc widzę jako najlepszą opcję jego powrót. I chyba kibice Chelsea też tak optują. Jakoś innych nie widzę. Może Conte. Tez ma niezły warsztat. Do Pochettino nie jestem przekonany. Choć ma sukcesy, ale to taki drugi Potter. Mowa też jest o Mourinio :) Ale to tylko takie plotki. Ogólnie chciałbym powrotu Tuchela. Najlepsza opcja :) Tym bardziej, że jest dostępny.

chelsefan
komentarzy: 2515
20.02.2023 07:59

Dajcie spokój już z tomaszem. Nie będzie zmiany trenera. A totki i leeds to tym razem pykniemy.

Adamo
komentarzy: 255
20.02.2023 08:44

@chelseafan tym razem pykniemy? tak jak twoją starą? Zesramy się. Z kurczakami dostaniemy trójkę, a leeds nas zabiega. wracaj do szkoły.

Danson88
komentarzy: 129
20.02.2023 10:20

Adamo....ciśniesz komuś na stara a później mowisz zeby wracał do szkoły...popisałeś się gimnazjalnym poziomem ;)

Zmiany trenera nie będzie, ja wierzę że kolejne mecze wygramy...jak to kibic.
Rozum jedno a serce drugie ;)

warlock69
komentarzy: 89
20.02.2023 11:07

@tomek0794 jakie Poche ma sukcesy? Oprocz 3 pucharów wygranych z PSG nic nie wygrał.

chelsefan
komentarzy: 2515
20.02.2023 12:02

Adamo. Ja rozumiem że masz jeden rządek wiecej od kury. I jak chcesz to sobie pykaj swoja stara.

Adamo
komentarzy: 255
20.02.2023 14:06

Danson88 typek ciśnie tutaj ludziom od dawna i wyzywa ich od cweli, wiec poczuwam sie w obowiązku aby utemperować dzieciaka.

Adamo
komentarzy: 255
20.02.2023 14:07

chelseafan rozmawiamy tutaj od początku o twoje starej, która daje wszystkim jak kurczaki w lidze.

thesabr3
komentarzy: 2058
20.02.2023 16:36

Spokojnie za Tomkiem też podobno byli a jak się skończyło wszyscy wiedzą

chelsefan
komentarzy: 2515
20.02.2023 18:21

adamo . Szkoda mi ciebie że jesteś tępy umysłowo. Ale tacy jak ty też mają prawo żyć tylko jak. hee

Robek
komentarzy: 10
19.02.2023 22:06

Złe wieści przynoszę wieczorem Graham Potter nadal współpracuje z Toddem.

jacekkorbka
komentarzy: 216
19.02.2023 21:21

Jeśli to prawda to nie ma co monitorować sytuacji Pochetino tylko go brać przed rewanzem z Borusia cały czas wierzę w nieprzewidywalność bogaczy i szybkie wywalenie GP to wolne dla pilkarzy też mi trochę nie pasuje OBY

eden1905
komentarzy: 1494
19.02.2023 20:28

https://www.youtube.com/watch?v=HtUvCaQ0u6o

A tak się bawi BVB z Hertha. 4-1. Ten Adeyami co gol + asysta ;o
Nic kompletnie za Nami nie przemawia w rewanżu. Nic kurwa.
Z racji, że my nie potrafimy strzelać to ostatnio oglądam te skróty innych drużyn jak pojebany.
Chelsea strzelająca 4 gole. Ktoś to jeszcze pamięta?

blue1
komentarzy: 838
19.02.2023 21:33

Z ciekawości sprawdziłem:
ostatnie spotkanie, w którym strzeliliśmy dokładnie 4 gole - z Juventusem w LM - 23 listopada 2021- wynik 4-0
a więcej niż 4 bramki - w FA Cup z Chesterfield 5-1 - 8 stycznia 2022

ChelseaGol
komentarzy: 4281
19.02.2023 18:56

20 bramek więcej w tym momencie ma Tottenham od nas.:)jesteśmy jednym wielkim pośmiewiskiem,mówię to świadomie i na serio.

thesabr3
komentarzy: 2058
19.02.2023 19:19

Nie strzelamy to i nie wygrywamy proste , zresztą jak mamy strzelać jak w przerwie Magik ściąga napastnika a w jego miejsce ustawia Mounta

Kris1978
komentarzy: 890
19.02.2023 20:12

Niby właściciele obserwuja pochetino

Kris1978
komentarzy: 890
19.02.2023 18:37

Właśnie przeczytałem że Potter dał zawodnikom dzień wolny. Ja pierdole on jest nie normalny.

ChelseaGol
komentarzy: 4281
19.02.2023 18:57

Musiał dać wolne,co Ty myślisz,tyle biegać za zawodnikami Southampton to i chłopcy się zmęczyli,zresztą może to nie chodzi o zawodników tylko Potter dał wolne że względu na siebie po chce się napić..:)

thesabr3
komentarzy: 2058
19.02.2023 19:16

Dobry Wujek haha

DomiMate
komentarzy: 196
19.02.2023 19:43

W sumie to on na takiego wygląda, co lubi sobie wypić. Zobaczcie sobie filmy na yt, instagramie jacy chłopcy zadowolenie na treningach, uśmiech od ucha do ucha. U Conte przy takich wynikach żarli by trawę.

Pogromca
komentarzy: 363
19.02.2023 20:09

Dał wolne piłkarzom i jednocześnie sobie, bo nie chce mu się dymać samochodem kilka godzin z Brightonu do Londynu. Mówimy często, że piłkarze to najemnicy, ale dla mnie Potter wygląda na trenerskiego najemnika. Ja w niego nie wierzę, on tu przyjeżdża sobie zarobić i pierdoli resztę.

panasonic14
komentarzy: 141
19.02.2023 18:28

Sukcesem będzie utrzymanie się w Premier Leauge, zawodnicy nie mają wiary w plan Pottera.

ChelseaGol
komentarzy: 4281
19.02.2023 17:04

55 miln.kosztuje nas zwolnienie Pottera jak dojdzie finalnie do zwolnienia.

xking.69
komentarzy: 12
19.02.2023 17:24

Ogrom kasy co prawda, ale to wyłącznie z ich winy, kto normalny daje w trakcie sezonu kontrakt do 2027 roku i to w dodatku takiemu nowicjuszowi jak on. Przecież to jest śmiech, ale przez łzy. Powinni mu dać kontrakt do końca sezonu, zabezpieczając klub przed takim właśnie scenariuszem, jakiego jesteśmy świadkami, ale czego my oczekujemy od Amerykanów, którzy się znają na innych dyscyplinach, a nie na futbolu, ale pozostaje też zadać sobie inne pytanie. Czy wypłacić te całe odszkodowanie i uchronić klub przed stoczeniem się na dno tabeli, czy trzymać go na siłę i dalej brnąć w tym szambie, w którym się znajdujemy.

thesabr3
komentarzy: 2058
19.02.2023 17:30

To chyba jedyny powód dla którego do tej pory nie poleciał

xking.69
komentarzy: 12
19.02.2023 16:23

Wychodzi na to, że pomimo tego upokorzenia wczorajszego i tego, że jeszcze kilka tego typu porażek i serio będziemy się bić o utrzymanie, co w normalnej rzeczywistości jest przytłaczające. Klub który miał walczyć o TOP 4, o mistrzostwie już nie wspominając tuła się w środku tabeli i z jednego z głównych potentatów, staliśmy się teraz zwykłym ligowym średniakiem z olbrzymim potencjałem, tylko że mamy na ławce trenerskiej delikatnie to ujmując nieudacznika, który nie nadaje się do takiego klubu. W innych może odnosić większe bądź mniejsze sukcesy, ale nie u nas. Brawo, brawo i raz jeszcze brawo. Matematyka i statystyka nie kłamie, gdyż mamy najgorszego trenera w XXI wieku, tak najgorszego, ale nie dla Todda, którego to jakoś specjalnie nie ruszą i ciągle mu ufa, albo nie chce go zwolnić, gdyż żaden topowy trener nie pozwoli sobie wejść na głowę i robić, co mu właściciel karze. Panowie dopóki kibice na Stamford nie dadzą oznak niechęci do Pottera i chęci jego zwolnienia do tego stopnia, że właściciele w końcu pójdą po rozum do głowy, to będziemy dalej staczać się w dół. Kibice nie mogą go zwolnić, ale mogą swoje zdanie wyrazić w dobitny sposób, w taki aby dotarł do Todda i wszystkich zarządzających.

luku
komentarzy: 388
19.02.2023 16:01

Czyli z roznych zrodel dochodza informacje ze magik Potter jest nie do ruszenia.
Wyglada na to ze przyjdzie nam w takim razie walczyc o utrzymanie w lidze, bo na serio nie widze innej mozliwosci. Wlasciciel postaral ten klub, kibicow ukarac wizja wlasnego projektu. Tylko co to za projekt? Ciezkie czasy nadchodza. Zapinajmy pasy.

Mystakorsarz
komentarzy: 551
19.02.2023 15:17

Panowie, z tego co już wczoraj pisali dobrze poinformowani dziennikarze to magik jest nie do ruszenia.

Pewnie jakby spuścił nasz klub szczebel niżej to go odstrzelą ale to nie jest plan, z którego ktoś z nas byłby zadowolony.

Mnie już dobitnie przekonał Potter, że się nie nadaje ale, żeby zachować nerwy na wodzy i normalnie funkcjonować, przestałem wyczekiwać jego zwolnienia.

Wygląda na to, że to będzie najgorszy sezon dla mnie w historii...

Przebija nawet to co się działo podczas sankcji i blokowania naszemu klubowi pozyskiwania środków do normalnego funkcjonowania.

Dodam jeszcze, że Potter ewidentnie nie ma jaj, żeby samemu przyznać się do porażki i nie złoży rezygnacji.

Kasa musi się zgadzać...

Oby piłkarze, ci którzy mają ambicje i cele, nie pouciekali nam latem!

ChelseaGol
komentarzy: 4281
19.02.2023 14:21

Wypowiedź z dnia-2022-11-10.
Thomas Tuchel przestrzega, iż tego typu spadki formy, choć mogą przytrafić się każdemu, mogą być druzgocące w skutkach.

- Z własnego doświadczenia w Chelsea, Paris Saint-Germain, Borussii Dortmund czy nawet Mainz wiem, że tutaj chodzi wyłącznie o rezultaty - powiedział szkoleniowiec w podcaście Ayurvedic Healing & Beyond.

- Możesz przebić się po jednej porażce, przez krótki czas. Ale nie może ci się przytrafić dłuższy okres słabości, w przeciwnym razie wszyscy tracą wiarę w proces.

- Każdego dnia musisz oddawać cześć procesowi, to najważniejsza rzecz. Ja staram się być bardzo stanowczy i dyscyplinować piłkarzy, zawsze być na czas, być przyjacielskim, odnosić się z szacunkiem, być gotowym do działania, zawsze dawać z siebie wszystko.

chelsefan
komentarzy: 2515
19.02.2023 15:17

Czyli masz odpowiedz ze nie latwo jest wyjsc z dołka. Ktory zostawil tomek.

ChelseaGol
komentarzy: 4281
19.02.2023 14:19

Kris1978-odnosze się do Twojego pytania?
Dlaczego nie biegają,dlaczego nie presujmy,dlaczego my najmniej biegamy?
To jest prosta odpowiedź?Zawodnicy chcą zwolnienia Pottera,bo jak można wytłumaczyć wczorajsze roszady w składzie!?

Kurde pytam się was!?Jak można było ściągnąć z boiska DATRO a za niego grał MOUNT!
No kurde jak można robić takie rzeczy?
Potter co on wymyśla to czasami aż boję się,i czy takimi zmianami my mamy wyjść z kryzysu?

Jeszcze Pottera wypowiedź po meczu?Cytuje(Wydaje mi się że to nie jestem ja winien sytuacji w drużynie)
A kto?Kto trenuje drużynę i ustala skład?
My,kibice..

Kris1978
komentarzy: 890
19.02.2023 14:30

Z Dortmundem w drugiej połowie nie było widać że grają przeciw zwolnieniu Pottera

chelsefan
komentarzy: 2515
19.02.2023 15:30

Wczoraj 6 zmian od meczu z dortmundem mialo prawo sie nie udac. Troche przesadzil GP ale pewnie musial.

Danson88
komentarzy: 129
19.02.2023 16:57

Za Tuchela tez najmniej biegali, nikt nie zwrócił uwagi?

Bez dobrego okresu przygotowawczego przed sezonem pozniej nie ma z czego ani kiedy nadrobic

ChelseaGol
komentarzy: 4281
19.02.2023 13:56

CHELSEA FAN TV-polecam na YT po wczorajszym meczu wypowiedzi!:)

ChelseaGol
komentarzy: 4281
19.02.2023 13:06

POLECAM TEN ARTYKUŁ NA WESZŁO,kapitalna robota w wykonaniu Pana Rudzkiego.

Kris1978
komentarzy: 890
19.02.2023 13:18

Dokładnie ma rację i pytanie tam takie padło,, dla czego piłkarze Chelsea biegają najmniej '' więc tu jest moim zdaniem problem, nie biegaja, nie pokazują się do podan ,nie presją, chodzą i patrzą co się wydarzy i to jest problem, my nie biegamy nie walczymy, Southampton nas wczoraj zabiegało, byli bardzo zdeterminowani , było to widać, a u nas? Sami sobie odpowiedzcie.

chelsefan
komentarzy: 2515
19.02.2023 15:10

PAN RUDZKI to sama teorie opowiada i jakos nie jestem jego slychaczem i nie bede marnowal czsu.

jacekkorbka
komentarzy: 216
19.02.2023 12:35

Bardzo fajny artykuł Przemka Rudzkiego w weszło polecam setno tego co się dzieje A pozatym cały czas wierzę że jednak wywala GP miliarderzy często lubią zmieniać decyzję tak ot hot bo kto im zabroni

ChelseaGol
komentarzy: 4281
19.02.2023 13:05

Jaaaaa przeczytałem ten artykuł,o zgrozo,Pan Rudzki piszę samą prawdę o Toodzie,o Potterze,o całej chorej sytuacji w naszym klubie.

Jednoznacznie Potter powinien zostać zwolniony!
Pisałem o tym po meczu z Fulham,po meczu WHU też,po BVB też porażka z lepszą grą ale finalnie masz porażkę.
Po wczorajszym meczu skala wzrosła do maksimum tej chorej sytuacji.
Nic w obecnym momencie nie broni Potter.

tomek0794
komentarzy: 178
19.02.2023 12:21

Rozmawiałem dzisiaj rano z Todem Boehly i powiedział mi, że projekt zakłada spadek do Championschip i następnie zdobycie rekordowej liczby punktów na tym szczeblu rozgrywek. Pottera zatrudnili tylko do końca sezonu. Ma za zadanie spaść z ligi. Po sezonie ma przyjść inny trener.

marsiano91
komentarzy: 175
19.02.2023 11:44

Fajno, fajno, dobry meczyk Panowie. Jak spadniemy do niższej ligi to przynajmniej bilety na mecz będą tańsze :) A tak na poważnie, to oby Boehly i reszta mieli racje, że wierzą, że Potter jest na właściwym miejscu. Ja powoli tracę nadzieję, oraz poparcie w trenerze, ale cóż - pozostaje nam czekać i czekać...

Chelsea ?
komentarzy: 1655
19.02.2023 10:55

Spokojnie panowie teraz 2 mecze których Potter nie wygra zobaczcie co zrobiła wczorajsza porażka nigdy nie było tak głośno że Potter OUT teraz derby więc ta porażka jeszcze bardziej spowoduje że zaraz będą protesty już nie na taką małą skalę ja myślę że do spotkania z BVB może go już tu nie być

FanTheBlues
komentarzy: 3066
19.02.2023 10:19

Z tego, co udało się ustalić dziennikarzowi, włodarze The Blues wciąż cenią sobie Grahama Pottera i ich postawa wobec niego nie zmieniła się po meczu z Southampton. Todd Boehly i jego partnerzy biznesowi nadal twierdzą, że Potter jest odpowiednią osobą do prowadzenia ich projektu i może on cieszyć się ich pełnym wsparciem.

Paragon
komentarzy: 172
19.02.2023 10:33

no to może należy sobie zadać pytanie, jakie są założenia ich "projektu"? Skoro obrywanie z każdym i to na własnym stadionie, bez żadnych perspektyw na poprawę zapewnia poparcie właścicieli, to może my o czymś nie wiemy?

Adamo
komentarzy: 255
19.02.2023 11:05

Jeżeli projekt zakłada spadek do championszip to tak, Potter jest idealnym kandydatem do tej roboty.

FanTheBlues
komentarzy: 3066
19.02.2023 13:00

Pewnie liczą że będzie tak jak z Arteta w 4senalu.Najpierw początek strefa spadkowa,a później wybicie i szczyt tabeli ;)

chelsefan
komentarzy: 2515
19.02.2023 09:14

Mudryk jak narazie to jest do odstawienia. Cóż licze ze w koncu trafimy z podstawowym skladem. Bo ostatnimi czasy zawsze sie trafi 5 kolo u wozu.

chelsefan
komentarzy: 2515
19.02.2023 09:41

Ale pozytywy sa po tym meczu. W.fofana ok. Sterling ok. Havertz ok. DDF. Ok kk26 ok do odstawienia jeszcze madueke.

ChelseaGol
komentarzy: 4281
19.02.2023 10:22

Nie ma żadnych pozytywów,pozytywy są jak drużyna przegrywa 0:1 i wychodzi na 1:1 i na 2:1 to są pozytywy.
Barcelona-MU Barcelona miała 1:0 i mówiłem tu o pozytywnej reakcji,NAGLE MU mają remis 1:1 i hop nagle prowadzą 2:1..
To jest to czego u nas nie ma od początku pracy Pottera,tak samo wczorajszy mecz Arsenal,Arsenal szybko stracił bramkę,to żaden wstyd,była pozytywna reakcja,Arsenal grał swoje,próbowali i finalnie wygrali 4:2 aaa dodam że Jorginho zagrał bardzo dobry mecz.

Żeby wygrywać trzeba mieć drużynę,co mecz to inna drużyna,inny przeciwnik,nie ma drużyny,idzie ci słabo to muszą być indywidualności w zespole,to element który drużyna topowa ma w zespole.
U nas nie ma drużyny,nie ma indywidualności,mecze na przestrzeni miesiąca nawet ponad to pokazują jak na dłoni.

thesabr3
komentarzy: 2058
19.02.2023 10:58

Przegraliśmy z ostatnia drużyną w tabeli a on o pozytywach gada co ty bredzisz trollu

chelsefan
komentarzy: 2515
19.02.2023 15:06

@THESBAR.A ty jak sie nie znasz cwelu i nie czytasz ze zrozumieniem to nie odpisuj pod moim tekstem.

thesabr3
komentarzy: 2058
19.02.2023 15:22

Zbastuj z tekstami jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to poprostu nie pisz ...

chelsefan
komentarzy: 2515
19.02.2023 15:34

Nie musisz czytac moich wpisow.

Paragon
komentarzy: 172
19.02.2023 08:39

Panowie, radzę nam wszystkim dla własnego zdrowia ostudzić nerwy i emocje, bo Potter otrzymał rano oficjalnie pełne wsparcie zarządu (XD) dlatego pomyślcie ile jeszcze przed nami takich epickich porażek do 2027 roku. Jak będziemy się tak wkurzać i martwić co mecz, to do gwiazdki skończymy z wylewem albo inną nerwicą, a to wszystko jak krew w piach, bo kogo obchodzi, że napiszemy tu #PotterOut? Musimy sobie zdać sprawę, że wizja kibiców i właściciela zupełnie się rozjeżdża. Właściciele nie dbają o dumę i piękną waleczność tego klubu tak jak my, bo nie są z tym klubem związani emocjonalnie przez średnio ponad połowę życia. Więc na ten moment radzę odłożyć w kąt wszelkie ambicje, wczuć się w rolę underdoga w każdym meczu, nie przejmować się porażkami, remisy traktować jak zwycięstwa i z łezką w oku wspominać nasze najlepsze czasy, które jeśli nic się nie zmieni, jeszcze przez ladnych parę lat nie wrócą..
Wczoraj na oficjalnej stronie Chelsea wrzucili dumnie klęczącego naszego zawodnika z dopiskiem #NoRommForRasism.Ever. - to mi pasuje do naszej nowej mentalności, że będziemy klęczeć przed każdym i każdego będziemy się bać, ale do kadencji Pottera i 7 krasnoludków zmieniłbym na #NoRoomForWinning.Ever.

eGzid
komentarzy: 802
19.02.2023 08:24

Kiedy oficjalka? Pewnie jutro

ChelseaGol
komentarzy: 4281
19.02.2023 08:49

Kolega poniżej pisze,Potter ma pełne wsparcie zarządu,trzeba czekać do niedzielnych derbów z Tottenhamem,tu może przebrać się miarka jak przegramy.
Zwlonić Pottera to nie problem tylko on ma do 2027 r.kontrakt,odprawa byłaby a z 30 miln.do zapłacenia mu i sztabowi,tu jest problem,właściciel może i ma myśli zwlonić go ale z tyłu głowy jest problem,odprawa.

Ale jak już go zwlonić to kto za niego?
Na już widzę do końca sezonu trenera na chwilę?
Kogo bym widział?I tu uwaga,siadać proszę wygodnie bo ktoś może się śmiać z tego lub nie,macie do tego prawo..:)
JOHN TERRY-ten człowiek mógłby nas do końca sezonu prowadzić,jest związany z klubem,myślę że gorzej by nie było.

chelsefan
komentarzy: 2515
19.02.2023 09:38

Oficjalka bedzie jak spadniemy z pl. Czyli nigdy?

ChelseaGol
komentarzy: 4281
19.02.2023 07:51

Nasz Mudryk 20 razy tracił posiadanie piłki w ciągu 40 minut po wejściu na boisko jako rezerwowy. Najwięcej w historii osiągniętej przez rezerwowego w drugiej połowie. To jest nowy rekord ustanowiony w PL.
I to ma tak wyglądać,Potter buduje w taki sposób pewność siebie w zawodnikach.:)

jacekkorbka
komentarzy: 216
19.02.2023 10:00

Tutaj to uważam lepiej dałby radę na chwilę poprowadzić Tiago Silwa lub Aspi na pewno gorzej by nie było jeśli ktoś wierzy ze będzie dobry wynik z Totkami to niech lepiej zagra w lotka większe prawdopodobieństwo wygranej

jacekkorbka
komentarzy: 216
19.02.2023 07:33

Coraz więcej o tym myślę a może Tood ma inne plany na naszą CFC i może to być niekoniecznie z sukcesami dla nas przecież to jest biznesmen a jak narazie to projekt zaczyna przynosić ogromne straty co do trenera to myślę że na nowych pilkarzy to on nie ma jakiegoś wpływu dostaje materiał ludzki i ma coś z tym zrobić już widzę jak topowy trener na to się godzi

araya990
komentarzy: 123
19.02.2023 07:01

Nasz trener i Amerykanie mogą zaprowadzić nas do drugiej ligi. Wszyscy się cieszymy ile to kasy wydaje na piłkarzy. Ale z tych piłkarzy to może 3 lub r jest wartościowych. I naprawdę rozumiem kontuzje i nowych graczy,ale już sporo czasu upłynęło a dalej nie widać poprawy

ChelseaGol
komentarzy: 4281
19.02.2023 07:16

Może tak źle nie będzie,tak na poważnie,widzę że właściciele zatrudnili Pottera z myślą że ten człowiek będzie im oddany,i tak jest.
Potter jest spokojny,cichy,on nie wyrazi zdania swojego otwarcie bo mu to zaszkodzi.
Tuchel mówił wprost,to co myślał!

Jak nas swego czasu obejmował Conte,to zawodnicy włoscy którzy znali naszych zawodników z kadry mówili im wprost-z Conte dopiero teraz zobaczycie co to znaczy ciężki trening..:)

U nas nie ma treningów,nie ma gry,nie ma zespołu,nie ma jedności,nie ma reakcji na przebieg meczu.
I to kto ma zbudować?Tood,zarząd?
Oczywiście że nie,to ma zrobić trener ze sztabem!

Robek
komentarzy: 10
19.02.2023 06:07

Złe wieści przynoszę z rana nie zwolnili Pana Grahama.

chelsefan
komentarzy: 2515
19.02.2023 09:27

Za co? za nieskutecznosc pilkarzy?

thesabr3
komentarzy: 2058
19.02.2023 10:33

Za brak pomysłu na grę , za idiotyczne decyzję

tomek0794
komentarzy: 178
19.02.2023 18:54

Za to, że w meczu, który przegrywamy, zdejmuje wyróżniającego się napastnika i wstawia na środek ataku zawodnika bezproduktywnego, będącego od dłuższego czasu bez formy i na dodatek nigdy nie grającego na środku ataku :) Przecież takiej zmiany nie dokonałby nawet Janusz z osiedlowego LZS-u.

Picior
komentarzy: 877
19.02.2023 05:54

25 pojedynków pod wodzą Pottera
9 zwycięstw
7 remisów
9 porażek
Chce bardzo wierzyć w proces, ale jak mam to robić skoro jest on gówniany z drugiej strony nie widzę realnego zastępstwa za niego.
Zidane sam mówił że na Wyspy się nie wybiera
Enrique u nas by chciał pewnie robić na siłę tikitake co by nie wyszło
Flick to póki co prowadzi repke i pewnie będzie prowadził aż do Euro
Może będzie to mało popularna opinia, ale Mourinho by tu zrobił robotę i wstrząsnął by szatnią, poukładał by to wszystko w całość takie mam wrażenie wolę oglądać Chelsea z epoki stawiania Autobusu pod bramka niż Chelsea która dostaje bencki od ostatniej drużyny w tabeli.
Samego Pottera jeszcze osobiście nie skreślam wstrzymam się do niedzielnego meczu z Spurs z którym gra nie sprawiała nam w przeszłości większych problemów jeśli wygramy może będzie to jakiś promyk nadziei na lepsze jutro, remis lub porażka nie wchodzą już u mnie w grę, dosyć robienia z siebie europejskiego średniaka i pośmiewiska

ChelseaGol
komentarzy: 4281
19.02.2023 07:09

Chciałbym ale nie wierzę w wygrana z Spurs,pomyśl przez chwilę?
Przegraliśmy wczoraj z drużyną Sauthampton,proszę was,z Sauthampton!
Można stracić bramkę,można stracić nawet dwie bramki,ale musisz pokazać reakcję dobra,pozytywną że chcesz odmienić losy meczu.
A co wczoraj widzieliśmy,większą chęć gry w drugiej połowie,zmiany nie do zaakceptowania,Mount w ataku,Datro schodzi,Steling wszedł i zbliżył się do poziomu kolegów z drużyny,nie bierze się bez przyczyny to że mamy brak skuteczności,to Poterr jest winny wszystkiemu.
Wracają zawodnicy po kontuzjach,ma coraz większy manewr przy wyborze składu,to wczoraj zrobić coś dobrego wystawiając od początku Datro a nie Havertza,i jak tego chłopaka rozliczyć z gry jak my większą część pierwszej połowy się broniliśmy!

I Potter ma odwagę na konferencji po meczu powiedzieć tak-Southampton wyszli i mieli plan na ten mecz-?
Zaraz zaraz?Mieli plan na mecz,to co,my wyszliśmy na boisko i planu na mecz nie było?
Nie wierzę że Potter nasz trener takie rzeczy wymawia.
Porównać sobie proszę mecz z BVB w LM a wczorajszy,bardzo podobny scenariusz meczu jednego i drugiego,zaczynamy w obu tych meczach grać w momencie w którym przegrywamy,bo mecz z BVB w pierwszej połowie też był słaby jak i wczorajszy,i przeciwnik strzela nam bramkę i nie ma drużyny,nie jesteśmy w stanie nic zrobić.

Przed MŚ Potter miał dużo kontuzji,drużyna przegrywała,po MŚ drużyna została wzmocniona,zawodnicy wracają po kontuzjach,ALE to nic nam nie pomaga,jak drużyny nie było w grudniu,tak drużyny nie ma w lutym.
Tyle czasu,tyle meczy od MŚ dostał Potter a nie ma drużyny,nie ma gry,nie ma planu na drużynę!

I zarząd drużyny chce mu dalej dawać szansę,dalej pogrążamy się w kryzysie,dalej jesteśmy pośmiewiskiem.

Ciekawi mnie kiedy i w którym meczu nasz jakiś zespół wyjaśni,bo sam narzekam po tych przegranych meczach po 0:1 ale jak przegranym z 3:0 czy 5:0 to wtedy zobaczymy czy dalej będziemy mimo wszytko wierzyć w Pottera.

chelsefan
komentarzy: 2515
19.02.2023 09:30

Tych wszystkich co wymieniles to są warci smiechu. Jedynie flick to profesor ale nieosiągalny dla nas.

GoldenBoy
komentarzy: 65
19.02.2023 01:56

Nadal czekam na info o zwolnieniu. Bo na ławce trenerskiej mamy Stand Upera, rudego Stand Upera, robi taki kabaret z tego klubu że skróty naszych meczów, powinni puszczać w "Śmiechu Warte"

ChelseaGol
komentarzy: 4281
19.02.2023 01:00

Na 14 meczy wygraliśmy tylko 2 mecze..:)
To się nazywa budowa drużyny,i Potter nie odpowiada za wyniki,niestety też ma kontrakt aż do 2027 r.

A po meczu PSG-Bayern Todd spotkał się z szejkiem podobno i rozmawiali o potencjalnym kupnie przez nasz klub Neymar..:)takie krążą informacje w mediach.
I popatrzcie na jedno,czy Potter jest takim profesjonalistą i w trakcie sezonu mówi do Todda- jak jest okazja to rozmawiaj z szejkiem na temat Neymara:)

No w to nie uwierzę,a uwierzę w scenariusz taki-to Tood decyzję z kim i kiedy chce rozmawiać i kogo i z jakiej drużyny może kupić zawodnika.
Potter jest na końcu tej układanki,i uważam dalej a pisałem już to,Potter po Tuchelu był zatrudniony po to bo będzie się słuchał właścicieli,a Tuchel tego nie robił,nie chciał robić bo miał inne zdanie.

Dlatego też nic dziwnego mimo tak strasznej sytuacji naszej dalej Tood trzyma Pottera,bo co jak go zwolnią kogo pozyskają i do tego musiałby słuchać się ich..:)
Pochettino jakby miał dostać ofertę przejęcia klubu naszego to by się zgodził,nawet od zaraz,ALE z pewnością by nie pozwolił sobie wejść na głowę tak jak pozwolił Potter właścicielom.
Uważam że to był główny czynnik zatrudnienia Potter,chcesz pracować u nas to się musisz nas słuchać.
Dobranoc..

luku
komentarzy: 388
19.02.2023 01:13

..czyli jestesmy zakladnikami "wlasciciela ekscentryka" ktory nie wiedzac za bardzo kogo, po co, dlaczego kupuje, a zatrudnia tylko figuranta Pottera zeby mu nie przeszkadzal w wydawaniu kasy, bo "show" ma robic Bohley i to on ma byc "gwiazda".. Taki amerykanski show.. Zajebiaszczo :) :) :)

luku
komentarzy: 388
19.02.2023 00:05

Ale utrzymamy sie chyba w lidze nie? :) :) :) KABARET, k... KABARET! Przepraszam za "caps lock" ale tego wariactwa inaczej nie mozna nazwac. Nie ma usprawiedliwienia dla tego cyrku. Nie usprawiedliwia nas to ze to nowa druzyna, nowi gracze, musza sie zgrac, musza zrozumiec, poznac, zapoznac, zaaklimatyzowac (tak tak to modne slowo - szczegolnie u tych ktorzy w pilce noznej doszukuja sie jakiejs szczegolnej misji i znaczenia).. Nic nas nie usprawiedliwia. Nic nie usprawiedliwia Potera. Dzwon Pan Panie wlascicielu drogi nie wiem to Tuchela, Mourihno, Brzeczka czy kogokolwiek bo ten magik z Brighton spusci nas za moment jeszcze z tej ligi. Tak tak wystarczajaco jest jeszcze meczow do konca aby za chwile grzac ktores z ostatnich 3 miejsc. Wyglada na to ze wszystkie te transfery to jedna wielka pomylka. Miliardy wydane w p..du. Po co? Wystarczylo kupic podobnych grajkow do graczy Southampton i wystarczy. Z pewnoscia sporo tansi a jak sie okazuje duzo skuteczniejsi i lepsi. Od kutwa nie wiem ilu juz miesiecy wszystkie zespoly tak samo graja z Chelsea. Dac tym lamagom pilke, niech kopia, niech maja posiadanie - bo i tak przeciez nic z nia nie zrobia. Nie maja jak, nie maja kim, nie potrafia strzelac bramek. Przeciwnik za to ma jedna tudziez dwie szanse i jest gol. Chelsea na dzien dzisiejszy nie p o t r a f i grac w pilke. Nie potrafi. Nie wiem czy zawodnicy robia to specjalnie i graja juz na zwolnienie Potera czy to jakis jest sabotaz w postaci nowego wlasciciela aby zniszczyc ten klub i spuscic go na same dno sportowe (czyt. moze nawet 2 ligi). Tragedia i szambo. Rob cos Boheley bo kibice wywioza Ciebie razem z tym Poterem na taczcce.

jacekkorbka
komentarzy: 216
18.02.2023 23:11

W nowym sezonie bez Ligii mistrzów top 4 to jest ich psi obowiązek ale wcale nie jestem tego pewien

Mystakorsarz
komentarzy: 551
18.02.2023 23:27

Z magikiem czeka na gówniany czas.

Walka o utrzymanie a nie walka o top 4.

Chelsea ?
komentarzy: 1655
18.02.2023 23:05

Ale nawet jak zostanie to co niby chłop ma osiągnąć w 2 sezonie no chyba nie powiecie mi że ma wygrać ligę bo to jest nie możliwe a top 4 ja nie uznam za sukces bo to można było osiągnąć w tym sezonie przecież chłop musiał by wygrać ligę w następnym bo nawet jak skończymy w top 4 w następnym sezonie to żaden wyczyn i tylko czas zmarnowany

eden1905
komentarzy: 1494
18.02.2023 23:02

Mam nadzieję, że jak już Boehly przyzna się do błędu zatrudnienia najgorszego trenera w historii Chelsea to Potter z krasnoludem będą mieć jaja aby zrezygnować z odszkodowania i wypłaty ich kontraktów. Na ich miejscu byłoby mi kurwa aż wstyd za to gdzie sprowadzili ten klub i za to gówno co gramy.

jacekkorbka
komentarzy: 216
18.02.2023 23:09

Jak by mial jaja GP to już po meczu poddalby się do dymisji ale on mając poparcie właścicieli ma to w dupie a może jednak piłkarze chcą się go pozbyć oby że skutkiem

eden1905
komentarzy: 1494
18.02.2023 23:13

Dodam, że Potter ma kontrakt do 2027 KURWA roku!!!!!!!!! Kto daje taki kontrakt jakiemuś żółtodziobowi?!?! Pamiętacie jak Tuchela zatrudnili? Na ile dostał wtedy umowę? Pół roku? Miał powiedziane jasno. Albo zaczniemy grać lepiej albo nara. I Tuchel miał jaja taki kontrakt podpisać. Sam mówił, że to sprawiedliwe.

Paragon
komentarzy: 172
19.02.2023 08:07

ale panowie, o czym my tu mówimy. Mamy w tym momencie samych najemników którzy mają w pompie ten klub i skoro dostali kontrakt, to zacierają ręce, nie liczyłbym na jakakolwiek rezygnację z wypłaty pensji, bo nasz sztab woli Brighton, a Chelsea to dla nich tylko praca kontraktowa. To jest przykre, ale po co piłkarze mieliby grać na jego zwolnienie? Gość ich broni na konferencji, jest wentylem bezpieczeństwa przed właścicielem, nie krzyczy na nich z linii w czasie meczu, nie ma ciężkich treningów, jest fajna atmosferka, uśmiechy od ucha do ucha. Wczasy pod gruszą dosłownie i to z milionowymi wpływami na konto. Żyć nie umierać. Nikt z klubu nie powie złego słowa na Pottera, bo każdy ma tu życie jak w bajce i wykorzystuje to, że Todd jest kompletnie zielonym bogaczem. Więc musimy się pogodzić z tym, że to klub najemników którzy mają wylane w jego przyszłość, a to wszystko kosztem kibiców, nikogo więcej

Trunek
komentarzy: 572
18.02.2023 22:59

Czytałem konferencję prasową po meczu:

Myślę, że mamy trudny okres i myślę, że mamy wiele wyzwań związanych z integracją młodych zawodników w Premier League.

Magik zasłania się teraz młodymi zawodnikami - (bo na kogoś trzeba zwalić winę). A ja powiem tak - winę panie Potter to ponosi ty, ja w tym meczu żadnej taktyki i pomysłu nie widziałem. Tak gra toczyła się od przypadku. Panie Potter miej jaja i opuść ten klub i nie niszcz naszej ulubinej drużyny

DomiMate
komentarzy: 196
18.02.2023 23:24

Nawet jak go wyjebią, to szczerze wątpię by jakikolwiek szanowany trener chciał współpracować z Toddem. Nikt z nazwiskiem nie pozwoli sobie w kasze dmuchać, a Todd tego wymaga.

Mystakorsarz
komentarzy: 551
18.02.2023 23:31

Myślę, źe Poch po blamażu w psg mógłby się skusić

Epo
komentarzy: 8
18.02.2023 22:50

Hej szukałem nowego trenera dla chelsea i trafiłem na Luis Enrique dla mnie był by idealny

jacekkorbka
komentarzy: 216
18.02.2023 23:14

Luiz Enrigue obawiam się że nie mamy pilkarzy pod tiki take

xking.69
komentarzy: 12
18.02.2023 22:49

tomek0794 - czytałem trochę o tym i jest to na tyle smutne, że Potter może przegrywać może potem na konferencjach mówić, że widzi pozytywy, że brakowało szczęścia, że potrzeba czasu bo jest drużyna w przebudowie, że zwyczajnie możemy dalej się kompromitować, ale trener za to nie poniesie żadnych konsekwecji. Jak można mieć aż takie klapki na oczach nie widząc do czego ten trener nas doprowadza. Najlepiej zrobić latem transfery, takie jakie chciał Tuchel wmawiać publicznie, że Tuchel jest nie do ruszenia, po czym zwolnić go i zatrudnić Pottera, który zwyczajnie nie ma predyspozycji do prowadzenia klasowych drużyn. Może sobie świetnie radzić ze średniakami, ale to nasz klub to już jest inna wyższa półka. Brawo nowi właściciele patrzmy wszyscy razem jak nasz klub zamienia się w Titanica i z każdym kolejnym meczem stacza się na dno, ale oczywiście Potter nie jest niczemu winny. To jest świetny trener wybitny w tym fachu, o czym dobitnie świadczy statystyka 38 % wygranych meczów i najgorszym wyniku w XXI wieku wśród wszystkich trenerów, ale to nic Potter jest tym, który doprowadzi nasz klub do samych sukcesów. Oby tak dalej Todd i spółka, ale stoczycie nasz klub z topowego do przeciętnego.

xking.69
komentarzy: 12
18.02.2023 22:15

Witam Panowie jestem tutaj nowy, ale mniejsza z tym przejdźmy do meritum. Zastanawia mnie jedna kwestia i jak możecie ustosunkujcie się do tego, a mianowicie ile musimy się jeszcze wstydu nałykać, aby nowi właściciele zastanowili się poważnie nad przyszłością Grahama Pottera. Od samego początku nie byłem jego zwolennikiem, aczkolwiek jakiś czas temu moment dwumeczu z Milanem w Lidze Mistrzów przeszło mi przez myśl, że może jednak ten trener nie jest wcale taki zły, natomiast to co się dzieje to jest jeden wielki wstyd. Porażka z najgorszą i najsłabszą drużyną w lidze, wstyd i kompromitacja na całą ligę sprawia, że już powoli mam dosyć tego trenera. Ile jeszcze tych całych kompromitacji, aby mu podziękować. Czy my faktycznie musimy walczyć o utrzymanie, a do tego dojdzie jak przegramy jeszcze kilka meczów, aby w końcu zwolnili Pottera, który zwyczajnie na chwilę obecną nie ma predyspozycji do prowadzenia topowego zespołu. Panowie właściciele jest wolny topowy trener, którego chciałby mieć za pewne nie jeden topowy zespół i kwestią czasu jest, aż do tego dojdzie. To jest Luis Enrique brać tego trenera dopóki dopóty jest wolny, a nie ślepo wierzyć w misję Grahama Pottera, którego zwyczajnie przerasta prowadzenie tak topowego zespołu. Zróbmy to dopóki jest jeszcze czas, bo później to obudzimy się ale z ręką w nocniku.

tomek0794
komentarzy: 178
18.02.2023 22:20

Niestety, ale Potter jest nie do ruszenia. Takie jest oświadczenie władz klubu. Niezależnie od wyników w tym sezonie na pewno będzie prowadził ten klub w następnym. Ewentualne rozliczenia nastąpią na jesień.

jacekkorbka
komentarzy: 216
18.02.2023 22:48

Prawdopodobnie ludzie którzy mają kasę a są właścicielami CFC zrobili sobie poligon doświadczalny na tak zasłużonym klubie i mają centralnie w poważaniu historie i zasługi klubu w skutek rozbudowanego ego nawet potrafią ośmieszyć i poniżyć obawiam się dalszych skutków straty finansowe mamy ogromne bez ligi mistrzów Tuchel miał rację mówiąc do Tooda zeby jeszcze wiele się nauczył jeśli chodzi o wielka piłkę także starając ci się jakoś odpowiedzieć boję się że naprawdę zatrzymamy się nad przepaścią bo właścicieli mamy ignorantów trener nie nadaje się do prowadzenia topowego klubu mamy przerost zbyt drogich opłacanych pilkarzy także strach sie bac

Chelsea ?
komentarzy: 1655
18.02.2023 22:03

Z każdym meczem coraz gorzej ciągłe porażki tracenie punktów co kolejkę wypierdol**** nas z każdego możliwego pucharu zbliżył nas do spadku ale nadal ma poparcie xD

Wolnomyśliciel
komentarzy: 793
18.02.2023 21:52

A co do meczu....

1. Mam nadzieję, że z Azpim nie będzie aż tak źle jak wyglądało i szybko wróci.

2. Pierwsze 15 min drugiej połowy niezłe ale były to raczej indywidualne zrywy oparte na ambicji i determinacji niektórych piłkarzy. Reszta meczu kompromitująca, bez pomysłu, szarpana, fatalna.

3. Mudryk tragiczny. Gość na pierwsze 4 kontakty miał 4 straty. Mega elektryczny. Nie gotowy do gry u nas. Jego transfer to pomyłka na razie. Totalny jeździec bez głowy. A ten Madueke dziś niewiele lepszy. Niby energiczny ale nic z tego nie wynika. Po prostu za wysokie progi...

Nasza ofensywa jest już pośmiewiskiem całej ligi i wszyscy obrońcy grają z nami na mega luzie bez obaw. Nie potrafimy stwarzać sytuacji z ostatnią drużyną ligi. Co tu więcej pisać ?

Bednarek cały sezon był za słaby żeby grać i był trzymany na występ przez najgorszej ofensywie w lidze bo tam wszyscy byli spokojnie, że da radę :D

Mam nadzieję, że jutro oficjalka chociaż trudno to prognozować. Z GP nasi piłkarze tracą mentalność zwycięzców. Klub traci renomę a kibice odzwyczajają się od dobrych wyników. To jest tragedia.

Jak tam Ci Panowie, którzy pisali, że z Soton będzie nareszcie okazja sobie postrzelać? Jesteście tam jeszcze ? Dalej popieracie Pana Pottera ? :D

Mystakorsarz
komentarzy: 551
18.02.2023 21:50

W następnej kolejce zapewne przegramy z Totkami.

Nie oszukujmy się, że będzie inaczej.
Conte podejdzie do tego spotkania ambicjonalnie, na pełnej kurwie.

Z Leeds pewnie nas zabiegają.
Może ugramy 1 pkt.

Z Bvb liczę, że wygramy.
W LM zawsze gramy pełni ambicji.

Z Leicester podejrzewam, że polegniemy.
Oni grają nie równo ale z kim mają zagrać lepiej jak nie z nami.

Z Evertonem powinna być wygrana ale wątpię w to.
Maks 1 pkt.

Wypadamy z pierwszej 10 i zaczynamy walkę o utrzymanie.

Tak jak ktoś już napisał, dziękujmy Tuchelowi za zapas punktów...

mecze-Spurs-Leeds-BVB-Lester-Everton

Wolnomyśliciel
komentarzy: 793
18.02.2023 21:35

Spokojnie, drużyna jest w budowie. Dajmy im czas... ;) Ten kto gada takie bzdury nie rozumie mentalności drużyn i zawodników na najwyższym poziomie. Prawda jest taka, że takich drużyn jak Chelsea nie można budować długo poprzez długi okres słabej gry i słabych wyników. Taka zasada możę działać u średniaków typu Brighton.

I nie chodzi tu o kibiców tylko ale też o piłkarzy. Taki Enzo czy James nie będzie chciał być częścią takiej padaki przez dłuższy okres bo oni marnują w ten sposób swój "prime" i najlepsze lata kariery. Oni przychodzą po to aby grać topową piłkę, wygrywać i zdobywać trofea. Ich mentalność jest podobna do kibiców.

Oni też nie mają cierpliwości. Jak jest padaka i nie widać progresu na horyzonie (a u GP nie widać bo miał już dużo czasu) to takie gwiazdy są nieszczęśliwe, sfrustrowane. Morale drużyny pada. I tacy zawodnicy albo zaczynają grać na zwolnienie trenera albo sygnalizują zarządowi, że są nieszczęśliwi i chcą odejść. Tak to jest w topowych drużynach z gwiazdami. Niestety. Romek to rozumiał. Tadek nie. I Tuchel dobrze mu powiedział, że musi się jeszcze trochę nauczyć o piłce na najwyższym poziomie.

GP miał sporo czasu i naprawdę gość nie ogarnia i widać w nim strach i bezradność. W LM tak jak pisałem, zagraliśmy dobrze bardziej na prywatnych, osobistych ambicjach piłkarzy. Dziś stary koszmar wrócił.

jacekkorbka
komentarzy: 216
18.02.2023 21:49

Zgadzam się z tobą uczyć to się możemy w 1 polskiej lidze a na takim poziomie to muszą być wyniki klient zada wyników na już a nie zapominajmy ze część sponsorów odchodzi a na taką padake nikt nie będzie chciał łożyć dużych pieniędzy pozatym brak nas w lidze mistrzów to jest finansowy cios myślę że gwiazdy przynajmniej wysoko budżetowe nie przyszły grać być może o utrzymanie albo o środek tabeli z tym walka o utrzymanie co coś co może niestety w nas uderzyć to jest wielce prawdopodobne z ich obecną gra

Adanedhel
komentarzy: 51
18.02.2023 21:24

też nie ogarniam tej zmiany, to Mount powinien w tym meczu pierwszy zejść, ewentualnie Kova. Przetrzymanie Mounta było chyba tylko spowodowane tym, że nie podpisał jeszcze kontraktu. Kontrakty zawodników ofensywnych powinny być w bardzo prosty sposób kontruowane. Obecnie Mount zarabia ok 400k miesięcznie. Dać mu kontrakt na 4 lata, podstawe 700k i za każde dajmy na to 7 G/A podnosić podstawe o 100k. Owszem wystartuje z mniejszą pensją niż pewnie dostałby po transferze do innego klubu, ale ma też szanse ją znacząco zwiększyć w miare krótkim czasie i przegonic pensje oferowane przez inne kluby za efekty pracy jego i drużyny.

Adanedhel
komentarzy: 51
18.02.2023 21:25

tygodniowo,a nie miesięcznie*

ChelseaGol
komentarzy: 4281
18.02.2023 21:16

Kolejne nasze mecze-Spurs-Leeds-BVB-Lester-Everton.
Z pewnością takie zespołu taką formą pokonamy,już ja to widzę.
Dziś tak mieliśmy pokonać Sauthampton,nie którzy pisali że musimy wygrać 3,4 bramkami..
Dobre jaja,cyrk trwa w najlepsze,bo to co dzieje się na boisku w naszym wykonaniu nazywa się jedynym słowem CYRK a nie budowa zespołu.!

jacekkorbka
komentarzy: 216
18.02.2023 21:12

Jeśli to prawda o bezmiernym zaufaniu właścicieli do GP to powiedzcie jaka to jest motywacja dla pilkarzy i dla trenera na przyszłość a do spadku mamy 11 punktów kolejny mecz z kogutami i myślę że sobie na nas odbija i może się zrobić 8 punktów poprostu jestem ignorantem i nie rozumie tej polityki prawdopodobnie ego właścicieli jest najważniejsze za Abramowicza już byśmy zapomnieli że taki człowiek był trenerem CFC szkoda

ChelseaGol
komentarzy: 4281
18.02.2023 21:12

Poterr twierdzi że Sauthampton wyszli i mieli plan na to spotkanie,czyli Potter po meczu BVB nie miał planu na tak słabą drużynę jaką jest Sauthampton?;)
Nie no ja się śmieje,powiem szczerze śmieje otwarcie to co dzieje się w zespole.
A jak nie będziemy mieć miejsca w LM a na to wskazuje wszytko bo narazie 10 miejsce nie daje żadnych pucharów to jaką stratę zaliczy zespół nasz pod kątem finansowym.

Mati1379
komentarzy: 13
18.02.2023 21:00

Niestety ale magik zostanie u nas do końca sezonu, nawet przegrywając wszystkie mecze. Takie jest moje zdanie

Mati1379
komentarzy: 13
18.02.2023 20:59

Chelsea zdecydowanie nie zalicza ostatnich miesięcy do udanych. Głównym winnym tak złej postawy zespołu w ocenie kibiców jest Graham Potter.



Odmiennego zdania mają być za to właściciele Chelsea! Matt Law upewnił się u swoich źródeł i przekazuje ważną w kontekście zespołu informację.

Z tego, co udało się ustalić dziennikarzowi, włodarze The Blues wciąż cenią sobie Grahama Pottera i ich postawa wobec niego nie zmieniła się po meczu z Southampton. Todd Boehly i jego partnerzy biznesowi nadal twierdzą, że Potter jest odpowiednią osobą do prowadzenia ich projektu i może on cieszyć się ich pełnym wsparciem. Ale cyrk hahaha

aikman
komentarzy: 161
18.02.2023 20:54

niestety przykro pisac ale bliżej NAM do spadku z tym trenerem niż do pucharów ...

jacekkorbka
komentarzy: 216
18.02.2023 20:34

Miałem nie czytać ale czekam co powie i czym mnie zaskoczy nasz treneiro na konferencji prasowej a może powie ze odchodzi to się opije

Luke
komentarzy: 208
18.02.2023 20:31

Co wyście chuje zrobili z tą Chelsea. Z klubu o wielkich aspiracjach i tytułach do pośmiewiska roku.

jacekkorbka
komentarzy: 216
18.02.2023 20:23

Myślę że tu nic nie trzeba budować od nowa tu wystarczy trener który ma jaja i odpowiednio zmotywuje i ustawi pilkarzy na boisku i przede wszystkim będzie miał plan na poszczególny mecz przeciwnikiem jestem też krytykowania poszczególnych pilkarzy bo oni sami nie wiedzą chyba co mają grać krytykujemy Havertza a co było bez niego czytam o ściąganiu Nejmara zakontraktujmy normalnego trenera bo gwiazd to my mamy za duzo a kolejnego żelka to już nie potrzebujemy naprawdę liczę na rezygnację GP patrzę na sroki przegrywają fakt 0-2 ale nasi piłkarze to mogą im buty czyscic

Mag23
komentarzy: 4
18.02.2023 20:18

I gdzie sa ci "fachowcy" od piki dzisiaj!? Pdniecili sie jednym meczem i to tak przegranym w lm.Jak napisalem ze gramy dno ze przegramy i nie wiadomo czy nie bedziemy walczyc o utrzymanie to sie smiali. Do domu i komentować ekstraklasy mecze

DomiMate
komentarzy: 196
18.02.2023 20:16

Śmiem stwierdzić, że Mudryka ściągnął jednak Taddek, a nie Potter. Gość w ogóle nie ma na niego pomysłu. Co do Mudryka to chłop chyba dalej chory ewentualnie myślami gdzieś na froncie wschodnim. Nasz Ukrainian Warrior niech gra w piłkę, a politykę zostawi politykom.

aikman
komentarzy: 161
18.02.2023 20:58

Bo szoszon chciał do arsenalu isc za głosem serca to go na sile do Chelsea ściągnęli

Patrol
komentarzy: 160
18.02.2023 20:11

Jesteśmy posniewuskiem! Transfery za pół miliarda a my przegrywamy mecz z ostatnią drużyną ligi co tu się dzieje? Pottera pewnie zwolnią tylko co dalej? Kolejny trener, budowanie drużyny itd? To wszystko bez sensu.

DomiMate
komentarzy: 196
18.02.2023 20:32

Co ty gadasz, nie ma opcji by Jankes przyznał się do błędu i zwolnił swojego trenera. Gdy przyjął klub gołym okiem było widać, że od razu chciał się odciąć od Romana i wszystkiego co z nim związane. Boehly jest właścicielem więc może robić co chce i jak chce dlatego buduje po swojemu. Problem w tym, że kupił klub z top 4 PL a buduje średniaka jak nie spadkowicza. Wszystko za szybko i na raz, więcej tych transferów, dłuższych kontraktów a skończymy jak Bartomeu i Barcelona. Przy okazji nawiążę do Mounta w cale mnie nie dziwi że chłopak ma wymagania skoro taki Sterlling ma 325k KK 295 RJ 250 W. Fofana 200 a nawet QQ 175 to że aktualnie gra piach to jedno a to, że jest zbyt duża rozbieżność w wynagrodzeniach to drugie.

The blus
komentarzy: 15
18.02.2023 19:44

Jeszcze dojdzie do tego że chelsea będzie grać o utrzymanie w lidze

mj1991
komentarzy: 515
18.02.2023 19:39

Dla mnie Mount i Kovacić muszą odejść z tej drużyny. Przepraszam, ale dopóki nie będzie potężnej czystki w tym składzie, to nic się nie zmieni. Oczywiście wolałbym, żeby MM został, ale z taką formą, to jest po prostu kaplica. Kovacić dla mnie to już wypalony piłkarz i przygoda z nami nie ma już żadnego sensu.

mj1991
komentarzy: 515
18.02.2023 20:01

I za co jełopy te minusy? Jesteście tak głupi, że nie widzicie, jaka jest sytuacja w lidze?

Patrol
komentarzy: 160
18.02.2023 20:20

Tak Mount bez formy trzeba sprzedać no bo po co pomagać mu ją odbudować. A później będziesz piszczał że po co go sprzedali. I kto tu mózgu nie ma?

mj1991
komentarzy: 515
18.02.2023 20:22

A dasz mu 250 tysięcy tygodniowo skoro kontrakt kończy mu się w 2024?

Adanedhel
komentarzy: 51
18.02.2023 21:09

a co ma zrobić biedny Mount jak praktycznie każdy mecz gra przez 70 min z innymi zawodnikami do pomocy. Jak to zgrać? Powinniśmy już od paru tygodni mieć podstawową jedenastkę którą zmieniali byśmy tylko w sytuacji, gdy gracz jest kontuzjowany lub przemęczony/ bez formy. Zauważyłem też że środek pola nam strasznie na boki ucieka albo pozwala się kryć. Enzo zazwyczaj ustawia się przy obrońcach, potem długo nic a nasi środkowi jak Mount czy Kova biegną na boki razem ze skrzydłowymi. I z kim mamy w środku grać? Nie ma komu podać a jak już jest to zaraz przybiega dwóch przeciwników i strata, bo nie ma innej opcji odegrania jak temu od którego dostało sie podanie. Chilwell- Badia(choć ten mecz miał kiepski, dać mu jeszcze jeden jak nie to wstawić fofanę czy chalobaha) -Silva- James- Mount-Enzo- Gallagher- Felix- Fofana- Sterling. Jak dla mnie to powinna być wyjściowa jedenastka. Optymalna pod względem ofensywnym i defensywnym, a i zmiany mogą byc wprowadzone zaleznie od sytuacji.

Wolnomyśliciel
komentarzy: 793
18.02.2023 21:10

Haha ale bzdury piszesz.

jacekkorbka
komentarzy: 216
18.02.2023 18:57

Czytam wpisy i nie którzy piszą że to nie jest wina GP a kogo jeśli mamy 5 sytuacji i nie możemy strzelić bramki ostatniej druzynie w tabeli u siebie to z takim potencjałem musimy stworzyć 100 sytuacji i strzelić 2 bramki ale jak nie mamy trenera tylko ręcznik to tak jest mam nadzieje ze to był ostatni mecz trenera

Midnite
komentarzy: 973
18.02.2023 18:56

Nawet Nottingham urwało 1 pkt z City. Gdzie jest Chelsea teraz?

mj1991
komentarzy: 515
18.02.2023 19:38

City to ma 20 punktów więcej niż my. Na koniec sezonu będzie miało 35 pkt więcej z taką grą.

Chelsea ?
komentarzy: 1655
18.02.2023 18:53

Hahaha Liverpool już 2 0 już wychodzą z kryzysu nie wydając aż tylu pieniędzy ale przecież zaraz będzie konferencja i będzie że jesteśmy w przebudowie i że mieliśmy pecha ja już z tym wuefistą nie wytrzymam

Midnite
komentarzy: 973
18.02.2023 18:59

Podstawowi gracze wracają do zdrowia, to i stary Liverpool wraca do gry. A w obwodzie jeszcze Diaz i Jota. Klopp może namieszać w drugiej części sezonu.

Midnite
komentarzy: 973
18.02.2023 19:00

W Chelsea nawet jak reszta wróci do gry, to za wiele to nie zmieni. Nie ma gry bez schematów, stabilizacji czy jasnej wizji tego jak to ma wyglądać.

jacekkorbka
komentarzy: 216
18.02.2023 18:47

Panowie i Panie moje spokojne przemyślenia nie byłem zwolennikiem zwolnienia Tuchel dlaczego boto nie tylko on byl problemem z grą drużyny nato przede wszystkim złożyła się sytuacja w klubie chodziło o właściciela sytuacja była nie jasna więc nikt nie chciał przyjsc a piłkarze grający w klubie szykowali sobie spadochrony jak pakiet udziałowców się wyklarował to było zbyt późno na przemyślane transfery i bralismy z łapanki pilkarzy którzy średnio pasowali do systemu gry no i Tuchel niechcial pozwolić sobie by ktos z tylnego fotela pod jego nazwiskiem bawił się w menadżera i dlatego go wyrzucili Zaproponowali średniej klasy trenerowi duże pieniądze za bycie wiernym ale biernym który ta oferte przyjął bo jakosc bedzie ale jakoś tam niema to jest dla niego za duży klub i trzaslo Dla klubu jego trwanie na stanowisku może spowodować ze w nie długim czasie CFC może włączyć się w walkę o utrzymanie i teraz albo zwonia go włodarze w co wątpię albo pokaże jaja i sam poda się do dymisji oby Myślę że lepiej poprowadziłby druzyne Tiago Silva lub Aspi niz GP na chwilę obecną jesteśmy pośmiewiskiem mysle chyba całego swiata piłkarskiego ale pozytyw jest dla biedniejszych klubu że pieniądze nie graja i z każdym można powalczyc

Pocholere
komentarzy: 849
18.02.2023 19:09

Weź se dokup trochę przecinków i kropek.

Chelsea ?
komentarzy: 1655
18.02.2023 18:43

Oby to był ten dzień gdzie zobaczę Potter zwolniony

Chelsea1905
komentarzy: 449
18.02.2023 18:43

Potter na jakiej podstawie sciagles z boiska Fofane???? A wprowadziłeś Sterlinga przecież to się kupy nie trzyma tak jak ty na tym stanowisku.Odejdz i po prostu powiedz nie daje rady tego ogarnąć.

Nufrevi
komentarzy: 183
18.02.2023 18:40

Ja mam sporą nadzieję na rozstanie, dlatego otworzyłem sobie angielskie media i odświeżam co chwilę, to musi być ten dzień :)

Pocholere
komentarzy: 849
18.02.2023 19:10

Wytrzymam do jutra.

Epo
komentarzy: 8
18.02.2023 18:32

Myślałem do diś że potter da sobie rade
Jaki klub w przebudowie przegrywa z 20 drurzynom w tabli bez trenera i to jeszcze u siebie żałosne (chyba uciekam z londynu)

Epo
komentarzy: 8
18.02.2023 18:35

Ale jeszcze poczekam może go zwolniom

Paragon
komentarzy: 172
18.02.2023 18:31

w quidditch'a byśmy wygrali

DejwCFC
komentarzy: 648
18.02.2023 18:31

Ale spokojnie trust the process hahahah

thesabr3
komentarzy: 2058
18.02.2023 18:29

No to faktycznie jak tu co niektórzy pisali nastrzelaliśmy im tych bramek

DejwCFC
komentarzy: 648
18.02.2023 18:29

Nie nie nie... to już poszło za daleko panie Potter..proszę wypierdalać.. co za wstyd..a oni go i tak nie zwolnią XD

thesabr3
komentarzy: 2058
18.02.2023 18:30

Przecież są pozytywy , może być tylko lepiej

DejwCFC
komentarzy: 648
18.02.2023 18:32

Nawet nie chce słuchać jego pierdolenia na konferencji

TomAg95Cfc
komentarzy: 33
18.02.2023 18:34

On powinien mieć nawet zakas przychodzenia na konferencje, jedynie w kabaretach może brać udział kretyn

TomAg95Cfc
komentarzy: 33
18.02.2023 18:35

Zakaz*

Paragon
komentarzy: 172
18.02.2023 18:26

a może żeby doszło do jakiś zmian, kibice powinni zachowywać się na przekór zdrowym zwyczajom? Może przy przegranym meczu u siebie ze spadkowiczem powinni skandować nazwisko trenera? Może po golach przeciwników nasi piłkarze też powinni robić cieszynki? Taki fajny familijny klub do dzielenia się punktami. Masz zły dzień? Zagraj z Chelsea! A Potter i jego wierny pomagier krasnal będą klepać Cię po plecach i gratulować! Może wtedy Jankes by się zorientował, że coś tu kur*a nie gra? Może dopiero wtedy kiedy stracilibyśmy zupełnie cały szacunek w lidze i nie tylko zadałby sobie pytanie co my tu robimy i nie o to w tym chodzi, żeby był fajny klimat, tylko były wyniki?

kvvasny
komentarzy: 44
18.02.2023 18:48

Wstawaj Tod, zesr... się xd

TomAg95Cfc
komentarzy: 33
18.02.2023 18:22

I tak go nie zwolnią i to jest najgorsze Panowie

Sheva7
komentarzy: 75
18.02.2023 18:22

Od miesiąca nie wygraliśmy spotkania.
Nie zawsze popierałem politykę Romka, co do zmiany trenerów, ale przecież ten gość u Romka wyleciałby już z 5 razy….
Mam nadzieje, ze niedługo to nastąpi.

Jak można ściągnąć Fofane, który ma ciąg na bramkę, a wstawić tam Sterlinga??????

tomek0794
komentarzy: 178
18.02.2023 18:24

On przesunął Mounta za Fofanę. Przesunął gościa, który jest bez formy, całą pierwszą połowę nic nie pokazał i po raz pierwszy zagrał na środku ataku :) :) :) I co Potter myślał? Że niby Mount nastrzela tuzin bramek? Ale żenada ...

kvvasny
komentarzy: 44
18.02.2023 18:51

Jego mowa w przerwie musiała brzmieć tak: "Panowie - plan jest prosty, wygrajcie! Widzę dobre nastawienie, dacie radę!". Tak to można w Stali Mielec.

Sheva7
komentarzy: 75
18.02.2023 19:07

I to jest Panowie w tym najgorsze. Zostawił Mounta, który gra piach, ściągnął Fofane, któremu widać ze zależy, i wstawił Sterlinga który odcina kupony…
O co chodzi z Potterem, ze podejmuje tak błędne decyzje??

Wojtas
komentarzy: 3180
18.02.2023 18:20

Mam nadzieję że za parę dni zobaczę wiadomość ,, Oficjalnie Potter zwolniony z Chelsea'' Dzisiaj widziałem najgorszy mecz w tym sezonie a tak słabej Chelsea w roku kalendarzowym nie widziałem nigdy. Tylko 4 bramki strzelone a ile straconych to głowa aż boli. Jeden wielki Le cabaret . DDF gra najlepiej to co robi Potter? Zdejmuje go i wystawia bez formy Mounta na 9 ,no WTF. Mam nadzieję że przyjdzie okres taki jak ma teraz Man Utd u Ten Haga i wszystko wróci na odpowiednie tory. Teraz to ja tylko czekam aż ten sezon minie i zapomnę o nim .

MateuszCH
komentarzy: 131
18.02.2023 18:19

Nie doceniłem pana Pottera, on poszerza mój zakres świadomości, no zrobił z nas spadkowiczów no geniusz.

Jedyne co możemy zrobić to napisać petycję do Romka bo nie wierzę że go teraz szlak nie trafia co się tu dzieję. Może on przemówi kierownictwu do rozumu.

Od 1 dnia nie wykazał się niczym, mógł nas prowadzić każdy inny trener z PL i wierzę że by byli lepsi.

Brighton dalej dobrze gra a więc to może oznaczać że gość zrobił karierę w sposób zupełnie przypadkowy, jak go zwolnią to chłop już robić nigdy nie będzie musiał.



schabi369
komentarzy: 30
18.02.2023 18:38

wyszedł z grupy ligi mistrzów gdzie tuchel nas z 1 pkt zostawił, wiadomo że trener obrywa najbrdziej ale moim zdaniem dzisiaj nie jego wina że dostajemy brame z wolnego i nasi zawodnicy marnują z 4 sety ,2 są wybijane z lini. Spokojnie jeszcze cb Potter zaskoczy

Mystakorsarz
komentarzy: 551
18.02.2023 19:04

Oby już niczym nas nie zaskoczył.

Trener bierze odpowiedzialność za grę i wyniki.

Nie ma gry i tym bardziej wyników.

Kasy wyjebane na nowych zawodników 600 baniek.

On poprostu się nie nadaje!

Wolnomyśliciel
komentarzy: 793
18.02.2023 21:17

schabi369
Jakie sety ? Sety to były z BVB. Dziś może była jedna albo wcale nie pamiętam ewidentnej setki. Zero pomysłu dziś na grę ofensywną. Wybitny obrońca Bednarek zatrzymał naszą ofensywę :D

Paragon
komentarzy: 172
18.02.2023 18:18

parę miesięcy temu cieszyłem się na myśl o Mundialu, bo pierwszy raz nie mogłem już patrzeć na grę Chelsea, potrzebowałem odpoczynku, bo oglądałem z przyzwyczajenia, a grali tak, że oczy bolały. Wtedy jeszcze większość tutaj była zgodna, że potrzeba czasu! świetny projekt! spójrzcie co zrobił z Brighton! a kto za niego?! w przyszłym sezonie odpali! BZDURA! mijają trzy miesiące i jest jeszcze gorzej niż było, ale przynajmniej już nie jestem osamotniony w moim przeczuciu, dobrze czytać te komentarze, bo widać tu po prostu troskę o ten klub, czego ani nowy właściciel, ani nowy sztab najemników jeszcze nie mają i nie wiadomo, czy w ogóle będą kiedyś mieć..

panasonic14
komentarzy: 141
18.02.2023 18:22

Co nas obchodzi co było w Brighton , lepiej zobacz co zrobił tutaj. Liczy się tu i teraz a nie co było w innym klubie.

Paragon
komentarzy: 172
18.02.2023 18:29

to są przykłady komentarzy które ludzie tutaj pisali. Sam nigdy nie oceniałem go przez pryzmat Brighton i mam w pompie tamten zespół, bo każdy trener pisze nową historię wraz z podpisaniem nowego kontraktu. Z tym sztabem tak jak już pisałem nigdy się nie utożsamię, bo nie widzę w nich pasji ani zaangażowania, a to zupełne minimum do zdobycia zaufania. Może nawet kiepsko iść, ale jak widać, że trener się stara i kocha klub, to ma u mnie dług zaufania. Cały Griffindor go u mnie nie ma

Kris1978
komentarzy: 890
18.02.2023 18:18

Za Romka już by nie było tego pajaca Pottera

panasonic14
komentarzy: 141
18.02.2023 18:18

Tu potrzeba gościa co by uratował sezon , rano bym chciał przeczytać o zwolnieniu Grahama Pottera.

Mystakorsarz
komentarzy: 551
18.02.2023 18:18

Był słaby Scolari.

Był dziwny, z dziwniejszą wizją drużyny Avb.

Jest dziecko we mgle alias Potter.

Wyjebać go na zbity pysk.

Gorszego w naszej drużynie trenera nie widziałem.

Najgorszy partacz, bez jaj do podania się do dymisji!!!

mj1991
komentarzy: 515
18.02.2023 18:16

O 4 punkty więcej niż w sezonie 15/16 za Jose xD

Adamo
komentarzy: 255
18.02.2023 18:16

Ten kto doradzał Jankesom żeby zatrudnić "magika" musi być kompletnym idiotą. Bo nie wierzę że wpadli na to sami...
Ta drużyna nie ma żadnych schematów gry czy taktycznego porządku. To zlepek piłkarzy. Nic poza tym. Jestęsmy drużyną grajaco o miejsce w strefie spadkowej. To już przestało być śmieszne, a zaczęło być straszne.

schabi369
komentarzy: 30
18.02.2023 18:34

jedyny minus pottera w dzisiejszym meczu to ściągnięcie fofany i zostawienie mounta.

schabi369
komentarzy: 30
18.02.2023 18:15

Tu trzeba szamana to jest jakieś fatum w naszej ofensywie,2 mecze tyle okazji i żadnej bramki.:(

Adamo
komentarzy: 255
18.02.2023 18:18

Wystarczy dobry trener.

Toja
komentarzy: 130
18.02.2023 18:21

Adamo a to trener strzela gola ?

Adamo
komentarzy: 255
18.02.2023 18:24

Jesteś idiotą? Widziałeś ten i poprzednie kilkanaście meczy?Tutaj już nie ma zadnych wytłumaczeń czy usprawiedliwień dla pottera.

schabi369
komentarzy: 30
18.02.2023 18:32

ty dalej myślisz że potter nie ustawia ich i nie mówi jak mają grać to coś siedzi w głowach zawodników i mamy jakiegoś pecha z borrusią też były z 4 sety tutaj tak samo albo havertz zamiast oddać strzał kiwa się z 4.

Toja
komentarzy: 130
18.02.2023 18:52

Adamo
Idiotów to masz w domu ewentualnie jak w ogóle ktoś cię wychowywał. Trener nie jest wstanie sprawić żeby piłkarze strzelali gole z prostych sytuacji. To ONI muszą trafić skoro sobie wypracowali sytuację a nie on.

tomek0794
komentarzy: 178
18.02.2023 18:15

Jak mi się marzy powrót Tuchela. Wyobrażacie sobie co Tuchel mógłby zrobić z takim składem?

Prem
komentarzy: 72
18.02.2023 18:14

Jak chcesz grac jak Barcelona to bierzesz Guardiole. Jak chcesz grac jak Brighton to bierzesz Pottera. No i gramy jak Brighton.

GoldenBoy
komentarzy: 65
18.02.2023 18:12

Potter ma średnią punktów 1,42 na mecz i jest najgorszym trenerem Chelsea w XXI wieku. Głowa mała. Przecież ten facet za same wyniki, to sie kwalifikuje na dyscyplinarke w poniedziałek i jeszcze kopa w dupe za takie szambo.

Mystakorsarz
komentarzy: 551
18.02.2023 19:07

Zajebiste podsumowanie.

Nie jestem za gnojeniem ludzi.

Jemu po prostu nie wyszło.

Ale niech już wypierdala.

Najlepiej niech sam złoży rezygnację.

Tak by uratował swoi honor.

adam_cfc
komentarzy: 100
18.02.2023 18:11

Panowie czy to wina trenera czy może piłkarze grają na zwolnienie trenera??

Trunek
komentarzy: 572
18.02.2023 18:11

Powiedzcie mi jedno.
Jak mają zawodnicy odpalić, jak nawet nie wiedzą co mają grać. Ta gra jest po prostu od przypadku. A winny temu wszystkiemu jest potter.

Londoners
komentarzy: 6
18.02.2023 18:11

Potter niech wypier... tyle w temacie

marek
komentarzy: 405
18.02.2023 18:10

Potter wy ... wyjdź z tego klubu!

tomek0794
komentarzy: 178
18.02.2023 18:09

Ale wstyd. Na cały świat. Z ostatnią drużyną w tabeli i to na własnym boisku ... Ale na stojąco to się meczu nie wygra. Na nas drużyny przeciwne stosują jedną taktykę: biegać, biegać i jeszcze raz biegać. I piłka do przodu i coś tam zawsze wpadnie. Coraz bardziej jestem przekonany, że Potter nie da rady poukładać tą drużynę. Przecież my gramy coraz gorzej pomimo takich transferów. Niesamowite. Wstyd. Po takim meczu, gdybym był na miejscu piłkarzy, to bym na klęczkach 10 razy obszedł stadion w ramach przeprosin i pokuty. Wstyd!!!

Prem
komentarzy: 72
18.02.2023 18:09

No to gdzie sa k...a te pozytywy?

panasonic14
komentarzy: 141
18.02.2023 18:11

Mamy stabilną formę , trzymamy się poziomu Potter to nasza legenda będzie.

CFCrules
komentarzy: 713
18.02.2023 18:09

Ja rozumiem że tu trzeba zbudować drużynę na nowo i na to potrzeba czasu, ale czasu na to, aby być na szczycie i wygrywać każdy mecz. A my nie potrafimy wygrać jednego meczu, nawet strzelić jednego gola nawet jak gramy z ostatnią drużyną u siebie. Na to nie ma żadnego wytłumaczenia. Ciekawe jakie pozytywy widział Potter w tym meczu.

Adamo
komentarzy: 255
18.02.2023 18:21

z takimi wynikami to sobie można pozwolić na budowanie od podstaw drużyny w klasie B. To jest qrwa Chelsea FC i to nie powinno mieć miejsca. Trzeba być wybitnie nieporadnym żeby z takimi piłkarzami i takim zapleczem grać taki piach.

blue1
komentarzy: 838
18.02.2023 18:09

Dzisiaj niestety towarzyszyły mi tylko negatywne emocje podczas oglądania tego meczu: żenada wejściem w spotkanie, frustracja brakiem skuteczności i niepokój o stan zdrowia naszego kapitana.

Ksawi2017
komentarzy: 74
18.02.2023 18:08

Potter OUT, chłop z tego zespołu zrobił dla przeciwników łatwe 3 pkt, czemu 2 połowa nie mogła być jak 1? Kombinuje z tym składem zamiast wystawić lepszy i zdobyć solidne 3 pkt. Sterling, Havertz na + , Mudryk dalej nie pokazuje potencjału,

FanTheBlues
komentarzy: 3066
18.02.2023 18:08

Można gadać na Havertza,ale po jego wejściu atak się ożywił.Ale co z tego jak znowu Mudryk grał jak zagubiona pipa.Brak słów już na naszą ekipę.Jedynie mi Todka szkoda.A i jeszcze wielki pech z naszym kapitanem CA,oby tylko wszystko w porządku z nim było,bo fatalnie to wszystko wyglądało.

The blus
komentarzy: 15
18.02.2023 18:07

Mam dosc Pana Pottera niemam żalu do zawodników ponieważ oni po prostu nie wiedzą co mają grać

Trunek
komentarzy: 572
18.02.2023 18:07

Trzeba przypomnieć magikowi że mecz trwa 90 min a nie 45...

Potter out

ChelseaGol
komentarzy: 4281
18.02.2023 18:07

Uważam że nie ma miejsca Potter na bycie trenerem naszego zespołu.

Stracić gola zawsze można,czy w 5 minucie czy w 60 min.ale reakcja musi być,u nas nie było,żadnej nie było.
Po meczu WHU pisałem Poterr do zwolnienia,dziś dnia 18 lutego pisze Poterr do zwolnienia!

panasonic14
komentarzy: 141
18.02.2023 18:07

Nie lamentujcie , wiedzieliśmy przed meczem że to będzie porażka zwłaszcza że graliśmy z ostatnią drużyną w tabeli dobrze że wczesniej Tuchel zdobyl punkty bo bysmy byli na 20 pozycji, Potter Ball nie działa.

DomiMate
komentarzy: 196
18.02.2023 18:06

Panowie spokojnie. Potter na konferencji i tak powie że widział dziś pozytywy, stwarzaliśmy okazję i drużyna jest w budowie

Paragon
komentarzy: 172
18.02.2023 18:12

jedynie zabrakło szczęścia, no bo przecież piłkarze dali z siebie wszystko! XD

CFCrules
komentarzy: 713
18.02.2023 18:06

Soton 18pkt w 23 meczach z tego komplet 6pkt z Chelsea...

pacino
komentarzy: 298
18.02.2023 18:06

NIe wiem jak w ogóle nazwać to co oglądaliśmy na Stamford Bridge. Co za ohydny mecz, jednych i drugich. Ja mam dość i wysiadam, czemu ja głupi nie postawiłem na Świętych, przecież tu się aż prosiło.

Potter przegrywa u siebie z drużyną bez trenera. Bez komentarza.

Kris1978
komentarzy: 890
18.02.2023 18:06

Czara goryczy już się u mnie przelała w końcu niech już zwolnią tego trenera który nic nie daje , ile można czekać ? Aż będziemy w strefie spadkowej? Gość jest kompletnym parodysta zmienia fofane zamiast mounta to nie jest trener na taki klub kończ tood już z tym trenerem bo to jest porażka sezonu

Chelsea ?
komentarzy: 1655
18.02.2023 18:05

Jestem tu tylko po to by napisać Potter OUT

Bryan
komentarzy: 986
18.02.2023 18:05

Takie chwile sprawiają, że cieszy mnie mała ilość czasu wolnego, uniemożliwiająca oglądanie wszystkich meczów i dogłębne śledzenie co w trawie piszczy. Popisy naszych ulubieńców po prostu przekraczają granice mojej wytrzymałości.

Nasza strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

close