Fot. własna

Jest gorzej niż źle – seria porażek podtrzymana. Newcastle 1:0 Chelsea

Autor: Mateusz Ługowski Dodano: 12.11.2022 20:29 / Ostatnia aktualizacja: 17.11.2022 20:28

W ostatnim meczu przed mistrzostwami świata piłkarze Chelsea przegrali 0:1 z Newcastle i jest to ich trzecia porażka z rzędu. The Blues zostali zdominowani przez Sroki i choć długo udawało im się bronić dostępu do swojej bramki, to i tak polegli po fantastycznym trafieniu Joe Willock.


Pierwsza połowa była idealnym odzwierciedleniem aktualnej formy Chelsea. Zawodnicy Grahama Pottera grali wolno, popełniali wiele prostych błędów i przez większość czasu skupiali się na obronie własnej bramki. O ich akcjach ofensywnych nie można powiedzieć w zasadzie nic dobrego. Armando Broja miał problemy z utrzymaniem się przy piłce i nie miał dostatecznego wsparcia od pozostałych zawodników z formacji ofensywnej.


Bardzo źle wyglądała przede wszystkim druga linia Tha Blues. Jorginho był regularnie ogrywany przez rywali, zaś Mateo Kovačić nie miał swojego dnia i jego wkład w grę drużyny także był marny.


Newcastle miało przewagę, momentami bardzo wyraźną, ale nie potrafiło jej wykorzystać. Sroki miały problem z rozegraniem groźnej akcji w polu karnym gości i rzadko dochodziły do sytuacji strzeleckich. Uderzenia z dystansu pozostawiały wiele do życzenia.


Pierwsza część gry zakończyła się bezbramkowym remisem. Lepiej zaprezentowali się w niej zawodnicy Newcastle, którym jednak zabrakło skuteczności.


Po przerwie obraz gry nie zmieniał się, przy czym zawodnicy Newcastle coraz śmielej podchodzili pod bramkę The Blues. Bardzo groźny strzał oddał Longstaff. Chelsea przez długi czas nie potrafiła odpowiedzieć groźną akcją, aż w końcu bardzo dobry strzał zza pola karnego oddał Conor Gallagher. Nick Pope zdołał jednak wybić piłkę na rzut rożny.


Obrona dostępu do własnej bramki wychodziła Chelsea do 67. minucie. To właśnie w tej minucie Sroki wyszły na prowadzenie. Przebojową akcję na prawym skrzydle przeprowadził Almirón, który wyłożył piłkę Willockowi. Anglik oddał przepiękne uderzenie zza pola karnego, które zakończyło się bramką.


Po tym trafieniu Graham Potter przeprowadził potrójną zmianę, po której gra Niebieskich zaczęła wyglądać nieco lepiej. Piłkarze z zachodniego Londynu zaczęli częściej utrzymywać się przy piłce, wymieniać więcej podań, ale wciąż mieli ogromne trudności z dochodzeniem do sytuacji strzeleckich.


W ostatnich minutach spotkania kilka dobrych okazji miał Kai Havertz. Niemcowi zabrakło jednak precyzji. Po dobrym dośrodkowaniu Hakima Ziyecha z rzutu rożnego oddał bardzo niecelny strzał głową, a nieco później po dobrym dograniu Marka Cucurelli na krótki słupek, nie zdołał trafić w futbolówkę.


Ostatecznie, mimo tych kilku nieśmiałych prób, Chelsea nie zdołała odwrócić losów spotkania i poniosła swoją trzecią porażkę z rzędu. Następną okazję na przełamanie The Blues będą mieli dopiero pod koniec grudnia, gdy zakończy się przerwa związana z mistrzostwami świata.


Newcastle 1:0 Chelsea (0:0). Bramki: Willock 67'


Newcastle: Pope; Trippier (c), Schär, Botman (Targett 87'), Burn; Longstaff, Guimarães, Willock (Murphy 85'); Almirón, Wood (Wilson 76'), Joelinton


Chelsea: Mendy; Azpilicueta (Pulisic 46'), Koulibaly, Chalobah; Loftus-Cheek (Thiago Silva 7'), Kovačić, Jorginho (c), Hall (Cucurella 73'); Gallagher, Mount (Ziyech 73'); Broja (Havertz 73')


Źródło: własne

Aby móc dodać komentarz musisz się zalogować lub zarejestrować, jeśli wciąż nie posiadasz u nas konta.

chelsefan
komentarzy: 2786
21.11.2022 20:38

Usa na 1-0 wychodzi. Pulisic z asysta.

Kamsu112
komentarzy: 1636
21.11.2022 14:48

Sterling z Golem, Mount też dobrze gra

FanTheBlues
komentarzy: 3402
21.11.2022 13:41

Zaraz Mejson z Sterlingiem zaczynają grę.Oby pokazali się z jak najlepszej strony

Bryan
komentarzy: 1288
21.11.2022 09:41

Całe te śmieszno-tragiczne mistrzostwa w Katarze to nic innego jak kompromitacja i ostateczny upadek futbolu jaki znamy. Jeśli na całym świecie ma być wielkie poruszenie, klękanie i przepraszanie nie wiadomo za co, bo jakiś degenerat o odpowiednim kolorze skóry po prostu się doigrał i rozstał z tym łez padołem, ale jednocześnie nikt nie widzi problemu w tym, że tysiące ludzi traktowanych jak zwykli niewolnicy umiera z wycieńczenia przy budowie stadionów, no to coś tutaj ewidentnie nie gra.

I jeszcze ta ceremonia otwarcia... Oni na serio mają czelność mówić o jedności, braterstwie i tego typu bajkach, po zwyczajnym przekupieniu armii pożytecznych idiotów bez krzty honoru i uczciwości?

Proponuję iść na całość i kolejne mistrzostwa świata odpalić na "wyzwolonych" przez putinowskich zbrodniarzy wschodnich terenach Ukrainy. Wcale by mnie to nie zdziwiło.

Gentoo
komentarzy: 139
21.11.2022 06:45

@eden1905 https://www.youtube.com/watch?v=mjZXT5IHtkU https://www.youtube.com/watch?v=lq1BpQ32Lpk Warto obejrzeć te dwa materiały jeżeli ktoś jeszcze nie widział, inne materiały na jego kanale też bardzo polecam.

eden1905
komentarzy: 1496
20.11.2022 14:05

Ten Gianni Infantino to jest tak pierdolnięty gość, że brak słów. On i tak cała FIFA to jest taka patologia, jakiej świat nie widział. Te jego wywiady przejdą do historii.

Kamsu112
komentarzy: 1636
20.11.2022 17:21

Czytałem dziś że chcą zrobić MŚ w Korei północnej...

lololo
komentarzy: 458
19.11.2022 15:59

Nawet pilkarz który ma przyjść ma problem z kolanem. Nkuku 3 miesiące przerwy jakieś dziwne fatum z tymi kolanami

FanTheBlues
komentarzy: 3402
18.11.2022 22:11

Szczerze nie spodziewałem się takiej serii porażek z naszym nowym trenerem.

eden1905
komentarzy: 1496
18.11.2022 16:05

Za co usunięte zdjęcia z newsów? Teraz to wygląda lipnie z tymi niebieskimi kaflami.

Kamsu112
komentarzy: 1636
17.11.2022 21:13

Widział ktoś gol Zyiecha? Żeby on tak tylko grał w klubie...

ChelseaGol
komentarzy: 4497
17.11.2022 23:12

Widziałem z odtworzenia,nie tylko on tak gra w klubie ale po MŚ niech zespół cały zacznie grać na miarę swoich możliwości.

marek
komentarzy: 405
17.11.2022 09:00

hurra ! jest drużyna , która gra gorzej niż Chelsea... to reprezentacja Polski.
Słabe to pocieszenie ale ... wystarczy jak piłkarze naucza się przyjmowac piłke tak , abt ta im nie odkakiwala na metr, dwa itd. Zagrania głową powinny być kierowane do kolegi z drużyny a nie byle odbić. Tzw. laga powinna być daleko i na wolne pole a nie do pzeciwnika ( a jeszcze lepiej do wychodzącego na pozycję kolegi - jesli taki sie znajdzie). I jeszcze podstawowa zasada "podajesz wychodziz na pozycję" ( a nie stoisz i patrzysz jak kolega się meczy bo nie ma komu zagrać).
I tyle... a i jeszcze jedno .. atakuje wiecej niż jedn, dwóch zawodników.
Jak to zostanie spelnione to może Chelsea powalczy o puchar konferencji.

ChelseaGol
komentarzy: 4497
17.11.2022 11:59

Polska nigdy nie była i nie będzie drużyna narodowa z dużą ilością podań i z dużym procentem posiadania piłki.

Zasada jest prosta,jedziemy wyjść z grupy na MŚ,jak?To nie istotne.

Czy będziemy kopać się po czole?-raczej tak.
Czy będziemy biegać za piłką jak dzieci we mgle?-raczej tak.
Czy będziemy mieć problemy w każdym meczu(Meksyk,Arabia Saudyjska,Argentyna?
Pewnie że tak.

My możemy grać tragicznie przez 50 min.
Ale mamy się dobrze bronić i strzelić o jedną bramkę więcej niż przeciwnik.
To się liczy,musimy wyjść z grupy.
To jest cel,więcej od kadry nie wymagam.

Qszu
komentarzy: 553
15.11.2022 15:03

W kwestii tegorocznego mundialu to i tak cud, że zostanie rozegrany...Ja jak zawsze za Oranje, ale też postawiłbym na Canarinios. Z Europejskich to w ostatnich latach jeszcze imponowały mi Belgia i Chorwacja. Co do Polski to bardzo dużo będzie zależało od inauguracji. Jak nie wtopią z Meksykiem, który jest na podobnym piłkarsko poziomie albo nieco wyższym to może uda się tym razem orzełkom wyjść z grupy. Ciekawi mnie też zespół gospodarzy i na ile będą pomagać im ściany.

ChelseaGol
komentarzy: 4497
14.11.2022 23:00

Ja stawiam na Brazylię,mają drużynę dojrzałą i po 2 zawodników klasy światowej na każdą pozycję,dodać Neymara który obudzi się i w końcu weźmie na siebie odpowiedzialnosc w zdobywaniu bramek to będzie ich turniej.
Ja jestem fanem Anglii ale patrząc na to ile meczy mają zawodnicy tej reprezentacji w nogach i to w krótkim czasie to mogą ci zawodnicy być zmęczeni akurat na czas turnieju.

redtrid
komentarzy: 492
15.11.2022 12:02

Anglia z defensywą w obecnej formie, to może do ćwierćfinału nawet nie dojść. Jestem bardzo ciekaw ich występu ;) co do Brazylii, to największe wątpliwości budzi właśnie to bogactwo, które mają. Zastanawiam się czy będą grali zawodnikami obecnie w najwyższej formie czy Tite wystawi zawodników, którymi grał do tej pory. A jeśli chodzi o Neymara, to bym się poważnie zastanowił przed wystawieniem. Jeśli w końcu będzie grał pod reprę, a nie pod siebie, to ok. Ale jak ma fochy strzelać, to ława, bo Brazylia ma wystarczajaco dobrych innych skrzydłowych ;) masz jednak ode mnie +

chelsefan
komentarzy: 2786
14.11.2022 21:36

Fachowcy z viaplay zachodny.twaro.pelka.domagala. typuja na mistrza swiata. Argentyne. Kuzwa kto im placi pieniadze za robote.

chelsefan
komentarzy: 2786
14.11.2022 21:39

Lepiej niech studia zadnego nie prowadza. Tylko zajma sie komentowaniem . chociaz zachodny to do niczego sie nie nadaje.

redtrid
komentarzy: 492
14.11.2022 22:47

A kogo Ty typujesz? Zdecydowanie najczęściej do złota typowane są reprezentacje Argentyny i Brazylii. Ja obstawiam, że czarnym koniem mogą być Portugalia i Urugwaj (dla mnie są w zdecydowanie najciekawszej grupie). Jeśli miałbym obstawić, to wygra ktoś z 4 Brazylia, Francja, Niemcy, Portugalia.

chelsefan
komentarzy: 2786
15.11.2022 02:57

Barazil. Niemcy.

thesabr3
komentarzy: 2235
15.11.2022 12:39

Co wy gadacie przecież Czesiek zadzwoni do fryzjera i będziemy w końcu Mistrzem świata :))
A tak poważnie ja stawiam na Brazylię

chelsefan
komentarzy: 2786
14.11.2022 19:28

Ja wiem jedno że GP to odpowiedni trener dla CHELSEA. A to że teraz nie poszło po myśli wszystkich. To było do przewidzenia. Bo jaki trener w takiej sytuacji wyciągnąłby lepszy wynik. Nie ma takiego gościa na świecie. Może GP zachowawczo zagrał w meczach z ARS. I NEW. to było błędem z jego strony? może i tak. Ale z Brighton zagrał mało zachowawczo i bardzo żle się skończyło. 26.12.22 zaczniemy nowy rozdział i oby wracali po kontuzjach nasi kluczowi zawodnicy.

Toja
komentarzy: 130
14.11.2022 16:49

Zacznijmy od początku bo nasza pamięć jako kibiców jest dobra ale krótka...
W sezonie w który wygrywaliśmy LM czyli zrobiliśmy wynik ponad stan lider obrony jest T. Silva i A. Rüdiger na Wahadlach gra świetnie Reece James i Chillwel a w pomocy gra Mount w świetniej formie dojechał do Finału Mistrzostw Europy, Jorginho czyli zwyciesca Euro i później predentend do złotej piłki ( ostatecznie 3 miejsce), Kante czyli śmiało można powiedzieć najlepszy boxtobox na świecie. Bramkarzem jest " czarna Pantera" który ma sezon życia i broni jak zaczarowany.. następny sezon zaczynamy z przytupem bo kupujemy " brakujące ogniwo" Lukkaku przychodzi i daje jakość od samego początku... Jesteśmy liderem w Anglii i tu następuje zwrot akcji po wywiadzie we włoskich mediach, następnie dochodzą kolejne problemy z sankcjami nie pewna jest przyszłość klubu i wielu zawodników nie chce kontynuować gry u nas. Gramy co raz gorzej i na koniec sezonu walczymy o top4 a nie o mistrzostwo i jak by nie Tottenham to może nawet to by nam się nie udało. Po sezonie odchodzi mnóstwo piłkarzy zbloku defensywnego ale przede wszystkim Rüdiger czyli Lider nie tylko na boisku ale po za nim....
Pisze to wszytko bo chciałem tylko przypomnieć że teraz w momencie w którym żaden z zawodników który brał udzial w zwycięstwie LM nie gra bo go nie ma ( transfer) albo jest kontuzjowany ( Recce James, Chilwell, Kante) albo gra juz bardzo słabo ( Edouard Mendy) i rozpoczęliśmy całkowite PRZEDEFINIOWANIE KLUBU!!!!
Nie ma zwalniania trenera co pół roku tylko jest jeden na dłużej, swoją drogą to marzy nam się bycie City czy Liverpoolem ale już chcemy zwalniać trenera.
Stawiamy na projekt czyli musimy zrobić czystki w zespole sprzedać piłkarzy których nie potrzebujemy, wdrożyć piłkarzy z akademii i kupić kogoś młodego perspektywicznego, na to wszystko potrzebny jest czas czyli ze dwa sezony żeby być konkurencji dla takich klubów jak City
Zmiany w gabinetach też nie przez przypadek.

Teraz na koniec ja jestem kibicem klubu który może za 2-3 lata ma być drugim City i Liverpoolem czy Newcastle. Mam nadzieję że Boehly nie da się presji i będzie szedł tak jak sobie założył i tak jak wymyślą to ludzie którzy na piłce się znają bo takimi ludźmi się otoczył. Będzie mieć gdzieś opinie " kibiców" krzyczących Potterout bo ja mam już dość bycia klubem który może i coś wygrywa co jakiś czas ale też co jakiś czas ma nową koncepcję.

Czapson
komentarzy: 200
14.11.2022 14:16

Wiecie co. Napisałem tu jeszcze za Tuchela na samym początku sezonu już po transferach, że mamy beznadziejną kadrę i nie widzę wielkich szans na top 4 i zostałem tu wtedy totalnie zminusowany. Zdania nie zmieniam ani trochę. Napiszę tu kilka moich spostrzeżeń, może się powtórzę gdzieniegdzie, ale takie są moje spostrzeżenia.

1. Ta drużyna od ostatniego mistrzostwa co okienko jest gorsza, kupujemy tak słabych piłkarzy, że to się w głowie nie mieści. W Chelsea 2004-2012 nikt poza Jamesem, Kante, Mountem i Thiago Silvą nie mieściłby się w kadrze meczowej. Wtedy w Chelsea grali piłkarze, których chciałby cały świat u siebie, teraz mamy takich co niektórzy gdybym był kibicem któregokolwiek klubu w środku tabeli i tam trafili to byłbym niezadowolony i nie widziałbym większej jakości niż już tam jest. Od lat mamy zespół na totalnie wymęczane top 4 i dokładnie to robiliśmy z każdym trenerem. Obecnie jest kłopot bo my cofamy się dalej, a inni bardziej (Arsenal, Newcastle), mniej (Spurs) lub minimalnie (United), ale jednak poszli do przodu i dla mnie obecnie potencjał jest na góra 7 miejsce w szczytowej formie, szczególnie, że Liverpool odjedzie od nas jak pendolino na wiosnę. Obniżka wyników jest ale nie taka duża. Przypomnę Wam tylko, że w ostatnich latach jesteśmy przeważnie 20-30 pkt za mistrzem, Leicester dwa razy zrobiło mniej więcej tyle co my (mając notorycznie kontuzjowane boki obrony/wahadła i Soyuncu na stoperze), a fatalne United które według wszystkich było takie beznadziejne co roku kręciło się punktowo w naszej okolicy lub nawet było wyżej (z wyjątkiem ostatniego sezonu. Gdyby nie wychowankowie już dawno bylibyśmy poza top4 Także podsumowując w dupie jesteśmy od dawna, a nie od tego sezonu.


2. Transfery za poprzedniej ekipy były coraz bardziej nieudane i czołówka uciekała. Zgoda. Odpowiedź Boehly'ego: Narypać w jednym oknie tyle szrotu co w 4-5 poprzednich. Dziwne, że nie działa. Jakiś pomysł kto na ten moment jest udanym transferem i wzmocnił ten zespół?

3. Zwolnienie Tuchela było błędem. Gdyby nie on nie mielibyśmy nawet tych nielicznych momentów chwały w ostatnich latach bo były one totalnie ponad stan o czym świadczy tabela ligowa, w której od drugiego sezonu Conte praktycznie nic się nie zmienia i realnie nigdy nie dojechaliśmy w pobliże nawet City czy Liverpoolu.
Wielu z was ma tu zarzuty do przygotowań, tylko nie wiem na jakiej podstawie. Najpierw pół okienka wszystko przegrywaliśmy potem zaraz po okienku zwolniliśmy trenera. Nawet nie wiadomo jak i co on chciał z nimi grać. Skąd wiadomo czy z nim nie działałoby to lepiej niż z Potterem, który na pewno ma inne pomysły i Ci piłkarze mogą mu w ogóle do tego nie pasować. Tuchel powinien dostać przynajmniej czas do teraz, żeby było wiadomo jaki był pomysł. Dodatkowo pozmieniało się w klubie wszystko i organizacja i personalia na każdym szczeblu. To nie sprzyja przygotowaniom delikatnie mówiąc. Tezy o przygotowaniach często padają po kolejnej zmianie trenera. Chelsea już nie raz zmartwychwstawała w tydzień po zmianie trenera więc tu dowiedzielibyśmy się zwalniając Pottera

4. Tuchel zostałby zwolniony przy pierwszej okazji tak czy tak bez względu na wyniki. Nie wiem czy nie spodobali się sobie, czy Boehly chciał mieć swojego trenera, nieważne. Wrażenie jednak takie powstało, że wyniki ani trochę znaczenia nie miały.

5. Zatrudnienie Pottera nie było błędem jeśli już zwolniło się Tuchela. Biorąc pod uwagę, że czołówka trenerska ma robotę to z pozostałych on się delikatnie wyróżniał. Jednym słowem nie bardzo było co lepszego wymyślić w tamtym momencie.

6. Zwolnienie Pottera będzie błędem z tego samego powodu jak wyżej. Za: przyszedł w ciężkim momencie, ma słaby zespół, są kontuzje, napięty terminarz, brak czasu, dajmy szanse. Przeciw: brak osiągnięć, brak autorytetu, dla piłkarzy to no name, który jak chciał wejść dobrze to powinien zrobić na piłkarzach wrażenie, jak Szulczek w Warcie (Potter nie zrobił), ostatni okres to kompromitacja, nawet Southampton i Everton zrobiły więcej w ostatnich 5 meczach.

7. Słyszeliście kiedyś, żeby projekt "na lata" z danym trenerem, który tak był zapowiadany kiedyś takim się stał? Ja nie. Przecież nikt w United 100 lat temu jak zatrudniali Fergusona nie zakładał, że będą go tyle trzymać, to samo Wenger. Ja bym te projekty "na lata" ogłaszał przy przedłużaniu umowy, bo na początku nigdy na 100% nie wiesz czy to zadziała, a potem więcej kpin niż efektu. Projekty na lata budujmy po cichu.
PS. nie jak Stawowy w Cracovii pamiętacie?

8. Słyszeliście o jakiś innych sukcesach amerykańskich właścicieli niż Liverpool, który wszystko i tak zawdzięcza Kloppowi, a nie im. Ciężko znaleźć. Moim zdaniem z tym właścicielem nic nie podniesiemy. Nie traktujcie tego jak jakąś klątwę jak tego zwolnionego trenera na Benfikę (sprawdza mu się). To tylko takie przeczucie.
Z drugiej strony jak kibice United jeździli po Mourinho jak był zwalniany i wykłócałem się z jednym ich fanem, że nie w trenerach jest ich problem to rzuciłem, że szybciej Mourinho coś wygra niż oni i w sumie też się sprawdziło. Wiem, że to tylko LKE, ale jednak. Mam nadzieję, że tutaj się mi nie sprawdzi.

9. O wychowankach usiłującym ratować twarz i o tym że jesteśmy angielskim Zagłębiem Lubin obecnie napisałem już tutaj:
https://chelseapoland.com/aktualnosci/n/11724-the-athletic-potter-ma-pelne-poparcie-klubu
nie będę przepisywał.
Ciekawostka bez sensu:
Forma Chelsea: WDLWDWWWWDDLLL
Forma Zagłębia:DLWDW|LLDD|WWDLLLLL
Jeśli wyłączyć ten odznaczony okres kiedy Zagłębie miało pierwszy kryzys, a my wtedy przekładaliśmy mecze to punktujemy identycznie w tym samym układzie i coraz więcej wychowanków w składzie tak jak u nich.

To tylko moje zdanie. Nikomu nie narzucam.

Wolnomyśliciel
komentarzy: 858
13.11.2022 20:49

Możliwe że duży błąd nastąpił już w przygotowaniach do sezonu. TT narzekał bardzo już w okresie przygotowawczym. Zawodnicy cały sezon z wyjątkiem pierwszego meczu z Totkami wyglądają mega słabo. Podobnie słabo wyglądali za TT jak teraz za GP.

ChelseaGol
komentarzy: 4497
13.11.2022 22:13

Właśnie to co napisałeś to ja o tym podkreślam w każdym komentarzu który dodaje.
Może takie słabe przygotowanie do sezonu wiąże się z tyloma zmianami w klubie na poszczególnych szczeblach?
A takie zmiany nastąpiły i będą dalsze zmiany,coś w tym może jest?

Jeszcze naszła mnie myśl że w momencie przyjścia Pottera do naszego klubu sam Potter nie był kapletnie świadomy że drużyna nie jest przygotowana do sezonu?
Teraz w obecnym momencie Potter świadomy jest poprzez treningi,wykresy itd..że drużyna wygląda gorzej niż tego sam się spodziewał?
Tych zapytań jest mnóstwo i odpowiedzi na każde pytanie nikt z klubu czy osoby będące blisko klubu nie odpowiedzą na nie.
Jak to będzie wyglądać? (osoby blisko będące Pottera mówią że po wykresach z treningów grupa piłkarzy jakich mają do dyspozycji nie są przygotowani do sezonu.)

Takich opinii nikt nie przedstawi,ale Poterr i właściciele mogą widzieć to czego my nie wiemy lub nawet sobie tego nie umiemy wyobrazić.

ChelseaGol
komentarzy: 4497
13.11.2022 19:29

Ciekawostka,rok temu byliśmy na pierwszym miejscu w Premier League a Newcastle było na 19 miejscu:).
Tylko jak straciliśmy to pierwsze miejsce tak już przez cały sezon nie wróciliśmy na pierwsze miejsce w tabeli.

Chelsea ?
komentarzy: 1758
13.11.2022 19:26

No to teraz już dopiero po top 4 chodź ja już po meczu z Arsenalem gadałem że za Pottera będziemy dobrym ligowym średniakiem i raz na parę sezonów będziemy w top 10 :)

ChelseaGol
komentarzy: 4497
13.11.2022 19:25

Fulham-MU co za mecz,tak drużyny grające do ostatnich chwil mogą myśleć realnie o najwyższe cele.
Nam do tego grona bardzo dużo brakuje.

blue1
komentarzy: 935
13.11.2022 18:48

Oczywiście, że Potter potrzebuje czasu i powinien go dostać, biorąc pod uwagę okoliczności jego zatrudnienia i to, że ma ciągle pod górkę (kontuzje, ciągły brak formy u tylu graczy). Nie on odpowiadał za przygotowanie zespołu do sezonu, transfery, przyszedł na gotowe i musi grać tym co ma. Nie twierdzę, że nie bierze odpowiedzialności za ostatnie wyniki, ale na pewno rozsądnym jest danie mu popracować w spokoju i liczyć na progres. Stoję po stronie trenera, bo jest tu krótko, a niektórzy piłkarze grają u nas któryś rok z rzędu, a dalej nie potrafią dać zespołowi jakości na przestrzeni całego sezonu i non stop grają piach. Nasze statystyki piłkarzy ofensywnych są na poziomie spadkowicza, a nie zespołu, który mierzy najwyżej. Momentami (tak jak wczoraj) to wygląda jakbyśmy bali się grać w piłkę i strach paraliżował cały zespół, nieważne z kim gramy i kto jest faworytem. Pożegnajmy w końcu wielu naszych asów, bo niby jakieś tam wietrzenia szatni były, ale smród pozostał, a nowe nabytki też nie dają póki co powodów do optymizmu.

Lubię i szanuję Tuchela, ale moim zdaniem nie było błędem zwolnienie go, tylko czas i moment kiedy to zrobiono, czyli po okienku nad którym czuwał i w trakcie sezonu. Pod jego wodzą słabo graliśmy w ofensywie, kiepsko weszliśmy w sezon, nie zagraliśmy dobrego meczu, a zwycięskie spotkania to było uciekanie spod topora. Skoro tak to się zaczęło i nie było pozytywów + w grupie LM powiało grozą to nie sądzę, aby Niemiec jakoś mocno odmienił naszą grę. Cenię go jako fachowca i pewnie odniesie jeszcze sukcesy, ale myślę, że nie mógł już nic więcej zaoferować CFC i ten związek musiał się skończyć.

Jeśli chodzi o porównanie tych dwóch panów i przejęcie przez nich sterów w Chelsea, to u drużyny Pottera brakuje mi chociaż takiego jednego wyraźnego akcentu, gdzie widać by było że to efekt przyłożonej do tego ręki Anglika. U Niemca, od razu po przyjściu po Lampardzie - znakiem szczególnym była żelazna defensywa, nietracąca bramek, gdy u Lampsa obrona momentami była jak sito - i to była wielka zmiana + forma Rudigera. Mam nadzieję, że oprócz Kepy jeszcze ktoś odżyje i zmiany w grze przyjdą szybko i sytuacja w tabeli się odwróci, jak to często bywa. Oby.

chelsefan
komentarzy: 2786
13.11.2022 18:12

Napewno nam potrzeba do latania dziur. Pr.obr. + sr.nap. i raczej sr.pom. . Napewno trzeba sie pozbyc wvstyczniu. Cheeka. Havertza.pulisic. Reszcie bym jeszcze dal szanse do konca sezonu.

JakubKuba
komentarzy: 50
13.11.2022 16:03

Tomek przepraszam za tych debili z zarządu. Wróć póki jesteś wolny. My co 1,5 roku zaczynamy nowy projekt to jak ten zespół ma coś wygrywać jak nie ma żadnej stabilizacji ?! Żenada.

ChelseaGol
komentarzy: 4497
13.11.2022 17:02

Co Ty gadasz,Tuchel był u nas,z całym szacunkiem to co zrobił dla klubu,zapisał się w historii klubu i na tym koniec.

Tuchel miał swój czas u nas,a jak graliśmy pod jego skrzydłami proszę sobie sprawdzić ubiegły sezon od listopada do końca roku,oczywiście w tym czasie zaczęła się nieszczęsna wojna,zmiana właścicieli i zamieszanie wokół klubu ALE...
Tuchel miał sezon przygotowawczy,popatrz kadrę nasza ile liczy zawodników i kto jest w kadrzt,a kadrę porównaj Arsenalu czy Newcastle,Tuchel miał możliwość z nami zostać na lata,miał okres przygotowawczy,niestety poszło coś nie tak,początek sezonu był nijaki,nie szło nam wogole,stało się to co zawsze się staję gdy nie ma wyników,został Tuchel zwolniony.

To co teraz jest, to co gramy,to że Poterr nie radzi sobie może być w skutkach tragiczne, może okazać się że drużyna jest wogole nie przygotowana do sezonu,kontuzje co mecz są,tak nie może być.
Nadzieja to MŚ tylko tu też trzeba po męsku sobie powiedzieć jedno-po MŚ zawodnicy jeszcze gorzej wrócą do klubów,może okazać się że kontuzji będzie jeszcze większą ilość.
Z tym wszykiem i nie tylko Potter musi sobie poradzić,nie ma innego wyjścia.

chelsefan
komentarzy: 2786
13.11.2022 17:14

Chlopcze zmien dilera. Tomek to historia.

luku
komentarzy: 388
13.11.2022 15:03

Nie komentowalem za duzo ostatnio bo w sumie nie bylo co.. No i dalej nie ma co. Nie mamy druzyny, trenera, tryliardy na transfery wydane a gramy gorzej niz przed zakupami, smiem twierdzic ze nie mamy trenera ktory za duzo kuma co sie dzieje dookola niego, wlasciciel tez jakis nie bardzo chyba zorientowany.. Mamy za to kilku pilkarzykow ktorzy nie nadaja sie do grania na poziomie Brighton czy Newcastle ale za to maja super wymagnia finansowe i swietne maja ciuchy i auta na instagramach.. Potter juz nic nie wyczaruje i nie wytrzyma za dlugo juz.. Dzwon Bohley cieciu lepiej do Tomka i go przepros ze tak wyszlo i czy nie chcialby czasami znowu wpasc do Londynu.. Sezon na straty i pogrzebany. Ehhh.. noz coz. Do nastepnego zatem..

redtrid
komentarzy: 492
13.11.2022 14:32

Jest kilka rzeczy, które mnie irytują w Potterze. Ale żeby go od razu zwalniać? Bez jaj. Każdy trener powinien dostać min. 2 lata, żeby pokazać czy prowadzona przez niego drużyna notuje progres i zmierza w dobrym kierunku. Do wywalenia to jest z 12 zawodników. Po takiej czystce już żaden piłkarz w ciągu najbliższych kilkunastu lat, nawet nie pomyślałby o rozwalaniu szatni.

Chelsea ?
komentarzy: 1758
13.11.2022 15:00

Tak ale nie w takim klubie jak Chelsea nie będąc w top 4 już jest dramat ale jak ja widzę że my możemy być na 9 miejscu w tabeli dziś bo jak wygra fulham to tak się stanie to sorry wypad za tuchela nawet tak nisko nie byliśmy

chelsefan
komentarzy: 2786
13.11.2022 17:58

Tomek ile czasu dostal 1.5 roku. I to bylo ok. A GP raptem 2 mies. I juz out. Kto tak mysli to jest ograniczony umyslowo.

Chelsea ?
komentarzy: 1758
13.11.2022 14:16

Eh liczyłem że zobaczę artykuł że Potter został zwolniony no nic trzeba będzie się cieszyć z top 14

luku
komentarzy: 388
13.11.2022 15:13

Bohley to taki troche amerykanski figo fago ktory ma troche kasy, jest sprawnym biznesmenem i udowodnil to juz na rynku amerykanskim. Jednak pilka nozna w Anglii to nie jakis amerykanski futbol i wiecej przewrwcania sie, popcornu i hot dogow w reklamach niz biegania, a dosc prosta a zarazem skomplikowana rzecz.. Mial fachowca na stanowisku to uniosl sie emocjami i wywalil Tuchela.. Do bledu sie w zyciu nie przyzna.. a my bedziemy sie bili o top 10..

luku
komentarzy: 388
13.11.2022 15:13

Bohley to taki troche amerykanski figo fago ktory ma troche kasy, jest sprawnym biznesmenem i udowodnil to juz na rynku amerykanskim. Jednak pilka nozna w Anglii to nie jakis amerykanski futbol i wiecej przewrwcania sie, popcornu i hot dogow w reklamach niz biegania, a dosc prosta a zarazem skomplikowana rzecz.. Mial fachowca na stanowisku to uniosl sie emocjami i wywalil Tuchela.. Do bledu sie w zyciu nie przyzna.. a my bedziemy sie bili o top 10..

chelsefan
komentarzy: 2786
13.11.2022 15:57

Szybko sie nie doczekasz.

lololo
komentarzy: 458
13.11.2022 14:10

Co do transferów to możliwe że wcześniej źli ludzie za to odpowiadali. Brali to co jest i pewnie czasami to co chce trener lub publika do okoła ( Lukaku ) . Mam nadzieję że Amerykanie postawią na nowoczesny system analizy Waszcza pod względem charakteru, mentalności, pracowitości i normalnego podejściu bez gwiazdorzenia. Zima jeśli klub kogoś chce to musi skupić się na zawodnikach którzy nie jadą na MS lub ktoś kto szybko odpadnie. W pierwszej kolejności kupił bym PO by James miał w końcu zmiennika a trzeba pamiętać że James grywał fenomenalnie w 3 oraz DP lub SP ale to musi być zawodnik z możliwością rozegrania. Nie wiem może De jong skoro Barca potrzebuje kasy po odpadnięciu LM

Krolec
komentarzy: 136
13.11.2022 11:28

Co letnie okno transferowe można przeczytać "Chelsea wykłada wielkie pieniądze, Chelsea wybiera się na potężne zakupy, Chelsea pobiją transferowy rekord" I wszystko kurla jak krew w piach. Wydawane pieniądze na średnich zawodników, bo być może u nas zaskoczy. Od kilku lat NIKT nie zaskoczył z tych średnich grajków. Może czas ruszyć dzbanem i się zastanowić "co jest nie tak skoro wydajemy co lato około 200 melonów a gramy piach?!" Zwalnianie trenera po serii porażek też nie jest dobre, bo na budowę drużyny potrzeba czasu. Wyniki przyjdą, ale czas jest potrzebny. Dobrze, że jest przerwa, trochę też odpocznę od tego marazmu ;)

Patrol
komentarzy: 163
13.11.2022 12:20

Nie wiem czy zauważyłes ze zazwyczaj te giga zakupy kończą się zawodnikami którzy nie byli brani pod uwagę, kupiliśmy ich bo z braku laku nie było kogo bo wszyscy tak bardzo pożądani poszli gdzie indziej, zobacz ostatnie okienko i listę piłkarzy których chcieliśmy skład marzenie i taki został

Kame House
komentarzy: 115
13.11.2022 10:37

Forma z ostatnich pięciu meczów plasuje nas na 19stej pozycji w tabeli XD z najgorszym dorobkiem strzeleckim w całej lidze, bo to tylko 2 strzelone gole i 7 straconych.

Moi drodzy, tak źle to nie było za mojego kibicowskiego życia chyba nigdy. Wyglądamy jak dzieci we mgle. Ta drużyna ze zdobywcy ligi mistrzów zrobiła się po prostu gówniana.

ALE

Ten klub jest przeznaczony do bycia wielkim. Czy to z obecnym trenerem czy innym.
Póki jest tu mr. Potter to będę go wspierał, bo jest częścią tego wielkiego klubu, choć nie ukrywam, że w porównaniu do Tuchela to Graham przy linii bocznej wygląda jak zagubiony chłopczyk w przedszkolu. Tuchel za taką grę to by tych zawodników zabił, bez względu na to kto akurat jest na boisku.

Wyjeżdżamy na MŚ w najgorszej możliwej sytuacji. Z jednej strony to przygnębiające, że rozjeżdżamy się w takiej formie, a z drugiej jest nadzieja, że po mistrzostwach karta się odwróci.
Panie Potter, trenuj i rób co trzeba by klub wyszedł z dołka. Mimo kontuzji ten skład jest wciąż warty wielkie pieniądze. Wykorzystajmy tą przerwę dobrze i wróćmy silniejsi.
.
.

.

Na dobre i na złe - KTBFFH

ChelseaGol
komentarzy: 4497
13.11.2022 12:26

Tylko z kim Poterr ma trenować, większa część zespołu wyjeżdża na MŚ,kontuzji mamy od groma, zawodnicy wrócą po kontuzji wcześniej czy później i też czasu będą potrzebowali bo będę bez formy.

Fizycznie to wyglądamy najsłabiej że wszystkich drużyn Premier League,biorąc pod uwagę ten element że ilość kontuzji równa się brakiem nie przygotowania zespołu do sezonu to kiedy Poterr ma pracować nad tym?
Po MŚ może być tak że kontuzji będzie jeszcze więcej,każdy ekspert czy komentator mówi i tym.
W trakcie meczu z City w Carabao Cup komentatorzy mówili o Guardioli.
Guardiola mówił że jego drużyna po MŚ będzie miała więcej zajec w gabinetach jak treneningów na boisku.

To mówi trener który jest jeden z najlepszych w piłce nożnej,to Potter w jaki sposób tą drużynę przygotuję po MŚ jak my od 5,6 meczy nie gramy kapletnie nic.

Pytań jest dużo,formacja zła jest pod względem zawodników?
Potter nie wie co zrobić?
Zawodnicy bez formy,bez przygotowania do sezonu?

Czeka nas najtrudniejszy okres w historii piłki nożnej,MŚ a MŚ musimy nie poprawić grę tylko wejść na poziom który pozwoli zacząć wygrywać!.
Seria zwycięstw 8,9 meczy wymarze obecny okres w jakim jesteśmy.

kubacfc95
komentarzy: 120
13.11.2022 10:23

Gramy beznadziejnie - pierwszy raz od ponad 15 lat regularnego oglądania meczów Chelsea chce mi się rzygać jak widzę jak nasi grają. W porównaniu z innymi zespołami to gramy totalny piach. Dla trenera to zdecydowanie za wysokie progi - popełnił chyba największy błąd w swojej karierze.

chelsefan
komentarzy: 2786
13.11.2022 18:01

To ty chyba byles w śpiączce. Bardzo ladnie gralismy pod koniec kadencji TT.

mj1991
komentarzy: 515
13.11.2022 10:15

Nie będzie nas w top4 w tym sezonie.

pacino
komentarzy: 307
13.11.2022 10:10

Bardzo prawdopodobne jest przedwczesne zwolnienie Pottera po takich wynikach, ale nie oszukujmy się, przychodzi kolejny trener, a niektórzy piłkarze tkwią w tym samym marazmie od momentu zatrudnienia Lamparda. Arteta pokazał, że zbudowanie dobrego zespołu wymaga czasu, w tamtym sezonie nie dało się oglądać ich spotkań(nawet gdy ci wygrali na Stamford fani pisali, że mają dość stylu prezentowanego przez Armatki), a obecnie grają chyba najładniejszy i co najważniejsze efektowny futbol. Arteta pozbył się zgniłych jabłek i są efekty, u nas też musi być rewolucja, Ziyechy, Pulisiki, Jorginhie, Auby i inne dziady powinny się zawinąć i szukać gry w słabszych ligach. Mam nadzieje, że po mundialu coś ruszy w tej Chelsea i wrócą kontuzjowani bo szpital to też jeden z powodów naszej słabej gry.

Thaurrandir
komentarzy: 35
13.11.2022 10:03

Przestałem oglądać po 20 minutach i pograłem z kolegami w Rocket League. Był to dobry wybór. Praktycznie żaden z tych zawodników nie zasługuje na grę w tym klubie, przydałoby im się pogranie w niższej lidze. Jedynie Hall (w tych 20 minutach co oglądałem) chciał grać, reszta truchtała - o panie "kontuzja w ciągu 4 minut" to już lepiej nie mówić - ale tygodniówka wpadnie, nawet za te 4 minuty. Może i GP jest dobrym trenerem, ale tu potrzeba trenera z jajami, który powie naszemu amerykańskiemu właścicielowi, że tego, tego i tego trzeba sprzedać/wywalić. Teraz to mamy taką starą Polonię Warszawę, czy Pogoń Szczecin kiedyś - kluby kokosa, do których się przychodziło po wypłatę, a nie grać. Szkoda nerwów, następnego meczu nawet nie zacznę oglądać.

Oldschoolfan92
komentarzy: 48
13.11.2022 09:35

Piłkarzom już się odechciało grać, gwiazdeczki chyba mają za ciężko. Przegrać z jakimiś bezdomnymi amatorami masakra.

pacino
komentarzy: 307
13.11.2022 10:01

z kim kurwa? XD

Toja
komentarzy: 130
13.11.2022 09:15

https://youtu.be/3jPSy1TNDJA

Z mojej strony to tyle... Trafna diagnoza

tomek0794
komentarzy: 185
13.11.2022 12:27

Idealne podsumowanie. 100% racji. Musimy się po prostu uzbroić w cierpliwość. Do wywalenia jest większość składu, a Pulisici, Havertzy, Ziyehy w pierwszej kolejności. Ten sezon to będzie huśtawka :)

eden1905
komentarzy: 1496
13.11.2022 14:59

The biggest problem is our shits squad full of shits players who don't give a fuck about this club. Havertz, Zyiech, Pulisic the three of you are fucking disgrace.

Najlepszy fragment :]

marsiano91
komentarzy: 237
13.11.2022 09:07

Kilka osób już zdążyło napisać tu trafne komentarze, więc zgadzam się z nimi w 101%. Połowa składu to zwykły szrot, niby transfery zrobione, ale jakie to transfery? Średnich grajków pokupowanych za holendarne sumy, 50-70 mln? Kupowanie bez namysłu, bez ładu i składu, tylko po to, aby kogoś kupić, nie tędy droga. Na każdej pozycji znajdują się zawodnicy do wymiany. Lepiej zacząć wcielać do pierwszego składu naszych młodych z Akademii bo mają więcej werwy. Newcastle też miało średni początek ale w chwili obecnej są w ciekawej formie, oraz miły dla oka futbol, szybkie i trafne zgrania, akcje, nic tylko brać przykład. Zaznaczam, że gwiazd takich jak Chelsea nie posiadają, a jednak można grać na poziomie.

Danson88
komentarzy: 130
12.11.2022 22:32

Wiadomo że wszyscy wkur..... jesteśmy ale gadanie ze GP jest odpowiedzialny za całe zło to też demagogią....gość przejmował drużynę, która była nieprzygotowana kompletnie i to było widać od 1 meczu.
Guardiola twierdzi że GP to świetny trener i potrzebuje czasu, ja też uważam że potrzeba czasu, przepracować okres przygotowawczy, zrobic transfery z i do klubu.
Guardiola czy Klopp też mieli słabe początki, zamiast psioczyc, co jest naszym sportem narodowym, zacznijcie wspierać.
Ps. Można już minusowac

ChelseaGol
komentarzy: 4497
13.11.2022 07:58

Jesteśmy tak,zastanawia mnie ilość kontuzji,z czego się to bierze.?
O po MŚ jak sytuacja zgoła się nie zmieni w ilości kontuzji,dojdą nowi kontuzjowani to jak ten biedny Poterr poprawi naszą grę?

Trzeba mieć tą ciągle nadzieję że my zlapiemy świeżość a przeciwnicy będą po MŚ zmęczeni.

My mówi kontuzjach i zmęczeniu a taki Arsenal wczoraj wychodzi taką samą jedenastka jak na nasz mecz i wygrywają kolejny mecz.
Jakoś zmęczenia nie widać u nich.

eden1905
komentarzy: 1496
13.11.2022 09:15

Jeśli chodzi o kontuzje to ostatnio zwolniliśmy jakiś ludzi od fizjoterapii czy coś i jakiś typ został zatrudniony żeby postawić cały dział od początku. Nie wiem na jakim to jest etapie, ale pewnie sporo się pozmieniało jeśli chodzi o regenerację i te wszystkie fizjorzeczy

Tomek_CFC
komentarzy: 87
13.11.2022 09:37

8 punktów straty do top4 to jeszcze nie tragedia ale przy takiej grze nie ma co liczyć że dościgniemy totki albo arabusów. Miejmy nadzieję że po mundialu wróci część składu po kontuzjach i to odmieni naszą grę.

Tomek_CFC
komentarzy: 87
12.11.2022 22:26

Szkoda, że przegraliśmy z brudasami które ledwo się utrzymały sezon wcześniej. Ale sami jesteśmy sobie winni

jacekkorbka
komentarzy: 229
12.11.2022 22:10

Jedyna nadzieja jest to jak gra teraz Arsenal a było bardzo źle ale czy to u nas możliwe przy naszych gwiazdorach trzeba wietrzyć szatnie

damiao1991
komentarzy: 94
12.11.2022 22:08

Nasza "gra" to jest po prostu wstyd. Obecnie wyglądamy najgorzej w całej PL i to nie jest ironia.
Prymitywna gra która opiera się na wybiciach na pałe i bieganiem do przodu, które i tak nic nam nie daje. Jesteśmy bezradni w ofensywie, przegrywamy fizycznie z każdym zespołem z PL, dzisiaj idealnie to było widać, wyglądało to jak pojedynek mężczyzn z jakimiś 12 latkami..

Zwolnienie Tuchela to był wielki błąd. Niemiec to top, który z tą kadrą robił wyniki ponad stan.
Nawet w tym gorszym okresie za jego kadencji dominowaliśmy, gra wyglądała nieźle, problem leżał w kreowaniu sytuacji, chociaż porównując to do tego co teraz mamy to tragedii nie było.
Nie chce mi się wierzyć że Tomas by tego nie ogarnął i gra przy nim by tak wyglądała jak teraz.

Potter coś tam próbuje zmieniać tylko co z tego, kogo nie wystawi ten gra słabo albo wręcz tragicznie.
Pozostaje mieć nadzieję, że jak wrócą kontuzjowani to coś się zmieni na lepsze i dogramy ten sezon z jakimiś pozytywami a po sezonie w końcu zrobimy jakieś trafione transfery..


PS. Jak od początku nie byłem fanem Jorghinio to po tym co pokazuję Cheek i przede wszystkimi Gallager to zaczynam doceniać Włocha.



jacekkorbka
komentarzy: 229
12.11.2022 21:54

Ogromną winę ponoszą nowi właściciele to sobie zaszaleli nie mogę doczekać się konferencji prasowej po meczu GP taki masochizm ale jestem w.... ony pewnie trener widzi dużo plusów naszej gry trener na 2 dziesiatke ligii

mj1991
komentarzy: 515
12.11.2022 21:47

Co do zwolnień trenerów. Nie zapłacimy drugiej potężnej odprawy w tym okresie rozliczeniowym. Wiele osób nie wie, jakie tą koszty. Sam pracuję w audycje, więc coś tam wiem, z czym to się je.

mj1991
komentarzy: 515
12.11.2022 21:45

O, świetnie 0.31 xG przeciwko Newcastle. Jest progres!


#potterout

jacekkorbka
komentarzy: 229
12.11.2022 21:38

Błędem było że GP dostał na tak długo kontrakt czuje się teraz za pewnie bo nawet jak go w.... ola to ma zajebiste wysokie odszkodowanie wniosek taki jak masz dobry klub tak jak miał to go szanuj i niespierdzielaj dla kasy bo tracisz szacunek kibica i rozmieniasz swoją karierę na drobne szanujmy to co mamy

Qszu
komentarzy: 553
12.11.2022 21:28

Zaparkowaliśmy autobus, który znowu nie dał rady chociaż w sumie jakoś dużo strzałów na naszą bramkę nie leciało. Jednak już nawet to nam nie wychodzi. Samego meczu nie oglądałem tylko skrót, ale w sumie to za wiele nie straciłem. Boli jak cholera, ale jeszcze bardziej brak zaangażowania naszych ulubionych kopaczy. Oni się budzą w 80 minucie jak już trzeba po prostu mecz dograć do końca.

borucCFC
komentarzy: 52
12.11.2022 21:23

Tutaj żaden trener nic nie zmieni, trzeba dać szanse Potterowi. Trzeba zacząć od wyrwania chwastów typu: Ziyech, Jorginho, Pulisic, Loftus Cheek (wieczny talent). Kante też out niestety, za dużo zarabia, a ciągle kontuzjowany, Mendy podobno też chce kupe kasy, trzeba go opchnąć póki coś warty. No i na ten moment jak dla mnie Havertz out. O Lukaku nie wspomnę. Jak już to przyczepiałbym się do Tuchela za jego przygotowanie piłkarzy do sezonu, ciągłe kontuzje, co mecz.

chelsefan
komentarzy: 2786
12.11.2022 21:30

Madrego to i warto posluchac.

Arexx
komentarzy: 336
12.11.2022 22:02

W końcu jakiś normalny komentarz a nie tylko Potter out. A jakby już stało się ze Potter out to byłyby ze bez sensu są ciągle zmiany trenerów i potrzebna jest stabilizacja…

Midnite
komentarzy: 1131
12.11.2022 22:10

Dużo zarabiający Kante to nie argument, bo to nie nasze pieniądze, a i o problematycznych kominach płacowych w Chelsea nie słychać. Środek pola bez niego nie istnieje. Liczę, że mając teraz czas wykuruje się jak należy i wróci do regularnej gry.
Z resztą się zgadzam. Zmiana trenera w tym momencie nie wchodzi w grę bo to bez sensu, a krytyka była, jest i będzie. My kibice jesteśmy emocjonalnie przywiązani do swoich drużyn i reakcje po porażkach zawsze będą takie, a nie inne. Przypomnę, że w tym momencie przeżywamy kulminacje porażek.

Jacek72
komentarzy: 65
12.11.2022 22:14

W 100% się zgadzam. Też uważam, że za formę zawodników odpowiada Tuchel i przygotowania przedsezonowe (zamiast treningów były Disneylandy itp). Plus fatalne zakupy (jak na razie). Auba, K2 czy Cucu, to nie poziom Chelsea. Jest zbyt dużo szrotu, by z tego coś ulepić sensownego. Potter da radę. Jestem tego pewny. Kilka zakupów i maszyna ruszy od sezonu 23/24.

Wolnomyśliciel
komentarzy: 858
12.11.2022 21:05

Tak naprawdę mecz był na remis i Sroki nic nie pokazały specjalnego. Równie dobrze my mogliśmy wymęczyć 0-1 gdyby Gallagher lepiej strzelił. Ale za chwilę już nikt nie będzie tego pamiętał.

Liczy się tylko wynik, czyli niestety kolejna porażka. Nasza gra ofensywna nie istnieje. Ciekawe jak długo Tadek wytrzyma z GP bo przecież jak nie będzie top4 to będzie katastrofa.

A głównym winnym tej katastrofy będzie sam Tadek.

thesabr3
komentarzy: 2235
12.11.2022 20:59

4 porażka z rzędu brawo Panie Potter czekamy na 5 po MŚ

marek
komentarzy: 405
12.11.2022 20:58

Roman, Marina i Thomas wracajcie !!!!

Patrol
komentarzy: 163
12.11.2022 20:58

ahahaha jadą nas wszyscy ,Tadek zapewne dzwoni już do Tomka i mówi ,,Tomek? Słuchaj głupia sprawa'' .Czas obniżyć oczekiwania i zacząć modlić się o utrzymanie .ŻENADA ,efekt nowej miotły zawsze trwał u nas do końca sezonu tu wytrzymał 3 mecze .

jacekkorbka
komentarzy: 229
12.11.2022 20:42

Panie GP oczekuje przeprosin kibiców CFC oraz rzetelnej analizy gry i padaki która gramy powtarzam to jest CFC a nie klub z top 10 skończ z tymi bredniami na konferencjach inaczej von z klubu unioslem sie

Chelsea ?
komentarzy: 1758
12.11.2022 20:49

Hah on powie że mieliśmy pecha i jego drużyna dzielnie walczyła ja do każdego meczu zasiadałem z przyjemnością sporo emocji było teraz przez Pottera wyniki Chelsea mi są obojętne zniechęcił mnie do tego klubu przykre jak na to że nigdy mi się takie coś nie zdążyło nawet jak szło źle

Wojtas
komentarzy: 3348
12.11.2022 20:39

Tuchel chociaż miał plan na drużynę i ich znał. Zgadzam się że znowu nie zachwycił tymi transferami ( chociaż nie wiadomo czy to nie zarząd za tym stoi ) oraz też że nie przygotował nas kondycyjnie i taktycznie do tego sezonu ale co ma takiego Potter przeciwieństwie do Niemca. Hall na plus ale niestety potrzebuje więcej minut niż było do dotychczas bo widać że chłopak ma potencjał. Spodziewałem się takiego wyniku ale miałem nadzieje że może coś się zmieni. Miłego oglądania mundialu wszystkim życzę. KTBFFH !

Patrol
komentarzy: 163
12.11.2022 21:01

To nie Tuchel jest trenerem od przygotowania fizycznego za tym stoi ktoś inny wiec przestań pieprzyć

Londoners
komentarzy: 6
12.11.2022 20:39

Potter do zwolnienia ale co dalej
Kogo można zatrudnić w środku sezonu

chelsefan
komentarzy: 2786
12.11.2022 21:11

F.Smuda jest wolny

Oldschoolfan92
komentarzy: 48
13.11.2022 09:37

Czysty Czesio po MŚ będzie wolny.

ChelseaGol
komentarzy: 4497
12.11.2022 20:37

Wstyd!!!..
Przegrać to trzeba umieć,po co szarpie się z zawodnikami Newcastle jak trzeba gonić wynik,to jest piłka nożna,za przepychanie się nie dostaje punktów.

3 porażka z rzędu stała się faktem,9 pkt w 3 meczach ma się do zdobycia,a my mamy 0.

Nie mamy szans na top4 na ten moment,wybić sobie trzeba to z głowy,nie widzę tu granie 3 czy 4 w obronie,dziś widać jedno-NIE MAMY DRUŻYNY,NIE MAMY CHĘCI WALCZYĆ JAK RÓWNY Z RÓWNYM.
Media,społeczeństwo,otoczenie nas stlamsza za to co dzieje się wokół klubu.
Mówcie co chcecie,że kontuzji tyle,że to czy tamto,za wszytko co teraz dzieje się z klubem odpowiada POTTER.
Zobaczymy na ile cierpliwi są właściciele pod względem POTTER i jego rzekomo dużego zaufania.

Zaraz MŚ i przerwa będzie,to co Poterr zrobi,jak poprawi grę jak nie będzie miał połowę składu?
Fizycznie nas nie poprawi,zmęczenie będzie zawodników po MŚ,KONTUZJI mamy od groma.
Teraz jest źle,tragicznie a jak będzie po MŚ jeszcze gorzej?
Przecież mimo wszytko że jestem na dobre i na złe z klubem mam prawo myśleć o tak.

Dobrej nocy.
Narazie.

Kamsu112
komentarzy: 1636
12.11.2022 20:37

7lat temu gdy ostatni raz wygralismy ligę Newcastle nie było nawet w premier league, 7lat później boję się z nimi grać, oni 3miejsce w tabeli a my 8 jak to się zmieniło...

tomek0794
komentarzy: 185
12.11.2022 20:39

Ale pomyśl, że za 7 lat będzie odwrotnie :):):)

Kamsu112
komentarzy: 1636
12.11.2022 21:18

oby

Midnite
komentarzy: 1131
12.11.2022 22:04

Odwrotnie to może być i za pół roku. Układ sił w Premier League zmienia się jak w kalejdoskopie. Mimo serii niepowodzeń różnice punktowe są tak niewielkie, że można odmienić sytuację w tabeli na przestrzeni 2-3 kolejek...w co akurat na ten moment nie wierzę, a przynajmniej uważam, że The Blues po prostu na to nie zasługują.

Paragon
komentarzy: 189
13.11.2022 10:29

O czym my mówimy, żeby myśleć o jakimkolwiek odrabianiu strat, to potrzebna jest wola walki i i charakter, a w naszym obecnym teamie brakuje jednego i drugiego. To sprawia, że te mecze robią się nieoglądalne, bo i po co sobie psuć nerwy. Przykra sprawa. #TuchelBack

tomek0794
komentarzy: 185
12.11.2022 20:36

Żenada, żenada, żenada. Wyglądało to tak jakby przyjechała drużyna z Championship ze środka tabeli do giganta z Newcastle. Nasza gra wyglądała tak: Mendy-Silva-Koulibaly-Mendy-Cholobach-Silva-Mendy i laga do przodu. Jakbym naszą ligę oglądał. Gramy najgorzej od czasów kiedy oglądam mecze Chelsea, a oglądam już kilkanaście lat. Miejsce w tabeli zasłużone. Skoro ma być to projekt długoterminowy to trzeba się uzbroić w cierpliwość.

Kris1978
komentarzy: 896
12.11.2022 20:34

Jesteśmy tak słabi że żal to oglądać tak jak pisałem nie mamy zespołu tu trzeba wszystko budować na nowo pozbyć się szrotu i ludzi którzy nie chcą grać i oddać serce na boisku tylko przeliczają pieniążki nie pamiętam już kiedy wszyscy nas klepali na około to już robi się śmieszne że taki klub nie ma zmienników na pozycję wahadłowych nie ma środka pola nie ma napastników z prawdziwego zdarzenia to jest dramat i już kompromitacja

Arexx
komentarzy: 336
12.11.2022 20:34

No cóż, tak to jest jak jakiś kowboj z Ameryki bawi się w budowanie klubu. Może z czasem będzie lepiej…

eden1905
komentarzy: 1496
12.11.2022 20:34

Nie licząc LM to 2 remisy i 4 porażki pod rząd na angielskich boiskach............................................................. Zaczarowana latająca miotła Pottera chyba się rozjebała. Tylko ten awans w LM go broni.

Garden
komentarzy: 699
12.11.2022 20:33

Najgorsze że siadam przed tv i wiem że remis to będzie osiągnięcie... Wtf?

Drogbaaa
komentarzy: 42
12.11.2022 20:33

Gratulacje dla Drogby Costy i Hazarda

lampard08
komentarzy: 263
12.11.2022 20:33

Przykro, to powiedzieć, ale Chelsea Pottera sięgnęła samego dna. Z tym paradystą można spodziewać się walki o utrzymanie. Najgorszy trener w historii Chelsea.

Chelsea ?
komentarzy: 1758
12.11.2022 20:30

Mam nadzieję że do jutra Pottera tu nie będzie chodź to pewnie nie możliwe ale to moje marzenie kto normalny bierze trenera który nic w karierze oprócz środka tabeli nie osiągnął nie mówmy że to przez kontuzje bo jeżeli trener nie umie ustawić drużyny żeby zrobiła jaką kolwiek akcje przez 90 minut to ja nie mam pytań już nie wspomnę o tym że ciągle tracimy gole nasi nie wiedzą co mają robić Potter się skompromitował i należy go zwolnić bo to nie jest trener na taki klub jak Chelsea

Nasza strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

close