Fot. Getty Images

Blamaż w derbach Londynu na Florydzie. Arsenal 4:0 Chelsea

Autor: Mateusz Kluba Dodano: 24.07.2022 04:19 / Ostatnia aktualizacja: 24.07.2022 04:19

Nocą 24 lipca byliśmy świadkami derbów Londynu na Florydzie. Oba zespoły wystawiły stosunkowo silne jedenastki, więc od początku można było spodziewać się emocji. Spotkanie zakończyło się wynikiem 4:0 na korzyść Arsenalu. W pierwszych kilku minutach gra była naprawdę ostra, głównie za sprawą The Blues.


W 6. minucie doskonałą okazję na otworzenie wyniku mieli Kanonierzy po tym, jak wyszli z szybką kontrą po rzucie rożnym Chelsea. Bukayo Saka oddał jednak fatalny strzał, który nie przyniósł nawet kornera. Chaotyczna gra Niebieskich zemściła się za sprawą Gabriela Jesusa w 16. minucie. Trevoh Chalobah świetnie wykonał trudniejszą część zadania, czysto odbierając piłkę. Pomylił się jednak przy wyprowadzeniu piłki, podając do przeciwnika, który przytomnie wypuścił Brazylijczyka na czystą pozycję.


W 36. minucie bardzo dobrze z piłką obrócił się Gabriel Martinelli, po czym celnie i mocno zagrał do Martina Odegaarda. Norweg płaskim strzałem z okolic jedenastego metra potwierdził zasłużoną w tym meczu przewagę drużyny z północnego Londynu. Na przerwę, to Kanonierzy schodzili w dużo lepszych nastrojach.


Na drugą część spotkania Chelsea wyszła w nieco innym zestawieniu. W 66. Minucie okazję do rehabilitacji wykorzystał Bukayo Saka. Anglik odnalazł się w polu karnym przeciwnika i z bliskiej odległości wpakował piłkę do siatki, podwyższając tym samym wynik na 3:0 dla Arsenalu. W 73. minucie Szansę debiutu otrzymał Kalidou Koulibaly.


To niestety nie był koniec popisu strzeleckiego Armatek. Fatalny występ The Blues tego wieczora został podsumowany ostatnią bramką piłkarzy w czerwonych koszulkach. Już w doliczonym czasie gry, Cedric Soares dorzucił piłkę z prawej strony, a w polu karnym czekał na nią Albert Sambi Lokonga. Belg celnie główkował i ustalił wynik na 4:0.


Mecz w wykonaniu Chelsea był naprawdę kiepski. Szarpana, chaotyczna gra, często bez pomysłu. Zabrakło również szczęścia, jak przy strzale Masona Mounta, po którym piłka trafiła w słupek. Sędziowie także w kilku sytuacjach nie pokazali się z najlepszej strony, nie gwiżdżąc wyraźnych spalonych (na takowym był Saka, strzelając gola). Nie zmienia to jednak faktu, że to Kanonierzy byli zespołem znacznie lepszym i w pełni na to zwycięstwo zasłużyli.


Arsenal 4:0 Chelsea (2:0). Bramki: Jesus 15’ Odegaard, 36’, Saka 66’, Lokonga 90+3’


Arsenal: Rammsdale (Turner 72’), Zinchenko (Tavares 46’), Gabriel, Saliba, White (Cedric 46’), Xhaka (Lokonga 78’), Partey (Elneny 72’), Martinelli (Pepe 72’), Odegaard (Maitland - Niles 80’), Saka (Marquinhos 72’), Jesus (Nketiah 58’)


Chelsea: Mendy, Emerson (Alonso 46’), Silva (Koulibaly 73’), Chalobah (Sarr 45’), James (Hudson – Odoi 73’), Jorginho (Ampadu 74’), Gallagher (Kovacić 46’), Sterling (Azpilicueta 46’), Mount (Ziyech 65’), Havertz (Batshuayi 65’), Werner (Pulisic 46’).

Źródło: własne

Aby móc dodać komentarz musisz się zalogować lub zarejestrować, jeśli wciąż nie posiadasz u nas konta.

chelsefan
komentarzy: 2562
28.07.2022 18:28

B. Badiashile nowy cel tomka . To już wolę tego gościa jak fofana - to jest nieporozumienie tym bardziej że w h.. za niego chcą.

ChelseaGol
komentarzy: 4319
28.07.2022 16:17

Ale przyznam że dostajemy po dupie w tym okienku transferowym,Barcelona zabrała nam Lewandowskiego bo skladalismy umowę za niego,Raphinie,Kounde,można rzecz że i Christensen bo odszedł nie porozumiewając się z naszym starym/nowym zarządem i na deser Kounde odszedł po TYGODNIOWEJ negocjacji z nami i Sevilla.

Na domiar złego,jeszcze brakuje niech nasz zarząd sprzeda Azpiego za 3 miln.i wtedy będzie wstyd dla nas jako kibiców.

Kamsu112
komentarzy: 1602
28.07.2022 14:58

Dobrze że jutro mecz o 21 a nie o 4...

ChelseaGol
komentarzy: 4319
28.07.2022 16:05

Ja będę w pracy:(:(:(...ale od czego jest tel...:)będę oglądał.
Czy ktoś ma newsa ile dajemy za Fofanę?

Kamsu112
komentarzy: 1602
28.07.2022 14:47

Chelsea 'AGREE personal terms with Wesley Fofana but Leicester reject bid'

Kamsu112
komentarzy: 1602
28.07.2022 14:47

Chelsea have reportedly already agreed personal terms with Wesley Fofana, but have seen their first offer rejected by Leicester

DejwCFC
komentarzy: 651
28.07.2022 15:08

Jakie źródło?

Kamsu112
komentarzy: 1602
28.07.2022 15:15

https://twitter.com/DeadlineDayLive/status/1552635269756624896/photo/1

https://twitter.com/SunChelsea/status/1552636397802102786

Chelsea ?
komentarzy: 1694
28.07.2022 14:39

Jak city sprzeda bernardo Silvę do Barcy to jak nie wygrają żadnego trofeum to będzie beka z nich szkoda że my go mieć nie możemy

ChelseaGol
komentarzy: 4319
28.07.2022 11:53

My notes from a gruelling but fun trip across America with Chelsea:

- why they're 'not ready' for the new season,
- who should cop the blame,
- what's the problem with transfers,
- and who will likely start vs Everton next week
https://standard.co.uk/sport/football/chelsea-fc-thomas-tuchel-transfers-b1014543.html#Echobox=1658754686 #cfc.
Polecam wam,ten newsa jest od Nizaara Kinsella.

Macieslav
komentarzy: 32
28.07.2022 13:09

Zgadzam się z tym. Niestety balast, który ciągniemy ze sobą od kilku sezonów i piłkarze którzy chcą odejść psują atmosferę i przygotowanie mentalne.

ChelseaGol
komentarzy: 4319
28.07.2022 08:58

Uparliśmy się powołując się na media o rzekomym zainteresowaniu Fofaną z Leicester a tak naprawdę oni go nam nie sprzedadzą,70 miln.trzeba za niego zapłacić,a on w grze porównywalny jest do Ake.

Zresztą wszystkie newsy są na chwilę obecną o danego zawodnika które niby chce to są tylko ..zainteresownie..z naszej strony.
Biorąc pod uwagę realne wzmocnień w obronie zawodnikiem ŚO to szczerze powiem nie mamy kogo kupić.
Mam na myśli zawodnika który wejdzie do zespołu,zacznie grać lepiej od obecnych obrońców.
To mnie chyba najbardziej zastanawia DLA CZEGO TAK PRZESPALISMY wzmacnianie obrony?
Nie przypominam sobie okienka transferowego w naszym wykonaniu żeby tak słabo wyglądało.

Kamsu112
komentarzy: 1602
28.07.2022 14:50

ma spory potencjał

blue1
komentarzy: 863
27.07.2022 21:28

Mnie zastanawia jakie są cele transferowe i ile ma ich w głowie Tuchel? Czy naprawdę mamy takiego pecha i Tuchel w zeszyciku zanotował tylko nazwiska piłkarzy, których nie udało nam się sprowadzić czy jednak jest to szersze grono i nie będą to zwykłe alternatywy, tylko piłkarze pasujący do jego wizji?

GoldenBoy
komentarzy: 73
27.07.2022 21:43

Patrząc ilu piłkarzy sie na nas wypięło, można sie domyślać że same okruchy zostały na tej liście. Bazując na wiarygodnych źródłach, lista piłkarzy za których składaliśmy oferty:
De Ligt, Kounde, Ake, Raphinha, Dembele, Richarlison (Romano podał że na ostatniej prostej chcieliśmy go przechwycić)

Nie mamy jeszcze ludzi od transferów, bo nie było czasu tego ogarnąć i sie dzieją takie cyrki jak widzimy.

ChelseaGol
komentarzy: 4319
27.07.2022 22:13

Teraz listy może już nie być,Tuchel które miał nazwiska już dawno są nie realne.
Fofanę wątpię że miał na liście A jak już co był na liście B..
Teraz mamy trudną sytuację ale tak to jest gdy pod czas okienka transferowego nowy zarząd dokonuje w zarządzie zmiany,duże zmiany.
Nam zawodnicy po uciekali bo nie ma kto negocjować umów?
Tak może być, nie wolno tego wykluczyć.
Zresztą zwrócę uwagę na nasz skład obecny,tuż przed rozpoczęciem sezonu są zawodnicy którzy z pewnością z nami nie zostaną a mimo tego grają i mają sesie treningowe?
A dlaczego tak jest?
To proste bez wyjaśnienia,Tuchel nie ma innych zawodników i musi trzymać zawodników typu Sarr,Ziyech,Barkley,Kenedy,Michi..
Prosił zarząd o zawodników a na dzień dzisiejszy a mamy 27 lipca nasz skład wzmocnił tylko Sterling,Koulibaly i biorę pod uwagę też Gallagera.
A po za tym nie się nie zmieniło.
Martwi mnie obrona,tu powinny dawno być zmiana i nowi zawodnicy tym bardziej już w ubiegłym sezonie drużyna pokazała nam jak potrafi grać w obronie nie udolnie.

CFCrules
komentarzy: 716
28.07.2022 02:24

Jakiś czas temu mówiło się że Tuchel jest fanem Gvardiola. Lipsk podobno przyjąłby Wernera z powrotem więc może chcą się wymienić?

Trunek
komentarzy: 573
27.07.2022 21:20

Ten gość dobrze napisał. Chelsea grozi katastrofa. Daje 2,3 lata na uporządkowanie i wyrzucenie szrotu... A ten sezon... Cóż nie napawa optymizmem

https://www.meczyki.pl/newsy/chelsea-w-tarapatach-przed-nowym-sezonem-wsciekly-tuchel-symbolem-top4-bedzie-cudem/192828-n

Kamsu112
komentarzy: 1602
27.07.2022 20:21

Wyobraźcie sobie jakby teraz chodził duet Hazard,Mount,Sterling, brakuje mi takiego Hazarda który by trochę postrzelał

Pocholere
komentarzy: 852
27.07.2022 20:47

To chyba tercet ;)

Trunek
komentarzy: 573
27.07.2022 21:25

Tylko że obecny Hazard to cień Hazarda z Chelsey

Kamsu112
komentarzy: 1602
27.07.2022 21:49

A jo faktycznie chciałem napisać Hazard Mount a później jeszcze dopisałem Sterlinga i zapomniałem zmienić heh

ChelseaGol
komentarzy: 4319
27.07.2022 20:14

WISYWIG-Barcelona to co robi z pieniędzmi,że sprzedaje się to jak nie zaczną już w tym sezonie bić się o wygranie LaLigi i LM to oznacza zdecywanie niższy zysk do kasy klubowej.
Zarząd Barcelony podejmuje bardzo duże ryzyko,wygranie wszystko co się da od zaraz lub klub będzie blisko upadłości.

WISYWIG
komentarzy: 42
27.07.2022 20:47

Ok

Patrol
komentarzy: 160
27.07.2022 19:32


Sevilla wykluczyła możliwość angażu Memphisa Depaya w ramach operacji sprzedażowej Julesa Koundé. [Florian Plettenberg] . Nie wiem czy tak już go kupili, swoja drogą Barca narazi nikogo nie sprzedała przez co jest w dupie z rejestracją nowych zawodników w La Liga :). Czyli Lewandowski , Raphinha, Christensen, jak i teraz Kounde nie mogą zagrać w lidze Hiszpańskiej.

WISYWIG
komentarzy: 42
27.07.2022 19:54

Prezentacja Kounde 1. sierpnia. O rejestracje tez bym sie nie martwił. Wydaje mi sie (ale moge sie mylić), ze ludzie w klubie wiedza lepiej co robią niz kibice Chelsea z Polski.

ChelseaGol
komentarzy: 4319
27.07.2022 17:43

Na meczykach.pl macie obszerny news na temat naszego klubu i to co dzieje się wokół klubu.
Nie za dobrze to wygląda mówiąc krótko.

Kamsu112
komentarzy: 1602
27.07.2022 17:22

Kounde w Barcy już jest here we go

ChelseaGol
komentarzy: 4319
27.07.2022 17:36

Zazdroszczę im Kounde,duże byłoby wzmocnienie dla nas,ale na siłę nikogo do drużyny nikt nie zaciąganie.

Zastanawiam się teraz po co była saga związana z przejściem Kounde do naszego zespołu jak nasz zarząd olał Kounde w obliczu starania się o Kimpembe,a Kimpembe nas odrzucił bo chce zostać w PSG to my wtedy dawaj z powrotem po Kounde.
Wtedy Sevilla zaczęła robić szopkę z ....rzekomym..zielonym światłem który umożliw nam finalizacje transteru Kounde.

Teraz co sobie Tuchel myśli w momencie gdy kolejny zawodnik do naszego zespołu nie dołączy?
A plotki transferowe są rozkręcene na dobre że min.interesujemy się Zahą,Fonfaną,Badiashile to nazwiska są z kategorii 2 bo jesteśmy wręcz pod ścianą.
Musimy wzmocnić drużynę ale nikt u nas nie chce grać więc łapiemy się nazwisk które były na liście B.

GoldenBoy
komentarzy: 73
27.07.2022 19:54

Tego sie właśnie teraz obawiam opcje "A" nam przepadły, to zacznie sie robienie transferów w sierpniu na tak zwane
"łapu-capu" i za gości którzy są warci 30 baniek, będziemy płacić po 50.

blue1
komentarzy: 863
27.07.2022 21:16

Niestety ale masz rację GoldenBoy i podzielam Twoje obawy. Teraz każdy klub wie, że ŚO potrzebny nam na wczoraj i będą nas doić ile wlezie, bo nasz sytuacja kadrowa i desperacja związana z tym, że nasze cele transferowe przeszły do innych klubów stawia nas w bardzo niekorzystnej pozycji.

ChelseaGol
komentarzy: 4319
27.07.2022 16:59

Pominąć viaplay gdzie można będzie oglądać mecze PL przez neta?
Macie jakieś stronki?

Kamsu112
komentarzy: 1602
27.07.2022 17:24

polecam strone meczosy.com tam zazwyczaj są linki

DejwCFC
komentarzy: 651
27.07.2022 20:31

Ja bym polecił jednak kupić bo fajna ekipa tam się zbiera

czarny1996
komentarzy: 2
27.07.2022 15:17

Cześć. Mam pytanie odnośnie biletów na mecze Chelsea. Wykupiłem membershipa i chce się wybrać na mecz z WHU. Przy każdym meczu jest podana data kiedy rozpocznie się sprzedaż a przy meczu z WHU widnieje TBC. Ktoś może wytłumaczyć co to oznacza ? Czy bilety będą dla mnie dostępne ?

Macieslav
komentarzy: 32
27.07.2022 15:38

TBC oznacza - "To Be Confirmed" - Czyli dopiero podadzą datę od kiedy sprzedaż będzie możliwa.

Kamsu112
komentarzy: 1602
27.07.2022 13:54

podobno znów się włączyliśmy w walke o Kounde ale ile w tym może być prawdy

Kamsu112
komentarzy: 1602
27.07.2022 11:34

dla wszystkich co się denerwują o transfery za 9dni startuje liga i to nie tak że gdy rusza pl to kończy się
okienko dalej można robić transfery jest jeszcze cały sierpień.

ChelseaGol
komentarzy: 4319
27.07.2022 12:11

Tak wiem że można dokonywać transfery gdy ruszy Premier League ale ja liczyłem że dokonamy wzmocnień i już w pre sezonie Tuchel będzie zespół zgrywal i pracował nad aspektem fizycznym.
Teraz nie mając pełnej kadry kiedy Tuchel będzie miał możliwość zgrać zespół lub dokonać zmiany w ustawieniu?
W meczach Premier League a to jest bardzo niebezpieczne,zaczynam brać pod uwagę że 4/5 meczy w Premier League trzeba traktować przejściowo.
W tych meczach mogą grać zawodnicy którzy chcą odejść,taki zawodnik nigdy nie przykłada się do treningów 100%.

ChelseaGol
komentarzy: 4319
27.07.2022 10:07

Benoît Badiashile jesteśmy zainteresowani,Fofaną ale on przedłużył umowę,Kimpembe chce zostać w PSG zawęża się coraz bardziej ilość wolnych czy realnie można pozyskać ŚO.
Ale za Azpiego też trzeba szukać zawodnika,a jeszcze popatrzmy na lewą stronę,Chilwell wracam po bardzo ważnej kontuzji,Alonso chce odejść ale jego dawno powinno nie być w zespole.
Skupiamy się na obronie ale są dalej inne pozycje do wzmocnienia.
Tych wzmocnień nie dokonamy w tydzień czasu.

pacpatryk
komentarzy: 6
27.07.2022 01:33

Szkoda, ze nie wykazujemy żadnego zainteresowania Joao Felixem. Marnuje się w tym Madrycie, chłop potrafi zrobić różnice. Pewnie cena jest odstraszająca, ale jakby się udało go wyciągnąć za 70/80 mln, dla mnie na plus. To takie moje jedno z wielu marzeń transferowych …

ChelseaGol
komentarzy: 4319
27.07.2022 09:43

Felix to trzeba by było 100 miln.szykować,nie mniej jednak grajek klasy światowej.
Jest może za szczupły jak na Premier League ale technicznie jest bardzo dobry,uważam że w naszej ofensywie dużo kreatywność by wniósł.

omujbożę
komentarzy: 29
27.07.2022 12:22

jakikolwiek obrońca który ma przynajmniej metr 87 i jakieś mięśnie rozwali go siłowo.

Stary Alfer
komentarzy: 261
26.07.2022 21:36

pojawiają się newsy o Wesleyu Fofana może pltka może nie ;)

Arexx
komentarzy: 336
26.07.2022 22:43

Ja czekam jeszcze na informacje ze interesujemy się Bednarkiem i będzie komplet

Pocholere
komentarzy: 852
26.07.2022 23:19

Kamilem

Picior
komentarzy: 904
27.07.2022 01:06

Pojawiają się już nawet jakieś informacje o tym, że mamy złożyć za niego ofertę ile w tym prawdy to się okaże

eden1905
komentarzy: 1494
26.07.2022 20:00

Mukiele z Lipska do PSG za 12 + 4 mln euro. Dobry transfer. Tanio muszę przyznać. Może grać PŚO jak i wahadło.

Kamsu112
komentarzy: 1602
26.07.2022 19:50

wie ktoś kiedy ogłoszą wyjazdowe stroje i jakie numery będą mieli Sterling i Koulibaly?

Trunek
komentarzy: 573
26.07.2022 17:55

Nasi chłopcy wakacjami jeszcze żyją. Zamiast ciężko pracować to polecieli do USA na wakacje. Dlatego dali ciała w sparingach...
Powinni w Anglii trenować

DejwCFC
komentarzy: 651
26.07.2022 16:45

Ja mam zwidy czy nasi piłkarze mają wakacje jakieś znowu? Ig Thiago czy Bena. O co tu chodzi? Teraz patrzę to Chilly już ta fotę usunal ale wczoraj jeszcze była

DejwCFC
komentarzy: 651
26.07.2022 16:52

Już za bardzo mnie przerosło to wszystko-słaby pre sezon,okno transferowe czas odpocząć od tego psychicznie przed liga xd

ChelseaGol
komentarzy: 4319
26.07.2022 12:44

Denzel Dumfries jest na radarze naszym po straconej szansy na pozyskanie Kounde.

A nie można było go brać miesiąc temu gdy Lukaku przechodził do Interu?
Można było tylko nasz zarząd...badał..zawodników którzy mogą realnie do nas dołączyć.

eden1905
komentarzy: 1494
26.07.2022 14:21

A co Dumfries ma wspólnego z Kounde? To inne pozycje. Chyba za duże nazwisko na zmiennika Jamesa. Albo któryś grałby na PŚO? Bez sensu dla mnie. Trzeba by wyłożyć z 50 mln na niego pewnie. Za Claussa ciężko było dać 10...

Zwykła plota po fiasku z Kounde. Pewnie czekają Nas zaraz kolejne.

ChelseaGol
komentarzy: 4319
26.07.2022 09:56

Timo Werner podobno tak podpadł Tuchelowi że jest jedną nogą po za klubem:)

Nie no zapowiada się dalej ciekawie wokół klubu.
Dziwię się naszym meczom towarzyskim a mianowicie ich małą ilością.
Graliśmy z Arsenalem w niedzielę w nocy,teraz gramy z Udinese w piątek dopiero..

Trunek
komentarzy: 573
26.07.2022 06:48

Coś mi się wydaje, że głośnego transferu w Chelsea już nie będzie. Musimy grać tym co mamy. Najtrudniejszy sezon przed nami :(

Chelsea ?
komentarzy: 1694
26.07.2022 08:03

Na razie to nawet nie słychać o jakiś konkretach :(

Trunek
komentarzy: 573
26.07.2022 08:40

Gdzieś czytałem że Mukielem z RB Lipska jesteśmy zainteresowani, ale tu transfer z wymianą za Wernera. Nie wiem czy to dobry byłby ruch. Nie śledze tego zawodnika.
Ponoć Mukiele dogadany z PSG więc też raczej odpada.

ChelseaGol
komentarzy: 4319
26.07.2022 09:15

Może tak być że bez transferów będziemy,lub będziemy starali się o tych zawodników których w planach nie mieliśmy.

czarny1996
komentarzy: 2
25.07.2022 22:40

Cześć. Jestem nowym użytkownikiem. Chciałbym sie zapytać jak wygląda zakup biletu na mecz Chelsea na oficjalnej stronie ? Zakupiłem membera i mam teraz pierszeństwo do zakupu biletów. Czy bilet jest w formie PDF czy może do dodania do portfela w telefonie lub przychodzi pocztą ? Czy mógłby ktoś powiedzieć jak to wygląda ?

WISYWIG
komentarzy: 42
25.07.2022 22:27

FC Barcelona have offered €40M fixed + €5M variables to Sevilla for Jules Koundé.

Co ten Alemany wszystkich dyma to nie mam pytań XD

Kamsu112
komentarzy: 1602
25.07.2022 20:41

Tak teraz myśle za dwa tygodnie liga a jeszcze nie ogłosili wyjazdowe stroje xD

Kamsu112
komentarzy: 1602
25.07.2022 20:53

koszulki*

ChelseaGol
komentarzy: 4319
25.07.2022 20:16

Wycofaliśmy ofertę za Kounde,bardzo dobrze jak to okaże się prawdą i to co podają pismaki.
Czekam na informacje od Fabrizio Romano.

DejwCFC
komentarzy: 651
25.07.2022 16:17

Ale mnie Romano zaczyna troche wkurwiac tymi tekstami "crazy battle/war" o zawodnika...jaka kur** wojna? My zlozylismy oferte za Raphinhe ktora zostala przyjeta i czekalismy na zawodnika z Kounde tak samo zlozylismy bardzo dobra oferte a Sevilla ma to w dupie tak samo Kounde to o co my sie niby bijemy? zadna wojna tylko ruchanie nas w dupe przez Barcelone i tych pilkarzy. nie wiem yrytuja mnie te jego slowa o jakis wojnach i bitwach jak tu zaqdnych walk nie ma tylko Barcelona zwleka i proponuje smieszne oferty ktore i tak sa akceptowane

ChelseaGol
komentarzy: 4319
25.07.2022 16:50

Jakby nie było Fabrizio ma informacje w 95% prawdziwe,napisał ..wojna..bo dodał od siebie aby w newsa był taki smaczek w czytaniu.

Przespalismy połowę większą okienka transferowego,teraz będziemy szukać rozwiązań na pozycję nie B tylko C..
Paula Torresa chcemy,Skriniara też..dobra ok ale Skriniara można było brać,negocjować jak odchodził Lukaku.

Teraz weźmy postawmy się na miejscu Tuchela?
Nie ma kompletnej kadry i są zawodnicy którzy chcą odejść ale i i i są zawodnicy którzy powinni odejść bo nie spełniają kryteriów bycia piłkarzem naszego klubu.

Nie tak dawno pisałem i zostałem zminusowany tu na tek stronie i ja to powtórzę jeszcze raz.
Kogo byśmy nie pozyskali do końca okienka transferowego,to mimo tego trzeba realnie oceniać zamiary i za cel obrać walkę o top 4..
Chociaż o to będzie nam ciężko,jest City,Liverpool,MU pod wodzą nowego trenera mogą być zagadką lub nagle bić każdego.
Spurs z Conte na czele to różnie może być, wzmocnili swoją kadrę i za sterami mają Conte-człowiek z ogromnym doświadczeniem i też człowiek nieobliczalny.
Arsenal z Artetą pokazują w meczach przed sezonowych że nie wolno ich lekceważyć.
I nasza drużyna,z dużymi problemami,jeszcze dziś pismaki z Niemiec piszą o rzekomym konflikcie na lini Tuchel-Werner że za ten wywiad Wernera Tuchel się wkurzył?
Ile w tym prawdy?Nie mam pojęcia ale jeszcze sezon się na dobre nie rozkręcił a u nas problemów że głowa aż boli.

Zalatuje trochę podobną sytuacją jaką mieliśmy z Conte w drugim sezonie.
Powiedział do zarządu naszego klubu ze chce obronić mistrzostwo Premier League i chce wzmocnić zespół klasowymi zawodnikami.
Nie dostał tych zawodników co chciał i wszytko wiadomo jak się skończyło.
Obecnie nasi nowi właściciele nie pomagają Tuchelowi na tyle na ile byśmy chcieli.

Kamsu112
komentarzy: 1602
25.07.2022 15:02

tak teraz myślę, a ten Fofana z leicester to może go by udało się kupić tylko mogę pisać głupoty bo nie śledzę go za bardzo

DejwCFC
komentarzy: 651
25.07.2022 15:19

Znając życie pewnie katalonskie psy się znowu zakręca przy naszym następnym celu transferowym. Smutne ale prawdziwe xd

Chelsea ?
komentarzy: 1694
25.07.2022 13:55

Dużo osób tu pisało że mamy czas kiedy inne kluby już sobie po 3 transfery robiły i nie byle jakie to co teraz? dlatego pisałem że dlaczego to tyle trwa bo potem właśnie będą problemy przez sezonem i właśnie są

Trunek
komentarzy: 573
25.07.2022 13:45

Nikt nie chce przejść do Chelsea. Może mi ktoś wyjaśnić dlaczego? Co jest tego przyczyną?
Z takim zaangażowaniem co obecnie NIEBIESCY grają to nawet na Top4 nie wystarczy. Żadnej siły rażenia nie mamy. Mount i Sterling nie wygrają za nas meczów... Coś mi się wydaje że to będzie jeden z gorszych sezonów tej drużyny.

WISYWIG
komentarzy: 42
25.07.2022 13:30

Kounde już poinformował Xaviego Hernándeza, że dołączy do Barçy.
[gerardromero]

WISYWIG
komentarzy: 42
25.07.2022 12:45

Barcelona wysłała już wszystkie dokumenty do Sevilli, a Kounde nie pojechał z drużyna do Lizbony.
@gerardromero

ChelseaGol
komentarzy: 4319
25.07.2022 13:12

Niech nie jedzie,na siłę go nie zatrzymamy,a za rok powiem Kounde np.że w Anglii jest zimno,w Hiszpanii była lepsza pogoda,zaraz może być Kounde wersja v2(drugi Lukaku).
W życiu czy w sporcie trzeba być pewnych rzeczy pewnych na 100% bo konsekwencje złych decyzji są ogromne.
Kounde dobry zawodnik,wybiegany,dużą pewność siebie ma jako obrońca,może grać śmiało na dwóch pozycjach,dobry przegląd pola jak na obrońcę,dobrze wyprowadza piłki.
Na Kounde świat się nie kończy,minusem dla nas kibiców Chelsea jest to że aż tyle czasu straciliśmy na negocjacje umów które nie zostały i tak zawarte.

Męczymy się z obecną kadrą,nie jest przewietrzona,nie ma zmian,powinno 4,5 zawodników już w czerwcu odejść a tak,mamy szeroki skład bez jakości,mamy 5 może zawodników wartościowych i tyle.

omujbożę
komentarzy: 29
25.07.2022 11:16

nie wiem jak wy, ale nie widziałem żądnego nagrania w którym nasi zawodnicy ostro by trenowali. w tym klubie jest jak dla mnie za mało dyscypliny. tomek powinien wywalać z kadry każdego się chichra na treningu, bo potem wychodzi co wychodzi

omujbożę
komentarzy: 29
25.07.2022 11:16

z kadry meczowej a nie z klubu oczywiście

Pocholere
komentarzy: 852
25.07.2022 10:58

'Chelsea target Presnel Kimpembe has asked Paris Saint-Germain to allow him to explore his options amid significant interest from Juventus (The Sun)'

Źródło takieo, ale w każdej plotce jest ziarnko prawdy. Wszyscy po kolei nas dymają, kwestia gdzie jest przyczyna.

Gentoo
komentarzy: 136
25.07.2022 10:31

@ChelseaGol To kogo chce/chciałby Tuchel to jedna sprawa. a kto chce tutaj NAPRAWDĘ trafić to druga, pamiętaj, że zarówno Raphinha jak i Kounde mają duże wzięcie na rynku transferowym, i tak naprawdę zawodnik który może przebierać w ofertach, sam podejmuję ostateczną decyzje gdzie chce trafić, to inna sytuacja niż z Gabrielem Jesusem w AFC który tak naprawdę był rezerwowym City, z średnimi statystykami w lidze, i po tym czasie to już nie był tak pożądany zawodnik na rynku transferowym co wyżej wymienieni zawodnicy obecnie, coś tam przez moment mówiło się o barcy w jego kontekście, ale jak tylko pojawił się Lewy dostępny na rynku, to z miejsca zrezygnowali z Brazylijczyka I patrząc na jego statystyki w City, wcale mnie to nie dziwi.

StarkillerObl
komentarzy: 274
25.07.2022 02:24

Ja się cieszę, że Tuchel tak to widzi (zresztą z jego słów wynika, że widział to tak już wcześniej, bo inaczej by nie mówił "próbowałem sobie udowodnić, że jest inaczej, ale nie udało się", tylko widocznie nie był jeszcze wystarczająco poirytowany, żeby to głośno powiedzieć)

Jest z drugiej strony trochę smutne, że ten sezon niestety nie rokuje za dobrze i może Tuchel tego nie przetrwać, ale jeśli przetrwa to są jakieś nadzieje na to, że się otrząśniemy i posprzątamy wreszcie kadrę, myślę, że sankcje w jakimś stopniu nam narobiły jednak problemów w tym sezonie i stąd te transfery są słabsze niż by mogły być (aczkolwiek jakiś poziom ciągle powinniśmy trzymać w tym aspekcie, a tak nie jest, ponieważ dyskutujemy ciągle o obrońcach (jest oczywiste, że trzeba uzupełnić za tych co odeszli), a nie dyskutujemy wystarczająco o ataku -> jeden Sterling to może być za mało.

Ogólnie to ten szrot, który naściągaliśmy przez lata nas ciągnie w dół:
Barkley, Batshuayi (ci dwaj to taka prehistoria)
Werner, Ziyech (to taki nowszy szrot, przyznam ze wstydem, że sam byłem fanem sięgnięcia po talenty do ligi niemieckiej -> ależ ja byłem głupi w tym aspekcie...)
Ogrywanie ich w presezonie to chyb tylko po to, żeby ktoś ich kupił, ale w sumie to oni nikogo nie przekonują swoją grą...
Werner to wgl jest odpad, Tuchelowi nic nie mówi, a potem wyskakuje z tekstem, że on to byłby szczęśliwy wszędzie -> bramek niet, asyst niet i jeszcze jest niewdzięczny? WTF...

Po cichu liczę, że znajdzie się może jakieś porozumienie na linii Tuchel - Cristiano, bo jak ma Tuchel z tymi noskillami pracować to lipa, z drugiej strony jak absolutnie mu Ronaldo nie pasuje do koncepcji no to chyba też lipa... Ja to bym chciał, żeby ten nasz szrot zobaczył jak trenuje ktoś topowy jak Ronaldo (liczę, że dalej trzyma fason w tym aspekcie). Może chociaż taki Havertz czy Mount by był w stanie jakąś inspirację z tego uzyskać? Ja myślę, że oni chcą być też tym topem światowym i może mogliby się od Ronaldo czegoś nauczyć.
Jakby Werner po zetknięciu z Ronaldo odpalił to bym był w szoku, bo jak gość nie ma na tyle oleju w głowie, żeby w wywiadach z głupimi tekstami nie wyskakiwać to jak ma mieć dość oleju, żeby wykminić co ma zrobić, żeby wejść na wyższy poziom poprzez podpatrywanie Ronaldo?

ChelseaGol
komentarzy: 4319
25.07.2022 08:51

Z sankcjami to racja,mogło i wpłynęło dużo na nasz klub i przygotowania do sezonu.
Nasz klub był sprzedawany a inne kluby pod koniec sezonu już ustalali swoje cele transferowe.

Ale tak pomyśleć na spokojnie i na trzeźwo toooooo...przecież każdy klub miał i ma na stracie otwieranego okienka transferowego szansę równe na negocjacje czy kupno zawodnika którego klub chce.

Taki Arsenal,chcieli G Jezusa,negocjowali długi czas ALE finalnie kupili go.
U nas?
Raphinie chcieliśmy której już w marcu mówił że marzy o grze dla Barcelony.
Z Kounde też negocjacje są od roku,miał być taki nasz,olany został kosztem Kimpembe i co?
Ani jeden ani drugi u nas nie zagra.
A straciliśmy z 2 tygodnie na negocjacje.

Fabrizio Romano podawał na początku czerwca że nasz klub ma od groma pracy do wykonania odnośnie transferów tylko ja uczciwie powiem-...?
Zarząd nasz dostaje ode mnie za transfery na dzień 25 lipca ocenę 2...!.
Tuchel wywiadem pokazała że nie ma jednak wsparcia 100% odnośnie transferów tak jak w wielu wywiadach była mowa że będzie miał duże znaczenie kogo chce w zespole.

Pocholere
komentarzy: 852
24.07.2022 23:45

Niestety Norwich spadło, więc z obecnym składem z każdą drużyną w nowym sezonie będzie nerwowo.

Stary Alfer
komentarzy: 261
24.07.2022 22:01

lepiej skupić się na Pau Torresie, podobno w tym okienku jego agenci oferowali nam jego usługi. Wyższy i tańszy od Kounde i do wyciągnięcia z villarreal

ChelseaGol
komentarzy: 4319
24.07.2022 22:07

Przecież i Skriniar jest,nie ma porozumienie z PSG-Inter ale co nas zarząd robi w kwestii transferów to ja nie mam pytań..

ChelseaGol
komentarzy: 4319
24.07.2022 19:47

Thomas Tuchel o meczu z Arsenalem: "Nie byliśmy w stanie wejść na odpowiedni poziom fizyczny i psychiczny, bo mamy wielu piłkarzy, którzy myślą o odejściu i rozważają różne opcje."..
Ostro słowa Tuchel są kierowane do właścicieli nowych,jeszcze sezon się nie rozpoczął a tu takie sytuacje mamy.

ChelseaGol
komentarzy: 4319
24.07.2022 19:45

Thomas Tuchel o problemach ze strzelaniem goli: „Widzicie, mówimy o tych samych zawodnikach, więc czemu coś miałoby się zmienić? Mamy nadzieję, że przyjdzie postęp, ale na razie mamy te same problemy, bo mamy tych samych piłkarzy.”

(Matt Law, The Telegraph)
Mocne słowa wypowiada Tuchel i to na tym etapie przygotowań do sezonu to oj musi być bardzo zły..

Po prostu Franek
komentarzy: 1
24.07.2022 16:43

Gol na 3.0 to poprost porażka...

Wolnomyśliciel
komentarzy: 804
24.07.2022 15:46

Ktoś pisał tam o Bowenie. Tak, to jest mega konkretny gość i chętnie bym go u nas zobaczył. Dynamiczny, agresywny, skuteczny. Świetny zawodnik.

Pocholere
komentarzy: 852
24.07.2022 23:37

Bowen to teraz by kosztował tyle co Rice. Chyba nawet nie było o nim plotek w tym oknie.

Midnite
komentarzy: 1007
24.07.2022 15:39

Tylko 14 minusów za napisanie, że to był sparing... Nie robi to na mnie wrażenia.
A komentarz odnośnie ściągnięcia Ronaldo, który miałby nam przecież rozwalić szatnie już widzę mocno na propsie...
Tak szczerze, ile Wy tutaj macie latek?

DejwCFC
komentarzy: 651
24.07.2022 16:03

Taaa tylko sparing..spoko tylko,że my wyglądamy tragicznie i w 2 tygodnie łatwo tego nadrobić nie będzie. Po 1 meczu w lidze też powiesz a dobra to tylko 1 kolejka? Sorry ale ja oczekuje zaangażowania itd nawet w sparingach

chelsefan
komentarzy: 2562
24.07.2022 17:44

Dejwcfc. Jak nie masz w nogach sily to zebys byl mistrzem techniki to nic ci to nie pomoże.

Midnite
komentarzy: 1007
24.07.2022 18:08

Dejw
Czyli rozumiem razem z Liverpoolem bijemy się o środek tabeli, bo oni też dostali w pędzel 4:0 od United?
Mamy bezsensownie rozplanowany okres przygotowawczy nastawiony na marketing (o czym pisałem niżej). Piłkarze zamiast trenować, tracą siły w podróży (o czym wspomina @chelsefan).
Wynik jest do kitu, ale też zrobiło się jakieś totalne ciśnienie medialne na sparingi i szopka. Weryfikacja będzie w lidze, nie teraz.

DejwCFC
komentarzy: 651
24.07.2022 18:17

Mi nie chodzi o wynik tylko o to co prezentujemy na boisku

Midnite
komentarzy: 1007
24.07.2022 20:21

Myślę, że powrót do Cobham będzie zbawienny dla tej kadry i na start sezonu zobaczymy zupełnie inną grę.
Tak swoją drogą jeszcze parę lat temu w takich meczach spodziewałem się zobaczyć jakiś młodzików z akademii, a teraz wszyscy wychodzą pierwszymi składami, jak na Ligę Mistrzów, a Tuchel wystawia graczy, którzy chcą odejść i mówi, że nie ma komu grać (w sparingu) przy ponad 20-osobowej kadrze. Nie ogarniam tego...

eden1905
komentarzy: 1494
24.07.2022 21:01

Zobacz sobie skład Liverpoolu, a skład United z tego meczu i dopiero porównuj tamto spotkanie do naszego z Arsenalem. Zresztą Klopp zrobił tam 31 zmian... Oni grali po 30 minut wszyscy. To był ich pierwszy sparing dopiero. A United wyszło pierwszym garniturem. Ostatnie dwa sparingi zagrali już normalnym składem i Crystal gładko ograne, a Lipsk dostał lanie 5-0. Była wpadka juniorami i jest progres. A u Nas?

Mówisz, że to tylko sparing, to obejrzyj sobie wywiad Tuchela i zobacz czy to tak nic nie znaczy, po jego wypowiedziach czy mowie ciała. On wie lepiej czy Ty? Zgodzę się, że były już sytuacje gdzie ktoś grał gówno przed sezonem, a później zajebiście zaczął ligę i nawet o tym pisałem tutaj, ale 0-4 z Arsenalem to jest przesada.

Midnite
komentarzy: 1007
25.07.2022 11:32

Czyli rozumiem sparingi przed sezonem to już nie są sparingi? Pisałem już o tym. Po co Tuchel wystawia graczy, którzy noszą się z zamiarem odejścia? Gdzie jest nasza akademia? Talenty się pokończyły? Nie wypada w takim okresie dać komuś szansę? Bez sensu to. Tu nie chodzi o rację, ale o to, że ja takiego okresu przygotowawczego nie rozumiem. Rozumiem testowanie młodzieży, nowych wariantów, a nie grę na wynik i bieganie bez celu po boisku przez wyjadaczy, którzy sobie czekają na start sezonu...
Niedługo to trenerzy zaczną stosować autobus w sparingu byle tylko nie przegrać haniebnie...

ChelseaGol
komentarzy: 4319
24.07.2022 15:29

Fabrizio Romano podaję że Barcelona daję 55 miln.za Kounde ale bez włączenia Desta i Depya to i tak oferta jest niższa od nsszej i i i teraz uwaga!:co jest najśmieszniejsze,a no to że na końcu newsa pisze że.....
Sevilla tylko rozmowia o Kounde z nami,z innymi klubami nie ale i tak nie ma zielonego światła od Sevilli.:)
To co Sevilla robi z nami czy lub Sevilla i Kounde robią z nami to ja nie mogę wyobrazić sobie.
Jest oferta,jest kwota jaką Sevilla chce sprzedać Kounde ale od czwartku nie daje nam zielonego światła?
W czym tkwi problem?
Kounde jakby tak bardzo chciał grać u nas to by dawno był u nas i po tej szopce byłoby.

Jeszcze tak dziś zerkalem na ten NASZ mecz wczorajszy i jak tak z buta wejdą w meczem Premier League City,Liverpool,Spurs,MU to będziemy mieć duże problemy tak naprawdę wtedy..

DejwCFC
komentarzy: 651
24.07.2022 15:42

Ja tego nie rozumiem zloza ofertę która naszej nie dorówna a Sevilla na pewno to wie a i tak czekają xd szok i niedowierzanie jak oni przyjmą gorsza ofertę.Rozumiem Kounde może blokować nie wiemy tego ale równie dobrze Sevilla by mogła odrzucić Barce ale czy tak będzie...

chelsefan
komentarzy: 2562
24.07.2022 13:58

Ktorys z was mnie kiedys wysylal na badania. Ale chyba dla wiekszosci co pisza po tym meczu negatywne opinie przydaly by sie bardziej. To tylko sparing orly/sokoly/bażanty i tak jak arsenal i chelaea moga byc na innym trybie przygotowan do sezonu. Wiec wynik to drugorzędna sprawa. Pozdrawiam

eden1905
komentarzy: 1494
24.07.2022 15:46

Tak, to sparing. Ale jak graliśmy z nimi ligę ostatnio też Nam wjebali 4 bramki. Więc ten argument o trybie przygotowań można sobie wsadzić głęboko. Ośmieszyli Nas po prostu. Nasza obrona nie wiedziała co się dzieje, jak Arsenal leciał z akcją. Bramkę na 3-0 widziałeś? Zobacz sobie Alonso co on robi. Komedia jakaś. 3x daliśmy im uderzyć na bramkę w 10 sekund. Nikt nie doskakiwał, nie krył. Wszyscy truchtali sobie i chuj.

Tyle pieniędzy zarabiają, mają takie warunki do treningów, wszystko podane na tacy i kurwa przez 45 minut taki zawodnik nie potrafi się zaangażować w mecz?! Chłopy co robią po 12 godzin, przychodzą na orlika i zapierdalają szybciej od zawodowego piłkarza chociaż gówno z tego mają i robią to dla frajdy. Myślę, że bardziej właśnie o to mają tu wszyscy pretensje, nie tylko o sam wynik.

chelsefan
komentarzy: 2562
24.07.2022 16:35

Oddychaj spokojnie. Oczywiscie wszyscy winni tylko nie tomek.

eden1905
komentarzy: 1494
24.07.2022 17:32

Oddychaj spokojnie.

Pocholere
komentarzy: 852
24.07.2022 23:33

'Tyle pieniędzy zarabiają, mają takie warunki do treningów, wszystko podane na tacy i kurwa przez 45 minut taki zawodnik nie potrafi się zaangażować w mecz?!'

To chyba wina trenera, że nie potrafi ich wziąć za mordę? Prawda?

damiao1991
komentarzy: 94
24.07.2022 12:27

Niby to tylko mecz towarzyski ale obnaża wszystkie nasze problemy.
Atak pozycyjny u nas to jest kurwa tragedia, ale co się dziwić skoro mamy takiej jakości atakujących..
Wernera to jest taka kaleka..wstyd że taki ktoś u nas gra. U typa największym problemem nie jest glowa tylko umiejętności, jego "technika" uniemożliwia mu nawet poprawnego przyjęcia piłki czy podania.. a tutaj jakiś specjalista jeszcze pisał że jest wart ponad 50 baniek XD jak ktoś go weźmie za te 15-20 to będzie cud.
Pulisic, Zyiech to szkoda gadać, Havertz na 9 też jakoś za specjalnie nie wygląda. I taki oto mamy obraz naszego ataku..
Pomoc bez Kante i Kovacica nie istnieje a kontuzje ich nie omijają..
Jorghinio jest tak nijaki, ledwo co się rusza, brak szybkość i siły, ani dobry w odbiorze, w ofensywie nie istnieje.. a do tego to babolarz który co mecz coś odpierdoli.
Do Włocha już chyba na dobre dołączy Mendy, bo jego gra nogami to tragedia, podania czy wybicie do przeciwnika które prowadzą do groźnych sytuacji i straty goli..
Obrona oparta na wiekowym Thiago, Koulibaly będzie ok ale wątpie że dorowna poziomem do Rüdigera który za Tuchela to absolutny Top. Chalobah jest zbyt elektryczny a Sarr to jeden z wielu który zwyczajnie się nie nadaje do gry na takim poziomie.
Obecna kadra to maks walka o Top4.
Śmieszą mnie komentarze o braku ambicji, o pójściu na łatwiznę itp. De ligta, Kounde czy Raphinhi. Rozumiem że kibicujemy Chelsea ale osoby to piszące są odklejone od rzeczywistości. Od wielu lat nie istniejemy w walce o mistrzostwo, dopiero przyjście Tuchela coś zmieniło i staliśmy się konkurencyjni bo wcześniej np. trafienie w LM na jakiś Bayern czy Barce to był wyrok. Obecnie to i tak za mało i o mistrzostwie to możemy pomarzyć a i o Top4 będzie ciężko więc Ci piłkarze niestety dla nas jednak mają ambicje bo wybierają mniejsze pieniądze i wywierają nacisk na swoje kluby aby zakceptowaly niższe oferty, po to by dołączyć do klubów gwarantujących odpowiedni poziom i trofea.
Zmiana właściciela to najlepsze co mogło nas spotkać, tu trzeba wielkich zmian i widać że Todd już w tym kierunku działa, wyjebał tych partaczy z poprzedniego zarządu, transfery omawiane są z trenerem itp.

world92
komentarzy: 116
24.07.2022 14:45

Jeśli nawiązujesz do mojego komentarza odnośnie ambicji piłkarzy, to nie do końca mnie zrozumiałeś. Chodziło mi bardziej o porównanie ligi angielskiej do hiszpańskiej. Jeśli uważasz, że Barcelona to obecnie drużyna, która gwarantuje trofea i prezentuje wysoki poziom, to chyba sam jesteś odklejony od rzeczywistości. Abstrahując od ich problemów finansowych i tego jak traktują swoich piłkarzy, to ta drużyna pod względem poziomu piłkarskiego obecnie gwarantuje TOP4 w Hiszpanii i tyle. Zrobili kilka ciekawych transferów, ale jak to będzie wyglądać i czy po sezonie nie będą musieli się znowu wyprzedawać w razie niepowodzenia, tego nie można wykluczyć. Dlaczego piłkarze wybierają Barcelonę? Przede wszystkim ze względu na prestiż, zdecydowanie łatwiejszą ligę, praktycznie pewną grę w LM (nie muszą się specjalnie wysilać, żeby to osiągnąć) i ewentualnie klimat oraz brak bariery językowej (dla zawodników z A. Południowej). W lidze angielskiej trzeba harować jak wół, w La Lidze można grać na pół gwizdka, jeśli ma się taki skład jak Barca to bez większych problemów osiąga się TOP4.
Co do Bayernu, tutaj mogę się zgodzić - na pewno jest to klub, który co roku walczy o triumf w LM, ma niemalże pewny tytuł mistrza Bundesligi i jest póki co bardzo rozsądnie zarządzany.
Natomiast co do naszej obecnej sytuacji kadrowej, to sami jesteśmy sobie winni. Czekaliśmy na piłkarzy, dla których nie byliśmy priorytetem i się mocno przeliczyliśmy. Zarówno Raphinha jak i Kounde dawali wcześniej sygnały, że chcą grać dla Barcy, czekali tylko aż będzie możliwość przejścia. A my powinniśmy szukać piłkarzy, dla których nasz klub, projekt i liga będą wyzwaniem, które będą chcieli podjąć z pełnym zaangażowaniem i ekscytacją walki w tak konkurencyjnej lidze.

Kris1978
komentarzy: 896
24.07.2022 12:09

Człowiek nie śpi czeka do 2 w nocy na co? A no na to żeby sobie popatrzeć jak sobie chodzimy , dramat ten mecz już nie będę czekać do 2 w nocy , bo po co , żeby oglądać spacerek? Nie tego oczekiwałem .

FanTheBlues
komentarzy: 3119
24.07.2022 11:59

Dawać tego Ronaldo na szpice.Nawet jak damy te 30 baniek,to nie jest aż tak duża suma jak za tej klasy zawodnika.Zrobi nam dużą reklamę na cały świat,a i bramki też zdobędzie.Tomek się głupio upiera,ale na ten moment CR7 to byłby dobry wybór.Innego napastnika tak znanego za tą cenę nie znajdziemy w tym okienku

GoldenBoy
komentarzy: 73
24.07.2022 11:28

Werner i Ziyech, 2 transferowe niewypały w pierwszej jedenastce to co najmniej o 1 za dużo.
Jak dla mnie transfer PS jest tak samo konieczny jak Kounde.
Antony/Bowen/Saint-Maxim, bo inaczej może być naprawde krucho. Nie możesz polegać na gościach, którym pojęcia dobra forma i regularność są obce.

ChelseaGol
komentarzy: 4319
24.07.2022 11:22

Zobaczyć sobie proszę mecz Barcelona-Real lub City-Bayern..
Ile w obu meczach było akcji różnych,ile akcji jeden na jeden,ile akcji przemyślanych,takiej gry kombinacyjnej,mamamija....
Tego u nas nieeeee maaaa,wczoraj grał Ziyech,co on robi w zespole?
Tak Milan go chciał i co,upadło wszytko..
Azpi?Grał?Grał ale on jest w 90% po za klubem,dlaczego to mając już 24 lipca nie jest załatwione.

Tuchel po meczu widziałem jest bardzo zły,od początku okienko transferowe wygląda u nas bardzo źle,negocjacje są prowadzone nie adekwatnie do sytuacji.
I jak my mamy zespół przygotować jak grają zawodnicy których za chwilę nie będzie w zespole.
Będzie Tuchel zgrywal zespół w meczach Premier League a to jest baaardzooo niebezpieczne.
Tak to będzie wyglądać na chwile obecną.
Kounde w czwartek miał być ogłoszony naszym zawodnikiem,chłopaki jest NIEDZIELA a o nim jest cisza tylko podają że co,będzie zawodnikiem Barcelony na 95%.
To po co starali się o Kimpembe?Starali się o niego po tym jak City wydało komunikat że Ake zostaje.
To co,na hooop idziemy po Kimpembe a Kounde olewamy,po 2,3 dniach OKAZUJE się że Kimpembe chce zostać w PSG!

To co my robimy,hooop z powrotem po Kounde,negocjacje trwały dobre 5,6 dni o finalnie Kounde przejdzie do Barcelony.
Nasze zmiany w zarządzie,odejście min.Cecha,Mariny w momencie okienka transferowego był za duże zamieszanie i czasochłonne.
To teraz w jakimś stopniu dnia 24 lipca widać jak na dłoni ma duży wpływ to co jest tu i teraz.
Załamany jest porażka 4:0 z Arsenalem.
Wstałem o 1:50..składy patrzę 4-2-3-1 zm.ustawienia,ok to oglądam.............?
Po 45 min.bylem zszokowany co my graliśmy.
Kto oglądał,ten doskonale to widział.

Midnite
komentarzy: 1007
24.07.2022 10:59

Jak można użyć słowa "blamaż" w przypadku sparingu. Te męcze przedsezonowe to też się zaczyna robić niezła maszynka do robienia hajsu dla co poniektórych. Wczoraj cały dzień spamowali, że "El classico...no sorry, to też tylko sparing przed sezonem. Trenerzy sprawdzają swoje kadry i tyle. Nie przypominam sobie jeszcze powiązania między wynikami przed sezonem, a tymi już w trakcie. Bo takowych nie ma...ogarnijcie się trochę.

Paragon
komentarzy: 172
24.07.2022 11:03

ale mimo faktu, że to sparing, to normalnie ułożone kluby przykładają się do tych meczy i widać zaangażowanie wśród piłkarzy, chcą się pokazać i walczą. Na tym dzisiejszym sparingowym el CLassico nawet były przepychanki jak to zawsze tam bywa, więc są emocje, a u nas? Gramy z Arsenalem gdzie zawsze iskrzy, a oni chodzą jak muchy w smole na totalnej wyjebce. Nie wyobrażam sobie żeby za Terrego w składzie tacy gówniarze sobie pozwalali na takie lekceważenie meczu. Ale mamy nową epokę, młodych gwiazd

Midnite
komentarzy: 1007
24.07.2022 15:37

To już w gestii trenera leży, jakie wnioski wyciągnie wobec niektórych piłkarzy i lepiej zrobić to teraz niż w połowie sezonu, kiedy okaże się, że już jest za późno....

pacino
komentarzy: 302
24.07.2022 10:49

Werner to jest nieporozumienie, jak widzę jego ruchy z piłką to wiem, że na 100% spierdoli. Najbardziej lubię gdy biegnie z piłką na skrzydle albo jest gdzieś na 11 metrze i ma przeciwnika obok siebie, to on zawsze napierdala do tej linii końcowej i jak chce oddać strzał to albo w boczną siatkę, albo przeciwnik zablokuje. Firmowe zagranie. Taki Salah czy Jesus balansem ciała kładą obrońcę. Karykatura napastnika.

Paragon
komentarzy: 172
24.07.2022 11:00

Mam tak samo z nim, do tego zawsze taka mina jakby się rozglądał dookoła i szukał poklasku, że udało mu się wywalczyć rzut rożny, z którego oczywiście nic nie wynika. Swoją drogą nie przypominam sobie od paru ładnych lat, żeby nasze rzuty rożne sprawiały jakiekolwiek zagrożenie pod bramką rywala. Jedynie Silva coś tam czasem ustrzeli, ale tak, to totalna posucha

ChelseaGol
komentarzy: 4319
24.07.2022 11:02

Werner sam meczu nie wygra,Mendy czy Ziyech też meczu nam nie wygra.
Salah będąc w naszym zespole sam też by w meczu z Arsenalem nic nie zrobił.
Zasad jest prosta kolego-DRUŻYNA WYGRYWA I DRUŻYNA PRZEGRYWA!

MY nie byliśmy w każdej formacji dobrzy,każdy z zawodników grał słabo i popełniał błędy,najgorsze to my fizycznie odstaliśmy od Arsenalu i mimo że to był mecz towarzyski to Arsenal w porównaniu do nas przy wyniku 2:0 grał dalej swoje.
Dalej wychodzili umiejętnie pressingiem wysoko na nas,to co widziałem na boisku w naszym wydaniu 2 tygodnie przed rozpoczęciem sezonu martwi mnie bardzo mocno.
Przez miesiąc nie poprawilismy gry swojej to w 2 tygodnie będzie bardzo trudno to zrobić.

eden1905
komentarzy: 1494
24.07.2022 10:39

Jestem sobie wdzięczny, że odpuściłem również i ten mecz. Byłbym wkurwiony wtedy nie tylko na Chelsea, ale i na siebie.

To jest wstyd kurwa na całą Amerykę, że ja pierdole... Ciekawe co sobie Todd myśli... Bo to całe tournee miało dwa zadania. Reklama klubu w Stanach w większej skali niż kiedykolwiek i zrobienie formy przed sezonem. Nie ma dobrej gry, nie ma wyników, nie ma reklamy.

Jesus to jest gość. 4 gole w 3 meczach już ma. Nie ogarniam dlaczego my go odpuściliśmy. Chłop ma wszystko według mnie. 50 mln to nie była duża suma za niego. No ale lepiej było się spuszczać nad dogadanym z Barceloną Raphinia... Genialne..

Everton lepiej nie gra w sparingach. 0-2 z Arsenalem, 0-4 z Minessota. Sprzedali Richarlisona, nikogo nie kupili. Może damy radę dobrze wejść w sezon. 2 tygodnie to jeszcze sporo pracy przed Nami. Dużo można zmienić.

eden1905
komentarzy: 1494
24.07.2022 10:48

No i teraz jeszcze widziałem gola Raphini z Realem. Co zajebał... Strzelają wszyscy których nie udało Nam się kupić :D Jesus 4x, Raphinia 2x, Darwin 4x, Haaland 1x, de Ligt 1x... U Nas nikt nie strzela, bo "są po wakacjach, jeszcze nie w formie". Tak tylko mówię... :]

Midnite
komentarzy: 1007
24.07.2022 11:01

Serio Ty chciałeś tutaj Jesusa?! Napastnika, co w zeszłym sezonie strzelił w lidze 8 goli...z czego 4 ze spadkowiczem Watford...czy możedokonania w sparingach aż tak są dla ciebie ważne?

Paragon
komentarzy: 172
24.07.2022 11:05

Jesus to gracz idealnie spasowany na obecny Arsenal. U nas zjadłaby go presja jak w zeszłym sezonie w City, dlatego uważam, że z pary Sterling/Jesus wybraliśmy dobrze

eden1905
komentarzy: 1494
24.07.2022 15:27

Tak, chciałem Jesusa. Głównie za jego waleczność i dawanie z siebie 100% w każdym meczu. Widać, że mu zależy na grze. To nie jest jakaś zadufana w sobie gwiazdka, co będzie psioczyć. Może grać na każdej pozycji w ataku. Odkąd gra w City jeszcze nigdy tak na prawdę w 100% na niego nie postawiono i nie zaufano mu. Mimo, że grał to był zawsze gdzieś z boku. Mimo to, co sezon strzela po te średnio 10 goli w lidze i ma te 5 asyst, grając ledwie 50% czasu boiskowego. Kontuzja tez nie są jakiś problemem dużym u niego. 250 dni pauzy przez 7 lat. Taki Pulisic przez 3 sezony pauzował u Nas 340 dni...

eden1905
komentarzy: 1494
24.07.2022 15:53

Ten spadkowicz Watford, z którym my ledwo wygraliśmy dwa razy po 2-1? Jakoś żaden z naszych napastników nawet 2 goli nie strzelił przeciwko nim... Ale 4 gole Jesusa się nie liczą, bo to spadkowicz. Ja pierdole. Zajebosty argument.

FanTheBlues
komentarzy: 3119
24.07.2022 09:53

Widzę po wyniku że 2 połowa była równie piękna jak ta pierwsza.Czyli dobrze że poszedłem spać po 1 połowie.Ja mam tylko nadzieje że jak przyjdą już prawdziwe mecze o pkt.w lidze,to nasi obudzą się ze snu wakacyjnego i przypomną sobie jak naprawdę gra się w piłkę.

Kamsu112
komentarzy: 1602
24.07.2022 09:24

Pora Tuchel sobie przypomnieć sezon 2020/21...

Chelsea ?
komentarzy: 1694
24.07.2022 08:50

Po tym co zobaczyłem to nie dziwę się kounde ze nie przyjdzie mówcie co chcecie ale przegrać ostatni mecz tu nie chodzi o karne ale w takich meczach 1 Gol??? A dziś to co było to był kabaret nie śmieszny przegrana 1 0 2 0 by mnie trochę zabolała ale 4??? To już przesada nawet jak na mecz towarzyski powiem wam że z Evertonem będą problemy a w 2 kolejce kurczaki jak tak dalej będzie wyglądać nie tylko gra ale i okno transferowe to marnie widze szanse

Garden
komentarzy: 644
24.07.2022 08:40

Emerson, Sarr, cho, Jorg, Zjech, Batchuyai co ci ludzie robią na boisku? W ogóle dlaczego jeszcze są w tym klubie? Przecież to poziom średniaka ligi, crystal pałace? Bo w takim West hamie to by się nie lapali.

Paragon
komentarzy: 172
24.07.2022 11:09

święte słowa. Patrząc na ten skład to wygląda jak jakiś sparing drużyny "Chelsea 2", czyli ogrywanie rezerw, a nie pierwszego składu, który zaraz startuje w walce o mistrzostwo Anglii. Po co ogrywają się zawodnicy, których już dawno nie powinno być w tym klubie? Strata okazji do sprawdzenia nowych, ci już mieli szanse i ich nie wykorzystali, a to jest Chelsea, tu nie ma czasu na czekanie na formę i jest duża presja zdobywania trofeów.

Garden
komentarzy: 644
24.07.2022 08:26

Wygląda to słabo, ale cały czas bardziej od wyników sparingów, martwi mnie bierność w pozbywaniu się szrotu i zastępowaniu go konkrety i piłkarzami! Czas się kończy, 2 tygodnie do ligi, nieco ponad miesiąc do zamknięcia okienka, a tu cały czas Emerson, zjechy czy inne barkleye w składzie... Słabo, słabo, później będą wymówki ze nie było kompletnej kadry w okresie przygotowawczym i sezon przejściowy. Tylko czemu nie dopinamy transferów? Z takim Kounde trzepiemy się od roku, każdy transfer powinien być jak z KK26, chcesz? Chce. To płacimy ile trzeba i wio! A tu przepychanki o 5 mln, których podobno jest pod dostatkiem i taka Barcelona podobno bez grosza rucha nas 2 razy, Bayern to samo... Trochę jaja.

Paragon
komentarzy: 172
24.07.2022 08:03

Kiedy nasi piłkarze robią z siebie celebrytów w wesołych miasteczkach w Stanach i grają w najlepsze w ping-ponga, to nasi najwięksi rywali się zbroją i szykują na ligę i to niestety poważniej niż w ostatnich latach. Strach pomyśleć ile bramek nastukałby nam w tym momencie Tottenham... Póki co zostają nam dwa tygodnie do pierwszego meczu o punkty, a na dobrą sprawę nic nie działa jak należy. Po karnych z Charlotte i kolejnym pokazaniu braku jakiegokolwiek zacięcia do bronienia jedenastek przez Mendy'ego uważam, że nawet nie mamy numeru "1" bo jeszcze od biedy ta stała zmiana w bramce na konkurs jedenastek (chociaż w pucharówce powinien całe mecze bronić Kepa?), to co w przypadku karnego w czasie meczu? Pewny gol dla drużyny przeciwnej, bo Mendy po prostu się.. położy? masakra panowie. Potrzeba nam konkretnych, twardych rzemieślników piłkarskich, bo póki co wygląda to wszystko za fajnie w mediach, a na boisku tragedia.
a do tego Raphinia dzisiaj zwycięska bramka z Realem, a Halland z Bayernem. czarne chmury nad SB

ChelseaGol
komentarzy: 4319
24.07.2022 08:30

Dobrze napisałeś z tymi ich wakacjami w USA,oczywiście to właściciele promują z zawodnikami nasz klub na rynku USA ale to nie na tym tylko to wszystko polega.
Tam zawodnicy muszą chorować,biegać,zgrać się chociaż z tym będzie trudno ponieważ nie mamy ani odświeżonej kadry i i i są zawodnicy co ich nie powinno dawać być w naszym zespole.

Zobaczcie siebie na stronie obecnej tylko na Twitterze co Tuchel mówił po meczu.

Trunek
komentarzy: 573
24.07.2022 07:46

Wyrzucić połowe podstawowego składu, bo to co widzę jak grają poszczególni zawodnicy to jest Porażka!!!

ChelseaGol
komentarzy: 4319
24.07.2022 07:21

4:0 z Arsenalem w meczu przed sezonowym.
Nie mogę w to uwierzyć,i niech mi ktoś nie mówi że to tylko sparing i że mecze w lidze się liczą,ok zgadzam się z tym tylko takie mecze właśnie przygotowują Cię do ligi,nabierasz pewności siebie,masz z meczu na mecz coraz więcej fizycznosci.

A u nas nie ma niczego,trzy mecze zagraliśmy poniżej pewnego poziomu,mam duże obawy.
Zresztą po meczu sprawdźcie sobie co Tuchel mówił.?..

Arsenal zagrał dojrzalej,widzieli co mają robić na boisku,biegali jakby to mecz Premier League,wysoko wychodzili pressingiem a my staliśmy i się przyglądaliśmy jak się nami bawią.

W pierwszej połowie pominąć strzał Mounta w słupek to NIE ODDALIŚMY ani jednego strzału celnego na bramkę Arsenalu.!

blue1
komentarzy: 863
24.07.2022 04:37

Naprawdę te sparingi budzą niepokój. W trzech meczach nie pokazaliśmy zupełnie nic. Wiadomo, że kadra jeszcze niekompletna, niektórzy piłkarze nie są pewni swojej przyszłości w klubie, ale te mecze momentami wyglądały jakby grali w nich przypadkowi ludzie. Brak jakiegokolwiek zgrania, luzu, ciekawych rozwiązań, o skuteczności nie wspominając. Graliśmy jak za karę, powolny, toporny futbol, a kilku graczy zapomniało podstaw piłkarskiego rzemiosła jak celne podanie, przyjęcie, krycie czy odbiór. Słabo, bardzo słabo, nie wiem co o tym wszystkim myśleć, a liga za dwa tygodnie.

WISYWIG
komentarzy: 42
24.07.2022 04:21

Hehe 4 bo Arsenal… masakra.

Picior
komentarzy: 904
24.07.2022 04:21

Podsumowując nasze tournee po Stanach w jednym słowie PORAŻKA myślę, że większość z was się ze mną zgodzi.
Nie jestem w stanie wyciągnąć ani jednego pozytywu z tych 3 meczy za to minusów jest tyle, że ich nie jestem w stanie zliczyć.
Został nam ostatni sparing z Udinese sezon rusza za niecałe dwa tygodnie i przez ten okres czasu trzeba sobie przypomnieć jak się grało w piłkę na najwyższym poziomie.

Nasza strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

close