Fot. Getty Images

Zaprzepaszczone zwycięstwo w doliczonym czasie gry. Chelsea 1:1 Brighton

Autor: Piotr Różalski Dodano: 29.12.2021 22:25 / Ostatnia aktualizacja: 29.12.2021 22:35

Chelsea podzieliła się punktami z Brighton & Hove Albion 1:1 w ramach 20. kolejki Premier League. Gola dla The Blues strzelił Romelu Lukaku, zaś Mewy zawdzięczają remis za sprawą wprowadzonego na boisko Danny'ego Welbecka.

Thomas Tuchel zdecydował się na dokonanie czterech zmian w podstawowym składzie. W porównaniu do poprzedniego spotkania z Aston Villą, na szpicy znalazł się Lukaku. Podobnie jak Belg, po raz pierwszy od października w wyjściowej jedenastce ujrzeliśmy Mateo Kovačicia. Chorwat zastąpił N'Golo Kanté, który znalazł się na ławce rezerwowych. Andreas Christensen wszedł w buty Thiago Silvy, gdyż doświadczony pomocnik nie znalazł się w kadrze przez kontuzję odniesioną w ostatnim meczu. Po raz 450. w barwach CFC zagrał César Azpilicueta, a Trevoh Chalobah wylądował wśród zmienników. Reece James został umieszczony na lewym wahadle, z kolei po drugiej stronie biegał Christian Pulisic.

Pierwszy kwadrans nie wyłonił drużyny z wyraźniejszą przewagą. Najpierw z dobrą kontrą sunęli gospodarze, jednak przy ostatnim podaniu Masona Mounta piłka została zablokowana przez Joëla Veltmana. Goście szybko próbowali odpowiedzieć na groźbę. Jakub Moder posłał prostopadłe podanie do Tariqa Lampteya, ale ten, zdaniem systemu VAR i Mike'a Deana, był czysto powstrzymywany przez Jamesa i nie było mowy o rzucie karnym. W rytmie przeplatanki, kolejną dogodną szansę na otwarcie wyniku mieli londyńczycy, lecz Callum Hudson-Odoi nie był w stanie zagrać czystego podania do Lukaku. Piłka po rykoszecie została wybita przez Marca Cucurellę. Później ponownie uaktywnił się Lamptey - notabene były gracz Chelsea - który świetnie wymanewrował Jamesa, lecz strzał prawego obrońcy Mew pozostawił wiele do życzenia.

Z biegiem czasu mistrzowie Europy przeważali. W 16. minucie Chelsea była naprawdę blisko strzelenia pierwszego gola. Futbolówka została dośrodkowana z rzutu rożnego, Robert Sánchez sam wprawił się w kłopoty niedokładnie interweniując. Piłka znalazła się w posiadaniu Azpilicuety. Hiszpan spróbował szczęścia z bliskiej odległości, jednak uderzenie zostało ukierunkowane na słupek. Następnie Lukaku stworzył dużo wolnej przestrzeni Mountowi, który strzelił z ostrego kąta na bramkę Brighton, lecz golkiper rywala był na posterunku. W końcu udało się domownikom wyjść na prowadzenie za sprawą precyzyjnego dośrodkowania Mounta z rzutu rożnego na główkę Romelu. Sytuację analizował VAR w kontekście potencjalnego faulu Lukaku na Nealu Maupay, lecz główny arbiter po konsultacji uznał trafienie. Tuż przed stałym fragmentem gry Marcos Alonso zmienił kontuzjowanego Jamesa.

Romelu Lukaku dający prowadzenie Chelsea - fot. Getty Images

Po zdobyciu bramki, przyjezdni rzucili się do ofensywy. Najpierw pierwszy celny strzał oddał Yves Bissouma, a potem ponownie Édouard Mendy popisał się jeszcze lepszą paradą odbijając uderzenie Adama Lallany. W końcowej fazie pierwszej połowy, Lamptey próbował zaskoczyć bramkarza Chelsea technicznym uderzeniem, jednak to nie był udany pomysł filigranowego zawodnika. Lepszą szansę na pokonanie Mendy'ego stworzył sobie Alexis Mac Allister. Uderzenie było bardzo silne, ale senegalski bramkarz poradził sobie z interwencją chwytając piłkę. Ostatecznie gospodarzom udało się przetrwać trudniejszy okres gry i do przerwy rezultat nie uległ zmianie.

Na drugą część gry na boiskowym placu zameldował się Trevoh Chalobah w miejsce Christensena, któremu doskwierał uraz mięśniowy. Pierwsze chwile dla graczy Tuchela wyglądały dosyć nerwowo. Po nieudanych próbach wybicia piłki sprzed własnej "szesnastki", dobrą szansę na wyrównanie miało Brighton. Lallana wrzucił piłkę w pole karne, Moder wbiegł przed jednego ze stoperów i lobującą trajektorią lotu futbolówka wylądowała na poprzeczce. W 50. minucie była nadzieja dla gospodarzy, że sędzia podyktuje "jedenastkę" za ewentualny faul Veltmana na Pulisicu, jednak nic z tych rzeczy. Moment potem Bissouma uderzył z okolicy 30. metra w światło bramki Mendy'ego, lecz po raz kolejny bramkarz wywiązał się ze swoich obowiązków. Niedługo przed upływem godziny gry znakomitą szansę na podwyższenie prowadzenia zmarnował Hudson-Odoi, który w sytuacji "dwóch na jednego obrońcę" zdecydował się na podanie do Mounta. Veltman okazał się jednak sprytniejszy i zablokował zagranie skrzydłowego.

60. minuta gry, a Chelsea od momentu strzelenia gola nie oddaje ani jednego celnego strzału na bramkę Sáncheza, częściej ratuje się faulami łapiąc przy tym kartki i coraz częściej dopuszcza przeciwnika do sytuacji podbramkowych. Znów blisko pierwszego trafienia byli goście. Mac Allister obiegł w polu karnym Mendy'ego, zgrał piłkę do Maupaya, a przed nim wyrósł Antonio Rüdiger, który skutecznie zablokował uderzenie Francuza. Po pewnym czasie udało się przenieść ciężar gry na połowę Brighton, a w 74. minucie Chalobah celnie uderzył po rzucie rożnym, aczkolwiek Sánchez bez trudu obronił strzał wychowanka CFC. Następnie znowu udało się nawiązać dobrą współpracę na linii Lukaku-Mount. Belg holował piłkę, wycofał ją do Anglika, jednak strzał "Mase'a" został zablokowany przez Cucurellę.

Danny Welbeck cieszący się z zespołem z wyrównującego trafienia - fot. Getty Images

Gdy wydawało się, że Chelsea ma już ten mecz pod kontrolą, nadszedł doliczony czas gry i wyrównanie rachunków ze strony piłkarzy Grahama Pottera. Cucurella dośrodkował w kierunku Welbecka, który świetnie ustawił się między Chalobahem a Rüdigerem i skierował piłkę w okienko bramki Mendy'ego, który mógł tylko bezradnie obserwować tor lotu pędzącej futbolówki. Losów meczu już nie udało się odmienić. Niebiescy wskoczyli na pozycję wicelidera w ligowej tabeli, jednak szanse na dogonienie prowadzącego Manchesteru City topnieją z każdą kolejną kolejką.

Chelsea FC 1:1 Brighton & Hove Albion FC
Lukaku 28' - Welbeck 90+1'

Sędzia: Mike Dean
Żółte kartki: Rüdiger, Kovačić, Hudson-Odoi, Mount - Bissouma
Stadion: Stamford Bridge

Chelsea (3-4-3): Mendy; Azpilicueta (c), Christensen (Chalobah 46'), Rüdiger; Pulisic, Kovačić, Jorginho, James (Alonso 27'); Hudson-Odoi (Kanté 67'), Lukaku, Mount.
Niewykorzystane zmiany: Kepa, Sarr, Saúl, Barkley, Havertz, Ziyech.

Brighton (4-2-3-1): Sánchez; Lamptey (Mwepu 66'), Veltman, Burn, Cucurella; Bissouma, Lallana (c); March, Moder (Alzate 88'), Mac Allister (Welbeck 80'); Maupay.
Niewykorzystane zmiany: Steele, Webster, Groß, Duffy, Richards, Ferguson.

Źródło: własne

Aby móc dodać komentarz musisz się zalogować lub zarejestrować, jeśli wciąż nie posiadasz u nas konta.

Wojtas
komentarzy: 3223
01.01.2022 18:11

Panowie i Panie mam ważne info : Klopp ma pozytywny wynik na obecność koronawirusa i go jutro zabraknie . Podobną sytuacje miał dzisiaj Arteta.

ChelseaGol
komentarzy: 4306
01.01.2022 16:09

Wojtas:kogo bym chciał na LO?Digne jak najbardziej,dośrodkowanie ma dobre,w Evertonie grywal na wahadle,technicznie nie jest zły,wolę jego jak Emersona z wypożyczenia.
Co do skrzydłowego,sam nie wiem,może Hazarda wypożyczyć z opcją wykupienia za 45 min. np.:)?
Ale wtedy ktoś z ofensywnych zawodników musi odejść,jeszcze wracając do pozycji LO mówi się że nasz klub jest w stanie wpłacić klauzulę 45 mil. za Hernandeza z Milanu ale to mało realne jest jeszcze w styczniowym okienku transferowym.
Co do środka pola,widzę tylko Rubena Nevesa,ma duże doświadczenie graniem6w Premier League,z marszu trzeba skrócić wtedy wypożyczenie Saula.

ChelseaGol
komentarzy: 4306
01.01.2022 16:02

City nic nie grało a wygrali,tak właśnie gra drużyna która ma predyspozycje na mistrzstwo Premier League,dodać trzeba że mają tylko jednego napastnika i Guardiola w trakcie sezonu puszcza Ferrana Torresa do Barcelony..

pandacfc
komentarzy: 258
01.01.2022 16:10

Dla nas lepszy wynik niech city odjeżdża a my i tak na mistrza szans nie mamy więc dobrze że wygrali

eden1905
komentarzy: 1494
01.01.2022 15:27

My tracimy w doliczony czasie, oni strzelają i tym sposobem odskakują nam na kolejne 4 punkty :D

Wojtas
komentarzy: 3223
01.01.2022 15:23

Man City prowadzi nieprawdopodobne

FanTheBlues
komentarzy: 3091
01.01.2022 14:51

Brawo 4senal.Sami sobie przegrali wygrany mecz.Citki nic nie grali

DejwCFC
komentarzy: 648
01.01.2022 15:27

Sędzia też się nie popisał skoro sal karnego City to Arsenalowi też powinien bo tam byl ewidentny q

FanTheBlues
komentarzy: 3091
01.01.2022 15:29

DejwCFC,tak zgadzam się.Sędzia też dał d.upy

Wojtas
komentarzy: 3223
01.01.2022 14:37

Dzisiaj zaczyna się zimowe okno transferowe. Wiadomo że potrzebujemy nowego LO i przydał by się nowy pomocnik i skrzydłowy. Jakie macie propozycje? Ja z chęcią wziął bym Digne oraz Raphinie

ChelseaGol
komentarzy: 4306
01.01.2022 14:31

eGzid:czyli zaznaczył w wywiadzie na koniec że.. KONIEC Z WYWIADAMI?:)
Dziwię się Lukaku bo jest u nas pół roku,po przyjściu mówił o miłości do chelsea,po upływie pół roku facet robi taki wywiad że media wręcz wrzą,jasne że gazety media będą takim czymś żyć ale do cholery.... po co coś takiego mówić,co on chciał takim wywiadem zdziałać?
Myśli sobie że Tuchel będzie głaskał go po takiej wypowiedzi,zaprosi go na kawę do pokoju i powiem:Romelu od dziś będziesz grał co mecz nie ważne w jakiej formie będziesz:)?
Przez taki wywiad Lukaku chce coś takiego sobie zagwarantowac?
To jest w dużym błędzie,baaa znając Tuchela on nie będzie się patyczkował z nim..

ChelseaGol
komentarzy: 4306
01.01.2022 14:25

Oglądam mecz Arsenal-City i muszę docenić grę Arsenalu na tle City,dużo biegają,środek pola w Arsenalu dobrze funkcjonuje na czele z Thomasem,ja jestem przekonany że jesteśmy w stanie stawić czoło Liverpoolowi jutro,oczywiście na stojąco nie da się meczu wygrać,możemy biegać,dwoić się i troić i tak Liverpool nam coś strzeli,wiele czynników u nas musi zadziałać.
Nie mogę się doczekać naszego meczu ponieważ chcę zobaczyć nas na tle Liverpoolu czy fizycznie będziemy w stanie im się stawić?
Bo jak każdy widział mecz z mewami w tym elemencie przegraliśmy,tylko strzelając bramkę na 1:0 jakoś nasza gra wyglądała a później było tylko gorzej i bronienie się aż do końca meczu..

Wojtas
komentarzy: 3223
01.01.2022 14:34

Też oglądam mecz Arsenal vs Man City i wszyscy piłkarze Karonierów spiskują się bardzo dobrze a najbardziej podoba mi się gra skrzydłowych Saki i Martyneli

ChelseaGol
komentarzy: 4306
01.01.2022 09:23

Ale się karuzela rozkręciła z tym wywiadem Lukaku o Interze,jego powrocie,ja piszę o tym często bo w dzisiejszej piłce nie ma miejsca na takie zachowanie.

Oszem każdy zawodnik ma prawo na udzielenie wywiadu ale aż takiego,dla sky,i tak zalatuje wypowiedź Lukaku o TUCHELU w słabym znaczeniu.

Powiem wam że to w jakimś stopniu przypomina sytuację w Arsenalu o Aubie i Artecie.

Śmiem powiedzieć że nie ma zawodnika żadnego większego od klubu,ja osobiście wierzę w Lukaku i że będzie zdobywał bramki dla naszego klubu ALE co on chciał osiągnąć takim wywiadem,być w centrum uwagi w złym znaczeniu?
Nie no jak tak to mu to się udało,ja podkreślam ponownie że wierzę że Lukaku będzie dla nas strzelał bramki ale...
Takie zachowanie jego jest delikatnie mówiąc bardzo złe,mało tego,znając Tuchela i jego temperament a jestem murem za Tuchelem to nie wiem jakie może Tuchel odnośnie Lukaku podjąć decyzję?
Jesteśmy 2 słabej dyspozycji i to fizycznej co najgorsze,brakowało nam jeszcze takiego zamieszania Lukaku,i nie chce być złym prorokiem ale nie zdziwię się jak Lukaku nie wyjdzie w postawowej 11-scte na Liverpool.
Mało tego, nie zdzwie się jak Lukaku nie znajdzie się w szerokiej kadrze,mówię to w sposób spokojny nie zamierzam czegoś udawać bo widzę Lukaku ma jakiś problem,ma jakieś ale i takich problemów nie rozwiązuje się w takim sposób i to przeze udzielenie wywiadu.
Ma Tuchela na co dzień,widują się,czemu jemu tego wprost nie powiedział????

Teraz Lukaku będzie bardzo nacezurowny,jak tylko będzie grał na boisku i niech nie strzeli bramkę zaliczy słaby występ to kibice tym bardziej na SB go zjedzą a być może wygwizdaja..

eGzid
komentarzy: 806
01.01.2022 14:25

Dodatkowo odpowiedź Tuchela w mediach o Lukaku. Teraz tylko trening, sen i koniec wywiadów :D

Wojtas
komentarzy: 3223
01.01.2022 00:03

Szczęśliwego nowego roku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ChelseaGol
komentarzy: 4306
01.01.2022 09:13

Dzięki i nawzajem:)

ChelseaGol
komentarzy: 4306
31.12.2021 18:35

Thiago Silva i Werner wrócili dziś do treningów,ten fakt cieszy bo wiadomo że każdy zawodnik do dyskozycji Tuchela zwiększa mu pole manewru.

Z obozu Liverpoolu widziałem na insagramie informacje że 3 zawodników ma covida,jacy to zawodnicy to nie mam pojęcia..

Wolnomyśliciel
komentarzy: 799
31.12.2021 16:03

Był to kolejny frustrujący remis i tyle. Zapominamy i myślimy o przyszłości. Co do wypowiedzi Lukaku to ja bym nie przesadzał i nie dramatyzował. Gość powiedział coś zanim pomyślał. Widocznie myślenie nie jest jego najmocniejszą stroną ;)

Ale forma sportowa Lukaku w ostatnich meczach robi wrażenie. Mając takiego tarana w ataku, spokojnie można zagrać ustawieniem 5-4-1 albo 4-5-1 na Liverpool i myśleć o korzystnym wyniku. Mimo kontuzji jest kim grać i ja bym się skupił na przygotowaniach i myślał pozytywnie zamiast biadolić.

Mam nadzieję że Tuchel już skończy to pierdolamento bo zaczyna to być już denerwujące. Trzeba grać i walczyć tym składem który jest bo on dalej jest jednym z najlepszych w lidze.

ChelseaGol
komentarzy: 4306
31.12.2021 14:46

Tuchel otwarcie mówi że nie podoba mu się wypowiedź.. LUKAKU..teraz przed meczem z Liverpoolem czy słabsza dyspozycja naszą co mecz mamy nowe problemy kadrowe to jeszcze brakowało takiego wywiadu Lukaku.
Jeszcze będzie tak że Lukaku w kadrze się nie pojawi na mecz z Liverpoolem.

ChelseaGol
komentarzy: 4306
31.12.2021 09:21

Wypowiedź Lukaku dla Sky jest nie adekwatna do sytuacji,może myślał że inaczej będzie wyglądała nasza gra czy sytuacja w tabeli.

Nie mniej jednak z pewnością jego wypowiedz nie pomoże nam w żaden sposób przed meczem z Liverpoolem,dodając ilość kontuzji plus covid to nasza wyjściowa 11-stka będzie znacząco być może różnić się od tej w meczu z mewami.

Na instagramie był taki news ktoś wrzucił,odnośnie naszej drużyny,chodziło o zawodników kto ile w tym sezonie nie grał przed kontuzje plus covid i była tabela z nazwiskami.
Można to sobie poszukać i zobaczyć,wiecie że jak to zobaczyłam to aż zaczęłam kręcić głową z niedowierzaniem,z drugiej strony ..JA..sam mówiłem że kontuzje to część tego sportu,będą zawsze ale przyznam się do takiej ilości kontuzji ja nie byłem w żaden sposób przygotowany.

Przed meczem z Liverpoolem nie mam pojęcia kto będzie dostępny na ten mecz a kto nie,skupiam się bardziej jak zdobyć 3 pkt z nimi,chyba tylko w sposób taki jak zagrali z Lisami,będzie Liverpool sam dla siebie przeciwnikiem i nie wyjdzie im mecz,nie będzie to ich dzień:)oby..

FanTheBlues
komentarzy: 3091
30.12.2021 21:12

Luczaczek już wylewa żale że Kocha Inter i chce jeszcze za swoich młodych lat powrócić do Włoskiej drużyny

Drogbaa
komentarzy: 11
30.12.2021 20:07

Szkoda gadać w ogóle o tym pany. Te wszystkie mecz to ustawka, dlatego że tam panują niebotyczne pieniądze. Taki odoi powinien nie dostać wypłaty to może być poszedł po rozum do głowy. Też bym chciał taką robotę że płacą mi czy się staram czy nie. Jak rudigej odejdzie za darmo do srealu to będzie koniec. I to pokaże jak głęboko ma Chelsea

ChelseaTheGoat
komentarzy: 68
30.12.2021 20:29

to idź na to zapracuj a dostaniesz taka robotę nie tylko komentujesz z przed ekranu

Chelsea1905
komentarzy: 452
30.12.2021 18:22

Wszyscy ci co dobrze grają lapą kontuzję , a kontuzje nie łapią zawodniķow slabobgrających typu Odoi, Alonso,Pulisic.Ciejawe jaką ekipę Tuchel zmontuję na Liverpool ,aż strach pomyśleć bo wahadłowych brak.

chelsefan
komentarzy: 2539
30.12.2021 20:29

Czas przejść na 4 obrońców i się przyzwyczaić. Oby Tomek chociaż jeden mecz tak spróbował . w obecnej sytuacji lewa obr-AZPI. środek -SILVA I CHALOBAH prawa obr-RUDI.

DejwCFC
komentarzy: 648
30.12.2021 16:15

Mino że dalej jestem zdenerwowany bo mistrzostwo odjechalo to mimo wszystko 2 miejsce nie będzie złym wynikiem tylko jak tu grać bez odpowiednich piłkarzy liczę że w styczniu nie tylko przyjdzie lewe wahadło ale ktoś jeszcze kto pomoże w osiągnięciu wicemistrza

world92
komentarzy: 116
30.12.2021 16:13

Co do samego meczu, to dla mnie Odoi na ten moment kompletnie nie nadaje się do gry na tym poziomie. Facet jak tylko dostanie dobrą okazję to ma obsrane portki. Jeszcze te jego zagrania piętką na odwal się mnie po prostu rozbrajają. Jakby czasami był odklejony od rzeczywistości i nie zdawał sobie sprawy o jaką stawkę toczy się gra. Ktoś tu wcześniej trafnie napisał, że jak tylko gość dostaje piłkę, spada mu IQ do 5. Chcemy bić się o najwyższe cele a mamy sporo takich paproków jak on. Po sezonie na miejscu zarządu wysłałbym go na minimum dwuletnie wypożyczenie do jakiegoś Crystal Palace i sprawdził, czy to kwestia jego wieku czy psychiki. Bo jeśli to drugie to nie ma sensu dawać mu kolejnych szans.
Wiele osób (kibiców Chelsea i nie tylko) jest zdania, że Chelsea jest klubem, w którym parcie na sukces jest ogromne. I w związku z tym w naszym klubie nie ma wystarczającej cierpliwości dla piłkarzy, aby pokazali swoje umiejętności i wkomponowali się w zespół. I po części zgadzam się z takimi opiniami. Ale Panowie, ile można czekać aż zawodnik zacznie prezentować wymagany poziom? Ile jeszcze szans dostaną Odoi, Ziyech, Pulisic, Barkley (o Alonso szkoda wspominać, bo to nigdy nie nastąpi)? Ciekaw jestem co będzie z Havertzem, bo jak na razie gdyby nie gol w finale LM można by mówić o kompletnym niewypale. Werner też nie jest idealny, ale nadrabia przynajmniej serduchem.
Trochę też śmieszy mnie fakt, że Ci piłkarze, jak na warunki PL w dalszym ciągu prezentują się jak patyczaki - zero pożytecznej masy mięśniowej mimo że niektórzy z nich są już u nas sporo więcej niż jeden sezon. Wczoraj nie wiedziałem czy się śmiać czy płakać jak Pulisic czy Odoi nawet piłki nie potrafią zastawić gdy mają na plecach obrońcę. Niestety takich żenujących sytuacji jest w naszym zespole za dużo.

world92
komentarzy: 116
30.12.2021 15:48

Zgadzam się z przedmówcą co do naszego przygotowania fizycznego. Zauważyliście, że to już kolejny taki mecz, gdy puchniemy raptem po 30-40 minutach gry? Nie wierzę, że przez ostatnie kilka meczów mieliśmy taktykę strzelenia gola i murowania bramki zaraz po. Brighton nas po prostu wczoraj zabiegało, a my nie nadążaliśmy za tempem całego meczu. Rozumiem, że kontuzje, covid, i inne czynniki wykluczyły z gry sporo naszych graczy, ale czy takie Brighton czy Burnley aż tak rotuje składem lub ma lepszą wyjściową jedenastkę od nas w tym momencie? Nie, a ich piłkarze mimo że teoretycznie słabsi technicznie i grający non stop nas po prostu zajeżdżają. Nie ma LM i innych meczów pucharowych a mimo to kondycja naszych piłkarzy wysiadła na dobre już jakieś 2 miesiące temu. Jak to możliwe, że są takie dysproporcje w przygotowaniu fizycznym między nami a innymi ekipami? W Liverpoolu Salah i Mane grają praktycznie każdy mecz od deski do deski (z wyjątkiem śmiesznego Carabao) i wyglądają o niebo lepiej od nas (może oprócz ostatniego meczu, gdzie paradoksalnie mieli więcej odpoczynku).

pandacfc
komentarzy: 258
30.12.2021 15:15

Mi się wydaje że jakis problem jest z przygotowaniem do sezonu wyglądamy ospale motorycznie dramat albo wymienić sztab od przygotowania fizycznego albo nie wiem bo kolejny piłkarz wypada z kontuzją nie uwierzę ze każdy zrywa co chwile cos o tak fizycznie jestesmy gorsi od Mew tzn ze cos jest nie tak że taki Pulisic od 60 min oddycha rękawami

pandacfc
komentarzy: 258
30.12.2021 15:10

James zerwanie i wypada sezon klęska dla nas

redtrid
komentarzy: 492
30.12.2021 12:47

Panowie, proszę odjebać się od Tomka. Gramy jednym ustawieniem, co mi się nie podoba, ale popatrzcie na liczbę czynników zewnętrznych, zwłaszcza covid. Martwi liczba kontuzji sprzed covida, bo to może pokazywać, że sztab przeholował z treningami, ale obiektywnie już tego nie zweryfikujemy ze względu na covid.

Co do kilku graczy, którzy wrócili po covidzie, w tym CHO - grają słabo, ale to głównie wina Premier League. To już nie jest normalna rywalizacja, a cyrk na kółkach. Wszyscy wiemy, że najbardziej wyrównaną kadrę mają cipki. Guardiola na pewno lepiej od Tomka rotuje składem, ale nie robił tego w pierwszym roku bycia w Anglii. Wszystko da się sprawdzić.

Co do wczorajszego meczu, szybko trzeba o nim zapomnieć. Też czułem, że welbeck nam strzeli.

Co do samych zawodników, to do wylotu z klubu latem są: Ziyech, Alonso, Jorginho, Barkley. Przypomnę, że już Frank chciał do nas sprowadzić defensywnego pomocnika. Brakuje nam takiego niemiłosiernie.

Co do transferów zimą, to koniecznie potrzebujemy lewego wahadłowego, Frank miał rację co do Alonso. Digne na półroczne wypożyczenie jak najbardziej tak. Patrząc na nasz środek pola, to koniecznie musimy kogoś sprowadzić/skrócić wypożyczenie. Kilka osób napisało o Rubenie z Volverhampton. Moim zdaniem jest nie do wyciagnięcia zimą, ale dla mnie jest bardzo dobrym grajkiem.

Co do wczorajszego meczu CHO - dramat. Ja tam widzę w nim jednak cały czas potencjał i 1,5 roku, żeby odpalić na całego u mnie ma. To samo z Pulisiciem czy Havertzem.

ChelseaGol
komentarzy: 4306
30.12.2021 11:24

Po wczorajszym meczu James opuszczał klub za pomocą kul,tak więc kontuzja jest poważna,Tuchel mówił że to uraz miesniowy.

Nie wiem jak zagramy z Liverpoolem aby tego meczu nie przegrać,tak nie przegrać bo wczoraj fizycznie odstawalismy od mew a co będzie na tle zawodników Liverpoolu?

Jeszcze dodać covid,kontuzje,już teraz nie mamy boków wahadel,bo Alonso jest ale na papierze,w meczu jak już gra to gra przeciętnie.
Zresztą co ja mówię o Alonso jak środek pola Jorginho,Kovacic wczoraj przez Bissume zostali zdominowani.

Tuchel musi coś z tym zrobić,albo odpuścić 2/3 sesje treningowe i to może pomóc na przemeczonych zawodników lub iść o krok dalej i zmienić formację?

Nie możemy tkwić tak jak teraz,remis,wygrana,i ponownie remis.
Tak gramy,a jak zaczną wpadać nam porażki to wtedy zaczną wychodzić brudy,problemy z niczego,jest słabo obecnie ale niestety zawsze może być gorzej.

Jesteśmy tuż tuż przed otwarciem rynku transferowego,nie ma na co czekać,robimy transfery,potrzebujemy SO bo żaden z obrońców którym kończy się kontrakt nie przedluzyli umowy,to jest problem.
Środek pola,tu potrzeby jest pomocnik pokroju Ruben Neves,ja bym się starał o niego,wtedy przerwać Saula wypożyczenie,Barkley oddać na wypozyczenie lub sprzedać.
Lewa strona,mówi się o Digne z Evertonu,jestem na tak ale tak jak klub chce go wypożyczyć do końca sezonu,dobre rozważenie,ale ciężko uwierzyć że Everton zgodzi się na to.
Po przyjściu Digne zapewne Alonso usiądzie na ławce.
Co teraz z ofensywa,jest wielu zawodników,mają potencjał ale nie wnoszą do gry niczego co by pozwoliło na wygrywania meczu.
Tu sądzę że zmian w ofensywie nie będzie zimowym okienku transferowy,chyba że zawodnik pokoju Ziyech,Pulisic czy Callum poprosza zarząd na odejście z klubu,wtedy kogoś trzeba pozyskać lub skrócić wypożyczenie zawodnika który wiele wniesie świeżości do naszej gry.

Sytuacje mamy nie za ciekawą ale też nie wolno panikowac do pokój to 3 miejsce mamy dalej,chciałbym i każdemu z nas życzę aby w końcu Tuchel miał chociaż 80% kadry do dyspozycji,bo całej kadry zdrowej nie będzie miał do końca sezonu.

Zdzisiekmineta
komentarzy: 33
30.12.2021 06:10

ToSąDziady miał ostatnio rację we wszystkim co pisał.

DejwCFC
komentarzy: 648
30.12.2021 00:55

Zjebać mi humor to tylko Chelsea potrafi...

Pocholere
komentarzy: 851
30.12.2021 00:37

A co Lamptey tam kręcił naszymi dzisiaj. Niedługo to będzie topka.

kamiencov
komentarzy: 46
29.12.2021 23:47

Aż się nie chce komentować takiego meczu, a przedmówcy już w sumie wszystko powiedzieli. Moje przemyślenia co do paru graczy w tym meczu: Pulisić, praktycznie każde wyprowadzenie piłki to strata, jakieś kompletnie nieprzemyślane próby dryblingu kończące się zazwyczaj trafieniem piłką w nogi rywala, w obronie raz po raz brali go na zamach jak dzieciaka. CHO, kolejny raz ma piłę na zamknięcie meczu i podejmuję decyzję jak ja grając w fifę gdy mi się guziki na padzie pomylą. Jorginho, mnóstwo strat, kompletny brak powrotu po stracie piłki (albo w tempie chodzonym), wiem że Usain Bolt to on nie jest ale czasem moja 90letnia babcia szybciej się zbiera niż on. Nie lubię krytykować piłkarzy ale po dzisiejszym meczu znowu dają do tego pretekst :/

StarkillerObl
komentarzy: 263
30.12.2021 03:43

Zawsze się łatwiej krytykuje ludzi zaraz po tym jak im coś nie wyjdzie.
Ponadto Chelsea jest akurat takim zespołem, że jak przegra (z rozpędu napisałem, ale ten remis to trochę taka nasza porażka) z takim rywalem jak Brighton to przeważnie dlatego, że ktoś coś zawalił, a nie dlatego, że Chelsea grała fantastycznie, ale rywal grał jeszcze "fantastyczniej".

Winowajcy:
- Lukaku, bramkę strzelił i fajnie grał "na ścianę" (w jednej z sytuacji Kante mógł na pewno więcej wyciągnąć z takiego zagrania, bo Lukaku mu ładnie podał na dobieg), ale to nie wystarczyło. Oby kiedyś osiągnął taki poziom gdzie będzie takie spotkania wygrywał dla Nas.
Przykładowo koło 80 minuty miał okazję w polu karnym i nawet mu się udało przełożyć jednego obrońcę, ale jeszcze drugi go zdążył zablokować.
Jakby go oceniać tylko na tle drużyny to chyba jaśniejszy punkt w ostatnim czasie, ale wierzę, że stać go na więcej.
- CHO --> w poprzednim spotkaniu był na nim podyktowany rzut karny, asystował Lukaku i jeszcze chyba rzucił tą piłkę, po której był karny na Lukaku... no i oczywiście zmarnował setkę. Niestety ten mecz nie był taki jak ostatni, bo w tym tylko zmarnował setkę. Ja go skreśliłem już dawno temu (kojarzy mi się, że miałem taką teorię, że odkąd dostał wysoką tygodniówkę to mu odje...chało) i teraz go trochę "odkreśliłem", ale jak tak będzie grać no to nic z niego nie będzie. Są takie mecze, że ma się jedną okazję 100% i trzeba z tego zrobić bramkę.
To było jedno z takich spotkań i on tego niestety nie zrobił.
- Pullisic --> Pamiętacie jak po spotkaniu z City w zeszłym sezonie jakiś ekspert pastwił się nad Chelsea i mówił, że tylko Pullisic był tam "jasnym punktem kilka poziomów wyżej od kolegów"?
Ja pamiętam (chociaż przegrany mecz z City w zeszłym sezonie? Albo to nie był mecz z City albo to było jeszcze za Lamparda :P)
Niestety nie umiem sobie przypomnieć, żeby od tego czasu był drugi taki mecz, w którym Pullisic był kilka poziomów wyżej od kolegów. Było kilka dobrych spotkań, ale czy było coś naprawdę wybitnego?
Poza tym myślę, że my jednak oczekujemy czegoś super od gościa, który w tym klubie nosi dychę na plecach.
(Mówcie co chcecie o Hazardzie w Realu, ale nasz niebieski Hazard to było coś, a Pullisic jakoś swoim poziomem do niego nie nawiązuje. Not. Even. Close.

Parę słów podziękowań też dla arbitra. Nie wiem czy tam na końcu był gol Mounta czy tak jak wskazał arbiter faul Masona, ale naprawdę mam już dość i chcę, żeby ta wyje*** się skończyła! Czy naprawdę to jest taki problem, żeby w sytuacji gdzie może być prawidłowo zdobyty gol podejść do monitora i to zobaczyć?! Czy to naprawdę będzie taka obelga dla honoru arbitra kiedy podejdzie i zweryfikuje (dając przy okazji jasność również nam kibicom)?! Mogliśmy i powinniśmy ten mecz rozstrzygnąć z tym co mieliśmy, ale to nie znaczy, że nie zasługujemy na rzetelne sędziowanie. Zasługują na to nasi piłkarze i zasługujemy na to my kibice. Myślę, że mamy świadomość, że większość zawodników, którzy tracą piłkę we własnej strefie defensywnej wykorzysta nawet minimalny kontakt z przeciwnikiem, żeby się przewrócić bo co mają do stracenia? Jak był faul no to jest git, a jak nie było to może sędzie i tak odgwiżdże. Są może jakieś przypadki gdzie ktoś by się bał dostać żółtą za symulacje (bo np. jedną żółtą już ma), ale to nie w końcówce spotkania więc no...
Nie wiem czy zasługiwaliśmy na gola, ale na pewno zasługiwaliśmy na VAR check.
Żadna technologia wspomagająca arbitra nie jest w stanie pomóc jeśli arbiter nie chce się nią wspomóc...

To chyba tyle ode mnie

Kris1978
komentarzy: 896
29.12.2021 23:45

Ja mam nadzieję że po sezonie zarząd pozbędzie się niewypałów i w końcu zaczną kupować naprawdę dobrych grajków typu raphinia z Leeds

Wojtas
komentarzy: 3223
29.12.2021 23:27

Już wolę wziąć Edena Hazarda za tę parę pieniędzy niż widzieć to co wyprawiają Pulisic i Hadson Odoi przez te mecze w nich wykonaniu

Nufrevi
komentarzy: 183
29.12.2021 23:41

Zdecydowanie, maja czasami przeblysk, ale KURWA... 0 pomyslu, wbiec z pilka do bramki, zakiwac obronce, podac na oslep

ChelseaTheGoat
komentarzy: 68
29.12.2021 23:11

Nie ma co winić Tuchela robi co może. ( słusznie domaga sie 5 zmian bo w drugiej połowie już wszyscy ledwo oddychali )

Stanę trochę w obronie zawodników chelsea wszyscy krytykują puliscia i CHO ale pamiętajmy ze to nie jest docelowa pozycja pulisica a co do CHO tego gościa po prostu trzeba nauczyć strzelać bo chłop co marnuje akcje to aż głowa boli, i też było widac już w 2 połowie że ledwo oddycha.

Jeśli szukać plusów to napewno mount który chyba co wziął tak popierdalał i Lukaku
Pisałem też przed meczem żeby oszczędzić Jamesa bo może doznać kontuzji i Kurwa wykrakałem.
Naprawde strach myślec o meczu z liverpoolem jeśli nie wróci bo nasza główna taktyka opiera sie na wahadłowych których obecnie nie posiadamy


Kris1978
komentarzy: 896
29.12.2021 23:24

Co do Cho z tej mąki chleba nie będzie po sezonie sprzedać go powinni do Bayernu bo na ligę angielska się nie nadaje nie potrafi podać nie potrafi strzelić

blue1
komentarzy: 854
29.12.2021 23:08

1. Kryzys i znaczący regres formy w przeciągu kilku tygodni, stawiają nas w bardzo nieciekawej sytuacji.
2. Gra w obronie się posypała, oprócz tego, że tracimy bramki, rywale mają dużo sytuacji czy to z kontry, czy z ataku pozycyjnego. Organizacja gry obronnej i ustawienie obrońców + to, że niektórzy dają się łatwo przedryblować powodują niepotrzebną nerwowość i destabilizację w ustawieniu.
3. Szeroka kadra - co z tego, że szeroka, jak dużo kadrowiczów daje d*py i nie dają jakości, gdy grają od pierwszej minuty. Z przodu wydawałoby się mamy sporo dobrych, kreatywnych graczy, a rzeczywistość ligowa brutalnie weryfikuje, że mamy tam braki i panuje chaos.
4. Dzisiaj na ochrzan zasługuje niewątpliwie paru graczy, ale ciągle przed oczami mam sytuację CHO, gdy szliśmy 2 vs 1. Zawiodłem się na Kovacicu, dziś momentami przejmował piłkę i wypuszczał ją sobie za daleko, jak amator, a to stwarzało dla nas zagrożenie. Ogólnie mnóstwo niedokładności i niecelnych podań ze strony całego zespołu. Tak nie można grać, a gramy już tak od kilku spotkań.
5. Lukaku zagrał solidnie, wracał głębiej i zdobył jedyną bramkę, mam nadzieję, że nie zgaśnie z mocnym rywalem, jaki są The Reds.

El_Presidente
komentarzy: 79
30.12.2021 13:31

a pamiętasz, żeby kiedys zagrał dobry mecz z dobrym zespołem, bo ja nie ? On tylko z ogorami błyszczy, o taki wielki napastnik kupiony za 100mln zeby strzelac ogorom. Może w ktoryms sezonie moze rzeczywiscie da to wygrana ligi, bo o lidze mistrzow nie ma co marzyc z taka mameja na 9.

Pocholere
komentarzy: 851
29.12.2021 23:06

Ta Liga Mistrzów to był niesamowity fart.

Chelsea1905
komentarzy: 452
29.12.2021 23:03

Jak Liverpool wczoraj dal dupy to my standard to samo.Więc po co nawet podnosić dyskusję

Chelsea1905
komentarzy: 452
29.12.2021 22:57

Remisujemy kolejny mecz z drużynami które walczą o życie w tej lidze.Czas zapomnieć ,że coś się zmieni!!!Odoi , Pulisciic,Alonso z takimi zawodnikami czas myśleć tylko o bronieniu trójki w lidze bo naprawdę możemy niedługo Arsebal zmienić w tabeli

damiao1991
komentarzy: 94
29.12.2021 22:55

No to nasza walka o mistrzostwo zakończona. Tak grające City na pozostałych 18 kolejek ile razy wtopi? Maks z 5 razy więc nie ma już żadnych szans.
Teraz trzeba oglądać się za siebie, następnie gramy z Liverpoolem, City, Arsenalem i Tottenhamem..

ChelseaGol
komentarzy: 4306
29.12.2021 22:49

Maaaamamiaaaa co to był za mecz,przepuszczałem że mewy nas będą nękać grą,tak było i szacunek dla nich za grę i ten jeden punkt wywalczony,cieszmy się że nie wyrównali w 75 min.boo stać ich by było z pewnością na kolejną bramkę.
Tuchel za dzisiejszy mecz ma u mnie kolejnego plusa,facet wpuszcza tak wcześniej Kante nie mając już zmian,zrobił to bardzo ryzykownie ale musiał,to co z kontuzjami wyprawia się u nas to ja nie mama pojęcia żadnego,nie wiem co o tym sądzić.
Teraz przed meczem z Liverpoolem jak zagrać z taką drużyną jak uwaga,w meczu z AV było dużo strat i nie wymuszonych błędów ale dziś,nasza drużyna pobiła rekord w liczbie błędów własnych,chyba Jorginho wygrał tą rywalizację ze wszystkimi,na plus jak można już kogoś pochwalić to Lukaku,za grę,za pracę jaką włoży w ten mecz,i tak,pomoc dziś bardzo słabo, każdy przed meczem i ja też cieszył się gdy zobaczył skład nasz że w pomocy Jorginho i Kovacic,ale po strzeleniu bramki przestaliśmy grać,zero gry z naszej strony.

Można to spokojnie podsumować sytuacją naszą tą nieporadność na tle mew,tak graliśmy z mewami a nie z City np.to podanie Calluma do Mounta gdzie podał w... NOGI.. obrońcy mew.:)szok jeszcze raz szok ja się złapałem chyba gorzej za głowę jak Callum po tej akcji.

W trakcie meczu,chyba każdy z nas czuł tą bramkę dla mew że strzelic mogą,popatrzyłem jak my gramy to pomyślałem że mamy blisko stycznia,połowę sezonu za nami,pomijać ten covid i liczbę ciągłych kontuzji to nasza drużyna nie wytrzmyje fizycznie,tak nie wytrzymuje fizycznie.
Taka ilość błędów w naszym wykonaniu od Mendego po atak, co inny zawodni i za chwilę kolejny błąd to z czegoś musi się brać,sądzę że brakuje nam siły,nie jesteśmy przygotowani wyjść co 3 dni na mecz i narzucić swój styl gry.

Ja dziś już sekundę po ostatnim gwizdku zaczynam mocno ale to mocno doceniać to obecne 3 miejsce,nie będę liczył w momencie obecnym to co gramy na jakieś mistrzstwo,nieeeeee nie będę myślał o mistrzostwie,owszem będę liczył na walkę i naciskanie na City i Liverpool ale musimy niestety rozglądać się za plecy.
O mistrzstwie można myśleć jak drużyna wygrywa seriami mecze.
Bo przeciwnicy nie śpią,i niech nie daj Boże taki Arsenal czy MU lub Spurs wpadną w serię zwycięstw a my się nie poprawimy z grą czy z kontuzjami to aż się boję pomyśleć jakie możemy mieć problemy utrzymać 3 miejsce.
Piszę to 2 spokoju,planowałem to napisać po meczu z AV ale dziś przyszedł lepszy moment na to..

Mimo wszystko mówię dobrej nocy...

kamiencov
komentarzy: 46
29.12.2021 23:55

Zgadzam się, że nasze cele zostały brutalnie zweryfikowane, i trzeba raczej oglądać się na goniących, a nie napalać się na gonienie City. Ja z kolei bardzo żałowałem, że BHA nie strzelili w tym swoim okresie giga-naporu, bo jestem zdania, że przy 1-1 w połowie 2 połowy, coś byśmy jeszcze może trafili. A tak, typowy pasztet w doliczonym czasie i nawet czasu na reakcję nie ma. I jeszcze to przeczucie, jak wchodził Welbeck, że cholera dawno nam nic nie strzelił to pewnie dzisiaj, no i ch...

Jacek72
komentarzy: 65
29.12.2021 22:48

Ok. Już się uspokoiłem. Ja rozumiem zmęczenie, kontuzje. Ale ten mecz był do wygrania! Nie będę się czepiał wszystkich zawodników. Jedni oddychali rękawami, inni wracają po kontuzjach. Trudno. Ale jedno muszę napisać. I nadszedł na to czas. CHO nie jest piłkarzem na taki klub jak Chelsea! Nigdy nie rozumiałem fenomenu tego zawodnika. Jest niedokładny, mało dynamiczny, w obronie zero. No i najważniejsze - jego inteligencja boiskowa jest zerowa! Ile jeszcze sezonów potrzeba, by wskoczył na wysoki poziom? 5? 10? Skończy karierę, a dalej będzie przeciętniakiem. I żeby nie było. To moje zdanie. Nikt nie musi się z nim zgadzać. Ja w niego już nie wierzę. Koniec.

Baston88
komentarzy: 23
29.12.2021 22:47

Teraz widać brak Wernera może bramek za dużo nie zdobywa ale w porównaniu z Hudson czy pulisiciem ma duży wpływ na grę z przodu

luku
komentarzy: 388
29.12.2021 22:44

Tragedia, tragedia, bezradnosc i raz jeszcze nieudacznictwo na najwyzszym poziomie. Tym samym koniec walki o mistrzostwo. Mozemy kopac teraz o Top4 a z taka gra i to nie bedzie takie pewne. Brawo Brighton za konsekwentna gre do konca. Czas Panie Tuchel i klub wyciagnac wnioski.

Trunek
komentarzy: 573
29.12.2021 22:43

Ktoś tam wcześniej pisał o zmianie trenera.
Ja bym Souse wykupił z Flamengo

Luke
komentarzy: 208
29.12.2021 22:41

Gdzie jest ta Chelsea, która traciła 4 bramki z czego 2 w parunastu meczach.... Liga zakończona. Czekamy na 22/23.

eden1905
komentarzy: 1494
29.12.2021 22:40

Ostatnie 5 meczy na Stamford:

1-1 vs Brighton
1-1 vs Everton
3-2 vs Leeds
1-1 vs United
1-1 vs Burnley

Rozumiem kontuzje, choroby, mało zmian... ale do cholery. My powinniśmy takie drużyny odprawiać z kwitkiem. To są tak debilnie potracone punkty, że głowa mała. City już 8 punktów przewagi. Oni tego nie wypuszczą. Nie wierzę w to. Zresztą.... Kto ma ich gonić? My z naszą "grą"?

KM94
komentarzy: 95
29.12.2021 22:40

Gdzie są ci którzy wczoraj pisali pod innym artykułem że powrocilsmy do formy po meczu z brenford i aston villa podniecali się że wysoka wygrana i 3 do jaja będzie.
Niech wywalą Alonso jorginho pulisic kepa.
Po co nam taki pulisic ja bym widział u nas chętnie Leroy Sane jest w dobrej formie A primier league zna dobrze.
Jak tak będzie to jak bywa w chelsea trenerzy długo u nas się nie trzymają.
Abramovich napewno chce wygrać ligę A 3 miejsce go nie zadowoli co innego było gdy lampard prowadził drużynę z młodziakami.

pandacfc
komentarzy: 258
29.12.2021 22:38

Chelsea zostało okradziona z bramki na 2-0 i 3pkt. Mount nie faulował w tej sytuacji kiedy odebrał piłkę i trafił do pustej bramki (po tej sytuacji Welbeck strzelił na 1-1). Moim zdaniem - Mike Dean to najgorszy sędzia Premier League, gość nie ma pojęcia o tym co gwiżdże. Nie ma co zwala bo graliśmy slabo ale ogladam powtórkę w zbliżeniu i bylo czyste w pile. Chuje..

KM94
komentarzy: 95
29.12.2021 22:42

Niema co zwalać na sędziego chelsea powinna rozbić taki brighton to nie jest Man City.
Niema co płakać zwalać na sędziego.

eden1905
komentarzy: 1494
29.12.2021 22:44

Dziwne w takim razie, że Mount nie naciskał na sędziego żeby sprawdzał VAR. Szybko odpuścił. Poza tym, nawet jakby sprawdził i się okazało że czysto, to przecież sędzia użył gwizdka i przerwał grę. Jakoś podczas strzału chyba. Było widać, że bramkarz Brighton odpuścił wtedy bronienie. I tak by tego nie uznali pewnie.

Chibs
komentarzy: 190
29.12.2021 22:38

Pulisic, Odoi, Alonso, Jorgihno - to nie są zawodnicy na miarę klubu, który chce rywalizować o mistrzostwo z Liverpoolem czy Man City. To są zawodnicy na miarę jakiegoś Crystal Palace czy Southampton...
Nie wiem jak to jest, że dawniej mieliśmy takiego Williana, może nie był to ten sam poziom co Hazard, ale trzymał stabilną formę cały sezon? A dzisiaj? Mamy Odoia, który zagra dobry mecz jak z Aston Villa, by dzisiaj zagrać na poziomie grajka z Championship... To samo Pulicic - jeden przyzwoity mecz a potem 10 średnich..
Mendy - ostatnio też bez rewelacji, broni to co musi, nic ponad normę jak to było wcześniej. Może pora dać więcej szans Kepie?

No nic trzeba chyba liczyć na powrót Timo i że w końcu dłuższy czas będą mogli razem pograć w ataku z Lukaku i razem coś pociągnąć. Bo razem to chyba za wiele nie pograli, jak nie jeden kontuzja to drugi.
A Odoia, Pulisica czy Ziyecha trzeba powoli skreślić i odesłać do jakiejś Aston Villi, bo tam jest ich miejsce

thesabr3
komentarzy: 2074
29.12.2021 22:42

William trzymał poziom cały sezon dobry żart , jak dla mnie Odoi to jego kopia 1-2 dobre mecze i kolejne 3 przeciętne . Szkoda że nie sprzedaliśmy go wtedy do Bayernu.

Chibs
komentarzy: 190
29.12.2021 22:49

Może z tą stabilnością trochę przesadziłem, ale na pewno nie miał takich wahań formy jak Odoi i porównywanie go do niego to obraza dla brazylijczyka, może drugim Hazardem to on nie był, ale na pewno nie miał takich wahań jak Odoi, gdzie dzisiaj miał problemy z przyjęciem piłki czy celnym podaniem na 10m, już nie mówiąc o podejmowaniu decyzji.

Trunek
komentarzy: 573
29.12.2021 22:37

A se nucę tę świetną piosenke...
Nic się nie stało ... nic się nie stało...

pacino
komentarzy: 302
29.12.2021 22:31

ja pierdole te wszystkie odoje pulisiki to są takie półśrodki, kiedy oni kurwa zaczną prezentować wymagany poziom? W dodatku kolejny mecz okupiony kontuzją kluczowych zawodników i oczywiście jednym ze zmienników musi być Alonso, chryste jezusieński kiedy się w końcu z tego klubu pozbędziemy tych odpadów i wiecznych "perspektywicznych"
Tempo meczu nieziemskie, Lukaku niestety dzisiaj nie miał z kim grać.
No i jebać FA, cała liga rozjebana COVIDami, a oni nie potrafią zaklepać 5 zmian w meczu.

pandacfc
komentarzy: 258
29.12.2021 22:35

Dokładnie taki Havertz az sie prosił o zmiane

pandacfc
komentarzy: 258
29.12.2021 22:31

Chuj nam w dupe i tyle gramy gówno takie że jak sie nie ogarniemy to z Lille przejebiemy

Baston88
komentarzy: 23
29.12.2021 22:31

Z graczami typu Hudson i pulisic daleko nie pociągniemy niestety szkoda coś pisać

Chelsea ?
komentarzy: 1670
29.12.2021 22:29

To było pewne że nam strzelą zawsze nasi muszą coś odwalić i to nie tylko w Obronie mieć kilkadziesiąt kontr w tym 2 na 1 i nie Wykorzystujesz ich to potem się nie ma co dziwić Everton burnely to już nie pierwszy raz dramat

grzybeek
komentarzy: 537
29.12.2021 22:29

Pierdolo.. kur.. sędzia rozpierdoli. Mecz cały czas my faul oni zajazd po kostkach perfidny nic my czysty odbiór faul No kurw. Zjebal nam mecz mouncik czysty odbiór faul luka dalej fajnie whuj mouncik to wogole lata a nie gra pięknie czaluba bez szans idealnie wgrał za niego a był przy nim tym razem bez szczęścia …

thesabr3
komentarzy: 2074
29.12.2021 22:31

Sami sobie zjeba... ten mecz nie ma co szukać usprawiedliwień

thesabr3
komentarzy: 2074
29.12.2021 22:31

Sami sobie zjeba... ten mecz nie ma co szukać usprawiedliwień

pandacfc
komentarzy: 258
29.12.2021 22:34

Mi tez sie wydaje ze nie bylo faulu ale co Odoi zdupcyl to szok

FanTheBlues
komentarzy: 3091
29.12.2021 22:29

Tak jak pisałem w przerwie,z taką gównianą naszą grą było pewne że mewy w końcu doprowadzą do remisu.Wyprzedzamy klopów w tabeli,ale co z tego jak oni mają 1 mecz od nas mniej rozegrany.Trzeba zrobić transfery i ściągnąć porządny atak,bo inaczej będziemy w czarnej upie

Kris1978
komentarzy: 896
29.12.2021 22:31

Bardziej środkowy jest potrzebny i ktoś na wahadło za tego drewnianego Alonso

Kris1978
komentarzy: 896
29.12.2021 22:29

Tak jak pisałem dużo wcześniej pozbyć się takich grajków ja odoi , Alonso , Jorginho, pulisic , zyiech , Saul bezjajeczni grajkowie szkoda pensji na tych słabeuszy już mamy po mistrzostwie teraz musimy uważać żeby nie wypaść z top 4 tylko tyle nam pozostaje kolejny chujowy mecz a progresu nie widać

Wojtas
komentarzy: 3223
29.12.2021 22:28

Zmarnowane sytuacje się mszą, Lukaku dzisiaj znowu zagrał bardzo dobrze tylko co z tego jak jego partnerzy w ataku zagrali żenująco. Niby mamy obecnie 2 miejsce ale tak grając to możemy tylko pomarzyć.

Cfc4Ever
komentarzy: 484
29.12.2021 22:28

Jeśli na mecz z Liverpoolem nie wróci Thiago Silva i James to nie ma co liczyć na zwycięstwo ani remis...

thesabr3
komentarzy: 2074
29.12.2021 22:29

To może być dość bolesna niedziela

thesabr3
komentarzy: 2074
29.12.2021 22:28

Jak zwykle strzelamy bramkę i zamiast iść za ciosem i zabić mecz to przestajemy grać w piłkę. Trzeba się cieszyć z remisu bo Brighton zasłużyło na zwycięstwo bardziej niż my ...

Cfc4Ever
komentarzy: 484
29.12.2021 22:27

Ciekawe czy doczekamy kiedyś meczu w którym Chelsea przy prowadzeniu 1-0 nie straci gola w końcówce.

Trunek
komentarzy: 573
29.12.2021 22:30

No właśnie to samo chciałem napisać...
Na początku sezonu graliśmy do końca, a teraz obejmujemy prowadzenie i się bronimy. Tuchel zrób coś z tymi chłopakami...

Nasza strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

close