Fot. Chelsea FC

Efektywność na zerowym poziomie, pewność siebie również. Kolejna frustrująca porażka. Chelsea FC 0:1 Newcastle United FC

Autor: Mateusz Ługowski Dodano: 14.03.2026 20:28 / Ostatnia aktualizacja: 14.03.2026 20:28

Po wysokiej porażce z Paris Saint-Germain w Lidze Mistrzów piłkarze Chelsea przegrali z Newcastle United 0:1 w meczu 30. kolejki Premier League. The Blues praktycznie przez całe spotkanie przeważali, ale nie wykorzystali żadnej stworzonej okazji. Bramkę na wagę zwycięstwa strzelił dla Srok Anthony Gordon.

W pierwsze fazie meczu Chelsea skupiła się na utrzymywaniu się przy piłce. The Blues grali spokojnie, spychali rywali do defensywy i stworzyli kilka ciekawych okazji.

Jako pierwszy na bramkę Srok uderzył Wesley Fofana. Po dośrodkowaniu z rzutu rożnego Francuz najwyżej wyskoczył do piłki, ale jego uderzenie okazało się minimalnie niecelne. Dobrą okazję miał też Cole Palmer, który mając dość dobrą pozycję do strzału i stosunkowo sporo wolnego miejsca, uderzył bardzo niecelnie. Swoich sił spróbował też Enzo Fernández, ale jego mocne uderzenie zza pola karnego zatrzymało się na barku Cole'a Palmera.

Chelsea prowadziła grę i w pierwszym kwadransie była drużyną wyraźnie lepszą. Być może właśnie to uśpiło defensywę Niebieskich, bowiem w 18. minucie Newcastle objęło prowadzenie po szybkim ataku. Joe Willock uniknął spalonego i idealnie wybiegł za linię obrony do podania z głębi pola, a następnie zagrał w polu karnym do Anthony'ego Gordona, który bez problemu wykończył akcję.

Była to pierwsza okazja bramkowa przyjezdnych i od razu została wykorzystana. Piłkarze Chelsea dali się zaskoczyć i zostali ukarani za brak zdecydowania pod bramką przyjezdnych.

Chelsea starała się odpowiedzieć i nadal miała wyraźną przewagę w posiadaniu piłki, jednak jej ataki były zbyt przewidywalne. Niebiescy wymieniali mnóstwo podań przed polem karnym rywali i nie potrafili znaleźć sposobu na wypracowanie sobie dogodnej sytuacji strzeleckiej. Poszczególne próby były dalekie od ideału, a defensywa Srok kontrolowała sytuację.

Do końca pierwszej połowy Chelsea nie udało się doprowadzić do remisu i na przerwę The Blues schodzili przegrywając.

W drugiej połowie przewaga Chelsea była jeszcze bardziej widoczna. The Blues ciężko pracowali na wyrównującego gola, nie można było odmówić im braku zaangażowania. Co zdumiewające jednak, wiele akcji kończyło się bez strzału na bramkę.

Podopieczni Liama Roseniora przeważali, ale nie potrafili tego wykorzystać. Być może brakowało im pewności siebie przed bramką przeciwnika, przez co, mimo upływu minut, wynik nie zmieniał się. Bardzo dobrą szansę miał choćby Liam Delap, który uderzył wysoko nad bramką. Najbliżej strzelenia gola był Reece James, którego strzał z rzutu wolnego trafił w słupek.

Chelsea bezskutecznie walczyła do wyrównującego gola do końcowego gwizdka. The Blues nie wykorzystali żadnej stworzonej okazji i tym samym przegrali ze Srokami 0:1.

Chelsea FC 0:1 Newcastle United FC (0:1). Bramki: Anthony Gordon 18'

Chelsea FC: Robert Sánchez; Malo Gusto (Liam Delap 46'), Wesley Fofana (Jorrel Hato 82'), Trevoh Chalobah, Marc Cucurella; Reece James (c), Moisés Caicedo (Roméo Lavia 61'); Cole Palmer, Enzo Fernández, Alejandro Garnacho; João Pedro

Newcastle United FC: Aaron Ramsdale; Tino Livramento, Malick Thiaw, Sven Botman, Lewis Hall; Joe Willock (Dan Burn 77'), Jacob Ramsey; Jacob Murphy (c) (Anthony Elanga 77'), Nick Woltemade (Joelinton 67'), Harvey Barnes; Anthony Gordon


Źródło: własne

Aby móc dodać komentarz musisz się zalogować lub zarejestrować, jeśli wciąż nie posiadasz u nas konta.

jacekkorbka
komentarzy: 395
16.03.2026 15:19

Ciekawe kto będzie miał rację z jutrzejszym wynikiem obstawiam remis lub wygrana Chelsea jedna bramka. Chyba że bramkarz lub obrońcy sami będą podawać na swoim polu karnym piłkę zawodnikom PSG to może być grubo

ChelseaGol
komentarzy: 4787
16.03.2026 09:21

Jesteśmy blisko na równi z .... Tottenhamem,tylko nasz zespół wcześniej zabierał punktów więcej jak Tottenham i jeszcze nas to utrzymuje w tabeli Premiera League wysoko, jeszcze?
Co do meczu z PSG,jak już mówiłem, jakiś nagły zwrot akcji, czerwona kartka dla PSG, tutaj bym jakieś szanse upatrywał, grając 11 na 11 nie mamy szans,nie teraz,nie w tym momencie, może na przełomie listopada 2025 roku,na przełomie grudnia byłoby większe szanse nie ze względu że wtedy jeszcze nas prowadził Maresca,nie nie nie, wtedy jeszcze mentalnie zespołu zdecydowanie lepiej wyglądał jak dziś,w Marcu, takie są fakty, zawsze dobrze Pan Mariusz Pudzianowski mówi.?
NIC SAMO SIĘ NIE ZROBI,NIC SIĘ NIE DZIEJE BEZ PRZYCZYNY.
To są adekwatne słowo,do życia codziennego, praca,dom, obowiązki,i do piłki nożnej,do naszej sytuacji,czy ja racji nie mam? odpowiem sam sobie,tak mam rację:)
PSG nikt nie dał za darmo 5 bramek,tylko nasza postawa umożliwiła im to, czyli przyczyna jest taka,nasz zespółu na chwilę obecną nie ma możliwości grać jak równy z równym z PSG, Newcastle czy w sobotę z Evertonem, też może być tak.
MU wczoraj wygrali,z AV która nie jest w bardzo dobrej dyspozycji,MU przypominam mi sytuację nasza kiedy nas obejmował Tuchel,i podobnie właśnie to dzieje się u nich, efekt nowej miotły zadziałał zdecydowanie skuteczniej u nich jak w naszym zespole.;)
I wracam do słowo NIC SAMO SIĘ NIE ZROBI,NIE DZIEJE.
MU nikt za darmo nie dał wczorajszej wygranej, nikt im od tak nie dał to co mają teraz,to jest tak proste w rozumowaniu,nie ma tutaj filozofii.
Jutro w rewanżu, 11 na 11 z PSG,nie mamy szans odrobić straty, trzeba brać pod uwagę przegrana, PSG 5 bramek ponownie może nam strzelić, umówmy się szczerze,bez złości?
Mecz z Newcastle pokazał nam jak na dłoni gdzie jest nasza mentalność, chęci do gry, gdzie jesteśmy obecnie.
Pozdrawiam was, miłego dnia.

Grawpolo
komentarzy: 2538
16.03.2026 11:04

W Paryżu graliśmy maxa. Przypominam, że nawet strzeliliśmy nieuznaną bramkę na 3-3. Zabrakło sił i wartościowych zmienników. Ich zmiennik, po wejściu buchnął dwie bramy, co zrobił nasz???

W potyczce 1-1 nie mamy szans na finalny sukces. Strata jest za duża.. Na zaskoczenie taktyką też nie, nie mamy wykonawców. Pozostają stałe fragmenty gry, rzuty karne bądź, tak jak piszesz, czerwo dla przeciwnika we wczesnej fazie gry, a najlepiej kombinacja tych wszystkich przypadków.

KTBFFH

jacekkorbka
komentarzy: 395
16.03.2026 05:39

Jestem ciekaw ilu z nas uwaza że z Ewertonu przywieziemy komplet oczek. Ja uważam że remis to będzie super.

DomiMate
komentarzy: 353
16.03.2026 05:18

mareska25 chyba daty pomyliłeś 1.04 to dopiero będzie xd

Midnite
komentarzy: 1448
16.03.2026 10:32

Daj mu spokój. Siedzi sobie teraz na niezasłużonym urlopie za odprawę na którą nie zapracował i teraz próbuje przeforsować mit o swoim geniuszu. Ale prawda jest taka, że pamięć kibica choć krótka, to nie aż tak...

mareska25
komentarzy: 119
16.03.2026 14:29

mit o geniuszu XD nikt mareski geniuszem nie nazywa. trener z champioship z warsztatem pracy u guardioli, dużo większym potencjałem niż nasz obecny memiarz aging man rosenior wywalony z Hull czy przyszły o'neil. Tak, zdecydowanie wolę Mareske i tak był to najlepszy trener zatrudniony przez kochane Clownlake

Mystakorsarz
komentarzy: 1457
15.03.2026 19:44

Kolejka pod nas. Villa przegrała a Live zremisował ze słabym Tottenhamem.

Dodatkowo City zgubiło punkty więc powoli kończy się dla nich walka o mistrza.

Nic tylko trzeba wygrywać.

Grawpolo
komentarzy: 2538
15.03.2026 22:01

Tak pod nas, że jesteśmy na 6 miejscu, a jutro Brentford dojdzie nas na punkt.

Musimy wygrywać i nie patrzeć na innych. Teraz już praktycznie nie ma miejsce na stratę punktów. Do rozegrania zostało 8 meczy: Everton, ManCity, ManU, Brighton, NottForest, Live, Totki i Sunderland. Będzie ciężko o komplet oczek.

KTBFFH

Mystakorsarz
komentarzy: 1457
16.03.2026 11:53

Ja parę tygodni temu obstawiałem, że przegramy z City, Live i Newcastle.

Remis z utd a reszta to wygrana.

Już niedługo się dowiemy jak poszło ;)

Midnite
komentarzy: 1448
15.03.2026 15:47

Tak sobie patrzę na ostatnie mecze Premier League i zdałem sobie sprawę, że nie przypominam sobie równie nijakiego i nudnego sezonu. Absolutnie żadna z drużyn nie gra niczego porywającego. Arsenal będzie najgorszym mistrzem w historii, ale na dobrą sprawę nikt nie jest od nich lepszy. Walka o TOP4 to paraolimpiada. Walka o utrzymanie? Brak kategorii. A najgorsze jest to, że ta liga jako ostatnia była gwarantem widowisk na poziomie. Teraz poza hitami Serie A nie ma czego oglądać w weekendy. Straszny regres.

GoldenBoy
komentarzy: 129
15.03.2026 17:43

Najgorszym było Leicester w 2015 i nikt nie był nawet blisko takiej ch*jozy i grania na farcie na 1:0.

Punktowo Arsenal wciąż może mieć 91 wygrywając wszystko do końca. Jak finalnie skończą z 85 to zwykły przeciętny dorobek punktowy jakich było wiele.
Liverpool Slota miał rok temu 84 i tytuł.

BLUE BERRY
komentarzy: 105
15.03.2026 11:01

Weźcie skończcie pisać o Maresce to już historia. Prawda jest taka że nikt z topowych trenerów tu nie przyjdzie bo Amerykanie lepiej wiedzą jakich piłkarzy potrzeba klubowi.

KapitanSly
komentarzy: 106
15.03.2026 11:07

Zgadzam się.

mareska25
komentarzy: 119
15.03.2026 20:02

teraz od mareski już tylko zjazd, po fatalnym roseniorze przyjdzie czas na kolejego wuefiste ze strasbourga po znajomości. maresca nie był bogiem trenerki ale zjada dupą obu strasbourgowców i przynajmniej nasi kopacze mieli do niego jakiś szacunek i był autorytetem za doprowadzenie ich do dwóch tytułów. james właśnie uwięził się na kolejne 6 lat w tym bagnie ale taki enzo, palmer to niedługo pewnie będą szukać ucieczki i nie będę ich za to winił.

BLUE BERRY
komentarzy: 105
16.03.2026 09:57

Jesteś fanem klubu czy Maresci ? Bo nie ogarniam ? .
Nie jestem fanem Roseniora .Maresce szanowałem ale też swoje odjaniepawlał . Pamięć kibica krótka:) .

mareska25
komentarzy: 119
16.03.2026 14:39

Bardzo krotka skoro zapomina się ze maresca wrocil do LM i dał nam dwa tytuły. Nie jestem jego fanem, na nick nie miałem pomysłu jeśli o to ci chodzi. Obaj nie są trenerami na poziom Chelsea ( przynajmniej tej starej ) ale z dwojga złego wybor jest oczywisty, Rosenior to jest appointment na poziomie Pottera jak nie gorszym

Grawpolo
komentarzy: 2538
15.03.2026 10:50

Mecz jaki był każdy widział. Przegraliśmy, oczka stracone i teraz musimy oglądać się na dokonania rywali. Dzisiaj są dwa mecze, które wpłyną na nasze miejsce w tabeli: AVL gra wyjazd z ManU, a Live podejmuje Totków. W pierwszym trzymam kciuki za remis, a w drugim za wygraną Kogutów, która raczej się nie wydarzy.

Warto odnotować kolejny pusty przebieg Delapa. Ten chłopak się nie zatrzymuje. Śmiało można na niego postawić.

Fofana - dlaczego znalazł się w składzie???

Gusto - to samo pytanie. Od miesięcy nie widać postępu w jego grze.

Palmer, Garnacho - słabiutko, ale do byli jedyni dostępni skrzydłowi.

Nie wygląda to dobrze przed wtorkowym rewanżem z PSG. Cudu pewnie nie będzie, ale liczę na emocje i walkę o dobry wynik.

KTBFFH

lololo
komentarzy: 750
15.03.2026 10:14

Problemem nie jest trener tylko zarząd który mówi o jednej drodze dla wszystkich w klubie lecz nie jest konsekwentny do zawodników . I tu mamy kilka przykładów . Sterling , Trevoh , Jackson itd . Z meczu byłem bardzo zaskoczony że gra Fofana . Uważam że powinien grać Sarr na lewej stronie środka . Fofana w pierwszej połowie popełnił 4 błędy. Przy bramce on nie utrzymał pozycji spalonej i w tej samej akcji nie biegł równo z Gordonem a gra się do końca . Potem źle przyjmuje i dostaje żółtą kartkę , potem źle zgrywa i żółta dostaje Caicedo więc błędów bardzo dużo no i dziwi mnie że nagle Santos jest tak mało wykorzystany. Sroki miały osłabiony środek pola i trzeba było to wykorzystać stawiając na Santosa.

qww
komentarzy: 148
15.03.2026 09:15

Widzę że psychiatryk na tej stronie dalej ma się dobrze.
Zdecydujcie się wreszcie.
Czy Maresca był dobrym trenerem?
Czy zespół jest wystarczająco dobry żeby być w top4?
Czy Rosenior jest gorszym trenerem od Maresci?
Jak narazie czytam że Maresca był świetny ale piłkarze słabi.
Przyszedł Rosenior osiąga lepsze wyniki od Maresci i piłkarze są już wystarczająco dobrzy żeby wygrać z PSG (takie były komentarze przed meczem) tylko Rosenior jest łamagą trenerską i nie ma pojęcia co robi.

Statystyki z tego sezonu w lidze:
Maresca 19 meczów 8 zwycięstw 6 remisów 5 porażek 42% zwycięstw 1.58 punktów na mecz
Rosenior 9 meczów 5 zwycięstw 2 remisy 2 porażki 55.5% zwycięstw 1.89 punktów na mecz

W lidze mistrzów:
Maresca przegrał z Bayernem który jest dużo lepszy od Chelsea, a Rosenior z PSG które jest dużo lepsze od Chelsea.
Maresca wygrał z Barceloną, Rosenior z niepokonanym u siebie Napoli.
Maresca wygrał z Benficą i Ajaxem, Rosenior z Pafos.
Wyniki prawie takie same gdyby nie to że Maresca zremisował z Karabachem i przegrał z Atalantą.

Maresca trenował zespół już półtora roku, miał już doświadczenie w premierleague, w europejskich pucharach, w Chelsea, znał piłkarzy, miał 2 okresy przygotowawcze z drużyną za sobą.
Rosenior wszedł w połowie sezonu jak drużyna w ostatnie 10 meczów (pomijam mecz z 3 ligowcem) odniosła 1 zwycięstwo 5 remisów 4 porażki.
Nie miał żadnego doświadczenia w premierleague, żadnego w lidze mistrzów, żadnego w drużynie tej klasy co Chelsea. Nie miał okresu przygotowawczego, zespół w tragicznej formie, nie znał piłkarzy, a mimo tego odnosi lepsze wyniki niż Maresca.

Więc sam już nie wiem co jest problemem według was i czego oczekujecie od nowego trenera obejmującego w środku sezonu zespół bez formy, przez trenera bez doświadczenia?
Ja się spodziewałem samych porażek skoro trener bez doświadczenia w premierleague obejmuje zespół z którym geniusz Maresca nie potrafił wygrywać, 42% zwycięstw to jest kpina, porażka z Atalantą i remis z Karabachem też kompromitacja, a tu jednak się okazuje że można wygrywać mecze mając zespół w słabej formie w przeciwieństwie do Maresci który miał zespół w dobrej formie i po 12 kolejkach zajmowali 2 miejsce, ale jak to zrobił rok temu tak samo w tym sezonie zajechał drużynę, zaczęli tracić punkty i zostawił Chelsea na 5 miejscu z tyloma punktami co 6 Man Utd, 1 punkt nad Sunderlandem i 2 nad Evertonem.

Jeśli 1 porażka w meczu u siebie z Newcastle oznacza że Rosenior powinien zakończyć karierę bo zhańbił Chelsea to co powiedzieć o Maresce który przegrał w meczach u siebie z Brighton Sunderland i Aston Villa? Zapomniałem, przecież porażki Maresci to była wina piłkarzy, teraz piłkarze magicznie stali się znacznie lepsi i porażki to wina trenera.

Jak Maresca w poprzednim sezonie stawiał na Sancheza który miał najwięcej błędów w całej lidze których skutkiem była utrata bramki to też była to świetna decyzja bo przecież Sanchez się wyrobił i przestał popełniać błędy, jak Rosenior wystawił w 2 meczach Jorgensena który popełnił błędy to jest najgorszym trenerem na świecie a Jorgensen nie powinien nigdy już założyć koszulki Chelsea.

Rozumiem. Te podwójne standardy są takie zabawne.

Midnite
komentarzy: 1448
15.03.2026 11:15

Ludzie, którzy wzdychają za Mareską to chyba przyszli tu kibicować zamiast Brighton, bo gość był totalnie poniżej standardu Chelsea i niczym się nie bronił. Rozwalił tylko to, co budował Pochettino i sobie poszedł nie zostawiając niczego konkretnego. Obecny trener bardziej wyglądał mi na wypust od AI, niż fachowiec do zbawienia drużyny. Ale i tak cokoliwek robi. Niemniej rozmowa, który był lepszy, a który gorszy mija się z celem w takim klubie. Był Tuchel, potem był Pochettino, który sprzątał bałagan przez cały sezon i to tyle z sensownych nazwisk. I nie wierzę w sukces Chelsea bez kolejnego tego typu nazwiska.

ChelseaGol
komentarzy: 4787
15.03.2026 08:13

Mystakorsarz-nie sądzę gdy to gdy tamto Maresca,jakby kontuzji nie miał Arteta tyle co miał to by już np Arsenal był bliski mistrzostwa Premier League,to takie gdybanie.
Jakby Maresca po meczu z Leeds (3:1)w plecy na początku grudnia,nie dał wywiadu że TO NAJGORSZE JEGO 48 GODZIN W KLUBIE to wiele osób nie wiedziało by o co chodzi, Maresca na początku grudnia dostał informacje od zarządu klubu że w styczniu NIE BĘDZIE żadnych transferów w klubie naszym, dodając jego rozmowy na lini Maresca -zarząd Manchester City, to Maresca z początku grudnia już był jedną nogą po za klubem,a był zwolniony na początku stycznia, czyli w grudnia nasz zespół gubił punkty notorycznie, ja jako kibic Chelsea liczyłem na przebudzenie zespołu, że coś Maresca zmieni,a w praktyce tam na zapleczu Maresca kłócił się z zarządem, zespół był dla niego obojętny,i 27 grudnia mecz z AV na SB przegrany 1:2 przez nas,i 60 min graliśmy bardzo dobrze żeby w 20 min stracić 2 bramki,to wtedy już Maresca czuł się zwolniony.

Tak jak ci wspinałem na początku to co pisałem, gdybanie co by było gdyby to czy tamto miał Maresca,lub kogo mógł mieć?
Ja wiem jedno, Maresca i obecny zespołu, poszczególni zawodnicy,od początku sezonu,do zwolnienia, Maresca nie zrobił NIC DOBREGO żeby poszczególnych zawodnikach rozwinąć,i dziś,po przejęciu zespołu przez Roseniora jest podobnie,nie ważne kto zagra na jakiej pozycji,i tak będzie średnio,lub słabo, takie są fakty.
Pisałem wczoraj poniżej, przeczytaj ponownie,ja powtórzę to?
Dziś na przełomie marca nie mamy zespołu,jako jedność, żeby grać jak równy z równym z Newcastle, PSG czy innym zespołem, dostając 5 bramek z PSG,to jak można to wyrzucić z siebie i zagrać dobrze z Newcastle?
To nie miało prawa się udać.
We wtorek w rewanżowym meczu LM z PSG,tylko jakiś zwrot akcji, jakąś czerwona kartka dla PSG może cokolwiek nam pomóc w tym spotkaniu,i też,3 bramki odrobić grając w przewadze jednego zawodnika nie byłoby tak łatwe jak się to wydaje,tym bardziej 11 na 11 grając we wtorek po przegranym meczu z Newcastle,to jest bez sensu,to nie może się udać,nie teraz nie z naszą mentalnościa.
Można współczuć naszemu trenerowi,ale wiedział w co wodzić obejmując nas zespół,mimo wszystko będę mu bardzo kibicował,z drugiej strony?

Rosenior to wersja V2 Pottera,i ja tego zdania nigdy nie zmienie.

Mystakorsarz
komentarzy: 1457
15.03.2026 09:02

Jestem innego zdania.

Wg mnie brak obrony rozwala wszystkie pozostałe poczynania.

Mimo, że byłem zwolennikiem pozostania Maresci to trzeba przyznać, że Rosenior tchnął nowego ducha do zespołu. Jest wiecej gry kombinacyjnej.

Wczoraj jednak tego się nie dało oglądać. Byliśmy bezzębni. Podejrzewam, że to kwestia zmęczenia.

Nie ma szans z Psg nawet wygrać ten pojedyńczy mecz a co dopiero mówić o wygraniu dwumeczu.

W walce o top5 też nie mamy szans, chyba, że nasi konkurenci nam pomogą. Mamy kosmiczny terminarz a już drużyna właśnie zalicza 3 porażki pod rząd, w tym jedną totalnie dołującą po indywidualnych błędach. Mental siądzie, dojdzie rozczarowanie, pierwsze zgrzyty z nowym trenerem.

Trudne czasy powróciły choć Rosenior dla mnie nie jest Potterem v2. Widać, że piłkarze wiedzą co maja robić na boisku. Niestety robią to źle i mamy mnóstwo indywidualnych błędów w obronie. Praktycznie obrona nie istnieje a atak ostatnio ma zadyszkę.

Ratunku raczej nie ma, właściciele nie zmienia podejścia do drużyny. Raczej po raz kolejny zmienią trenera a tu trzeba na szybko 2 stoperów, wg mnie takich jak Murillo. Czyli walecznych, co jeszcze potrafią gola szczelić.

Bardzo byłem zaskoczony, że przed sezonem o niego nienwalczyliśmy, przecież gościu młody ;)

Mystakorsarz
komentarzy: 1457
14.03.2026 22:25

Szkoda słów.

Bardzo słaby mecz, gdyby nie parafy Sancheza to byłoby 0:2.

Co prawda dla mnie to był karny na Palmerze więc znowu nas ojebano...

KapitanSly
komentarzy: 106
15.03.2026 13:15

No Sanchez pary razy skórę nam uratował.

KapitanSly
komentarzy: 106
15.03.2026 15:01

parę*

mareska25
komentarzy: 119
14.03.2026 22:08

Końcówka tego sezonu to będzie powtóreczka z 22/23, ciekawe czy się na Konferencje chociaż załapiemy.

Mystakorsarz
komentarzy: 1457
14.03.2026 22:37

Oby coś było. Klub niestety popada w przeciętność.

Trener nie jest problemem. Właściciele tak

Gdyby Maresca dostał obrońcę a w nowym sezonie napadziora z topu to byśmy się wyrwali z bagna tak jak utd powoli z niego wychodzą.

Garden
komentarzy: 802
14.03.2026 21:33

Stado baranów prowadzone przez lwa jest groźniejsze niż stado lwów prowadzone przez barana

jacekkorbka
komentarzy: 395
14.03.2026 21:26

Myślę że żadnego pogromu we wtorek to nie będzie otrzemy się o remis lub wygramy 1 bramka. Natomiast jak pisałem po ostatnich remisach u siebie pociąg o nazwie liga mistrzów już nam odjechał
Kwestia jakie puchary nam przypadną i czy w ogole się załapiemy. Ja już oglądam Chelsea bez żadnych emocji i nadzieji

Luke
komentarzy: 270
14.03.2026 21:08

Arsenal potrafił strzelić 2 gole w 9 minut i to w 89 i 97 zbliżając się do tytułu już coraz bardziej realnie ale nie my witaj ligo konferencji.

GoldenBoy
komentarzy: 129
14.03.2026 21:07

Zero zdziwienia po wyniku. Jak sie ma takich obrońców, to trzeba być ciężko upośledzonym licząc na jakieś dobre wyniki i regularność, czyste konta itd.

W lecie albo przyjdzie dwóch obrońców z marką albo znowu sie będziemy kopać o miejsca 5-7 do końca sezonu (i trzeba nazwisko pokroju Bastoniego. A nie żadne 18 i 19 letnie Neymary i Viniciusy)

ChelseaGol
komentarzy: 4787
14.03.2026 20:51

Pisałem przed meczem żeby zaparzyć sobie melisę,bo się przyda:)....
PANOWIE, kibicem, spokojnie,tylko spokój nas może uratować!
Piszę to w spokoju, oglądałem cały mecz, wiem kto jak zagrał,wiem kto zagrał bardzo słabo,nie pierwsze porażka w tym sezonie, oczywiście oby nie było tych porażek już.
A dlaczego piszę SPOKOJNIE PANOWIE???

Ktoś z was powie mi że jestem jeszcze nie kibicem Chelsea?:)to nie tak, już piszę dlaczego jestem spokojny?

Jak widzisz,spojrzysz na wyniki,z przed 3 tygodni ostatnich to było różnie, było 1:1 z Burnley, czerwona kartka, było 2:1 z Arsenalem czerwona kartka, było 4:1 z AV gdzie szczęście było po naszej stronie, był męczarnia w FA CUP, oczywiście finalnie awansowaliśmy do dalszej fazy,i......
przegrana w LM z PSG 5:2, aż 5:2....
To w jaki sposób mogliśmy od tak dziś wyjść i walczyć zapominając o porażce 5:2 z PSG?
Nie umiem tak, dziś nasza Chelsea prezentuje się tak że NIE MOŻEMY REALNIE zagrać 2 mecze równorzędne na tym samym poziomie,to trzeba zaakceptować,mimo wszystko!
Można wiele pytań sobie zadać, odnośnie zawodników, Roseniora itd...ale fakty są takie jakie piszę!?
Dziś nasza Chelsea nie UMIEM WYGRAĆ meczu,nie stać nas na to, fizycznie i mentalnie przede wszystkim,bo możliwości są w zawodnikach, potencjał jest,ale nie umiem wygrać meczu,to siedzi w zawodnikach naszych.

Jeździł ktoś z was na turniej,za dziecka, graliście na hali, zawsze zwycięstwo nakręca, zawsze czujesz satysfakcje,za dziecka będąc w wieku 10 lat dla przykładu,a jak na takim turnieju dostaje 5 bramek to jak się takie dziecko,my w wieku 10-lat może czuć?
Tak samo, podobnie nasz zespółu,po takim meczu jak z PSG,to nie mogło inaczej się skoczyć, chociaż przed meczem liczyłem na czerwoną kartkę dla zawodnika Newcastle,ale nie pomogło i to.
Może następnym mecz uda się wygrać, może będzie szans wstać z kolan,nie biorę pod uwagę meczu w LM z PSG,mimo wszystko zerowe szansę są na odwrócenie tego dwumeczu,ale w Premier League może w końcu wygramy,na koniec powtórzę?
Na dzień dzisiejszy nie mamy możliwość wygrać meczu, fizycznie i mentalnie nie mamy szans na to.
Dobrego weekendu wszystkim:)

Chelsea ?
komentarzy: 1895
14.03.2026 20:41

Cieszcie się każdą możliwą minutą we wtorek bo ligi mistrzów w następnym sezonie znów nie zobaczymy

Chelsea1905
komentarzy: 787
14.03.2026 20:43

A po co my jesteśmy tam potrzebni ,żeby wstyd przynosić.

KapitanSly
komentarzy: 106
15.03.2026 13:15

Zgadzam się z powyższą odpowiedzią. Obecnie nie mamy czego szukać w przyszłorocznej LM...

Chelsea1905
komentarzy: 787
14.03.2026 20:40

Amerykanie chyba doprowadzą ten klub do upadku.Tylko czekać na zmianę trenera i tak w kółko idealnie pasujemy do cyrku objazdowego.

Chelsea1905
komentarzy: 787
14.03.2026 20:35

Takiej żenady chyba dawno z nas nikt nie oglądał..Bicie glową w mur od początku spotkania ,zero zaangażowania w grze,brak pomysłu i znów mnóstwo klepania zero efektu bramowego.Niestety sen o LM prysł chyba dniu dzisiejszym.Wstyd i zenada !!!!!!

BLUE BERRY
komentarzy: 105
14.03.2026 20:35

Żałosny mecz, żałosny mental , załosny klub.
Nie wierze, że to oglądam z własmej nieprzymuszomej woli bo licze na zmiany .
Proponuje wiecej transferow do ataku, wiecej ogorowych obroncow i trenerow.
Klub sie stacza pod wplywem jakies chorej amerykanskiej polityki . Ciezko uwierzyc ze Rusek potrafil lepiej w biznesy od Amerykamcow xD.

Midnite
komentarzy: 1448
14.03.2026 20:41

Nie żeby do ataku jakieś konkretne nazwiska wpadały. Na jednego Pedro wlecieli Garnek, Delap czy Gittens... tutaj ogólnie polityka transportowa leży i kwiczy. Z nazwisk do obowiązkowego wydalenia z klubu możnaby ułożyć jedenastkę...i to z rezerwowym bramkarzem.

BLUE BERRY
komentarzy: 105
14.03.2026 20:45

Zgodzę się z tą jedenastką o której piszesz.
Z atakiem mi chodziło bardziej, że kupują napastników kosztem obrońców stąd moj wpis.

mareska25
komentarzy: 119
14.03.2026 20:33

Po tym meczu można zejść na ziemię jeśli ktos liczył na super remontade we wtorek. W tygodniu odjechała nam tegoroczna LM a dziś się chyba oddalamy od przyszłorocznej co za tym idzie pożegnamy się z Panem Man-Age'rem Roseniorem. I dobrze.

FanTheBlues
komentarzy: 3939
14.03.2026 20:31

Dno i wodorosty. Ale mamy super snajpera Delapa więc nic dziwnego że taki rezultat jest na koniec.

Trunek
komentarzy: 1017
14.03.2026 20:31

Dla oka, ładnie wyglądała druga połowa. Ale jesteśmy nieskuteczni. Fofana dramat, nie powinien już wychodzić w podstawowej 11

Nasza strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

close