Fot. Chelsea FC

Ambitna walka nie przyniosła rezultatu. Seria bez zwycięstwa trwa. Chelsea FC 2:2 AFC Bournemouth

Autor: Mateusz Ługowski Dodano: 30.12.2025 22:30 / Ostatnia aktualizacja: 31.12.2025 10:02

W ostatnim meczu w 2025 r. Chelsea zremisowała na Stamford Bridge z Bournemouth 2:2. Wszystkie gole padły w pierwszej połowie, a dla The Blues na listę strzelców wpisali się Cole Palmer i Enzo Fernández. Tym samym The Blues przedłużyli do trzech serię ligowych meczów bez zwycięstwa.

Powiedzieć, że w pierwszej połowie działo się wiele to nic nie powiedzieć. Już w szóstej minucie gry Bournemouth wyszło na prowadzenie. Po wyrzucie z autu David Brooks uderzył głową, Robert Sánchez zdołał zatrzymać uderzenie, ale wobec dobitki 28-latka był bezradny.

Spotkanie przebiegało w szybkim tempie. Obie drużyny atakowały i żadna nie osiągnęła widocznej przewagi. The Blues zdołali jednak szybko doprowadzić do wyrównania. W 15. minucie Cole Palmer wykorzystał rzut karny podyktowany za faul Antoine'a Semenyo na Estêvão. Skrzydłowy Wisienek podciął skrzydłowego Chelsea, a następnie odepchnął go. Faul został odgwizdany po interwencji VAR-u.

The Blues nie zamierzali się zatrzymywać i kilka minut później wyszli na prowadzenie, tym razem strzelając gola z gry. Podopieczni Enzo Mareski przeprowadzili ładną zespołową akcję. Enzo Fernández zagrał na lewą stronę do Alejandro Garnacho, skrzydłowy odegrał do swojego rodaka, a ten balansem ciała ograł obrońcę i bardzo ładnym uderzeniem w okienko bramki pokonał Djordje Petrovicia.

Radość piłkarzy Chelsea z prowadzenia trwała zaledwie cztery minuty. Wisienki szybko doprowadziły do wyrównania. Po wyrzucie z autu Josh Acheampong nie zdołał wybić piłki i ta prześlizgnęła się po jego głowie, po czym trafiła pod nogi Justina Kluiverta, który uderzeniem z najbliższej odległości skierował piłkę do bramki.

Spotkanie nadal toczyło się w szybkim tempie, a kibice nie mogli narzekać na nudę. Częściej groźne okazje bramkowe tworzyli goście, ale znakomicie dysponowany był Robert Sánchez. Hiszpan zaliczył kilka bardzo dobrych obron, którymi uchronił swój zespół od utraty kolejnego gola.

Do końca pierwszej połowy wynik nie uległ zmianie.

Enzo Maresca nie zamierzał czekać i już w przerwie przeprowadził dwie pierwsze zmiany. Na boisku pojawili się Reece James i Pedro Neto, a opuścili je Josh Acheampong i Alejandro Garnacho.

W drugiej połowie to Chelsea była stroną przeważającą. Początkowo jej przewaga była minimalna, ale wraz z upływem czasu wzrastała. The Blues często atakowali bramkę rywali, ale brakowało im skuteczności. Po wzorowo wyprowadzonym kontrataku nad bramką uderzył Liam Delap. Kilkanaście minut później na strzał zza pola karnego zdecydował się Estêvão i choć jego próba była bardzo groźna, to Djordje Petrović zdążył z interwencją i w ostatniej chwili wybił piłkę na rzut rożny.

W pewnym momencie Chelsea osiągnęła ogromną przewagę, a Bournemouth rozpaczliwie broniło się przed utratą gola. Bardzo dobrze prezentował się Estêvão, który nieustannie sprawiał problemy defensywie rywali. W jednej z akcji Brazylijczyk obrońcę i zagrał piłkę przed bramkę, ta minęła bramkarza, ale inny z obrońców w ostatniej chwili wybił ją spod nóg Liama Delapa.

The Blues próbowali zaskoczyć rywali także po stałym fragmencie gry. Po dośrodkowaniu z rzutu rożnego strzał głową oddał Wesley Fofana, ale Djordje Petrović ponownie stanął na wysokości zadania.

Minuty upływały, Chelsea niezmiennie atakowała, a Bournemouth tylko niekiedy kontratakowało. W drugiej połowie Wisienki rzadko dochodziły do pozycji strzeleckich.

Ostatecznie mecz zakończył się remisem. Piłkarze Chelsea, choć ambitnie walczyli o zwycięstwo, nie zdołali go osiągnąć. Tym samym przedłużyli do trzech serię meczów bez wygranej w Premier League.

Chelsea FC 2:2 AFC Bournemouth (2:2). Bramki: Cole Palmer 15' (kar.), Enzo Fernández 23' – David Brooks 6', Justin Kluivert 27'

Chelsea FC: Robert Sánchez; Josh Acheampong (Reece James 46'), Trevoh Chalobah, Wesley Fofana, Malo Gusto; Moisés Caicedo, Enzo Fernández (c); Estêvão (Jamie Gittens 90'), Cole Palmer (João Pedro 63'), Alejandro Garnacho (Pedro Neto 46'); Liam Delap (Andrey Santos 87')

AFC Bournemouth: Djordje Petrović; Álex Jiménez, James Hill, Marcos Senesi, Adrien Truffert; Marcus Tavernier, Alex Scott; David Brooks (c) (Amine Adli 78'), Justin Kluivert (Adam Smith 90'), Antoine Semenyo; Evanilson (Enes Ünal 82')


Źródło: własne

Aby móc dodać komentarz musisz się zalogować lub zarejestrować, jeśli wciąż nie posiadasz u nas konta.

eGzid
komentarzy: 1017
01.01.2026 14:35

Podobno Erik Ten Hag nowym trenerem ;)

Midnite
komentarzy: 1377
01.01.2026 14:46

Nie żartuj tak...
Zwolnić wuefistę to jedno, ale zatrudnić kolejnego...

lampard08
komentarzy: 354
01.01.2026 14:35

Brawo dla zarządu! Żegnamy trenera amatora. Powtarzam trenera amatora. Już lepiej, aby to przejął nawet J.Terry, czy inny A.Cole. ostatnie 2 lata z łysym wuefistą, to była katorga nie gorsza, niż za G.Pottera. Football piach, prowadzenie drużyny i rozwój zawodników na poziomie mniej niż fatalnym. Czas na nowe rozdanie, mamy świetny skład , myślę że Mourinho, czy Conte mogliby to poukładać na nowo. Camone The Blues!!

Mystakorsarz
komentarzy: 1288
01.01.2026 13:53

Dodam jeszcze, że po takich ruchach najlepsi piłkarze zaczną się zastanawiąć nad przejściem do drużyn realnie walczących o mistrzostwo i LM.

A my? Pewnie odpadniemy z pucharów i chuja będzie z LM w przyszłym sezonie!!!

Jestem bardzo rozczarowany i zły na właścicieli!

Midnite
komentarzy: 1377
01.01.2026 14:20

"A my? Pewnie odpadniemy z pucharów i chuja będzie z LM w przyszłym sezonie!!!"
Tak by z pewnością było przy pozostaniu Włocha na stanowisku. Ale może uda się to uratować.
Piłkarze pomyślą o odejściu? A może raczej odzyskają w końcu radość z gry? Może przyjdzie trener, który będzie ich ustawiał na pozycjach, które najbardziej im pasują, a nie jemu?
Trofea? Nawet Glasner w Crystal Palace je zbiera. Przy czym tam to był kunszt taktyczny, a tutaj talent Palmera.

Przy czym jest jedno "ale" do tego wszystkiego, o czym piszę.
Jeśli faktycznie zatrudnią tego gila ze Strasburga to nie wierzę w jakąkolwiek powagę sytuacji.

Mystakorsarz
komentarzy: 1288
01.01.2026 13:49

Mieliśmy trenera, który pokazał, że potrafi wygrwać trofea!!!

Teraz będzie średniactwo i powrót do chujowizny.
Ciagłe kupowanie talenciaków za gruby hajs, z których tak na prawdę tylko Palmer i Estevao odpalili.

A mogli po prostu kupić lewonożnego stopera...

Czeka nas chujowizna...

ChelseaGol
komentarzy: 4754
01.01.2026 13:20

Teraz pytanie, czy Maresca tak nie było związany z naszym klubem jak się nam wydaje, za porozumieniem stron, bez odprawy tak ooo odchodzi?
Mając ważny kontrakt, każdy na odprawę liczy, narzekanie jest na zarząd,nie są bez winy ale jednak cóż, postawa Mareski nie należy do profesjonalnych.

Sheva7
komentarzy: 124
01.01.2026 14:06

No i tu jest sęk w całej sprawie. Moje zdanie jest takie, że on tu nie chciał być. Jak tylko pokazała się możliwość przejęcia City, to zaświeciły mu się oczy. Nie wycisnął z tego zespołu całego potencjału, a nie widziałem w nim też nadania jakiegoś kierunku drogi. Mecz o wysokiej randze- spięcie i fajne widowisko. Mecz ze średniakami- męczenie buly i głupie tracenie punktów.

Stary Alfer
komentarzy: 1080
01.01.2026 13:04

Fabrizo Romano: its over!
Żegnamy "łysego włocha", dzięki za trofea i powodzenia najlepiej w innej lidze

Stary Alfer
komentarzy: 1080
01.01.2026 12:59

Ponoć to Liam Rosenior z naszego satelickiego klubu bedzie następca Włocha. Strasburg juz nie tylko zawodników nam ogrywa, ale też trenerów XP

Midnite
komentarzy: 1377
01.01.2026 14:22

Mam nadzieję, że to żart...

ChelseaGol
komentarzy: 4754
01.01.2026 12:51

Maresca raczej wymusił tą sytuację niż to była decyzja władz klubu. Od momentu pojawienia się plotek łączących Maresce z City ten zaczął odwalać jakieś dziwne akcje.

Dla mnie to wygląda to w taki sposób JAKBY MARESCA wiedział że z Chelsea nic nie wygra w tym sezonie, a być może z strony City dostał informację o zainteresowaniu ale tylko w przypadku jak będzie do wzięcia za free i teraz gra się toczy o rozwiązanie kontraktu z Chelsea za porozumieniem stron.

jacekkorbka
komentarzy: 345
01.01.2026 10:49

Według mnie tylko zwolnienie Mareski może dać nam szanse na 4 miejsce o wyższym nie marze. Z Mareska szacuje na 6-8 a i to nie jest pewne. Mareska w klubie popalił w zasadzie wszystkie mosty z zarzadem( wypowiedzi po meczu z Ewertonem oraz olanie konferencji po ostatnim meczu) Z piłkarzami też wszedł na wojenna ścieżkę. Więc tutaj nie mamy innego wyjścia a nóż ktoś wypali

ChelseaGol
komentarzy: 4754
01.01.2026 12:58

Najbardziej miałem ale gdzie kadrę mamy zdrową,co jak Palmer i Delph wracają po kontuzjach i były takie mecz gdzie Maresca mimo np niekorzystnego wyniku nie robił zmian, miał na ławce zawodników a mimo tego nie wykorzystał 5 zmian,nie zawsze korzystał z tego, teraz np sytuację z Palmerem,nie grał dwa ostatnie mecze,i jego reakcja była negatywna i dużo mówiła o obecnej sytuacji, wiele rzeczy nie poszło nie tak jak każdy by chciał.
Od mecz z Leeds Maresca nie był sobą,nie był z pewnością w mojej ocenie z naszym zespolem w 100%!

Kto za niego,nie mam pojęcia, gramy z City w niedzielę, czy będzie dalej nas prowadził Maresca czy nie,to szansa o jakiejkolwiek punkty nie będzie szans.

ChelseaGol
komentarzy: 4754
01.01.2026 10:00

ENZO MARESCA O KROK OD ODEJŚCIA Z CHELSEA!

Relacje na linii trener – zarząd uległy poważnemu załamaniu, a przyszłość Enzo Mareski na Stamford Bridge stoi pod dużym znakiem zapytania. Istnieje realne prawdopodobieństwo, że Włoch nie poprowadzi już drużyny w niedzielnym meczu wyjazdowym z Manchesterem City. Władze klubu nie zamierzają rezygnować ze swojego modelu opartego na młodych zawodnikach i długoterminowych kontraktach, uważając, że obecna kadra ma wystarczający „talent”, by walczyć o TOP 4 oraz daleko zajść w rozgrywkach pucharowych. Choć Chelsea posiada środki na styczniowe wzmocnienia, zarząd nie wykazuje presji na transfery, wierząc w obecny skład.

Kością niezgody jest diametralnie różna ocena możliwości zespołu oraz sposób zarządzania drużyną. Już na początku września Maresca otwarcie przyznał, że szczerze uważa, iż ta drużyna nie jest wystarczająco dobra, by jednocześnie rywalizować w Premier League i Lidze Mistrzów w tym sezonie. Narastające wątpliwości wokół przyszłości trenera potęgują słabsze wyniki zespołu oraz pogarszające się relacje z kluczową postacią w strukturach klubu, Behdadem Eghbalim. Maresca czuje się coraz bardziej osaczony – dyrektorzy sportowi Laurence Stewart i Paul Winstanley regularnie przekazują mu uwagi taktyczne i techniczne po meczach, niezależnie od ich wyniku. Włoch domaga się większej autonomii oraz ochrony przed zewnętrzną krytyką, której w jego opinii klub mu nie zapewnia.

Sam Maresca broni swojej pracy, wskazując na bardzo młody zespół i wyniki, jakie osiągnął, co według niego nie jest dostatecznie doceniane. Głównym sporem nie są wyłącznie obecne rezultaty, lecz długofalowa strategia budowania zespołu – Włoch naciskał na transfer doświadczonego stopera po kontuzji Leviego Colwilla, jednak ruch ten został zablokowany z obawy, że mógłby zahamować rozwój Josha Acheamponga i skłonić go do rozważenia odejścia z klubu. Jeśli dojdzie do natychmiastowego rozstania, poważnym kandydatem na następcę jest Liam Rosenior, choć jego angaż zależałby od tego, czy Strasbourg zdoła szybko znaleźć odpowiedniego zastępcę.

Fabrizio Romano – Kaveh Solhekol [Sky Sports] – Ben Jacobs – Nizaar Kinsella [BBC].
To jest kopiuj wklej, uważam że Maresca od początku sezonu jeszcze jak tak wyglądaliśmy,od początku grudnia jak zespół zaczął grać coraz gorzej, próbuje szukać przeciwko sobie argumenty i usprawiedliwienia,ja przypomnę wam tylko coś takiego?
Guardiola ze swoją drużyną potrafił dwa mecze przegrać aby zanotować 8 meczów z rzędu wygranych,Slot od początku sezonu ma słaby sezon patrząc jakich wzmocnień dokonali,a mimo wszystko próbują z tej niedoli wyjść.
MU miał w pewnym momencie 5 meczy beż porażki,3 wygrane z rzędu w tym 2 remis,i mimo wszystko co tydzień pytając dziennikarze Amorima o posadę o tamto itd a oni cały czas próbują coś robić żeby było lepiej..
U nas uważam że Maresca zamiast próbować coś zmienić,od początku grudnia, coś co wpłynie zdecydowanie lepiej na zespół to my nie zrobiliśmy niczego dobrego!?

Teraz nikt nie chce mimo wszystko, wziąsc odpowiedzialności za to gdzie jest zespół nasz w obecnym momencie,a ja wiem i widzę że potencjał w zespole mamy ogromny, są zawodnicy co mają doświadczenie w Premier League,a to co jest teraz mimo wszystko jest też winą Mareski,i ja nie jestem za zwolnieniem jego,ale po przegranej z Leeds po tych wywiadach Mareski w stronę zarządu,i tych spekulacjach odejścia Guardioli po sezonie, Maresca zaczął być obok zespoły a nie jako trener, jak przywódca która cokolwiek próbuje zrobić lepszego.
W meczu z Bournemouth DLACZEGO mimo słabej postawy z Newcastle i AV Maresca nie zagrał np.Caicedo, Santos, na lewej Palmer, na 10 Enzo na prawej Esevao i na 9 Delph?
Cokolwiek zmienić jak coś nie przynosi pozytywnych skutków.

Midnite
komentarzy: 1377
01.01.2026 12:34

Nawet Amorin, z którego się śmiali, że forsuje taktykę niepasującą do kadry potrafił na mecz z Newcastle zmienić formację.
Dla naszego Włocha to ciągle za trudne. 1,5 roku w pracy poświęcone na jeden wariant gry, który nie działa. Sari potrafił swego czasu odcisnąć swoje piętno na drużynie w miesiąc. Nic dziwnego, że taki Glasner się chwalił, że rozpracował jego taktykę w kilka minut. Pellegrini w finale Ligi Konferencji rozpracował Włocha jak tanią krzyżówkę. Palmer uratował mu tyłek w tamtym meczu. Ten sam Palmer, który teraz jest ściągany po godzinie, co spotyka się z ostrą reakcją trybun.
Gość sam na siebie bata ukręcił i jeśli marzy mu się City, to droga wolna. Ale szczerze, jeśli miałbym wskazywać trenera, który faktycznie mógłby interesować Obywateli, to byłby to Arteta.

chelsefan
komentarzy: 3192
01.01.2026 09:51

Ja to mówiłem przed sezonem że trzeba masakreskę podmienić na lepszego trenera. A tak teraz w połowie sezonu kto normalny skusi się na posadę u nas.

Stary Alfer
komentarzy: 1080
01.01.2026 09:46

Wygląda na to, ze nowy rok- nowy trener. Maresca chyba ma już dosyć bycia pacynka właścicieli po wyrobieniu sobie marki na rynku trenerskim. Tylko teraz kto? Xavi? Motta? Hiszpana akcję ponoć juz wcześniej staly wysoką wiec wcale bym sie nie zdziwił gdyby teraz bylo podobnie. Moze znowu trener z championship i również łączony z nami przed wyborem Maresci czyli McKenna. Co tym razem wykombinują nasze hamburgerowe głowy XDD

Chelsea ?
komentarzy: 1875
31.12.2025 22:03

Nie lubię Marescki, a nawet chcę jego zwolnienia, ale po pierwsze to nie jest tylko jego wina, w jakim miejscu jest zespół. Prosił o transfer do defensywy i go nie dostał, a jakie są tego skutki, pokazał wczorajszy mecz.

Po drugie, nawet gdyby go zwolnili, to obecnie nie ma lepszych trenerów. Zidane przecież tutaj nie przyjdzie, a trenerzy pokroju Glasnera wcale nie będą lepsi od Enzo. Zresztą mieliśmy tutaj już takiego jednego jak on i skończyło się to tragedią.

Niestety, dopóki klub będzie robił, co chce, w kwestii transferów, żaden poważny trener tutaj nie przyjdzie.

Midnite
komentarzy: 1377
01.01.2026 01:30

Zakładając, że ten obrońca to nie byłby jakiś nowy Puyol, to jego przyjście nie zniwelowałoby 15 pkt straty do lidera w połowie sezonu, totalnej patyny w ataku oraz niezrozumiałych rozwiązań taktycznych.
Dajcie już spokój... tutaj nie ma co zbierać.

jacekkorbka
komentarzy: 345
31.12.2025 17:50

Jestem tylko ciekawy czy przy innym trenerze da się wyciągnąć z piłkarzy więcej myślę że tak

jacekkorbka
komentarzy: 345
31.12.2025 15:58

Fajne ploty dochodzą ze Mareska może nas nie poprowadzić w meczu z City z powodu choroby, i teraz albo boi się wpierdzielu na boisku i gdyby coś to mnie tam nie było.Lub ewentualnie uwierzył w ploty ze to on zastąpi Pepa. Swoją drogą jak by mu dali szanse właściciele z City to byli by gorszymi pojebami od naszych bo nasi tak dobrze go nie znali.
.

GrzybekMocny
komentarzy: 381
31.12.2025 14:41

A mówiłem, że trzeba Jacksona ściągnąć z wypożyczenia teraz, to jedne kolega długo się dyskutował tu ze mną xD
Z Delapem będzie ciężko coś uciągnąć, a JP ma wachania formy jak i nie może grać w każdym meczu. Nikogo lepszego nie kupimy teraz, więc poprostu niech wraca Jakson

Mystakorsarz
komentarzy: 1288
31.12.2025 14:50

Ale się uśmiałem :)

Jednak, mimo, że to wydawało się wczesniej absurdem, to okazuje się, że z Jacksonem lepiej graliśmy. Więcej szans wykreowanych ale niestety większość zmarnowanych.

Delap na razie to pół piłkarza.

Estevao zagrał super, liczyłem na mocne zmiany i niby były ale jednak za mało szans kreujemy...

GoldenBoy
komentarzy: 118
31.12.2025 15:41

Delap to może Dziaksonowi torbe nosić na trening.

Czarna pantera jaka była to była, ale coś tam strzelał i był swoją głupotą nieprzewidywalny dla rywali.
Delap ma słownie zero goli w PL i prowadzi w cuglach do nominacji do najgorszej jedenastki sezonu.

jacekkorbka
komentarzy: 345
31.12.2025 17:54

Tak tylko ze Delap grając w słabszej drużynie w zeszłym roku nastrzelal ponad 20 bramek w tej samej lidze więc pytam.a może dlatego że nie było tam Mareski przypadek (niesadze)

Stary Alfer
komentarzy: 1080
31.12.2025 12:58

Moim zdaniem największy problem to brak klarowanej wyjściowej jedenastki oraz pozycji piłkarzy. Estevao zagrał najlepiej z naszych skrzydłowych, ale i tak siądzie na ławie bo trzeba porotować i na siłę kombinować. Tak samo z pozycjami. Acheampong raz na prawej, raz na srodku obrony. Gusto i James raz prawi obrońcy raz DP. JP większość spotkań jako napastnik wczoraj jako 10 za Palmera itd itp. Dobrze ze Sanchezem tak nie rzuca po boisku XD często mozna słyszeć u kibiców innych klubów narzekania na trenerów ze mimo różnej formy trzymają sie tej samej jedenastki/ systemu. Ale Ci trenerzy wiedzą co robią. Zgranie, pilkarska chemia i pewność siebie nie biorą się z nikąd. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku i bez przegięcia w drugo stronę, ale trzon musi byc stały i w ludziach i na pozycjach.
No i ta wczorajsza zmiana Palmera. Tacy gracze przy niekorzystnym wyniku są nie do ruszenia. nawet jesli gra im nie idzie, choć i tu wcale Cole nie zagrał zle na tle reszty kopaczy. On może mieć swoje pięć minut przebłysku i robi nam 3 pkt. Wygląda mi to na typowe utarcie nosa za ostatnie wyrażenie niezadowolenia przy zmianie. innego wytłumaczenia nie widze. Mam tylko nadzieje, że nie przerodzi się to w jakiś konflikt na lini trener- gracz.
Także panie Maresca mniej kombinowania i ciągłego grzebania bo potem wychodzimy tacy rozgrzebanii a później pogrzebani. Amen :)

Alturiack89
komentarzy: 135
31.12.2025 09:56

Ludzie narzekali, że za Pochettino staliśmy w miejscu. No to teraz nazwijcie to? Mimo Tylu transferów idziemy w tył.

qww
komentarzy: 110
31.12.2025 10:23

Tylko imbecyl mógł narzekać na stanie w miejscu za Pochettino. Fakty:
Dostał zespół rozbity nie stanowiący drużyny który skończył na miejscu 12.
Ostatnie 18 meczów sezonu 22/23 Chelsea wygrała 3, zremisowała 6 i przegrała 9.
Połowa składu sprzedana i zakupieni młodzi piłkarze bez doświadczenia w premierleague.
W meczach przedsezonowych układał taktykę w której kluczowy był Nkunku, ale doznał on kontuzji tuż przed rozpoczęciem ligi.
Większość sezonu budował zespół mimo rekordowej ilości kontuzji. James prawie cały sezon kontuzja.
Ostatnie 20 meczów Pochettino to 12 zwycięstw, 5 remisów i 3 porażki. Przegrana w półfinale pucharu Anglii 0-1 z Man City, przegrana 0-1 z Liverpoolem w finale pucharu ligi angielskiej i hańbiące 0-5 w lidze z Arsenalem.
Czyli 3 porażki na 20 meczów były z zespołami top3.
I tak ułożony zespół dostał Maresca który zmarnował półtora roku bo drużyna gra gorzej niż w ostatnie 20 meczów Pochettino.

Midnite
komentarzy: 1377
01.01.2026 01:33

qww
Bardzo dobre podsumowanie. To jest dokładnie to, co sam widzę i o czym na każdym kroku piszę. Chociaż z niezrozumiałych dla mnie powodów Mareska dorobił się tutaj własnego fanklubu, który twierdzi, że gość jest nowym Guardiolą, że City zagina na niego parol i że transfer jednego obrońcy zniwelowałby wszystkie problemy o których piszemy (łącznie ten z 15 pkt straty do Arsenalu w połowie sezonu). Nie wiem, może przyszli tu za nim z Leicester...

jacekkorbka
komentarzy: 345
31.12.2025 09:15

Tytuł z dupy jaka ambicja jaka walka ta drużyna włącznie z trenerem wyczerpała już wszelkie możliwości na rozwój. Jedyny problem to teraz znalez odpowiedniego trenera,być może po zakończeniu ligi z tym trenerem to mamy max 6-8 miejsce w lidze i to nie jest pewnik. Kiedyś pisałem o Marko Silvie z Fulham ktoś odpisał że jest słaby a teraz ploty są ze chce go Juve to może nie jest taki zly

ChelseaGol
komentarzy: 4754
31.12.2025 08:18

Na PO Achampong,jak James na ławce rezerwowej, Garnacho od początku jak zagrał słabo z Newcastle i AV?

Dlaczego Maresca widząc problemy organizacyjne na boisku, źle się ustawiamy (Bournemouth po 45 min mieli 14 sytuacji z czego 6 w światło bramki)to zagrać na lewej stronie Palmerem,na 10 Enzo z prawej Esevao,na 9 Delp i w środku pola Caicedo i Santos?
Dlaczego czegoś nie nie spróbuję, chociaż tyle dobrego będzie odnośnie ustawienia się bez piłki np, bronienia lepszego.

ChelseaGol
komentarzy: 4754
31.12.2025 08:18

Na PO Achampong,jak James na ławce rezerwowej, Garnacho od początku jak zagrał słabo z Newcastle i AV?

Dlaczego Maresca widząc problemy organizacyjne na boisku, źle się ustawiamy (Bournemouth po 45 min mieli 14 sytuacji z czego 6 w światło bramki)to zagrać na lewej stronie Palmerem,na 10 Enzo z prawej Esevao,na 9 Delp i w środku pola Caicedo i Santos?
Dlaczego czegoś nie nie spróbuję, chociaż tyle dobrego będzie odnośnie ustawienia się bez piłki np, bronienia leosze

ChelseaGol
komentarzy: 4754
31.12.2025 08:18

Na PO Achampong,jak James na ławce rezerwowej, Garnacho od początku jak zagrał słabo z Newcastle i AV?

Dlaczego Maresca widząc problemy organizacyjne na boisku, źle się ustawiamy (Bournemouth po 45 min mieli 14 sytuacji z czego 6 w światło bramki)to zagrać na lewej stronie Palmerem,na 10 Enzo z prawej Esevao,na 9 Delp i w środku pola Caicedo i Santos?
Dlaczego czegoś nie nie spróbuję, chociaż tyle dobrego będzie odnośnie ustawienia się bez piłki np, bronienia kr

ChelseaGol
komentarzy: 4754
31.12.2025 08:18

Na PO Achampong,jak James na ławce rezerwowej, Garnacho od początku jak zagrał słabo z Newcastle i AV?

Dlaczego Maresca widząc problemy organizacyjne na boisku, źle się ustawiamy (Bournemouth po 45 min mieli 14 sytuacji z czego 6 w światło bramki)to zagrać na lewej stronie Palmerem,na 10 Enzo z prawej Esevao,na 9 Delp i w środku pola Caicedo i Santos?
Dlaczego czegoś nie nie spróbuję, chociaż tyle dobrego będzie odnośnie u

ChelseaGol
komentarzy: 4754
31.12.2025 08:17

Na PO Achampong,jak James na ławce rezerwowej, Garnacho od początku jak zagrał słabo z Newcastle i AV?

Dlaczego Maresca widząc problemy organizacyjne na boisku, źle się ustawiamy (Bournemouth po 45 min mieli 14 sytuacji z czego 6 w światło bramki)to zagrać na lewej stronie Palmerem,na 10 Enzo z prawej Esevao,na 9 Delp i w środku pola Caicedo i Santos?
Dlaczego czegoś nie nie spróbuję, chociaż tyle dobrego będzie odns

ChelseaGol
komentarzy: 4754
31.12.2025 08:17

Na PO Achampong,jak James na ławce rezerwowej, Garnacho od początku jak zagrał słabo z Newcastle i AV?

Dlaczego Maresca widząc problemy organizacyjne na boisku, źle się ustawiamy (Bournemouth po 45 min mieli 14 sytuacji z czego 6 w światło bramki)to zagrać na lewej stronie Palmerem,na 10 Enzo z prawej Esevao,na 9 Delp i w środku pola Caicedo i Santos?
Dlaczego czegoś nie nie spróbuję, chociaż tyle dobreyvver

ChelseaGol
komentarzy: 4754
31.12.2025 08:17

Na PO Achampong,jak James na ławce rezerwowej, Garnacho od początku jak zagrał słabo z Newcastle i AV?

Dlaczego Maresca widząc problemy organizacyjne na boisku, źle się ustawiamy (Bournemouth po 45 min mieli 14 sytuacji z czego 6 w światło bramki)to zagrać na lewej stronie Palmerem,na 10 Enzo z prawej Esevao,na 9 Delp i w środku pola Caicedo i Santos?
Dlaczego czegoś nie nie spróbuję, chociaż tyle

ChelseaGol
komentarzy: 4754
31.12.2025 08:17

Na PO Achampong,jak James na ławce rezerwowej, Garnacho od początku jak zagrał słabo z Newcastle i AV?

Dlaczego Maresca widząc problemy organizacyjne na boisku, źle się ustawiamy (Bournemouth po 45 min mieli 14 sytuacji z czego 6 w światło bramki)to zagrać na lewej stronie Palmerem,na 10 Enzo z prawej Esevao,na 9 Delp i w środku pola Caicedo i Santos?
Dlaczego czegoś nie nie spróbuję, chociaż mis

ChelseaGol
komentarzy: 4754
31.12.2025 08:16

Na PO Achampong,jak James na ławce rezerwowej, Garnacho od początku jak zagrał słabo z Newcastle i AV?

Dlaczego Maresca widząc problemy organizacyjne na boisku, źle się ustawiamy (Bournemouth po 45 min mieli 14 sytuacji z czego 6 w światło bramki)to zagrać na lewej stronie Palmerem,na 10 Enzo z prawej Esevao,na 9 Dels

ChelseaGol
komentarzy: 4754
31.12.2025 08:16

Na PO Achampong,jak James na ławce rezerwowej, Garnacho od początku jak zagrał słabo z Newcastle i AV?

Dlaczego Maresca widząc problemy organizacyjne na boisku, źle się ustawiamy (Bournemouth po 45 min mieli 14 sytuacji z czego 6 w światło bramki)to zagrać na lewej stronie Palmerem,na 10 Enzo z prawej

Garden
komentarzy: 798
30.12.2025 23:41

Genialny maresca, wspaniały delap i dwa stracone gole z autu

mareska25
komentarzy: 48
30.12.2025 23:05

kogo chcecie za zwolnionego Maresce? Ja rozumiem że może wkurwiać ale przyjdzie jakis interim typu Lamps, np Terry i co? Dalej będzie miał do dyspozycji tych samych słabych piłkarzy pokroju Garnaczo, Gittensa i wspaniałego jedynego napastnika jakiego mamy - Delapa. Takich wspaniałych zawodników dostał od zarządzających tym klubem nasz trener w miejsce sprzedanych asów Madueke, Jacksonów. Z tymczasowym trenerem wyniki nie będą lepsze, kto wie może nawet gorsze. Chyba nikt nie uważa że w środku sezonu wyciągniemy jakiegoś Glasnera czy innego trenera "na topie".

Chelsea1905
komentarzy: 727
30.12.2025 23:11

Może i.masz rację, ale szlak.czlowieka trafia jak patrzysz na to dziadostwo.Wiec trzeba szukać rozwiązań, ale z takimi zawodnikami to i trener nic tutaj nowy nie zmieni.

tomek0794
komentarzy: 193
30.12.2025 23:45

Zmiana trenera czasami pomaga. Za czasów Lamparta też graliśmy piach. Nie dało się na to patrzeć. Został zwolniony w środku sezonu i przyszedł za niego Tuchel. I nagle drużyna zaczęła grać bardzo dobrze. Zdobyliśmy Ligę Mistrzów. Graliśmy w kilku finałach. Tuchel w wywiadach mówił, że zobaczył jakich ma graczy i dopasował taktykę pod ich umiejętności i możliwości. I nagle jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki zaczęliśmy grać naprawdę dobrze. Także czasami zmiana pomaga. Od grudnia tamtego roku drużyna nie zrobiła żadnych postępów. Cały czas gramy tak samo czyli słabo. Tylko jest to przykryte pojedynczymi bardzo dobrymi meczami, szczególnie z drużynami z topu oraz zdobytymi dwoma pucharami, gdzie jeden puchar zdobyliśmy bez trudu. Mareska nie zrobi postępów z tą drużyną. Nie umie. Jest zafiksowany na jedną taktykę i nie widzi, że został rozpracowany już dawno. Wszystkie te słabsze drużyny grają przeciwko nam tak samo. Bardzo głęboka obrona i szybki odbiór piłki lub szybkie wyjście oraz wrzutki w nasze pole karne. Przy takiej obronie coś tam zawsze wpadnie. Natomiast z naszej strony to jest totalne niechlujstwo i nieumiejętność wykorzystania dogodnych sytuacji. Mareska gra tym odwróconym obrońcom, ale ta niby przewaga, którą robi taki obrońca nie jest wcale widoczna. Za to jest chaos w obronie. Podobno wielu zawodnikom nie podoba się taktyka Mareski. No cóż zobaczymy co dalej. Jeżeli nie poprawi wyników to poleci. A wydaje mi się, że nie poprawi. Widać, że drużyna jest nim zmęczona. Nie ma iskry, chęci zwycięstwa. Jest nieład i często bieganie bez pomysłu.

Trunek
komentarzy: 969
31.12.2025 08:31

Ja bym sprawdził Fabregasa. Zna ten klub i może by coś z nim zrobił, ale doświadczenie ma za małe i przy paru słabszych meczach mogłoby mu być ciezko.
Zobaczycie z Citkami wygramy i będzie panowało podniecenie - a potem przyjdą slabsze drużyny i znowu porażki. Jak Łysolec dalej bedzię trenował to może na 10 miejscu skonczymy

Chelsea1905
komentarzy: 727
30.12.2025 22:59

Zwolnić tego.Maresce juz dość tych posmiewisk co kolejka.Odczywam,ze gość juz niewie jak to ogarnąć.Pojedziemy na City bez Caicedo moze być tragedia jakiej swiat nie widział.

Chelsea ?
komentarzy: 1875
30.12.2025 22:51

Patrzę na nasz kalendarz i przy dobrej grze zespołu mamy szansę wygrać z Pafos ale do tego czasu jeszcze kilka razy przegramy

GoldenBoy
komentarzy: 118
30.12.2025 22:43

Jak tutaj nie będzie jakiegoś szybkiego wstrząsu, to w styczniu mamy po sezonie.
Akurat zbliżają sie mega ciężkie wyjazdy na City i Crystal Palace.
A jak dojdzie jeszcze do grania baraż w 1/16 LM co 3 dni, to już totalnie tego nie widzę z obecną kadrą.

Tutaj nawet rotować nie da rady, bo taki Delap, Gittens, Hato, Garnacho, Baddiashile, Tosin. To sie nadają to pchania karuzeli co najwyżej

Chelsea1905
komentarzy: 727
30.12.2025 23:02

Wszyscy wymienieni zawodnicy nadaja sie do tarcia chrzanu a nie do grania w tej drużynie.

Sheva7
komentarzy: 124
30.12.2025 22:40

Maresca out. Ja już mam jego dość. Garnacho w pierwszym? Acheampong schodzi w przerwie? Joao za Palmera? Jprdl, co to ma być? Chu** nie progres. Jedyne co potrafią, to spiąć się jak grają z uważaną marką. Kur*$ Gittens zrobił więcej w 2 min, niż ten fanboy Ronaldo przez 45. Maresca wyjazd do City, widać po całym gościu że on tego klubu nie czuje.

MateuszCH
komentarzy: 205
30.12.2025 22:40

Ta drużyna jest za słaba na LM pozostaje walka o TOP 6. Wybicie Sancheza przed siebie uważam za błąd w sztuce. Nowy stoper potrzebny a dalej to nie wiadomo co tym zespołem robić i ta ich stagnacja w ataku zero ruchu szkoda, zastanawiam się po co zszedł Palmer, Estevao Top.

Chelsea1905
komentarzy: 727
30.12.2025 22:38

Ambitna walka???? dla mnie to walenie głową w mur.Dziadostwo i żenada wstyd ì posmiewisko!!!!!Tyle w temacie.

Sheva7
komentarzy: 124
30.12.2025 22:42

Jakie walenie jak oni kur** ledwo co na bramkę strzelają

FanTheBlues
komentarzy: 3878
31.12.2025 00:32

Zgadzam się z Tobą. Ambitną walkę to mieliśmy w takim meczu z 4senalem. Kiedy graliśmy w osłabieniu 10/11 zawodników i ugraliśmy remis. Ale nie teraz. Teraz to była żenada i nic więcej.

Chelsea ?
komentarzy: 1875
30.12.2025 22:37

Ostatnią nadzieją dla tego klubu w tym sezonie jest kupienie klasowego środkowego obrońcy i to już teraz bez tego nie ma szans nawet na top 5

FanTheBlues
komentarzy: 3878
30.12.2025 22:36

Ja pierdooolę ale ten Maresca zaczyna mnie wqrwiać. Byłem cały czas za nim, ale co ta drużyna teraz odwala to jest już skandal. Mieć takich piłkarzy, dominować w meczach przez większość czasu a i tak nie zdobyć gola na wagę zwycięstwa to jest już dno. Mamy piękne zakończenie roku, jutro tylko się najjjebać na Sylwka i o tym całym szambie zapomnieć choć na chwilę.

BLUE BERRY
komentarzy: 94
30.12.2025 22:35

Szkoda Bournemouth. Mogli spokojnie to wygrać.
Mam nadzieję, że jeszcze tak z parę spotkań w pałe i nie będę musiał już oglądać tego włoskiego beztalencia.

Bryan
komentarzy: 1456
30.12.2025 22:33

Grudzień jak zwykle popisowy. Zaledwie jedno zwycięstwo, dwie porażki i aż trzy remisy. Radzę ostatecznie zapomnieć o czymkolwiek na ten sezon.

chucky
komentarzy: 23
30.12.2025 22:33

Estevao według mnie pokazał tym meczem że pownien grać od 1 min w każdym meczu. Uważam również że joao pedro pownien zmienić delapa a nie palmera.

jacekkorbka
komentarzy: 345
31.12.2025 09:09

Estewao to zależy przeciwko komu gra bo jeśli trafi na topora z drużyny przeciwnej to jest zbyt słaby fizycznie i nie istnieje dobry jest wtedy gdy nie jest kryty zbyt silowo

Nasza strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

close