Fot. Chelsea FC

Koncert strzelecki na Stamford Bridge! Ręce same składały się do oklasków. Chelsea 5:0 West Ham United

Autor: Mateusz Ługowski Dodano: 05.05.2024 16:54 / Ostatnia aktualizacja: 05.05.2024 17:01

W meczu 36. kolejki Premier League Chelsea po kolejnym fantastycznym spotkaniu pokonała West Ham United 5:0. Już po pierwszej połowie The Blues prowadzili trzema bramkami, zaś po przerwie dołożyli jeszcze dwa trafienia. Na listę strzelców wpisali się Cole Palmer, Noni Madueke, Conor Gallagher i dwukrotnie Nicolas Jackson.


Chelsea mocno weszła w to spotkanie i podobnie jak kilka dni temu w starciu z Tottenhamem, szybko przejęła inicjatywę. The Blues zdominowali środkową strefę boiska, byli bardzo czujni i skoncentrowani w obronie oraz groźni w ataku.


Po kwadransie gry podopieczni Mauricio Pochettino wyszli na prowadzenie. Strzał Nicolasa Jacksona został zablokowany przez jednego z obrońców, ale odbita piłka trafiła wprost pod nogi Cole'a Palmera, który potężnym uderzeniem umieścił ją w bramce.


Po objęciu prowadzenia The Blues nie zamierzali odpuszczać i w dalszym ciągu atakowali. Po kolejnych piętnastu minutach obejrzeliśmy drugą bramkę. Nicolas Jackson nie zdołał opanować piłki zagranej przez Cole'a Palmera, spod nóg wybił mu ją Kurt Zouma, ale uczynił to w taki sposób, że futbolówka trafiła wprost pod nogi Conora Gallaghera. Anglik niewiele się zastanawiał i huknął nie do obrony.


Piłkarze West Hamu mieli niewiele do powiedzenia i ich gra sprowadzała się w zasadzie do obrony własnego pola karnego. Młoty zdołały jednak zagrozić bramce Chelsea. Po dośrodkowaniu z rzutu rożnego Jarrod Bowen ograł Marka Cucurellę i doszedł do pozycji strzeleckiej, ale uderzył w poprzeczkę.


Niebiescy szli jak po swoje i zaledwie sześć minut po golu Conora Gallaghera podwyższyli prowadzenie. Mychajło Mudryk dośrodkował z rzutu rożnego, najwyżej do piłki wyskoczył Thiago Silva, który zgrał futbolówkę do Noniego Madueke, a skrzydłowy uderzeniem z kilku metrów pokonał Alphonse'a Areolę.


Niewiele brakowało, by kilka minut później Chelsea dołożyła czwarte trafienie. O krok od strzelenia swojej drugiej bramki był Conor Gallagher. Cole Palmer dośrodkował z prawego skrzydła, zaś Gallagher będąc w stuprocentowej sytuacji uderzeniem z 3-4 metrów uderzył w poprzeczkę. Warto nadmienić, że wcześniej kapitan The Blues także miał szansę na gola, gdy po podaniu od Palmera znalazł się w sytuacji sam na sam z bramkarzem, ale zbyt długo zwlekał i stracił piłkę.


W końcówce pierwszej połowy Niebiescy nadal przeważali, ale Młoty wyprowadziły groźny kontratak, który mógł dać im pierwszą bramkę. Po niepewnym piąstkowaniu Djordje Petrovicia Jarrod Bowen trafił w poprzeczkę.


Drugą połowę, podobnie jak pierwszą, zaczęła Chelsea. Już w czwartej minucie po zmianie stron obejrzeliśmy czwartą bramkę. Trovoh Chalobah zagrał kapitalne długie podanie do Noniego Madueke. Anglik mógł uderzać z bliskiej odległości, ale postanowił podać do Nicolasa Jacksona, który bez trudu skierował piłkę do bramki.


W kolejnych minutach dwie dobre okazje miała drużyna gości. Najpierw Emerson Palmieri znalazł się w stuprocentowej sytuacji po podaniu od Lucasa Paquety, ale uderzył wysoko ponad poprzeczką, a chwilę później bardzo dobrze z rzutu wolnego uderzył James Ward-Prowse, ale Djordje Petrović stanął na wysokości zadania i wybił piłkę na rzut rożny.


W dalszej części spotkania Chelsea całkowicie dominowała, długo wymieniała podania, spokojnie szukała kolejnych okazji bramkowych i nie dopuszczała do zagrożenia pod swoją bramką. Niebiescy mieli szansę na kolejne gole, ale dobrych szans nie wykorzystali Noni Madueke oraz Mychajło Mudryk.


Gdy spotkanie wkraczało w końcową fazę, Chelsea zadała kolejny zabójczy cios. Moisés Caicedo kapitalnie zagrał do wychodzącego na czystą pozycję Nicolasa Jacksona, a ten nie zawiódł i pewnym uderzeniem pokonał bramkarza rywali, dzięki czemu po raz drugi wpisał się na listę strzelców.


Końcówka spotkania nie przyniosła zmiany wyniku. Chelsea spokojnie kontrolowała grę, nie dopuszczała do zagrożenia pod swoim polem karnym oraz regularnie zagrażała bramce Młotów. Ostatecznie The Blues po kolejnym bardzo dobrym występie pokonali West Ham United 5:0.


Chelsea 5:0 West Ham United (3:0). Bramki: Cole Palmer 15', Conor Gallagher 30', Noni Madueke 36', Nicolas Jackson 48', 81'


Chelsea: Djordje Petrović; Trevoh Chalobah (Malo Gusto 83'), Thiago Silva (Axel Disasi 82'), Benoît Badiashile, Marc Cucurella; Moisés Caicedo, Conor Gallagher (c); Cole Palmer (Alfie Gilchrist 89'), Noni Madueke (Cesare Casadei 77'), Mychajło Mudryk (Christopher Nkunku 77'); Nicolas Jackson


West Ham United: Alphonse Areola; Vladimír Coufal, Kurt Zouma (c), Angelo Ogbonna; Tomáš Souček, Edson Álvarez (James Ward-Prowse 46'); Jarrod Bowen, Lucas Paquetá (Aaron Cresswell 77'), Mohammed Kudus, Michail Antonio (Danny Ings 70')


Źródło: własne

Aby móc dodać komentarz musisz się zalogować lub zarejestrować, jeśli wciąż nie posiadasz u nas konta.

chelsefan
komentarzy: 2785
09.05.2024 15:02

To nie sędzia tylko nasz wspanialy byly trener piekne zmiany zrobił na koniec. Hee . Szkoda tylko że przejebali z tym kurewskim realem.

Mystakorsarz
komentarzy: 712
09.05.2024 12:08

I nam Rudiger poszedł do Realu za ... nic!

Bo zarząd nie chciał dać mu podwyżki na, którą zasługiwał!!! ;/

chelsefan
komentarzy: 2785
09.05.2024 14:56

I tak by tam poszedł ten fałszywiec.

Chelsea ?
komentarzy: 1757
09.05.2024 08:15

Marciniak sędziuje na korzyść realu nowe nie znałem

Qszu
komentarzy: 553
08.05.2024 23:46

Kiedyś była UEFALONA i wywyższanie jej pod niebiosa teraz jest UEFOSREAL. Rzygać się chce tym zachwytem i ich farciarskim stylem i przepychaniem do kolejnych etapów rozgrywek bo tylko ślepiec tego nie zauważy. Jedyni którzy w Realu jeszcze na coś zasługują to Luka Modrić i Toni Kroos, a reszta to ścierwo z drewnianym Vinicjusem w ataku, który potrafi dobrze podłączać się do akcji i szybko manewrować nogami potrafi. Poza tym w tym rewanżu według mnie to Nacho powinien dostać czerwo po tym jak nasz zajebiściasty Szymonek podbiegł do telewizora obejrzeć faul. Bo co innego dostałby Terry albo inny Drogba za przywalenie rękami w ryj swojego przeciwnika? Tam nie było żadnego popchnięcia tylko perfidny atak na rywala. Mam nadzieję, że BVB ich zatrzyma choć szczerze w to wątpię bo im to nawet 3 bramki z powietrza w doliczonym czasie gry wyczarują jeżeli tylko będzie taka możliwość. Tfuuu

FanTheBlues
komentarzy: 3397
08.05.2024 23:06

I znowu szmaty Madryckie nic nie grały,a i tak finał mają.Neuer takie piękne parady w całym meczu,a na koniec kurva taki babol odwalony.

PiterSAW
komentarzy: 1388
08.05.2024 23:10

Sędzia w doliczonym czasie dał popis przedwcześnie gwiżdżąc spalonego

FanTheBlues
komentarzy: 3397
08.05.2024 23:13

Dokładnie,nawet var nie poszedł w ruch.

Garden
komentarzy: 699
09.05.2024 08:03

PiterSAW ale jak sam napisałeś, był spalony, więc dyskusji nie ma

Mystakorsarz
komentarzy: 712
09.05.2024 11:58

Cudownie, że szwaby żrą gówno!

A ta szmata neuer niech więcej baboli wpuści na koniec kariery!

W piłce nie ma nic gorszego niż sressi, barca, łysy oraz szwaby ;)

P.S.
Szkoda Tuchela, który mógł nieźle utrzeć nosa amerykańcom ale przynajmniej ciekawie się zapowiada finał :)

chelsefan
komentarzy: 2785
09.05.2024 15:05

Jak by nie było to te szwaby lepiej graja w piłkę od polaczkow i angoli.

Mystakorsarz
komentarzy: 712
09.05.2024 16:14

Grają lepiej ale ich nie lubię.

Po za tym, grają lepiej ale w tym roku w przyszłym zespoły z ligi angielskiej znowu zdominują LM. Pewnie z oporem Realu Leverkusen.

Bryan
komentarzy: 1288
08.05.2024 17:48

Osimhen? Choć nie jestem entuzjastą takiego transferu, to nie mówię stanowczo nie, ale pod jednym warunkiem. Nie za 100 milionów. Nigeryjczyk na pewno nie jest wart takiej sumy, a już takie pomysły, żeby do 100 kawałków dorzucać Lukaku, który jest wart 30 - 40 milionów, to jest kompletne odpięcie wrotek.

Grawpolo
komentarzy: 1469
08.05.2024 19:08

Lukaku tylko na papierze jest wart 30mln, nikt, oprócz Saudów, takich pieniędzy za niego nam nie da, a do Arabii to on nie chce dać się sprzedać. Sam chce zainkasować 30mln za podpis, u nas źle nie ma 325tys fula tygodniówki to uczciwe pieniądze. Można się przemęczyć.

Jedyne na co możemy liczyć to na wariant transferu Ziyecha do Galaty - de facto zwolnienie z kontraktu.

StarkillerObl
komentarzy: 302
08.05.2024 20:14

Zgadzam się z Tobą, te wynalazki z Serie A nie są warte takiej kasy.
Niech Jackson jeszcze z 4 bramki do końca sezonu klepnie, żeby te staty jakoś wyglądały i myślę, że zostaniemy z nim, bo raczej z doniesień prasowych słyszy się, że nie będziemy mieli po prostu siana latem, a wywalenie 100 baniek na gościa wartego koło 60 to dla nas w obecnej sytuacji bardzo zły pomysł.

Bryan
komentarzy: 1288
08.05.2024 20:16

W mojej ocenie jest kwestią dyskusyjną to, czy nikt oprócz Arabów tyle za niego nie zapłaci. W obecnych czasach 30 milionów to nie jest aż tak dużo. Zwróć uwagę, że Lukaku, cokolwiek by nie myśleć o poziomie sportowym i mentalności, to jednak jest też pewna wartość marketingowa. A zresztą, na taką Serie A to i czysto piłkarsko nie wygląda słabo. W tym sezonie trafił 12 razy, czyli to tylko 3 bramki mniej od Osimhena. Kiedyś interesował się nim Juventus, Napoli może być zmuszone do szukania następcy wspomnianego Victora, a z Milanu odejdzie Giroud, więc kto wie, może udałoby się go przehandlować.

Sam Lukaku też już zdążył lekko podlizać się Arabom. Gdzieś tam kiedyś wspomniał, że ich liga niebawem będzie najsilniejsza na świecie. Może wkrótce uzna, że tak naprawdę to właśnie tam zawsze chciał grać? Mnie to nie zdziwi.

Grawpolo
komentarzy: 1469
08.05.2024 21:23

@Bryan - pewnie, że przyszłość Lukaku jest u Saudów, ale zarobić nam 30 mln fula to on nie da.
Sam chce skasować te 30 mln za podpis, a od nas dwuletnią pensję czyli kolejne 30mln fula. Łącznie 60 mln fula, to już naprawdę ładny pieniądz.

Grawpolo
komentarzy: 1469
08.05.2024 16:45

Na pewno powinien się znaleźć w kręgu zainteresowania.

Minus - wzrost. Osobiście wolałbym zawodnika wyższego, żeby dawał wsparcie środkowym przy stałych fragmentach przeciwników.

Grawpolo
komentarzy: 1469
08.05.2024 17:06

@ChelseaGol.

Picior
komentarzy: 1024
08.05.2024 14:31

Osimhen albo Gyokeres jako podstawowa 9 na nowy sezon, Jackson jako zmiennik ja tak to widzę

Grawpolo
komentarzy: 1469
08.05.2024 17:05

@Picior
Osi raczej do nas nie chce trafić, bo po co? W Paryżu kasy mu sypną szejkowie ile zechce, w PSG, po odejściu Mbappe, będzie największą gwiazdą, miasto duże, prawdziwa metropolia z wielkomiejskimi atrakcjami. Drużyna ułożona, klub w LM, właściciele stawiają na zdobywanie trofeów. Czego więcej chcieć???

Gyokeres to zawodnik, o który już się trochę pisało w naszym kontekście i jak nie zawariują z ceną, to dlaczego nie? To piłkarz taki trochę haalandowaty: może nie czaruje techniką użytkową, ale skuteczny w polu karnym, strzela bramki, egzekwuje karne, wysoki, przetarł się na Wyspach. Byłby dobrym uzupełnieniem składu. Nie wiadomo tylko czy sam zawodnik zechce do nas przyjść i ile za niego trzeba zapłacić???

ChelseaGol
komentarzy: 4493
08.05.2024 12:47

Grawpolo-Johathan David z Lille, ciekawa opcja na 9 z poza Premier League.

Szpadlolajzer
komentarzy: 139
07.05.2024 23:11

Jest dyskusja na temat Osimhena, zatem zerknijmy w statystyki, jak wygląda Nico vs Osimhen, wybrałem pewne bardziej istotne statystyki i tak się to przedstawia:

Gole (bez karnych) + asysty / punkty na mecz (90min):
Jackson:: 0,64 / 1,50
Osimhen: 0,72 / 1,48

Celność strzałów / współczynnik gola na strzał:
Jackson:: 47,9% / 0,18
Osimhen: 42,0% / 0,15

Gole - oczekiwane gole (bez karnych):
Jackson: -4,1
Osimhen: +0,9

Liczba podań / celność podań (90min):
Jackson: 21,4 / 77,2%
Osimhen: 13,1 / 67,5%

Oczekiwane asysty / podania w ostatnią tercję / podania w pole karne przeciwnika / liczba progresywnych podań (90min):
Jackson: 0,18 / 1,21 / 0,68 / 2,14
Osimhen: 0,14 / 0,58 / 0,29 / 1,01

Akcje kreujące strzał / próby dryblingu / skuteczność dryblingu w % (90min):
Jackson: 3,02 / 3,17 / 49,4%
Osimhen: 2,46 / 1,84 / 36,8%

Próby odbioru / bloki / interwencje (90min):
Jackson: 0,71 / 0,68 / 0,14
Osimhen: 0,48 / 0,19 / 0,10

Jak widać Jackson jest, jak mówiłem już wiele razy, dobry i lepszy od Osimhena pod wieloma względami, oprócz skuteczności. Lepiej podaje, lepiej drybluje, lepiej prowadzi piłkę, lepiej broni i dochodzi do lepszych sytuacji strzeleckich. Osimhen jest skuteczniejszy w strzałach i tego tutaj nie dałem, ale lepszy w pojedynkach główkowych, w wielu innych jeszcze częściej lepszy jest Nico, czasami Osimhen, ale to mniej istotne. Oczywiście wszystko stwierdzam na podstawie tylko statystyk.

Teraz pytanie, czy my w naszej obecnej sytuacji możemy sobie pozwolić na kupno zawodnika, który będzie nas kosztował 100 mln euro i który statystycznie pod wieloma względami jest gorszy od naszego obecnego napastnika? Który może strzeli te kilka bramek więcej w sezonie, ale dużo mniej da drużynie w innych aspektach (ile z innym napastnikiem na boisku bramek strzeliłby np. Palmer?). Dodatkowo pamiętajmy, że Osimhen gra w słabszej lidze włoskiej, gdzie błyszczy wielu piłkarzy, którzy odbili się od Premier League, więc nie jest żadnym pewniakiem, a i nierozsądnie jest z góry zakładać, że Jackson w następnym sezonie nie poprawi skuteczności...

PiterSAW
komentarzy: 1388
08.05.2024 05:46

Liczę na lepszą skutecznośc Nico, bo tylko z tym ma problemy. Mam nadzieję, że nie będą wydawać tyle kasy na nigeryjczyka. Jeśli już to kupiwać napastniak sprawdzonego w anglii.

Pytanie: skąd masz te statystyki zawodników? Zaciekawiło mnie

ChelseaGol
komentarzy: 4493
08.05.2024 06:49

Jakson też może grać na boku, uważam że dużo mieliśmy kontuzji,to jest niemożliwa liczba, dając do gry zdrowego Lavie i Jamesa to i liczby lepsze miałby Jakson,bo drużyna miałaby więcej wykreowanych sytuacji.
Podałem Lavie i Jamesa bo ci dwaj zawodnicy mieliby pozytywny wpływ na zespół, podnieśli by rywalizację, dodać można też Chilwell, też dużo włączał się do ofensywy, robił różnice grając wyżej.
Co do wydania 100 miln.ciekawe jakie mamy zobowiązania,bo będąc na 0 z regulowaniem kosztów i sprzedajemy Maatsena plus Lukaku już mamy kwotę rzędu 70 miln.

Pogromca
komentarzy: 396
08.05.2024 07:33

PiterSAW ty oglądasz mecze? Jackson po za kończeniem akcji nie potrafi grać głową. Jak leci laga to nie chce mu się skakać do piłki, a jak już skacze to na alibi, że wiem że przegra walkę. Jego trenowały jakieś ofermy albo jest takim lujem, że nie potrafi albo nie chce sobie przyswoić ustawiania się i walki o piłkę w powietrzu. Tego nic nie usprawiedliwia, bo gość ma prawie 190 cm i jest jednym z najwyższych na boisku. To tak jakby wysoki stoper miał wyjebane na walkę w powietrzu. Zostanie z samym Jacksonem na nowy sezon to rosyjska ruletka. Może zacznie lepiej kończyć a może będzie się kopał po czole dalej, jak potężny Nunez w Liverpoolu, który seryjnie marnuje setki już 2 sezon. Jackson też może wylecieć na miesiące przez kontuzje i na 9 będzie biegał jakiś Palmer.
Idealny jest Toney, mówi się, że kosztowałby poniżej 50 baniek co jest PROMOCJĄ. Nie trzeba konkurować z PSG.
Osimeh prywatnie jest debilem co odstawia cyrki, tykająca bomba za ponad 100 baniek. Może pochopnie oceniam, ale to kolejny murzynek co postrzelał w skisłej SerieA i myśli, że jest drugim Ronaldo. Tak mu ego wyjebało, śmierdzi Lukaku 2.0. Toney + Jackson i jestem pewien że skończyły by się lamenty o tych mitycznych 9 w CFC.

Grawpolo
komentarzy: 1469
08.05.2024 11:14

Osi pójdzie do PSG. Wczorajszy półfinał z BVB pokazał aż nadto wyraźnie, że potrzebują pilnego wzmocnienia na pozycji 9.Co my możemy mu zaproponować? Mecze o wszystko z drugoligowcami w CarabaoCup? Dzisiejsze jego deklaracje o marzeniach gry w PL to tylko poprawianie pozycji marketingowej przed negocjacjami płacowymi. Na stole może leżeć nawet 500 tys jurków tygodniowo.

Statystyka wydaje się jest na korzyść paralityka, ale tylko statsy, którymi można manipulować, Nie podałeś np ile obaj mają kontaktów z piłką w ciągu meczu i le z nich kończy się stratą.

Jackson strzelił wprawdzie 13 bramek , ale strzelał tylko w 10 spotkaniach, w 23 meczach zszedł z boiska z zerem. Asyst tylko pięć, więc tu jego wkład jest znikomy. Jeżeli spojrzymy komu strzelił bramki, to widzimy, że ma problem z grą z obrońcami z drużyn z czuba tabeli:
Arsenal - 0
Liverpool - 0
ManCity - 1
Tottenham - 4
AstonV - 0
ManUtd - 0

Nie można powiedzieć, że jest postrachem środkowych obrońców (może za wyjątkiem Totków - 3 bramki w meczu, w którym koguty grały w 9).

To, że Nico strzelił ostatnio 2 bramki w meczu, który wygraliśmy 5:0 nie zmienia faktu, że to paralityk. Widać z daleka jak źle jest skoordynowany. W trakcie sezonu zrobił postęp, nie mogę zaprzeczyć, ale zostać na przyszły sezon tylko z Jacksonem na szpicy to zgroza.

Jackson jest bardzo słabą opcją na czubie ataku, ale ma zbyt duży potencjał, aby w tej chwili z niego rezygnować. Może być przynajmniej silnym zmiennikiem w przyszłym sezonie, jako opcja rotacyjna z innym napastnikiem, a nawet na lewym skrzydle, gdzie jakoś radzi sobie w tym sezonie.


Nie ma zbyt wielu napastników z Wysp, którymi ewentualnie moglibyśmy się zainteresować (pomijam Haalanda, Alvareza, bo są poza zasięgiem):
Toney wyszedł z lat i pewnie do nas nie trafi, a Isakiem interesuje się podobno Barcelona, też raczej nie dla nas. Jest jeszcze Nunez z Live, yły ploty, że po odejściu Kloppa, będzie musiał poszukać sobie nowego klubu. Jakoś szczególnie mnie nie przekonuje, ale kto wie?

Trzeba rozglądać się po ligach europejskich i szukać dziewiątki poniżej 25 lat, który strzelił w sezonie minimum 15 bramek (bez karnych). Już jest kilku kandydatów, pisałem o nich parę tygodni temu. Do końca rozgrywek pozostało kilka kolejek, może jeszcze ktoś dołączy? Zobaczymy.

KTBFFH


PiterSAW
komentarzy: 1388
08.05.2024 16:15

Pogromca
Mecze oglądam, ale w tekscie napisałem, żeby NIE KUPOWAĆ NIGERYJCZYKA, a nie żeby wcale nie kupować napastnika.

Szpadlolajzer
komentarzy: 139
08.05.2024 18:09

@PiterSAW Statystyki są z fbref.com, bardzo duża i precyzyjna baza danych, polecam samemu się pobawić.

@Grawpolo Co masz na myśli, że statystykami można manipulować? To jest porównanie z występów w tym sezonie w lidze, tam gdzie można jest podzielone na 90 min. Gdzie tu manipulacja? Oczywiście na statystyki na małej próbie większy wpływ mogą mieć elementy losowe, ale tego można użyć jako argumentu na wyższość jednego jak i drugiego zawodnika, to już kwestia chyba opinii. Oto statsy o które prosisz:

Kontakty z piłką / straty z powodu złej kontroli nad piłka / straty z powodu przegranego pojedynku (na 90 min):

Jackson: 32 / 2,78 / 2,17
Osimhen: 25 / 2,85 / 1,26

Z innych statystyk w tym aspekcie też widać, że przewaga Jacksona w posiadaniu piłki jest większa bliżej własnej bramki i maleje aż do finalnej tercji, a w polu karnym przeciwnika Osimhen ma więcej kontaktów. W pojedynkach już podałem wcześniej, że Jackson jest skuteczniejszy i częściej próbuje.

Ogólnie co do takich analiz na podstawie czystych statystyk, to powinny one jednak właśnie istnieć w równowadze z "obrazem gry", taktyką zespołu, formą, ligą itd. Więc budowanie opinii wyłącznie na ich podstawie jest głupie, ale myślę, że równie głupie jest ich totalne ignorowanie. Pamiętam, że Jorginho w Chelsea miał łatkę podającego wyłącznie do tyłu albo do boku, a pamiętam, że jak wtedy przeanalizował zespół pod tymi względami, to okazało się, że posyłał najwięcej progresywnych zagrań w całej drużynie, więc czasami to co widzimy w telewizji i na co zwracamy uwagę tworzy nam fałszywy obraz rzeczywistości.

I tez nie mówię, że Osimhen jest słaby, albo że nie wniósłby niczego dobrego do zespołu, tylko uważam, że nie jest magicznym lekiem na całe zło, albo jakimś ostatnim, brakującym elementem układanki.

Grawpolo
komentarzy: 1469
08.05.2024 19:59

@Szpadlolajzer - ja statsy znam, bo obserwuję je od lat, zanim jeszcze zostały upublicznione przez portale internetowe. Sam nawet często tu je przytaczam, ale tylko w połączeniu z obrazem gry.

Nie mówię, że statystyki nie są istotne, ale nie mogą być podstawą do porównań różnych graczy w różnych zespołach.
Ponadto ststsy nie opowiedzą na pytanie ile meczy wygrał nam Jackson? A to jest pytanie kluczowe, jedyne które tak naprawdę warto zadać. I tu Nico niestety wypada szczególnie blado. Strzela nieważne bramki, w meczach, które i bez niego byśmy wygrali. Na palcach jednej ręki można policzyć te "ważne" bramki.

KTBFFH

Mystakorsarz
komentarzy: 712
09.05.2024 11:59

W pełni się zgadzam, że Osimeh za więcej niż 60 mln to debilizm do kwadratu. Wolałbym Toneya, ogranego w lidze i tańszego.

FanTheBlues
komentarzy: 3397
07.05.2024 22:56

Brawo BVB, żabojady do domu.Jutro tylko niech Sreal odpadnie i niech będzie niemiecki finał.Ale i tak wstyd że finał właśnie w Anglii,a nie ma ani jednego angielskiego zespołu.WSTYD !

PiterSAW
komentarzy: 1388
07.05.2024 23:02

Cieszy mnie to bardzo. Mbappe taki gwiazdor, a gówno pokazywał w tym dwumeczu. Teraz niech BvB wygra cały turniej i najlepiej żeby grali z Tuchelem w finale

Midnite
komentarzy: 1130
07.05.2024 21:05

Co sobie Maatsen wypożyczenie ogarnął to jego.

Stary Alfer
komentarzy: 556
07.05.2024 21:36

W Dortmundzie to i Batshuayi wyglądał dobrze ;) Sancho też odżył po powrocie z United. Ten klub potrafi rozwijać potencjał czasami ponad stan piłkarza. Idealny kierunek dla młodych. Nie bez powodu Halland uczynił z nich swój przystanek przed dołączeniem do City. Ian nie mógł wybrać lepiej.
Trzymam kciuki za żółtych niech sięgną po puchar :)

chelsefan
komentarzy: 2785
07.05.2024 20:01

Moje piłkarskie pragnienia sezon. 23/24 wygrana premier league przez M.CITY. finał Champions league BORUSSIA-BAYERN i wygrana BORUSSI. WYGRANA europa league przez B.LEVERKUSEN. i ostatnie nie ZAKWALIFIKOWANIE SIĘ CHELSEA do ligi conferencji.

Grawpolo
komentarzy: 1469
07.05.2024 13:31

No i jest 7 miejsce. Po odrobieniu zapóźnień zostały nam 3 mecze, 9 oczek do zdobycia. Ciągle spoglądam na Tottenham, który jest bez formy. Też ma 3 mecze, Burnley, City i SHU, chyba nie damy rady, ale walczyć trzeba. Zobaczymy.

KTBFFH

lampard08
komentarzy: 263
07.05.2024 11:49

Według włoskiej pracy Victor Osimhen trafi na SB. (100 mln + Lukaku.)

Świetna wiadomość , rasowy napastnik to jedyny brak w układance na chwile obecną.

Jestem zaskoczony, że są osoby które ośmielają się chwalić Jacksona, który strzelił marne 13 bramek przez cały sezon ... Marnując przy tym 113 dogodnych sytuacji.
Senegalczyk na ławkę i niech na treningach uczy się wykończenia. Jeśli przyjdzie Osimhen, to będzie miał od kogo się uczyc. Oby ten transfer został szybko sfinalizowany.

ChelseaGol
komentarzy: 4493
07.05.2024 12:19

Jakson może grać i na boku, zobacz ile jednak on daję,to nie jest Morata, kontakt fizyczny kończył się upadkiem.

Chibs
komentarzy: 244
07.05.2024 12:31

13 bramek Jacksona w debiutanckim sezonie w PL (a drugim w poważnej piłce) jest marne, ale 15 bramek Osimheina w Seria A jest już ok? W serie A w której nawet Giroud, Dzeko czy Immobile będąc jedną nogą na emeryturze strzelali?
Sorry, ale śmieszne jest to jak co niektórzy ślepo wierzą w tego Osimheina. Nie mówię, że gość od razu będzie niewypałem, ale już ten sezon ma słabszy, bo całe Napoli gra słabiej - gość mocno zależy od formy drużyny.
Z resztą nie zawsze ten kto strzela w innych ligach w PL jest w stanie utrzymać ten poziom - a w naszym przypadku nawet zazwyczaj nie jest. Choćby ostatnie nasze transfery: Werner - 28 bramek w lidze przed przyjśćiem do nas, Lukaku - 24 bramki.

Osimhein może nie jest zły, ale na pewno nie wart kwoty jaką woła Napoli. Z resztą plotki o nim można włożyć między bajki - nie zrobimy latem transferu na 100+mln :)

A co do Jacksona to mimo, że często irytuje to ogólnie patrząc na liczby to sezon ma dobry, z tym, że mógł mieć dużo lepszy

Stary Alfer
komentarzy: 556
07.05.2024 14:18

Osimhen strzelił 15 bramek w 23 meczach Jackson w 32 spotkaniach 13 gdzie napastnik Napoli które gra kaszankę nie miał tyle okazji. Transfer Nigeryjczyka w sytuacji sportowej której jesteśmy to i tak ruch ponad stan. Nikt lepszy do nas nie przyjdzie więc jak można wybrzydzać. Jackson nie może na tym stracić a tylko zyska. Mniejsza presja odciąży mu głowę a to tu wg mnie ten gość ma problem. O minuty też bym się nie martwił bo bardzo dobrze się spisuje również na skrzydle. Zresztą czy 2 napastników w drużynie to tak dużo? To minimum. W tej chwili nie mamy zmiennika na poziomie. Oczywiście jest jeszcze Nkunku ale u niego to różnie ze zdrowiem i na 9 to widzę go wrazie potrzeby gdy nie będziemy mogli skorzystać z wyżej wymienionej dwójki. Wierzę w naszego Nico i wierzę że transfer Osimhena to brakujące ogniwo tej układanki. Doświadczony napastnik plus jeszcze obronca z doświadczeniem i LO i kadra nie licząc sprzedaży niechcianych graczy zamknięta :)

ChelseaGol
komentarzy: 4493
07.05.2024 10:20

Newcastle -Brighton w sobotę o 16…mecz arcy ważny w układzie tabeli,ALE my gramy z Forest o 18:30 w sobotę, będziemy znać wynik meczu powyżej, gramy z Forest które walczy o być albo nie być w Premier League, będzie to bardzo trudny mecz.
Na ogromny plus że poprawia się kadra,nie więcej minut może dostać Gusto a także Nkunku..:)

thesabr3
komentarzy: 2232
07.05.2024 08:50

Na ten moment jesteśmy w lidze konferencji tu macie wszystko ładnie opisane

https://www.football365.com/news/how-premier-league-teams-qualify-for-champions-league-and-europa-competitions-for-24-25

tomek0794
komentarzy: 185
07.05.2024 09:52

Na ten moment nie gramy ani w Lidze Konferencji, a tym bardziej w Lidze Europy. Jeżeli skończymy na 7 miejscu, przed Manchesterem to o wszystkim będzie decydował mecz o Puchar Anglii. Jeżeli wygra Utd to 7 miejsce nic nam nie da. Więc nie można mówić, że na ten moment jesteśmy w Lidze Konferencji ponieważ mecz, który o tym zadecyduje wciąż jest przed nami.

Raczi
komentarzy: 364
07.05.2024 11:12

Chyba nie wierzysz w to, że czerwone dałny po takim wpierdolu mają jakiekolwiek szanse z MC xD

Wolnomyśliciel
komentarzy: 857
06.05.2024 23:57

Jak jest z 7 miejscem? Czy ono coś nam daje ? Dziwne, że w niemieckiej lidze 7 drużyn ma kwalifikacje do europejskich pucharów a z mocniejszej ligi angielskiej tylko 6 ?

Stary Alfer
komentarzy: 556
07.05.2024 00:10

Ba niemiecka ma chyba nawet 5 zespołów w lidze mistrzow razem z serie a. A 7 miejsce to u nas bodajże liga konferencji wsam raz do ogrywania rezerw przynajmniej w grupie XD

Sheva7
komentarzy: 98
07.05.2024 00:42

Spokojnie, nam chyba pierwszy raz
w tym sezonie wyszly dwa mecze z rzędu. A po drugie, to my akurat pewniakami jesteśmy takimi samymi jak united, nawet do głupiej ligi konferencji.

Picior
komentarzy: 1024
07.05.2024 00:44

Nie jestem pewny, ale wydaje mi się, że 7 miejsce daje LKE tylko w wypadku jeśli City wygra z MU w finale FA Cup.

chelsefan
komentarzy: 2785
07.05.2024 07:38

7 miejsce na szczescie nic nam nie daje bez wzgledu kto wygra fa cup.

chelsefan
komentarzy: 2785
07.05.2024 07:41

A to ze niemcy i Włosi maja po 7 miejsc w europie to tylko ich zasluga. I niestety liga angielska okazala sie slabsza od nich.

FanTheBlues
komentarzy: 3397
06.05.2024 23:03

W końcu MUły są tam gdzie ich miejsce,za naszymi plecami.Brawo CP za ich zgnojenie !.

Midnite
komentarzy: 1130
06.05.2024 22:41

Mount świetne zawody.

PiterSAW
komentarzy: 1388
06.05.2024 22:44

Cały sezon świetny

Garden
komentarzy: 699
06.05.2024 22:41

Noo, tylko mounta transfer lepszy

Stary Alfer
komentarzy: 556
06.05.2024 22:38

A muły runą, runą, runą a pogrzebał ich 10hag XD

PiterSAW
komentarzy: 1388
06.05.2024 22:35

Jeśli my wszystkie mecze wygramy to najkorzystniej dla nas byłobo gdyby muły (którzy dostaną w dupę od arsenalu) u siebie pokonały newcastle. Wtedy 6 miejsce nasze

Majkel905
komentarzy: 414
06.05.2024 22:29

Coś pięknego jak palace tłucze tych patałachów, tyle szczęścia :D

Raczi
komentarzy: 364
06.05.2024 22:28

Ten tercet Palace jest fenomenalny xD ale Olise.. czapki z głów

Chelsea ?
komentarzy: 1757
06.05.2024 22:28

Brawo Crystal palace

Garden
komentarzy: 699
06.05.2024 22:27

Ale ten onana jest beznadziejny.. Jak dobrze ze poszedł do mulow

PiterSAW
komentarzy: 1388
06.05.2024 22:31

Dobry transfer

Midnite
komentarzy: 1130
06.05.2024 22:24

Palace ze zdrowymi Eze i Olise byli pewniakami z tak poturbowanym United, ale oni im tam zaraz manite zasadzą... czego im życzę.

PiterSAW
komentarzy: 1388
06.05.2024 22:19

Czyli muły już dzisiaj punktów nie zdobędą :)

Raczi
komentarzy: 364
06.05.2024 22:19

Ten Hag chyba poleci po tym meczu xD

Midnite
komentarzy: 1130
06.05.2024 22:23

Oby nie.

Garden
komentarzy: 699
06.05.2024 22:18

Co za orły HahahahahahHahahahahH aaaaaaahahahahahahahahahahahahahaha

Bryan
komentarzy: 1288
06.05.2024 21:48

O, już 2:0 :) To może być piękna kolejka:D

Garden
komentarzy: 699
06.05.2024 21:42

Ale Palace jedzie z United, coś pięknego hahahahahaha

Bryan
komentarzy: 1288
06.05.2024 21:19

Swoją drogą to w United też mają niezły Disneyland, skoro na środku obrony grają Casemiro z Evansem.

Midnite
komentarzy: 1130
06.05.2024 22:25

Są lepsi w L4 od Chelsea, albo po prostu tak samo beznadziejni.

Stary Alfer
komentarzy: 556
06.05.2024 21:16

Orły już prowadzą i oby tak dalej ;>

Raczi
komentarzy: 364
06.05.2024 21:15

United w dupe już xD szkoda, że Ollise w końcu do nas nie przeszedł, ale może wtedy Palmera by nie było? Sam już nie pamiętam jak to wyglądało tyle się zmieniło w poprzednim okienku xD

Stary Alfer
komentarzy: 556
06.05.2024 21:24

A w następnym sezonie trudnych spraw Olise w United. Nowy współwłaściciel zagiął ponoć parol na niego.

Midnite
komentarzy: 1130
06.05.2024 22:27

Na Olise już miejsca i budżetu nie ma. Zobaczymy co z tego Madueke wyrośnie.

Grawpolo
komentarzy: 1469
06.05.2024 21:09

Mecz jaki był, każdy widział. Zwycięstwo, +3 oczka i 54 oczka na koncie. Tak jak przewidywałem, złapaliśmy momentum i ruszyliśmy do góry, ale czy starczy czasu? W tej chwili zaczął swój mecz ManUtd, więc nic nie napiszę o miejscu w tabeli, ale liczę na CP. Zobaczymy.

KTBFFH

PiterSAW
komentarzy: 1388
06.05.2024 21:04

Musimy liczyć na to, że Crystal Palace urwie dziś punkty zdziesiątkowanym MU-łom

Bryan
komentarzy: 1288
06.05.2024 21:15

A jakby co to Kryształki już prowadzą:)

ChelseaGol
komentarzy: 4493
06.05.2024 08:27

Zmiana obowiązków Cucrelli przez Pochettinho moim zdaniem osobisty, poprawiła grę w środku pola ale i wyprowadzenie piłki jest na lepszym poziomie.

Oczywiście to za krótko działa żeby ocenić bardziej tą zmianę, Pochettinho po meczu dał wywiad,w którym uzasadnil że takie zmiany jak Cucrella względem jego osoby ma więcej,tylko to nie jest takie proste zęby wdrążyć w praktykę.
Być może Pochettinho miał plan oczywisty na nasz zespół,ale ilość kontuzji jest przez ogromna i dlatego wszytko legło...
Tak sobie to tłumacze.

ChelseaGol
komentarzy: 4493
06.05.2024 08:14

Drużyna zaskoczyła,dalej Pochettinho walczy o .. być albo nie być.. trener zespołu.

Jakoś mniej strat jest w zespole,nagle szybciej do ataku przemieszczamy piłkę, chociaż brakuje z pozycji Caicedo zagrać podania co do centymetra do Mudryka lub Madueke,ale jest jak jest.

Zobaczymy teraz mecz z Forest,czy ponownie zagramy z takim zaangażowaniem, pewnością siebie,czy damy radę przełożyć dyspozycje z meczu na mecz:)?
Pochettinho tylko takimi meczami odsunie krytykę od zespołu.

Pogromca
komentarzy: 396
06.05.2024 00:07

Są ploty, że ciągle rozważają sprzedaż Gallaghera. Najlepszy i najrówniejszy zawodnik obok Palmera. W tym sezonie dołożył gole i mądrzejszą grę, kiedy wydaje się, że trzeba walić lagę żeby się ratować to on sprytnie wywalcza faul. Co raz częściej to widzę. Mi on zmył niesmak po śliskim Mouncie. Taka moja analiza z dupy: Mount od początku wyglądał mi trochę na cwaniaka i to się potwierdziło w ostatnim jego sezonie. Za to Gallagher wygląda mi na równego i szczerego gościa, czasem aż za miłego dla innych. On każdy mecz gra jakby jutra miało nie być. Widać, że spełnia tutaj marzenia. Ostatnio na trybunach kibice rozwinęli wielki transparent z nim.
Kiedyś mieliśmy takich dzików w środku jak Essien i Ramirez. Teraz mamy Gallaghera i trzeba o niego dbać. Liverpool też miał dzika Milnera i był u nich kluczowy.

eGzid
komentarzy: 899
06.05.2024 00:23

Gościu niesamowicie się rozwinął/dojrzał. W zeszłym sezonie strasznie irytował swoją grą. Ale kibice nie mają tu nic do gadania, jeśli znajdzie się kupiec pewnie zostanie sprzedany.

Stary Alfer
komentarzy: 556
05.05.2024 20:30

Nie mówię że odrazu na nas ale za siebie powinni oglądać się też koguciki. Nastepny mecz mający nóż na gardle z widmem spadku zaglądającym im w oczy Burnley i City które jest na drugim biegunie tabeli i walczy o mistrza. Piąte miejsce nam raczej nie grozi. ba szóste to byłby sukces, ale mieć za sobą totki to dodatkowa motywacja bo przecież początek mieli naprawdę dobry. Kurde naprawdę wcześniejszy i dzisiejszy styl rozbudził we mnie nadzieję na to że sezon da się jednak uratować. Mam nadzieję że byliśmy tylko uśpionym gigantem który przebudził się na dobre :P Ehhh niepotrzebnie się już nastawiam. żeby tylko Nottingham nie okazał się otrzeźwiającym plaskaczem na kibicowski ryj XD

DomiMate
komentarzy: 248
05.05.2024 19:34

Kolejny dobry mecz Caicedo widać granie z Connorem mu służy, Kukurydza też zagrał dobre spotkanie, fajnie odnalazł się w tej nowej roli na boisku, no i nasze skrzydła to już drugie spotkanie gdzie panowie M angażują się w obronie. Teraz gdy Cucu schodzi bardziej do środka to Mudryk lekko cofnięty ma sporo miejsca przed sobą w ogóle podoba mi się jak schodzi po piłkę i jednym podaniem zwrotnym lub zwodem gubi przeciwnika na plecach po czym przyśpiesza naszą grę brakuje tylko dokładnego podania strzału.

DomiMate
komentarzy: 248
05.05.2024 19:37

No i oczywiście + dla Poszka.

Chelsea ?
komentarzy: 1757
05.05.2024 19:11

Ale jak to 2 mecze bez straconego gola to tak się da :) swoją drogą świetny mecz znów się sprawdza że bez Enzo gramy lepiej brawo drużyna

chelsefan
komentarzy: 2785
05.05.2024 18:55

Czy tylko ja to widzę czy ktoś jeszcze że dwa ostatnie mecze to gralismy z druzynami co graja ostatnio dno. I jestem pewny że to iluzja co do gry naszego zespolu i niech tylko przyjdzie nastepny sezon z pochem na lawie i to samo dno będą grali.

Bryan
komentarzy: 1288
05.05.2024 18:36

Kto by pomyślał, że Niebiescy zafundują nam tak piękną tzw. majówkę. Dwa mecze derbowe, dwa zwycięstwa, 7 bramek zdobytych, zero straconych i efektowna, miła dla oka gra.

To jest w tym wszystkim najlepsze - nie dość, że graliśmy skutecznie, to jeszcze gra była po prostu ładna. Piłka chodziła jak po sznurku, sporo akcji indywidualnych, próbowanie różnych rozwiązań. Słowem, chciało się to po prostu oglądać.

Ciężko wskazać gracza, który w tym spotkaniu by się nie spisał. Można odnieść wrażenie, że wszyscy zagrali dobrze lub bardzo dobrze. Nawet rezerwowi wnieśli coś do gry. Osobiście najbardziej podobał mi się moment pierwszej bramki Jacksona i jego radość z Madueke. Taki piękny kontrast do tej przepychanki przy karniaku z Evertonem. Miło, że wreszcie widać jakieś oznaki ducha drużyny.

Dwa minione spotkania potwierdziły, że wszystko jest w naszych rękach. Co więcej, okoliczności zdają się sprzyjać, bo gra zaskoczyła, a powrót graczy z kontuzji stwarza większe pole manewru trenerowi. Trzeba po prostu do końca konsekwentnie grać swoje i nie robić głupstw.

chelsefan
komentarzy: 2785
05.05.2024 18:51

Liga konferencji napewno jest marzeniem pilkarzy Chelsea.

Bryan
komentarzy: 1288
05.05.2024 19:31

A co ma do tego Liga Konferencji?

Mystakorsarz
komentarzy: 712
05.05.2024 18:35

Szybkie akcje, rozciagniecie obrony rywala i skuteczność.

Piękna sprawa, wygląda na to, że w końcu nasi złapali formę.

Oby utd i sroki obniżyli loty bo nawet jak wygramy wszystko to oni mają pkt przewagę.

Loloekk
komentarzy: 48
05.05.2024 19:52

Racja ale Utd gra mecz z New Castle więc któreś z nich straci punkty

Mystakorsarz
komentarzy: 712
05.05.2024 21:01

To prawda, obstawiam, że wygra z utd rozpędzone Newcastle.

Tyle, że każda z drużyn gra jeszcze z Brighton więc chyba to te mecze zadecydują.

Dodatkowo utd grają z arsenalem.

Szpadlolajzer
komentarzy: 139
05.05.2024 17:27

Swoją drogą, piękne było to 5 minut klepania w drugiej połowie jak WestHam nie dotknął nawet piłki, szkoda że nie skończyło się to bramką.

Garden
komentarzy: 699
05.05.2024 17:41

Dokładnie, nie wierzyłem co patrzę, to było niesamowite 3,4,czy 5 minut

Hajsmaster
komentarzy: 346
05.05.2024 17:25

W końcu widać dojrzałą grę a nie bandę dzieciaków. Bardzo ładnie piłeczka chodziła. Madueke kot totalny, robi dużo zamieszania. Trzymam kciuki aby obyło się bez kontuzji.

Luki-7-
komentarzy: 26
05.05.2024 17:21

Mówcie co chcecie ale bez Enzo ta gra wygląda dużo lepiej

Szpadlolajzer
komentarzy: 139
05.05.2024 17:20

Mam wrażenie, że ta masa kontuzji pomogła niektórym zawodnikom - przed dłuższy czas Madueke, Mudryk, Chalo, Cucu, Badia nie mieli zupełnie zmienników i nawet po słabszych meczach grali w następnych. Wygląda na to, się że regularność im pomaga. Madueke bardzo krytykowałem wcześniej, ale wygląda naprawdę coraz lepiej, chociaż nadal mam wrażenie, że woli grać z Jacksonem niż z Palmerem. Cucurella wygląda bardzo dobrze jako "inverted fullback", Trevoh jest bardzo solidny jako bardziej wycofany boczny obrońca. Ciekawy jestem co teraz wymyśli Poch jak Gusto wrócił do składu, bo z jego ofensywnym nastawieniem na prawej stronie, Cucu nie może grać w taki sposób, a jako tradycyjny boczny obrońca wyglądał słabiej.

Jacksona broniłem i ten typ co go ciągle krytykuje, to musi być troll. Nico ma papiery na naprawdę świetnego napastnika. Jeśli on Madueke i Palmer będą się dalej rozwijać i na stałe dołączy do nich Nkunku, to możemy mieć świetny atak. Ciesze się też z dobrej formy Gallaghera na koniec sezonu, bo może przekona to Tadka do niesprzedawania go. Ratujmy budżet Jamesem, Chillwelem i Sterlingiem, a nie Chalobahem i Gallagherem.

Garden
komentarzy: 699
05.05.2024 17:40

Nie no chłopie... Łapy precz od Jamesa i chilliego!budżet ratujmy Kepa, sterlingiem, sarrem, lukaka czy broją

Szpadlolajzer
komentarzy: 139
05.05.2024 18:15

@Garden Wiadomo, że lepiej by się było pozbyć innych piłkarzy i na nich dobrze zarobić, ale realistycznie patrząc, to Sarr w najlepszym przypadku odejdzie za darmo, Kepa, Broja i Ziyech może odejdą, ale za grosze. Lukaku i Sterling możliwe, że są niesprzedawalni, jedynym ratunkiem jest Arabia, albo inny Katar. Jakiś sensowny zysk będzie pewnie z Maatsena i Halla. Jak ich wszystkich się pozbędziemy to i tak będzie dobrze, ale czy wystarczy?

Chilwell i James w wysokiej formie i zdrowi oczywiście, że mogą być fantastyczni i bardzo przykro by było się z nimi żegnać, ale tak z ręką na sercu, ktoś wierzy jeszcze że oni będą w stanie jeszcze zagrać nawet pół sezonu w PL bez poważnej kontuzji? Obecność Bena blokuje kupno nowego LO, albo wymusza sprzedaż Cucurelli. Tak samo James blokuje w pewien sposób Gusto, ma dużą tygodniówkę i jest kapitanem, którego nigdy nie ma na boisku. Fakt, że Pulisic i RLC radzą sobie we Włoszech pozwala wierzyć, że można ich sprzedać do innej, mniej fizycznej ligi za niezłe pieniądze i te środki przeznaczyć np. na ŚO, albo bramkarza. Aha, no i istnieje jeszcze Fofana...

Mystakorsarz
komentarzy: 712
05.05.2024 18:32

W pełni się zgadzam, że czas się skończył dla Bena i Jamesa.

Niestety, zero pożytku a kasy zamrożonej sporo.

To ostatni moment, żeby ktoś się na nich nabrał.

Przykro mi to pisać ale taka jest prawda, są oni że szkła. Tak jak kolega pisał, Pulisic też za takiego uchodził a wiemy, że stał się gwiazdą Milanu.

Bryan
komentarzy: 1288
05.05.2024 18:39

Z Chilwellem i Jamesem to nie jest taka łatwa sprawa. Przyznajcie sami, że kiedy są w formie, to jest czołówka światowa. Sprzedać ich teraz? Obawiam się, że takimi transferami budżetu nie podreperujemy. Ja bym najpierw spróbował przehandlować takie "perełki" jak Ziyech czy Lukaku do Arabii. W końcu dla tego pierwszego to naturalne środowisko, a ten drugi ostatnio rozpływał się nad tamtejszą ligą wieszcząc przy tym, że niebawem będą to najlepsze rozgrywki na świecie. Na Sterlinga też ktoś się może jeszcze nabrać, bo to jednak najgłośniejsze nazwisko w naszej drużynie.

Stary Alfer
komentarzy: 556
05.05.2024 19:22

James mam nadzieje ze wróci naprawiony po operacji ale Chilwella bym pożegnał. Ben nawet jak wróci to potrzebuje czasu by złapać formę a ostatnio nawet nie zdąży włączyć właściwego biegu i znowu rozbrat z piłką. Lukaku, Maatsen, Hall, Broja, D. Fofana i właśnie Chilwell out i na spokojnie dokupić 9 na poziomie przynajmniej Davida z Lille, lewego obronce i poradzić coś z kontuzjami. Bo tak naprawdę kontuzje i ciągłe zmiany wg mnie są przyczyno wszystkiego co złe w tym sezonie.

Szpadlolajzer
komentarzy: 139
05.05.2024 20:09

Pytanie ile chcemy kupować i ile musimy najpierw zarobić. Wydaje mi się mało realistyczne, żeby za Lukaku i Ziyecha wyciągnąć wystarczająco środków, żeby móc kupować bez sprzedawania któregoś z wychowanków. Z dwójki Ben/Reece, zgodzę się, że mam większą wiarę w Jamesa ze względu na operację, która może go naprawi i w razie jego dobrej dyspozycji Gusto może od biedy grać na lewej stronie, albo na wahadle z Jamesem na PŚO.
Co do trójki Broja/D.D.Fofana/Washington, jednego zostawiłbym jako zamiennik Jacksona, jednego bym wypożyczył i jednego sprzedał, Poch niech zdecyduje kto jest najlepszy. Innego napastnika bym nie kupował, bo jak mamy wydawać duże pieniądze, to inne pozycje bardziej wymagają wzmocnień, np. ŚO, LO i ewentualnie LS.

Garden
komentarzy: 699
05.05.2024 20:40

Nie.. Dla mnie James jest nie do ruszenia, wiem że gdybam, ale ten gość, zdrowy jest obok walker najlepszy PO na świecie, z Chilwell em jest nieco inaczej, ale i on zdrowy jest w światowej czołówce na swojej pozycji. Moim zdaniem obaj powinni zostać. Co do fofany to też bym poczekał, może jestem naiwny, ale te cholapki, w formie, zdrowi, to są zajebiscie piłkarze, którzy mogą stanowić o naszej siłę w przyszłości.

Garden
komentarzy: 699
05.05.2024 20:42

Co do zakupów to pisałem pod innym postem, dla mnie ramsdale i isak i bylibyśmy w domu. Jeśli stać nas na więcej to araujo i Williams, więcej wydaje mi się że nie potrzebujemy. Może na przyszły sezon nie będzie to skład na wygranie PL, ale na top 4 już tak

Szpadlolajzer
komentarzy: 139
05.05.2024 21:26

Może ty jesteś naiwny, a może ja jestem nadmiernym pesymistą, zobaczymy :D Na pewno jakby wrócili do dyspozycji z 2020/21 to byłoby super.

Picior
komentarzy: 1024
05.05.2024 17:06

Piękne widowisko dla kibica Chelsea!

Utrzymać taki poziom do końca sezonu i wracamy do Europy!

Up The Chels!

StarkillerObl
komentarzy: 302
05.05.2024 17:19

Cieszy to, że zaczyna się robić seria dobrych spotkań.

Chelsea1905
komentarzy: 464
05.05.2024 17:05

Wreszcie czlowiek siada i ogląda starą dobrą Chelsea oby tak dalej.Oko same się cieszy.Mecz od początku do końca pełna kontrola.Silva profesor,Jackson 13 gol w sezonie! Palmer 21 bramka ogólnie cała drużyna zagrała perfekcyjnie.

Bryan
komentarzy: 1288
05.05.2024 18:46

Stara dobra Chelsea... żebyś wiedział, że też miałem takie wrażenie. Oglądając ten mecz momentami czułem się tak, jakbym przeniósł się parę lat wstecz.

DomiMate
komentarzy: 248
05.05.2024 17:02

Maszyna ruszyła. To teraz gdy zaczęli się zgrywać to sprzedajmy Connora i challobacha by nakupować kolejnych Brazoli

Stary Alfer
komentarzy: 556
05.05.2024 17:09

No ostatnio odżyło zainteresowanie tamtejszym "Mesinho" który I tak przez młody wiek będzie musiał zostać w Brazylii. Nieraz człowiek tak patrzy na to kogo zarząd chce sprzedać a kogo kupić i aż ręce się składają do modlitwy o ban na transfery.

Garden
komentarzy: 699
05.05.2024 17:00

Drugi świetny mecz z rzędu... Wtf? Gdyby tylko Mudryk dojechał poziomem do madueke to byłoby pięknie.
Lampard08, czy jak ty tam się zwiesz... Jackson zweryfikował cie dzisiaj jak ostatniego kota, ale to piękne.

Stary Alfer
komentarzy: 556
05.05.2024 17:05

I tak jak na siebie nie zagrał źle. Poprzedni mecz dobry ten poprawny a przecież całkiem niedawno patrzeć się na niego nie dało.

Garden
komentarzy: 699
05.05.2024 17:34

Oczywiście masz rację, widać progres, jednak u madueke większy, tak czy inaczej, w końcu mamy skrzydal

Wojtas
komentarzy: 3345
05.05.2024 16:59

Piękne zakończenie majówki. Wyborny występ naszej drużyny. Kolejny mecz z czystej kontem . Kolejne mecze to na wyjeździe więc trzeba je wygrać by mieć europejskie puchary. Brawo niebiescy!!

blue1
komentarzy: 933
05.05.2024 16:58

Kolejny dobry mecz na zero z tyłu. Piłka chodzi szybciej, gracze podejmują lepsze decyzje, tworzymy więcej sytuacji i są efekty. Przy korzystnym wyniku spokojne rozgrywanie i dojrzała gra. Jak nie przeczytam, że po meczu ktoś doznał kontuzji, to będzie dobrze, optymistycznie.

FanTheBlues
komentarzy: 3397
05.05.2024 16:57

Co tu dużo pisać.Piękny mecz.

Nasza strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

close