Fot. Chelsea FC

Skuteczność znowu zawiodła. Bournemouth 0:0 Chelsea

Autor: Mateusz Ługowski Dodano: 17.09.2023 16:57 / Ostatnia aktualizacja: 17.09.2023 16:57

W meczu 5. kolejki Premier League Chelsea bezbramkowo zremisowała z Bournemouth na Vitality Stadium. The Blues lepiej prezentowali się na tle rywali, zwłaszcz w pierwszej połowie, ale ponownie mieli duże problemy ze skutecznością.


W początkowej fazie spotkania Chelsea prezentowała grę, do której przyzwyczaiła w poprzednich występach. The Blues mieli przewagę w posiadaniu piłki, budowali ataki pozycyjne, stwarzali sobie okazje bramkowe, ale nie potrafili ich wykorzystać.


Po trzech minutach gry Mychajło Mudryk dynamicznie wbiegł w pole karne Bournemouth, jednak jego zagranie do Conora Gallagher pozostawiło wiele do życzenia. Piłka odbiwszy się od kolana pomocnika Chelsea wyszła poza plac gry. Chwilę później Mudryk przeprowadził dobrą dwujkową akcję z Nicolasem Jacksonem. Senegalczyk zdecydował się na uderzenie zza pola karnego, a do strzelenia bramki zabrakło mu naprawdę niewiele, gdyż piłka uderzyła w słupek.


Po kilkunastu minutach heroicznej obrony, zawodnicy Bournemouth zaczęli wychodzić z własnej połowy i stworzyli nawet bardzo dobrą okazję bramkową. Ouattara otrzymał podanie na długi słupek, ale Robert Sánchez odważną interwencją powstrzymał uderzenie zawodnika rywali.


The Blues nie pozostali dłużni i zrewanżowali się gospodarzom kolejną groźną okazją. Conor Gallagher otrzymał podanie w polu karnym, zwiódł dwóch rywali, ale jego mocny strzał znakomicie obronił Neto.


W kolejnych minutach Chelsea przeważała w posiadaniu piłki, ale w zasadzie nie stwarzała okazji bramkowych. Raheem Sterling toczył wiele pojedynków w środkowej strefie boiska, zaś dośrodkowania Malo Gusto nie docierały do adresatów.


Tym samym pierwsza połowa, w której zawodnicy Chelsea prezentowali się wyraźnie lepiej od drużyny przeciwnej, zakończyła się bezbramkowym remisem. The Blues przeważali, ale brakowało im dynamiki i skuteczności.


Już w pierwszych minutach drugiej połowy Chelsea była dosłownie o kilka centymetrów od wyjścia na prowadzenie. Po uderzeniu Raheema Sterlinga z rzutu wolnego piłka trafiła w poprzeczkę i minęła linię bramkową, ale nie całym obwodem, po czym wróciła na plac gry. Dopadł do niej Levi Colwill, który pokonał nawet bramkarza rywali, ale w momencie uderzenia Sterlinga obrońca znajdował się na spalonym, przez co sędzia nie uznał trafienia.


Minuty upływały, a wynik nie zmieniał się. Chelsea miała co prawda przewagę w posiadaniu piłki, ale nie była to przewaga przytłaczająca. Dodatkowo podopieczni Mauricio Pochettino coraz rzadziej zagrażali bramce rywali, wyraźnie brakowało im pomysłu na grę i zaangażowania.


W ostatnim kwadransie spotkania Mauricio Pochettino przeprowadził kilka zmian. Na boisku pojawili się m.in. Ben Chilwell i Ian Maatsen. Niestety, zmiany to nie przyniosły poprawy w grze The Blues. Co więcej, to Wisienki były bliżej objęcia prowadzenia. Groźne uderzenie z rzutu wolnego oddał Billing, a dobry strzał oddał także Solanke, ale Robert Sánchez zdołał wybić piłkę nogami.


Emocjonują końcówka nie przyniosła zmiany rozstrzygnięcia. Chelsea miała jeszcze swoje szanse, gdy po dośrodkowaniu Chilwella uderzał Jackson, zaś mocny strzał Cole'a Palmera z bliskiej odległości instynktownie obronił Neto, ale ostatecznie spotkanie zakończyło się bezbramkowym remisem.


Chelsea 0:0 Bournemouth (0:0)


Chelsea: Sánchez; Gusto, Thiago Silva, Disasi, Colwill (Chilwell 81'); Enzo (Maatsen 81'), Gallagher (c), Ugochukwu; Mudryk (Palmer 63'), Sterling Jackson


Bournemouth: Neto (c); Aarons, Zabanyi, Kelly, Kerkez (Senesi 74'); Christie (Brooks 89'), Cook; Ouattara (Kluivert 64'); Billing, Tavernier (Sinisterra 74'); Solanke


Źródło: własne

Aby móc dodać komentarz musisz się zalogować lub zarejestrować, jeśli wciąż nie posiadasz u nas konta.

Stary Alfer
komentarzy: 556
21.09.2023 22:18

No ale Legia oddawała strzały, nie bała się uderzać z dalszej odległości niż 11 metrów. Wiadomo że to nie był pierwszy garnitur AV ale brawa się należą.

eden1905
komentarzy: 1496
22.09.2023 13:37

Ale jakieś rezerwy to też nie były. Jedyni zawodnicy którzy nie zagrali w ostatnim meczu ligowym to: Chambers, Duran, Lenglet i Tielemans. Tu raczej chodziło o zlekceważenie Legii. Wyżyją się na Nas :]

ChelseaGol
komentarzy: 4498
21.09.2023 20:51

Legia pokonuje AV a AV jak pokona nas w niedzielę na SB to oj,będzie gorąco wokół Pochettino,a dla przypomnienia w środę za tydzień gramy z Brighton w pucharze:)
AV dziś grało,są zmęczeni a w niedzielę na tle naszego zespołu będą wyglądali jakby nigdy nic.
Zresztą patrząc na skład dziś AV,Brighton czy WHU mają w składach zawodników którzy mają większe doświadczenie niż nasi zawodnicy w zespole,baaa tam są nazwiska w tych zespołach którzy u nas grali by śmiało w wyjściowej 11-stce..:)
Jak widać to na papierze staliśmy się bardzo słaby zespołem,do tego bez doświadczenia.

Chelsea ?
komentarzy: 1758
21.09.2023 20:49

Legia wygrała ale I tak nie wygramy z tą Aston Villą :)

Lakaka
komentarzy: 329
21.09.2023 20:47

Teraz jak przegramy z Aston villa to będzie mem

Midnite
komentarzy: 1131
21.09.2023 20:50

Właśnie miałem o tym pisać. Aston Villa zlekceważyła Legię, ale Chelsea nie zlekceważą.

ChelseaGol
komentarzy: 4498
21.09.2023 16:51

Badiashile na treningu ponownie miał jakiś uraz,źródła podają że ma trenować indywidualnie a w następnym tygodniu ma wrócić do pełnych treningów..:)
Wariactwo jest z tymi urazami,nie ma takiego zespołu drugiego jak nasz.

Grawpolo
komentarzy: 1477
22.09.2023 09:25

Kontuzje te, to w większości efekt zastrzyków ujędrniających i pracy na siłowni.

Midnite
komentarzy: 1131
20.09.2023 21:37

Manchester kupując Onane przebił wtopę Chelsea z Kepą.

ChelseaGol
komentarzy: 4498
21.09.2023 08:23

MU ma swoje problemy a my swoje,u nich nie tylko bramkarz jest winny braku formy,mają kontuzji tyle co u nas ale mają coś czego my nie mamy?
DOŚWIADCZENIA,tego nie kupisz,to muszą mieć zawodnicy,od tego zaczyna się budowa zespołu.

Mnie to dziwi,i to bardzo,Pochettino zgodził się prowadzić nasz zespół i zgodził się na tak młodą kadrę mieć,w tak wymagającej lidze,przecież ci zawodnicy nie mają argumentów żeby co mecz walczyć o wygranie meczu.

W jej wysokość Premier League mówiono o nas,forma nasza w tym sezonie będzie mocno w kratkę,będziemy mieć remis,wygraną,kolejne dwa mecze przegrane,i tak będzie nasza forma wyglądała,zaznaczają że właśnie nie mamy doświadczenia tego co inne kluby mają.

Taki Tottenham mając nowego trenera,nie wydali dużo na transfery,a kupili zawodników właśnie z doświadczeniem,my tego nie mamy,my takie doświadczenie w zawodnikach może osiągniemy po 20 czy nawet 25 kolejkach,a takie granie w kratkę,nie daje nic pozytywnego dla zespołu,a tym bardziej dla Pochettino,który odpowiada za wyniki zespołu i mnie bardzo ciekawi ile ma czasu Pochettino na probowanie wyprowadzić zespół na właściwe tory.

eden1905
komentarzy: 1496
21.09.2023 15:54

Co do Spurs pod względem poziomu trudności rywala miało podobny terminarz do Nas póki co. Wynik? 13 punktów, a my 5. Nowy trener, sprzedanie najlepszego zawodnika czyli Kana, a mimo wszystko jakoś potrafią robić wyniki. Son i Maddison prowadzą te drużynę doświadczeniem. Ściągają jakiegoś Żyda z Szachtara za darmo i gość potrafi dwie asysty zrobić w niecałe 2 mecze minutowo. A u Nas? Raptem Gusto ma 2 asysty (którego chelseafan sprzedaje, bo jest za słaby) i Benek ma jedną. Gdzie Nasza ofensywa za tyle mln? Nie potrafią podawać, ślepi są czy Pochettino nie potrafi ustawić drużyny z przodu? A nawet jak już podadzą to adresat nie potrafi uderzyć tam gdzie nie stoi bramkarz.

Wolnomyśliciel
komentarzy: 858
22.09.2023 11:44

Nie przebił bo Kepa był dużo droższy. Onana nie umie grać rękami tak jak Kepa ale przynajmniej umie grać nogami :D

CFCrules
komentarzy: 767
20.09.2023 00:47

Teraz kiedy okienko jest już zamknięte i kilka meczów sezonu za nami, możemy na chłodno spojrzeć i ocenić naszą kadrę i zadać sobie pytanie ilu mamy piłkarzy zaprawionych w boju i gotowych do walki o najwyższe cele?

- Thiago Silva, który za chwilę kończy 39 lat
- Chilwell
- James, który jest świetny, ale niestety jak dobrze pójdzie to jest dostępny na może połowę meczów w sezonie
- może Enzo, bo ja widzę w nim jakość, był ważnym punktem zwycięskiej Argentyny i mimo że dołączył do nas w takim momencie to zagrał więcej dobrych niż kiepskich meczów
- może Nkunku, bo przychodzi do nas jako czołowy piłkarz Bundesligi
- Sterling

Daje nam to sześciu zawodników w tym dwóch ze znakiem zapytania. Cała reszta to banda dzieciaków, którzy ledwo co albo w ogóle nie liznęli poważnej piłki, tzw. zawodnicy "z potencjałem", którzy może kiedyś odpalą. Kupowanie takich zawodników ma sens i wprowadzanie ich do drużyny również pod warunkiem że dokładasz ich do ułożonego już składu i kiedy mają wokół siebie zawodników od których mogą się uczyć. My niestety w tym sezonie bazujemy tylko na takich zawodnikach, ich nie ma kto nauczyć gry i przede wszystkim mentalności na najwyższym poziomie. Uważam że tacy Mudryk, Madueke, Colwill, Maatsen, Chukwuemeka itd. każdy z nich może być częścią mocnej ekipy, ale ciężko jest żeby sami raptem stworzyli drużynę potrafiąca wygrywać mecz za meczem. W składzie powinno być z ośmiu zawodników którzy są pewniakami i do nich dokładasz sobie właśnie takie "perełki" i z czasem oni też mogą stać się pewniakami.
To tak jakby np. Anglia wywaliła cały swój skład, zostawiła tylko Sterlinga i na ME powołała skład u-21 i liczyła tam na sukces.

Chibs
komentarzy: 244
20.09.2023 09:02

Już w lipcu/sierpniu każdy związany z piłką mówił, że Chelsea popełnia większy bądź mniejszy błąd tak mocno inwestując w młodzież bez doświadczenia. Chyba do końca liczono, że do ekipy dołączy jakiś doświadczony, mocny charakter, bo mało kto wyobrażał sobie, że Chelsea tak mocno postawi na młodzież, zwłaszcza, że Nkunku i James wypadli jak okienko było jeszcze otwarte.
No, ale jednak właściciele to zrobili i teraz pytanie dlaczego? Przecież to są miliarderzy, Ci ludzie nie są idiotami, nawet jeśli sami nie znają się na piłce to raczej powinni mieć świadomość i nauczenie się słuchania doradców. Może problem leży w dyrektorach sportowych?
No nie potrafię zrozumieć jak można było zacząć sezon z tak niedoświadczoną kadrą i dalej brnąć w kupowanie "talentów" z Brazylii.

Czy Ci ludzie nie widzą ile wniosło do United doświadczenie takiego choćby Casemiro? Czy Lewego do Barcy? W Barcelonie mają fajny, młody, zdolny środek pola, a jednak dokupują im wiekowego już Gundogada czy Romeu.
Ewidentnie nam brakuje przynajmniej dwóch doświadczonych zawodników: ŚP i N.
Na ŚP po kupnie Caicedo powinniśmy sobie odpuścić Lavie i poszukać kogoś z doświadczeniem: Palinha byłby idealny, można też było wcześniej próbować przejąć SMS czy Brozovica.
Na napastnika nie było wielkiego wyboru, ale można było postawić na jakieś doświadczone nazwisko - taki Dzeko czy Mitrovic wnieśli by sporo doświadczenia do kadry, a śmiem twierdzić, że jakby dostawali minuty to dziadek Dzeko by walnął z 15 bramek w lidze - czyli liczba, której Jackson i Broja razem wzięci nam nie dadzą.

Mówi się, że amerykanie totalnie nie znają się na piłce i w naszym przypadku nie jest inaczej. Ten klub jest prowadzony przez idiotów. Jeśli któryś z naszych talentów nagle nie odpali (a na to są szanse bliskie zeru) i nie wejdzie na poziom Hazarda czy Kante ze swojego prime to dobrze tu nie będzie.

CFCrules
komentarzy: 767
20.09.2023 11:48

Nie wiem na ile w tym prawdy, ale media z otoczenia Chelsea podawały że nie braliśmy pod uwagę Maddisona bo granicą wieku sprowadzanych piłkarzy miało być 25 lat. A Maddison ma ich... 26. Podobno Brozović i Verratti byli nam oferowani, ale dla naszego nowego zarządu to już w ogóle leśne dziadki... Palhinha wiemy że był do wzięcia, statsy miał jedne z najlepszych w lidze, no ale też za stary bo lat 28.
Już jestem ciekaw styczniowego okienka...

chelsefan
komentarzy: 2786
20.09.2023 15:29

Tak młody zespół nie jest problemem. A to ze tadzio wyjebal 99 % starych nieudacznikow i odchudzil wyplaty o 100 m£. To jest wielki sukces.

chelsefan
komentarzy: 2786
20.09.2023 15:30

A tych veratih brozow. To za darmo bym nie chciał. Nastepne darmozjady.

chelsefan
komentarzy: 2786
20.09.2023 15:33

Wszystkich nie da się kupić. Np. Taki maddison to chcial grać tylko w tottkach. Belingham tylko w realu. Rice w arsenalu. Itd

chelsefan
komentarzy: 2786
20.09.2023 15:35

Wszyscy mysla że to tak jak w fm. Kupujesz kogo chcesz i po sprawie. I masz mistrza w pierwszym sezonie.

Hajsmaster
komentarzy: 346
19.09.2023 23:29

Felix chciał u nas grać i można było wziąć go.z powodzeniem to nie, bo nie pasuje do wizji XD Gość pokazuje na co go stać, my za to woleliśmy 5 Brazoli z 499 minutami w seniorskiej piłce XD

Picior
komentarzy: 1024
20.09.2023 00:02

Skoro trener go nie chciał to go nie wzięli prosta sprawa.
To, że w Barcy się dobrze sprawuje to nie znaczy że u nas byłoby tak samo

Lucjan
komentarzy: 203
20.09.2023 00:11

Za pół roku będzie do wzięcia xD

thesabr3
komentarzy: 2235
20.09.2023 03:12

A co on takiego niby pokazuje ?

Hajsmaster
komentarzy: 346
20.09.2023 09:54

Robi to czego u nas brakuje czyli ładuje bramy i zalicza asysty. Nie chce gdybać co by było gdyby ale za Nkuku teraz byłby zbawieniem, bo nie oszukujmy się ale w ofensywie jest tragedia.

Czapson
komentarzy: 200
20.09.2023 10:30

Nie no żadnych Felixów. Mamy się zachwycać, że postrzelał trochę z Antwerpią która powinna grać LKE a nie LM i odstaje od drużyn z topu o kilka poziomów? Był u nas przez pół roku, liczb nie dał, i dalej by nie dawał bo drużyna tak samo cienka jak była. Poza tym to jest gość o fatalnym charakterze nie potrzebujemy takich.

thesabr3
komentarzy: 2235
20.09.2023 13:21

Co ty za głupoty piszesz gość już u nas był i w 20 meczach władował aż 4 bramki faktycznie takiego zawodnika nam potrzeba ...

Grawpolo
komentarzy: 1477
20.09.2023 15:07

Na taki sam wynik idzie Jackson. Mimo wszystko wolałbym zostawić Felixa + dobrać kogoś mocnego na 9.

lololo
komentarzy: 459
19.09.2023 23:14

Bez doświadczenia nic nie ugramy taka jest prawda w tym momencie wraz z zawodnikami z kontuzjami doświadczenie ma kilka osób. Silva, James, Ben, Sterling i z mniejszym Sanchez, Trevoh, Cucu, Conor reszta to dzieciaki bez praktycznie gry w PL. Mam nadzieję że nasz zarząd się ogarnie i stwierdzi że mamy już przyszłość i zacznie myśleć nad teraźniejszością. Potrzebujemy według mnie, SP, Skrzydłowego oraz Napastnika z doświadczeniem i dla mnie mogą być to ludzie 29-32 lata bez problemu. Ktoś kto ma jeszcze ambicje i nie ucieknie do Szejków tylko chętnie poprowadzi młodych przez 2-3 sezony. Na ten moment najgorszy ruch to Mudryk. Myślę że Gusto daje radę mimo wszystko reszta transferów jest bezbarwna lub kontuzjowaną. A można było pójść droga Srok i kupić na początku ludzi sprawdzonych jak Henderson, Palhinha, Maddison, Barnes , Wilson to tylko szybka lista na która można było wydać około 150 milionów

ChelseaGol
komentarzy: 4498
19.09.2023 23:12

City 37 sytuacji i 16 celnych strzałów na bramkę?Co to ma być?
I tylko można stwierdzić wygrali 3:1,nasz zespół żeby mieć 37 sytuacji potrzebuje 2 meczy a nie jeden mecz.:)

Kolosalna przepaść,i drużyny grają w LM czy LE,i umieją w weekend przygotować się do meczu ligowego,a u nas?
Po 5 kolejkach 12 kontuzji,nie gramy w LM i w LE,co 7 dni gramy,i zespół przez 90 min.plus 8 minut doliczonego czasu nie potrafi w żaden sposób wykonać akcji która zamieni się na bramkę!
Przypominam że City drugie mecz z rzędu goni wynik a finalnie wygrywa,Tottenham w ostatnim meczu też przegrywali,tak samo Liverpool a co do czego umieją wygrywać mecze,to jest to czego my nie mamy,taka chęć w zespole,taka chęć wygrania meczu,czy to przed meczem najlepsze zespoły mają w sobie a tym bardziej pokazują charakter gdy właśnie trzeba gonić wynik.
Nasz zespół nie ma czegoś takiego,nie ma podstawowych elementów aby móc realnie walczyć z najlepszymi zespołami.

chelsefan
komentarzy: 2786
19.09.2023 19:32

Jak narazie do pierwszego składu nie nadaja się. Gusto. Mudryk. Madueke. Cucu. I trzeba pomyslec o pozbyciu sie tych panow. Na weryfikacje innych trzeba poczekac. Błędem tadzia i maurycego było że nasza ofensywa nie została wzmocniona.

Grawpolo
komentarzy: 1477
19.09.2023 21:35

Zgoda, ta czwórka zawodzi na całego. Dodałbym jeszcze Jacksona i obydwu stoperów. Czekam na powrót Badiashile'a. Jak złapie formę sprzed kontuzji, to pewnie on wskoczy do pary z Thiagio.

Mystakorsarz
komentarzy: 713
20.09.2023 11:57

Nie zgadzam się z Gusto. Gość walczy, potrafi odebrać piłkę a i miałby parę asyst, gdyby w ataku tak nie partaczyli.

Oczywiście na razie nie jest to poziom Hakimiego, którego bardzo żałuję, że nie kupiliśmy ale z naszych nowych nabytków to na tą chwilę najlepszy zawodnik.

Goni go, po ostatnim meczu Sanchez.

chelsefan
komentarzy: 2786
20.09.2023 15:22

Gusto taki zajebisty ale piłki nie potrfi wrzucić powyżej kolana. Poziom cucu.

Czapson
komentarzy: 200
19.09.2023 12:08

Nie będę już po raz kolejny przypominał, że od pierwszego dnia gdy ogłoszono kto przejmuje klub przewidywałem ten scenariusz, bo nie o to chodzi. Że nie podobał mi się ŻADEN transfer amerykańców też już przemilczę. Problem jest teraz taki, że skala zaorania klubu na każdej płaszczyźnie jest szokująca i będzie się za nami ciągnęła latami. Kupiliśmy tabuny bezużytecznych piłkarzy bez doświadczenia, którzy odbiją się od nas zupełnie za miliard funtów i daliśmy im 8-10 letnie kontrakty. Gdybyśmy dali takie kontrakty zawodnikom ukształtowanym i ogranym, gdzie ryzyko wpadki jest dużo mniejsze, a piłkarz ma nazwisko to ok. Nasi natomiast nic z tego nie mają więc powiedzcie mi jak klub ma zamiar wrócić do góry tabeli w sytuacji gdzie trzeba będzie i tak kupować tym razem poważnych piłkarzy (czego nie zrobiliśmy od razu z niewyjaśnionych dla mnie powodów), a każdy rok będziemy zaczynać na totalnym minusie transferowym? (policzył ktoś ile tej amortyzacji rocznie mamy na ten moment bo jestem ciekawy?) Dodatkowo tą gromadę będzie dużo trudniej opchnąć za jakieś pieniądze bo oni w piłce nic nie znaczą i znani są tylko z odbicia się od nas. Kto tych wszystkich juniorów kupionych po 70+ mln wykupi? Jak piłkarz ma nazwisko ale gdzieś mu nie wyjdzie to sprawa jest prostsza bo zawsze się znajdzie jakiś klub, który uzna że go odbuduje (jak Arteta z Havertzem). Nie da się natomiast odbudować niezbudowanych. Ich nawet dół tabeli nie będzie chciał a nawet jeśli to za jakie pieniądze? Nawet Forest co kupują na lewo i prawo najdrożej kupił chyba za 30+. Poza tym jest jeszcze kwestia kontraktów. Oni wszyscy będą wiedzieć po tym co grają, że oni już nigdzie takiej kasy nie zarobią i wcale nie muszą się rwać do odejścia. Tym oto sposobem Boehly położył nas na najbliższą dekadę bo ciężko będzie pokryć tą amortyzację a co dopiero jeszcze mieć na kolejnych piłkarzy i to lepszych. Jeszcze raz podkreślam, że wydaliśmy tyle, że moglibyśmy mieć w tym momencie skład Maignan-Chilwell,Gvardiol,Silva,James-Rice,MacAllister,Bellingham-Leao,Kane(Osimhen),Sterling i jeszcze by z tego miliarda trochę zostało a w dalszym ciągu skład byłby młody na 10 lat gry.

Co do samego boiska to tu też jest wszystko zgodnie z planem. Nie ma umiejętności i doświadczenia, nie ma pewnej nogi do strzału, jest wahanie, podawanie bez sensu z dobrych sytuacji żeby zdjąć z siebie odpowiedzialność i wszystko idzie do Sterlinga bo to jedyny piłkarz co gdzieś już grał i coś potrafi, a co za tym idzie nie boi się grać. Tylko, że my w ten sposób Sterlinga zajedziemy w okolicach 12-15 kolejki i jak przyjdzie mu pierwszy kryzys fizyczny to nie będziemy mieć już żadnego argumentu. Nie próbujcie go wtedy nawet krytykować bo już teraz wiadomo, że tak się stanie. Każdego to łapie w sezonie, nawet Salah czasem na zmęczonego wygląda. Ja go wtedy będę bronił. W ogóle to grając tak to za chwilę wszyscy go będą podwajać i odcinać bo my innymi sektorami nie gramy. Także w tym sezonie długo będziemy grać o utrzymanie. Myślę, że nie spadniemy bo w tej lidze wciąż są Luton, Sheffield czy Everton, ale w grze o spadek będziemy się liczyć bo do 6 grudnia nie wiem czy dobijemy do 15 pkt. Jak w najbliższych 3 kolejkach punktów nie będzie to raczej nie. Dla przykładu na etapie, który będzie 6 grudnia w lidze nawet gdybyśmy założyli te 15 pkt to w zeszłym sezonie bylibyśmy na 16 miejscu.

Lakaka
komentarzy: 329
19.09.2023 13:07

Zgadzam się z tobą winić trzeba Tadeusza, chłop takie zmiany przeprowadził, jakie powinno się przeprowadzić w ciągu 5 lat cały konstrukt rozwalił, chociaż winszuje że udało się sprzedać cały ten szrot, to zespół powinien się składać z doświadczonych piłkarzy i młodych na ten moment z doświadczonych mamy thiago gdzie widać że różnica pokoleniowa jest duża, nkunku który jest kontuzjowany, james tak samo i chilwell pomysłem że w ich miejsce mają być 20 latkowie są trochę utopijną wizją co myśli że kupi 20 latków i przez 8 lat kontraktu będzie mieć mocną ekipe? przecież w piłce na kilka transferów na daną pozycje jeden wypali i będzie piłkarzem na lata, ten projekt mi przypomina to kiedy sunderland przejął amerykaniec. Ale cóż ten sezon to jest prawdopodobnie walka o utrzymanie i następny też nie widzę kolorowo, może za 4 lata coś z tego będzie, a na razie trzeba wspierać naszych piłkarzy bo zostali wysłani nie na głęboką wodę, a otwarte morze. A na koniec trzeba wspomnieć o sztabie ogólnie mówiąc odpowiedzialnych za zdrowie piłkarzy, to ja nie wiem kim są chyba weterynarzami, bo to jest porażka kolejny sezon i 12 kontuzji naraz.

Grawpolo
komentarzy: 1477
19.09.2023 14:48

Zaproponowany skład marzenie i co gorsza był do zrealizowania, nawet jeżeli kogoś by brakło z tej listy to można było uzupełnić ją kimś o podobnych umiejętnościach. Niestety poszliśmy w zupełnie innym kierunku i teraz w trybie ratunkowym potrzebujemy w styczniu kupić napastnika na pozycję 9. Bez klasowego bombardiera na dłuższą metę nie da się grać.

ChelseaGol
komentarzy: 4498
19.09.2023 16:54

Dobrze idę czyta to co piszesz i tutaj jest dużo prawdy ALE Tood i jego ryzykowna budowa zespołu,a Pochettino i jego sztab musieli wiedzieć jaka czeka przebudowa zespołu?
Kolejna rzecz to ilość kontuzji,mamy tyle kontuzji zawodników że wyjściową 11-stke można z tych zawodników zbudować,niebywałe że po 5 kolejkach mamy tyle kontuzji co inne zespołu nie będą mieć przez cały sezon,dodać trzeba że na myśli mam inne zespołu które walczą na kilku frontach.

Na koniec postawa Pochettino i wybór wyjściowej 11-stki,przebieg meczu jasno pokazywał że zmiany prosily się już po 45 min.taki Tuchel potrafił po słabych 45 mim.dokonac nawet 3 zmian,u Pochettino tego nie ma.
Miał młodych zawodników na ławce rwezerwej,wprowadzał Palmera,mógł wprowadzić młodego zawodnika do ataku,to po co zabierać takich zawodników na mecz,tego nie rozumie..

Przypomina mi to sytuację z Potterem,też nie robił zmian,mało młodzieży wprowadzał,sprowadził Datro do drużyny a grywał słabym Havertzem na ataku.
Z Pochettino zaczyna robić się podoba sytuacja,Disasi popełnia minimum co mecze kilka błędów,mógł za niego grać Colwill za Colwill na LO mógł pograć Maatsen jak Chilwell nie był po kadrze gotowy na grę od pierwszych minut,Maatsen u Kompanego spisywał się rewelacyjnie,u nas w sparingach też dobrze grał,a okazuje się że po 5 kolejkach Pochettino odstawiam nominalnego LO na tor boczny a gra na LO zwodnikiem SO:)
O co tutaj chodzi to ja nie wiem,wiem że to mi bardzo nie podoba,na AV czy Brighton dalej niech eksperymentuje to dostaniemy z 4:0 i wtedy będziemy w rozsypce.

Grawpolo
komentarzy: 1477
19.09.2023 18:24

Widzę, że hype na Maatsena rośnie. Nie gra, bo jest za słaby. To zawodnik drugoligowy. Nic nam jeszcze w PL nie pomoże. Maurycy daje mu jakiś minutaż, ale mało z jego gry nie wynika.
Palmer już się znudził i trzeba wprowadzać na boisko dzieciaki? Co one są w stanie ugrać? Jedynie złapać kontuzję. Siedzą na ławie, bo były wolne miejsca z powodu kontuzji, ale do gry w PL daleka droga. Może dostaną szansę w CCup, choć pewnie nie wszyscy

chelsefan
komentarzy: 2786
19.09.2023 18:39

śmiech na sali.

Chelsea ?
komentarzy: 1758
19.09.2023 08:34

Panowie wiecie może o której gra nasza drużyna bo dziś liga mistrzów a nie widzę o której nasz mecz leci :)

Pocholere
komentarzy: 943
19.09.2023 11:57

Przecież jutro gramy.

ChelseaGol
komentarzy: 4498
19.09.2023 07:57

Mnie zastanawia czy może i was,dlaczego Pochettino daje opaskę kapitana Gallagerowi a nie Silvie?
Co ma takiego Gallagher a czego nie ma Silva,jeszcze bym zrozumiał jakby nie było Silvy w kadrze to ok Gallagher dostał opaskę,ale Silva gra od pierwszych minut a Gallagher ma opaskę?

To mi się nie podoba,uważam że nie zasłużył na opaskę.

Pocholere
komentarzy: 943
19.09.2023 11:59

A co to za różnica jak wszyscy kopią się po czołach w szestnastce?

Tu brakuje jaj w drużynie, a nie wyboru kapitana. Za Mourinho pierwszym razem wszyscy gryźli trawę i mieliśmy jedenastu kapitanów. Dzisiaj komu nie dasz opaski to nic nie zmieni. To są obszczymurki.

ChelseaGol
komentarzy: 4498
19.09.2023 01:37

Jak jest w wielu was problem bo Jakson nie strzela bramek,mi się nie podoba że Pochettino nie stawia zawodników na swoje nominalne pozycję to plan jest taki?

Zagrajmy 4-3-1-2 bez 9 czyli Jaksona!?
A co,szaleć to szaleć,z porządku niech grają Mudryk i Sterling,za nimi Palmera,w pomocy Enzo,Caicedo,Gallaghera,a obrona,Gusto,Silva,Colwill,Chilwell.

Nie umiemy grać skrzydłami bo nie mamy 9 to,nie grajmy skrzydłami,Jakson na ławkę to chociaż takim wąskim ustawieniem zagęscimy środek pola.

Grawpolo
komentarzy: 1477
19.09.2023 09:30

Ciekawe rozwiązanie, chyba nie było nigdzie publicznie testowane, więc mogłoby trochę zaskoczyć rywali. Uwalnia nas od bezproduktywnego Jacksona (sorry, ale 3 strzały w meczu z 16 drużyną w tabeli dyskwalifikuje go jako 9. On tyle to powinien strzelić bramek) i daje jakąś opcję rozegrania w polu karnym. Palmer na 10 to dodatkowa strzelba. Dramatycznie potrzebujemy bramek, trójka Sterling/Mudryk/Palmer ich nie gwarantuje, ale chociaż daje jakąś nadzieję. Przy Jacksonie na szpicy nawet tego nie ma.

Pocholere
komentarzy: 943
18.09.2023 23:41

Zdjąłem klątwę z Jacksona - sprzedałem go w fplu. Dziubnie coś z Villą.

lololo
komentarzy: 459
18.09.2023 22:50

Co do meczu to obawiam się że one będą tak często wyglądać. Mamy za młody skład i oby zarząd zaczął myśleć i już od następnego okna dokupowal potrzebne klocki do układanki. Przydał by się napastnik - tu może być śmiało ktoś koło 30 . Ktoś pokroju Antonio, Muriel czyli opcja z doświadczeniem. W pomocy to samo za Lavie mógł przyjść ktoś koło trzydziestki lub z jakimś doświadczenie palhinha , Lobotka, Alvarez. Chodzi o zawodników z doświadczeniem i mniejsza podatnoscia na
urazy.

ChelseaGol
komentarzy: 4498
18.09.2023 23:19

Kolego bez LM bez Pucharów to będzie kolejny sezon bez dodatkowych pieniędzy do kasy klubu a przy tak długich kontaktach jakie mają zawodnicy co rok przy nowym sezonie musimy w granicach 130 miln.zaplacic bo każdy transfer jest rozłożony na raty,więc jak mówisz o nowym napastniku to może okazać się że bez ponownego sprzedania 10 zawodników nie będziemy mieć za co kupić nowych zawodników.

Grawpolo
komentarzy: 1477
19.09.2023 09:40

Mamy co sprzedawać. Na wypożyczeniu jest sporo "talentów' plus Maatsen, Colwill, Chalobah, Cucu, Gusto i Ugo z podstawy, chyba Jackson i Broja. Fofana jak wróci też się już nie nada do gry w PL. Madueke/Chukwu/Mudryk też z tej trójki kogoś można oddać. No i Sarr + Lukaku+Kepa. Łącznie z 20 zawodników potencjalnie do definitywnego
Chelsea to zrobił się sklep z piłkarzami.

lololo
komentarzy: 459
18.09.2023 22:34

To jest fenomen ostatnich lat w Chelsea a mianowicie wystawianie zawodników na nie swoich pozycjach. W klubie mamy 3 LO a wychodzimy środkowym na boku. Cucu gorączka odpada, Ben grał w reprezentacji i może nie był gotowy na 90 minut ale jest jeszcze młody zawodnik który grał na zapleczu na LO i sobie radził więc czemu nie został wykorzystany?

Grawpolo
komentarzy: 1477
18.09.2023 22:45

Bo jest po prostu za słaby. Grał w kilku meczach i nic nie pokazał. W ostatnim meczu też dostał jakieś minuty, ktoś go z czegoś zapamiętał. Trener widzi go na co dzień i doskonale wie co kto umie i może. Jeżeli na lewej obronie grał Colwill, który wg mnie zupełnie się tam nie nadaje, a Maatsen siedział na ławie, oznacza to, że wg Maurycego Levi jest lepszy od Ian'a na tej pozycji.

eden1905
komentarzy: 1496
19.09.2023 02:36

Jak Poch boi się wystawić na Notts, Wiśnie czy Fulham najlepszego LO poprzedniego sezonu Championship to niech się już pakuję dla mnie. On widzi na treningu, że Colwill lepszy od Maatsena, a ja widzę na meczu, że Colwill jest chujowym LO i nie istnieje z przodu.

Grawpolo
komentarzy: 1477
19.09.2023 09:59

Ale nie widzisz jak przechujowy jest Maatsen. Wchodził już kilka razy i nic pozytywnego nie zagrał. Na pewno nie nadaje się do wyjściowej jedenastki, nawet na takie drużyny jak NF czy Bournemouth. Grał z czwartoligowcami w CCup i co pokazał?
Granie w Championship to nie przedszkole PL. To inny piłkarski świat. Luton, Burnley i Sheffield są stamtąd. Gdzie one są w tabeli każdy widzi. Taka jest różnica między PL, a Championship. Niestety, my jesteśmy coraz bliżej tej grupy drużyn.

eden1905
komentarzy: 1496
19.09.2023 14:08

Przecież on wchodził z ławki na 10 minut w końcówkach meczy. W dodatku nie na LO, tylko gdzieś w ofensywie. Więc czego Ty od niego oczekujesz?

Grawpolo
komentarzy: 1477
19.09.2023 14:36

Z czwartoligowcem grał cały mecz i nie zaistniał. Maatsen to nie jest piłkarz, który cokolwiek zmieni. Może grać, może nie grać, nie ma znaczenia. Nie ma co robić hype wokół niego. Już mieliśmy wokół Caicedo. Jakoś szybko ucichło. Maatsen to piłkarz typu Gusto, jak będzie James zdrowy, to usiądzie na ławie i nikt o niego nie zapyta. Ian może być ok jako zmiennik Chilwella, może zagrać cały mecz w CCup, ale z zapaści to on nas nie wyciągnie. Nie ten format piłkarza. W mojej opinii to on jest przeznaczony do definitywnego w przyszłym roku, trzeba czymś ratować FFP, bo jeżeli chcemy o coś grać, to potrzebujemy prawdziwych wzomocnień za grubą kasę.

eden1905
komentarzy: 1496
19.09.2023 15:50

Gość nie zagrał ani minuty na swojej pozycji i już jest skreślany, bo nie ten poziom. Weź się zastanów co ty bredzisz.

Grawpolo
komentarzy: 1477
19.09.2023 16:52

Bzdury piszesz. No i co z tego, że nie grał na LO. Najwyraźniej jest za słaby na tę pozycję. Maurycy widzi go codziennie, ty nie widziałeś go nigdy. Może dostanie jakieś minuty na LO w CCup, a może nie. To zawodnik na Championship, a nie na PL. Jest jeszcze za słaby na każdą pozycję w PL.
Pisanie takich farmazonów przypomina mi sytuację, jak Borek forsował Karbownika, wtedy z drugiej Bundesligi, na LO reprezentacji. Jakież on tam liczby wykręcał w tej Fortunie, jakie oceny dostawał. Piłkarz został powołany i wystawiony w meczu z Czechami, Zbłaźnił się w pierwszej połowie, w przerwie dostał wędkę i skończyła się gra Michała w reprezentacji. Drugi poziom rozgrywkowy to nie pierwszy, zwłaszcza w Anglii.

ChelseaGol
komentarzy: 4498
18.09.2023 21:52

W 9 kolejce gramy z Arsenalem,w 11 kolejce gramy z Tottenhamem,w 12 gramy z City w 13 kolejce gramy z Newcastle w 14 z Brighton a w 15 z MU..
No to zapowiada się wesołe mecze w naszym wykonaniu,jak jeszcze dojdą kontuzje to faktycznie Pochettino będzie grał 18-latkami..:)

Grawpolo
komentarzy: 1477
18.09.2023 22:48

Wróci i odpali Broja!!! To kot przecież:)

ChelseaGol
komentarzy: 4498
18.09.2023 18:13

Dyskusja jest na temat prawdziwej 9 której u nas nie ma,a ja nie o tym.
Pochettino,mecz niedzielny po w tyg.przerwie po porażce z Forest,2 tyg.przerwy,a nasz trener ustawia Colwill na LO kosztem Chilwella a na SO gra Disasi?
Po co takie numery robić,on jest trenerem i on trenuje zawodników i akurat wpadł na pomysł żeby kolejny mecz grać zwodnikiem nie na swojej pozycji?
Kolejna rzecz,mamy etny raz maksymalną ilość kontuzji,no niestety nas to trafiło i nie wiadomo jaka jest przyczyna tego?

Ale.....po co Pochettino zabiera młodzież na mecz z Wisienkami nie dając im gry ani minuty,przy 0:0 nawet nie dał 5 czy 7 min.zawodnikom bez doświadczenia ale już tacy zawodnicy z ławki nie raz odmieniali losy meczów?
Musimy prowadzić 2:0/3:0 żeby taki młodzieniec mógł grać czy dostać jakieś minuty?
Nie podoba mi się to i za Pottera był i podobnie,inne drużyny umieją dawać szansę gry młodym zwodnikom a Pochettino nie chce dać ani minuty takiego zawodnikowi,po co więc go brać na tą ławke rezerwową?

Mecz z AV niedzielny i w pucharze z Brighton pokażą dosadnie nasze słabości wtedy ciekawe co powie Pochettino,jak nie umiemy wygrać z Forest i Bournemouh to z pewnością wygramy od tak z AV i Brighton.

chelsefan
komentarzy: 2786
18.09.2023 18:09

Co wy pierdolicie za przeproszeniem. Napadzior strzela bramy jak ma sytuacje. I nie piszcie nawet o jakimś sumowaniu xg. bo to można sobie w dupę wsadzić. Jedyny problem jaki mamy to brak bocznych obrońców i oczywiście brak nkunku. OK winę ponosi Maurycy dlaczego wczoraj grali od 1 minuty colwil na LO. I MUDRYK szkoda chłopa ale to jest niewypał jakich mało. Oczywiście Gusto też nie zachwyca i to widać gołym okiem. Lepszy już chyba na tej prawej stronie CHaloba. Pozytyw duży wczoraj Ugochukwu. NO i sanchez chyba zamkną ryja tym którzy go obsrywali. Osobiście czekam na powrót kontuzjowanych graczy i wierzę że jeszcze się odkopiemy .

Chibs
komentarzy: 244
18.09.2023 18:27

Czy Ty teraz twierdzisz, że Jackson nie miał dogodnych sytuacji w sezonie? XDDDD

ChelseaGol
komentarzy: 4498
18.09.2023 19:38

Jak wrócą kontuzjowani gracze to inni co obecnie są bez kontuzji mogą mieć urazy,drugi sezon i drugi raz pobijamy rekordy pod względem kontuzji a przypominam że mamy dopiero 5 kolejke i nie gramy w LM i w LE tak więc jak to jest że aż tyle jest urazów to jest wręcz zawstydzajace.

chelsefan
komentarzy: 2786
18.09.2023 21:02

Nie miał tyle co halland. Lewy. I jeszcze mozna wielu wymieniac.

Grawpolo
komentarzy: 1477
18.09.2023 23:01

Jackson to zawodnik z drugiego rzędu w LaLiga. Ktoś zrobił mu sportową krzywdę, kupując go do Chelsea. Piszę sportowa bo na finanse zapewne nie narzeka. W styczniu pojedzie na Puchar Narodów Afryki i jest duża szansa, że wróci z kontuzją bądź malarią. To powszechne wśród afrykańskich piłkarzy, u nas kiedyś tak wyleciał DD na parę miesięcy. Na szczęście, oprócz Nico, nie mamy więcej zawodników z afrykańskich reprezentacji.

Grawpolo
komentarzy: 1477
18.09.2023 13:34

Prawda i recepta jest prosta. Już to pisałem wiele razy, ale powtórzę raz jeszcze. Potrzebujemy Napastnika przez duże N. Zawodnika z absolutnego topu, pokroju Hallanda, Lewego czy Mbappe. Nie kolejnego obiecującego wynalazku, ale gracza, który wyciągnie nas z bagna, w jakie swoimi nieprzemyślanymi zakupami wbił nas zarząd. Mogliśmy wydać 115 milionów fula na leszczyka z Brighton, czy prawie 60 mln na jakiegoś szczypiorka, który nawet jeszcze u nas nie zadebiutował, to musimy móc wydać 200 milionów na gracza, który da nam LM. Jesteśmy Chelsea i nam się to należy. Jak 200mln za mało, trzeba dać więcej. Musimy mieć gracza ze światowego top10 napastników.
To co mamy to śmiech na sali. Broja jeszcze nie wrócił po urazie i nie wiadomo w jakim stanie wróci. To była bardzo ciężka kontuzja z prawie roczną przerwą od piłki. Podobna sytuacja jest z Nkunku, wprawdzie przerwa krótsza, ale też nie wiemy w jakiej formie i kiedy wróci. Nic więcej z przodu nie mamy. Rozpracowany do bólu Sterling i paru przepłaconych młodzieńców, którzy dopiero zaczynają swoją profesjonalną przygodę z piłką. Jaka ona będzie to się jeszcze okaże.
To co już wiemy to to, że dla Jacksona PL to za wysokie progi. Zupełnie nie radzi sobie ze środkowymi obrońcami drużyn z dołu tabeli, a co to będzie, jak przyjdą mecze z drużynami z topu. Jego wczorajsze 3 strzały, w tym jeden celny, to jakaś kpina. Już dawno powinien znaleźć się na ławie. Czekamy do stycznia i liczymy, że zgodzi się przyjść napastnik z prawdziwego zdarzenia.

Chibs
komentarzy: 244
18.09.2023 14:26

I kogo niby mamy kupić? Halland, Mbappe nie do wyciągnięcia i pewnie nawet by nie chcieli przyjść do nas. Podobnie Lewy czy Benzema w życiu by do nas nie przyszli.
Osimhen? Z Napoli pewnie byśmy się dogadali jakbyśmy wyłożyli ponad 150 baniek, pytanie czy sam zawodnik by chciał do nas przyjść? Druga kwestia to nie byłby on żadnym gwarantem bramek - do tej pory miał jeden świetny sezon w Serie A. Całkiem nie dawno był u nas gość co miał świetny sezon w Serie A.

Jedyną sensowną opcją był Kane i patrząc ile pieniędzy zmarnowaliśmy na młode "talenty" to żałuje, że nie spróbowaliśmy go przechwycić. Oferta rzędu 120-150mln może by skusiła totki, a z Kane grać kartą Pochettino i pozostaniem w PL i śrubowaniem rekordu.

Poza nimi ktoś jeszcze jest? Sprawdźmy szybko top5 lig:
W Bundeslidze kiepsko, z reszta ściągnęliśmy drugiego strzelca bundesligi
Ligue1? Tam Mbappe i Lacazette strzelają. O pierwszym już pisałem, drugi był w PL i nie dał rady. Był jeszcze Openda i David. Obaj nie byliby gwarantem goli, raczej poziom zbliżony do Jacksona typu "coś strzela, może wypali". Jeszcze chyba w lipcu pisałem tutaj, że powinniśmy iść po któregoś z nich zamiast Jacksona, bo mimo małej różnicy wieku mają więcej minut w seniorskiej piłce i strzelają bramki od kilku sezonów regularnie, w przeciwieństwie do Jacksona, który odpalił na ostatnie 10 meczy La Liga. Nie mniej jednak, żaden z nich to nie jest poziom absolutnego topu, o którym piszesz.
Idąc dalej - La Liga - tam już totalnie nikogo ciekawego nie ma.
Serie A - Poza Osimhenem to jedynym wartym rozważenia kandydatem był L. Martinez, nawet były jakieś plotki o nim? Raczej nie można o nim powiedzieć zawodnik z absolutnego topu, ale za sensowne pieniądze nawet bym go zobaczył u nas. Jednak napewno nie jest to zawodnik, za którego warto płacić 100mln+.
Premier League - patrząc na TOP10 strzelców poprzedniego sezonu to jedyni zawodnicy, których była szansa wyciągnąć to Toney i Watkins. Watkins to nic specjalnego, a Toneya zawieszony. Toney mimo, że nie jest to absolutny top o którym piszesz to bym go brał i coś mam przeczucie, że zimą do nas trafi. Latem bym do wyjęcia za grosze ze względu na zawieszenie. A teraz zimą znów będzie "panic buy" w wykonaniu naszych hamburgerów i sypniemy kwotę rzędu 80-100mln funtów za zawodnika, który pół sezonu nie grał w piłkę.

W słabszych ligach też nic ciekawego nie znalazłem, a na pewno nie kogoś z absolutnego topu jak to piszesz.

Najbardziej to mnie boli, że udało się pozbyć się tych wszystkich pulisiców, ziyechów itd. A w ich miejsce ściągnęliśmy wynalazki typu Angelo, Washington czy inny Moreira.
Spadło tylu świetnych i ogranych w PL zawodników typu: Maddison, Ward-Prowse czy Barnes.
Tottenham za Maddisona zapłacił tyle co my za Palmera.. Ward-Prowse kosztował połowę tego co jakiś Lavia..

Chelsea ?
komentarzy: 1758
18.09.2023 15:04

Chibs 100% racji

Grawpolo
komentarzy: 1477
18.09.2023 16:31

No pewnie, że można siedzieć i narzekać, że nic nie da się zrobić. Z pierwszej 10 nie do wzięcia są tylko Mbappe i Benzema. Reszta jest w naszym zasięgu. Wiadomo, trzeba będzie dać 200mln albo i więcej, ale dla nas pieniądze nie są przeszkodą. Daliśmy ponad 160mln za defensywnych noname'ów, który jeden przyszedł z kontuzją, a drugi już ma kontuzję, daliśmy ze 300mln za szczyli bez żadnych osiągnięć, już nie liczę Fofanów, Badashilów, panów na M i innych Palmerów, z których nie ma żadnego pożytku, dla których poziom NottmForest jest nie do przeskoczenia. Musimy mieć klasowego bramkarza i rasowego napastnika. Nie piszę, że będzie tanio, może nawet będzie ekstremalnie drogo, ale musimy to zrobić. Kane za 200mln? Dlaczego nie? Bayern się pewnie zgodzi, zawodnik się pewnie zgodzi jak zobaczy czek. Może Lewy za 250mln. Barcelona się zgodzi, Lewy pewnie też. Osimeh za 300mln? Stać nas na wypierdzenie w kosmos miliarda to i pewnie drugi też się znajdzie. Trzeba tylko uświadomić sobie, że żeby mieć jakościową drużynę potrzeba jakościowych piłkarzy. Budowanie od podstaw za dwa lata skończy się transferami takimi jak teraz transfery Pulisica, Havertza i innych. To mieli być piłkarze, którzy rozwiną u nas skrzydła. Nie rozwinęli i Ci, których teraz kupiliśmy za setki milionów pewnie też się nie rozwiną. Na razie jesteśmy na 14 miejscu przy idealnym terminarzu gier, gdzie będziemy za dwa miesiące po meczach z drużynami z top 6.

Sorry, za dwa miesiące to wróci Broja i może odpali.

eden1905
komentarzy: 1496
18.09.2023 17:16

"gdzie będziemy za dwa miesiące po meczach z drużynami z top 6."

Mecze z drużynami z topu kończą się 6 grudnia. Obstawiam, że od dziś dnia zdobędziemy do tego momentu 8 punktów i będziemy na 17 miejscu. 2 wygrane i 2 remisy. Taki ze mnie optymista. Wolę się miło zaskoczyć jak pójdzie lepiej. To jest 10 spotkań. 15 punktów to by był szok i niedowierzanie ;]

borucCFC
komentarzy: 52
18.09.2023 17:48

Mieliśmy już gwaranta bramek - Lukaku i dupa.

Chibs
komentarzy: 244
18.09.2023 18:24

250mln za Lewandowskiego? Człowieku on ma 35 lat, został mu 1, może 2 sezony w najwyższej piłce. Sama Barcelona by go pewnie puściła za 50mln z pocałowaniem ręki. Tylko myślisz, że Lewy chciałby marnować ostatnie lata kariery na ratowanie upadającej Chelsea, zamiast cieszyć się Ligą mistrzów w Barcelonie?
Jedynie co by mogło przekonać takiego Lewego czy Benzeme to tygodniowka na poziomie 500k/tyg, ale już był taki jeden klub (united) co próbował się ratować kończącymi karierę gwiazdami (Ronaldo, Cavani, Ibrahimovic) i nie pomogło to sportowo, a nawet przysparzało problemów w szatni.

Osimhen 300mln? Pewnie 150 by wystarczyło, ale kim on jest, żeby tyle za niego płacić? Miał jeden dobry sezon w Serie A. Lukaku miał nawet więcej niż 1 dobry sezon w serie A. Oprócz nich w Serie A bramek tyle co Osimhen strzelali takie tuzy jak Immobile, Dzeko, Quagliarella, Muriel, Vlahovic czy nawet nasz Krzysiu Piątek z Arkiem Milikiem mieli swoje 5 minut. Za nich też byś płacił 300mln po ich dobry sezonie?

Rzucasz takie kwoty czym tylko pokazujesz, że nie masz pojęcia o czym piszesz. Z napastników z samego topu tylko Haaland, Mbappe i Kane są warci większych pieniędzy. Dwaj pierwsi dla nas nie realni, z Kanem chce wierzyć, że gdzieś tam od niego dostaliśmy jasny sygnał, że nie ma szans by do nas przeszedł. Bo jeśli nie próbowaliśmy go przejąć tylko dla tego, że był dla naszych właścicieli za stary to jest to kolejny debilizm w wykonaniu hamburgerów.

Po za nimi nie było napastników z samego topu. Jest za to cała masa młodych którzy zaczynają strzelać większe ilości bramek typu: Kolo Muani, G. Ramos. Balogun, wcześniej wspomniany David i Openda czy nawet Vlahovic i Osimhen należą do tej grupy.
My zawodników z tej grupy kupiliśmy dwóch: Nkunku (który na papierze był dobrą decyzją, to że się połamał u nas to inna sprawa) i Jacksona (tu można było znaleźć lepsze opcje).

Więc to nie tak, że mogliśmy ściągnąć napastnika z topu, bo po za Kanem, (który podejrzewam, że nie chciał do nas przychodzić) takich nie było. Mogliśmy zamiast Jacksona zainwestować pieniądze w inną wschodzącą gwiazdę typu Openda, David, G. Ramos czy inny Kolo Muani i liczyć, że on ma większe szanse odpalić w PL.

Grawpolo
komentarzy: 1477
18.09.2023 23:28

Chibs, nie musisz mi pisać ile lat ma Lewy, ale widzę, że uważasz, że za Lewego 300mln to za mało. Dajmy więc 400mln. My musimy mieć zawodnika, który strzeli w lidze co najmniej 25 bramek.
Możemy kupić 5 wynalazków po 40 mln i liczyć, że któryś odpali. Jaka jest na to szansa? Taka sama jak w przypadku Jacksona, czyli 0. Niestety, my potrzebujemy gotowego zawodnika, nie mamy czasu czekać na rozwój, chcemy i musimy grać o top4. Z Jacksonem na 9 to nie jest możliwe.

Pogromca
komentarzy: 397
18.09.2023 13:19

Mnie najbardziej rozwaliło jak Gallagher biegł z piłką kilkadziesiąt metrów i dobiegł do pola karnego żeby NIECELNIE podać. Klasowy gracz wyłożył by patelnię koledze albo zrobił jakąś zmyłkę i strzelił. No w takiej sytuacji trzeba zrobić coś, że tak powiem magicznego, a Connor jest na to ograniczony piłkarsko. On takich akcji miał multum w ubiegłym sezonie kiedy psuł kontry. Przez jego nieudolne kontry straciliśmy szanse na gole. Niech on lepiej trzyma się z daleka od pola karnego rywala.

Wolnomyśliciel
komentarzy: 858
18.09.2023 15:15

Zgadzam się. Niestety on się nie nadaje do gry ofensywnej. Może grać przecinaka i nic więcej.

Chibs
komentarzy: 244
18.09.2023 12:46

Nie liczyłem na wiele w tym sezonie, ale jest gorzej niż zakładałem. Dostaliśmy wymarzony terminarz, bo na start dostaliśmy tych teoretycznie słabszych rywali, a z mocniejszymi gramy dopiero na etapie gdy pojawiają się europejskie puchary i te zespoły będą grały co 3 dni. Liczyłem, że zaczniemy sezon lepiej, a później będziemy korzystać z tego, że nie mamy meczu w środku tygodnia w odróżnieniu od naszych przeciwników.
Tym czasem już na starcie gubimy punkty...

Po poprzednim meczu pisałem że granie wysoko Enzo nic nam nie daje i tracimy jego atuty. Tak samo Colwill na LO jest bezużyteczny. W dzisiejszej piłce boczny obrońca musi podłączać się do akcji ofensywnych, zwłaszcza przy drużynach głęboko broniących. Wystarczy porównać Gusto a Colwilla - ile razy ten pierwszy swoim wypadem do przodu robił miejsce Sterlingowi czy dawał dodatkową możliwość rozegrania piłki. Lewa strona u nas nie istniała i to nie chodzi o to, że grał tam Mudryk. W poprzednich meczach było to samo - niezależnie kto tam będzie grał tak to będzie wyglądać dopóki Pochettino wystawia ŚO na LO, który nie podłącza się do ofensywnych akcji.

Boki obrony to moje chyba największe rozczarowanie jeśli chodzi o Pochettino (bo, że w ofensywie będzie słabo to było wiadome). Tottenham Pochettino słynnął właśnie z boków obrony. Walker, a nawet Rose wykręcali wtedy świetne statystki. Liczyłem, że u nas za Pochettino będzie podobnie, że James i Chilwell będą motorami napędowymi tej młodej kadry. Tymczasem jeden na starcie sezonu się połamał, a w miejsce drugiego gra nominalny ŚO.

Wracając do Mudryka to nie rozumiem czemu jest tyle hejtu na niego. Wczoraj nie zagrał, aż tak źle. Przy odrobinie szczęścia/skuteczności mógł zakończyć mecz z co najmniej jedną asystą. Ale zgadzam się z tym, że psychika u niego leży, gościowi strasznie brakuje pewności siebie - niby chce, niby coś tam potrafi, ale wszystko robi bardzo nerwowo i koniec końców nie wychodzi, a że zapłacono za niego dużą kwotę to i wymaga się więcej, a im dłużej nie idzie tym bardziej presja narasta.
Widziałem już kiedyś te obrazki w Chelsea, wtedy ich główną postacią był Fernando Torres - też oczekiwania były duże, niby chciał, niby potrafił, ale finalnie nie szło.
Ciekawostka: Obydwaj debiutowali w meczu z LFC, jak dobrze kojarzę to wtedy Torres zmarnował dogodną sytuacje i zastanawiałem się czy jakby wtedy trafił to nie złapałby tej blokady psychicznej i jego kariera na SB potoczyła się inaczej. Swoją droga Mudryk też miał dogodne sytuacje z LFC: akcja z Gallagherem, po której mogła być bramka, czy chociażby podanie do Chuwuemeki, po którym powinna być asysta.

Wracając do wymagań to o ile w przypadku Torresa były uzasadnione to w przypadku Mudryka już nie do końca. Przepłaciliśmy i to mocno za gościa, który w seniorskiej piłce w momencie transferu nie zagrał nawet 50 meczy. To, że zapłaciliśmy za niego prawie 100 baniek nie znaczy, że będzie grał jak zawodnik za 100 baniek. Tak samo Caicedo jest przepłacony mocno i też nie znaczy, że mamy wymagać od niego gry jak od zawodnika za 120 baniek. Jedyne co możemy od nich wymagać to zaangażowania.
To, że zapłacimy jakąś dużą kwotę za X zawodnika to nie oznacza, że doda mu to umiejętności czy doświadczenia. Ogromne kwoty za Mudryka czy Caicedo to tzw. "panic buy" w ostatniej chwili czyli kolejne debilne ruchy naszych właścicieli z USA, które szkodą i klubowi (bo przepłaca i traci pieniądze) i zawodnikom (bo duża kwota nakłada na nich presje, wymagania nieproporcjonalne do umiejętności).

Dlatego najbardziej winni za obecną sytuację są moim zdaniem hamburgery z Chelsea. Tyle się mówiło, że zdają sobie sprawę z błędów popełnionych w pierwszym sezonie. Tymczasem zaczynamy drugi sezon i znów to samo - w drużynie szpital - nie wiem czy coś się zmieniło czy dalej leczą nas lekarze z Hollywood. Dalej praktykujemy "panic buy". Dwa miesiące skąpienia o 15-20mln więcej za Caicedo by finalnie zapłacić 40mln więcej, ale za to dostać zawodnika bez okresu przygotowawczego :).
Już pomijając fakt, że za połowę tej kwoty można było wyciągnąć Palhinhe, który w poprzednim sezonie miał lepsze statystyki niż Caicedo, a i ten sezon zaczął bardzo dobrze. No, ale 28 lat, ponad 250 meczy w seniorskiej piłce to nie wpisywał się w retorykę Hamburgerów.
Dalej nie kupiliśmy napastnika, który umie strzelać bramki. Wiadomo nie było wiele opcji, ale nam by wystarczył nawet grajek pokroju Giroud/Dzeko, pewnie by nam zagwarantował z 15 bramek co byłoby i tak dobrym wynikiem patrząc na to co sie dzieje od poprzedniego sezonu. - Ogólnie brakuje jakiegoś weterana, który wniósłby doświadczenie i pomógł naszym młodym wejść do Premier League. Niby taki banał, ale zawodnicy w takim np. Realu: Vini, Velverde, Camavinga czy Tchouameni często podkreślają w wywiadach, że sporo dało im wspólne trenowanie z zawodnikami takimi jak Ronaldo, Kross czy Modric, gdy sami wchodzili do pierwszej drużyny. A u nas? Broja ma dawać wskazówki Jacksonowi odnośnie gry w napadzie w PL? :D

Postawiliśmy za mocno na młodzież, tej kadrze brakuje doświadczenia. Nie wzmocniliśmy kluczowych pozycji, które tego wymagały, a w zamian tego ściągnęliśmy masę bezużytecznej młodzieży, dla której w następnych sezonach będziemy szukać miejsca na wypożyczenie, a na końcu na sprzedaż tak by odzyskać jak najwięcej zainwestowanych pieniędzy.
Można było chwalić właścicieli za pozbycie się niepotrzebnych zawodników, tylko że w ich miejsce sprowadzono innych niepotrzebnych zawodników..
To jak debilne ruchy, podejmują nasi właściciele najlepiej potwierdza fakt, że chcą sprzedać Gallaghera i Chalobaha tylko po to by w FFP zamortyzować sobie transfery tych talentów z Brazylii.
Doświadczonego i ogranego wychowanka z statusem homegrown zamienimy na 2-3 talenty z Brazylii, którzy łącznie nie mają w seniorskiej piłce tyle minut co np. taki Conor. Połowa z tych naszych nabytków pewnie nie rozegra więcej niż 100 minut w PL.







Mystakorsarz
komentarzy: 713
18.09.2023 10:47

Dorzucę swoje trzy grosze.

Spodziewałem się wygranej po ciężki pojedynku.

Martwi mnie brak wygranej ale ...

Nie było tak źle jak co nie którzy piszą. Mamy mnóstwo kontuzji i zerowe zgranie a mimo to były akcje Mudryk Jackoson itp.

Gusto ładnie pocinał, Sterling się starał, Conor biegał i ... Sanchez bronił jak pojebany :)

Widać, że chłopaki są spięci.

Brak zawodników, brak szczęscia, ciężko taką sytuację przezwyciężyć.

Nam są potrzebne gole i wygrane, może wtedy drużyna się podbuduje.

P.S.
Najgorszy na boisku dla mnie był Jackson. Wcześniejsze mecze miał lepsze.

Mudryk potrzebuje goli i asyst na wczoraj, inaczej popłacze się na boisku.

Colwill nie daje rady na LO.

CIĘŻKIE CZASY DLA KIBICÓW! jak dobrze pójdzie to dopiero w przyszłym sezonie możemy realnie powalczyć o TOP4... niestety.

pacino
komentarzy: 307
18.09.2023 09:47

Nie wiem czemu to robię, ale staram się bronić tych chłopaków. Bournemouth u siebie to jest niewygodny przeciwnik, faktem jest to. Przy odrobinie szczęścia mogliśmy mieć te 1:0, chyba tylko bóg wie( albo szatan) czemu ta piłka nie przekroczyła linii całym obwodem. W Chelsea jest dobra motoryka, ale kuleje pewność siebie pod bramką przeciwnika, wczoraj Twarorwski przyznał, że tam wszyscy starają się na siłę szukać Sterlinga w każdej akcji, wczoraj tak było, Collwil zamiast walić przed siebie stojąc na 12 metrze, oddaje piłkę na skrzydło, no halo.
Z Mudryka chyba nic nie będzie, psychika leży. Jackson irytuje coraz bardziej, jemu lepiej od strzelania na bramkę wychodzi rozgrywanie piłki na jeden kontakt. W dodatku te kontuzje u nas to jest jakiś żart.

chelsefan
komentarzy: 2786
18.09.2023 10:29

ewidentnie brakuje nam w 1 składzie chilwella, Jamesa, nkunku. badiashile.

Użytkownik zablokowany
komentarzy: 143
18.09.2023 09:16

Tak mi te gwiazdeczki obrzydły że dopiero dzisiaj rano ogarnąłem że był jakiś mecz z ich udziałem. Widzę wynik i nawet nie chce mi się skrótu oglądać (współczuję tym, którzy stracili 90 minut). Jak tam Mudryk? Jak tam Enzo? Mają jakieś nowe czaderskie fryzury? A jak Nicolas Abraham? Widać znowu nic nie strzelił..Ciśnie się na usta że to nieudany eksperyment jankesa ale w tym momencie ten klub to bardziej ekstrement.

luku
komentarzy: 388
18.09.2023 05:33

A czego sie spodziewaliscie - tak moglbym zapytac.. ? Mysle ze dla wlasciciela druzyny "taniej by wyszlo" kupic caly taki Bournemouth czy inny Lutton, a wynik sportowy na tym by nie ucierpial, a pewnie byloby sporo taniej sumujac wartosci poszczegolnych zawodnikow. A moze dorzuciliby jeszcze np. masazyste, albo cheer-leaders jakies za free? Kolejnym pytaniem nasuwajacym sie wrecz automatycznie jest na ile starczy Todd'owi B. cierpliwosci do Pocha. Facet zainwestowal miliardy swoich pieniedzy i chce wynikow.. Tymczasem my bijemy sie o utrzymanie w lidze. Powtorze bo widze ze do wielu tutaj to nie dociera, wielu ma (zeby nie wymieniac nick'ow) rozowe okulary i to zaparowane na nosie ale my gramy o U T R Z Y M A N I E sie w lidze. Nadeszly dla Chelsea bardzo ciezkie czasy. Bardzo. Wyglada na to ze inwestujemy zle, w slabych zawodnikow, ktorzy nie maja jajec, umiejetnosci i moze tez checi. Sama metka z cena automatycznie nie zalatwia niczego. Kupujemy ich za miliardy, oblowi sie przy tym zawodnik, jego rodzina, agent i kochanki albo kochankowie a my onanizujemy sie faktem ze jakis Caicedo czy inny Mudryk kosztowali duzo i pewnie zaraz odpala. Uja nie odpala. Sa cienkimi bolkami. Takimi zwyklymi kopaczami ktorzy mieli duzo szczescia ze pokazali sie w dwoch, trzech akcjach i ktos im filmik z kompilacja na youtube wrzucil i tym samuch ich ktos kupil. Okazuje sie jednak ze nie moga grac czegos bo sa najzwyczajniej w swiecie slabi. S L A B I. Po prostu sa slabi. To tak jak ja bym wybiegl na boisku i mial grac w zawodowej lidze na wysokim poziomie. Nie jestem w stanie tego zrobic bo nie mam takich umiejetnosci, predyspozycji itp. itd. Tak samo jest z "gwiazdami" w Chelsea. Laske wykladam na tych amatorow. Niebawem taki kalendarz meczow nam wskakuje ze jak zdobeda 1 punkt to bedzie sukces. Juz teraz remis z Bournemouth trzeba traktowac w kategoriach sukcesow. Bronimy sie przed spadkiem a temu fredzlowi z Argentyny nie daje wiecej czasu niz tydzien.. Chociaz kto wie, moze juz szuka sobie po cichu roboty, bo zorientowal sie ze z tego gowna to za bardzo nie ulepi..

Majkel905
komentarzy: 422
17.09.2023 20:25

Porażka. Jedyne moje oczekiwanie na ten sezon jakie miałem to że będzie lepszy niż poprzedni. 10 miejsce w tabeli można by rozpatrywać w kategorii,, sukcesu", w końcu to jakby nie patrzeć progres. Po gównianych transferach, jednym dobrym meczu z Liverpoolem i kilku zwykłych, czyli słabych meczach zaczynam się bać że wcale nie musi tak być. Gramy to samo gówno co w tamtym sezonie, takie są fakty, nie zmieniło się zupełnie nic. Paru przeciętnych grajków odeszło, paru na ich miejsce przyszło ot nasze transfery. O kwotach szkoda gadać. Od Villi dostaniemy za tydzień w pizde, tak to widzę. Ciekawe jak długo nasz trener pociągnie za sterami?Kiedy skończą się wymówki o kontuzjach, procesach i innych bzdetach? Przykro na to patrzeć...

Chelsea ?
komentarzy: 1758
17.09.2023 20:06

Panowie pora się przyzwyczaić nie będziemy walczyć o top 6 tylko będziemy walczyć o lokaty 13 14 i nie mówię tego żartem jak my nie umiemy wygrywać z kandydatami do spadku to, z kim mamy wygrać?

Lakaka
komentarzy: 329
17.09.2023 20:34

Realnie patrząc to z 4 drużynami może wygramy

Grawpolo
komentarzy: 1477
17.09.2023 21:24

Bzdura. Jeżeli z 4 drużyny, to licząc dom i wyjazd 24 punkty. W ostatnich latach 35 oczek było za mało na utrzymanie.

Pocholere
komentarzy: 943
17.09.2023 19:57

Pięć punktów po pięciu meczach to i tak kozak. Przypominam, że od meczu z Arsenalem przez siedem kolejek uciułamy może jeden z Brentford xD

GoldenBoy
komentarzy: 90
17.09.2023 19:55

Jak my nie zaczniemy natychmiast wygrywać, to w Boxing Day Nagelsmann jako strażak będzie nas wyciągał z miejsc 14-17.

Arsenal
Brentford
City
Tottenham
Newcastle
Brighton
Man United

Jak my wjedziemy w taki kalendarz, to klękajta narody co sie będzie działo.

Pocholere
komentarzy: 943
17.09.2023 19:58

Nagelsmann pewnie kadrę Niemiec weźmie.

StarkillerObl
komentarzy: 302
17.09.2023 19:34

Uważam, że w klubie powinni zacząć sprawdzać wszystko: wodę, suplementy, powietrze. Nawet koszulki bym na tym etapie sprawdzał czy nie mają jakichś toksyn! Wszystko regularnie do laboratorium, a jeśli już to robią to nie wiem. To jest jakiś dramat z tymi kontuzjami...

Powiedziałbym, że ćwiczeniom, które robią piłkarze też się powinni przyjrzeć, ale tam przecież są światowej klasy specjaliści od tego i nie chce mi się wierzyć, że nie wiedzą, które ćwiczenia są bardziej, a które mniej obciążające.

To jest tragedia co się dzieje z kontuzjami, kompletnie nas to niszczy, a jeszcze mamy młody team, który powinien łapać zgranie.
Kibicowanie Chelsea tak na 100% nie jest obecnie dla mnie dobre, za bardzo mnie to wkurza i psuje humor, teraz chyba będę takim kibicem co mecz obejrzy i będzie za nich trzymał kciuki, ale nie będę się interesował wszystkim co się dzieje, bo nie warto.

Baston88
komentarzy: 23
17.09.2023 20:25

Tak jak mówisz StarkillerObi też zaprzestanę chyba się tym tak interesować szkoda moich nerwów ,to ja specjalnie biorę wolne weekendy żeby oglądać mecze naszych ale to co teraz pokazują to jest nie warte mojego czasu wolę se zarabiać dodatkowe pieniądze w weekendy niż ich oglądać człowiek czeka z nie cierpliwośćią cały tydzień na mecz z dobrym pozytywem a tu za każdym razem to samo mam dośc

Użytkownik zablokowany
komentarzy: 143
18.09.2023 09:21

Baston to ty niezły zarobas jesteś. Pewnie już drugie mieszkanie kupujesz.

Patrol
komentarzy: 163
17.09.2023 19:31

Ciekawe kiedy zacznie się pisanie o zwolnieniu he. Coś czuje że z taką grą to zawodnicy typu Enzo, Mudryk itd zaczną rozglądać się za innymi kubami. I oczywiście nie mam problemu z trenerem bo sytuacja kadrowa mu nie pomaga a wiadomo że potrzeba czasu do zbudowania drużyny a sami wiecie jak świat piłki działa i jak wszystkie artykuły podsycają atmosferę .

Grawpolo
komentarzy: 1477
17.09.2023 19:20

Jest tragicznie słabo. Zespół kupiony za ogromne pieniądze zajmuje 14 miejsce z zaledwie jednym zwycięstwem w pierwszych pięciu meczach ligowych. Nikt tego się nie spodziewał, wielu piało peany jakie to doskonałe okno mieliśmy, jakich kotów, tygrysów i lwów udało się nakupić. Ja pisałem - stop, nic z tego nie będzie. Nie da się wgrać ligi drużyną U21, nie da się podbić Europy młodzieżowcami, ale że po 5 kolejkach jedyną wygraną będzie zwycięstwo z Luton (no i jeszcze z czwartoligowcem w CCup, tak, tak), że nasz główny bombardier z numerem 9, po pięciu meczach będzie miał 1 trafienie i 0 asyst. Ludzie, przecież on z meczu na mecz gra coraz gorzej. Dzisiaj cały jego dorobek to 3 strzły, w tym jeden celny. Ten piłkarz nie ma i pewnie nie będzie już miał papierów na grę w PL. Powinniśmy oddać go w ramach rękojmi tam skąd go kupiliśmy. Niestety takich asów do oddania mamy więcej. W zasadzie, na dzisiaj, nie mamy piłkarzy na poziom top4 PL. Najgorsze jest to, że zupełnie nie widać progresu. Nie ma wytłumaczenia kontuzjami, wiadomo, że dwudziestolatek jest bardziej narażony na kontuzje niż gracz doświadczony. Pisałem o tym i będę jeszcze pisał.
Nawet Enzo dzisiaj nie istniał. Wyraźnie widać, że gra na 10 nie jest dla niego. Nie ma swobody, wokół niego jest dużo piłkarzy drużyny przeciwnej, jest znacznie więcej gry ciałem. Ten eksperyment się nie udał.

st2cztery7
komentarzy: 7
17.09.2023 19:19

Trzeba się obudzić w nowej rzeczywistości. To nie jest ta drużyna która wygrywała LM. Mamy potencjał na miejsce 7-10. Z tym że, musimy mieć zawodników do grania. Na ten moment mamy szpital. Wiem że pieniądze, na transfery były ogromne. Jednak nie kupiliśmy, żadnego zawodnika gotowego do gry na wysokim poziomie, od razu. Wszystko są to młodzi piłkarze, z potencjałem. Dziś na plus Sanchez, może nie będzie gorszy od Kepy. Co było by nie złym absurdem, w tej całej karuzeli transferowej.

st2cztery7
komentarzy: 7
17.09.2023 19:19

Trzeba się obudzić w nowej rzeczywistości. To nie jest ta drużyna która wygrywała LM. Mamy potencjał na miejsce 7-10. Z tym że, musimy mieć zawodników do grania. Na ten moment mamy szpital. Wiem że pieniądze, na transfery były ogromne. Jednak nie kupiliśmy, żadnego zawodnika gotowego do gry na wysokim poziomie, od razu. Wszystko są to młodzi piłkarze, z potencjałem. Dziś na plus Sanchez, może nie będzie gorszy od Kepy. Co było by nie złym absurdem, w tej całej karuzeli transferowej.

st2cztery7
komentarzy: 7
17.09.2023 19:19

Trzeba się obudzić w nowej rzeczywistości. To nie jest ta drużyna która wygrywała LM. Mamy potencjał na miejsce 7-10. Z tym że, musimy mieć zawodników do grania. Na ten moment mamy szpital. Wiem że pieniądze, na transfery były ogromne. Jednak nie kupiliśmy, żadnego zawodnika gotowego do gry na wysokim poziomie, od razu. Wszystko są to młodzi piłkarze, z potencjałem. Dziś na plus Sanchez, może nie będzie gorszy od Kepy. Co było by nie złym absurdem, w tej całej karuzeli transferowej.

st2cztery7
komentarzy: 7
17.09.2023 19:19

Trzeba się obudzić w nowej rzeczywistości. To nie jest ta drużyna która wygrywała LM. Mamy potencjał na miejsce 7-10. Z tym że, musimy mieć zawodników do grania. Na ten moment mamy szpital. Wiem że pieniądze, na transfery były ogromne. Jednak nie kupiliśmy, żadnego zawodnika gotowego do gry na wysokim poziomie, od razu. Wszystko są to młodzi piłkarze, z potencjałem. Dziś na plus Sanchez, może nie będzie gorszy od Kepy. Co było by nie złym absurdem, w tej całej karuzeli transferowej.

st2cztery7
komentarzy: 7
17.09.2023 19:19

Trzeba się obudzić w nowej rzeczywistości. To nie jest ta drużyna która wygrywała LM. Mamy potencjał na miejsce 7-10. Z tym że, musimy mieć zawodników do grania. Na ten moment mamy szpital. Wiem że pieniądze, na transfery były ogromne. Jednak nie kupiliśmy, żadnego zawodnika gotowego do gry na wysokim poziomie, od razu. Wszystko są to młodzi piłkarze, z potencjałem. Dziś na plus Sanchez, może nie będzie gorszy od Kepy. Co było by nie złym absurdem, w tej całej karuzeli transferowej.

CFCrules
komentarzy: 767
17.09.2023 18:46

Zagraliśmy w sumie to samo co od początku sezonu, czyli wysokie posiadanie piłki, kilka niezłych okazji, ale oczywiście niewykorzystanych. Różnica taka, że tym razem nie straciliśmy żadnego głupiego gola, a to za sprawą Sancheza, który w końcu coś u nas obronił, bo w poprzednich meczach puszczał jak leci.
Ugochukwu całkiem solidnie zagrał, ale pod koniec chyba zabrakło sił?
Enzo ustawiony wyżej traci swoje atuty jakimi są bycie pod grą, dyktowanie tempa, rozrzucanie i napędzanie akcji progresywnymi podaniami.
Co może martwić to że przy takim układzie spotkania, im dalej w mecz tym bardziej powinniśmy naciskać, a pod koniec meczu to Bournemouth miało coraz więcej do powiedzenia.

P.S. Nie wiem czemu Enzo zamiast zbiec z boiska, schodził jakby grał na czas broniąc wyniku...

Picior
komentarzy: 1024
17.09.2023 18:19

Ktoś tam na dole napisał, że "debilna jedynastka" jestem ciekawy jaki inny skład miał wystawić Pochettino skoro 13 graczy jest kontuzjowanych? Te urazy nie ułatwiają mu wcale trenowania naszej drużyny więc trochę wyrozumiałości by się przydało w tej kwestii.

Garden
komentarzy: 699
17.09.2023 18:54

Serio? Chilwell , maatsen na lawce, a colwill na lewej obronie.. Nie no świetna selekcja

eden1905
komentarzy: 1496
17.09.2023 18:55

Głównie tu się rozchodzi o Colwilla który na LO jest bezużyteczny z przodu, a z tyłu też szału nie robi. W dodatku jego podania wzdłuż linii kończyły się ciągle stratami. Ciężko z kimś takim grać skrzydłowemu. Chilwell nie ma ostatnio formy i dla mnie Maatsen powinien tam zagrać. Dlaczego Poch stawia go z ofensywie? Skąd taki pomysł? Maatsen zagrał przez ostatnie 2 sezony 80 meczy w Championship na LO/CLS. Na takie mecze jak z Notts czy Bourne jak znalazł. Idealny do klepki, na obieg. Potrafi strzelać i asystować.

Grawpolo
komentarzy: 1477
17.09.2023 22:14

Ani Maatsen, ani Chilly nie są rozwiązaniem naszych problemów. Colwill jest drewniany, ale to nie przez niego dzisiaj straciliśmy oczka. Trzeba się przyjrzeć całemu kompleksowi uderzeniowemu. Żeby wygrywać trzeba strzelać gole. Piszę tym od początku. Jeżeli chcemy zdobyć 70 punktów, to musimy strzelić około 70 bramek. Nie mamy na to ludzi. Zaklinanie, że Jackson to kocur, albo że Broja wróci i odpali to dziecinada. Już widać, że Nico nie da nam 25 bramek, ba, on nie da nam nawet 15, a Armando na razie dochodzi do formy po prawie rocznej przerwie. Na dzisiaj nie ma żadnego rozwiązania, musimy dotrwać do stycznia i sięgnąć po kogoś z topu, o ile zechce do nas przyjść. Jak będziemy w strefie spadkowej to może być o takiego kogoś ciężko. Wtedy pozostaje wariant Toney'a. I tyle. Bez napastnika każda rotacja w składzie to tylko leczenie syfa pudrem.

blue1
komentarzy: 935
17.09.2023 18:11

Nie rozumiem czemu w końcowej fazie akcji, nasi zawodnicy podejmują ciągle nieprzemyślane, wręcz debilne decyzję. Mają dobre pozycję do strzału do podają gorzej ustawionym kolegom, wrzutki na pałę, no jak coś ma wpaść. Brawo Sanchez, pewny w powietrzu i uratował nas dzisiaj, bo znowu mogliśmy przejebać. Zero wniosków, ciągle te same błędy i męczarnie.

Wolnomyśliciel
komentarzy: 858
17.09.2023 18:11

W najczarniejszych koszmarach nie można było spodziewać się tak fatalnego bilansu punktowego i bramkowego w tym sezonie po 5 kolejkach. To jest KATASTROFA.

Ten Palmer to gorsze drewno niż Havertz !!! Jak na razie Poch nie robi nic, tylko pod siebie.

Grawpolo
komentarzy: 1477
17.09.2023 21:17

Palmer jest havertzowaty, koszmarnie drewniany i wyraźnie brakuje mu obycia boiskowego. Nie wiem, czy jest u nas przed nim przyszłość, obawiam się, że niestety taka sama jak Havertza.

Hajsmaster
komentarzy: 346
17.09.2023 17:48

Niestety wszystkie obawy przed sezonem się sprawdzają. Brakuje doświadczenia i mentalności zwycięzców. W dodatku Poch ustawieniem nie pomaga niestety. Czarne chmury nadchodzą nad Stamford po raz kolejny. Aż się boje meczów z takim City czy Brighton, bo to będą demolki.

Baston88
komentarzy: 23
17.09.2023 17:45

Myśle że jak by była dogrywka to wiśienki by strzelili bramke

Baston88
komentarzy: 23
17.09.2023 17:43

Jak wygrać mecz nie zdobywając bramek to jest nie realne chyba że polować na karne lub jakieś szczęśliwe samobuje

MateuszCH
komentarzy: 159
17.09.2023 17:33

Oglądałem 20 minut zero zaangażowania, w ogóle im nie zależało na zwycięstwie a sędzia doliczył 8 minut. Będzie walka o utrzymanie

Chelsea1905
komentarzy: 464
17.09.2023 17:20

Nigdy nie ubliżałem własnemu klubowi i nigdy nie będę, ale w jakim kierunku zmierzamy to wola o.ppmste do nieba!!!.Dzis pomyślałem,że jak nie wygramy na Vitally Stadium to upadek jest bliski i wcale się nie pomyliłem.

Alturiack89
komentarzy: 70
17.09.2023 17:20

PRZYGOTOWANIE KONDYCYJNE w Chelsea NIE ISTNIEJE.
ŻADEN zawodnik kupiony przez The Blues w ostatnich 7-8 LAT nie zrobił POSTĘPU w grze (2 wyjątki: Kante, Chilwell).
Dlaczego zawodnicy sprowadzani za 70-100mln, wyglądają na boisku gorzej od "beniaminka". Wstyd to mało powiedziane!
Nie chcę więcej widzieć Silvy w składzie, gość gra na hamulcu, Chilwell wchodzi z kontuzją z ławki (żart?), Gallagher jest tragiczny, Mudrykowi czy Caicedo zrobiliśmy krzywdę dając za nich taką kasę. Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy. Chelsea hurtowo marnuje potencjał zawodników i ja winy upatruję w złym przygotowaniu motorycznym właśnie.
Powiedzcie mi, czego dzisiaj nie potrafi zrobić z piłką zawodnik 22-23 letni? Czego trzeba go uczyć? Ustawienia na pozycji? Podania na 15-25-40m ? Gry 1v1? Za te pieniądze co są w Chelsea trzeba dać mu 3 rzeczy! Bazę treningową na najwyższym poziomie, opiekę medyczną i przygotowanie taktyczne pod ustaloną formację.

ma2shaq
komentarzy: 268
17.09.2023 17:19

Porażka... Oczy krwawią jak się na to patrzy. Dzisiaj na boisku brak było walki, zaangażowania, skuteczności i decyzyjności i co trzeba wreszcie powiedzieć na głos jakości. Doczekało się czasów gdy Chelsea gra jak równy z równym z Wisienkami, przy czym Bournemouth nie zagrało wybitnego meczu... Człowiek czeka przez dwa tygodnie z nadzieją, że ujrzy lepszą grę a tu szambo w najlepsze. Dziś najlepszy na boisku Sanchez i tylko on w zasadzie zasługuje na MOTM.

Garden
komentarzy: 699
17.09.2023 17:17

Żenada! 80 minuta Enzo schodzi z boiska jakbyśmy prowadzili 5 do 0!w pełnię zadowolony z wyniku! W 90 minucie klepiemy jakbyśmy mieli wynik! Co to kurwa jest? Chelsea nie istnieje! Miejsce w top 10 będzie wynikiem ponad miarę z tą banda patalachow! Podlewanie trawnika jest ciekawsze nic mecze pod wodzą pochetino! Jebał ich pies

Chelsea1905
komentarzy: 464
17.09.2023 17:13

Kompromitacja!!!!!

Pan Magiczny
komentarzy: 658
17.09.2023 17:27

Ulubione słowo Jana Tomaszewskiego ;)

eden1905
komentarzy: 1496
17.09.2023 17:13

Kibicowanie Chelsea robi się coraz cięższe. Pomijając gówniane wyniki.. To nowy właściciel, cały zarząd, praktycznie wszyscy piłkarze... Dodajmy zmianę strategii z dążenia do wygrywania trofeów na hodowlę piłkarzy.. To już nie ten sam klub. Nie ta sama mentalność i poziom sportowy. To będzie długi odpoczynek od pucharów. Ten sezon skończy się pewnie podobnie jak poprzedni. Możliwe, że część graczy będzie chciała spierdolić jak Mount, gdy zobaczą gdzie zmierza "projekt" Boehlyego. Smutne czasy.

Ep0
komentarzy: 115
17.09.2023 17:13

Wszysy mówicie że śmierdzi wam spadkiem chce tylko powiedzieć że my mamy 5 punktów a napszygład men unite ma 6 Newcastle 6 brentforda 6 i nikt u nich nie mówi że zaraz spadniemy a mamy mamy tyle samo meczy co oni i tylko 1 punkt mniej wydaje mi się że jeszcze zobaczymy prawdziwe widowisko w chelsea

eden1905
komentarzy: 1496
17.09.2023 17:22

Pisanie o spadku to faktycznie przesada i abstrakcja. Ale jak pomyśleć, że nasze jedyne wygrane to Luton które jest głównym kandydatem do spadku i 4-ligowiec Wimbledon to nie ma co się ludziom dziwić, że tak piszą pół żartem pół serio.

Różnica jest taka, że przywołane przez ciebie Newcastle i United punkty straciły z topem ligi. My straciliśmy je z Nottingham czy Bournemouth.

ChelseaGol
komentarzy: 4498
17.09.2023 17:09

Pochettino nic nie zrobił przez 2 tyg.przerwy od Premier League,co sobie myślą jak oglądają mecze nasze inni trenerzy klubów?
Taki Guardiola,Klopp oni z nas się śmieją,Guardiola sprzedając do nas Palmera na pytanie eksperta jakieś telewij,dlaczego taki talent jakim jest Palmer sprzedajcie do Chelsea?
On odpowiedziła że Chelsea nie jest żadnym zagrożeniem w lidze!

To pokazuje nasza słabość w zespole,zaczynam obawiać się że pogadamy w gorszą niemoc,bo pierwszy mecz z Liverpoolem wygrał jeszcze jakoś ale od tamtego spotkania upłynęło tyle czasu a my dalej stoimy w miejscu,mam na uwadze najlepszy terminarz w Premier League,jak Pochettino chce zespół przygotować na zespoły z górnej części tabeli?
No nie wyobrażam sobie grać dziś z Arsenalem,City,Liverpoolem czy Tottenhamem,takie mecze za chwilę przyjadą i co wtedy będzie?
Nie wiem czy Pochettino u nas długo będzie trenerem,nie chce być złym prorokiem ale on mało trener wogóle zespołowi nie pomaga!
Remis dzisejszym to porażka jest,ja to tak widzę.

Prem
komentarzy: 87
17.09.2023 17:07

Porzućcie wszelka nadzieje. Lepiej nie bedzie. TA druzyna nie ma planu jak grac. Trener nie da rady. Wlasciciela nie zmienimy wiec przygotujmy sie na strefe spadkowa. Na plus bramkarz i Mudryk. Powinien miec ze trzy asysty. Ale Sterling , Gallagher i inni nie potrafia trafic do bramki.

Bl3ez
komentarzy: 86
17.09.2023 17:04

Derby dna tabeli z jednym punktem zawsze na plus. Może jakby Jackson wszedł na boisko to coś by z tego jeszcze więcej było.

FanTheBlues
komentarzy: 3402
17.09.2023 17:03

Jak na taki amatorski skład,to remis dobry wynik jest.Jak ja się teraz cieszę że w LM nie będziemy grali która się już wkrótce zaczyna.Bo tylko byśmy pośmiewiskiem byli.

Baston88
komentarzy: 23
17.09.2023 17:02

Mecz drużyny która miała inspirować o europejskie puchary grała jak o utrzymanie obyśmy się tylko obronili przed spadkiem

Pan Magiczny
komentarzy: 658
17.09.2023 17:33

Na europejskie puchary będziemy musieli troszeczkę poczekać ;)

Escaflon
komentarzy: 88
17.09.2023 17:02

To jest dramat. Slaby mecz. Obysmy utrzymali sie w lidze. Smierdzi mi tu spadkiem.

Ep0
komentarzy: 115
17.09.2023 17:01

Ej chelsea ładnie grała widzieliście jakie mieliśmy akcje bo ja widziałem byliśmy blisko wygranej szkoda że zremisowaliśmy ale i tak było dobrze z tymi kontuzjami Ugochukwu grał bardzo dobże

Lakaka
komentarzy: 329
17.09.2023 16:59

Porażka na konto Pochetino debilna jedynastka, co tu dużo mówić amerykański koszmar dalej trwa.

Pan Magiczny
komentarzy: 658
17.09.2023 16:58

Dramat...

Nasza strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

close