Fot. Chelsea FC

Brak stylu, taktyki i wyniku, a w rewanżu bez Chilwella. Real Madryt 2:0 Chelsea

Autor: Mateusz Kluba Dodano: 12.04.2023 22:56 / Ostatnia aktualizacja: 12.04.2023 22:56

Za nami pierwsze starcie w ramach ćwierćfinału Ligi Mistrzów pomiędzy Chelsea a Realem Madryt. The Blues polegli na Santiago Bernabeu 0:2 i zaliczyli udany jedynie początek, gdy gospodarze nie przejęli całkowitej kontroli nad meczem. Przed upłynięciem niespełna godziny z boiska wyleciał Ben Chilwell, który próbował ratować drużynę po błędzie Marka Cucurelli. Trudno będzie odwrócić losy tego dwumeczu.


Już w pierwszych trzech minutach byliśmy świadkami pierwszego, bardzo groźnego wypadu zawodników Franka Lamparda. Przechwyt na własnej połowie, następnie trzy lub cztery podania i nagle Joao Felix znalazł się sam na sam z obrońcą i zdołał oddać strzał. Kilka chwil później The Blues ponownie wyszli z akcją. Trio złożone z Feliksa, Sterlinga i pełnego ochoty do gry ofensywnej Kante zdołało przedrzeć się aż pod pole karne gospodarzy. Chelsea od początku mogła się podobać, ponieważ chciała pokazać, że nie przyjechała do Madrytu po lekcję futbolu, ale by jednak postraszyć obrońców tytułu. Królewscy dali się wyszumieć gościom i krok po kroku przejmowali kontrolę nad przebiegiem spotkania. Bardzo wysoko na połowie Niebieskich zaczynali zakładać pressing.


W 21. minucie Los Blancos pokazali, dlaczego byli stawiani w roli faworyta. Miękko w szesnastkę Kepy zagrał Carvajal, tam walkę o pozycję z Fofaną wygrał Vinicius i strącił futbolówkę w stronę bramki. Pech chciał, że na do odbitej przez bramkarza Chelsea piłki, dopadł Benzema i wpakował ją do siatki. Bardzo blisko wyrównania w dosłownie następnej akcji był Raheem Sterling. Po podaniu Jamesa z prawej strony dołożył nogę, a na linii przytomnie interweniował Courtois. Podopieczni Carlo Ancelottiego poprzez kolejne ataki, a zwłaszcza poprzez postawę bez piłki, czyli doskok, nieustępliwość i zaangażowanie zaczęli całkowicie dominować. Chelsea stać było jedynie na nieśmiałe ataki, wyprowadzane zbyt małą liczbą zawodników.


Ostatni kwadrans pierwszej części spotkania uwydatnił problemy The Blues, które od dłuższego czasu nurtują kibiców i sztaby szkoleniowe. Tym razem nie do końca jednak chodziło o skuteczność. Real skutecznie wybijał z rąk atuty, a Niebiescy nie mieli pomysłu na rozegranie akcji, gdy blok obronny gospodarzy zdążył się odpowiednio ustawić. Potrzebne było przebudzenie oraz wprowadzenie na boisko playmakera.


Druga połowa rozpoczęła się spokojnie, od ponownego badania się nawzajem. Swoje okazje mieli Los Galacticos, ale nie potrafili ich wykorzystać. W jednym z pojedynków z Rodrygo, kontuzji doznał Kalidou Koulibaly, którego zmienił Marc Cucurella. Niedużo czasu zajęło mu popełnienie katastrofalnego błędu. Podejście wyżej za piłką zostawiło dziurę w bloku defensywnym i dokładnie w to miejsce została zagrana piłka. Chilwell, próbując naprawić błąd kolegi, sfaulował, wychodzącego na czystą pozycję Rodrygo i otrzymał za to zagranie czerwoną kartkę.


Kolejne dwie zmiany, czyli wprowadzenie Chalobaha i Havertza, za Sterlinga i Feliska zwiastowało bronienie się do końca spotkania. Bądź co bądź, wyjazdowa porażka 0:1 nie jest tak bardzo złym wynikiem. Dopiero, gdy weźmiemy pod uwagę styl, robi się nieciekawie. Chelsea nie potrafiła już nic zrobić, czekała tylko na koniec spotkania. Królewscy, grając w przewadze, nie mogli tak po prostu pozwolić gościom doczekać do końca. I tego nie zrobili. W 74. minucie po rozegraniu rzutu rożnego, do piłki dopadł świeżo wprowadzony Marco Asensio i uderzył z około 16 metrów. Strzał po ziemi pomknął między nogami Fofany i obok Kepy, który był w tej sytuacji bez szans.


W ostatnim kwadransie meczu The Blues wreszcie zdali sobie sprawę, że ich sytuacja jest naprawdę trudna. Próbowali zaskoczyć madrytczyków atakami z boku boiska, ale gospodarze zachowywali czujność. W doliczonym czasie do sytuacji strzeleckiej doszedł Mason Mount i na chwilę kibice mogli poderwać się z miejsc. Bramka w tak beznadziejnym meczu The Blues byłaby ogromnym motywatorem w rewanżu. W ostatniej chwili bardzo dobrze interweniował jednak Antonio Rudiger. Gospodarze dowieźli wynik do końca.


Real Madryt 2:0 Chelsea (1:0). Bramki: Benzema 21’, Asensio 74’


Czerwone kartki: Chilwell 58’


Real Madryt: Courtois; Carvajal, Militao, Alaba, Camavinga (Rudiger 71’); Valverde, Kroos (Tchouameni 84’), Modrić (Ceballos 81’); Rodrygo (Asensio 71’), Benzema ©, Vinicius Junior


Chelsea: Kepa; Fofana, Silva © (Mount 75’), Koulibaly (Cucurella 55’); James, Kante (Gallagher 75’), Kovacić, Fernandez, Chilwell; Felix (Chalobah 65’), Sterling (Havertz 65’)

klubson
Author: klubson

Mateusz Kluba

 

Kibic Chelsea od 2012 roku. Jako dziecko skakałem przed TV, gdy Fernando Torres wprowadzał The Blues do finału Ligi Mistrzów w 2012 roku.


W ChelseaPoland.com od listopada 2021 r. a od września 2024 r. redaktor naczelny.


Poza piłką nożną - żużel oraz lekka atletyka, w której jestem sędzią.


Źródło: własne

Aby móc dodać komentarz musisz się zalogować lub zarejestrować, jeśli wciąż nie posiadasz u nas konta.

GrzybekMocny
komentarzy: 279
14.04.2023 12:17

Ogólnie ktoś coś mówił o Lukaku, że się przyda itp. według Transfermarkt ma z nami umowę do 30 czerwca tego roku.

Lucjan
komentarzy: 203
14.04.2023 13:09

To data umowy wypożyczenia z Interem, z Chelsea ma kontrakt do 2026. Transfermarkt czasem ma trochę "śmieszne" tłumaczenia na polski, ale 2026 też tam w profilu Lukaku jest.

GrzybekMocny
komentarzy: 279
14.04.2023 13:10

Mój błąd, pozdrawiam

Konto zablokowane
komentarzy: 451
14.04.2023 20:30

Chłop się przyznał do błędu a i tak go minusują xD Serio to jest stronka o najwyższym stężeniu zjebów. Wstyd się przyznać że się kibicuje Chelsea jak ktoś tu przypadkowo trafi.

GrzybekMocny
komentarzy: 279
14.04.2023 10:20

Ludzie hamujcie bajere, wiem, że jest sezon jaki jest no ale niektórzy takie głupoty już wypisują.....

Konto zablokowane
komentarzy: 451
14.04.2023 11:08

Dokładnie. Ogarnijcie się co niektórzy.

Garden
komentarzy: 699
13.04.2023 19:22

Chilwell na swoim tweeterze przeprasza i przyznaje się ze popełnił błąd, ale chuj... Orlikowi znafcy z tej stronki wiedzą lepiej hahaha żal mi was dzieciaszki

Konto zablokowane
komentarzy: 451
13.04.2023 19:28

A co ma gadać? Że super, fajnie, luz i niczego nie żałuje? Ty ćmoku. Zresztą sądząc po ocenie twojego komentarza, użytkownicy tej strony się z tobą nie zgadzają? I co zrobisz? Płaczesz? Płacz dalej.

Patrol
komentarzy: 163
13.04.2023 15:21

Jedynym winowajcą jest Lampard bo postawił na tego idiote Cucurella, tak jak by nie wiedział co on odwala w obronie. Ja nie wiem co oni mają z tymi piłkarzami co grają piach. jorginho grał gówno i zawsze w pierwszym składzie w MU to samo Harry Maguire padaka i pierwszy skład i teraz ten idiota i nas znowu. A bramki traciliśmy tak przykry sposób że szkoda gadać. Wyszło zwolnienie Tomka zaraz po okienku transferowym.

bubus88
komentarzy: 112
13.04.2023 14:20

Każdy wykonuje jakąś pracę. Ja za takie coś co oni odwalają od dłuższego czasu, już dawno był dostał po kieszeni.
Może jak by tygodniówka była uwarunkowana od tego czy będziesz grać w pierwszym składzie, to może by zachciało im się grać. Bo póki co wyglądają jak zlepek dzieciaków. Każdy z innej klasy, grający w gałe pod czas okienka w szkole.

Konto zablokowane
komentarzy: 451
13.04.2023 14:25

Na dodatek ta klasa to ze szkoły specjalnej.

eden1905
komentarzy: 1496
13.04.2023 14:00

Już wczoraj mi się nie chciało pisać, ale widziałem dużo komentarzy broniących Chilwella. Wy serio tak? Zrobił najgorszą rzecz. Dobrze wiedział, że dostanie za to czerwo. Mógł zrobić to co Militao z Felixem. Naciskać i wywierać presję do końca. Utrudnić strzał, pomóc Kepie w obronie w pewnym sensie jakimś delikatnym kontaktem chociaż. A wy tam pisaliście komenty jakby gość jakimś zbawicielem został i uchronił Nas przed stratą gola kurwa... Takie rzeczy to można robić w doliczonym czasie dogrywki w rewanżu. Poza tym prawdopodobieństwo straty gola w tej sytuacji Rodrigo gdyby Benek go nie faulował było dla mnie takie same jak podczas gry ponad 30 minut w 10-ktę. No i opłacało się? Gola i tak dostaliśmy w plecy, a na dodatek jesteśmy osłabieni na rewanż. Dramat. Cucurella dał dupy, ale to jeszcze można było uratować.

Qszu
komentarzy: 553
13.04.2023 14:20

Ben był już za daleko i to by była okazja sam na sam. Kepa też źle ustawiony więc albo padłby gol albo by zmarnował

Konto zablokowane
komentarzy: 451
13.04.2023 14:24

Wszyscy, którzy wieszają psy na Chilwellu powinni wziąć solidny rozbieg i uderzyć łbem w najbliższą ścianę. Chłop do momentu faulu najlepszy na boisku, a kartka dlatego że naprawiał po Cucurelli. Ben teraz pewnie siedzi w szatni i się zastanawia czy da się cofnąć ten podpis nowego kontraktu, żeby jak najszybciej uciec z tego chlewu, gdzie musi grać z parodystami.

Chelsea ?
komentarzy: 1757
13.04.2023 14:28

Nie miał jak go przepchać chilwell został już Daleko w tyle jedynie co mógł zrobić to sfaulować i bardzo dobrze zrobił w dodatku dobrze że od razu bo by był karny więc wtedy można by mieć do niego pretensje a tak to słuszna decyzja

Konto zablokowane
komentarzy: 451
13.04.2023 14:36

Sądząc po ilości minusów, chyba nie masz racji.

Garden
komentarzy: 699
13.04.2023 15:52

Eden1905 nie przetłumaczysz tego ludziom bez pojęcia! Dla nich ben zachował się bardzo dobrze bo przecież była 120minuta meczu rewanżowego, a przed rodrygu pusta bramka.. Zauważyłem że z wieloma chłopcami tutaj nie ma sensu dyskutować, gdyż pojęcie o piłce mają tylko żywcem wyjęte z orlika i nigdy nie grali nigdzie wyżej niż w a klasie.

Chelsea ?
komentarzy: 1757
13.04.2023 17:24

Dokładnie garden nasz liderze który grał w lidze mistrzów lepiej stracić gola

Lakaka
komentarzy: 329
13.04.2023 11:57

Za te wydane 600mln mogliśmy mieć mbappe i halanda, a skończyliśmy z felixem i sterlingiem którzy nie potrafią wykończyć

Czapson
komentarzy: 200
13.04.2023 12:06

Od początku mówiłem, że marnujemy pieniądze. Dało się kupić 4 kluczowych piłkarzy do każdej formacji po 1 w tej kwocie.

panasonic14
komentarzy: 141
13.04.2023 13:33

Błędy zostały popełnione , jednak myślę że przy Potterze piłkarze przygaśli mental pasujący do średniego klubu , co to za teksty Pottera były,, Co , o mnie myślicie?" Jose Mourinho albo Guardiola pyta piłkarzy co onich myślą , Potter wprowadził w drużynie mentalność średniaków i brak pewności siebie geniusze piłki nożnej zapomnieli jak gra się w piłkę , Mudryk kozak przed transferem do nas , Sterling to samo , Enzo Fernandez to samo a tak Kai Havertz też był kozakiem a teraz zmienił się w ciele chodzące po boisku , mental został zburzony w tym klubie ,brak mentalności zwyciesców. Kiedyś jak w klubie grali Terry , Drogba , Lampard , Cole , Cech była narracja ,,wygramy ten mecz" a u naszych rywali tak się wypowiadali ,, mamy nadzieję że uda się wygrać kolejny mecz" I efekt był taki że Arsenal to kluchy były a my rozwaliliśmy ligę mentalność to problem ci zawodnicy nie mają ani wiary w siebie ani chęci od tego trzeba zacząć i po wypowiedziach widzę że Lampard nad tym pracuje.

Trunek
komentarzy: 703
13.04.2023 13:58

Felix i Sterling to nie napastnicy. Przed nimi musi grać jakiś dobry napadzior

Czapson
komentarzy: 200
13.04.2023 11:44

GrzybekMocny
Zgadzam się, że taktykę układa się pod możliwości, a nie pod fanaberie, ale tak w sumie to taktyka Conte przy tej kadrze by akurat w miarę pasowała. Miałby mocne wahadła, tak jak lubi, dobrego stopera, dobrego defensywnego pomocnika, ulubieńca Lukaku w odwodzie. Mógłby coś lepić. Nie to że go chcę, ale są kluby gorzej skrojone kadrowo pod jego pomysły niż akurat nasz.

Czapson
komentarzy: 200
13.04.2023 11:38

Widzę, że zdania są tu lekko podzielone, ale ja napiszę tak.
Może będzie to dla was kontrowersyjne, ale moim zdaniem jednym z nielicznych, którzy się wczoraj obronili jest Lampard. W przeciwieństwie do meczu w lidze to akurat wczoraj moim zdaniem pomysł był, nawet dobry i mi się podobał. Na jego miejscu miałbym takie samo założenie. Wyjście 5 z tyłu i 3 środkowymi pomocnikami, lekko cofnięty miało na celu łamać Real w okolicach 35 metra i po przechwycie bezpośrednio 2-3 podaniami mieliśmy stwarzać sytuacje. Widać, że analizowali też co robił Liverpool zanim przestał grać, bo oni ładnie ten Real kontrami orali na początku. W efekcie myśmy powinni po 5 minutach wczoraj prowadzić 2-0. Najpierw Felix, który nie ma pojęcia o grze idzie sam na sam i zamiast wykorzystać 2 metrowy zapas nad obrońcą i ścinać mu przez linie biegu do środka to się oczywiście sam wyprowadził poza światło bramki i dał dogonić (poważni piłkarze zachowują się jak Rodrygo, jak Koulibaly złapał uraz to on go właśnie chciał już wtedy tak mu przeciąć linię biegu, a potem to samo zrobił przy czerwonej kartce Bena. Gdyby Felix umiał grać w piłkę to albo byłoby 1:0 albo Real w 10 od początku meczu). W drugiej sytuacji Kante najpierw w pierwsze tempo mógł wypuścić Sterlinga sam na sam, potem w drugie mógł wypuścić Felixa, ale on zagrał w 6 tempo i skończyło się na głupiej wrzutce. Potem były jeszcze 2 niezłe wypady - ten gdzie Sterling wkręcił na kartkę Camavingę i ten gdy strzelił po krótkim rogu. Także ta taktyka działała tylko, że my nie mamy ani jednego ofensywnego piłkarza na przyzwoitym poziomie. Ten skład co grał z w rewanżu z Barceloną gdy zdobywaliśmy pierwszą LM mimo sporych ubytków wtedy, grając to samo co oni wczoraj poskładałby Real w kwadrans.
Problem w tym, że ten pomysł skończył się w momencie jak Fofana do spółki z Kepą puścili bramkę z okręgówki. Wtedy już było po meczu bo Real nie musiał już ryzykować, a my w pozycyjnym od bardzo dawna nic nie gramy. Mieliśmy w ogóle 2 możliwości, albo tak grając strzelić z jakiejś kontry, albo tak grając nie puścić bramki w obu meczach. Bramki nie strzeliliśmy bo nasz skład to 3 obrońcy i jeden defensywny pomocnik, reszta niech idzie grać w QPR, a dodatkowo straciliśmy bo pozostali 2 obrońcy też za wybitni nie są i nie mamy szczególnie wybitnego bramkarza. Zaryzykuję, że Ramsdale, Pope, De Gea, Alison czy nawet Martinez nie puściliby ani jednej z tych bramek choć to nie były jakieś wielbłądy.

Co mi się najbardziej nie podobało i to przez cały mecz? Nasz trójka w drugiej linii (cała). Początek jeszcze mieli niezły, ale potem zatracili agresję z początku, ale bez piłki jeszcze było w miarę. Fatalnie natomiast było z piłką. Może się mylę bo takie miałem wrażenie na żywo, ale moim zdaniem oni wszyscy trzej za długo myślą. Real wydawało mi się, że cały czas mocno zagęszczał stronę po której aktualnie była piłka i kilkukrotnie Chilwell/James, czasem Sterling zostawali z drugiej strony z hektarami wolnej przestrzeni, a myśmy tego nigdy nie wykorzystali. Zabrakło mi szybkiej zmiany stron, jakiegoś silnego przerzutu, dania szansy Camavindze zostać 1 na 1 jak grał z żółtą kartką. Myśmy wszystko robili konsekwentnie brnąc tam gdzie gęsto, a jak już ktoś zmieniał ciężar gry to po godzinnym zastanowieniu gdy już wszyscy się ustawili.

Nie wiem kto to weźmie, kto się odważy, ale przydałby się tu jakiś gość z twardą ręką, co by na dzień dobry oddzielił ziarno od plew o ile ktoś poza wahadłami, Kante i Silvą załapie się tu po stronie ziarna. Padają tu nazwiska takie jak Mourinho, czasem Conte ale tak na poważnie to na ich miejscu w życiu bym tu nie przyszedł teraz. W klubie chaos, piłkarze tacy sobie, brak ofensywy jakiejkolwiek, niczego nie gwarantujący bramkarz, najlepszy piłkarz w wieku emerytalnym, głupi właściciel co wszystko wie najlepiej. Conte po Tottenhamie spaliłby się w Anglii taką pracą, dla Mourinho byłby to ostatni klub w karierze. Nie wierzę w to, że z tym składem ktoś mógłby wejść do top 4, a wszystko co poniżej skończyłoby się zwolnieniem. Staliśmy się teraz klubem dla samobójców i desperatów.

Boehly nas skończy na lata tą swoją pseudodziałalnością. Wszystkie z tych jego tysięcy transferów to mniejszy lub większy niewypał. Niech mi komentatorzy też przestaną opowiadać o tych pokładach talentu, które tu są bo słyszę to co mecz od pół roku, ale nikt tego talentu jeszcze nie widział. Wszyscy co przyszli to piłkarze ze średniej półki na których będziemy czekać jak na Havertza i po kilku latach uświadomimy sobie, że się nie doczekamy. Od wszystkich tych naszych nabytków to już mi bardziej Bajcetić zaimponował w Liverpoolu, bo wchodził też do niefunkcjonującej drużyny i moim zdaniem pokazał w tych pierwszych meczach, że coś w nim jest i można czekać na jego rozwój. U nas nikt tego nie pokazał. Dobry piłkarz wyróżni się nawet w fatalnie grającym klubie. Grealishowi w AV jak prawie spadli nic nie przeszkadzało wymiatać. Jeździł sobie jak dawniej Eden u nas, Robertson wypromował się w Hull itd. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby 2-3 razy w rundzie pokazać, że się jest przyszłą gwiazdą nawet w fatalnym otoczeniu.

chelsefan
komentarzy: 2785
13.04.2023 21:19

@Czpson. Pamietaj ze jak ktos ma pieniadze to moze kazdego sprowadzic. Ale nie zaden conte i mourinho bo oni maja przestarzale metody ktore nie docieraja do nowej generacji pilkarzy. A odnosnie tadeusza popelnil jeden podstawowy blad i posluchal sie kibicow. Chodzi o zwolnienie GP . Jestem pewien ze juz bylismy na ostatniej prostej do dobrych wynikow za GP a napewno nastepny sezon byłby bardzo dobry.

lololo
komentarzy: 456
13.04.2023 11:03

Zgadzam się z Chibs - my praktycznie nie biegamy , nawet w kontrach bierze udział 1-2 zawodników a reszta powoli się przemieszcza .
Ben był naszym najlepszym zawodnikiem na boisku .
Bardzo rozczarował mnie James - ostatnio gra strasznie słabo i nie ma chęci atakowania , Kova i Enzo wiele strat .
Dużo brak temu zespołowi i mam nadzieje że latem przyjdzie trener z charakterem i nasi będą musieli biegać . Conte ma taki charakter chodź ja po ciuchu liczę na Carlo - Real nie wygrywa LM i odchodzi z kluby my wyprzedzamy reprezentacje Brazylii i jest git . Carlo może ściągnąć ludzi do zarządzania składem .
Jak wróci Kante to nie będziemy kupować napastnika tylko Lukaku będzie grał .

Chibs
komentarzy: 244
13.04.2023 10:01

Trochę dziwi mnie ta krytyka Kepy, tak jakby została mu przypięta łatka za pierwsze sezony i teraz każde bramki próbuje się wrzucić na jego konto. Może i przy pierwszej bramce mógł złapać piłkę (chociaż ilu bramkarzy by dało radę to zrobić z tak bliskiej odległości?), ale zdecydowanie większą winę ponosi obrona, która grając na 3 ŚÓ najpierw dopuściła by Vini łatwo wbiegł w pole karne, a potem Benzema dobił do pustej, nie mając obok siebie żadnego obrońcy. Druga bramka to już szkoda słów, piłkarze Realu poklepali sobie jak na treningu, nikt z naszych nawet nie doskoczył i nie próbował przeszkadzać.
Patrząc czysto statystycznie to mamy jednego z najlepszych bramkarzy ligi w tym sezonie (top2 %obronionych strzałów i obronionych xGoals), a tutaj jeszcze piszą, że trzeba bramkarza zmienić. Tak jakby była to najważniejsza pozycja gdzie potrzebujemy zmian i byłoby na wyciągnięcie ręki kim go zastąpić.

Jeszcze śmieszniejsza jest krytyka Chillwella, chłopaka, któremu jako jednemu z nielicznych coś w tym sezonie się chcę i wykazuje jakieś zaangażowanie. Dostaje czerwoną kartę, bo naprawią błędne ustawienie Cururelli, a potem ktoś kto oglądał mecz chyba na flashscorze go krytykuje za to xD. Chillwella to akurat najbardziej było mi szkoda w tym meczu, gdy raz po raz KK wrzucał go na minę podając do niego w momencie gdy 2 piłkarzy Realu nabiega na niego. Widać było, że go to irytuje, bo jedyne co może zrobić to albo wybić do przodu, albo nabić aut.

Moim zdaniem po raz kolejny najbardziej zawiodła ofensywa, a konkretnie brak zaangażowania. W takich momentach tęsknie za Wernerem, bo mimo, że nie trafiał 9 na 10 setek to zawsze zostawiał serce na boisku i sporo biegał, a nawet sporo mądrze biegał.
Aktualnie jesteśmy drugim najmniej biegającym zespołem w lidzie (mniej biega tylko CP), przy czym jest to głównie "zasługa" graczy ofensywnych, bo oni biegają sporo mniej niż średnia. Wystarczy przypomnieć akcje bramkową z finału LM - Werner nie dotknął w niej piłki, ale samym pustym sprintem zabrał ze sobą dwóch obrońców stwarzając tym miejsce Havertzowi. Aktualnie czegoś takiego nie ma ani Felix, ani Sterling, ani za bardzo Havertz nie są zawodnikami, którzy sporo biegają tworząc przy tym wolne przestrzenie dla innych zawodników. Wszyscy grają na zasadzie - podasz mi piłkę to coś spróbuje pokiwać, strzelić - problem w tym, że dla takich zawodników zbytnio nie ma miejsca w obecnej piłce. Możesz mieć jednego takiego w drużynie pod warunkiem, że jest on na poziomie Messiego, Neymara, Hazarda z prime (czytaj umie skutecznie dryblować i wie co zrobić jak dostanie piłkę), a drużyna pracuje na niego (czytaj dużo biega i stwarza wolne przestrzenie). Przy czym nawet taki Hazard biegał sporo więcej niż nasze aktualne gwiazdy.
Taki Felix może wygląda fajnie, bo uwolni się spod jednego obrońcy, ale zaraz doskoczą następni, bo żaden innych ofensywny zawodnik nie zaabsorbuje ich uwagi jakimś sensownym sprintem, wyjściem na pozycje przez co ani nie będzie miejsca na indywidualna akcje, ani na sensowne podanie.
Po prostu jesteśmy zbyt statyczni i nie ma co się łudzić, że któryś z zawodników nagle odpali i zostanie drugim Hazardem, bo ten oprócz umiejętności miał jeszcze drużynę, która m.in. na niego biegała.

Tu nie ma co dużo mówić - na stojąco nikt meczy nie wygrywał, a my w ofensywie jesteśmy drugim najmniej biegającym zespołem, dlatego patrząc, że w sobotę będziemy przed i po meczu z Realem, to mam cichą nadzieję, że szanse dostaną młodzi gracze tj. Mudryk, Madueke, DD Fofana, Chuwuemeka i może im się będzie chciało pobiegać. A w lecie zobaczymy trenera pokroju Conte, który ze wsparciem zarządu przyciśnie twardą ręką te rozpuszczone gwiazdeczki i będzie grał ten, któremu chce się grać.
Swoją drogą totki pod wodzą Conte najwięcej przebiegniętych km w lidze.

GrzybekMocny
komentarzy: 279
13.04.2023 10:30

Chciałem już ci dać małego plusa bo coś sensownie sklepales powiedzmy 3/4 ok, chociaż aż tak statyczni nie jesteśmy jak ty to opisujesz i to nie jest nasz główny problem bo to się bierze z czegoś innego ale nie do tego dążę.
Jak już napisałeś, że jest potrzebny taki jak Conte to odrazu leci minus. Conte to najgorsze co może nas spotkać, mam nadzieję, że nigdy więcej nie będzie gościa co na siłę ustawia wszystko pod swoją ulubioną formacje.
Formacje ustawia się pod możliwości kadrowe a nie pod swoje fanaberie!!!!!!

Chibs
komentarzy: 244
13.04.2023 13:46

@grzybekmocny Aż bije hipokryzją i brakiem obiektywności z Twojej wypowiedzi...
Nie lubisz Conte? Spoko, każdy ma prawo do własnego zdania, ale nie przedstawiaj jego aktualnych zalet jako coś na jego niekorzyść, bo śmiesznie się to czyta.
Zgadza się trzeba budować drużynę z tego co jest, a to co jest nadaje się pod to co gra Conte (trójka z tyłu, wahadła, Kante itd.). Do tego mamy jeszcze Lukaku, myślisz że uda nam się chociaż odzyskać połowę tego co zainwestowaliśmy? Bo ja wątpię, a jest szansa, że Conte go po raz drugi wskrzesi - w końcu mamy budować z tego co jest. No chyba, że jesteś z tych co z jednej strony krzyczą żadnych fanaberii, a z drugiej by kupili jakiegoś Osimhena czy innego topowego napastnika dla nowego trenera.
I dla jasności - sam jestem wielkim antyfanem Belga i nie marzy mi się jego powrót, ale trzeba być realistą - jesteśmy na minusie w FFP, brak LM w przyszłym sezonie pogłębi ten minus, a od 1 lipca wchodzą nowe przepisy FFP w skutek których już nie zamortyzujemy sobie przyszłych transferów tak jak tych dokonanych zimą. Z tego względu nie wierzę, że włączymy się do walki o np. Osimhena, za którego nie dawno De Laurentiis krzyknał sobie 150mln euro jako cenę wyjściową.
Co prawda mamy kogo sprzedawać, ale są to zawodnicy, którzy albo nie grają, albo są pod formą od dłuższego czasu. Oprócz tego jesteśmy w słabej pozycji negocjacyjnego - każdy wie, że mamy za dużo zawodników i musimy sprzedawać. W skutego tego pewnie będziemy dostawać po pare mln za tych wszystkich aubameyangow, ziyechow, pulisicow. No chyba, że hamburgery dokonają jakiegoś cudów i znajdą frajerów co przepłacą za ten nasz szrot.

A co do statyczności to tak, jesteśmy bardzo statycznym zespołem i podałem Ci statystyki, które to potwierdzają. Naszym problemem jest to, że chcemy atakować pozycyjnie i nastawiać się posiadanie piłki będąc jednocześnie bardzo statycznym zespołem - to nie ma prawa się udać. Zobacz jak wygląda u nas wymienność pozycji i nie mówię o tym, że na 15minut sterling z felixem zamieni się stronami, a bardziej o tym co grał np. Real wczoraj i jak gubił naszą obronę.

GrzybekMocny
komentarzy: 279
13.04.2023 14:59

Zobacz mój komentarz niżej bo nie nie chce mi się powtarzać.

Mystakorsarz
komentarzy: 712
13.04.2023 09:53

Długo broniłem Kovacica ale niestety gra bardzo słabo.

W reprezentacji pocina a u nas strasznie słabo rogrywa, traci piłki, źle się ustawia.

Dostał szansę Conor i też lepiej nie było.

Niech Frank da szansę Zakari.

Enzo z meczu na mecz gra co raz gorzej.

Przednia formacja nie istniej...
Nic tego nie zmienia.
Ani Felix ani Havertz ani tym bardziej bezużyteczny Sterling nie funkcjonują.

Obrona też do korekty. Kepa ostatnio więcej wpuszcza bramek niż ich broni. Wczoraj 1,5 bramki mógłby wybronić. Courtua zrobił 2 razy to co do niego należało.

Fofana słabo, pierwsza bramka na jego konto.
Silva i K2 spoko.
James raz zaatakował, nie dał rady więcej, szkoda bo po nim więcej się spodziewałem.
Chiwell bardzo dobrze grał. To po błedzie Kudłacza musiał ratować się faulem.

Niestety nie mamy szans na awans.

Wyglądamy żałośnie, na pewno nie jak drużyna gryzącą murawę.

Tylko trener z silną ręką bądź innym sposobem dotarcia do piłakrzy może nas uratować z tego gówna.

Jeszcze jedna myśl, otóż my kupiliśmy Mudryka za gruby hajs a gościu nie gra a jak gra to gra piach.
Czailiśmy się na Leao, który wczoraj zaliczył asystę i gra.
Wiem, że Arsenal go chciał ale wygląda na to, że mamy kolejnego gościa za gruby hajs, z którego nic nie ma.

panasonic14
komentarzy: 141
13.04.2023 09:43

Trzeba kupić dwóch rasowych napastników którzy z miejsca będą walczyć o pierwszy skład.Nawet ta Lakaka będzie lepiej grała niż bezjajeczny Havertz i Rahem Stering który ma problem żeby ograć kogoś w pojedynku jeden na jeden lub oddać dobry strzał.

Konto zablokowane
komentarzy: 451
13.04.2023 09:53

Powrót Conte na ławkę to i Lakaka odpali. Wiadomo że ciamajda i od czasu do czasu coś spartoli ale lepszy rydz niż nic.

Garden
komentarzy: 699
13.04.2023 09:01

Brawo dla wszystkich którzy bronią Chilwell i twierdzą że lepiej dostać czerwona kartkę w 60min, wyeliminować sie z 30 minut jednego meczu i rewanżu, niż stracić gola... Brawo dla was.

Chelsea ?
komentarzy: 1757
13.04.2023 09:12

Lepiej dostać czerwo i w rewanżu odrabiać 1 0 niż 2 0 to że drużyna nie myśli i nie kryje tak jak przy bramce na 2 0 to nie jego winna tak samo nie jego winną jest że dzban cucurella wybiegł nie wiadomo po co dzięki czemu byłoby pewnie 2 0

Czapson
komentarzy: 200
13.04.2023 09:14

Biorąc pod uwagę, że my musimy sumować wszystkie mecze od początku roku prawie, żeby naskładać trzy bramki potrzebne do dogrywki lub 4 do awansu gdyby Chilwell tego nie zrobił to moim zdaniem ta czerwona kartka to przejaw inteligencji piłkarza i jednak zwiększenie szans o ile w naszym przypadku można mówić o czymś takim w momencie gdy jesteśmy najsłabszą drużyną w Anglii i strzelamy coś raz w miesiącu.

Konto zablokowane
komentarzy: 451
13.04.2023 09:22

To jakiś fanboy Fernandeza i hejter Chilwella. W dodatku znafca Fussballu jak z koziej wiaodmo co. Trąbka. Olejcie go.

Konto zablokowane
komentarzy: 451
13.04.2023 09:24

@Gardem znafco. Lepiej tracić bramki niż dostać kartke. Gratuluję xD Jakbyś jeszcze nie ogarnął to w piłce nożnej chodzi właśnie o bramki a nie o fair play xD

Garden
komentarzy: 699
13.04.2023 09:53

Nie macie pojęcia... A skąd pewność że gol by padł gdyby nie faulował? Pusta bramka była czy co? A tak gola i tak straciliśmy, a do tego jednego z czołowych piłkarzy na co najmniej 120 minut, gratuluję wam rozumowania dzieciaszki

Chelsea ?
komentarzy: 1757
13.04.2023 10:31

Jak ty możesz nie rozumieć xD on postąpił właściwie gol by padł Real nie marnuje takich sytuacji jak my i co z tego że gol padł to nie winna chilwella że żaden nie pomyślał żeby kryć przed polem karnym wiedział że jak będzie 2 0 to już nie ma szans w dwumeczu przy 1 0 by były więc prawidłowa decyzja wystarczy pomyśleć

Garden
komentarzy: 699
13.04.2023 10:57

Chelsea? Pieprzysz jak potłuczony! Widać że w piłkę o ile w ogóle grałeś to tylko na orliku.. 0 pojęcia... Lepiej dostać czerwo i wyeliminować się na 2 mecze niż puścić gościa sam na sam gdzie wcale nie ma pewności że strzeli.. Jeszcze jakby miał pusta bramkę to ok ale tak? buhahahahahaha żałosna tą twoja "mądrość"

Chelsea ?
komentarzy: 1757
13.04.2023 11:50

No właśnie chyba ty nie grałeś gościu każdy by tak zrobił lepiej przegrywać 1 0 i mieć szansę w rewanżu a nie 2 0 gdzie jest już wszytko rozstrzygnięte za to ty wiesz lepiej w końcu grałeś w lidze mistrzów co prawda w Fifie ale się liczy

Garden
komentarzy: 699
13.04.2023 11:54

Czyli jednak jesteś ignorantem bez podstawowej wiedzy o piłce nożnej.

Garden
komentarzy: 699
13.04.2023 11:57

W dodatku z niewiadomych powodów twierdzisz że to byłby gol... Faktycznie lepiej stracić jednego z najlepszych zawodników, niż pościć sam na sam gdzie jest 50 na 50..nawet niech będzie 70 do 30 dla napastnika.. MASZ ZERO POJĘCIA O PIŁCE NOŻNEJ.

Garden
komentarzy: 699
13.04.2023 11:58

Dla pocieszenia dodam że nie tylko Ty.

Chelsea ?
komentarzy: 1757
13.04.2023 12:02

Gościu prawie każdy pisze że dobra decyzja Więc to ty nie masz wiedzy o piłce nożnej i kończę tą rozmowę bo nie warto

Garden
komentarzy: 699
13.04.2023 12:32

Doprawdy świetna decyzja, co pokazuje wynik, pokaże rewanż i brak topowego zawodnika. Prosta sprawa, jest tu wiele dzieciaków twojego pokroju bez pojęcia o piłce. Narra ignorancie, o ile wiesz co to znaczy

Garden
komentarzy: 699
13.04.2023 12:33

Prawie każdy pisze... Mocny argument, nawet się usmialem

Chelsea ?
komentarzy: 1757
13.04.2023 12:35

Teraz to pokazałeś ile masz lat chłopczyku gadasz że tu sporo dzieci no właśnie widać bo jesteś jednym z nich ale spoko masz wiele lat żeby się nauczyć o piłce powodzenia

Konto zablokowane
komentarzy: 451
13.04.2023 13:45

@Garden ty się nie znasz na piłce.

Garden
komentarzy: 699
13.04.2023 14:05

Chłopcze tylko dzieci argumentują swoją wypowiedź tak jak ty, czyli " bo inni tak mowia" żałosne to jest.
Z tobą kondonie kończę wszelkie dyskusje, jesteś gownem którego nie powinno się ruszać, bo będzie śmierdzieć jeszcze bardziej.

Qszu
komentarzy: 553
13.04.2023 14:18

Gdyby Ben miał jeszcze jakiekolwiek szanse go dogonić i próbować wyblokować to bym rozumiał. Tutaj ratował sytuację i o tyle lepiej, że przed polem karnym. Jedyny błąd to, że jeszcze było dużo czasu do końca spotkania.

Chelsea ?
komentarzy: 1757
13.04.2023 14:30

Garden nie mogę z ciebie xD

redtrid
komentarzy: 492
13.04.2023 08:47

Nasz środek pola nie istniał. Chilwell czerwo, ale bramka padłaby na 99%. Zachowywaliśmy jeszcze na papierze szansę na remis, więc dla mnie decyzja zrozumiała. Coraz bardziej wkurza mnie Felix, który gówno gra. Mamy płacić 100 baniek za grajka, który się stara? Bezsens. Do wzmocnienia w lato definitywnie środek pola oraz napad. Tylko śn z prawdziwego zdarzenia. Oshimen albo Ramos. Bez 9 gramy gówno zupełne. Sezon do zapomnienia.

ChelseaGol
komentarzy: 4493
13.04.2023 09:10

Przypominam ci że bez LM w następnym sezonie klub będzie liczył ogromne straty,kolejna rzecz to już są dane w przybliżeniu i nie oficjalne kwota na minusie w kasie klubu może wynieść od 120 do 150 miln..
Czyli nie ma co myśleć o kupowaniu tylko trzeba zacząć sprzedawać i wyrównać bilans strat.

redtrid
komentarzy: 492
13.04.2023 12:13

Oczywiście, że trzeba sprzedać szrot, ale mi o tym nie musisz przypominać. Natomiast zarząd i właściciele są od liczenia kasy, nie Ty. Lata mi jak dopną FFP, ale to ich zadanie. Z punktu widzenia sportowego, potrzebujemy wzmocnień. Nie ma co się łudzić, że wypali Lukaku - pewnie nawet nie będzie chciał dla nas grać. Żaden z obecnych grajków nie zapewnia nam bramek. I bez pitolenia o Fofanie, bo na ten moment jest po prostu za słaby. Obawiam się, że Broja po takiej kontuzji długo nie będzie sobą, już nie mówiąc o tym, że nie jest typowym śn. Jeśli chodzi o pomoc, to potrzebujemy gracza kreatywnego i typowego dśp. Mam nadzieję, że sprzedamy Kovę. Lubię go, ale nie wystarcza. Sprzedać trzeba jak najwiecej zawodników, nawet Gallaghera czy Rubena, ale w ich miejsce trzeba też grajków homegrown, żeby spełniać te durne reguły. Na ten moment z środka pola, to zostaje Enzo i Kante. Przychodzi Santos. Za mało. Hall na zmiennika. Chukwuemeka gra wyżej. Do wyboru grajkowie Wilków, czyli Neves albo Nunez, względnie Rice z West Hamu. Kreatywny to może Gavi, o którym ostatnio się pisało. W ataku poza śn, to mamy przesyt. Przychodzi Nkunku, który dla mnie jest znacznie lepszy od Felixa. Ja bym sprzedał też Kukurydzę, bo mnie szlag trafia, jak widzę jego grę (są wyjątki, ale wolałbym dać szansę Maatsenowi jako zmienników dla Bena). Ma dobre liczby w Championship i gra moim zdaniem super.

Chelsea ?
komentarzy: 1757
13.04.2023 08:06

Radzę wam oglądać ostatni mecz w lidze mistrzów bo kolejny będzie najwcześniej za 5 lat to jest najgorszy sezon w historii jaki widziałem wy chcecie sprzedawać? Podajcie mi jednego kupca który kupi havertza albo lukaku nikt ich nie kupi i już nie chodzi tylko o cenę ale o ich wysokie kontrakty

GrzybekMocny
komentarzy: 279
13.04.2023 07:35

Trochę taktyka na mecz była skopana, na początku jakiś stwarzaliśmy okazję ale później było trochę z tym gorzej. Nie powinniśmy grac na trzech obrońców co pisałem już przed meczem. Takiego Jamesa to mi najbardziej szkoda, musiał zapierdzielac za dwóch, nie dość, że szukać okazji w ataku bo nie było skrzydłowego to jeszcze gonić za szybkim Viniciusem. A gdyby zagrał na prawej obronie to by spokojnie mógł z nim walczyć jak równy z równym. Taki Fonfana też skrzywdzony bo musiał kryć parę osób na raz, kompletnie bez sensu. Tak samo był moment na drugim skrzydle jak Chilwell nie mógł wyjść z piłką przez to, że nie miał z kim rozegrać - brak skrzydłowych. Chilwell był zmuszony sfaulować przez błąd kukurydzy.
Czy dobrze zrobił ciężko oceniać bo i tak się skończyło 2:0 a może byśmy coś szaprneli a może by nie trafił, napewno nie ma co to obwiniać za to, bardzo ciężka decyzja. Trochę zmiany mnie zawiodły gdy Chilwell dostał czerwoną kartkę. Myślałem, że zmienimy ustawienie, wejdzie Zakaria za Sterlinga, Havertz za Felixa i wtedy byśmy grali 4-4-1 z 4 pomocnikami grając na kontrę na Havertza. Zamiast tego zmiany ja głęboką cofkę co poskutkowało drugą bramką. Zakaria jest chyba skreślony totalnie w klubie a dziwi mnie to bo napewno jest lepszy od Galaghera. Krytyka na Enzo i Kovacica zdecydowanie nie słuszna bo chłopaki szarpali jak tylko mogli, ale z kim mieli grać jak w pewnych momentach byliśmy cofnięci do 5 obrońców a Sterling się chował i wszystko przegrywał. Ja wiem, że krytykujecie Havertza i nie chce mi się wam usprawiedliwiać go, że nie gra na swojej pozycji itp. Powiem tylko tak, powinien wyjść w pierwszym składzie choćby dlatego, że nie ma nikogo lepszego z przodu w obecnej kadrze niż on i Felix. A Sterling po kontuzji stracił formę kompletnie coś, nawet pojedynków biegowych nie wygrywa to już lepiej było Mudryka wystawić w trójce z przodu bo Mudryj przynajmniej wygrywa pojedynki biegowe, walczy i się stara.

ChelseaForever
komentarzy: 191
13.04.2023 06:52

To i tak nisky wymiar kary

ChelseaForever
komentarzy: 191
13.04.2023 06:51

Felix i Sterling to pomylka. James Kante Chilli Silva top. Reszta darmozjady

Konto zablokowane
komentarzy: 451
13.04.2023 06:55

James TOP? Ogólnie ja zawsze za nim i uważam że jako jeden z nielicznych ma szansę zostać legendą Chelsea ale wczoraj w ogóle sobie nie radził.

ChelseaForever
komentarzy: 191
13.04.2023 14:38

James ni3 mial z kim

Konto zablokowane
komentarzy: 451
13.04.2023 06:17

Koledzy mam smutne informacje. Dzwoniła do mnie mama użytkownika Garden. Podobno chłopak nie wytrzymał nerwowo po wczorajszym meczu. Na początku zaniepokojona odgłosami z pokoju, poszła na górę gdzie zauważyła jak syn z obłędem w oczach stuka w klawiaturę. Podobno wyglądał strasznie. Kapała mu ślina, podobno też popuścił w spodnie. Przestraszona zadzwoniła na policję, gdy się o tym dowiedział to ją uderzył. Obecnie jest na oddziale zamkniętym na obserwacji. Okażmy mu wsparcie.

Prem
komentarzy: 87
13.04.2023 03:19

Ogólnie chaos. Enzo jak go porównać do Krossa czy Modricza powinien grać w rezerwach. Czyli rozgrywającego nie było. James osamotniony. Sterling i Felix to pomyłka. Moim zdaniem zmiana na Harvetza i Mounta była dobra ale oni powinni grać z Kante. Kovacic fatalnie. No i obrona. Dzięki Potterów lepsi obrońcy nie zostali powołani do CL. Cucurea brak słów. Firana gra jak kiedyś Luislz. Wyrywa się do przodu i wtedy James musi kryć tyły. Tylko Silva i Chalobah. Kepa jak Kepa czyli zero. Potter zniszczył zawodników, mentalność wygrywania i sprowadził klub do poziomu Brighton. Właściciel ma w tym wielki udział. Lampard nic nie poradzi. Mourinho być może.

Prem
komentarzy: 87
13.04.2023 03:20

Sorry za duplikat.

Prem
komentarzy: 87
13.04.2023 03:18

Ogólnie chaos. Enzo jak go porównać do Krossa czy Modricza powinien grać w rezerwach. Czyli rozgrywającego nie było. James osamotniony. Sterling i Felix to pomyłka. Moim zdaniem zmiana na Harvetza i Mounta była dobra ale oni powinni grać z Kante. Kovacic fatalnie. No i obrona. Dzięki Potterów lepsi obrońcy nie zostali powołani do CL. Cucurea brak słów. Firana gra jak kiedyś Luislz. Wyrywa się do przodu i wtedy James musi kryć tyły. Tylko Silva i Chalobah. Kepa jak Kepa czyli zero. Potter zniszczył zawodników, mentalność wygrywania i sprowadził klub do poziomu Brighton. Właściciel ma w tym wielki udział. Lampard nic nie poradzi. Mourinho być może.

Maki321
komentarzy: 404
13.04.2023 01:22

Szczerze racjonlanie, dziwi mnie to, że nasi zawodnicy za Tuchela na początku sezonu nie mieli formy, potem za pottera też średnio a za lampard to piach, kończmy ten sezon, zacznijmy budowę i sprzedajmy najemników. Zacznę od bramkarzy. Mendy out postawy na kepe i slonine. W obronie azpi niestety out przyjdzie gusto reszta z środkowych obrońców niech zostanie. Lewa obrona tu mam problem bo cucu nje zostanie sprzedany a szkoda bo jest młody hall który serio grał dobrze. Pomoc Enzo dziś mega dużo strat ale dzięki jego podoaniom rozciągał grę przenosił ale ile strat to ja nie wiem, ale to nasza przyszłość. Kante to musi zostać kovacic też ale brakuje tu 1 klasowego pomocnika jeszcze. Co do ataku to tu największe czystki ja bym zostawił nkunku Sterling broja havertz mudryk felix Mount madueke. Może bym havertza albo Mounta sprzedał i kupił jakiegoś napanatika. Ziyech pulisic Auba Gallagher out

Maki321
komentarzy: 404
13.04.2023 01:25

A i Lukaku out

Pocholere
komentarzy: 943
13.04.2023 00:44

Ten śmietnik może poukładać jedynie doświadczony trener pokroju Mou albo Ancelottiego.

Sliwka86
komentarzy: 75
13.04.2023 00:49

Ale trener który będzie bardziej menedżerem, gdzie transfery będą robione pod konkretną taktykę, kogoś kto ma długo falowy pomysł na połączenie berdzo dobrej szkółki piłkarskiej Chelsea z możliwościami pieniężnymi na transfery. Na pewno nie piszcie tu o fafluńcu z Barcelony czy o jeszcze nie tym rozmiarze kapelusza co Nagelsman

Sliwka86
komentarzy: 75
13.04.2023 00:58

Stać Jankesów na wydanie q błoto pieniędzy na te miernoty boiskowe to może w końcu będzie stać na zatrudnienie kompetentnych ludzi którzy to w końcu uporządkują. Może ktoś by usiadł na górze i wydał 1/4 pieniędzy wydanych w błoto za piłkarzy którzy nawet sezonu nie zagrali w pożarnej lidze tylko przeprowadziło prawdziwy tak zwany "casting" na kogoś kto będzie mieć pomysł na posprzątanie tego burdelu w klubie który był jeszcze do nie dawna chegemonem na piłkarskiej mapie

Sliwka86
komentarzy: 75
13.04.2023 00:18

A KK zszedł niby z kontuzją bo wiedział że za chwilę będę go ogrywać jak wczoraj Upamecano

Sliwka86
komentarzy: 75
13.04.2023 00:15

My kibice musimy chyba jakąś petycje napisać, tylko nie wiadomo do kogo, bo tutaj jest straszny sabotaż. To że jakieś tragiczne transfery to już pisałem pół roku temu. Pomyślcie jak za miast tego ulizanego argentyńskiego gamonia jest Declan Rice zamiast tego wielkiego portugalskiego niby fenomenu pułki nożnej jest Victor Osimneh a zamiast tego blond gamonia z Ukrainy lata Rafael Lewo, no i w końcu zamiast tych badiashili modueke czy h.j wie jak ich tam zwą bo i tak nic nie wnoszą do składu kupujemy bramkarza z topu. Wydali byśmy połowę mniej pieniędzy , nie było by na treningu całego cygańskiego taboru a jakoś była by na zdecydowanie wyższym poziomie

Wolnomyśliciel
komentarzy: 857
13.04.2023 00:11

Felix szedł sam na sam, dał się dogonić i jeszcze na koniec podał do bramkarza. Jego skuteczność jest katastrofalna i na obecną chwilę nie chcę go zostawiać w Chelsea.

Sterling, Kovacić , Fofana katastrofalne występy. Enzo wg mnie i tak był lepszy od Chorwata bo brał na siebie trudne rozgrywanie, grał na ryzyku i miał mimo to sporo dobrych zagrań. James, Kante poniżej oczekiwań.

Nie rozumiem tytułu. Przecież taktyka Lampsa była i była dobra. Tylko wykonania nie było i skuteczności jak zwykle.

Sliwka86
komentarzy: 75
13.04.2023 00:24

To ja Ci wytłumaczę tytuł. Brak taktyki. Taktyki nie było ,bo taktyka polega na dobraniu ustawienie do umiejętności piłkarzy. A jeżeli piłkarze nie rozumieją taktyki i nie potrafią tego zastosować w meczu to znaczy że nie ma taktyki. Patrz przykład Nawałki w Lechu Poznań via Marek Papszun w Rakowie

Sliwka86
komentarzy: 75
13.04.2023 00:28

Co według ciebie było dobra taktyką lampsa

Picior
komentarzy: 1024
13.04.2023 00:01

Kudłaty pięknie wjebał Benka na mine...

Qszu
komentarzy: 553
12.04.2023 23:42

Zasłużone i wypracowane zwycięstwo Realu. Najgorsi z Naszych to Enzo, który grał chyba dla ekipy z Madrytu (dno kompletne, poziom Drinkwatera. Za co się nie weźmie to albo strata, albo złe podanie albo złe wykończenie Może już iść do fryzjera no i Cucurella, który nawet wchodząc z ławki powoduje, że po jednym swoim ruchu do piłki, a raczej jego braku człowiek dostaje zawału

Z przodu nie istnieliśmy kompletnie. Tak na dobrą sprawę to jeden wypad z kontry Felixa na samym początku i to by było na tyle. Reszta chociaż trochę popracowała. Na nasze szczęście Real gra tym drewnianym Viniciusem, który prawidłowo kończy może 10% swoich akcji i większości przypadków leci na pałę do przodu oraz zapychaczem Valverde, który jest bo jest i nie stanowi kompletnie o niczym w tym zespole. Bez tej dwójki wymiar kary byłby wyższy. Kto wie jak potoczyły by się losy tego meczu gdyby Felek trafił w tej drugiej minucie, a Kepa lepiej wybronił przy pierwszym golu

W Londynie raczej nie mamy po co grać. z tej prostej przyczyny, że my nawet nie wykreujemy sobie dwóch okazji do zdobycia bramek bo nie ma kim (Felix ich sam nie zrobi a Havertz to anemiczny patyczak). Carlo dał też super zmiany. Chillwela nie ma za co obwiniać chciał dobrze i tym faulem utrzymać Nasz zespół jeszcze w grze.

Sliwka86
komentarzy: 75
13.04.2023 00:33

Nie rozumiem co za półgłówek dał za ten wpis minus. To jest bardzo dobre podsumowanie tego co się działo w meczu i tego co się dzieje w meczu. Więc te wszystkie barany i owieczki które dały minus dajcie głos czemu się z tym nie zgadzacie

EZdwazero
komentarzy: 1
13.04.2023 14:45

"Na nasze szczęście Real gra tym drewnianym Viniciusem, który prawidłowo kończy może 10% swoich akcji i większości przypadków leci na pałę do przodu oraz zapychaczem Valverde, który jest bo jest i nie stanowi kompletnie o niczym w tym zespole. Bez tej dwójki wymiar kary byłby wyższy" Nieźle odklejony jesteś typie jak piszesz o nich kolejno drewniak i zapchaj dziura XD

MateuszCH
komentarzy: 159
12.04.2023 23:30

Ale was chwieją emocje , po co się kłócić jaki to ma sens? Każdy może napisać co mu się nie podoba ale mecz od początku nie był dla nas, Chilli chyba każdy widział jak zaspał czupryna, choć jak już pisałem to nie było na czerwoną, mam nadzieję że Kepuś już nie będzie bronił. Bo to najgorszy bramkarz ever. Formacja zostaje. Felix niech wraca do Atletico gość Strzela Jak dziecko. Osobiście uważam że chce zobaczyć atak typu Harvetz i młody Drogba bo Sterling niestety ale to panienka. Enzo wybitne dużo strat ale w porównaniu do Kovacevica zagrał lepiej bo ten nic kompletnie nie wnosił do drużyny. Szkoda że ta druga bramka wpadła bo w rewanżu były by nadzieję

Hajsmaster
komentarzy: 346
12.04.2023 23:28

Dlatego zostawiłbym Lampiego i Terry powinien być jego prawa ręką! Mogę być nawet 10 w lidze ale z chłopakami którzy mają pokorę i nie zarabiają dziesiątek milionów jako turbo gwiazdy! Komu się nie podoba niech wypier*dala do Psg czy innych gowien, tu ma być ciężka praca i szacunek do barw.

Chelsea1905
komentarzy: 464
12.04.2023 23:28

A druga bramka dla Realu jak na treningu ,a my milion podań i gowno.z tego wychodzi

Kris1978
komentarzy: 896
12.04.2023 23:27

Czeka nas ostra przebudowa składu. Trzeba koniecznie kupić bramkarza i napastnika. Pozbyć się auby, kovacicia,pulisicia, zyiecha, havertza, gallaghera , i paru innych. Niestety jesteśmy w tym momencie chujowym klubem. Straszny u nas syf nie tylko w drużynie ale i na zapleczu. Lepiej już się oglądało Chelsea w latach 90 tych. Teraz to nie idzie tego oglądać. Brak ładu i składu.

Szewa007
komentarzy: 27
12.04.2023 23:26

Gra na stojąco, jeden biegnie, reszta się przygląda, niedokladne podania, przyjęcia, tak to można grać ze swoim dzieckiem w ogrodzie, a nie z Realem w lidze mistrzów, możnaby długo pisać ale nic pozytywnego.

kubacfc95
komentarzy: 120
12.04.2023 23:24

Błagam niech ten sezon się skończy. Co tydzień kolejny blamaż i coraz gorsza gra.

Chelsea1905
komentarzy: 464
12.04.2023 23:22

Najlepszy jaki mógł wystawić Frank sklad i co???I dalej gramy piach jak graliśmy.Nuedlugo będziemy modlić się o strzelona bramkę a tych meczy się już nazbieralo.Dla mnie tragiczny mecz Kovacica, Felix,Enzo mnóstwo niecelnych podań i oczywiście Fofana w defensywie.Zchowaniae Chilwella poniżej krytyki, ale co mógł zrobić????.Druga sprawa skuteczność ,ale hak my możemy trafić do bramki jak.mamy takie drewna jak Sterling, i Havertz. Wstyd piłkarzyki, że nawet serducha na boisku nie potraficie zostawić w tak ważnym meczu.Co tu się dziwić jak w klubie chaos i bałagan od początku sezonu.Zostala wiara w rewanżu ,ale jak ja tu zachować z taką gra.

Chelsea ?
komentarzy: 1757
12.04.2023 23:21

Świetne te doświadczenie Sterlinga i enzo widać było jak się nie bał realu jak to mówił wcale się nie dziwie trudno się bać realu jak się stoi cały mecz

Hajsmaster
komentarzy: 346
12.04.2023 23:13

Po takim bałaganie to z 3 sezony syfu nas czekają aż Jankesi nauczą się jak wyglada piłka nożna. Trzeba na akademii budować przyszłość. Nie trzeba 600 milionów do 11 miejsca i padami w lidze mistrzów. Gra dla Chelsea powinna być niezwykłym przeżyciem a nie szansa na zarobek na emeryturę.

blue1
komentarzy: 933
12.04.2023 23:08

Niby młody skład, a grają jak zmęczone życiem piłkarskim oldboye.

Hajsmaster
komentarzy: 346
12.04.2023 23:14

Wyłączyłem mecz po czerwonej. Ale wcześniej każdy możliwy kontratak kończył się wycofaniem piłki do tylu…

Sheva7
komentarzy: 98
12.04.2023 23:08

Powiem szczerze, że mam wrażenie, że chyba z Potterem by się lepiej zaprezentowali…

Raczi
komentarzy: 364
12.04.2023 23:11

Jestem identycznego zdania.. myślałem, że skoro go zwolnili to już mają za niego gościa przyklepanego

Chelsea ?
komentarzy: 1757
12.04.2023 23:08

Do wszystkich krytykujących chilwella to nie jego winna że debil cucurella biega sobie po boisku zamiast grać w defensywie chilwell nic nie mógł zrobić w tej sytuacji pewne 2 0 by było ja będąc na jego miejscu to samo bym zrobił

Raczi
komentarzy: 364
12.04.2023 23:08

Już ten Potter mógł dograć ten sezon do końca xD

pacino
komentarzy: 307
12.04.2023 23:04

Jeszcze tylko 9 meczy i w końcu odpocznę od tej chujni.

FanTheBlues
komentarzy: 3397
12.04.2023 23:04

Ale mnie Benek wqrwił.Widzi że mamy słabszy atak,to jeszcze w tak głupi i dziecinny sposób wywalczył czerwo i nas osłabił już na początku 2 połowy.Liczyłem że jak przedłużył kontrakt,to będzie mu zależało na grze i pokaże się z bardzo dobrej strony.RJ,też mizernie,przecież to był nasz czołowy zawodnik,a teraz nawet porządnie dośrodkować w pole karne nie potrafi.Do Felka to już straciłem cierpliwość,on jest zbyt anemiczny na ligę angielską.A jeszcze chcą za niego taką fortunę.Naszym obowiązkiem jest sprowadzić solidnego,środkowego napastnika za tak dużą kasę.No nic niby 2:0 nie jest jakąś tragedią przed rewanżem,ale jak nasi nie zaczną porządnie grać na swoim normalnym poziomie,to o dobrym wyniku mogą tylko pomarzyć .

Konto zablokowane
komentarzy: 451
12.04.2023 23:05

Wszyscy, którzy wieszają psy na Chilwellu powinni wziąć solidny rozbieg i uderzyć łbem w najbliższą ścianę. Chłop do momentu faulu najlepszy na boisku, a kartka dlatego że naprawiał po Cucurelli. Ben teraz pewnie siedzi w szatni i się zastanawia czy da się cofnąć ten podpis nowego kontraktu, żeby jak najszybciej uciec z tego chlewu, gdzie musi grać z parodystami.

Raczi
komentarzy: 364
12.04.2023 23:03

Na plus jedynie Kouli, Silva, moze Kante i Ben (mimo czerwonej kartki). O reszcie szkoda się wypowiadać

CFCrules
komentarzy: 767
12.04.2023 23:02

Największa szkoda to że na rewanż zabraknie akurat Chilwella. Kuli też może mieć dłuższą pauzę...
Za to po raz kolejny widać czym jest brak najwyższej klasy bramkarza. Strzał Asensio na spokojnie do wybronienia.

Ksawi2017
komentarzy: 84
12.04.2023 23:10

Piłka poleciała po palcach Kepy, który mimo wszystko był zasłoniony i tu obwiniać trzeba zawodników którzy dali się tak ograć

CFCrules
komentarzy: 767
12.04.2023 23:18

Zgadzam się, że ustawienie w obronie było beznadziejne i dali masę miejsca Asensio na oddanie strzału, ale ten strzał był spokojnie do wyciągnięcia. Kepa często puszcza takie bramki, że niby nie jest to jakiś wielki błąd, ale lepszy bramkarz to obroni. Dlatego moim zdaniem powinniśmy latem postarać się o nowego bramkarza.

Konto zablokowane
komentarzy: 451
12.04.2023 23:02

Co do samego meczu. Piłkarze takiei klasy (przynajmniej za takich uważani, w końcu grają w premier league) mając świadomość że w obecnej sytuacji europejskie puchary w przypadku porażki dopiero za dwa lata i oni grają jakby mieli korzystny wynik? Jakieś mizerne "rozgrywanie" co wyglądało bardziej jak gra na czas niż walka o wynik? Zero woli walki, zero ambicji. W lecie masowe czystki. Zostawić nielicznych. Pozbyć się darmozjadów i parodystów. Cucurella pierwszy do odstrzału. Przez cały sezon zagrał jeden solidny mecz. Kovacic? Niesamowity zjazd. Cała reszta tych przepłaconych..Nie mam pojęcia co z tymi gwiazdorami zrobić. Nie da się wymienić 70% składu. To nie fifa. Ale nie licząc kilku graczy to wygląda jak zbieranina z zaplecza drugiej ligi.

Chelsea ?
komentarzy: 1757
12.04.2023 23:01

No nic odpadamy z ligi mistrzów brawa dla cucurellli który genialnie pozwolił przejść rodrygo jak ktoś ma pretensje do chilwella to xD z niego po 2 lampard pokazał jakim jest genialnym trenerem przy wyniku 1 0 i czerwonej kartce robi ofensywne zmiany a przy 2 0 robi defensywne brawo gościu podsumowaniem tego meczu jest jak Ancelotti dotknął więcej razy piłkę niż nasi piłkarze w całym meczu

Trunek
komentarzy: 703
12.04.2023 23:01

Naliczyłem coś z 40 strat - co za piach!!!

Escaflon
komentarzy: 85
12.04.2023 23:01

Patałachy. Bez walki,biegaja jak te dziki na polu bez ładu i skladu. Czy jest ktos w tym klubie zeby im pozadnie z liscia wyje.....ac. Dziatki modric i kross ich zabiegali. No ku...a smiech na sali.

Garden
komentarzy: 699
12.04.2023 22:58

Banda patalachow, bez żadnego wyjątku! Nawet taki James czy Kante zakrali totalne gówno! 0 pozytywów i szans na awans... 2.-0 minimalny wymiar kary, a no i brawo chilli fajnie ze nie będzie Cię w rewanżu i będzie musiał grać kukuryku.

Konto zablokowane
komentarzy: 451
12.04.2023 23:04

Może po prostu takie były założenia taktyczne żeby tak zagrać. Skąd wiesz? Byłeś w szatni?

ChelseaGol
komentarzy: 4493
12.04.2023 22:58

Przed meczem pisałem,nie mamy żadnych argumentów żeby myśleć realnie o pokonanie Realu,2,3 %dawałem szans na pokonanie czy strzelanie bramki Realowi.
Fakty są brutalne,jesteśmy w miejscu na którym sobie wypracowaliśmy przez ostatnie miesiące.
Dobrej nocy!

Ksawi2017
komentarzy: 84
12.04.2023 22:58

DNO, w rewanżu nie mamy atutów tym bardziej bez Chilwella. Sterling i Felix masakra

Konto zablokowane
komentarzy: 451
12.04.2023 22:57

Wszyscy, którzy wieszają psy na Chilwellu powinni wziąć solidny rozbieg i uderzyć łbem w najbliższą ścianę. Chłop do momentu faulu najlepszy na boisku, a kartka dlatego że naprawiał po Cucurelli. Ben teraz pewnie siedzi w szatni i się zastanawia czy da się cofnąć ten podpis nowego kontraktu, żeby jak najszybciej uciec z tego chlewu, gdzie musi grać z parodystami.

Garden
komentarzy: 699
12.04.2023 23:01

A ty tępy chuju skąd wiesz jakie były założenia taktyczne? Byłeś kurwo w szatni? Kukuryku wybiegł, może dlatego że takie było założenie? Pomyślałeś o tym bez mózgu? Nie było asekuracji, a faul Chilwell był równie mądry jak ty! Czyli w chuj głupi.

Konto zablokowane
komentarzy: 451
12.04.2023 23:03

Brawo. Niesamowitą elokwencją się teraz popisałeś. Mam nadzieję że moderacja doceni twój trud.

Wojtas
komentarzy: 3345
12.04.2023 22:57

Do zobaczenia LM za dwa lata ! Musi być lepiej. Nadzieja umiera ostatnia.

Kamsu112
komentarzy: 1633
12.04.2023 22:56

Co tu pisać dno

Nasza strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

close