Fot. własne

Przeciętna gra i niezadowalający bezbramkowy remis. Chelsea 0:0 Fulham

Autor: Mateusz Ługowski Dodano: 03.02.2023 22:53 / Ostatnia aktualizacja: 03.02.2023 22:53

Piątkowy wieczór nie okazał się przełomowy dla piłkarzy Chelsea. The Blues po przeciętnej grze bezbramkowo zremisowali na swoim stadionie z Fulham.


Po prawie dwóch tygodniach przerwy piłkarze Chelsea w końcu wybiegli na boisko. Od początku spotkania starali się zdominować Fulham, ale nie wychodziło im to, głównie z uwagi na bardzo dużą liczbę niecelnych podań w środkowej strefie boiska. Widać było, że The Blues bardzo chcą, ale nie przekładało się to na jakość.


Fulham nie zamierzało ułatwiać życia Niebieskim i prezentowało otwartą grę. Mecz mógł się podobać, oglądaliśmy sporo akcji, jednak poziom nie był najwyższy. Pierwszą groźną sytuację bramkową stworzyli sobie goście. Pereira oddał dobry strzał zza pola karnego, ale bezbłędną interwencją popisał się Kepa.


W kolejnych minutach Chelsea nadal usiłowała zagrozić bramce rywali. Bardzo dobrą okazję miał Kai Havertz, który jednak uderzył wysoko ponad poprzeczką po zagraniu od Masona Mounta. Dobrą sytuację miał także Hakim Ziyech, jednak jego strzał prawą nogą okazał się bardzo niecelny.


Najlepszą okazję na otwarcie wyniku Chelsea miała chwilę przed końcem pierwszej części spotkania. Hakim Ziyech kapitalnie dograł do Kaia Havertza, ten miał dużo czasu, żeby przygotować się do strzału, jednak uderzona przez niego piłka trafiła jedynie w słupek. Tym samym pierwsza połowa zakończyła się bezbramkowym remisem.


W drugiej połowie obraz gry nie zmieniał się. Chelsea nadal grała chaotycznie, nie potrafiła znaleźć odpowiedniego rytmu, często traciła piłkę i bardzo rzadko stwarzała zagrożenie w okolicach pola karnego rywali. Fulham dobrze broniło dostępu do swojej bramki i co pewien czas wyprowadzało ciekawe okazje.


Po nieco ponad godzinie gry goście byli bliscy wyjścia na prowadzenie. Aleksandar Mitrović oddał niesygnalizowany strzał z kilkudziesięciu metrów, ale Kepa Arrizabalaga nie dał się zaskoczyć, zdążył się cofnąć i zatrzymał lecącą w kierunku światła bramki piłkę. Kilka minut później bardzo groźnie zrobiło się po drugiej stronie boiska. David Datro Fofana minął Bernda Leno i zwiódł obrońcę, ale jego strzał tuż sprzed linii bramkowej wybił Tim Ream.


Kolejne minuty nie przynosiły zmiany obrazu gry i zmiany wyniku. Bezbramkowy remis utrzymywał się i żadna z drużyn nie potrafiła przechylić szali zwycięstwa na swoją korzyść. Tak było do ostatniego gwizdka i tym samym piątkowe derby Londynu zakończyły się podziałem punktów.


Chelsea 0:0 Fulham (0:0)


Chelsea: Kepa; James (Azpilicueta 60'), Thiago Silva (c), Badiashile, Cucurella (Chilwell 84'); Gallagher, Enzo, Mount (David Datro Fofana 75'); Ziyech (Sterling 60'), Havertz, Mudryk (Madueke 46')


Fulham: Leno; Tete, Diop, Ream (c) (Cairney 90'), Robinson; Reed, Palinha; Reid (Solomon 75'), Pereira (Kurzawa 90'), Willian (Wilson 75'); Mitrović (Carlos 90')

Źródło: własne

Aby móc dodać komentarz musisz się zalogować lub zarejestrować, jeśli wciąż nie posiadasz u nas konta.

FanTheBlues
komentarzy: 3022
09.02.2023 17:07

Enzo w końcu zawitał do FIFA23 ;)

ChelseaGol
komentarzy: 4174
08.02.2023 10:24

Musimy grać 4-3-3 przy pełnej kadrze to tak będziemy grać,nie wydaje mi się że przy zdrowym Jamesa,Chilwell wrócimy do 3 z tyłu,owszem jak mamy wygraywać mecz za mecz to grajmy 3-4-3.

Uważam że potencjał mamy ogromy,po 2 tygodniowej przerwie w meczu z Fulham zobaczymy odmienią drużynę,tylko na korzyści Poterra przemawia to że drużyna została mocno wzmocniona i brakuje zrozumienia.

Ale sobotnie derby z WHU to będzie decydujący mecz,pokaże w którym miejscu znajdujemy się,ważny mecz w kontekście miejsca w PL po weekendowych meczach,ale i w następnym tygodniu wraca LM.
Wygrywając z WHU mecz derbowym może bardzo dobrze wpłynąć na drużynę tuż przed meczem z BVB.

Potter nie będzie miał już żadnej wymówki u mnie po meczu z WHU.
Komentorzy z viaplay mówią często odnośnie naszej drużyny tak-nic samo się nie zrobi,musimy zacząć grać,Potter jest odpowiedzialny za wyniki zespołu,Potter musi w końcu zrobić rachunek sumienia i zacząć wystawiać zawodników godnych gry od pierwszych minut.

Chelsea ?
komentarzy: 1590
07.02.2023 21:25

Mudryk Felix Madueke


Mount


Enzo gallagher



Chilwell Badiaschile Silva James

Kepa




Jak jakieś zmiany to piszcie

chelsefan
komentarzy: 2483
07.02.2023 21:41

Jest ok. Moze tylko sterling lub DDF za madueke.

DomiMate
komentarzy: 154
08.02.2023 13:28

Wszystko ok poza tym Mountem bez formy to, już lepszy byłby chyba Chuku. Chociaż osobiście czekam na 4-2-3-1 z Havertzem na 10 i DDF 9

thesabr3
komentarzy: 2018
08.02.2023 16:05

Na DDF z Havertezm to się prędko nie doczekasz

Picior
komentarzy: 856
08.02.2023 20:32

Felix na pozycję Mounta, a na 9tke Fofana i jest bajka

ChelseaGol
komentarzy: 4174
07.02.2023 20:45

Arexx-to zdzwonimy do Pottera i powiemu mu-słuchaj Panie Poterr czas w końcu postawić Havertza na 10 a Datro niech gra na 9.
Po lewej Mudryk a po prawej Felix.

chelsefan
komentarzy: 2483
07.02.2023 21:42

Felix na prawej stronie nie gral za duzo wiec lepiej jak cos to srodek lub lewa strona.

Arexx
komentarzy: 336
07.02.2023 22:15

Wtedy dla Havertza Ok ale dla Felixa gorzej. Zawsze jest ktoś niezadowolony a wynika to z tego ze kupujemy za dużo zawodników na tę samą pozycje/o podobnym profilu. Havertz Mount Felix Nkunku- według mnie wszyscy najlepiej wpisaliby się na pozycji nr 10 na której grać może tylko jeden…

chelsefan
komentarzy: 2483
07.02.2023 20:30

ja bym zagrał z whu. 4-3-3 gdzie w ataku bym postawił na Mudryk / Felix/ Sterling .

Trunek
komentarzy: 572
07.02.2023 19:35

Havertz bardzo dobrze współpracował z Felixem. Więc jest nadzieja że 2 coś razem zdziała

thesabr3
komentarzy: 2018
08.02.2023 16:09

Nadzieja jest zawsze oby w końcu zaczęli wygrywać bo ile można czekać

Wolnomyśliciel
komentarzy: 783
07.02.2023 17:22

Havertz - pierwszy zawodnik w historii piłki nożnej, który na żadnej pozycji na boisku nie czuje się dobrze :D

Mimo mojej wiary w tego chłopaka i jego talentu, prawda jest taka, że Chelsea od momentu jego przyjścia ma problemy ze zdobywaniem bramek.

Arexx
komentarzy: 336
07.02.2023 20:12

Tylko szkoda ze 90% meczów gra jako „9” czyli nie na swojej pozycji… ma problem ze zdobywaniem bramek bo napastnikiem nie jest i nie będzie, powinien grać na „10” i mieć przed sobą typowego napastnika a nie podobnego profilem zawodnika…

Trunek
komentarzy: 572
07.02.2023 17:14

Guardiola trener Chelsea. A City zdregradowane. Taki artykuł gdzieś wyczytałem. Ale i tak w to nie wierze

ChelseaGol
komentarzy: 4174
07.02.2023 16:37

chelseafan-na szpicy Datro,jak ten młodzieniec nie poradzi siebie na tle WHU to chociaż go sprawdzimy dając mu szansę gry od początku spotkania.
A jak Potter nie chce grać Datro na 9 to niech mimo wszytko nie wystawia Havertza na 9,dajmy mu szansę gry na 10 a na 9 grajmy bez typowej 9.

Tylko w takim rozwiązaniu nie grajmy długimi piłkami z obrony do ataku,w taki sposób łatwo oddajemy piłkę.

Mystakorsarz
komentarzy: 506
07.02.2023 16:57

Popieram w pełni.

Teraz chyba wraca Felix więc gra ofensywna powinna wyglądać inaczej.

Dużo polotu wprowadził w 1szym meczu aż do pełnego lotu na czerwień ;)

Hajsmaster
komentarzy: 253
06.02.2023 22:17

Troszkę się boje, że WHU będzie bardzo mocno pressować. Zauważyłem, że nie umieliśmy w ostatnich meczach wychodzić z pod mocnych pressingów. Kuku wystarczy mocniej przycisnąć i na lewej stronie robi się autostrada.

ChelseaGol
komentarzy: 4174
07.02.2023 09:12

Brakuje zagrania,gdzie mają się z grać jak zawodnicy w miniony tydzień pierwszy raz widzielić się na treningach.
Z tym WHU masz rację bo widziałem ich na tle Newcastle,tylko co to za różnica z kim gramy w sobotę,nie jesteśmy dobrze przygotowani do poszczególnych meczy i każdy z nami chce grać,łatwo się z nami gra.
Czy wyobrażacie sobie że nie zdobywamy 3 pkt w kolejnym meczu z rzędu?
Ja mimo wszytko siebie nie wyobrażam,Poterr ma niby wsparcie zarządu,wierzę im,ale zobaczymy jak kolejny mecz nie przyniesie 3 pkt.

Odnośnie zastąpienia Pottera w zespole naszym mówi się że przejmie nasz zespołu Luis Enrique.

chelsefan
komentarzy: 2483
07.02.2023 14:03

Co wy gadacie jedziemy po 3 pkt. Zle nie wygladalismy w ostatnich meczach. Tylko jeden warunek musi byc spelniony za havertza ktos inny na szpicy .

Chelsea ?
komentarzy: 1590
06.02.2023 14:15

Podobno city ma być ukaranę - punktami a prawda jest taka że skończy się na niczym ewentualnie jakaś mała kwota do zapłacenia

Lucjan
komentarzy: 108
06.02.2023 16:06

Kary w wymiarze sportowym (np. punkty ujemne) powinny być wymierzane za przewinienia przeciwko sportowi (doping/ustawianie meczów), a za przewinienia administracyjne/finansowe powinny być kary finansowe, zakazy transferowe czy zarządy komisaryczne. A kary sportowe za przewinienia finansowe to prosta droga do sprowadzenia Premier League do poziomu Serie A.

ChelseaGol
komentarzy: 4174
06.02.2023 12:09

Kanał Sportowy live z dzisiejszego ranka,10 godzina,pod koniec live jest rozmowa o naszym klubie,Rudzki udziela się,proszę sobie zobaczyć z odtworzenia na YT.

Pan Rudzki mówił że poradzić sobie z drużyna mógłby najlepiej Tuchel którego z nimi nie ma i nie będzie.
Co najlepsze to mówią o LM i w razie nie awansowania naszego klubu a będzie o to bardzo ciężko zrobi się duży problem pod względem przychodów do kasy klubu z tytułu brak awansu do LM.

To jest temat daleko idący,uważam że nie wygranie najbliższych meczy może okazać się tragiczne w skutkach dla samego Pottera.
Bo za chwilę może okazać się że 9 miejsce było nie tak złe bo przyjdą porażki i możemy być na 12 czy 13 miejscu.

Chelsea ?
komentarzy: 1590
06.02.2023 12:47

Tu już nie chodzi tylko o kasę ale brak ligi mistrzów oznacza 1 nikt tu poważny nie przyjdzie 2 kto wie czy nkunku się nagle nie rozmyśli 3 dużo piłkarzy będzie chciało odejść np James co prawda podpisał kontrakt ale kto wie czy będzie chciał zostać jak by dostał taką ofertę np z realu 4 nawet jeden sezon bez ligi mistrzów może spowodować nie tylko problemy na 1 sezon ale też na kilka kolejnych 5 jeżeli te transfery nie wypalą to będzie ciężko kupić nowych zawodników przez FFP bo dochody od ligi mistrzów są ogromne niż za ligę europy

Mystakorsarz
komentarzy: 506
05.02.2023 23:16

Mecz z Westhamem pokaże nam czy zmierzamy w dobrą stronę.

Czy są zmiany piłakrzy, którzy nie mają formy, skoro są inni na ławie.

Czy jest jakiś plan na mecz.

Ciekawi mnie kiedy dostatnie Koulibaly ostatnią szansę na zrehabilitoanie się.

ChelseaGol
komentarzy: 4174
06.02.2023 09:42

Musi pokazać mecz z WHU w którym kierunku idziemy,po WHU jest mecz w LM z BVB,z taką grą to BVB będzie miała z nami łatwo grać,plus takiej sytuacji jaką mamy że LM rządzi się swoimi prawami.

Jeszcze wrócę do WHU,to będzie mecz derbowym,każdy przeciwnik wie że gramy słabo,oglądałem WHU z Newcastle i wyglądali zgoła dobrze,więc lekko nie będzie nam z nimi.

Potter nie zacznie wyciągać wniosku,nie zacznie wystawiać zawodników którzy oddają serce na boisku,mają dobrą dyspozycję to będzie źle z nim.

Mystakorsarz
komentarzy: 506
06.02.2023 10:24

Dodatkowo ostatnio mecze Westhamu z nami im wychodzą

ChelseaGol
komentarzy: 4174
05.02.2023 22:50

W 7 rozegranych meczach w 2023 r.nasza ekipa strzelila 3 gole.
Niesamowite to jest jakie są brutalne dla nas fakty,taka jest rzeczywistość!

Mystakorsarz
komentarzy: 506
05.02.2023 22:36

Rzeczywiście, przeoczyłem jego sekstet w pierwszym sezonie.

Jeśli tylko znudziło mu się w reprezentacji to brać go :)

Pochettion poległ na ogarnięciu szatni Psg. Taki mi się wydaje.

Pogromca
komentarzy: 358
05.02.2023 21:42

Czy Hans Flick fatygował się na Stamford żeby oglądać w akcji tylko jednego gracza Haverza czy Boehly nawiązał z nim kontakt? Dla mnie trener topowy, ale nie chce mi się wierzyć, że opuści ciepłą posadę w kadrze Niemiec żeby budować od zera w chaosie. Z kadry nikt go nie zwolni do czasu Euro.

thesabr3
komentarzy: 2018
08.02.2023 16:07

Był jeszcze Leno w bramce Fulham

ChelseaGol
komentarzy: 4174
05.02.2023 20:55

Oglądałem Spurs-City i to co gra Spurs za Conte to dokładnie to samo co było u nas gdy nas Conte prowadził.
3:4:3 w ataku a w obronie 3-5-2.
Spurs piłki nie chcieli mieć przy nodze tym bardziej grając z City,mieli plan jasny-grać dobrze w obronie,i tylko przy nadarzającej okazji wyjść z kontry.
Nie trzeba grać,mieć duże posiadanie piłki,setki podań aby wygrać mecz,to dziś pokazało Spurs na tle City.

Na meczu naszym wczoraj był Hans Flick,może tylko jako kibic ale z taką jakością w zespole jaką mamy to bardzo chętny byłby przejąć zespół.
Zresztą to też tyczy się Pochettino,pisze o tym bo ja nie wierzę że jak nie wygramy z WHU to Potter dalej będzie miał 100% wsparcie zarządu.
Nie wierzę w to,mimo że jesteśmy w budowie i będziemy dalej.

Kris1978
komentarzy: 890
05.02.2023 21:15

City już się powoli kończy, Guardiola odejdzie oni są już wypaleni

Chelsea ?
komentarzy: 1590
05.02.2023 21:27

Błagam tylko nie pochenttino ale Flicka to bym przyjął z otwartymi ramionami

Mystakorsarz
komentarzy: 506
05.02.2023 22:10

Popieram.

W Tottenhamie Mauricio wykonał super robotę, czego efektem był finał LM.

Gdzie w Tottenhamie nie mógł liczyć na transfery zachcianki.

Flick byłby też spoko opcją chociaż szały z Bayernem nie zrobił...

Chelsea ?
komentarzy: 1590
05.02.2023 22:32

Czekaj co jak flick nie zrobił szału ?? W 1 sezonie wygrał wszystko puchar Niemiec bundesliga o raz ligę mistrzów za to pochenttino skompromitował się w PSG gdzie go w lidze lilie pokonało

ChelseaGol
komentarzy: 4174
05.02.2023 20:47

Głupoty gadacie,Poterr widzi owszem kto jak trenuje na treningu i wystawia zawodnika który dobrze przepracował treningi w tygodniu,tylko jak mecz się nie układa nam,i jest wynik 0:0 czy niekorzystny i jest 55 min.czy 60 min.prosi się o zmiany a Potter robi zmiany ale późno,jak Ziyech negocjowal przejście do PSG to aż prosilo się mu dać odpoczynek cały tydzień.
Dobra ma on dobre dośrodkowanie,dużo widzi na boisku,tylko różnica jest taka że Ziyech czy Mount nigdy nie będą mieli możliwości wygrywania pojedynków 1v1 przy lini boiska i wchodzą z piłką w pole karne.

ChelseaGol
komentarzy: 4174
05.02.2023 18:54

chelseafan-o nic nie chce się założyć,jak zagra od pierwszych minut Mount czy Havertz to Potter ma problem z samooceną,jak inaczej wytłumaczyć słabą grę zawodnika czy zawodników i po tygodniu przychodzi mecz i dalej stawia na nich?
Nic złego nikomu i żadnemu zawodnikowi się nie stało gdy ten po słabym meczu czy meczach siada na ławce,wtedy ma okazję zacząć grać dobrze na treningach i walczyć o wyjściową 11-ske.
A u nas zagra źle ten i tamten ale i tak dalej gra?
O co tu chodzi,przykład-Ziyech,był blisko PSG,był w tygodniu we Francji,myślami był przy odejściu z klubu,niestety nie odszedł a wiadomo z jakich powodów,przychodzi mecz sobotni a Potter wystawia Ziyecha jakby nie miał kogo?Pytam się więc czym kierował się Potter wystawiając go w drużynie!?

Druga sytuacja to Mudryk,chorował w tygodniu,Poterr go wystawił od początku meczu,bo myślał po meczu mówił że wytrzyma do 60 min.ale zmienił go po 45 min.i wszedł Madueke co zrobił na mnie dobre wrażenie jak na debiut.

I podsumować takie podejście co mecz Poterr który sobie coś chce testować to słabo mu to wychodzi,miał 2 tygodnie przerwy,z takim Fulham powinniśmy wygrać nawet w słabym stylu 1:0 I mieć co najważniejsze 3 pkt.
Mamy 1 pkt.i za tydzień z WHU lekko nie będzie bo widziałem ich grę na tle Newcastle.

chelsefan
komentarzy: 2483
05.02.2023 19:57

Prosta jest odpowiedz dlaczego GP stawia na zyiecha czy chorego mudryka. Ponieważ na co dzień ich widzi na treningach i zna ich jakosc. A co do madueke to byl slabiutki występ. Biegal duzo ale nic z tego nie wynikało. Taki chaotyczny zawodnik. Ale moze się wyrobi

Chelsea ?
komentarzy: 1590
05.02.2023 20:30

Zgadzam się z Chelseafan Potter widzi swoich zawodników a ziyech i tak ostatnio gra nawet ok a to że havertz zabrał mu asystę to nie jego wina

Mystakorsarz
komentarzy: 506
05.02.2023 22:57

Madueka szarpał na oślep jak kiedyś u nas Salah i Moses.

Może uda się go ukierunkować, dopracować jego grę.

Widzę w nim potencjał, nie bał się pojedynków.

Chelsea ?
komentarzy: 1590
05.02.2023 18:38

Totki strzeliły dziś więcej goli city niż my z city w ostatnich 5 spotkaniach

Wolnomyśliciel
komentarzy: 783
05.02.2023 17:07

Dyche przyszedł do Evertonu i z marszu zespół zagrał bardzo dobrze i wygrał z Arsenalem. Z Tuchelem u nas było tak samo. A Potter ostatnio miał dużo czasu bo dwa tygodnie na pracę. I znowu nie widać tej pracy.
Enzo przychodzi i bez treningu, z marszu wchodzi do pierwszej 11 i jest najlepszym piłkarzem drużyny. Trochę to wszystko dziwne. Z Potterem mam mieszane uczucia i nie jestem przekonany, że on u nas się sprawdzi.

ChelseaGol
komentarzy: 4174
05.02.2023 14:16

chelseafan-Mount jest bez formy,Mount nie ma formy i nie ma pewności siebie,Madueke przez 45 min.zrobil wiele dobrego dla drużyny,nie bał się gry 1v1a już Mount tego nie ma,w meczu z WHU Mount siada na ławce rezerwowej.

chelsefan
komentarzy: 2483
05.02.2023 17:15

O co chcesz się że mount w 1 składzie zagra z whu.

chelsefan
komentarzy: 2483
05.02.2023 17:15

o co chcesz się założyć ?

Picior
komentarzy: 856
05.02.2023 11:38

Kepa-Hall/Chily-Silva-Badiashile-James-Enzo-Kova(jeśli będzie zdrowy)-Felix-Mudryk-Madueke-Fofana
Taki skład na West Ham i mamy 3pkt

chelsefan
komentarzy: 2483
05.02.2023 12:59

kova na tą chwilę nie jest lepszy od gallaghera. a madueke od mounta.

Picior
komentarzy: 856
05.02.2023 13:15

Madueke przez te 45minut które dostał z Fulham pokazał się lepiej niż Mount przez ostatnie kilka miesięcy...

Kamsu112
komentarzy: 1555
05.02.2023 13:17

raczej Hall nie zagra bo nie było go nawet na ławce w ostatnim meczu, myślę że da Benkowi zagrać od 1minuty ale nie 90min jak z Jamesem

marsiano91
komentarzy: 170
05.02.2023 13:20

Podpisuję się pod tym. Czas posadzić na ławce tych, którzy mają słabą formę. Niech obejrzą mecz z ławki rezerwowych, może coś w nich pęknie. Fofana powinien w końcu zagrać pełny mecz. Liczę na Mudryka w następnym meczu, ale musi zagrać po lewej Chilwell albo Hall, innej opcji nie widzę.

chelsefan
komentarzy: 2483
05.02.2023 13:30

@Picior -madueke co on takiego pokazał. a mount miałby asystę gdyby niemiec strzelił.

ChelseaGol
komentarzy: 4174
05.02.2023 11:24

W mediach angielskich czy w mediach społecznościowych w Anglii na portalach poświęconym naszemu klubowi piszą osoby że w sobotę przeciwko WHU na ławce muszą usiąść,Cucurella,Mount,Havertz i też Gallagher.

ChelseaGol
komentarzy: 4174
05.02.2023 08:22

Tureckie media podają że jeszcze Datro Fofana może być wypożyczony do ich ligi bo u nich okienko trwa do 9 lutego chyba.

No i teraz to jest myśl,jak to są rzetelne źródła i Datro faktycznie zostanie wypożyczony to co na to Potter?.

Przy tak słabej grze w ofensywie Potter daje zielone światło na wypożyczenie Datro mając bez formy zawodników na pozycję 9?
A może Poterr nie ma...(NIC) do powiedzenia i zarząd podejmuje decyzję?

No to jest zastanawiające,Datro patrząc na niego przypomina mi.....DROGBE..:)bardzo bym chciał aby został z nami,ale jak Potter ma dawać mu grać po kilka minut w końcówce meczu to niech idzie na wypożyczenie bo będzie się marnowal u nas.

chelsefan
komentarzy: 2483
05.02.2023 09:17

Nie chce mi sie wierzyc ze DDF wypozycza. W tej sytuacji co mamy na poz.9

eden1905
komentarzy: 1494
05.02.2023 10:35

A tam nie było jakiś przepisów, że zawodnik nie może zagrać w trzech klubach w jednym sezonie? Dlatego nie był wpuszczany w lidze po jego zakupie na początku stycznia, aby można było go wypożyczyć gdzieś jeszcze. Wczoraj zagrał z Fulham, więc chyba nie może pójść do Turcji. Jak się mylę to poprawcie, ale coś takiego pamiętam, że było pisane.

chelsefan
komentarzy: 2483
05.02.2023 11:22

@Eden. Ale wczesniej gral w facup z city. Ale moze chodzi o lige. Obys mial racje.

thesabr3
komentarzy: 2018
05.02.2023 15:05

Nie ma znaczenia czy puchar czy liga

ChelseaGol
komentarzy: 4174
04.02.2023 21:04

Oglądam Newcastle-WHU i powiem wam że ja mam mieszane uczucie co do meczu z WHU booo wcale tak źle nie zagrali na tle bardzo dobrze grającym w tym sezonie Newcastle.

Mogą nas zaskoczyć,a jakiekolwiek gubienie punktów biorąc pod uwagę miejsce w tabeli może przynieść czarne humory nad SB i głową Poterra.

Bo Tuchel przed sezonem mówił w wielu wywiadach że ma bardzo dobre relacje z właścicielami a każdy z nas wie jak to się skończyło.
Oczywiście nie chce zwolnienia Pottera bo to prowdzi do nikąd ALE też każdy widzi jak my prezentujemy się na boisku.

DomiMate
komentarzy: 154
04.02.2023 20:15

Potter to taka Alicja w krainie czarów totalnie zagubiony. Jak można wystawiać zawodnika, który jest po chorobie lub w trakcie, jeżeli masz inne dobre opcje na tą pozycję. Szkoda mi Havertza, bo dalej chłopaka zajeżdżamy na tej 9. Za Tuchela nie było napastników, a tutaj jest młody dzik DDF i nie wiem czemu z niego nie korzystamy. Chciałbym zobaczyć chociaż raz DDF a za nim Havertza. Co do meczu to nie oglądałem, bo brakowało czasu, ale widzę, że kolejne szambo wylewane na Havertza, bo nie wykorzystał okazji po obejrzeniu powtórek to uważam, że to nie były jakieś tam 100% okazje a ten słupek no cóż pech jakby strzelał bramkarz by wyciągnął lub piłka poszła by w niego to byście pisali co on kur zrobił mógł lobować. Z Potterem jesteśmy już pół roku, a ja nadal nie wiem co chcemy grać kontuzje kontuzjami, ale ile można sezon i tak stracony więc niech zostanie do końca jak nie będzie efektów, to bym pożegnał, ale wątpię by jankes przyznał się do błędu choć Tuchel też miał niby pewne poparcia i czas a skończył jak skończył.

chelsefan
komentarzy: 2483
05.02.2023 09:15

Nie jest tak jak piszesz. Havertz za slaby na poz.10 a na szpicy GP do tej pory dawal mu szanse ktorej nie wykorzystal. Ale to co pokazal w ostatnim meczu DDF. To havertz lawa od nastepnego meczu. A latem transfer.

Mystakorsarz
komentarzy: 506
05.02.2023 23:06

Havertz musi zostać., jedynie nie powinien regularnie grać jako napastnik, bo nim nie jest.

Fofanie dać szansę i po problemie.

Kiedy wraca Zakaria?
Z nim w pomocy i Enzo w końcu mielibyśmy mocny środek.

Kova musi odbudować formę!

Oskar
komentarzy: 28
04.02.2023 19:39

Szkoda bo można było nawet wygrać :(

Chelsea ?
komentarzy: 1590
04.02.2023 19:03

Panowie my się tu cieszyliśmy że trafiliśmy na Borussię ale oni to jakąś kapitalną formę mają

Kris1978
komentarzy: 890
04.02.2023 18:56

Najważniejsze że dziś Arsenal w dziurę a wczoraj pisali że co panowie powiększamy przewagę nad Chelsea na 23 punkty. No to powiększyli hahahaha

FanTheBlues
komentarzy: 3022
04.02.2023 18:00

Dziś się trochę humor poprawił widząc jak pięknie Klopy wysoko przegrali

Wojtas
komentarzy: 3125
04.02.2023 18:13

Racja my to chociaż ostatnio bramek nie tracimy ale w ofensywie jesteśmy tak samo słabi jak oni .

FanTheBlues
komentarzy: 3022
04.02.2023 18:16

To prawda.Ale mam nadzieje że jak wróci teraz Felix,to nasza ofensywa również się poprawi.

Wojtas
komentarzy: 3125
04.02.2023 15:36

Jorginho świetny debiut xd

eden1905
komentarzy: 1494
04.02.2023 16:13

Wszedł i po minucie gola stracili. Efekt Jorga ;]

Jutro trzeba City kibicować. Do Spurs mamy tylko 6 punktów straty. No i osobiście wolę City jako mistrza niż Arsenal

Liverpool też świetnie :D

ChelseaGol
komentarzy: 4174
04.02.2023 16:26

Bywa kolego,ale widać patrząc na inne drużyny przed nami że są o poziom wyżej,tak czysto piłkarsko,mentalnie i psychicznie to my plasujemy się później 10 miejsca.

Freaks
komentarzy: 48
06.02.2023 07:25

Haha Efekt Jorginho !!
Mam nadzieje ze klatwa przejdzie na Arsenal :D

Hajsmaster
komentarzy: 253
04.02.2023 15:28

I cyk Assrenal w dupe z Evertonem. Jorgi amuletem niech będzie na takie wyniki ?

Pogromca
komentarzy: 358
04.02.2023 15:18

Boli mnie, że Fofana siedzi na ławie kosztem Auby czy Haverca, bo wygląda świeżo i rozwojowo. Na plus Modueke, przeciwieństwo Zyjesza. Szybki, zdecydowany drybler, oby nie był szklanką to będą z niego ludzie. Zyjesz zaliczył komediowy występ. Odbijał się od średnich obrońców Fulham, próby dryblingu spalone, bo jest za wolny. Chce, ale nie może, bo jest ślamazarny na tę ligę. Jedno podanie mu wyszło, ale nasz niemiec klasycznie pudło. Ile meczów nam zepsuje ta ofensywa z zaciągu Lamparda? Tuchel to był czarodziej, że wygrał z nimi LM. Enzo spoko, w końcu mam środkowego pomocnika, który ma młotek w nodze i oddaje groźne strzały z daleka. Cucu na listę transferową poproszę. Guardiola ponoć chce Chillwela to niech bierze Kuku.

Chelsea ?
komentarzy: 1590
04.02.2023 14:51

Hehe jorginho tylko wszedł i everton już 1 0 :)

Gentoo
komentarzy: 136
04.02.2023 13:06

Problem z Havertzem i Nkunku jest taki, że i jeden i drugi to '10 ' tworzenie z nich na siłę środkowych napastników, i oczekiwanie że będą strzelać gola co mecz to nonsens, Havertz nawet w Bundeslidze gdzie każda korporacja nie wydaje po 50 milionów i więcej na zawodnika jak w Anglii, nigdy nie był, i nie będzie napastnikiem.

Kame House
komentarzy: 114
04.02.2023 12:44

Przed meczem żartowałem z chłopakami i robiliśmy zakłady nie czy, ale w której minucie Conor dostanie kartkę. Tylko to się przestaje już robić śmieszne, kolo gra jak ostatni cep, jak wyrobnik ze spadkowicza Championship.
Wczoraj była taka sytuacja, że mógł zagrać do Enzo, ale oczywiście spowolnił i wycofał piłkę, na co Enzo się wkurzył i to było widać. Komentator lub ktoś w necie napisał, że ten duet wyglądał razem nieźle, ale ja się z tym w ogóle nie zgadzam.

Cucurella to z tych najnowszych transferów najbardziej przepłacimy zawodnik. Serio 60mln za niego ktoś dał? XD Jedyne z czego go kojarzę to jak przebiera tymi krótkimi nóżkami w próbie dogonienia przeciwnika, nad którym zgubił krycie. Chilwell ratuj.

O Havertzie już każdy tu napisał. Strzeli bramkę co 5 meczów, a w pozostałych go nie ma. Serio Jeszcze nikt się nie zorientował w klubie, że nie idzie mu jako napastnik?

Hakim druga połowa lepsza, ale te pierwsze 45 to jakiś ponury żart (tak wiem, że dał ciasteczko do Kaia).

Byłem za Potterem, ale powoli przestawia mi się ta wajcha na coś pomiędzy „out” a „jest jeszcze szansa”. Chociaż tak naprawdę jedyny argument za tym, że jest szansa to to jak grało jego Brighton. Nie dociera do mnie argument, że mamy wielu nowych zawodników i muszą się zgrać. Wczoraj w pierwszym składzie było 3 nowych, a graliśmy jak graliśmy, czyli taktyka zero pomysłu, ale próbujcie chłopaki. I te teksty po meczu, że było serce i duch walki. Ja pierdole.

Z pozytywów to trzeba wspomnieć o Badiashillu. Wszedł bez kompleksów i gra na poziomie Silvy, a lepszego komplementu już nie może być.

Enzo bardzo fajny debiut, chociaż z upływem czasu zdawało się, że dopasowuje się do tego marazmu na boisku. Natomiast z kimś bardziej ogarniętym w pomocy może działać świetnie.

W Chelsea po staremu. Wszystko jest super do momentu pierwszego gwizdka, a potem przychodzi weryfikacja.
Następny mecz wyjazd na West Ham…

Garden
komentarzy: 601
04.02.2023 11:48

A! I dodam jeszcze, że kompletnie nie rozumiem, dlaczego gość na wylocie z klubu, po którym widać że ma kompletnie wyjebanie wychodzi w pierwszym składzie? Moim zdaniem razem z obamrjangiem powinien siedzieć w domu, a szanse powinien dostać madafaka, jeśli sterling nie był w stanie zacząć... Chyba każdy wie o kim mowa

Garden
komentarzy: 601
04.02.2023 11:15

Nie wymagajmy od chłopaków niemożliwego! Trzeba czasu żeby zgrać ekipę! Indywidualnie.. Enzo przy dzordzu wygląda jak Ferrari przy fiacie, moim zdaniem solidny debiut. Fofana i madafaka szarpią solidnie. James po kontuzji jakby na wstecznym, ale lepiej tak niż znowu kontuzja, z obrony najsłabiej Cucu, ale bez tragedii. Kępa, thiago i bada, pierwsza klasa. Gallagher super, ja cenie chłopa strasznie i dla mnie to melodia przyszłości CFC. Mount, no cóż, zawiesił sobie poprzeczkę bardzo wysoko i teraz poptostu do niej nie doskakuje, a szkoda, ale wydaje mi się że to przejściowy dołek. Mudryk z ziyechem dramat, jeżeli idzie o hakima... To standard, ale co się stało Ukraińcowi? Zajebistych debiut z LFC a wczoraj jakby go na boisku nie było... Na końcu havertz... Kurwa mac! Gość ma sam na sam, piłkę w powietrzu, przecież on powinien zduchnac bramkarza razem z piłką do siatki! Zamknąć oczy i zajebac z całej siły, ale nie... Balonik w słupek, zjebał. Tyle tylko że on jest xajebistym grajkiem, ale nie killerem, nie jest środkowym napastnikiem, pchanie go tam niszczy tego chłopaka, takie moje zdanie. Co do ogółu to tylko jeden punkt czy aż jeden punkt? Wydaje mi się że tylko jeden punkt, ale nie możemy narzekać, ekipa nie zgra się w 2 dni, jestem optymistą.

Chelsea ?
komentarzy: 1590
04.02.2023 09:55

Zamiast havertza idealnie pasuje tu nkunku

chelsefan
komentarzy: 2483
04.02.2023 09:49

nie widzę inaczej w następnym meczu jak brak cucu , havertza i zyiecha. A za nich CHILLI, FELIX, STERLING LUB D.D.F.

ChelseaGol
komentarzy: 4174
04.02.2023 09:42

Czytam wasze komentarze i.....mam wrażenie że duże każdy z nas miał nadzieję że mecz z Fulham wygramy zdecydwanie,zresztą sam takie miałem uczucie,po meczu wiemy że 3 pkt nie mamy a jest 1 pkt.lub aż 1 pkt...:).
Podchodzę do całej sytuacji na chłodno,z emocjami ale ufff,spokojnie.

Mamy ogromny potencjał,są zawodnicy którzy jestem przekonany że będą na topie,mówię tu o uwolnieniu czy wykorzystaniu potencjału w poszczególnych zawodnikach,tylko to ma zrobić nie zarząd bo jest nie od tego tylko to ma wykonać trener.

Potter odszedł z grą na 3 obrońców,nie mając zdrowych wahadlowym,do gry zaczynają wracać Chilwell i James,byłem za tym żeby nie grać 3 w obronie a 4,tylko jak widać granie 4 w obronie nie daje nam za dużej korzyści.?
Zastanawiające to jest?

Mówiłem tu wam kilka razy,mam uczucie oczywiście możecie się że mną nie zgodzić,Potter trzyma się za bardzo nazwiskami wystawia zawodników bez formy lub bez dobrej dyspozycji.
Np.wczoraj wystawił Mudryk który tydzień czasu chorował,po meczu mówił Poterr --MYŚLAŁ że Mudryk wytrzyma mimo słabszej formy do 60 min.nieeeeee rozumiem tego,mając Madueke na ławce stawia zawodnika nie gotowego na 100%.
Czy w taki sposób możemy myśleć o korzystnym wyniku?Nie..
Havertz na pozycji 9,zawodnik wygląda słabo,slaaaboo co najgorsze widzę że z kim byśmy nie grali,Fulham,Brighton,Liverpool to przeciwnicy bardzo łatwo i dobrze czytają grę Havertza,on nie pasuje do naszej gry nawet,czemu pytam się was,Potter nie stawia od początku meczu na DATRO FOFANE??
Pokazał wczoraj,to samo Madueke że Potter musi wziąść ich pod uwagę.

Jak już Potter nie chce stawiać na Datro to niech ma powiem po ludzku-JAJA:)i posadzić Havertza na ławce a grajmy bez 9!?
Sterling-Mudryk-Madueke,ale warunek taki jest że nie wolno nam wtedy grać górnych piłkę a grać musimy po ziemi.

Pisałem przed meczem o Poterze,musi być i żyć przy lini jako trener,musi wykonywać gesty,a jak trzeba to i opieprzyc zawodnika jak trzeba!
On musi być szefem,on jest nad zawodnikami,a tym czasem Poterr siedzi na ławce,jakby był bez wiary,lub inaczej,jakby liczył że zawodnicy sami coś od tak zrobią i strzelimy bramke.
Brakuje mi w nim cech przywodczych,takich który trener będąc w drużynie która walczy o najwyższe cele.

Mystakorsarz
komentarzy: 506
04.02.2023 09:40

Zapomniałem napisać o Enzo, gra jak najbardziej przyzwoita, choć parę razy się pogubił.

Conor znowu pokazał, że będzie gryzł trawę.

Koniecznie on musi dostać swoje szanse, skoro dla Magika macie tyle ceierpliwości to Conor powinien otrzymać co najmniej dwa razy tyle ;p

Mystakorsarz
komentarzy: 506
04.02.2023 09:38

Prawda jest taka, że tak jak ktoś już napisał wcześniej mamy magików a gramy lagę na Havertza...

Trener po sezonie wypad!

Te jego zagubione oczy...

Dziś najlepsi: Silva, Bada oraz Kepa.

Najsłabsi: Cucu, James, Mudryk i Mount.

Uwielbiam Jamesa ale dziś pokazał, że jeszcze wiele mu brakuje do formy z przed kontuzji.

Mudryka ciężko oceniać skoro chory.

Mount trochę lepiej niż ostatnio ale przy takiej konkurencji ława.

Cucu zdecydowanie lepiej niż w poprzednich meczach ale nadal dużo niepewności i brak ofensywy.

Cieszył mnie powrót Sterlinga oraz dobra zmiana Fofany, gościu jest dzikiem :)

Mam wrażenie, że z takim składem to Conte zdominowałby ligę.
Może na jeden sezon bo później zawodnicy by się zbuntowali na ostre treningi i ciśnięcie ale efekt byłby od zaraz.

Tutaj dużo osób nadal daje czas na zgranie itp.

Spoko ten sezon i tak na straty ale ni chuja Magik nie ma prawa zostać na następny.

Ile gościu potrzebuje czas? 3 lata?!

Oby mnie w LM zaskoczył, chociaż odstrzelenie Bady to strzał w kolano i stopę równocześnie.

Wczoraj Fulham ostro kontrowało i już to widzę jak Koulibaly czyściłby to wszystko jak to zrobił Bada...

Na koniec trochę optymizmu, widać wczoraj było, że chciało im się, szarpali, Havertz miał pecha.

chelsefan
komentarzy: 2483
04.02.2023 09:44

ty chyba inny mecz oglądałeś. mount miał 100% asyste ale havertz oczywiście nie strzelil. największe dno to KAI - ŁAWA A ZA NIEGO STERLING.

Mystakorsarz
komentarzy: 506
04.02.2023 10:08

To prawda, że miał asystę ale również przestrzelił sytuację a w drugiej połowie zniknął.

Też jestem za spróbowaniem zmiany za Havertza, jednak wolałbym na szpicy dać szansę Fofanie.

panasonic14
komentarzy: 141
04.02.2023 09:28

Enzo Fernandez swoją dobrą grą wniósł trochę życia do zespołu, szkoda że musiał naprawiać błędy kolegów z zespołu warto dodać że Mudryk bardzo słabo grał.

pacino
komentarzy: 290
04.02.2023 09:15

Nie sądziłem, że kiedykolwiek to napiszę, ale Alonso przy Cucureli to Philip Lahm. Dobrze, że Chilwell wraca.

chelsefan
komentarzy: 2483
04.02.2023 08:10

Skala 1-5. Kepa 4. Badia4 .silva 4. james 3.cucu 2. Enzo 4. mount 3. Gallagher 3. Mudryk bez oceny. Zyiech 2 . havertz 1.

MateuszCH
komentarzy: 122
04.02.2023 07:57

ewidentnie jak się na nich patrzy na Pottera i jego dwóch mózgów po lewej i prawej to mam przeczucie graniczące z pewnością że nie mają zielonego pojęcia co robią, nie ma żadnej reakcji siedzą i obserwują jak zwykli kibice zawiedzeni swoją drużyną

panasonic14
komentarzy: 141
04.02.2023 09:30

Też mam wrażenie że oni nie wiedzą co robią, zero reakcji obserwatorzy.

Mystical
komentarzy: 2
04.02.2023 04:44

Ja wbrew powszechnej opinii wreszcie widzę pozytywy i perspektywy.
Kepa - bardzo dobry występ poza tym jednym podaniem
Badiashile-Thiago - kolejny dobry mecz tej pary stoperów, szkoda, że nie mogą zagrać razem w LM
Cucurella - solidny w obronie, poprawny występ
James - cieszy jego powrót, ale chcę go widzieć na prawym wahadle, wtedy może pokazać swój cały potencjał
Enzo - bardzo dobry debiut, widać upgrade względem Jorginho. Czekam na jego duet z Kante mam co niego wielkie oczekiwania.
Gallagher - nie podoba mi się Anglik na tej pozycji. Widzę go wyżej gdzie może pressować i straszyć strzałem z dystansu.
Mount - podobał mi się w pierwszej połowie, trochę niedokładności. Wraca powoli do formy.
Mudryk - najgorszy zawodnik, wyglądał na zagubionego jakby brakowało mu wiedzy taktycznej. Podobno jednak chory, źle się czuł, więc nie ma co wyciągać dalekich wniosków.
Ziyech - mr. Highlight nic nie gra cały mecz dużo niedokładnych podań ale w końcu nadchodzi to jedno podanie klasy światowej. Osobiście nie dawał bym mu dużo minut w tym sezonie.
Havertz - nie mógł się wstrzelić ale nie były to łatwe pozycję. Prawda taka, że nie mamy lepszej 9.

Noni, Fofana - ładne zmiany napawają optymizmem na przyszłość. Liczę, że oni będą dostawać minuty kosztem Ziyecha.
Sterling - dobra zmiana chyba obecnie numer 1 na prawe skrzydło.

Co do zwalniania Pottera nie ma to sensu. Trzeba mu dać czas do końca sezonu i jak nie zrobi progresu to żegnamy. Jedynym trenerem z dostępnych, którego bym wziął od zaraz jest Tuchel ale to niemożliwe.

Następny mecz wraca Felix, liczę na Jamesa na wahadle i postęp w grze.

pacino
komentarzy: 290
04.02.2023 09:10

"cucurela solidny występ" XDDDDDDDDDDDD to chyba oglądałeś jakiś mecz z Brighton z tamtego sezonu, a nie ten popis dziadostwa na Stamford.

eden1905
komentarzy: 1494
04.02.2023 00:18

Jesteśmy na 13. miejscu w tabeli pod względem strzelonych bramek. To już jest dramat. Mamy 22 gole w 21 meczach. Ogólnie Chelsea nigdy jakoś dużo nie strzelała, ale w przeciągu ostatnich 20 lat, zaliczamy średnio te 65-70 goli na sezon. Najgorszy wynik z tych lat to 58 trafień z sezonu 20/21. Czyżby szykował się nowy rekord?

Z kolei nasza defensywa spisuję się całkiem nieźle. 4. miejsce w lidze pod względem ilości straconych goli. Moglibyśmy być spokojnie z 5 miejsc w tabeli wyżej gdyby nasz atak robił co do niego należy.

Panie Potter... lepiej czaruj. Nie oczekuję natychmiastowych efektów. Ale musimy do końca sezonu robić choć minimalne postępy z meczu na mecz, aby w przyszłym wystartować już jako drużyna. Głodna gry, znająca siebie i przygotowana na wszystko. Trzeba wykorzystać te pozostałe pół sezonu jak najlepiej. No chyba że Todda kurwica strzeli od patrzenia na swoje biegające dolary po boisku i spełni się życzenie wielu kibiców niżej :]

Adanedhel
komentarzy: 41
04.02.2023 00:09

Tak ciśniecie tego Havertza, a tak naprawdę pierwszą sytuacje może wykorzystał by Lewy, Messi lub Mbappe, reszta raczej wątpie. Druga sytuacja, bardzo dobra obrona bramkarza Fulham i 3 bardzo pechowo trafił w słupek. Tak się w miare dobrze pokazywał, jedyny problem, że zwykle zagrywali do niego jak wokół miał już 1-3 obrońców i gubił piłkę. Mount tez nie zagrał złego spotkania, owszem nie jest to forma sprzed roku, ale lepiej zagrał niż Ziyech, Mudryk czy Havertz. Zachwycacie się debiutem Enzo, a nie zauważyliście, że miał ze 2-3 straty po których były groźne akcje przeciwnika, choć miał też sporo udanych interwencji. jednak jak na mistrza świata takie błędy nie przystoją. Jak dla mnie Cucurella jest na pewno do zmiany, często bezsensownie zbiega do środka, nie ma pomysłu na rozegranie i przegrywa sporo pojedynków. Następny mecz wystawił bym Kepa-James,Badia,Silva, Chilwell- Gallagher,Enzo(troche bardziej cofnięty),Mount- Felix, Fofana, Mudryk(albo sterling)

Lakaka
komentarzy: 234
04.02.2023 00:05

Mamy sporo nowych zawodników i wiem że drużyna musi się zgrać, ale dlaczego havertz gra na 9 skoro to nie jest jego pozycja? Totalnie mam dość tego zawodnika nic nie wnosi nie potrafi wykorzystać sytuacji ani je tworzyć, lepiej dać szanse fofanie gorszy nie bedzie, a może być lepszy, łapać minuty i zgranie

mattg
komentarzy: 3
03.02.2023 23:44

Niebo jest niebieskie, trawa zielona, a havertz dalej gra dno..

Nufrevi
komentarzy: 183
03.02.2023 23:23

Chcę się jutro obudzić i zobaczyć news, że Potter zwolniony.

Chelsea ?
komentarzy: 1590
03.02.2023 23:29

Marzenie ale ja już przed mundialem na to liczyłem i nic z tego oni dadzą mu czas do następnego sezonu niestety nic nie zrobimy

Nufrevi
komentarzy: 183
04.02.2023 00:00

Nie do końca, duże transfery, piłkarze wracający po kontuzji, a w grze ofensywnej 0 progresu. Moim zdaniem jest szansa, a jeszcze jak odpadniemy z BVB to już nie ma siły żeby go trzymać.

Daniecki
komentarzy: 36
03.02.2023 23:21

Ogólnie mizeria totalna. Kolejny mecz bez bramki. Ja wiem, że nie można liczyć na super zgranie, bo skład w większości wymieniony ale te straty czy niedokładne podania mnie osłabiają. Szkoda, bo czekałem 2 tygodnie podekscytowany na mecz a tu taki piach. Cóż, mam dziwne przeczucie, że wyjebią tego Pottera, bo to się nie broni w żaden sposób.

The blus
komentarzy: 15
03.02.2023 23:16

ChelseaGol świetna racja popieram

Hajsmaster
komentarzy: 253
03.02.2023 23:15

Enzo bardzo dobry mecz, Gallager strasznie dużo chaosu a jak może coś wykreować to gra do obrońców, Cucu to jakieś nieporozumienie na tej lewej stronie, Badia i Thiago szefowie (nie kumam dlaczego nie ma tego 1 na liście do ligi mistrzów), Zyiech prawa onuca jak u inwalidy, Madueke dużo lepszy od niego bo więcej biega. Mount powinien usiąść na ławce bo jest cieniem samego siebie. Ten sezon jest i tak przegrany, więc Datro od 1 minuty powinien za Havertza wyjść w następnym meczu, w dodatku jeszcze Felix wraca. Ostatnio dostałem 15 minusów jak napisałem ze Potterowi może braknąć charakteru żeby to ułożyć. Przeprosić Tomka, zapomnieć o sprawie i niech ułoży ten bajzel.

blue1
komentarzy: 813
03.02.2023 23:13

Mam nadzieję, że zaczniemy lepiej organizować się przy kontrach i częściej korzystać z tego wariantu ofensywnego. Mamy szybkich skrzydłowych, Enzo, który potrafi odebrać piłkę i dobrze ją rozgrywa, Jamesa błyskawicznie podłączającego się do ataku, Silva i Badiashile potrafią posłać dobrą długą piłkę, na pewno możemy zaskoczyć tym przeciwnika. Szkoda, że Fofana nie zdobył bramki, bo dobrze się pokazał i widać fizycznie jest mocny, przepychał rywali i walczył o każdy centymetr boiska.

The blus
komentarzy: 15
03.02.2023 23:13

No panie Potter jeszcze trochę i może ktoś stracić cierpliwość jak tak dalej pójdzie .

ChelseaGol
komentarzy: 4174
03.02.2023 23:12

Zapominamy o top4,co wy z tą LM?
Chcąc grać w LM trzeba grać,u nas drużyna jest w budowie,i budowa trwa,nic samo się nie zrobi,sytuacji kreujemy mało to fakt ale Havertz miał słupek i to z dobrej okazij,on się nie zmieni,on dalej gra na ile mu przeciwnik pozwoli,niestety.
Brakuje zrozumienia,brakuje zagrania,tak jest jak się dokonuje zmian w środku sezonu ale te zmiany były potrzebne.
Bardzo liczyłem na 3 pkt,jest 1 pkt i trzeba go szanować,niestety tak wygląda sytuacja nasza.
Potter ponownie słabo z wyjściową 11-stka,Havertz powinien zejść za niego Datro,Ziyech schodzi wchodzi Sterling a zostaje Mundryk,a Potter Ziyecha zostawił,przecież widać że Ziyech jest u nas na siłę,był jedną nogą po za klubem.

kubacfc95
komentarzy: 116
03.02.2023 23:11

Ja bym zapytał o jedno - a mianowicie jaki jest pomysł naszego trenera na grę ? Ok obrona dzisiaj bardzo solidnie mecz na zero z tyłu (Badiashile i Silva na prawdę fajna para stoperów plus Kepa niezły jego mecz).
Ale jak my gramy z przodu ? Ja nie jestem w stanie zrozumieć, że mając tak technicznych zawodników gramy lagę na Havertza...
Powtórzę to co już kiedyś tu pisałem, że dla Pottera to są za wysokie progi. Szkoda bo fajny chłop ale dla przeciętnych drużyn gdzie nie ma większej presji na wynik. Zwolnienie Tuchela to strzał w stopę...

Szpadlolajzer
komentarzy: 60
03.02.2023 23:23

A jaki pomysł na grę ofensywną miał ten wspaniały i skrzywdzony Tuchel od grudnia 2021?

Szpadlolajzer
komentarzy: 60
03.02.2023 23:11

Chelsea w ostatnich 12 meczach strzeliła 4 bramki, wspaniały jest to czas w historii klubu, mam nadzieje że zapomnę go szybko... Ale następnym meczu obowiązkowo Felix za Mounta (i Mejson głęboko na trybuny), Fofana za Havertza i Chilwell za Cucu i jakoś to będzie, powoli ale do przodu.

adam_cfc
komentarzy: 100
03.02.2023 23:08

Na plus obrona, Enzo, młody Fofana też widać że walczył i starał się ( gdyby podał do Havertza byłby gol), Madueke też spoko. Potrzeba czasu aby to wszystko zgrać.
Szkoda kolejnych straconych punktów ale trudno, żyje się dalej i czekamy na mecz z WHU. Oby było już lepiej :-)

Kris1978
komentarzy: 890
03.02.2023 23:06

Niestety havertz niech wraca do bundesligi bo tylko ta liga to jego poziom, zyijech tradycyjne bezproduktywny, mount już od kilku meczy powinien siedzieć na ławce,jakim cudem Potter go wystawia tego nie wiem, cucurella to porażka jest słaby nie nadąża wrócić traci bardzo dużo piłek, Enzo spoko ale ten skrzydłowy z psv fajnie zagrał, mudryk nic nie pokazał ale to można wybaczyć ,środek obrony top

PiterSAW
komentarzy: 1124
03.02.2023 23:05

Havertz i Cucu koniecznie poza skladem na nastepne mecze. Jedyne co oni pokazuja to jak nie grac. Juz od dawna ciezko sie patrzy na to co pokazuja na boisku

Wojtas
komentarzy: 3125
03.02.2023 23:03

Następny mecz poproszę by Felix albo Fofana zagrał za Niemca z numerem 29 na koszulce .

Chelsea1905
komentarzy: 421
03.02.2023 22:59

Sprzedajmy tego przereklamowanego Niemca o imieniu Havertz bo nie da się ba gościa patrzeć gość zapadł w niedźwiedzi sen i marzy ,ale niewiadomo.o czym.

adam_cfc
komentarzy: 100
03.02.2023 23:04

On ma na imię Kai a nie Havertz

Chelsea1905
komentarzy: 421
04.02.2023 08:19

Niedługo zapytamy Kai idziesz z tego klubu.Chłopak jest oderwany od rzeczywistości od zdobycia bramki dajacej nam Champions League więc czas się pożegnać.

FanTheBlues
komentarzy: 3022
03.02.2023 22:59

Wstydu ciąg dalszy.Tyle kasy wydanej,a nadal nie ma kto strzelać goli.Powiedzmy sobie szczerze,ten remis jest jak porażka,takimi wynikami top 4 nie ugramy.Jedyny plus z tego meczu to dobry występ Enzo.Całe szczęście że w następnym meczu wraca już Felix

Chelsea ?
komentarzy: 1590
03.02.2023 23:06

Top 4 to już dawno odjechało teraz jak Newcastle wygra ma 12 punktów przewagi jak jeszcze można by liczyć że wpadną w kilku meczach to my musielibyśmy wygrywać wszytko co u nas jest nie możliwe

borucCFC
komentarzy: 32
03.02.2023 22:58

Havertz won do Bayernu, paralityk bezjajeczny. Zyiech tradycyjnie, zatrzymanie i wrzuta na pałe z lewej nogi. Fofana w następnym meczu w 1 składzie koniecznie,

Wojtas
komentarzy: 3125
03.02.2023 22:57

Klasyka , mało strzelamy ale i nie tracimy bramek . Duet Badiasihile i Silva rośnie nam w siłę , ofensywa bardzo rozczarowuje. Enzo według mnie zrobił bardzo dobre wrażenie . Zaczęliśmy w drugiej połowie naciskać na Fulham a powinniśmy ich przez 90 minut . Cytując klasyka ,, Niby człowiek wiedział a jednak się łudził " Dobranoc .

Trunek
komentarzy: 572
03.02.2023 22:56

Gracz meczu - POTTER!!!

Chelsea ?
komentarzy: 1590
03.02.2023 22:55

Jak zwykle strata punktów szkoda gadać a havertza to ja nie wiem co on tu jeszcze robi

Maki321
komentarzy: 295
03.02.2023 22:55

Jak czytam komentarze to mam beke, bo wy uważacie że oni się zgrają w 2 tygodnie XDDD

Kris
komentarzy: 53
04.02.2023 00:11

Brawo-jedyny mądry komentarz. Ludzie ogarnijcie się, drużyna przenicowana do spodu. Połowa składu praktycznie wymieniona. A wy myślicie, że jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki nagle wszystko się odmieni. To nie jest FIFA 2023, tylko zespół ludzi, który musi zrozumieć taktykę i się zgrać. Widocznie nigdy nie graliście w piłkę nożną na przyzwoitym poziomie. Tylko teoretyzujecie i dajecie dobre rady kogo zwolnić a kogo dać do składu.

Kris1978
komentarzy: 890
04.02.2023 00:53

Wejdź na stronę kanonierzy pl to będziesz wiedzieć że oni już powinni grać zajebiście bo zostali kupieni za duże pieniądze - normalnie beka z tych frajerów

Nasza strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

close