Fot. własne

Nowy rok, stare problemy. Bezbarwna gra i rozczarowująca strata punktów. Nottingham Forest 1:1 Chelsea

Autor: Mateusz Ługowski Dodano: 01.01.2023 19:21 / Ostatnia aktualizacja: 01.01.2023 19:21

Po pokonaniu Bournemouth kibice Chelsea mieli nadzieję na drugie z rzędu swojej drużyny. Niestety, The Blues po słabej grze jedynie zremisowali 1:1 ze znajdującym się w strefie spadkowej Nottinghamem Forest.


Tak jak można było tego oczekiwać, Chelsea przeważała nad rywalami już od pierwszych minut. The Blues mieli wyraźną przewagę w posiadaniu piłki, ale rzadko dochodzili do sytuacji strzeleckich.


Zawodnicy Nottinghamu Forest cofnęli się do obrony, ale wyprowadzali groźne kontrataki. Po jednym z nich nieprzyjemne uderzenie lewą nogą oddał Brennan Johnson, ale Kepa Arrizabalaga bez trudu zatrzymał piłkę.


Solidna gra w wykonaniu Chelsea sprawiła, że udało jej się objąć prowadzenie. W 16. minucie Christian Pulisic zagrał w pole karne. Piłka odbiła się od nogi Willy'ego Boly'ego i trafiła w poprzeczkę, a bardzo dobrym rozeznaniem wykazał się Raheem Sterling, który stał dokładnie tam, gdzie trafiła piłka. Anglik bez trudu skierował ją mocnym uderzeniem do bramki.


Po tym trafieniu przewaga Niebieskich stała się jeszcze bardziej wyraźna. Zawodnicy Grahama Pottera mieli dużą przewagę w posiadaniu piłki, momentami wręcz przytłaczającą, ale rzadko dochodzili do sytuacji strzeleckich. Tempo rozgrywania akcji nie było jednak najwyższe.


Do końca pierwszej części spotkania wynik nie uległ zmianie. The Blues po spokojnej grze utrzymywali skromne prowadzenie.


W drugiej połowie obraz spotkania uległ zdecydowanej zmianie. Nottingham Forest zaczęło grać o wiele odważniej i często atakowało bramkę The Blues. Groźny strzał oddał Brennan Johnson, ale Kepa po raz kolejny zaliczył udaną interwencję.


Kilka minut później gospodarze ponownie byli bliscy wyrównania. Bardzo mocny strzał zza pola karnego oddał Morgan Gibbs-White, ale piłka trafiła w poprzeczkę.


Po nieco ponad godzinie gry The Reds dopięli swego i strzelili wyrównującą bramkę. Po dośrodkowaniu z rzutu rożnego Willy Boly zgrał piłkę do Serge'a Auriera, a ten przyjął ją na klatkę piersiową i dobrym uderzeniem zdobył bramkę. Gol ten był efektem bardzo dobrej gry piłkarzy Nottinghamu Forest od początku drugiej połowy.


Chelsea nie potrafiła złapać drugiego oddechu i odzyskać przewagi. The Blues podejmowali co prawda próby ataku, jednak były one bardzo nieśmiałe. Niebiescy w zasadzie nie oddawali strzałów na bramkę rywali i nie stwarzali zagrożenia w ich polu karnym. Z kolei piłkarze Nottinghamu Forest nie opadali z sił i niestrudzenie stawiali czoła rywalom, nie tylko dobrze grali w środkowej strefie boiska, ale także szukali drugiej bramki.


W końcówce spotkania Chelsea nerwowo szukała zwycięskiej bramki, ale jej starania nie powiodły się. Tym samym The Blues nie zdołali odnieść drugiego z rzędu zwycięstwa i jedynie zremisowali z Nottinghamem Forest 1:1.


Nottingham Forest 1:1 Chelsea (0:1). Bramki: Aurier 63' – Sterling 16'


Nottingham Forest: Henderson; Aurier, Worrall, Boly, Lodi; Yates, Freuler, Mangala (Colback 78'); Johnson (Surridge 82'), Awoniyi (Williams 88'), Gibbs-White


Chelsea: Arrizabalaga; Azpilicueta, Koulibaly, Thiago Silva, Cucurella; Zakaria (Kovačić 61'), Jorginho (Ziyech 72'); Pulisic (Chukwuemeka 87'), Mount (Aubameyang 73'), Sterling (Gallagher 73'); Havertz


Źródło: własne

Aby móc dodać komentarz musisz się zalogować lub zarejestrować, jeśli wciąż nie posiadasz u nas konta.

mj1991
komentarzy: 515
04.01.2023 13:29

Rzygam już tym wydawaniem pieniędzy. We wszystkim trzeba mieć umiar i moim zdaniem da się zrobić to w bardziej PR-owo przyjazny sposób. Tu 130, tu 80 na Murdyków. Bardzo mi się to nie podoba, ale cóż, nie mój cyrk i nie moje małpy.

ChelseaGol
komentarzy: 4498
04.01.2023 19:09

Spokojnie z tymi wydatkami,Fabrizio Romano podał nie dawno że NIE ma w dalszym ciągu porozumienia z Benficą odnośnie Fernadeza,drugie spotkanie w ciągu 48 h i nie ma w nadal porozumienia.

Uważam że może negocjacje upadną,130 miln.za zawodnika młodego z dużym potencjałem,nieeeee...80 miln.to spora kwota a co mowa o 130 miln.

Podobno chcemy zapłacić w kilku ratach aby nie naruszyć finansowe fair play, ciekawe to jest...

Mnie zastanawia kto chce Enzo Fernadeza?
Todd czy Poterr,kto jest bardziej za tym transferem?
Jak Todd to Poterr nie będzie miał za wiele do powiedzenia w klubie,a przypominam że nasz właściciel chciał sprowadzić Ronaldo ale Tuchel go nie chciał.
Tuchel czuł że Ronaldo nam nie pomoże za wiele a właściciele naszego klubu liczyli na coś więcej,na rozgłos,że nasz klub sprowadza Ronaldo.

To mnie bardzo ciekawi,wogole przed jutrzejszym meczem z City lub bardziej po meczu sprawdzimy na ile nasi właściciele dążą zaufanie Poterra,zobaczymy jak my wypadniemy na tle City,czy Guardiola nas na SB przypadkiem nie pogrąży całkowicie.?
To będzie ciekawy wieczór na SB..

ChelseaGol
komentarzy: 4498
04.01.2023 08:46

Ostatnie 3 mecze nasze z City to 3 porażki,i nie strzeliśmy żadnej bramki w tych 3 meczach.

A już oczywiście podchodzę do tego z dystansem,kibice wielu klubów piszę że City zrobi w jutrzejszym meczu z naszej drużyny wielkie sitko.
Nie mniej jednak co do meczu to nie wierzę w to że mamy tyle siły w nogach aby biegać za City 90 min.

Jak już co,liczę na niemoc ze strony zawodników City,to nas może uratować,przecież już wiadomo że wyjdzie w 95% taką samą jedenastką na City jaką graliśmy przeciwko NFO.
Tu żadnego zaskoczenia nie ma,na domiar złego,w niedzielę gramy też z City w pucharze a już nas City w tym sezonie z pucharu wyeliminował.

Jest źle,przerwa spowodowana MŚ nie pomogła nam w żaden sposób,jak nie graliśmy nic tak nie gramy nic.
Zastanawiające jest że my nie mamy siły biegać 90 min.na tle słabszego przeciwnika a inne drużyny z Premier League biegają jak nakręceni.
Arsenal-Newcastle tak było,Brighton wczoraj na tle Evertonu biegał jakby grali finał,każdą drużynę którą się ogląda wygląda o niebo lepiej.

ChelseaGol
komentarzy: 4498
04.01.2023 08:26

Datro Fofana jest naszym zawodnikiem czy jeszcze nie?
Żadnego oficjalnego ogłoszenia nie widziałem.

chelsefan
komentarzy: 2786
04.01.2023 16:15

Tak sa juz z nami d.fofana i g.slonina.

chelsefan
komentarzy: 2786
03.01.2023 22:01

To juz chyba frank konczy na dobre kariere w pl.

ChelseaGol
komentarzy: 4498
04.01.2023 04:45

Być może,zwolnią go z Evertonu to zostanie 2 razy z Premier League zwolniony a tym czasem Arteta trzyma się Arsenalu.

ChelseaGol
komentarzy: 4498
03.01.2023 21:45

10 pozycja dla naszego zespołu to jest adekwatne miejsce do obecnej formy jaką prezentujemy.
To co grają inne zespoły tu mam na uwadze takie Newcastle,zespoły słabsze od naszej drużyny które tego grają,próbują coś grać,atakują,nie kalkulują,nie patrzą jaki jest wynik,tylko biegają i grają aby pokazać przeciwnikowi kto tu rządzi.
W naszym zespole nie ma nic,nie ma pressingu,nie ma biegania,nie ma chęci biegania,przecież my nie mamy umiejętności wykonania akcji z boku boiska aby taki Pulisic wszedł w pole karne przeciwnika i podał piłkę przed pole karne do kolegi z zespołu lub podał piłkę do napastnika na krótki słupek:)
Nie wspomnę o grze środkiem boiska,tam to już całkowicie bez polotu gramy i bez elementu zaskoczenia,plus brak strzałów za pola karnego..
Wiecie co Panowie,można pluć i gadać co się chce na nasz zespołu,co będzie to będzie tak najłatwiej jest napisać ..ALE..Mi jako że oglądam Chelsea od 2003 r.nie jest w sposób ludzki do śmiechu.

Nie patrzę że gramy w czwartek z City,bo co to ma za znaczenie tak naprawdę z kim gramy?
Z City,MU czy nawet z Newcastle,bez znaczenia,bo jak nam do gardeł rzuca się NFO,przez 45 min.nie oddaliśmy ANI JEDYNEGO CELNEGO STRZAŁU to każda lepsza drużyna z którą mielibyśmy grać w czwartek to samo z nami zrobi.

Tym bardziej taka drużyna jak City.

DomiMate
komentarzy: 248
03.01.2023 23:20

Wydaje mi się, że naszym chłopakom brakuje motywacji i chęci do gry, a i morale są beznadziejne. Wystarczy strzelić nam jedną bramkę a głowy spuszczone w dół i biegają od niechcenia. Dlaczego np. taki Sterling, który grał pod Guardiolą miałby słuchać się Pottera

ChelseaGol
komentarzy: 4498
03.01.2023 21:11

Właśnie w tym momencie przy prowadzeniu Brighton-Everton spadliśmy na 10 miejsce w tabeli Premier League.
A nasz mecz będzie w czwartek przeciwko City.
Zapowiada się na chwilę obecną nie za kolorowy koniec tygodnia dla nas.

Garden
komentarzy: 699
03.01.2023 16:09

Podobno Potter dostał dwa mecze na obronienie posady... Te dwa mecze to City u siebie w lidze i City na wyjeździe w FA Cup! Chyba się zegnamy

ChelseaGol
komentarzy: 4498
03.01.2023 13:16

Dziś dobry mecz będzie Arsenal-Newcastle,może dużo w tym meczu być zwrotów akcji..:)

Pan Magiczny
komentarzy: 658
03.01.2023 12:15

Dobrze, że Kepa w formie bo inaczej nie wywieźlibyśmy punktu...

Chelsea ?
komentarzy: 1758
03.01.2023 11:28

Ktoś tu bardzo dawno temu pisał że skończymy poniżej 10 miejsca został wyśmiany ja też w to nie wierzyłem ale teraz się z nim zgadzam

eden1905
komentarzy: 1496
03.01.2023 13:31

Chujowy sezon może się zdarzyć zawsze. Tylko przypomnę:

14/15 - mistrzostwo
15/16 - 10 miejsce
16/17 - mistrzostwo

eden1905
komentarzy: 1496
03.01.2023 13:33

Ktoś też tu pisał, że do jesieni Arsenal będzie za Nami w tabeli :]

ChelseaGol
komentarzy: 4498
03.01.2023 08:03

Enzo Fernandez bliski naszego klubu za bagatela 127 miln.chociaz może kwota wynieść mniej,płacone to ma być w ratach.

A dla przypomnienia jak nieeeestetyyy przegramy z City plus Brighton wygra swój mecz możemy wylądować na 10 MIEJSCU w Premier League.
Pozycje w tabeli nie obarczam w 100%Poterra bo drużynę przygotowywał Tuchel.
Nie mniej jednak wracając do transferu Fernadeza czy to nie jest chore płacą tyle za takiego zawodnika?
100 miln.czy 127 miln.to w tej kwocie mielibyśmy 2 zawodników?

Wczoraj oglądałem Bred-liverpool i wiecie że Liverpool przegrywając mecz 1:3 grali lepiej niż my z NFO.
Tylko my mieliśmy wręcz cudem remis 1:1 A Liverpool 0 punktów.

Uważam że o top4 w tym sezonie będzie baaaardzooo trudno z dwóch powodów?

1.Nie poprawiamy się za wszelką cenę pod względem gry.
2.Przeciwnicy są w dobrej formie i to będzie dla nas najgorszy element.

kazikx
komentarzy: 20
03.01.2023 11:51

Za Fernandezem przemawia fakt, iż u progu kariery jest Mistrzem Świata.
Katar z pewnością go zbudował: gra u boku Messiego, duże oczekiwania i presja, którą wytrzymał, finalny sukces.

Zgadzam się jednak, że to chore pieniądze.

chelsefan
komentarzy: 2786
03.01.2023 13:40

Pieniadze ogromne ale ten chlopak jest nam potrzebny . mam nadzieje ze to bedzie taki bruno z newcastle albo xhaka. To jest nasza ostatnia deska ratunku. Jedynie w miare daje rade w srodku pola jorghi ale to za malo zeby utrzymac druzyne w formie. Reszta srodkowych pomocnikow na czele z kova nie dojezdzaja w tym sezonie.

JakubKuba
komentarzy: 50
02.01.2023 23:24

Admin co z tymi obrazkami !?

eden1905
komentarzy: 1496
03.01.2023 02:03

Pisał, że ich nie stać na paczki jakieś

Mrtoom
komentarzy: 38
02.01.2023 19:21

Jak ja kocham wylewanie tych żali. Ciekawe gdyby teraz nie miejscu Pottera był by Tuchel, ciekawe czy byście inaczej pisali ? Raczej wątpię pewnie było by takie same wylewanie żali i zwalnianie trenera. Nie chce bronić Pottera ale też nie chce krzyczeć żeby go zwolnić. Gość przejął klub w trakcie sezonu, co dla mnie jest naprawdę imponujące ponieważ raczej mało który trener by się na to zgodził. Kryzys jest u nas już od dawna tylko wcześniej nie był aż tak widoczny, to wszystko zbierało się i zbierało aż w końcu wykipiało i niestety musimy przygotować się na ciężki okres, nie mam tu na myśli dni czy tygodni tylko raczej miesięcy lub lat. Mamy konsekwencję zmieniania co chwilę trenera i robienia masy transferów pod wizję zarządu a nie trenera. I w taki sposób jesteśmy w punkcie w którym jesteśmy gdzie mamy masę niepotrzebnych piłkarzy i nie mamy nawet swojego stylu. Więc krzyczenie żeby zwolnić Pottera jest bez sensu ponieważ było by to w naszym starym stylu od którego musimy odejść a ponadto aspekt finansowy, mówienie że trzeba było zachować Tuchela bo miał charyzmę a czy to coś zmieniało za Tuchela też graliśmy słabo pod koniec jego rządów. Gadanie że potrzebujemy dużych transferów , dużych nazwisk ? Który ostatni transfer tak naprawdę nam wyszedł ? Kupujemy zawodnika za sporą kwotę na którym na dzień doby ciąży to że ma od zaraz grać i gwarantować nam punkty a tu jak zwykle przykra niespodzianka ponieważ gość nie radzi sobie z presją, z ligą lub kwotą za jaką został kupiony. Tak naprawdę zamiast znowu kupować za 80 milionów kolejną gwiazdę która „ma nas zbawić” wolę obecną politykę czyli kupić paru młodych zawodników za 10 – 15 milionów i bez presji dać czas żeby im się pokazać. Ja osobiście mam nadzieję że Potter to powoli ogarnie i zmieni się nasze podejście. Potrzeba nam tylko czasu i cierpliwości

DomiMate
komentarzy: 248
02.01.2023 19:46

Przecież Tuchel też przejął drużynę w opłakanym stanie, a był w stanie wyciągnąć 2x top 4 podobnym składem. A co do słabej gry, pod koniec jego rządów problem był z sankcjami, niektórzy zawodnicy nie byli pewni swojej przyszłości w klubie szukali alternatywy, przecież Tuchel sam o tym wspominał w jednym z wywiadów. Tomek zbudował jeden z najlepszych bloków defensywnych w PL ,po czym to wszystko się rozpadło do tego kontuzjowane wahadła które były kluczowe. Później mamy kwestię okna transferowego i skąpstwa ? Tadka Raphinia Kounde De ligh/jong skończyło się na szybkim kupowaniu tego co było, a teraz nagle 150baniek za młokosa który błysnął na MŚ i jest nie pewny w PL, czemu nie mogliśmy wyłożyć tych 100baniek których oczekiwał Juventus ? Tuchel nie został zwolniony przez złe wyniki tylko na widzi misie Tadka. Smutna prawda jest taka że w rękach Jankesa czarne chmury nad nami skończymy niczym MU tylko zamiast Sancheza/Pogby będą Fernandezy itp BTW jeżeli faktycznie nie chcą przedłużyć kontraktu z Jorginho a chłop gra 1 skład zamiast już młodych ogrywać w jego miejsce to może być ciekawie

yarexq V2
komentarzy: 1791
02.01.2023 23:00

@Mrtoom Nie, skład którym Chelsea wygrywała LM i awansowała do niej nie był podobny do tego czym dysponuje teraz. Środek obrony był o wiele mocniejszy (Christensen i Rüdiger, a teraz niewypał K2 i szklany Fofana), miał Chilwella sprzed kontuzji a wielu zawodników było w o wiele wyższej formie od ich obecnych wersji (Mount, Mendy i inni). I fakt, zbudował najlepszy blok defensywny, ale na początku, bo potem to zaczęło się psuć, a sam Tuchel mimo łamliwości Jamesa i Chilwella nie potrafił wprowadzić innej taktyki i na kluczowych pozycjach dla taktyki grał dziadziuś Azpilicueta i drewniak Alonso. Natomiast nazywanie Boehly'ego skąpcem to chyba największa abstrakcja jaką ostatnio przeczytałem - czy skąpy właściciel wydaje jakieś 200 mln z tego co się orientuję na piłkarzy, a teraz dopina w środku sezonu Enzo za 130 mln i Badiashile'a za 35? Raczej wątpię. To właśnie Boehly i jego działania są jedyną rzeczą związaną z Chelsea na które można patrzeć i patrzeć, bo to on ogarnął ludzi do sztabu skautingu i stara się rozwinąć coś, co za Abramowicza nie istniało. Dodatkowo Tuchel ZOSTAŁ zwolniony za złe wyniki - przepieprzył prawie ogromną przewagę nad Tottenhamem i Arsenalem, a drużyna od początku roku grała piach. Jak można w ogóle uważać, że gra Chelsea była akceptowalna, ta drużyna się w ogóle nie rozwijała.

kubacfc95
komentarzy: 120
02.01.2023 19:07

Oglądam mecze Chelsea praktycznie regularnie od 2010 roku - raz było dobrze raz było gorzej ale nie widziałem tak bezradnej i miałkiej drużyny jak w tym roku. Mam nadzieje że to okres przejściowy ale nie wydaje mi się ze Potter może być odpowiednią osobą na tym stanowisku. Tegoroczne okienko transferowe to dramat. Sterling, Koulibaly i Cucurella to cienie zawodników z poprzednich drużyn. O Aubameyangu nie wspominam wcale :)

Chelsea ?
komentarzy: 1758
02.01.2023 18:43

Spokojnie teraz 2 wpierdol** od city kibice tego nie wytrzymają i powinnien zostać zwolniony a jak nie to już na zwolnienie nie ma co liczyć

panasonic14
komentarzy: 141
02.01.2023 15:49

Graham Potter nie ma odpowiedniej mentalności do prowadzenia takiego klubu , z tą polityką trzeba będzie latami czekać na sukcesy tu nie ma czasu na spokojne budowanie drużyny tu trzeba grać. Brak LM w takim klubie jak Chelsea to katastrofa jak się nic nie zmieni skończymy na środku tabeli tam gdzie było Brighton.

yarexq V2
komentarzy: 1791
02.01.2023 14:49

Widzę, że niektórym na wspominanie Tuchela się wzięło. Chcę tylko przypomnieć, że Chelsea tak naprawdę od grudnia 2021 / stycznia 2022 wpadła w kryzys w lidze, z którego nie wyszła do dziś i prawie zapłaciliśmy za to miejscem w Lidze Mistrzów. Drużyna nie zrobiła między grudniem a końcem sezonu ŻADNEGO postępu. Nie mówiąc też o graniu tymi samymi zawodnikami. Domyślam się, że fajnie Tuchel mówił na konferencjach, jak to trzeba wygrywać i w Chelsea trzeba wygrywać, ale niestety czyny za tym nie szły - dostał w trabę w 3 z 4 finałach. Zwolnienie go było decyzją trafną, czy komuś się to podoba czy nie, danie natomiast okienka transferowego i transferów skrojonych pod niego było już głupotą, ale pewnie Boehly uważał, że taki Aubameyang jest użyteczny, bo trochę goli w LL strzelił. Pottera tak szybko nie zwolnią, bo jedno, że na rynku nie ma nikogo ciekawego (ograniczmy propozycje typu Pochettino proszę), a drugie, że zwolnienie go będzie znakiem w stronę świata i w stronę zawodników, że Chelsea się nie zmienia i dalej tu nie będzie żadnego projektu (projektu który obecnie jest realizowany, który ściąga takich zawodników jak Badiashile, który odrzucił zakusy United czy Enzo). Prawda jest taka, że z obecną kadrą nie ma o co się bić - w pomocy nie ma praktycznie żadnego kreatywnego pomocnika (skończmy z tym namaszczaniem Mounta na nowego Lamparda), na prawej obronie musi biegać dziadek o którego przedłużenie zabiegał sam Tuchel, za którym się tak teraz płacze.

yarexq V2
komentarzy: 1791
02.01.2023 14:52

A no i jeszcze bym zapomniał o tym jak Potter musiał ratować Ligę Mistrzów, bo Tuchel postanowił zostawić Chelsea w grupie. Pewnie z nim byśmy byli w tym momencie jeszcze niżej, nie mówiąc o braku awansu z grupy xd

Garden
komentarzy: 699
02.01.2023 15:40

Brawo, głos rozsądku... Mam podobne zdanie, za to co się dzieje teraz w klubie w dużej mierze odpowiedzialny jest Tuchel, nie pozbywał się szrotu, a nawet dokupował, do tego nie przygotował drużyny do sezonu. Potterowi należy dać czas, nawet kosztem zawalonego sezonu i vhusteczkowej gry, próbuje budować na zgliszczach Tuchela, dajmy mu czas, chociaż 1 sezon.

mj1991
komentarzy: 515
02.01.2023 15:51

Szrot idzie też w jakiejś mierze na konto Mariny i Czecha. Nie tylko Tuchela. To, że Loftusy-Cheeki tutaj są czy Gallaghery to tylko dlatego, że chcieliśmy mieć kadrę wyrobników kosztem wpuszczania akademii. Kadra powinna być szczuplejsza, ale bardziej jakościowa i najlepsi z akademii grzać miejsce takich RLC czy Gallagherów. Jest od lat ten sam systemowy błąd.

Garden
komentarzy: 699
02.01.2023 16:11

RLC ok, nie ta liga, ale taki gallagher to jest kawał grajka.

yarexq V2
komentarzy: 1791
02.01.2023 18:00

@Garden To też w moim odczuciu nie jest do końca OK postawienie sprawy. Tuchel to bardzo dobry trener, wygrał LM po tragicznym rozpoczęciu sezonu przez Lamparda, zasłużenie potem został zwolniony, ale jednak nie do końca on odpowiada za to bagno jakie tu się dzieje. To przez Marinę tak naprawdę i jej skąpienie na kontraktach Rüdigera czy Christensena spowodowało, że trzeba było panicznie rzucić groszem na wzmocnienia. Jakby kadra nie była w tak opłakanym stanie to niewykluczone, że wyglądałoby to lepiej, a jak skończyło to wszyscy wiemy - skończyło na zawodzącym K2 i szklanym Fofanie, podczas gdy przynajmniej Rüdiger powinien zostać.

ChelseaGol
komentarzy: 4498
02.01.2023 14:09

Czytam komentarze i ja się dołączę do dyskusji.
Tuchela nie zatrudniał Todd,został właścicielem wiele zmieniło się na zapleczu drużyny,to i zmienił trenera.
Poterr w Brighton robił rzeczy po za plan,Guardiola go zawsze chwalił,MU miał moment gdzie spoglądali na Pottera,to ciekawy trener,tylko niestety staje się ofiarą słabych wyników.
Oczywiście został zatrudniony w złym momencie,ale też jako trener Brighton zostawił drużynę w trakcie sezonu biorąc naszą ekipę po Tuchelu która grał od okresu przygotowawczego bardzo słabo,przedewszystkim w kratkę.

Jak będzie z Potterem to tylko właściciele wiedzą,ja go nie bronie w 100% bo graliśmy średnio z Wiśienkami ale była wygrana 2:0 są 3 pkt?Są..
Przeciwko NFO mógł postawić w ataku na kogoś młodego z akademii,niestety nie zrobił tego,a w meczu sparingowym w trakcie MŚ graliśmy z AV,przegraliśmy 0:1 Ale Poterr był zachwycony młodzieżą w tym meczu.
Dlaczego przychodzi mecz i Poterr nie stawia na młodych zawodników?

To teraz po tak tragiczny meczu z NFO 1:1 Poterra postawi na 1/2 zawodników młodych przeciwko City:)?..
W czwartek przeciwko City powtórzymy taki mecz jak NFO to do przerwy może być po meczu i będzie 3:0 np.dla City.
Panowie jak nasz zespół nie umie zdominować NFO drużynę że strefy spadkowej,to jak możemy myśleć realnie o punkty przeciwko City:)
Czekam na ten mecz bardzo,bardzo jestem ciekawy czym zaskoczy nas drużyna i Poterr.

mj1991
komentarzy: 515
02.01.2023 15:48

@chelseagol nie to jest problemem. Wyobraź sobie, że rządzisz klubem, masz swoją wizję, ale problemem jest trener, który cię wkurza, mimo że jest wybitny. Todd zachował się jak Boniek w PZPN - chce mieć szkoleniowca, który mu nie fiknie i będzie go trzymał pod pantoflem.

mj1991
komentarzy: 515
02.01.2023 13:24

Tomek chciał De Ligta - dostał Koulibaly'ego, chciał De Jonga - dostał Zakarię, chciał Raphinhę - dostał Sterlinga, nie wiem czy tak bardzo chciał Cucurellę, który nagadał Boehly'emu samych dobrych rzeczy o Potterze. Było spięcie o CR7, którego Tuchel nie chciał, a którego chciał Tadek. Wiele małych aspektów zadziałało, no i Lukaku też.

mj1991
komentarzy: 515
02.01.2023 13:27

Gdyby przyszedł Raphinha - wątpliwe, że przyszedłby Sterling. Kounde/De Ligt by wykluczyli Koulibaly'ego. Fofanę i Cucurellę mógl chcieć, bo odszedł Christensen, Alonso i Emerson, co do Zakarii to przecież kręciliśmy się wokół De Jonga, Zakaria przyszedł jako zapchajdziura. To okienko mogło się potoczyć zupełnie inaczej. Plus problemy Tomka z Wernerem i kapusiostwo Lukaku zrobiło swoje. No i temat CR7. Za wiele różnic dwóch mocnych charakterów. W końcu jeden, który ma władzę, nie wytrzymał. Tak mogło być.

Chelsea1905
komentarzy: 464
02.01.2023 12:59

Aż strach pomyśleć co będzue z City!!!! A może zagramy wreszcie z jajami i pokażemy ba co nas stać.

Aizen
komentarzy: 7
02.01.2023 13:02

Nie ma co się nastawiać na nie wiadomo na co będzie to gładka przegrana naszych city z podstawa nas zajedzie.

Kamillo3333
komentarzy: 87
02.01.2023 12:23

Ostatnio ukazał się nowy wywiad z lukaku który moim zdaniem rzuca nowe światło na kulisy zwolnienia Tuchela, chłop przyznał się że nakapował na Tuchela Toddowi że nie pracuję się mu dobrze z trenerem i chce odejść Todd to zaakceptował i pozwolił mu na ucieczkę, i to ze lukaku jest śmieciem najemnikiem i do tego kapusiem to jedno ale Toddowi musiała zaświecić się lampka pewnie że Tomek jest konfliktowy i może być z nim ciężko więc postanowil na kogoś łagodniejszego w swoim podejściu do zawodników i tak mamy Pottera chłop który zdał studia psychologiczne i tak dalej i tak dalej ale czy ma mentalność Chelsea i to udźwignie ? Na chwilę obecną wydaje się że nie ale potrzeba nam w końcu kogoś na lata i czy Potter jest tą osobą ? Sam nie wiem idziemy w nieznane

Wolnomyśliciel
komentarzy: 858
02.01.2023 12:58

Z Conte jakoś Lukaku się dobrze pracowało. Myślisz, że Conte był łagodniejszy ? :D

Bardziej bym obstawił, że do zwolnienia mogły się przyczynić też kwestie polityczne. Tadek reprezentuje USA i zachodnie biznesy. Niemców raczej nie lubi...

Kamillo3333
komentarzy: 87
02.01.2023 13:02

Fakt Cone to wulkan emocji ale im ta relacja mimo wszystko się układała Włoch chciał pracowac z lukaku już od wielu lat miał pomysł na niego i wystrzelił u niego więc lukaku też na tym zyskał więc tam to trochę inaczej wyglądało tomek mimo wszystko pomysłu nie miał na niego plus konfliktowy charakter i wyszło jak wyszło co do biznesów się nie wypowiem bo nie wiem może też tak być

mj1991
komentarzy: 515
02.01.2023 13:22

Kompletne bzdury z tymi Niemcami. Przecież handlujemy od lat z Lipskiem i wzieliśmy na dyrektora sportowego Niemca. Poszło o to, że Tadek miał inną wizję budowania drużyny, a Tomek inną.

Midnite
komentarzy: 1131
02.01.2023 20:03

Temperament to jedno. Ale sam Conte po kilku kolejkach w jakimś studio stwierdził, że Chelsea nie wie jak ma grać z Lukaku. Transfer bez wizji.

lampard08
komentarzy: 263
02.01.2023 10:52

Tylko może nas uratować zwolnienie trenera. Ten klub obecnie po prostu z nim umarł.

Nie zgodzę się , że bronić trenera ma fakt, że mamy dużo kontuzji.
Przecież za kontuzjowanego gracza wchodzi kolejny gracz. I to rolą trenera jest, to aby ten gracz był przygotowany i głodny walki o skład

Za Pottera nie działa nic, kompletnie nic.
Zespół zniszczony.

mj1991
komentarzy: 515
02.01.2023 11:01

Ale rozumiem, że dwa zwolnienia trenera idą do ksiąg rachunkowych, bo rok obliczeniowy to jest lipiec-czerwiec. Mało który klub zwalnia trenera 2 razy. To są po prostu gigantyczne koszty. Rozumiesz, że musimy zapłacić Tuchelowi cały kontrakt, tak samo musielibyśmy zapłacić Potterowi cała wypłatę do końca. Dolicz do tego apanaże nowego trenera i robi ci się płacenie kontraktu nowemu trenerowi + Potterowi i całemu jego sztabowi do końca + Tuchelowi + całemu jego sztabowi do końca. Wiesz ile to hajsu? Wtedy na pewno UEFA i FPP nas dojadą. Fajnie jest mówić z perspektywy komentującego, ale to wszystko musi iść do ksiąg.

lampard08
komentarzy: 263
02.01.2023 11:10

Jakby FFP tak naprawdę działało, to nas by już dawno nie było :D

Midnite
komentarzy: 1131
02.01.2023 20:05

Z drugiej strony w zespole są gracze, którzy prezentują ten sam mizerny poziom już pod trzecim menadżerem. Potter to nie czarodziej z filmu. Tutaj potrzeba zmian w kadrze.

mj1991
komentarzy: 515
02.01.2023 10:11

Pisałem wcześniej. U nas dobrych wujków, oprócz Ancelottiego, zawsze zwalniała szatnia. Sens dla nas ma tylko trener-zamordysta, bo za dużo jest rozpasania w tej ekipie. Jeśli ktoś musi przyjść, to z mocnym charakterem, ale obawiam się, że Boehly boi się kogoś takiego. Tuchel między innymi poleciał za to, że się stawiał Tadkowi.

Kamillo3333
komentarzy: 87
02.01.2023 12:34

Dokładnie to, dobry wujek może się sprawdzić w mniejszych klubach który nie ma takich aspiracji jak my, tutaj potrzeba kogoś z charakterem i charyzmą, obym się mylił i Potter w końcu zamknął nam mordy

ChelseaGol
komentarzy: 4498
02.01.2023 09:41

Ciekawostka,druga połowa z NFO-Chelsea.
Strzały-9/0.
Strzały w bramkę-3/0.
Dotknięci piłki w polu karnym przeciwnika-16/0.
Posiadanie piłki-54%/46%.
I jak my możemy myśleć o 3 pkt.mało tego,dobrze że mieliśmy wczoraj remis 1:1a nie przegraliśmy.

Chelsea ?
komentarzy: 1758
02.01.2023 09:41

Ale by to była piękna historia jak by nasz właściciel się pogodził z tuchelem a ten wygrywa z nami ligę mistrzów i jesteśmy w top 4

mj1991
komentarzy: 515
02.01.2023 10:24

A potem zadzwonił budzik!

Chelsea ?
komentarzy: 1758
02.01.2023 12:29

Ej ale pomarzyć można :)

kazikx
komentarzy: 20
02.01.2023 08:40

My w tym sezonie gramy jakbyśmy uczestniczyli w jakimś turnieju charytatywnym, gdzie wystarczy wyjść i pokazać się, a nie walczyć na całego. A przecież DNA tego klubu wyznaczała właśnie charakterność i wyrazistość, poczynając od właściciela Abramowicza, przez trenerów i zawodników.

Przy tak dużej konkurencji o top 4 strata punktów z beniaminkiem jest niewybaczalna.

ChelseaGol
komentarzy: 4498
02.01.2023 08:29

Wolnomysliciel-dlaczego gramy tak źle?
Moja opinia jest jasna,mówiłem już o tym,nasza drużyna jest słaba..FIZYCZNIE..

Wczoraj ile my walk o piłkę przegraliśmy,w drugiej połowie jak i w meczu przeciwko Bournemouth zagraliśmy bardzo słabo pod kątem fizycznym.
Wczoraj przez 45 min.drugiej połowy nie oddaliśmy ŻADNEGO STRZAŁU CELNEGO.
Panowie jaki kryzys musi być w zawodnikach żeby nawet z dystansu nie było komu strzelić celnie na bramkę?

Była tak długa przerwa związana z MŚ,miał Poterr czas na pracę z wieloma zawodnikami,nic to nie dało nam.
A przecież każda drużyna ma taką samą sytuację po MŚ.

Dochodzą kontuzje,wręcz to nie jest śmieszne tylko komiczne ile my mamy kontuzji,taki R James od 2019 r.opuscil z 80 ponad meczy związane z kontuzją.
To jest ogromny minus dla drużyny,ale czy kontuzje mogą być aż taką wymówka odnośnie tak słabej dyspozycji w zespole?
Oczywiście że nie,baaa dodam że zawodnik który czeka na swoją szansę liczy że przy dużej liczbie kontuzji dostanie szansę gry?
A tu Poterr od początku meczu nie stawia na żadnego młodego zawodnika,dlaczego inne zespoły,MU,CITY,Arsenal np.stawiaja na młodych zawodników.
Można?Oczywiście że można,w przegranym sparingu z AV Potter tak chwalił młodzież która w tym meczu grała,co do czego przychodzą mecze i żaden nie dostaje ani minuty gry.

Nie rozumiem tego,wiele rzeczy u nas leży,wiele,ale fizycznie wyglądamy tragicznie.
Wczorajszy mecz,1:1 to wynik słuszny jak ktoś widział jak gramy,ALE robisz wszytko aby próbować strzelić na 2:1 czy 3:1 a tymczasem nasza drużyna nie umiała kapletnie tego zrobić,nawet zmiennicy nie zrobili niczego dobrego,tyle mieliśmy czasu na odwrócenie losu meczu,ale jak mogliśmy odwrócić losy meczu jak my w pole karne nie umieliśmy się przedostać NFO.

W Czwartek mecz przeciwko City,nam siły na bieganie za zawodnikami City starczy na 15 min.wtedy będzie już tylko obrona w polu karnym.

Sliwka86
komentarzy: 75
02.01.2023 00:16

Każdy kto jest prawdziwym kibicem blues z krwi i kości jest wściekły że mamy taki sezon. Ja też mam ochotę wyrzucić telewizor za okno. Ale wstrzymajmy się sezon, jak ktoś wcześniej napisał i tak już jest na straty. Brakuje pomysłu na transfery brakuje, wydaje mi się że prezes myślał że przejął klub z dołu tabeli i będziemy szczęśliwi że kupujemy młodych wartościowych piłkarzy na przyszłość i każdy będzie szczęśliwy. Nie ku...waaaa. to jest THE BLUES !!! Młodzi są ważni ok, ale my potrzebujemy zawodników światowego formatu a nie małolatów, tu w każdym roku wymagana są wyniki a nie za pięć lat. No dobra ale rozwinąłem się może trochę nie potrzebnie. Dajmy im dokończyć sezon i miejmy nadzieję że to odpali jak w Arsenalu

GoldenBoy
komentarzy: 90
02.01.2023 00:03

Ze zwolnieniem to bym wstrzymał konie. Bo sezon i tak mamy już przegrany. United wygra u siebie z Wiśniami i będzie 10 pkt straty, więc co mu szkodzi dać popracować skoro jesteśmy pozamiatani?

Niech siedzi w tym bagnie i próbuje coś rzeźbić. Najwyżej po sezonie jak nie będzie ŻADNYCH oznak poprawy, to dziękujemy za współpracę i się rozchodzimy. Nie róbmy cyrku i memu z tego klubu że będziemy mieć 3 trenerów w jednym sezonie. Przecież to komedia jakaś.
Wypierdzielenie Pottera po kilku miesiącach będzie jasnym sygnałem dla pozostałych kumatych trenerów - nie warto się tu pchać bo nie dają popracować chociaż 1 roku.

Wolnomyśliciel
komentarzy: 858
02.01.2023 00:22

To nie prawda, że jest pozamiatane. Spokojnie można powalczyć o top4 tylko trzeba zacząć grać dobrze i skutecznie. Dziś mieliśmy zacząć taki marsz w górę tabeli. Sezon jeszcze będzie długi i wszyscy będą tracić punkty.

Kadrowo jesteśmy mocni i na pewno kadrowo na top4. Pytanie tylko, dlaczego gramy tak źle.

DarwinMonster
komentarzy: 152
01.01.2023 23:54

Marzenie jakby przeprosili się z Tuchelem i mógłby wrócić.

tomek0794
komentarzy: 185
02.01.2023 00:28

Tuchel najlepiej do nas pasował. Miał niebieskie serce. Odziedziczył po Lampardzie dno, a jednak umiał z tych chłopaków wycisnąć tyle, że wygrali LM, superpuchar, puchar świata, byli w finałach 3 krajowych pucharów i zawsze byli na koniec w pierwszej czwórce. To byli ci sami, którzy u Lamparda nie wiedzieli jak grać. A Tuchel potrafił z nimi działać. W dzisiejszym meczu te podawania między obrońcami i do boków i z powrotem to przypominały mi końcowe czasy Lamparda. Lampard i teraz Potter nie wiedzą co w takich sytuacjach robić. Tuchelowi się udawało. Ogarnął by to co było na początku.

tomek0794
komentarzy: 185
02.01.2023 00:28

Tuchel najlepiej do nas pasował. Miał niebieskie serce. Odziedziczył po Lampardzie dno, a jednak umiał z tych chłopaków wycisnąć tyle, że wygrali LM, superpuchar, puchar świata, byli w finałach 3 krajowych pucharów i zawsze byli na koniec w pierwszej czwórce. To byli ci sami, którzy u Lamparda nie wiedzieli jak grać. A Tuchel potrafił z nimi działać. W dzisiejszym meczu te podawania między obrońcami i do boków i z powrotem to przypominały mi końcowe czasy Lamparda. Lampard i teraz Potter nie wiedzą co w takich sytuacjach robić. Tuchelowi się udawało. Ogarnął by to co było na początku.

Garden
komentarzy: 699
01.01.2023 22:47

mj1991 pod wygranym meczem 0 komentarzy z Twojej strony, pod przegranym meczem 32 komentarze. Wszystko w porządku znafco?
Co do meczu to taki sam mecz jak z BFC, tylko brakło Jamesa i jak pisałem bez niego nie trzymamy poziomu, na gwałt potrzebny nam zastępca na odpowiednim poziomie, bo Azpi na pewno na takim nie jest.

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 23:03

Kiedy miałem pisać, kiedy nie było mnie w kraju prawie 2 miechy i miałem ograniczoną łączność z Internetem? Mam lojalkę 3-miesięczną i zaczynam nową pracę w lutym. Zresztą nie muszę ci się tłumaczyć. Fajnie było tam, gdzie byłem, bo nie musiałem oglądać Chelsea :D

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 22:46

Co do dzisiejszego meczu.

Końcowe 5 minut to powinno płonąć pod bramką Forest. Powinno być zatrzęsienie. Nakładanie na nich presji, zamka hokejowego, tymczasem my gramy na intensywności pierwszej lepszej gierki treningowej jak gdyby nigdy nic. Wszystko jest do dupy. Kazdy element piłkarski mnie nie przekonuje. Gdyby tylko dało się cofnąć czas i przywrócić Pottera. OK, dajmy Potterowi czas, stara śpiewka, tylko że on sobie tutaj nie poradzi i ja nawet nie wiem, czym sobie zasłużył, żeby nas trenować.

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 22:36

Nie lubiłem Sarriego, nie byłem zwolennikiem Lamparda. W Chelsea zawsze rządziły mocne postaci, dlatego powatpiewałem i powątpiewam w sukces Pottera. Enrique wydaje mi się na tyle silną osobowością z odpowiednią charyzmą, że mógłby sobie u nas poradzić. Potter, jak ktoś dobrze napisał, dobry wujek i chyba idealny gość na mniejszy klub. Dla mnie to jest dobry kandydat na posprzątanie burdelu po Moyesie w West Hamie i uwazam, że to są dla niego doskonałe progi. Pochettino to samo, KFC w CV i tak samo dobry wujek.

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 22:33

@Wolnomyśliciel ma sporo racji. Sukcesy w tym klubie odnosili głównie zamordyści i ludzie z naprawdę mocnym EGO: Mourinho, Tuchel, Conte. Ancelotti wyłamuje się z tego stereotypu. Generalnie goście z jajami i prawdziwi szefowie. Oczywiście na sam koniec płacili z to posadą, ale moim zdaniem trójka naszych najważniejszych trenerów to:
1. Jose
2. Tuchel
3. Conte lub Carletto.

Wolnomyśliciel
komentarzy: 858
01.01.2023 22:21

KA-TA-STRO-FA

Ten zespół wygląda jak zbieranina przypadkowych zawodników, którzy pierwszy raz ze sobą grają.

Kukureja i Puli jeźdzcy bez głowy, niemrawy Havertz, Mount bez formy, gapowaty Silva, drewniany Koulibaly, Azpi jest cieniem siebie samego i nie powinien już u nas grać.

Jako drużyna nie istniejemy. Naprawdę nie wiem co jeszcze napisać. Ten wynik i wejście w nowy rok to katastrofa !

Azpi, Koulibaly, Mount, Sterling - beznadziejne występy.

Jestem bardzo rozczarowany Koulibalym. W Napoli był bossem, u nas wygląda jak przestraszony frajer, którego każdy może ograć. Totalny brak pewności siebie. Nieudany transfer. Ale czy my zrobiliśmy jakieś udane transfery w ostatnich latach? Lista tych nieudanych jest tak długa, że nawet nie chce mi się pisać.

Czy Potter zostanie na stanowisku ? Nie sądzę. Wygląda to bardzo źle. Jeszcze jest szansa ale ja jakoś tego projektu na razie nie widzę w pozytywnych barwach. Wydaliśmy fortunę na transfery a gramy gorzej od Nottingham i jesteśmy pośmiewiskiem. A GP okazał się zbyt słabym zawodnikiem na tak trudny klub jak Chelsea. Jeszcze go nie skreślam i obym się mylił ale nic nie wskazuje na poprawę.



Potter wygląda na bezradnego gościa i widać u niego strach w oczach. Niestety on mi też wygląda na takiego dobrego wujka, faceta bez jaj, który nie potrafi wziąć tego towarzystwa za mordę. Nie widzę tego... U nas taki dobry wujek chyba się nie sprawdzi.

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 21:54

O, i co mi się nie podoba.

Boehly raz po raz udziela wywiadów, a czy udzielił wywiadu naszemu departamentowi PR-owemu na klubowych kanałach? Bo ja nie widzę. To jest poważny błąd i moim zdaniem zamiast układać się na boku z ludźmi typu Romano, to lepiej byłoby się zaprezentować ogółowi na naszych mediach. Pół roku i widzę jakieś krótkie rzeczy na YT, nic specjalnego, a fajnie byłoby, gdyby zrobić dłuższy wywiad. Dlatego też ja kompletnie nie wiem do dziś, co o nim myśleć. Robi tylko transfery i ma mocarstwowe plany. Wszystko fajnie, ale są też inne rzeczy ważne, żeby wszystko przebiegało w harmonii.

ChelseaGol
komentarzy: 4498
01.01.2023 21:38

BREAKING: Chelsea broad will have a meeting with Graham Potter tomorrow and they might sack him following the bad results, A source has told Aiscore.
Tylko czy to jest dobre źródło to sam nie wiem..

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 21:43

Nie, chyba to nie jest mocne źródło. Poczekać radzę na Romano, Ornsteina, Steinberga, Kinsellę itp.

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 21:44

Law jeszcze itp.

Aizen
komentarzy: 7
01.01.2023 21:45

Źródło takie liche się wydaje jak by tak miało być już by coś o tym trobili chociaż mogę się mylić rano wstaniemy i zobaczymy Potter zwolniony to chyba będę w jeszcze większym szoku jak po zwolnieniu tuchela :D

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 21:47

Moim zdaniem Boehly nie zaryzykuje 4 miesiące po zwolnieniu Tuchela kolejnego trenera. Burdel i tak byłby niesamowity. Ja tego nie widzę na chwilę obecną.

thesabr3
komentarzy: 2235
02.01.2023 08:56

Niestety będziemy skazania na tego fachowca do końca sezonu , wyrzucenie go teraz byłoby jeszcze głupsze niż zwolnienie Tuchela.

Aizen
komentarzy: 7
01.01.2023 21:18

Panowie z jednym u Pottera się zgodzę i ma za to plus ze wychodzi na konfe i mówi ze mimo ze prowadziliśmy gramy źle a nie jak np Tuchel ze nie wiedział problemu i miał ciągle ta sama śpiewkę.
2. Kogo widzielibyście na stołku trenera Luisa Enrique Fernando Santosa Zidane Spalletiego Pochetinno chociaz ten ostatni może nie bo z kurakami się kojarzy ?

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 21:29

Enrique byłby ok dla mnie.

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 21:35

Tylko, że Tuchel, kiedy klub był w czarnej D... stał za nim murem i był pierwszym do niesienia pomocy, a Potter przyszedł na gotowe. Taka różnica. Nikt nie docenił, że Tuchel stał za nami murem zawsze, nawet w fatalnej sytuacji na wiosnę.

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 21:03

Jak zapiszemy w księgach w jednym roku rozliczeniowym (lipiec czerwiec) zwolnienia dwóch trenerów przy naszych wydatkach na transfery, to już FFP i UEFA sobie ostrzy na nas zęby. Dlatego uwazam, że zwolnienie Pottera trochę pogrążyłoby Boehly'ego, bo to BYŁ JEGO WYBÓR i jednocześnie ostrzeżenie dla całej reszty trenerów, że nie warto się tutaj pchać. Mnie się zwolnienie Tuchela nie podobało, uwazam że z ludźmi, których Boehly zatrudnił do pionu sportowego, dogadałby się bez problemu, a Potter będzie tutaj ciałem obcym. Źle się stało, że Tuchel został zwolniony. Tyle w temacie.

Chelsea1905
komentarzy: 464
01.01.2023 20:59

Zwolnić Pottera ludzie !!!!!

JakubKuba
komentarzy: 50
01.01.2023 20:53

Tylko jedno się ciśnie na usta. WSTYD !
Szkoda więcej gadać. Od zdobycia LM Donarskiego poziomu zejść to trzeba potrafić. Wstyd i hańba. Jako wieloletni kibic CFC ciężko mi się na to patrzy. WSTYD !

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 20:52

Mi brakuje teraz takiej lepszej marketingowo/PR-owej otoczki. Nie mamy ani jednego eksperta od siebie w Studiu Sky, gdzie siedzą Ferdinand, Shearer, Carragher, Keane, z City jest Micah Richards. Nie ma w ogóle czegoś takiego jak ludzie związani z klubem, legendy, postaci, które ten klub budowali od lat. Powinna być taka rada honorowa lub prezes honorowy, z którego zdaniem by się liczono. Buck odszedł, który o to dbał, a teraz nie ma nikogo. Odszedł Cech, Marina, jesteśmy zdani na dwójkę biznesmenów z Ameryki i próbę zbudowanie czegoś na kształt RB Lipsk bez ludzkiej twarzy. Anglia jest dość konserwatywna, ale przydałoby się wprowadzić ludzi związanych z klubem na wyższe stanowiska albo mieć swojego eksperta w telewizji. A teraz to tak wygląda, że rządzi nami dwójka Amerykanów i za bardzo nie wiadomo, jak to będzie wyglądać.

Chelsea1905
komentarzy: 464
01.01.2023 20:46

Kurwa czlowiek wie ,że nie wyjdzie bo Sterling ukuł z przypadku a jednak przypomniał mi się mecz z Souhapton też tak było spokój a później każdy już wie

ChelseaGol
komentarzy: 4498
01.01.2023 20:46

Panowie nie chce robić niepotrzebnego zamieszania ale na instagramie,są informacje z wielu źródeł.
Mianowicie jutro Graham Potter będzie miał spotkanie min.z Toddem Boehly i to może być związane z jego zwolnienie w co oczywiście nie wierzę.
Ale piłka nożna nie takie rzeczy już widziała.
Powtarzam jeszcze raz,to są różne źródła piłkarskiej,jak ktoś że bardziej wiarygodnych źródeł to potwierdzi to wrzucę to tu na stronę.

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 20:54

Ale to znowu będzie związane z kolejną odprawą i kolejnym wypłaceniem grubego kontraktu, a w tydzień trenera nie zrekrutujemy. To nie jest takie hop siup, o czym wielokrotnie się przekonywaliśmy.

Chelsea ?
komentarzy: 1758
01.01.2023 20:58

Nie ma szans niestety chodź bardzo ale to bardzo bym chciał żeby Potter wyleciał to on go nie zwolni no chyba że nam city wbije tak z 4 gole chodź dla nas 4 stracone to będzie sukces

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 20:45

Inna opcja to Deschamps, tylko pytanie, czy on przedłuży kontrakt z reprezentacją Francji? Didier u nas grał, więc może by się skusił.

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 20:43

Jak jest z Luisem Enrique i jego angielskim? Widzielibyście go? To byłaby realnie spoko kandydatura? Facet jest fajny, ale mam wrażenie, że jego taktyka to jest to, samo co Pep i jeszcze bardziej jałowo.

Chelsea1905
komentarzy: 464
01.01.2023 20:39

Piszecie tu litanie huje gladziecie a wystarczy tylko napisać trzy słowo syf ,dziadostwo i paranoja tak dzisiaj gra naza druzyna

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 20:39

To jest niesamowite, jaką robotę zrobił Tuchel z tym wybitnie bezjajecznym atakiem. Super w Chelsea Tomka było to, że kazdy strzelał, mieliśmy chyba 19 strzelców w drużynie, a tutaj no nic nie działa. Tomek może był czasami betonem, ale przy Potterze to w sumie każdy jest wirtuozem. Przecież ta ofensywa to koszmar. 11 drużyn strzeliło więcej od nas, a przy Tomku było pewne, że zawsze coś wpadnie. Dramat.

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 20:36

Powiedzcie mi, jaki jest sens w kupowaniu gościa z Argentyny, któremu wyszedł Mundial, za 130 milionów euro i który to latem był dostępny za 10xrazy mniejszą kwotę. Nie lepiej robić scouting w Ameryce Południowej za taką kasę i stamtąd łowić talenty? Na gościu będzie ta kwota ciążyć, a już nie tacy jak on sobie z tym nie radzili. Każdy błąd będzie mu wytykany. Inwestować, ale w scouting.

blue1
komentarzy: 935
01.01.2023 20:33

Ciężko coś ugrać jak notorycznie nie zmienia się mentalność i po zdobytej bramce (na farcie) nie ciśniemy, nie atakujemy, tylko podajemy i posiadamy, a strzałów i konkretów brak. W ogóle nie podoba mi się ten chaos wokół klubu, robi się bałagan i nie wiadomo w jakim kierunku zmierzamy. Transfery są potrzebne, ale będziemy tak rzucać kasą, w miejsce piłkarzy niesprawdzających się kupować kolejnych, a przecież obecna kadra wydaję się nieuporządkowana i ją trzeba przetasować. Dzisiaj był obowiązek wygrać, ale widać nasza Chelsea jest nieobowiązkowa i zamiast pogoni za TOP4 jest truchcik środkowotabelowy.

Nufrevi
komentarzy: 183
01.01.2023 20:28

Czegoś nie rozumiem, wszystkie mecze wyglądają tak samo, pierwsza połowa miliony podań, brak pomysłu na strzelenie gola, coś tam wpadnie i prowadzimy, druga połowa od jebanych X meczów panika na każdej pozycji, cofamy się i bronimy i oczywiście gola tracimy. Jak to jest panie Potter, że wszystkie mecze są identyczne i dalej bez zmian stylu, bez pomysłu jak zabić mecz chociaż jak wspomniałem wcześniej, pierwsza połowa to u nas tikitaka...

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 20:27

Problemem jest brak szkoleniowców na rynku. Oczywiście znając ambicje Tadka to od razu bezczelnie przedzwoniłby do Zizou, ale czuję, że zaraz znowu będzie gorąco na temat Pochettino. Inna sprawa, że ci ludzie od spraw sportowych z Red Bulla podsuną pewnie jakieś post-Rangnicka, ale nikt z topu nie jest wolny. Trzymamy rękę w nocniku na tę chwilę.

Patrol
komentarzy: 163
01.01.2023 20:25

Do zwolnienia jeden krok, jeden jedyny i nic więcej turutum. Szkoda słów, czekam na wymówki :)

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 20:16

Po 16 kolejkach rok temu: 31,68 xG 16,65 xGA 41 goli strzelonych 11 goli straconych

Dzisiaj 20.1 xG 23.29 XGA 20 goli strzelonych 18 straconych


Przepaść.


Wydaliśmy 250M£ na wzmocnienia.


Sorry, ale #potterout i to jak najszybciej. Jeżeli stać nas na mega drogie transfery, to stać nas również na zatrudnienie nowego trenera.

tomek0794
komentarzy: 185
01.01.2023 20:07

Mam pytanie: czy wie ktoś jaka stacja w Polsce nadaje mecze z Championship? Trzeba się powoli szykować na następny sezon :) :) :)

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 20:08

Tak, Viaplay też transmituje Championship :) Wiec nie trzeba będzie wykupować abonamentu np. na Eleven ;)

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 20:02

Wg understata powinniśmy zajmować w tabeli...12 miejsce :)

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 19:59

To jest prawda, że jest za dużo zawodników w składzie o mocnych nazwiskach, ale na chwilę obecną umiejętnościom odpowiadającym piłkarzom z Bournemouth czy, nie obrażając nikogo, Nottingham Forest. Dla mnie, może to zabrzmi śmiesznie, ale jedynym naszym piłkarzem klasy światowej obok Reece'a jest Thiago Silva. To, jak spuścił z tonu Mount, jest niedopuszczalne.

MateuszCH
komentarzy: 159
01.01.2023 19:57

Potter out nic go nie broni

tomek0794
komentarzy: 185
01.01.2023 19:54

Ha, ha, ha, ha!!! Pisałem po meczu z Wisienkami, żeby przyhamować z hurraoptymizmem bo mecz nie był taki dobry jak opisywaliście to dostałem kilkanaście minusów. Trzeba to zrozumieć: TO SĄ CI SAMI PIŁKARZE CO GRALI PRZED PRZERWĄ NA MUNDIAL! I oni nie zrobili nagle progresu, nie zmienili swojej gry, ich forma nie wzrosła. Oni grają tak samo jak przed przerwą czyli bezbarwnie, topornie, bez pomysłu, bez polotu. W meczu z Wisienkami więcej biegali i dlatego wygrali. Dzisiaj już stali więc wynik i tak był szczęśliwy. Wstyd i żenada, żeby z jedną z ostatnich drużyn w tabeli nie oddać w drugiej połowie żadnego strzału na bramkę. Krótka ocena:
Formacjami:
- atak nie istnieje, nie potrafimy zrobić nawet jednej groźnej akcji, wystawianie Havertza w ataku jest jak wystawianie Hudson-Odoja na wahadle,
- pomoc to tragedia, zero pomysłów na rozegranie, brak kreatywności, jedynie podania do boków lub do tyłu,
- obrona to jedyna formacja, która trzyma jakiś poziom,
- bramkarz bardzo dobrze.
Personalnie:
- Havvertz - tragedia, on gra jeden mecz dobrze, a 10 źle, właśnie rozpoczął następną dziesiątkę, on się nie nadaje na napastnika, my potrzebujemy przebojowego i silnego chłopa, który przepchnie się z obrońcami, pójdzie za piłką, a nie chłopca, który biega jak zombi;
- Pulisic - tragedia, powinien ćwiczyć judo, tak często się przewraca, zero akcji, udanych dryblingów, zero jakiegoś zagrożenia pod bramką, czemu jeszcze go trzymają?
- Sterling - już myślałem, że po meczu z Wisienkami obudził się, a tu widać, że wraca do anty formy sprzed mundialu, czasami się zastanawiałem czy on jest na boisku;
- Mount - szkoda gadać, nadal bez formy;
- Jordihno - kółeczka i podawanie do tyłu, jak przedłużą z nim kontrakt to przestanę oglądać mecze z jego udziałem;
- Zekaria - nie nadaje się na ten poziom;
- Silva - 38 lat i wymiata wszystkich, jeżeli jego zabraknie to będzie totalna katastrofa.
Potter:
- dlaczego ciągle upiera się przy Havertzie? przecież w większości meczy pozycja na której grał nie sprawdziła się, a on się upiera i upiera, tak jak się upierał przy graniu wahadłowymi nie mając wahadłowych;
- dlaczego nie daje więcej minut młodzieży? Jeżeli Pulisic gra piach wystawić Hutchinsona. Za Zakarię Hala.
- Potter musi jak najszybciej pozamiatać tych dziadów, którym nie chce się biegać, inaczej nie będzie żadnej zmiany w grze.
Ogólnie gra tragiczna. Jeżeli nie zrobimy transferów i nie wprowadzimy młodzieży to skończymy w środku tabeli. Oby nie niżej.

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 19:55

Ze wszystkim się zgadzam. Ale żeby to wypaliło, to musi być chemia między wszystkimi, a tutaj jak dla mnie tego niestety brak.

Picior
komentarzy: 1024
01.01.2023 19:53

Liczyłem na Ciebie Potter niestety cierpliwość się dzisiaj skończyła my grając takie gówno mamy niby chociaż powalczyć z City? z takim Trenerem i jego super mentalnościom z Brighton to możemy równie dobrze oddać te mecze walkowerem.
Jesteś do wyjebania Graham mam nadzieje że Tadek to szybko zrozumie i na kolanach będzie prosił Tuchela żeby wrócił

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 19:57

To nie przejdzie, bo obaj mają za duże ego, żeby do tego doszło jak na moje, na pewno Tuchel ma i ma prawo czuć się obrażony na Tadka.

ChelseaGol
komentarzy: 4498
01.01.2023 19:52

Nie ma co narzekać Panowie,drużyna jest w przebudowie i w tym sezonie przy tak wyrównanej stawce o top4 będzie trudniej,już jest trudniej,można powiedzieć że mamy matematyczne szansę na awans do top4 z obecną grą.

Oczywiście brawo dla NFO bo remis dla nich jest dobry wynik ale oni przed zdobyciem bramki na 1:1 mieli strzał w poprzeczkę,mogliśmy to śmiało przegrać.

No cóż,Pan Łuczak z viapley mówił w trakcie drugiej połowy że..-SAM MECZ SIĘ NIE WYGRA-..-
To jest zdanie idealnie pasujące do naszej gry.
Dziś był remis 1:1 w meczu z Wisienkami 2:0 też zagraliśmy bardzo słabą drugą połowę ale 3 pkt były.
Dziś 2 połowa była....TRAGICZNA..tak nie gra drużyna która walczy o najwyższe cele.

Teraz 2 mecze mamy z City,to będzie lekcja piłki nożnej od Guardioli bo fakt,City zremisowało z Evertonem 1;1 ale Everton ile biegał bez piłki.
My nie mamy siły zagrać na wysokich obrotach 60 min.

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 19:54

Ja się nie do końca zgadzam. City pozwoliło Evertonowi na jedną okazję, którą Everton wykorzystał. Samo City wykreowało sobie w tym meczu relatywnie dużo, żeby ten mecz wygrać, u nas jest odwrotnie, bo Nottingham wykreowało się podobną liczbę sytuacji dzisiaj, co my. Za Tuchela kreowaliśmy sobie bardzo sytuacji z każdym rywalem. Jest gigantyczna przepaść, bo obecne miejsce w tabeli nie jest przypadkowe lub jesteśmy tam, bo mieliśmy mnóstwo pecha. Nie nie, jesteśmy tam zasłużenie i trzeba się z tym pogodzić.

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 19:50

Mamy chyba 30 piłkarzy, a żadnego trzonu tej drużyny. Mamy za duży skład i zadowolonych misiów, którzy pobierają 200k na tydzień i myślą, że jest super, bo za Tomka wygrali LM. Ja nie wiem, co Boehly robi, trochę jestem póki co przerażony, bo kupować to my sobie możemy nawet i Mbappe, ale my mamy tonę piłkarzy, którzy nie powinni tutaj w ogóle być. Priorytetem powinno być sprzątanie i kadra z pewnym i jakościowym rdzeniem 17-18 piłkarzy + młodzież, a nie 30 zawodników na zawrotnych pensjach.

Aha, i miejsce w tabeli jest oczywiście zasłużone. Nawet Nottingham wykreowało sobie więcej w tym meczu od nas. Po co Badiashile, po co nawet Enzo, skoro ofensywnie jest fatalnie?

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 19:47

"Zgadza się, no, jesteśmy dziadami, no. Niech pan zapyta Havertza, niech pan zapyta Mounta, niech pan zapyta tych innych, k***a, naszych chłopaków, co, kurwa, zrobili. Co, k***a, jak jedziemy, żeby podać – nie, panie, nie chce mi się, bo jestem tak zdenerwowany, że po prostu mnie rozsadza i nie mogę powstrzymać emocji. Ale takie, k***a, zagrania, jak my prezentujemy, to się nie mieści w pale, żeby, k***a… I ta liga nam się nie należała, a po tym, co dzisiaj tutaj było. I brawo dla Nottingham."


Nowy Rok, a problemy takie same i stara śpiewka wciaż aktualna.

Niemniej jednak życzę wszystkim samych sukcesów w Nowym Roku, nie tylko tych związanych z Chelsea! :) Trzeba zawsze myśleć pozytywnie!

Wojtas
komentarzy: 3348
01.01.2023 20:16

Wzajemnie

Gucio
komentarzy: 4
01.01.2023 19:47

Z tym trenerem możemy grać i wygrać z Niecieczą liczyć na to że na wsi jest odpust a drużyna będzie po % .. trener nie ma pomysłu i wydaje mi się brak tam autorytetu..

bubus88
komentarzy: 112
01.01.2023 19:45

Podsumowaniem tego meczu powinien być czas doliczony 90+. Potter chłopaków w ogóle mentalnie nie nastawia na wygrywanie. Co w efekcie skutkuje w tej minucie klepaniem piłki w obronie... (facepalm). Za Pottera nie widziałem jeszcze dobrze grającego środka pola. Wiecznie widać tam wielką wyrwę, już nie wspominając o kreacji z tej części boiska.
Tylko po tym meczu co raz bardziej dupa mnie boli. Arsenal +7, a nam już top4 zaczyna uciekać.
Jest źle, jest kurwa bardzo źle.

Maki321
komentarzy: 404
01.01.2023 19:38

Wypadlo nam 5 pilakraych którzy tworzyli trzon l, James chili. Kante ta 3 była nie do zastąpienia , i są teraz tego. Skutki, ja zakceptuje brak ligi Mistrzów z powodu kontuzji, ale nie zmienia faktu że mówicie że nie mamy ataku, bo nie mamy za Tuchela były 2 transfery do ataku, Lukaku który poszedł i sterling, a przypominam że w letnim. Okienku trzeba było. Kupić obroncowc bo 2 za darmo odeszlo i wt wszyscy obwiniacie potera, ok. Mamy problem w ataku,ale to nie 1 trener, trzeba transferów i wywalić szrot może zająć to 2 sezony, ale no trzeba

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 19:40

Taki był szrot, że od początku sezonu gramy padakę nie z tej ziemi. Jeszcze takiego shitu nie widziałem, może za Lamparda w 20/21 jak go odstrzeliliśmy potem i Tomek przyszedl.

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 19:38

Bezwzględnie out:
1. Gallagher
2. Pulisić
3. Ruben Loftus-Cheek.

Out, jeśli znajdzie się kupiec lub koniec kontraktu:

1. Jorginho - jak podpisze kontrakt to ok, ale jak nie to trzeba kogoś na jego miejsce.
2. Ziyech - moim zdaniem Ziyech nie jest aż taki zły, od zawsze uważałem go za piłkarsko lepszego zawodnika niż Puli.
3. Kovacić - wiek i lepszy nie będzie, zwłaszcza jeśli przychodzi Enzo.
4. Zakaria - przychodzi ten młokos z Brazylii, więc on może być do rotacji zamiast niego.

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 19:38

A, no i Aubameyang może sobie iść do MLS-u za 1,5 roku, ale na wszelki wypadek bym zostawił do 2024.

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 19:39

No i Kante - zobaczymy, 50/50 dla mnie, zależy jak będzie wyglądać jak wróci, bo to wciąż jedyny nasz zawodnik światowej klasy w środku pola.

Kris1978
komentarzy: 896
01.01.2023 19:37

Panowie spokojnie ten sezon jest stracony niestety plaga kontuzji nas dopadła i w końcu trzeba się pozbyć tych staruchów i tych którzy nie grają z sercem dla tego klubu inaczej nie będzie dobrze myślę że następny sezon będzie z goła odmienny

Chelsea ?
komentarzy: 1758
01.01.2023 19:41

Ale ten sezon wcale nie musi być stracony nie tylko my w tej kolejce punkty straciliśmy problem jest inny te drużyny stracą raz na kilka meczy a my tracimy co mecz trzeba brać szybko nowego trenera i walczyć w lidze mistrzów oraz bić się o top 4 bo to jest do zrobienie ale nie z tym trenerem

Kris1978
komentarzy: 896
01.01.2023 20:18

Moim zdaniem to nie wina trenera tylko naszych grajków są już za słabi co niektórzy do tych rozgrywek i co niektórzy po prostu nie chcą grać i się foszą np taki zyijech czy pulisic

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 19:34

Biorąc pod uwagę to, jak gramy i jak z poważnego klubu stajemy się zabawką w rękach Amerykanina i klubem-memem, to wydatki Boehly'ego są aż niemoralne w stosunku do tego, co prezentujemy.

Strategia dla mnie powinna być jasna: najpierw sprzedaże, a potem zakupy.

Jak on chce zarobić cokolwiek na tym szrocie latem, skoro będzie niesprzedawalny. To jest kompletna odklejka i brak biznesowego podejścia jak dla mnie.

Za Mariny może nie było właściwych struktur, ale jak miała sprzedać piłkarzy to to robiła. Tadek będzie miał z tym kłopoty.

Wojtas
komentarzy: 3348
01.01.2023 19:33

Jak Chelsea prowadzi to nagle staje się miła i oddaje piłkę rywalowi bo co złego może się wydarzyć. Przecież to nie jest najlepsza liga świata która pokazuje że nawet drużyny niżej notowane są wstanie grać na równi z mocniejszym rywalem . Potter i piłkarze zawiedli na całej linii i nie wiem co mam teraz myśleć przed meczem z City . Zmotywują się bardziej ,może ugramy dobry rezultat i potem znowu wszyscy szczęśliwi a potem znowu wpadka . Ile razy było już tak w tym sezonie. Raz mecz wyszedł , raz nie . Tutaj co każdy mecz powinien być full fokus bo skończyły się żarty no ale skoro im to pasuje . Ja chcę i nadal wierzę ale po takim meczu to można wnioskować że byli na kacu . Miłego wieczoru.

Chelsea ?
komentarzy: 1758
01.01.2023 19:36

Problem jest taki że u nas nawet trochę nie widać poprawy gry gramy ten sam piach co przed mundialem

Wojtas
komentarzy: 3348
01.01.2023 19:39

+1

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 19:31

Za mało Jankes chyba wyda w zimowym oknie, zeby to naprawić.

1. Papa Ligo Mistrzów za rok.

2. Zaraz się okaże, że FFP się nam dobierze do dupy i tyle będzie z tych transferów.

3. Ja jestem przerażony wydawaniem tej kasy. Wolałbym, żeby to jakoś racjonalnie wyglądalo, a nie teraz wszyscy będą w lidze przeciwko nam.

4. Potter oczywiście out, ale kto za niego?

thesabr3
komentarzy: 2235
01.01.2023 19:33

Zidane

mj1991
komentarzy: 515
01.01.2023 19:35

Zizou to nie przyjdzie, bo i on z tego ataku bata nie ukręci. Mamy koszmarny atak na chwlę obecną.

lampard08
komentarzy: 263
01.01.2023 19:30

Nie, nie i jeszcze raz nie. Takiej Chelsea nie chce, a co gorsze nie da się oglądać. Tragedia.
Zamiast wydawać 130 mln za Feenandeza, to rozwiążmy za tą cenę kontrakt z anemicznym Potterem i jego sztabem (130 mln powinno wystarczyc).
Jak pozbędziemy się tych amatorów , to na nowo można będzie mieć nadzieję.

Chelsea ?
komentarzy: 1758
01.01.2023 19:31

Podpisuję się

Gumcia
komentarzy: 136
01.01.2023 19:37

Popieram od samego początku.. nie da się na to patrzec

Picior
komentarzy: 1024
01.01.2023 19:29

Ja nie wiem co się stało w przerwie:)
Co oni sobie tam powiedzieli co im powiedział trener nie wiem, ale w drugiej połowie Chelsea nie istniała.... Następny mecz z City więc lekko nie będzie :)

CFCrules
komentarzy: 767
01.01.2023 19:28

Gramy z drugą drużyną pod względem największej liczby straconych bramek i nie potrafimy stworzyć jednej groźnej sytuacji... Ciekaw jestem jak będą wyglądały dwa najbliższe mecze z City skoro Nottingham jest nas w stanie zgnieść.
Najgorsze jest to że nawet u zawodników nie widać jakiejś chęci żeby przy niekorzystnym wyniku za wszelką cenę zrobić coś co pozwoli wygrać ten mecz. Każdy wygląda jakby myślał "żeby tylko nie spier*olić akcji i będzie dobrze". Brakuje pomysłu na grę i charakteru.

DomiMate
komentarzy: 248
01.01.2023 19:27

Końcówka meczu wynik nie zadowalający przy beznadziejnej grze a Potter stoi niczym Mim przy linii bocznej i się przygląda

Trunek
komentarzy: 704
01.01.2023 19:27

Panie Potter, na SB długo to Pan nie zagości, jak ta gra będzie nadal taka żałosna. Ciekawy jestem ile jeszcze cierpliwości Dziadek Tod będzie miał.

Maki321
komentarzy: 404
01.01.2023 19:26

Wyglądamy chujowo ale no Liverpool też kiedyś miał dużo kontuzji i nie wyglądał dobrze

Chelsea ?
komentarzy: 1758
01.01.2023 19:24

Nie pamiętam kiedy ostatnio mieliśmy tak hujo**** trenera szkoda tylko że nie można liczyć na zwolnienie chłop miał tyle czasu by przygotować drużyna a nas w 2 spotkaniach ciśnie beniaminek Potter out

Maki321
komentarzy: 404
01.01.2023 19:24

Co mial czas, jak 3/4 składu na mundialu xDD

Chelsea ?
komentarzy: 1758
01.01.2023 19:26

Tak z czego połowa nie grała a połowa już po ćwierćfinałach wróciła

Maki321
komentarzy: 404
01.01.2023 19:27

I co ale. Mieli URLOPY jak każdy i mieli tydzień treningów

Chelsea ?
komentarzy: 1758
01.01.2023 19:29

Jak każdy a Potter miał czas by obmyślać taktykę a jak widać chyba tego nawet nie robił bo gramy tak samo jak przed mundialem

Maki321
komentarzy: 404
01.01.2023 19:31

Ale wracamy do kontuzji jak. Ma grać jak ma szpital

Chelsea ?
komentarzy: 1758
01.01.2023 19:33

Xd każda drużyna ma kontuzje a po za tym rolą trenera jest znalezienie alternatywy a już pomijając to od trenera oczekuje żeby miał plan na grę tego nawet Potter nie ma

Maki321
komentarzy: 404
01.01.2023 19:40

Ma KONtuzjex ale nie tyle. Ile my, człowieku wypadło nam 3 albo 4 gości z podstawowej jedenastki xDDD

Chelsea ?
komentarzy: 1758
01.01.2023 19:45

tu nie chodzi o kontuzje tylko o to że Potter nie wie co to taktyka co z tego ile nam wypadło reszta jakoś jest gadasz tak jakby z nimi byśmy wszytko wygrywali a tak nie jest

Maki321
komentarzy: 404
01.01.2023 19:23

Ludzie, Potter ma szpital w klubie James chili Loftus fofana Kante,4 nich może grac w 1 składzie, no kurde chłopa krytykujecie bo nie ma połowy składu, a do tego nie ma prawego obrońcy

Maki321
komentarzy: 404
01.01.2023 19:23

Azpi to już nie ten poziom...

thesabr3
komentarzy: 2235
01.01.2023 19:27

Czyli przez brak 4 piłkarzy nie potrafiliśmy oddać strzału w 2 połowie na bramkę beniaminka który wymienił prawie całą drużynę przed startem sezonu .

DomiMate
komentarzy: 248
01.01.2023 19:30

Przecież Tuchel też miał podobny warsztat gdzie wyleciał mu Chill i James a gra opierała się o wahadła więc widzę tu powód do krytyki

Maki321
komentarzy: 404
01.01.2023 19:46

Chodzi o to że gra może wyglądać lepiej itp zgadzam. Się, ale to nowemu menago nie pomaga

Kamsu112
komentarzy: 1636
01.01.2023 19:23

Nie mam siły na ten klub...

pacino
komentarzy: 307
01.01.2023 19:22

Wstyd. Oglądanie Chelsea to przykry obowiązek w tym sezonie, nie dość, że gol strzelony na farcie to w drugiej połowie 0 strzałów na bramkę Hendersona. Man City nas rozwalcuje w czwartek.

thesabr3
komentarzy: 2235
01.01.2023 19:22

Dramat

Nasza strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

close