
Seria domowych porażek przerwana, zwycięski gol padł w ostatniej minucie! Chelsea 1:0 West Ham United
Dodano: 24.04.2022 16:54 / Ostatnia aktualizacja: 24.04.2022 17:12Po domowych porażkach z Brentford, Realem Madryt i Arsenalem Chelsea w końcu zdobyła punkty w meczu na swoim stadionie. Po emocjonującym spotkaniu The Blues pokonali West Hamem 1:0 w derbach Londynu. W końcowych minutach rzutu karnego nie wykorzystał Jorginho, ale niedługo później szalę zwycięstwa na korzyść Niebieskich przechylił rezerwowy Christian Pulisic.
Chelsea przystąpiła do tego spotkania niezwykle zmobilizowana, głodna zwycięstwa po niedawnej porażce z Arsenalem. Piłkarze Thomasa Tuchela szybko przejęli inicjatywę, zamknęli rywali na ich połowie i starali się przeprowadzić akcję, która dałaby im bramkę otwierającą wynik.
The Blues atakowali środkiem, prawą i lewą stroną. W kolejne ataki, nie licząc środkowych obrońców, włączali się praktycznie wszyscy zawodnicy z pola, ale niewiele z tego wynikało. West Ham bardzo dobrze bronił dostępu do swojego pola karnego i uniemożliwiał gospodarzom dochodzenie do klarownych sytuacji bramkowych.
Bardzo dobrze w tym spotkaniu prezentował się N'Golo Kanté. Francuz zaliczył kilka efektownych odbiorów, utrudniał rywalom rozgrywanie akcji, a także był aktywny pod polem karnym Młotów. Czasami znajdował się na dobrej pozycji strzeleckiej, jednak niestety brakowało mu zdecydowania.
Na połowie Chelsea nie działo się zbyt wiele, defensywa Chelsea była raczej bardzo pewna, choć każdy z trójki obrońców popełnił poważny błąd indywidualny. Goście nie byli jednak w stanie tego wykorzystać więc Édouard Mendy nie miał zbyt wiele pracy.
Taki obraz gry prezentował się w pierwszej połowie. Chelsea miała wyraźną przewagę w posiadaniu piłki, ale jej ataki były zbyt przewidywalne. Na przerwę piłkarze schodzili przy bezbramkowym remisie.
W początkowej fazie drugiej połowy gra stała się żywsza. Momentami Chelsea zamykała West Ham w jego polu karnym, ale dalej nie potrafiła dochodzić do sytuacji strzeleckich. The Blues brakowało zdecydowania, skutecznego wykończenia. Młoty z kolei grały nieco odważniej niż przed przerwą i kilka razy wyprowadziły groźne kontrataki.
Od ok. 70. minuty przewaga Chelsea była momentami wręcz przytłaczająca. Po strzałach Masona Mounta, Thiago Silvy czy Timo Wernera w polu karnym West Hamu robiło się bardzo groźnie. Uderzenia zawodników Chelsea były jednak zbyt lekkie lub trafiały w dobrze ustawionych defensorów rywali.
W 76. minucie Thomas Tuchel dokonał potrójnej zmiany. Hakim Ziyech, Christian Pulisic i Romelu Lukaku zastąpili odpowiednio Rubena Loftusa-Cheeka, Timo Wernera i Kaia Havertza.
Przeprowadzone zmiany długo nie przynosiły jednak oczekiwanego rezultatu. Chelsea nie potrafiła strzelić decydującej bramki, choć była tego bardzo blisko. Po faulu na Romelu Lukaku Craig Dawson dostał czerwoną kartkę, a dodatkowo sędzia przyznał gospodarzom rzut karny. Niestety, Jorginho uderzył zbyt słabo i Łukasz Fabiański bez trudu obronił jedenastkę. Gdy wydawało się, że spotkanie zakończy się bezbramkowym remisem, Marcos Alonso idealnym podanie obsłużył Christiana Pulisica, a ten nie pomylił się i zdobył zwycięską bramkę. Dzięki temu The Blues przełamali serię trzech domowych porażek z rzędu i zwyciężyli w derbach Londynu.
Chelsea 1:0 West Ham United (0:0). Bramki: Pulisic 90'
Chelsea: Mendy; Azpilicueta (c), Thiago Silva, Chalobah; Loftus-Cheek (Ziyech 76'), Kanté, Jorginho, Alonso; Mount, Havertz (Lukaku 76'), Werner (Pulisic 76')
West Ham United: Fabiański; Coufal, Johnson, Dawson, Cresswell; Masuaku, Noble (c) (Rice 62'), Souček; Fornals, Benrahma (Lanzini 79'), Yarmołenko (Bowen 73')
- Źródło: własne
Najnowsze atykuły

OFICJALNIE: Chelsea zaprezentowała trzeci komplet strojów
21.08.2025 09:20
Chelsea nawiązała współpracę z firmą FICO
21.08.2025 07:32
The Athletic: Enciso dogadał się z właścicielami Chelsea i RC Strasbourg
21.08.2025 07:13
Romano: Renato Veiga zostanie piłkarzem Villarrealu!
20.08.2025 20:23
The Athletic: Czy Chelsea z takim atakiem może wygrać Premier League?
20.08.2025 14:40
The Telegraph: Aston Villa rozważa sprowadzenie Nicolasa Jacksona
20.08.2025 11:55
OFICJALNIE: Murray-Campbell podpisał nowy kontrakt
19.08.2025 21:51
Aby móc dodać komentarz musisz się zalogować lub zarejestrować, jeśli wciąż nie posiadasz u nas konta.
Nazywam się Julie Sweet, obiecałam polecić Dr Ogundele wszystkim, którzy potrzebują jakiejkolwiek pomocy. Byłam bardzo przygnębiona po 5 latach rozłąki z mężem. W zeszłym tygodniu skontaktowałem się z dr Ogundele, który rzucił zaklęcie, aby sprowadzić mojego męża, a po 24 godzinach mój mąż wrócił do domu i poprosił mnie o wybaczenie, co za cud. Każdy powinien mi pomóc mu podziękować. Jeśli ktoś tutaj potrzebuje jakiejkolwiek pomocy, radzę skontaktować się z nim na czacie WhatsApp lub Viber: +27638836445. Dr Ogundele jest supermanem.
Na razie Anglia vs Hiszpania: 2-0 i mamy na chwilę obecną angielski finał.
Żółty autobus trafiony jeszcze nie zatopiony
Nudny mecz Liverpool villarreal jedna drużyna chce grać w piłkę a druga przeszkadza
City bez bocznych obrońców wygrywa mecz a ja oglądam YT a tam Wielki Real XD
City zagrało pięknie i dobrze że wyleminowali Atletico bo oni na pewno by tak nie grali xd . Real w tym meczu miał farta niesamowitego. Jutro Liverpool vs Villareal i mimo że chciałbym zobaczyć ponowie angielski finał to ciekawi mnie jutrzejszy występ Villarealu.
City bez nominalnych bocznych obrońców wróci cancelo i Walker i vinicius sobie już nie pogra
Na szczęście wystarczy im nawet głupi remis. Szkoda, że nie pozamiatali dzisiaj tego dwumeczu, ale i tak mają przewagę na szczęście. Wystarczy, że zrobią to co my w Madrycie i awansują.
To ile Madryt ma fuksa jest niewyobrażalne. Oni powinni dostać w tym meczu jakieś 8:3, ale szczęście jak zawsze sprzyja głupim.
Ja na miejscu City bym się tylko bronil i walił kontry tak jak oni to robia City ma szybkich zawodników wystarczy się bronić kontra gol i Dale murowanie brami i dalej kontra w końcu to sreal musi gonić wynik
Karim nie zabawil sie w Jorginho
Piękne widowisko na Etihad.
Jeszcze nie koniec
Tak piękne widowisko.Ale Citki i tak odwalili komedie.Z takimi sytuacjami pod bramką powinni mieć z 8-9 bramek na koncie,a nie tylko 4.Do tego jak dzieciaki tracili piłki w środku pola przez co stracili aż 3 gole.Oby rewanż lepiej zagrali.
Masakra ten mahrez kolejny raz spierdolil
Mieć tyle setek powinni być już 6 :2
Ten Real to ma więcej szczęścia niż rozumu City samo ten mecz może przegrać
Daj spokój, to jest niepoważne. Nic nie grają po raz kolejny, ale jak zwykle mają nieziemskiego fuksa. Zakichany klubik. Oby City na wyjeździe ich docisnęło i nie marnowało swoich szans.
Niestety szybko real odpowiedzial
Jechać z ujami
Ale mahrez marnuje setki
Znow samolub Mahrez, zamiast dograc do Fodena trafia w slupek
City musi strzelić co najmnej 2 bramki i nie stracić żadnej i będzie po Realu
Real obudzil sie po okolo 25. Zaczeli przewazac i powrocili do gry
City powinno strzelić dwie dodatkowe bramki mahrez to samolub
Tez tak sadze
Da się wygrać z Realem ? Da Manchester na razie to pokazuje. U nas najbardziej zawiodły błędy które kosztowały bramek. No cóż ,świat się nie zawala, za rok mam nadzieję że będziemy w półfinale lub nawet dalej.
Ależ piękny start Man City . Niech nas pomszczą !
Real juz dal popis w obronie :)
Już srealik napoczety
yarexq V2-o finał FA CUP dokładnie o to,dla mnie to prestiżowy pucharu i pokonanie Liverpool w obecnej formie na czele z Kloopem będzie czymś niesamowitym.
Przecież patrząc na tabelę Premier League i formę naszą i Liverpoolu to każdy powie że w finale FA CUP faworytem będzie tylko Liverpool.
Dlatego bardzo chce wygrania tego finału,bardzo..
+1
Niby mi przeszło po tym odpadnieciu z LM ale jak nadszedł czas na półfinały smutek i żal wrócił...
Mam nadzieje Niebiescy że dziś Citki tak zgnoją Real,że aż nie będą mieli szans na rewanżowy mecz
Zawsze uwielbiam, jak jakiemuś zawodnikowi się postanawia dać szansę, bo w sumie to fajny meczyk zagrał xD Pulisic wykończył prostą akcję (co w sumie fakt, w naszym klubie jest to dość niespotykane), a tu już słyszę głosy, że Amerykaniec to jednak jest dobry. Poza korzyściami marketingowymi płynącymi z tego ruchu to Pulisic się nadaje do Hansy Rostock, do Championship nawet nie bo by go zabili w 3. kolejki. Chłop ma już 23 lata, a jedyne co dostajemy, to przebłyski, transfer za 60 mln jako następca Hazarda po ...ju. Poza fenomenalnym okresem postcovidowym, gdzie Pulisic był śmiało jednym z najlepszych graczy ligi, długoterminowo nie pokazał NIC XD po to mamy trzymać takich agentów za, ile? 60 mln? żeby raz na 5 meczów strzelili gola i znowu odroczyli w czasie swój wylot z klubu?
Podobny casus jest z Wernerem, Ziyechem, Odoiem (pan 200k tygodniówki, hahahah). Werner jest technicznym dnem i powinien już dawno być negocjowany jego transfer. Ziyech to samo. 28 lat, jak chcemy cokolwiek z niego odzyskać to pora go wyrzucić na zbity pysk, na Odoia już nikt nie liczy. Generalnie cały ten śmieszny atak powinien być przebudowany w kilka okieneo, bo nie ma nawet pół dobrego piłkarza poza Mountem i Havertzem, gdzie ten drugi naprawdę ma potencjał na ballera, mimo wątpliwości.
Generalnie mecz sam w sobie słaby w naszym wykonaniu, ale co to za niespodzianka, jak klub wypina się na żądania trenera i jedyne kogo mu daje to belgijską kłodę drewna i Saula, który potrafi coś pograć na Plymouth w FA. Nie było na prawego wahadłowego i zmiennika dla Jamesa (paradoksalnie Traore by był najlepszym rozwiązaniem, Hakimi to już kompletnie odległa, sfera marzeń), nie było na Koundé i trzeba było grać Sarrem, który nawet w Porto w lidze portugalskiej nie grał, czyli tam, gdzie są Benfica, Sporting, Braga i tyle, nie było na jakiegokolwiek lewego wahadłowego, choćby na wypożyczenie i trzeba było wyciągać Kenediego z plaż brazylijskich, nie było na normalnego środkowego pomocnika i trzeba było dodawać wspomnianego Saula. Znowu była szansa, aby Chelsea długoterminowo zasiadała wśród najlepszych w Anglii, ale po raz kolejny to zaprzepaściliśmy, a w drugim sezonie się ta wyrwa tylko powiększy, bo o ile za Christensena wystarczy sprowadzić solidnego w rozegraniu obrońcę (który nie będzie miał zatwardzenia przed meczem), tak Rüdigera się nie da zastąpić w 100% opcjami dostępnymi na rynku, ale co to jest w ogóle za temat, wszystko dedykujemy Marinie, która do tego doprowadziła. Nieprawdopodobny jest bajzel w tym klubie. Jak się okaże, że i w te lato będziemy mieli w dupach transfery, to z cieplutkiego miejsca w TOP3 zostanie walka o TOP4, której wcale nie musimy wygrać.
Nie będę Cię krytykował bo to co piszesz jest w twojej opinii prawdą w mojej nie do końca ALE..
Odnośnie zmiany właściciela i walki być może tylko o top4 w przyszłym sezonie to zgadzam się.
Jestem realista i z doświadczenia wiem przy zmianie właściciela wiele może rzeczy ulec zmianie,wystarczy że Tuchel nie dostanie odpowiedniego wsparcia,będzie osamotniony na placu bitwy to sam może myśleć o zmianie klubu,chociaż to jest moja bójna wyobraźnia ale czy ktoś z was obecnie może to wykluczyć?
Oczywiście że nie...
Dopóki nie zmienimy właściciela,a kiedy to się stanie tego nikt nie wie,może za dwa dni a może za dwa tygodnie tak o transferach czy sprzedaży zawodników z klubu nie ma rozmowy żadnej,tylko tutaj możemy sobie o tym popisać.
Szkoda że sprzedaż klubu ciągnie się tyle czasu ponieważ mamy jeszcze w tym sezonie o co walczyć a zamieszanie wokół klubu jest i do momentu sprzedaży będzie dalej.
O co konkretnie mamy walczyć, poza finałem FA Cup? o zwycięstwo w lidze? gdzie z tego wyścigu wypadliśmy już po serii wpadek z United, Evertonem, Brighton? W LM? Gdzie już nie gramy?
Mam nadzieję że powinie angielskie kluby będą w finałach w LM i że WHU wygra LE bo szczerze podobają mi się ich gra w tym sezonie oraz mają bardzo ciekawy skład. Z drugiej strony zwycięstwo WHU w LE zmniejszy nasze szanse na transfer Rice bo wiemy że teraz nie che podpisać kontraktu bo nie wiadomo czy w przyszłym sezonie Młoty będą w LM a na tym mu zależy. WHU oczekuje bardzo dużo za Rice a nie jestem do końca przekonany czy nowi właściciele będą chcieli już na starcie swojej przygody z klubem tyle wydawać a można za tą sumę kupić paru piłkarzy np : nowi obrońcy ( boczni i środkowi) i nowy pomocnik. Gallagher, Gilmour i Broja do nas dołączą, paru piłkarzy się nami pożegna. Wiemy na pewno, że w nadchodzącym oknie transferowym będą wzmocnienia bo już w tym czasie Chelsea będzie miała w końcu właściciela! MŚ nie rozgrywają się tak jak zwykle czyli w okresie czerwiec i lipiec tylko w październiku i listopadzie zatem okres przygotowawczy będzie inaczej wyglądał. Decyzję Rudigera rozumie i żałuję że nie zostanie z nami dłużej ale świat się nie zawala i trzeba iść dalej. Tuchel musi teraz się poważnie zastanowić nad następcami. Czekam też bardzo na powrót Chilwella bo bardzo przyjemnie oglądało się go w akcji gdy miał wyśmienitą formę.
Mecz średni w naszym wykonaniu ale najważniejsze 3 pkt. Trzeba pochwalić postawę Lukaku i Alonso. Romelu wszedł z dużą energią i dał drużynie świetny impuls. A Marcos zaliczył kolejny świetny występ i decydującą asystę.
Serena da 100 mln i przyjdzie Rice :)
CFCF-za Kante widzę Bissoume z Brighton lub Rice,ale ten drugi to koszt rzędu 100 miln.nawet jak właściciele nowi dadzą możliwość wydania takich pieniędzy za Rice to i tak nie jest tyle wart,maks 60 miln.bez przesady że 100 miln.jest wart.
100 mln na pewno nie, ale 60 przy obecnych kwotach jest nieporozumieniem.
Bissouma to fajna opcja, ale nie łudź się też, że Brighton go puści za bezcen. Myślę, że musimy liczyć się z podobnym wydatkiem czy to będzie Rice, czy Bissouma. Każdy ma jakieś zalety - Rice jest młodszy i zna się bardzo dobrze z Mountem czy Jamesem, więc pewnie będzie mu łatwiej o zgranie, za to Bissouma powinien wchodzić w najlepszy czas swojej kariery. Tak czy inaczej ktoś musi przyjść, a klub na pewno będzie wiedział na ile może sobie pozwolić. Prawda jest taka, że nie możemy żałować pieniędzy ani na DP, ani na ŚO, bo obie pozycje krytycznie potrzebują wzmocnień. Reszta wzmocnień może zostać na później jak pieniędzy nie wystarczy.
@CFCF , +1 , ja uważam że warto też zainteresować się Rubenem Nevesem albo Jamesem Ward-Prowse. Gilmour i Gallagher muszą oczywiście dostać szansę gry .
Gallagher owszem, ale to nie jego pozycja, on jest bardziej do rywalizacji z Kovacicem. Gilmour pewnie jakieś szanse dostanie, ale nie popisał się na wypożyczeniu (chociaż inna sprawa, że całe Norwich było tragiczne w tym sezonie). Neves to kolejny z tych, którzy i tak tanio nie przyjdą - jest ważnym zawodnikiem dla Wolves. Myślę, że czy Rice, czy Bissouma, czy Neves, to i tak trzeba się liczyć z wydatkiem od 70 mln wzwyż, bo tyle zawołają ligowi rywale. JWP za to wydaje mi się kompletnie nierealną opcją, bo miał na pewno już w trakcie swojej kariery na transfery do większych klubów, a mimo to nadal gra dla Soton. To taki przypadek jak Zaha w Palace, dobry zawodnik, ale raczej przywiązany do swojego klubu (pomijając tę krótką przygodę Zahy w MU, która my wybitnie nie wyszła).
Witam, chelsealive zdechło ?
Serwer nie, strona poza shoutboxem tak. Jak nie ma meczu to nawet nie ma po co tam wchodzić :)
No tak, to prawda.
Przyznam się, że po karnym wykonywanym przez Jorginho wyłączyłem transmisję... Dla mnie ten gość jest skończony. Spowalnia nam grę do przodu i zawala w decycyjących momentach już nie po raz pierwszy. Dopiero jakieś pół godziny temu nadrobiłem zaległości z powtórek dzisiejszych spotkań i jestem lekko zaszokowany, że jednak nie było remisu...
Tym razem TT trafił w punkt, ze zmianami bo człowiek z Ameryki w roli rezerwowego t zgarnia pełną pulę dla CFC. Można na nim wieszać psy i gadać niestworzone rzeczy, ale Pulisic ma to coś w sobie i instynkt do takich akcji. Świetnie to wykończył. Tak czy inaczej ja to kupuję i chcę żeby Christian grał dla Nas jak najdłużej. Pewnie też nie wielu było takich co odważyłoby się powiedzieć o Nim, że będzie zdolny do wyciągania punktów tam skąd ich nie ma oraz bycia lekarstwem w takich momentach gdzie inni zawodzą. Asysta przy bramce też niczego sobie. Plama po derbach z Arsenalem w minimalnym stopniu, ale została zmazana. Jedziemy dalej.
Bolą mnie jednak tracone punkty Evertonu bo kurde jak oni zlecą z ligi z takim składem jak mają, grając atrakcyjną dla kibiców i postronnych widzów piłkę oraz Frankiem
w roli menedżera zespołu to będzie naprawdę nie fajna sprawa.
Też byłem zły na Jorginho po tym karnym jego,w sumie on nigdy nie był typowym rozgrywającym,czasami raz na 3/4 mecze poda piłkę jak to było w meczu wygranym po jego podaniu z Newcastle,ale to raz na jakiś czas.
On nadaje się tylko do rozegrania od bramkarza czy obrony i podania w bok lub do joehi6z pomocy,jego kolegą do gry jest Kante,też nasz Kante też ma inne walory gry,nigdy nie umiał rozegrać dobrze piłkę,uważam że przy braku kovacica i słabej formy Jorginho najgorzej wyglądamy w pomocy.
Tracimy ostatnio masę bramek ale jak pomoc słabo wygląda to obrona ma ogrom pracy.
Jak nas sprawdził Conte to w środku pola graliśmy z Kante i Maticiem lub Kante i Fabregas.
Być może nam brakuje między pomocą a ofensywa przy ustawieniu 3-4-1-2 takiego pomocnik jakie miał predyspozycje Fabregas?
Też graliśmy w ustawieniu za Conte 3-4-3,ale Tuchel obecnie nie posiada zawodnika pokroju Fabregasa.
Jest Mount ale on inne ma walory gry,waszym zdaniem kto może być u nas drugim takim zawodnikiem jakim był Matic i Fabregas?
Za Matica u nas widzę podanie np.Gallaghera za Fabregasa nie mam pomysłu na chwilę obecną.
Moim zdaniem Salisu będzie dobrą opcją na śo.
Muszę popatrzeć na grę Salisu bo nigdy widziałem go w akcji nie raz ale nie odważne się go ocenić.
Jakby robić tak przypuszczenia - Kounde i Salisu może by się zamknęli w 80 mln obaj, do tego Rice/Bissouma za 80 mln i wyjdzie 160. Myślę, że do zrobienia dla klubu, tym bardziej jak kogoś uda się sprzedać.
Mecz ogólnie słaby w naszym wykonaniu ale liczy się wynik. Co do obrony to nowy właściciel będzie miał co robić bo : trzeba przekonać Emersona do gry dla nas jeśli Alonso faktycznie odejdzie, odchodzi 2 SO oraz nie wiem czy Sarr to ten poziom więc klub musi znaleść aż dwóch, kolejna sprawa to prawe wahadło bo teraz jest pytanie czy rezerwowym ma być Cheek czy szukamy kogoś do rotacji. Cheeka bym zostawił jest niebieski gra na kilku pozycjach więc nic nie ryzykujemy. Conor za jorginho i nie wiem za kogo Broja. Lukaku po jednym sezonie to troszkę szkoda, Werner nadal może coś pokazać to samo Pulisic i nie wiem jak z Marokanczykiem ale gra sama młodzieżą to też ryzyko. Tak więc sporo pracy na lato lecz najpierw niech ta sytuacja się wyjaśni.
Za przekonywanie to raczej Tuchel się będzie brał jeśli chodzi o zawodników mających nadal ważne kontrakty. Biorąc pod uwagę zmianę właściciela i priorytety na innych pozycjach (LO i DP), trzeba się jednak mentalnie nastawić, że albo Alonso, albo Emerson niestety zostaną na kolejny sezon jako zastępcy Chilwella. Ani jeden, ani drugi nie jest wystarczająco dobry żeby rozegrać cały sezon, więc musimy mieć nadzieję, że Ben wróci i szybko odzyska formę. Sarr powinien jeszcze dostać szansę w następnym sezonie, bo niektóre mecze miał solidne, a to jego pierwszy sezon w lidze i nadal jest młody. Poza tym godzi się z rolą zawodnika szerokiego składu, a tacy też są potrzebni. Nie ma co się pozbywać ŚO bez potrzeby skoro i tak odejdą Christensen i Rudiger. Plus jest taki, że mamy dobrze obsadzony atak (Havertz, Werner, Broja - zaś Lakaka powinien zostać sprzedany), a na środek spokojnie wróci Gallagher i będzie walczył o wyjściowy skład z Kovacicem. Musimy mieć tylko kogoś za Kante, bo jego widzę już tylko jako zmiennika. No i bramkę mamy dobrze obsadzoną, o ile Tuchel przestanie olewać Kepę jak Mendy jest bez formy.
cfcf. ostro widzę w marzeniach przebudowujesz skład . Gallagher będzie o skład z Kovacicem walczył powiem ci szok co ty wypisujesz no i kante na ławkę jeszcze większy szok , ja bym się martwił czy Kante jeszcze będzie chciał przedłużyć z nami kontrakt bo jak nie to prawdopodobnie w tym okienku bay bay a na pewno za darmo za rok. No i w końcu atak BROJA co to za napastnik klasy światowej .
Owszem, Gallagher będzie walczył z Kovacicem, bo zajmują dokładnie tę samą pozycję, a Kovacic to najlepszy ŚP w klubie. Nie ma w tym nic dziwnego. RLC, jeśli zostanie, będzie opcją zastępczą dla nich dwojga plus ewentualnie znowu będzie wykorzystywany jako rezerwowy RWB, bo nie gra tam najgorzej.
I owszem, Kante od następnego sezonu to maksymalnie zmiennik jeśli chcemy się liczyć w walce o cokolwiek. Kante jest obecnie w dramatycznej formie i nie wyobrażam sobie, że mamy oprzeć nasz środek pola na zawodniku, który najlepsze lata ma już za sobą (a że bazuje na szybkości i dynamice, to zjazd jest ostry przez wiek), ma dość częste kontuzje, a na dodatek miewa momenty naprawdę beznadziejnej formy. Kante nadal będzie użyteczny, ale do pierwszej 11 potrzebujemy kogoś lepszego. Nie każdy starzeje się tak dobrze jak Silva.
Broja zalicza udane wypożyczenie i nikt mu nie da pierwszego składu z miejsca, ale będzie bardzo dobrą opcją wraz z Havertzem i Wernerem. Trzech napastników w zupełności wystarczy, a Broja spokojnie może nas pozytywnie zaskoczyć.
Ale jestesmy ciency jak dupa weza . z tak slabym west hamem tak sie meczyc to spotkanie bylo zenujace.
Tak "słaby" ten West Ham, że do dziś byli w walce o top 4 i tak "słaby" ten West Ham, że gra w półfinale LE i ma szansę to wygrać i się dostać do LM w następnym sezonie. Dochodzi jeszcze kwestia taka, że to są derby, a te nigdy nie są łatwe, więc nawet GDYBY West Ham był słaby, to i tak nie byłoby łatwo ich pokonać. Sugeruję poszerzyć trochę wiedzę o Premier League. Przydałoby się też spojrzeć w tabelę.
A co dobry bez 5 podstawowych zawodnikow z jednym nominalnym srodkowym obronca . doucz sie i krytykuj.
Cfcf. O i patrz dupe ratowal tomkowi ten wedlug ciebie slaby lukaku.
Bez 5 podstawowych zawodników? Fajnie, bo tak się składa, że u nas wyglądało to podobnie. Kovacic, James, Rudiger i Chilwell - jakoś ich nie widziałem na boisku. U nich nadal grali tacy zawodnicy jak Yarmolenko, Soucek, Cresswell, Fornals, Masuaku, czy Fabiański, a na boisko później weszli RICE i BOWEN - wszyscy z nich są dobrzy. Półfinalista LE i walczący do końcówki sezonu o top 4 klub nie jest słaby wbrew temu co tam sobie uroiłeś.
U tomusia wariatusia nikt nie ma podstawowego skladu jeszcze tego nie zauwazyles . to jest mistrz rotacji wszystkich formacji i zmian na czas. Hee
Dzisiaj west ham dal nam przysluge wystawiajac rezerwy. Wszyscy o tym wiedza ale nie ty.
Widze ze mam doczynienia z mistrzem minusowania. Nie musisz juz spac bo rano do szkoly.
Co Ty się takim hejterem stałeś?
Odpowiedz koledze. Ja tez tego nie rozumiem.
Tak myslalem. to dobranoc
Ile minusów po rekord
@chelseafan - typie, ja nie mam obowiązku siedzieć na stronie 24/7 i użerać się z kimś, który uznaje piłkarzy takich jak Soucek, Fabiański, Masuaku, Bowen czy Rice za rezerwy West Hamu. A już tym bardziej nie schlebiaj sobie, że miałbym poświęcać mój czas na jakieś zabawy minusami (o ile w ogóle da się dawać więcej, niż 1). Nie zdziwiłbym się nawet gdybyś sam sobie je rozdawał i potem grał wielkiego męczennika tu, pomijając oczywiście te minusy, których pewnie kilka/kilkanaście wpadło od każdego, kto ma pojęcie o angielskim futbolu.
A, i wynik uratował Pulisic, nie Lakaka :)
Cfcf. Brawo. Ty wiesz wszystko.
Wszystko? Nie.
To, że półfinalista LE nie jest słabym klubem? Tak :)
To, że Rice, Soucek, Bowen, Fabiański, czy Masuaku nie są rezerwami WHU? Też tak :)
Tomek ma wiecej szczescia niz rozumu. Jak on jeszcze moze stawiac na jurginhio te jego karne to by bronil bramkarz z trampkarzy. Kuzwa jak by nie bylo komu strzelac karnych juz lepiej kepa strzela.
Nie wiem co o tym sądzicie ale według mnie rzuty karne powinien strzelać Havertz ewentualnie Lukaku.
Jedyna rzecz, która cieszy mnie po tym meczu (poza 3 punktami ofc) to bramka Pulisica, którego bardzo lubię. Niestety, ale biorąc pod uwagę jakość gry, to momentami ciężko się to oglądało.
tych karnych Jorginho nie da się oglądać, dobrze że udało sie potem coś trafić,
czy naprawdę nikt inny lepiej tych 11 nie wykonuje?
3 pkt cieszą, lepiej nie dać złapać dystansu Totkom i Arsenalowi w walce o top 4, a miejsce na pudle też jest jakimś pozytywem
Nawet Lukaku mógł strzelić
Rudiger wybrał tak a nie inaczej i ok,niech idzie,dobry bardzo dobry zawodnik w trójce obrońców,gorzej grywa już w czwórce obrońców.
Taki jest sport,miał wybór więc odchodzi.
W obecnym momencie tematem numer jeden będzie kiedy będzie nowy właściciel i kto nim będzie?
Podobno tak jak komentatorzy z canal+ pod czas meczu mówili że rozmowy z potencjalnymi właścicielami się przedłużają bo nie jest rozstrzygnięta sprawa z rozbudową SB.
Inwestorzy chcą fragment po fragmencie odnawiać stadion a nie budować w miejscu obecnym nowy stadion.
W takiej sytuacji grać by drużyna musiała z 3/4 lata na innym obiekcie.
SO z pewnością do nas dołączyć tylko nie za 100 miln.tylko to ma być zawodnika którego chce Tuchel a nie że zarząd go kupił.
Tak to za 100 miln.zawodnik może nie pasować do gry w obronie Tuchela,pomocnik jest potrzebny,wróci Gallagher to Jorginho odejdzie,pytanie wtedy co z Loftusem Cheekem?
Zostanie lub klub będzie stać na pomocnika pokroju Rice to Loftus nie będzie grał dużej liczbie minut,ale mimo tego może sam chcieć zostać w klubie i walczyć o miejsce w składzie.
Broja dojdzie do ofensywy,czyli ktoś z pary Lukaku-Pulisic odejdą,zależy od Tuchela uważam,a może już Lukaku jest po za klubem i Tuchel go nie chce?
Zobaczymy po sezonie,jak widać odświeżenie składu musi być tylko z głową i za sprawą Tuchela.
Dajmy mu władzę w budowaniu składu i wtedy jego będzie rozliczać z każdego meczu..
Skoro Rudiger i Christensen odejdą to będzie trzeba wykupić dwóch obrońców. Mówi się o Kounde. Ja szczerze zainteresował bym się Kimpempe oraz jakimś obrońcą z PL np Website czy Dunk . Co o tym sądzicie i czy macie jakieś swoje propozycje ?
Konude owszem,może na kilku pożycjach grać,kto jeszcze do obrony,nie wiem tak na szybko ale chce SO który umie rozegrać piłkę z głową,musi mieć taką cechę,Silva dobrze rozgrywa i to mi się podoba u niego.
Do środka pola widzę np.Bissume lub Rice ale nie za 100 miln..
Moim zdaniem Salisu będzie dobrą opcją na śo.
Następny sezon to będą nowe nazwiska w drużynie,nie mam na uwadze Rice ale może nowi właściciele dadzą pieniądze na transfery,jak nie to i tak trzeba dać prawdziwą szansę Gallagherowi i Broji,będą już co nie co ograni w Premier League,mogę nie wypalić ale chociaż będzie wiadomo że dostali szansę.
3 pkt po meczarniach,po ciężkim boju,pomyślałem pod czas meczu że taka nasza gra będzie słaba na tle Liverpoolu w finale FA CUP,to będzie najważniejszy mecz obecnie dla nas,chociaż Liverpool może być przed finałem mistrzem Premier League a my będziemy mieć zapewnione miejsce w top4.
Chyba że Liverpool dalej będzie walczył o mistrzostwo z City to będzie ciąży na nich ten finał,tak myślę o tym.
Możemy mieć przewagę przed tym finałem,co do niewykorzystanego karnego przez Jorginho to ręce opadły,jak tak słabo karnego można strzelać,ja się pytam jak?
Dobrze że mamy 3 pkt bo by został śmiało anty bohaterem meczu z WHU.
Na instagramie są informacje że RUDIGER w prywatnej rozmowie powiedział Tuchelowi że odchodzi z klubu.
Do końca sezonu może okazać się że dwaj SO nas opuszczają,nie wiadomo co będzie z innymi zawodnikami po zmianie właścicieli?
Różnie bywa,może ktoś nagle prosić Tuchela na odejście z klubu?
Nie że ja panikuje ale w obecnej sytuacji taki przebieg sprawy może być,wtedy takiego zawodnika nikt na siłę nie zatrzyma..
Nawet Tuchel już potwierdził odejście Rudigera, co do meczu to nic wartego uwagi się nie działo poza kulawą jak zwykle ofensywą, cieszy 0 z tyłu Chalobah jest lepszy od Christensena.
Właściciele nie muszą dawać pieniędzy, bo klub na siebie zarabia. Oczywiście trudno będzie o takie wydatki jak wcześniej, ale generalnie u nas zawsze była moda na przestrzeganie FFP jak to weszło, co znaczy, że generalnie albo wychodziliśmy tylko nieznacznie na minus, albo na plus. Spokojnie będzie nas stać na kupno DP i ŚO, a to są obecnie priorytety.
Rudiger odchodzi, ale jak typ wyśmiewa tygodniówkę opiewającą na 230k funtów, to już jego problem. Widać, że liczy się dla niego tylko i wyłącznie kasa, a nie klub czy walka o trofea. Warto pamiętać, że Rudiger odżył pod okiem Tuchela i w jego systemie - a jak będzie w innym klubie i w innej formacji? Tego nikt nie wie. Może być tak, że wróci ten "stary, dobry" Rudiger, który "brylował" u nas za Lamparda. Jego odejście to nie jest koniec świata, musimy go po prostu zastąpić nowym zawodnikiem. Szkoda tylko, że odchodzi za darmo.
W następnym sezonie Gilmour i Gallagher in , Jorginho , Saul i Barkley out.
I przede wszystkim drewniaku OUT
I zapomniałeś Broja witaj :D
+1
kadencja Lamparda pokazała, ze warto stawiać na zawodników, którzy z dobrej strony pokazali się na wypożyczeniach, można dokonać dobrych jakościowo podmian w składzie i jeszcze na tym zarobić
Mamy OGROMNE szczęście, ze Christensen nie zagrał, bo z nim czystego konta na pewno by nie było. Lakaka po raz pierwszy od niepamiętnych czasów zrobił coś pozytywnego, więc nawet drewno raz na rok się ruszy. Jorginho udowodnił, że powinien odejść. Pulisic miał jeden z tych swoich przebłysków, pytanie na ile to wystarczy, bo on jak gra jakiś mecz dobrze, to potem lubi zniknąć na kolejne 5. Generalnie gra słabiutka, ale wynik przynajmniej jest.
Ruben Ładnie dziś kręcił przeciwnikiami
Osobiście jestem jego fanem i nie rozumiem ludzi którzy piszą ze chelsea to nie jego poziom
popieram, RLC to wychowanek, i solidny gracz do uzupełnienia składu, tacy zawodnicy też są potrzebni
I co ciekawe Lukaku dobrą zmianę dał I Mendy nie miał za dużo do roboty ale się dobrze zagrał
Dziś wszyscy dobrze zagrali poza Jorginho
Można powiedzieć tak.UFFFFFFFFFFFF Udało się.Puli w końcu zrobił to czego nie mógł zrobić od dłuższego czasu,daje nam upragnione zwycięstwo.Ale Dzordzi powinien z palcem w tyłku tego karnego wykorzystać
Bardzo ważne zwycięstwo
Silva dziś świetnie grał na skrzydle chalobach świetnie w pomocy Alonso świetny napastnik a azpi jako drugi napastnik też świetnie i w końcu pulisic nareszcie on i cieszę się że jorginho zmarnował karnego więcej słabych jego występów tym bliżej odejścia
Jorginho pajac, Zmiany na duży plus. Mamy to. Mówiłem, że jak się udało z Newcastle to z WHU też musi. Gdzieś mam jaki dzisiaj był styl ważne są 3 pkt i teraz módlmy się żeby nasi się nie skomplikowali na Old Traffotd. Miłej niedzieli życzę. London is Blue!!!
Zmiany na plus Jorginho do wyjebania niech już zwija żagle do juventusu
Christensen o srał majtki przed meczem i dobrze. Jorginho zegna się w pięknym stylu i nie dziwi. Pierwsza połowa, dramat, na boisku i na trybunach. Drugie 45 minut już lepiej. Karnego to moja 85 letnia babcie strzeliłaby lepiej. Brawo dla Pulisica, bardzo ważny gol.
Szczęśliwe zwycięstwo.Dobre zmiany nawet Lukaku już nie stał jak słup soli.Brawooo!!!!
Świetne zmiany zrobił Tuchel